Jump to content

VODAFONE και μεταφορα χρονου ομιλιας!!!


laios23
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν κατάλαβα καλά το ποσό που αναλογεί στις μεταφερόμενες "δωρεάν" κλήσεις δεν το αφαιρεί τον τρέχοντα μήνα αλλά το πιστώνει στον επόμενο λογαριασμό σε μορφή έκπτωσης. Αν είναι έτσι δεν καταλαβαίνω που βρίσκεται το πρόβλημα αφού ότι ΦΠΑ πληρώσεις τον γλιτώνεις τον επόμενο μήνα...
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 77
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αν κατάλαβα καλά το ποσό που αναλογεί στις μεταφερόμενες "δωρεάν" κλήσεις δεν το αφαιρεί τον τρέχοντα μήνα αλλά το πιστώνει στον επόμενο λογαριασμό σε μορφή έκπτωσης. Αν είναι έτσι δεν καταλαβαίνω που βρίσκεται το πρόβλημα αφού ότι ΦΠΑ πληρώσεις τον γλιτώνεις τον επόμενο μήνα...

 

Το πρόβλημα είναι κατ'αρχήν πως κανείς συνδρομητής δε γνώριζε πως θα χρεωνόταν τις μεταφερόμενες δωρεάν κλήσεις ούτε αναφέρεται πουθενά κάτι τέτοιο (ούτε καν ψιλά γράμματα). Αντίθετα νόμιζε πως μιλούσε δωρεάν...τώρα η λογική του "πλήρωσε τώρα και στα επιστρέφουμε μετά" δεν έχει καμία σχέση με μεταφορά δωρεάν χρόνου ομιλίας.

 

Επίσης, μη ξεχνάς πως εν αγνοία του (έχει σημασία πως δε το γνωρίζει μέχρι να το δει στο λογαριασμό) ο κάθε συνδρομητής επιβαρύνεται με Πάγια, Κόστος υποτιθέμενου δωρεάν χρόνου, μηνύματα, φόρο συνδρομητών κλπ και ΦΠΑ σε όλα αυτά (19%).

 

Είναι αδύνατον να σου επιστρέψουν το ΦΠΑ αφού δε μπορούν να τον επιμερίσουν. Αυτό που σκέφτομαι πως θα κάνουν είναι να σου αφαιρέσουν από το σύνολο των τελών την αξία των δωρεάν κλήσεων και μετά να σου βγάλουν φορους και ΦΠΑ στο σύνολο...εσύ όμως θα έχεις πληρώσει ήδη παραπάνω ΦΠΑ στον πρώτο λογαριασμό (αφού είναι μεγαλύτερο το ποσό), άρα είσαι μέσα έτσι κι αλλιώς...Πιστεύω να κατάλαβες την απάτη. Κυρίως όμως στέκομαι στην παραπλάνηση των συνδρομητών...

Link to comment
Share on other sites

Κανονικά ο ΦΠΑ πρέπει να επιστραφεί. Η αχρεώστητη είσπραξή του οφείλεται σε αδυναμία/ ανοησία της Βόνταφον. Στην ουσία έχουμε πληρώσει 2 φορές ΦΠΑ για τα ίδια λεπτά! (Μία φορά με το πάγιο του Ιουλίου που τα περιελάμβανε, και τη δεύτερη φορά λόγω της ανοησίας της Βόνταφον)

 

Είναι δυνατόν να υφίσταται ο πελάτης τις συνέπειες από τα σφάλματα ή τις αδυναμίες της εταιρείας; :down:

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...