Jump to content

Huawei Mate 20 Pro


CPR
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Οι καταναλωτές με το δίκαιο τότε φωνάζουν γιατί όταν δίνεις τόσα λεφτά δεν θα πρέπει να παρουσιάζονται τέτοιου είδους προβλήματα.

Από την άλλη όμως δεν θα πρέπει να απαξιώνουμε τόσο εύκολα τη Huawei που έχει κάνει τεράστια άλματα προόδου τα τελευταία χρόνια στην κινητή τηλεφωνία παρουσίασε ένα τόσο ελκυστικό πακέτο και κοντράρει στα ίσα τα μεγαθήρια apple και Samy.

Αναμφίβολα αλλά αυτό δεν εχει οδηγήσει σε όφελος των καταναλωτών όμως.;)

Απλα η Huawei συμπλήρωσε τους 2 κυρίαρχους στην premium κατηγορία των 1000+ υπερτιμολογοντας υπέρμετρα τις συσκευές της.

 

Μπράβο θα της ελεγα αν έσπαγε το δίπολο αυτο ετσι ωστε να ανάγκαζε τους άλλους 2 να ρίξουν τιμές ακολουθώντας επιθετική τιμολογιακή πολιτική :rolleyes:

 

Και φυσικά δεν αποτελεί άφεση αμαρτιών για τα δικα της χάλια στο quality control των συσκευών επειδη οι άλλοι 2 ειχαν παρόμοια περιστατικά.

 

Και εννοείται δεν ειναι λυση να προσπαθούμε να κρύψουμε ενα πρόβλημα(να ανεβάσουμε λιγο ελαχιστη φωτεινότητα για μην μπορουν να το διακρινουν οι περισσότεροι χρήστες τις πρασινίλες και ανομοιομορφιες των panel της) αλλα να το αντιμετωπισουμε ριζικά.

 

Διοτι καθαρά περι κοροϊδίας θα ειναι τέτοια λύση.

Edited by alextrela

OnePlus 9 Pro - OnePlus 8T

 

Link to comment
Share on other sites

Τελικά στο forum κάποιος που είναι ευχαριστημένος χωρίς πρόβλημα οθόνης υπάρχει ή όλοι έχουν πρόβλημα...

Οι περισσοτεροι περιμενουμε τις επομενες μερες γιατι δεν το εχουν στα χερια τους πανω απο βδομαδα!

...Δικαιωμά μου να γυρνώ στο σπίτι Τα χαράματα...
Link to comment
Share on other sites

https://www.gsmarena.com/huawei_finland_will_replace_mate_20_pro_handsest_with_faulty_screens-news-34052.php

 

Ξεκινά να το αναγνώριζει το πρόβλημα μάλλον.

Link to comment
Share on other sites

https://www.gsmarena.com/huawei_finland_will_replace_mate_20_pro_handsest_with_faulty_screens-news-34052.php

 

Ξεκινά να το αναγνώριζει το πρόβλημα μάλλον.

 

"He also warned that if other service centers want to repair your device, you should decline and demand a replacement, it's your right to do so."

Link to comment
Share on other sites

Μετά το καμμένο Pixel που ανακάλυψα ήρθε και το δεύτερο χτύπημα. Άρχισε να πρασινίζει και εμένα.. Κρίμα πραγματικά γιατί το κινητό είναι απίστευτα καλό. Όπως και να έχει μόνο αντικατάσταση θα είναι αποδεκτή από εμένα για ένα κινητό ούτε μιας εβδομάδας και 1000+ ευρώ!
Link to comment
Share on other sites

Εγώ από την μια ευτυχώς δεν βλέπω επιδείνωση του προβλήματος από την άλλη είναι υπαρκτό, την Τρίτη τελειώνει το DOA του Πλαισίου και δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω. Στη καθημερινή χρήση δε μου δημιουργεί θέμα, παρόλα αυτά είναι από τις ελαττωματικες. Αν πάω για αλλαγή δεν είναι ρίσκο να πέσω σε ακόμα χειρότερο ; Δώστε καμία συμβουλή

From the dawn of our species, Man has been blessed with curiosity. Our most precious gift, without exception, is the desire to know more - to look beyond what is accepted as the truth and to imagine what is possible.

--Alvar Hanso--

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από την μια ευτυχώς δεν βλέπω επιδείνωση του προβλήματος από την άλλη είναι υπαρκτό, την Τρίτη τελειώνει το DOA του Πλαισίου και δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω. Στη καθημερινή χρήση δε μου δημιουργεί θέμα, παρόλα αυτά είναι από τις ελαττωματικες. Αν πάω για αλλαγή δεν είναι ρίσκο να πέσω σε ακόμα χειρότερο ; Δώστε καμία συμβουλή

 

Την δινεις πισω.Χωρις καμια καθυστερηση και χωρις αλλη σκεψη.

