Jump to content

VODAFONE και μεταφορα χρονου ομιλιας!!!


laios23
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 77
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τελικά τί ισχύει?

 

1.Πρώτα υπόλοιπο προηγούμενου μήνα και μετά δωρεάν χρόνος (?)

ή

2.Πρώτα δωρεάν χρόνος και μετά υπόλοιπο προηγούμενου μήνα ????????????

 

 

Πρωτα ο δωρεαν χρονος και μετα το υπολοιπο του προηγουμενου μηνα !

 

 

Vf 120

Δηλ. Ιανουαριος μιλας 60 λεπτα και τα αλλα 60 πανε στον Φεβρουαριο. Τον φεβρουαριο αν μιλησεις 120 λεπτα απο τα 180 που εχεις δεν θα πανε τα υπολοιπα στον Μαρτιο. Αν μιλησεις τον Φεβρουαριο 60 λεπτα απο τα 180 θα μεταφερθουν μονο τα υπολοιπα 60 του φεβρουαριου που δεν μιλησες και οχι τα 60 του Ιανουαριου

 

 

Το πιασατε?????? :shifty: :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Με απλά λόγια...

Η μεταφορά γίνεται ΜΟΝΟ στον επόμενο μήνα και τα ΜΕΤΑΦΕΡΟΜΕΝΑ ΛΕΠΤΑ χρόνου ομιλίας αρχίζουν να μετράνε ΜΕΤΑ την εξάντληση του δωρεάν χρόνου που έχει το πακέτο σας για τον επόμενο μήνα!!

Link to comment
Share on other sites

Λάθος!! Προφανώς έπεσες σε περίπτωση.. Ίσως γιατί είναι νέα υπηρεσία και δεν έχουν ενημερωθεί κατάλληλα οι υπάλληλοι στο τηλ. κέντρο. Είναι 100% σίγουρο ότι πρώτα καταναλώνεις τον χρόνο του τρέχονος μήνα και ΜΕΤΑ το υπόλοιπο του προηγούμενου..
yakinthi :wink:
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
Λάθος!! Προφανώς έπεσες σε περίπτωση.. Ίσως γιατί είναι νέα υπηρεσία και δεν έχουν ενημερωθεί κατάλληλα οι υπάλληλοι στο τηλ. κέντρο. Είναι 100% σίγουρο ότι πρώτα καταναλώνεις τον χρόνο του τρέχονος μήνα και ΜΕΤΑ το υπόλοιπο του προηγούμενου..

 

NOPE! Πρώτα καταναλώνεις τα λεπτά που σου μεταφέρονται απο τον προηγούμενο μήνα και μετά τα κανονικά! :cool:

Link to comment
Share on other sites

NOPE! Πρώτα καταναλώνεις τα λεπτά που σου μεταφέρονται απο τον προηγούμενο μήνα και μετά τα κανονικά! :cool:

 

Επέτρεψέ μου να ξέρω κάτι παραπάνω. Πρώτα του τρέχοντος και μετά τα μεταφερόμενα. Trust me, I know.

yakinthi :wink:
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ερώτηση: Υπάρχει η δυνατότητα να επιλέγω πότε θα γίνεται η μεταφορά υπολοίπου; Και εξηγώ: Εστω πως τον Ιούλιο δεν καταναλώσω 2 λεπτά από τα 120 που έχω τότε η voda θα μου τα μεταφέρει αυτόματα για τον Αυγουστο και θα έχω 122 λεπτά τον μήνα αυτό; Δεν νομίζω να συμφέρει! Αν ισχύει αυτό τότε θα πρέπει αναγκαστικά να καταναλώνω έστω και μισό λεπτό παραπάνω μόνο και μόνο για να μην έχω την μεταφορά!

Ελπίζω να έγινα κατανοητός. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Οφείλω να ομολογήσω πως δεν σε έπιασα ακριβώς... Τί εννοείς να επιλέγεις πότε θα γίνεται η μεταφορά? Από την στιγμή που θα πάρεις τηλ στο 13830 να ενεργοποιήσεις την μεταφορά, ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ θα σου μεταφέρονται τα υπόλοιπα του προηγούμενου (εφόσον φυσικά έχουν μείνει). Γιατί θα πρέπει αναγκαστικά να καταναλώνεις έστω και λίγο παραπάνω? Γιατί να μην έχεις την μεταφορά? Δεν σε χρεώνει πάγιο σαν υπηρεσία, δωρεάν είναι. Σε τί σε ενοχλεί?
yakinthi :wink:
Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να έγινα κατανοητός. :blink:

 

Κατανοητότατος... :blink: :p

 

Αν εννοείς ότι επειδή θα έχεις 122 λεπτά και μιλήσεις μόνο τα 100 τα υπόλοιπα δεν θα μεταφερθούν, κάνεις λάθος.

