Jump to content

[Official] Xiaomi Mi Scooter (M365, Mijia)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Administrators
Ισχύει. Με το stock firmware το scooter μειώνει την απόδοσή του κάτω απ'το 50%, σταδιακά. Υπάρχουν custom firmwares που το κάνουν αυτό στο 30%. Αυτό γίνεται αφ'ενός για να αυξάνει την αυτονομία του, αφ'ετέρου για να μη ζορίζεται ιδιαίτερα το ηλεκτρικό σύστημα καθώς όταν "πέφτει" η μπαταρία, μειώνεται η τάση που δίνει. Άρα θα πρέπει να αυξηθούν πολύ τα αμπερ για να πιάσει την ίδια ισχύ το μοτέρ.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 146
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μου έκανε κάτι περίεργο με την ένδειξη της μπαταρίας. Ενώ το άφησα το μεσημέρι με 26% τώρα που το άνοιξα έγραφε 46%. Είχα την υποψία ότι ανεβάζει στατιστικά γιατί μια άλλη φορά που το άφησα με ένδειξη 50+% όταν το άνοιξα μετά από μία μέρα είχε πάει στο 70% περίπου. Βέβαια φαίνεται να κατεβαίνει πιο γρήγορα όταν το χρησιμοποιώ. Μία μόλις φόρτιση έχω προλάβει να του κάνω να σημειώσω. Μήπως φταίει αυτό;
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
Ποιο firmware εχεις? Θελει και μερικους κυκλους φορτισης για να στρωσει. Ειναι φυσιολογικο να ανεβαινει η σταθμη οταν το αφησεις λιγη ωρα, ειδικα αν τα τελευταια μετρα πριν τον προορισμό σου ήταν ανηφορικά. Αντίθετα, αν ήταν κατηφορικά, η ένδειξη της μπαταρίας θα είναι λίγο "αισιόδοξη" μόλις φτάσεις στον προορισμό σου. Κάπως σαν το trip computer στα αυτοκίνητα. Πολλές φορές μου τυχαίνει να δείχνει 10% πάνω μετά από λίγη ώρα. 20% πάνω όμως είναι too much.
Link to comment
Share on other sites

Ποιο firmware εχεις? Θελει και μερικους κυκλους φορτισης για να στρωσει. Ειναι φυσιολογικο να ανεβαινει η σταθμη οταν το αφησεις λιγη ωρα, ειδικα αν τα τελευταια μετρα πριν τον προορισμό σου ήταν ανηφορικά. Αντίθετα, αν ήταν κατηφορικά, η ένδειξη της μπαταρίας θα είναι λίγο "αισιόδοξη" μόλις φτάσεις στον προορισμό σου. Κάπως σαν το trip computer στα αυτοκίνητα. Πολλές φορές μου τυχαίνει να δείχνει 10% πάνω μετά από λίγη ώρα. 20% πάνω όμως είναι too much.

 

Το τελευταίο firmware που έχει δώσει η Xiaomi έχω. Είχε κάνει update πριν 35 μέρες περίπου που το πήρα μόλις το άνοιξα. Ήταν όντως ανηφορικό το τελευταίο χιλιόμετρο. Καλή ιδέα αυτή με το trip computer.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Καλησπέρα,

Δυστυχώς έγινε αυτό που φοβόμουν, έσκασε για 3η φορά η σαμπρέλα. Έχω ήδη παραγγείλει από ebay αλλά αργεί ακόμα..

Έχεις κανείς σας έξτρα σαμπρέλα για πώληση;

 

Εννοείται μόλις λάβω τις νεες θα την επιστρέψω (έχω παραγγείλει 4)

 

Ευχαριστώ!