Link to comment
Share on other sites

Και να συμπληρώσω ζητά πίστωση τα χρήματα σου

Αν δεν έχεις πουλήσει βέβαια το δώρο!

Link to comment
Share on other sites

Και να συμπληρώσω ζητά πίστωση τα χρήματα σου

Αν δεν έχεις πουλήσει βέβαια το δώρο!

 

Το έχω δώσει "δυστυχώς"

Κάποιος που να το πήγε Πλαισιο υπάρχει να μας πει αντιμετώπιση;

From the dawn of our species, Man has been blessed with curiosity. Our most precious gift, without exception, is the desire to know more - to look beyond what is accepted as the truth and to imagine what is possible.

--Alvar Hanso--

Link to comment
Share on other sites

Να ενημερώσω και εγώ ότι και το δικό μου παρουσιάζει το φαινόμενο του Hulk!!

Ειλικρινά όμως, προς το παρόν δεν είναι ενοχλητικό.

Εκτός και αν η κατάσταση επιδεινώνεται με το πέρας των ημερών.

Ας ελπίσουμε ότι διορθώνεται με update!!

iMac 27 - MacBook Pro - iPad Pro 12.9 - Iphone 11 pro max
Link to comment
Share on other sites

Παλικάρια μου επιστρέψτε τις συσκευές και ζητήστε αντικατασταση. Αν και η αλλη συσκευή έχει πρόβλημα κάνετε κι εκείνη επιστροφή μέχρι να πετύχετε αυτήν που δεν έχει πρόβλημα. Μην ταλαιπωρηστε άδικα και χωρίς λόγο. Ένα update δεν θα το διορθώσει αλλά θα το καλύψει.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώ το νήμα από την αρχή γιατί πραγματικά μου άρεσε σαν συσκευή όταν την είδα σε ένα κατάστημα. Συμπάσχω με όσους έχουν πρόβλημα με τη συσκευή. Δεν θα έδινα 1000 και για να το πάρω. Στα 600 αν ήταν ίσως το έβλεπα πιο σοβαρά. Μετά τη δοκιμή με το mate 10 pro που είχα πάρει μόλις βγήκε το οποίο δεν είχε πρόβλημα και ήταν ωραία συσκευή με τραγικό gps όμως και ήταν αυτό αφορμή που το ξεφορτώθηκα σε λίγες μέρες. Εύχομαι να το δει σοβαρά η εταιρία και να αντικαταστήσει τις συσκευές με το πρόβλημα και να μη σφυρίζει κλέφτηκα. Πάει να πιάσει μερίδιο στην κορυφή αλλά μη το κάνει με τιμές πάνω από 1000+, ο πελάτης αξίζει σεβασμό σε αυτή τη δύσκολη εποχή.
Link to comment
Share on other sites

Πίσω αμέσως και άνοιγμα της καινούργιας μπροστά τους και έλεγχο επί τόπου αν πάλι είναι προβληματική στα καπάκια τους λέτε άλλη...

Και κάτι που παρατήρησα εμείς οι 3 είμαστε από 3 διαφορετικά μαγαζιά Κωτσόβολο, Πλαίσιο και Public...

Μετά το καμμένο Pixel που ανακάλυψα ήρθε και το δεύτερο χτύπημα. Άρχισε να πρασινίζει και εμένα.. Κρίμα πραγματικά γιατί το κινητό είναι απίστευτα καλό. Όπως και να έχει μόνο αντικατάσταση θα είναι αποδεκτή από εμένα για ένα κινητό ούτε μιας εβδομάδας και 1000+ ευρώ!
Εγώ από την μια ευτυχώς δεν βλέπω επιδείνωση του προβλήματος από την άλλη είναι υπαρκτό, την Τρίτη τελειώνει το DOA του Πλαισίου και δεν ξέρω πραγματικά τι να κάνω. Στη καθημερινή χρήση δε μου δημιουργεί θέμα, παρόλα αυτά είναι από τις ελαττωματικες. Αν πάω για αλλαγή δεν είναι ρίσκο να πέσω σε ακόμα χειρότερο ; Δώστε καμία συμβουλή

 

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Edited by donkixoths
Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν παρουσιάζεται αμέσως τι να το ανοίξουμε μπροστά γίνονται αυτα;Η θα πάω στον Κωτσόβολο και θα του πω του υπαλληλου παμε στο υπόγειο να το ελέγξουμε;παιδια δεν γίνονται αυτα...
...Δικαιωμά μου να γυρνώ στο σπίτι Τα χαράματα...
Link to comment
Share on other sites

Αφού δεν παρουσιάζεται αμέσως τι να το ανοίξουμε μπροστά γίνονται αυτα;Η θα πάω στον Κωτσόβολο και θα του πω του υπαλληλου παμε στο υπόγειο να το ελέγξουμε;παιδια δεν γίνονται αυτα...
Το πάτε πίσω και ζητάτε πιστωτικό όσοι δεν έχετε πουλήσει το ρολόι...