 

Αν σε ένα μήνα σου έχουν μεταφερθεί λεπτά από τον προηγούμενο και εσύ δεν χρησιμοποιήσεις ούτε τα κανονικά σου λεπτά τότε μεταφέρονται στον επόμενο μήνα όσα λεπτά από τα κανονικά δεν κατανάλωσες ενώ τα μεταφερθέντα από τον προηγούμενο μήνα διαγράφονται.

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια το 1284 σου λέει μόνο για τον εναπομείναντα κανονικό χρόνο ομιλίας και όχι για το συνολικό (κανονικό και μεταφερόμενο)...αυτό το έχετε παρατηρήσει;;;

Στην ουσία δεν υπάρχει τρόπος να ξέρεις ακριβώς κάθε μήνα πόσο δωρεάν χρόνο έχεις με τη voda, ακόμα και το 1284 σου λέει μέχρι την προηγούμενη μέρα το βράδυ και μόνο για τον κανονικό δωρεάν χρόνο ομιλίας...

Άρα πρέπει να θυμάσαι τι περίπου μεταφέρεται κάθε μήνα...

 

Χαρτί και μολύβι δηλαδή...πόσο πρόχειρα τελικά είναι όλα στην πράξη!!!

Link to comment
Share on other sites

Αυτο παρατηρησα και εγω νομιζα οτι θα λεει τι μεταφερθηκε απο τον Ιουλιο στον Αυγουστο αλλα λεει μονο τον χρονο ομιλιας του Αυγουστου. Χαρτι και μολυβι μην μπερδευτουμε και ξεφυγουμε.........κανενα μήνα :)
Link to comment
Share on other sites

ama omos pareis til apo to kinito sou sto 13830 kai patiseis 1 sou lene to sigkentrotiko

Μα το θέμα είναι να μη παίρνω τηλέφωνο για να μάθω...άσε που το 13830 δεν είναι και δωρεάν...

Link to comment
Share on other sites

ama omos pareis til apo to kinito sou sto 13830 kai patiseis 1 sou lene to sigkentrotiko

 

 

οποτε δεν μας χρειαζετε χαρτι και να κραταμε αρχειο, ασχετα αν μας χρεωνει το CC την δουλεια οντως την κανει. Εξαλλου δεν θα καλουμε και καθε μερα για αυτο. :cool:

Link to comment
Share on other sites

Απορία:

Αν ενεργοποιήσουμε την υπηρεσία (κλήση στο 13830 και πατάμε 1) ισχύει για πάντα ή πρέπει να το κάνουμε κάθε μήνα;

Ό,τι δεν μας σκοτώνει, απλά μας κάνει δυνατότερους!

 

ήμουν άθεος.. μέχρι που συνειδητοποίησα ότι εγώ είμαι θεός

Link to comment
Share on other sites

Απορία:

Αν ενεργοποιήσουμε την υπηρεσία (κλήση στο 13830 και πατάμε 1) ισχύει για πάντα ή πρέπει να το κάνουμε κάθε μήνα;

 

για παντα ισχυει η υπηρεσια. Μια φορα την ενεργοποιεις

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Βέβαια το 1284 σου λέει μόνο για τον εναπομείναντα κανονικό χρόνο ομιλίας και όχι για το συνολικό (κανονικό και μεταφερόμενο)...αυτό το έχετε παρατηρήσει;;;

Στην ουσία δεν υπάρχει τρόπος να ξέρεις ακριβώς κάθε μήνα πόσο δωρεάν χρόνο έχεις με τη voda, ακόμα και το 1284 σου λέει μέχρι την προηγούμενη μέρα το βράδυ και μόνο για τον κανονικό δωρεάν χρόνο ομιλίας...

Άρα πρέπει να θυμάσαι τι περίπου μεταφέρεται κάθε μήνα...

 

Χαρτί και μολύβι δηλαδή...πόσο πρόχειρα τελικά είναι όλα στην πράξη!!!

 

Με άλλα λόγια οι διαφήμισεις της Vodafone για την ενημέρωση για το υπόλοιπο δωρεάν χρόνου ομιλίας από το 1284 είναι τελείως ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΕΣ. Μήπως είναι ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ τελικά; Μπα, καθόλου! Αγιοι άνθρωποι είναι :rolleyes: Δε θα έκαναν τίποτε που να βλάπτει τα συμφέροντα των πελατών τους παρά μόνο να τα παίρνουν με κάθε τρόπο που δεν μπορείς να τον φανταστείς. :mad: Και να λες εσύ, ο απλός χρήστης, "ωραίο αυτό, να το πάρω κι εγώ" αλλά από πίσω, που δεν αναφέρεται ΟΥΤΕ ΣΤΑ ΨΙΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ, υπάρχει ένας σύνθετος ιστός έξτρα χρεώσεων και δικλίδων ασφαλείας για τις εταιρίες κινητής, που ΑΥΟΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΠΑΝΤΑ κι εσύ ΧΑΝΕΙΣ ΠΑΝΤΑ και πληρώνεις και περισσότερα στην τελική :mad:

