Jump to content

Huawei Mate 20 Pro


CPR
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ναι τους έδιναν πιστοτικο για να πάρουν από την lg πάλι... Δλδ δώρο άδωρο και όσο για το Mate δεν έχει κάτι αντίστοιχο μόνο το Note και αυτό δεν προτιμούν αρκετοί λόγο Samsung software έτσι χτυπιούνται.. Αν υπήρχε τρόπος να πάρεις λεφτά πίσω θα το επέλεγαν αρκετοί άλλο μέτρια και άλλο πιστοτικο

 

----- προσθήκη μηνύματος 106 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Αν δεν θα είχε θέμα η συσκευή ναι αλλά για την ώρα υπάρχει ενα ζήτημα που δεν έχει λήξει και αγορά της συσκευής δεν συνιστάτε

Γιατί δε συνιστάται? Αφού τα BOE δεν έχουν πρασινάδες, αν κάποιος αγοράσει BOE δε θα είναι εντάξει?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το πλαίσιο που πήγα εγώ χθες έχει φέρει καινούργια παρτίδα με boe οθόνη σε μαύρο και μπλε.....

 

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα αυτό με τρενάρει, ακούω και διαβάζω πολλά και σκέφτομαι να μην το πάρω ούτε τώρα ούτε σε δύο μήνες γιατί μετα άντε πουλα το να πάρεις άλλο. Κανείς δεν θα θέλει να το πάρει γιατί βρωμισε η δουλειά με το καλημέρα.

 

Περιμενε 2 μηνες και ειμαι σιγουρος πολλα θα αλλαξουν. Σκεψου να βγαλει εκδοση με 5G σε 2 μηνες, θα εχεις την επιλογη να παρεις το 5G, το οποιο λογικα θα ειναι λιγο ακριβο, αλλα θα μπορεις να παρεις το 4G που λογικα θα ειναι πιο φθηνο.

 

Ειμαστε σε μια μεταβατικη περιοδο με τα notches,5G,android,inscreen fingerprint και οποιος αγορασει τωρα ειναι επισημα ινδικο χοιριδιο ή αλλιως open beta tester.

Σύμφωνα με χρήστες του MyPhone μέτοχος σε:

Huawei, Apple, Vodafone

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δε συνιστάται? Αφού τα BOE δεν έχουν πρασινάδες, αν κάποιος αγοράσει BOE δε θα είναι εντάξει?
Για την ώρα για να πετύχεις Boe είναι joker μετά από κανα 2 μήνες το συζητάμε
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Καλησπέρα σε όλους,

 

επειδή είδα αρκετά σχόλια όσον αφορά τη χθεσινή παρέμβαση, να διευκρινίσω κάποια πράγματα.

 

Ο λογαριασμός που εχθές παρουσιάστηκε σαν επίσημο σερβις της Huawei και δημοσίευσε ανακοίνωση σχετικά με το Mate 20 Pro, πιθανότατα ανήκει στην Procordia, που έχει και το service της Huawei στην Αθήνα. Ωστόσο, καθώς η εγγραφή του και η δημοσίευσή του έγιναν χωρίς να υπάρξει επικοινωνία με το Myphone και χωρίς να έχουμε κάποια ενημέρωση/επιβεβαίωση από τη Huawei, με την οποία είμαστε σε ανοικτή επικοινωνία, την αναμένουμε για να βεβαιωθούμε όσον αφορά την εγκυρότητα αυτού του λογαριασμού και την αρμοδιότητά του να τοποθετηθεί επί του συγκεκριμένου θέματος (εξ'ου και η προσωρινή απενεργοποίηση του λογαριασμού). Επιφυλασσόμεθα προς το παρόν και αναμένουμε να αποκατασταθεί η κατάσταση εντός 24 ωρών.

 

Ευχαριστούμε,

 

η διαχείριση του Myphone.gr

Edited by ZZW30
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

 

επειδή είδα αρκετά σχόλια όσον αφορά τη χθεσινή παρέμβαση, να διευκρινίσω κάποια πράγματα.