 

Εν τω μεταξύ έχει γεμίσει ο τόπος αγγελίες, όλοι προσπαθούν να τα ξεφορτωθούν...

Edited by dionisis
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά γίνονται εγώ τουλάχιστο αυτό θα τους πω όσο για το αν παρουσιάζετε αμέσως, το δικό μου day 2 το είδα όταν και είδα και το πρόβλημα στα φόρουμ... Και μια ενημέρωση και τα BOE αρχίζουν να έχουν πρόβλημα https://www.oled-info.com/some-huawei-mate-20-pro-users-compain-green-tint-boe-amoled-display?fbclid=IwAR1HEWrcNslBrt2Yo5mcB6J7NZWNdlw4uxIPemtMXFKzy6qoFVCHW7NRjlw

Αφού δεν παρουσιάζεται αμέσως τι να το ανοίξουμε μπροστά γίνονται αυτα;Η θα πάω στον Κωτσόβολο και θα του πω του υπαλληλου παμε στο υπόγειο να το ελέγξουμε;παιδια δεν γίνονται αυτα...

 

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα κι από εμένα, είμαι κάτοχος mate 20 εδώ και 3 ημέρες και με έχουν προβληματίσει ιδιαίτερα αυτά που ακούω για την οθόνη.

Προς το παρών δεν παρατηρώ κάποιο πρόβλημα, πιστεύω πως η εταιρία πρέπει να πάρει πάνω της όλη την ευθύνη και να αντικαταστήσει τη συσκευή ακόμα και μετα από 2-3 μήνες εάν εμφανιστεί κάποιο αντίστοιχο περιστατικό.

Μπορεί να μου πεί κάποιος κάτοχος μετά από πόσες ημέρες/φορτίσεις του εμφανίστηκε το πρόβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Πίσω αμέσως και άνοιγμα της καινούργιας μπροστά τους και έλεγχο επί τόπου αν πάλι είναι προβληματική στα καπάκια τους λέτε άλλη...

Και κάτι που παρατήρησα εμείς οι 3 είμαστε από 3 διαφορετικά μαγαζιά Κωτσόβολο, Πλαίσιο και Public...

 

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Σε πολλούς το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά την 1η εβδομάδα. Το ότι θα είναι εντάξει την 1η μέρα δεν σημαίνει ότι σε εξασφαλίζει. Αν το κατάστημα δεν δεχτεί ότι είναι dead on arrival πιάσε το αυγό κ κούρεφτο... Το public πχ δέχεται επιστροφές εντός 14 ημερών εφόσον δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία. Θα κάθεσαι να μαλώνεις με τους υπαλλήλους. Να δούμε κ την επίσημη θεση της huawei. Γαργάρα δεν νομίζω να το κάνει γιατί ήδη έχει πάρει διαστάσεις. Η ταλαιπωρία πάντως είναι για τον καταναλωτή είναι δεδομένη. Ακόμη κ στην καλύτερη περίπτωση της ανάκλησης με συσκευή που δεν έχει θέμα θα πρέπει να σου εξασφαλίσει ότι δεν θα μείνεις από κινητό όλο το χρόνο που απαιτείται. 1049 σκάσαμε με πολλές προσδοκίες.

 

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Σε πολλούς το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά την 1η εβδομάδα. Το ότι θα είναι εντάξει την 1η μέρα δεν σημαίνει ότι σε εξασφαλίζει. Αν το κατάστημα δεν δεχτεί ότι είναι dead on arrival πιάσε το αυγό κ κούρεφτο... Το public πχ δέχεται επιστροφές εντός 14 ημερών εφόσον δεν έχει ανοιχτεί η συσκευασία. Θα κάθεσαι να μαλώνεις με τους υπαλλήλους. Να δούμε κ την επίσημη θεση της huawei. Γαργάρα δεν νομίζω να το κάνει γιατί ήδη έχει πάρει διαστάσεις. Η ταλαιπωρία πάντως είναι για τον καταναλωτή είναι δεδομένη. Ακόμη κ στην καλύτερη περίπτωση της ανάκλησης με συσκευή που δεν έχει θέμα θα πρέπει να σου εξασφαλίσει ότι δεν θα μείνεις από κινητό όλο το χρόνο που απαιτείται. 1049 σκάσαμε με πολλές προσδοκίες.