 

Εκτός του ότι το 1284 δεν σου λέει ανά πάσα στιγμή (σε real time) πόσο χρόνο έχεις έστω και από το κανονικό σου συμβόλαιο αλλά ανανεώνεται κάθε 9 το βράδυ! Γιατί "Άγιοι" κύριοι και κυρίες του billing της Vodafone; Δεν υπάρχει τεχνική δυνατότητα; Ή απλά μας δουλεύετε κανονικά και γελάτε πίσω από τις πλάτες μας; Μάλλον αυτό συμβαίνει. "Δώστε στους βλάκες και έναν ψευτοτρόπο να βλέπουν και καλά πόσο χρόνο έχουν και σιγά μην το κάνουμε και real time. Είχαν και στο χωριό τους τέτοια υπηρεσία;" :mad:

 

Και μετά σου λένε πάρε στο 13830 για να μάθεις πόσο πραγματικά έχεις. Δηλαδή σε υπηρεσία που χρεώνεται (έστω και ελάχιστα) που θα έπρεπε να είναι δωρεάν και αυτή. Και από εκεί να βγάλουν λεφτά οι αρχικαρμίριδες! Κι από τη μύγα ξύγκι :mad:

 

Και ένα τελευταίο που δεν έχω καταλάβει. Πώς μετριέται ο δωρεάν χρόνος ομιλίας στα συμβόλαια; Εχω π.χ. Vodafone 120. Ισχύει από 1η μέχρι τέλους μήνα ή όποτε έχεις κάνει το συμβόλαιο και για τον επόμενο ημερολογιακό μήνα; Έχω παρατηρήσει το εξής στο 1284:

 

Πριν δυο μέρες μου ανέφερε υπόλοιπο δωρεάν χρόνου ομιλίας 50 λεπτά και χθες 111 πριν το τέλος του μήνα! Στο 13830 μου λένε ότι μετράει από 1η μέχρι 31. Κάτι δεν πάει καλά και σ' αυτή την περίπτωση και πιστεύω ότι μας δουλεύουν ψιλό γαζί οι μαστροαπατεώνες της vodafone :mad:

 

Προτείνω να ετοιμαστεί μια επιστολή διαμαρτυρίας για τις τιμολογιακές τακτικές που εφαρμόζει, που θα σταλεί στη Vodafone, EEET, καταναλωτικές οργανώσεις (ΕΚΠΟΙΖΩ κλπ), υπουργείο εμπορίου υπηρεσία καταναλωτή, σε όλα τα κανάλια , που εκπέμπουν σε εθνικό δίκτυο και όπου αλλού μπορείτε να προτείνετε για να κάνει θόρυβο. Ίσως να μην κάνουμε πολλά πράγματα γιατί και οι τρεις μεγαλοεταιρίες κινητής τα βρίσκουν μεταξύ τους με μια τριμερή συνομιλία ή με ένα δείπνο σε μια ταβέρνα ;) όπου προφανώς μιλάει το κρασί :D αλλά θα πρέπει να προσπαθήσουμε.

Link to comment
Share on other sites

Και ένα τελευταίο που δεν έχω καταλάβει. Πώς μετριέται ο δωρεάν χρόνος ομιλίας στα συμβόλαια; Εχω π.χ. Vodafone 120. Ισχύει από 1η μέχρι τέλους μήνα ή όποτε έχεις κάνει το συμβόλαιο και για τον επόμενο ημερολογιακό μήνα; Έχω παρατηρήσει το εξής στο 1284:Πριν δυο μέρες μου ανέφερε υπόλοιπο δωρεάν χρόνου ομιλίας 50 λεπτά και χθες 111 πριν το τέλος του μήνα! Στο 13830 μου λένε ότι μετράει από 1η μέχρι 31. Κάτι δεν πάει καλά και σ' αυτή την περίπτωση και πιστεύω ότι μας δουλεύουν ψιλό γαζί οι μαστροαπατεώνες της vodafone

Αυτό που εγώ έχω καταλάβει, είναι ότι ο "δωρεάν" (==προπληρωμένος) χρόνος ομιλίας υπολογίζεται με βάσει τον ημερολογιακό μήνα. Ακόμα και το μήνυμα από το 1284 αναφέρει πως απομένουν χχχ λεπτά από το σύνολο των ψψψ λεπτών μέχρι το τέλος του μήνα. Ανάλογες είναι και οι διευκρινήσεις από το 13830.

Γράφουμε όσα ζούμε: www.pella24.gr
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...