 

Ο λογαριασμός που εχθές παρουσιάστηκε σαν επίσημο σερβις της Huawei και δημοσίευσε ανακοίνωση σχετικά με το Mate 20 Pro, πιθανότατα ανήκει στην Procordia, που έχει και το service της Huawei στην Αθήνα. Ωστόσο, καθώς η εγγραφή του και η δημοσίευσή του έγιναν χωρίς να υπάρξει επικοινωνία με το Myphone και χωρίς να έχουμε κάποια ενημέρωση/επιβεβαίωση από τη Huawei, με την οποία είμαστε σε ανοικτή επικοινωνία, την αναμένουμε για να βεβαιωθούμε όσον αφορά την εγκυρότητα αυτού του λογαριασμού και την αρμοδιότητά του να τοποθετηθεί επί του συγκεκριμένου θέματος (εξ'ου και η προσωρινή απενεργοποίηση του λογαριασμού). Επιφυλασσόμεθα προς το παρόν και αναμένουμε να αποκατασταθεί η κατάσταση εντός 24 ωρών.

 

Ευχαριστούμε,

 

η διαχείριση του Myphone.gr

 

Περιμένουμε νεότερα, ευχαριστούμε.

 

Επειδή είστε σε ανοικτή επικοινωνία περιμένουμε και κάτι σχετικά με το θέμα από 4 Νοεμβρίου..

"EDIT 2: Τo Myphone επικοινώνησε με τη Huawei Mobile Ελλάδος, η οποία είναι ενήμερη για το ζήτημα, το ερευνά εντατικά και σύντομα θα μας ενημερώσει περαιτέρω σχετικά."

Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Περιμένουμε νεότερα, ευχαριστούμε.

 

Επειδή είστε σε ανοικτή επικοινωνία περιμένουμε και κάτι σχετικά με το θέμα από 4 Νοεμβρίου..

"EDIT 2: Τo Myphone επικοινώνησε με τη Huawei Mobile Ελλάδος, η οποία είναι ενήμερη για το ζήτημα, το ερευνά εντατικά και σύντομα θα μας ενημερώσει περαιτέρω σχετικά."

 

Δεν είχαμε ενημέρωση σε αυτό το διάστημα, γι'αυτό και δεν επανήλθαμε με νέα δημοσίευση. Και απ'ότι φαίνεται, ακόμα δεν υπάρχει κάτι "επίσημα". Οπότε αναμένουμε, όπως κι εσείς, αν και οι αντικαταστάσεις δείχνουν να προχωρούν με γρήγορο ρυθμό, έστω και "αθόρυβα".

Link to comment
Share on other sites

Μόλις μου ήρθε από Huawei service η καινούργια συσκευή. Έχει οθόνη boe, είναι τέλεια ( φωτεινότητα όπως lg ) και διαπίστωσα ότι το δακτυλικό αποτύπωμα είναι πολύ καλύτερο σχεδόν ακαριαίο.
Link to comment
Share on other sites

Ναι τους έδιναν πιστοτικο για να πάρουν από την lg πάλι... Δλδ δώρο άδωρο και όσο για το Mate δεν έχει κάτι αντίστοιχο μόνο το Note και αυτό δεν προτιμούν αρκετοί λόγο Samsung software έτσι χτυπιούνται.. Αν υπήρχε τρόπος να πάρεις λεφτά πίσω θα το επέλεγαν αρκετοί άλλο μέτρια και άλλο πιστοτικο

 

----- προσθήκη μηνύματος 106 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Αν δεν θα είχε θέμα η συσκευή ναι αλλά για την ώρα υπάρχει ενα ζήτημα που δεν έχει λήξει και αγορά της συσκευής δεν συνιστάτε

 

Οχι αγαπητε δεν τους εδιναν πιστωτικο να παρουν απο την LG παλι,το κινητο απο τον πωλητη το αγοραζεις οχι απο την ιδια την LG.Επιστροφη χρηματων τους εδωσαν και για οσους ηθελαν πηραν πιστωτικο να αγορασουν απο το ιδιο καταστημα αλλο κινητο.