 

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Γιατί κάποια εταιρεία με τα bootloop δεν το εκανε γαργαρα; Και κάποια άλλη εταιρεία με το σήμα του τηλεφώνου δεν έκανε το ίδιο;
Link to comment
Share on other sites

Ρε συ τι μετά την πρώτη εβδομάδα αφού ούτε καν μια βδομάδα δεν έχει κλείσει, σήμερα κλείνει βδομάδα σε όσους το πήραν με προπαραγγελια το προηγούμενό Σάββατο τουλάχιστο για τους εμάς εδώ... Όσο για την πολιτική κάθε αλυσίδας αυτό είναι ένα θέμα αλλά όπως λες αποκλείετε να μην δείξουν κατανόηση αν πάλι δεν τηλέφωνο επί τόπου στη Huawei και αναφορά του θέματος!!

 

Μπορεί κάποιος με σωστή οθόνη να ανεβάσει μια φωτογραφία να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης?

 

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ τι μετά την πρώτη εβδομάδα αφού ούτε καν μια βδομάδα δεν έχει κλείσει, σήμερα κλείνει βδομάδα σε όσους το πήραν με προπαραγγελια το προηγούμενό Σάββατο τουλάχιστο για τους εμάς εδώ... Όσο για την πολιτική κάθε αλυσίδας αυτό είναι ένα θέμα αλλά όπως λες αποκλείετε να μην δείξουν κατανόηση αν πάλι δεν τηλέφωνο επί τόπου στη Huawei και αναφορά του θέματος!!

 

Μπορεί κάποιος με σωστή οθόνη να ανεβάσει μια φωτογραφία να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης?

 

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

Δεν μιλάω μόνο για Ελλάδα. Στο εξωτερικό υπάρχουν άτομα που το έχουν πάνω από 11 μέρες. Άλλωστε από αυτούς μάθαμε και για το θέμα.

 

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά γίνονται εγώ τουλάχιστο αυτό θα τους πω όσο για το αν παρουσιάζετε αμέσως, το δικό μου day 2 το είδα όταν και είδα και το πρόβλημα στα φόρουμ... Και μια ενημέρωση και τα BOE αρχίζουν να έχουν πρόβλημα https://www.oled-info.com/some-huawei-mate-20-pro-users-compain-green-tint-boe-amoled-display?fbclid=IwAR1HEWrcNslBrt2Yo5mcB6J7NZWNdlw4uxIPemtMXFKzy6qoFVCHW7NRjlw

 

Sent from my LYA-L29 using Tapatalk

 

Φίλε μου λιγο αναξιόπιστο το site μου φαίνεται. Μιλάει για ΒΟΕ δίχως αναφορά στην LG που αποκλειστικά και μόνο αυτά τα μοντέλα έχουν πρόβλημα. Θα μπορούσε να λέει ότι "μετά τις αναφορές για προβλήματα στις lg έρχονται αναφορές για τις BOE", κάπως έτσι. Αντί αυτού παρουσιαζει την είδηση του προβλήματος "κατηγορώντας" την ΒΟΕ, σαν να μη γνωρίζει βασικά ο συντάκτης ότι τα πάνελ τα προμηθευουν 2 διαφορετικές εταιρίες.

 

Ο φίλος με το καμμενο πιξελ μπορεί να ποσταρει φώτο να δούμε;

From the dawn of our species, Man has been blessed with curiosity. Our most precious gift, without exception, is the desire to know more - to look beyond what is accepted as the truth and to imagine what is possible.

--Alvar Hanso--

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ τριτη μέρα χρήσης δεν έχω κανένα πρόβλημα με την οθόνη.....

Καλησπέρα κι από εμένα, είμαι κάτοχος mate 20 εδώ και 3 ημέρες και με έχουν προβληματίσει ιδιαίτερα αυτά που ακούω για την οθόνη.

Προς το παρών δεν παρατηρώ κάποιο πρόβλημα, πιστεύω πως η εταιρία πρέπει να πάρει πάνω της όλη την ευθύνη και να αντικαταστήσει τη συσκευή ακόμα και μετα από 2-3 μήνες εάν εμφανιστεί κάποιο αντίστοιχο περιστατικό.

Μπορεί να μου πεί κάποιος κάτοχος μετά από πόσες ημέρες/φορτίσεις του εμφανίστηκε το πρόβλημα?

 

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...