 

Τα εχουμε πει απειρες φορες οτι το πιστωτικο

1)Δεν ειναι υποχρεωτικο

2)Ειναι παρανομο αν παει ο πωλητης να στο επιβαλει με το ζορι.Ο καταναλωτης/πελατης αν θελει το δεχεται,αλλιως μπορει να ζητησει επιστροφη χρηματων. Ασχετως που στα περισσοτερα Ελληνικα καταστηματα πανε και λενε πιστωτικο επειδη ο κοσμος ειναι ασχετος με τετοια πραγματα.

 

Το ιδιο και για το mate 20 pro,βγαζει σε καποιον προβλημα το στελνει πισω αν αφορα την οθονη.Αν και το επομενο κινητο που του δωθει ως αντικατασταση εχει και αυτο το ιδιο προβλημα τοτε εχει δικαιωμα να ζητησει τα χρηματα του πισω.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το πλαίσιο που πήγα εγώ χθες έχει φέρει καινούργια παρτίδα με boe οθόνη σε μαύρο και μπλε.....

 

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Με A ή B στο σειριακό αριθμό? Στο the Mall που έψαχνα σήμερα, έχουν όλα A και φοβάμαι να αγοράσω.

Link to comment
Share on other sites

Με A ή B στο σειριακό αριθμό? Στο the Mall που έψαχνα σήμερα, έχουν όλα A και φοβάμαι να αγοράσω.
Μόνο ΒΟΕ, είτε Α είτε Β...

 

Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ναι μονο ΒΟΕ συμφωνοι αλλα εχουμε δει ΒΟΕ και με Α και LG με Α. Αρα δεν μπορεις να εισαι σιγουρος...
Μάριος...
Link to comment
Share on other sites

Ναι μονο ΒΟΕ συμφωνοι αλλα εχουμε δει ΒΟΕ και με Α και LG με Α. Αρα δεν μπορεις να εισαι σιγουρος...

Το βρήκα στο Media Markt του Ρέντη, με σειριακό B, σε μαύρο (όχι σε μπλε που το ήθελα) και θα το αγοράσω. Ελπίζω να μη μου τύχει πάλι LG, όπως αυτό που είχα πάρει στις 31 Οκτωβρίου, που πρασίνισε μετά από 12 μέρες χρήσης.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παιδιά μόλις παρέλαβα την πρώτη μου αντικατάσταση σήμερα από μιχαλακοπουλου s/n 218A3000 υποθέτω πως είναι παλιά παρτίδα παρολαυτα έχει οθόνη boe και για αρχή καμία πρασινάδα πουθενά. Το χαρτονακι του μέσα στη συσκευασία ελαφρως μεταχειρισμένο οπότε δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά πως ειναι ολοκαίνουριο. Η οθόνη είναι μια χαρά καμία διαφορά στα μάτια μου με LG και η ανταπόκριση του δαχτυλικου αποτυπώματος κλασεις ανώτερη από την lg
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα και από μένα . Από ότι βλέπω υπάρχουν άτομα που παρέλαβαν συσκευή από την Μιχαλακοπούλου . Επικοινώνησα με το service και μου είπαν ότι δεν έχουν ακόμα ενημέρωση . Τους ρώτησα για το post και όντως το service το ανέβασε ..... Μένει να δούμε τι συσκευή θα μου δώσουν αυτή τη φορά. .....
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχουν ενημερωση ως προς τι? Και εμενα σημερα μου την εστειλαν την περιμενω αυριο... Μακαρι να την ξανα ανεβασουν την ανακοινωση παντως.
Link to comment
Share on other sites

Δεν εχουν ενημερωση ως προς τι? Και εμενα σημερα μου την εστειλαν την περιμενω αυριο... Μακαρι να την ξανα ανεβασουν την ανακοινωση παντως.

 

Για το πότε θα πάρω την συσκευή μου.........δεν με συμπαθούν μάλλον εμένα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Είναι με προτεραιότητα. Την δική μου την παρέλαβαν την προηγούμενη Παρασκευή :p και μου έστειλαν με την σημερινή παρτίδα
Link to comment
Share on other sites

Οχι αγαπητε δεν τους εδιναν πιστωτικο να παρουν απο την LG παλι,το κινητο απο τον πωλητη το αγοραζεις οχι απο την ιδια την LG.Επιστροφη χρηματων τους εδωσαν και για οσους ηθελαν πηραν πιστωτικο να αγορασουν απο το ιδιο καταστημα αλλο κινητο.

 

Τα εχουμε πει απειρες φορες οτι το πιστωτικο

1)Δεν ειναι υποχρεωτικο

2)Ειναι παρανομο αν παει ο πωλητης να στο επιβαλει με το ζορι.Ο καταναλωτης/πελατης αν θελει το δεχεται,αλλιως μπορει να ζητησει επιστροφη χρηματων. Ασχετως που στα περισσοτερα Ελληνικα καταστηματα πανε και λενε πιστωτικο επειδη ο κοσμος ειναι ασχετος με τετοια πραγματα.

 

Το ιδιο και για το mate 20 pro,βγαζει σε καποιον προβλημα το στελνει πισω αν αφορα την οθονη.Αν και το επομενο κινητο που του δωθει ως αντικατασταση εχει και αυτο το ιδιο προβλημα τοτε εχει δικαιωμα να ζητησει τα χρηματα του πισω.

Εμένα στο πλαίσιο μου είπαν ξεκάθαρα ότι το μαγαζί τους δεν κάνει επιστροφή πιστοτικο και ότι θέλω να πάρω, μηλισα και με τα κεντρικά κλπ χωρίς αποτέλεσμα έτσι πήρα πιστοτικο και με αυτό τηλεόραση
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάλι από το Πλαισιο επεμενα μίλησα με κεντρικά και μου έκαναν επιστροφή. Ούτε μαλωσα ούτε τπτ. Έχει σημασία πως θα το διεκδικήσεις. Τους είπα δεν θέλω κάτι άλλο σας επέλεξα γιατί ψωνίζω συχνά και ήθελα το συγκεκριμένο μόνο προϊόν για να εκμεταλλευτω το δώρο της προπαραγγελιας. Πηγαινοερχομαι 2 βδομαδες στο σέρβις και δεν έχω ούτε την διάθεση ούτε τον χρόνο να πάρω τρίτη αντικατάσταση και φυσικά δεν θέλω οτιδήποτε άλλο να ψωνίσω. Εξάλλου τους είπα ο νόμος σε περίπτωση ελαττωματικων μιλάει για επιστροφή χρημάτων εάν δεν μπορέσει ο πωλητής να βρει άλλη λύση. Ε και μου έκαναν επιστροφή

From the dawn of our species, Man has been blessed with curiosity. Our most precious gift, without exception, is the desire to know more - to look beyond what is accepted as the truth and to imagine what is possible.

--Alvar Hanso--

Link to comment
Share on other sites

Για το πότε θα πάρω την συσκευή μου.........δεν με συμπαθούν μάλλον εμένα :lol:
Ήσουν με το γρατσουνισμένο?

 

Στάλθηκε από το SM-N950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

επειδη ειδα πιο πανω φιλους να το αναφερουν, νομιζα πως ηταν ιδεα μου για αυτο δεν ειπα τιποτα αλλα επιβεβαιωνω και εγω πως στην οθονη boe το δακτυλικο σαν να πηγαινει ελαφρως πιο γρηγορα σε σχεση με lg. Κατα τα αλλα η ΒΟΕ εχει τα ιδια εκλπηκτικα χρωματα και φωτεινοτητα με την LG και φυσικα καμια πρασιναδα
Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς ναι......
Τι έγινε τελικά? Τους έδειξες τo unboxing ή δεν χρειάστηκε?

 

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...