Edited by Pan0s1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
Καλησπέρα σας έχω ένα πρόβλημα προσπάθησα σήμερα να συνδεθώ στην εφαρμογή για το e scooter και ένα κάνει connecting μένει εκεί κολλημένο και ακούγεται από το σκούτερ ο ήχος αλλά όχι μια φορά συνεχόμενα και και δεν συνδέεται ποτέ γνωρίζει κάποιος γιατί συμβαίνει αυτό και πως διορθώνεται ;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

έχω το scooter της Xiaomi από το Μάιο και έχω κάνει πάνω από 550 χλμ. Είναι ό,τι πιο βολικό είχα ποτέ για όχημα για μικρές αποστάσεις. Το χρησιμοποιώ καθημερινά για να πηγαίνω στο γραφείο και έχω γλυτώσει από κίνηση με το αμάξι και όλα τα παρελκόμενα έξοδα. Το μόνο πρόβλημα είναι τα λάστιχα. Έχω πάθει λάστιχο 3 φορές και αποφάσισα να παραγγείλω SOLID λάστιχα για να τελειώνω με τα σκασίματα. Όμως ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ! Είναι τρομερά σκληρά και όσο και να τα ζεσταίνω σε φούρνο μικροκυμάτων, όσο σκληρά και να προσπαθούμε 2 άτομα να τα φορέσουμε στη ζάντα, δεν μπαίνουν με τίποτα!

Συγκεκριμένα είναι αυτά που έχουν και τρύπες περιμετρικά για μεγαλύτερη απόσβεση κραδασμών

( https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1IWRjcJcnBKNjSZR0q6AFqFXaQ/Shock-Absorber-Porous-Damping-Tyres-Wheels-for-Xiaomi-Mijia-M365-Scooter-Skateboard-Solid-Hole-Tires-Avoid.jpg_640x640.jpg ).

Τα έχει πάρει κάποιος άλλος; Έχει κανείς καταφέρει να τα φορέσει; Αν ναι, θα ήθελα την βοήθειά του μήπως και καταφέρω και τα βάλω κι εγώ. Αλλιώς, θα πρέπει να παραγγείλω κάποια άλλα που να είναι -ιδίως οι σαμπρέλες- πιο ενισχυμένα από τα original λάστιχα/σαμπρέλες. Όποτε αν κάποιος έχει πάρει καλύτερα και πιο ανθεκτικά λάστιχα από τα "μαμίσια" ας μοιραστεί την εμπειρία του και να μας βοηθήσει! Ευχαριστώ πολύ :)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

έχω το scooter της Xiaomi από το Μάιο και έχω κάνει πάνω από 550 χλμ. Είναι ό,τι πιο βολικό είχα ποτέ για όχημα για μικρές αποστάσεις. Το χρησιμοποιώ καθημερινά για να πηγαίνω στο γραφείο και έχω γλυτώσει από κίνηση με το αμάξι και όλα τα παρελκόμενα έξοδα. Το μόνο πρόβλημα είναι τα λάστιχα. Έχω πάθει λάστιχο 3 φορές και αποφάσισα να παραγγείλω SOLID λάστιχα για να τελειώνω με τα σκασίματα. Όμως ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ! Είναι τρομερά σκληρά και όσο και να τα ζεσταίνω σε φούρνο μικροκυμάτων, όσο σκληρά και να προσπαθούμε 2 άτομα να τα φορέσουμε στη ζάντα, δεν μπαίνουν με τίποτα!

Συγκεκριμένα είναι αυτά που έχουν και τρύπες περιμετρικά για μεγαλύτερη απόσβεση κραδασμών

( https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1IWRjcJcnBKNjSZR0q6AFqFXaQ/Shock-Absorber-Porous-Damping-Tyres-Wheels-for-Xiaomi-Mijia-M365-Scooter-Skateboard-Solid-Hole-Tires-Avoid.jpg_640x640.jpg ).

Τα έχει πάρει κάποιος άλλος; Έχει κανείς καταφέρει να τα φορέσει; Αν ναι, θα ήθελα την βοήθειά του μήπως και καταφέρω και τα βάλω κι εγώ. Αλλιώς, θα πρέπει να παραγγείλω κάποια άλλα που να είναι -ιδίως οι σαμπρέλες- πιο ενισχυμένα από τα original λάστιχα/σαμπρέλες. Όποτε αν κάποιος έχει πάρει καλύτερα και πιο ανθεκτικά λάστιχα από τα "μαμίσια" ας μοιραστεί την εμπειρία του και να μας βοηθήσει! Ευχαριστώ πολύ :)

 

Try this way...

 

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλους,

έχω το scooter της Xiaomi από το Μάιο και έχω κάνει πάνω από 550 χλμ. Είναι ό,τι πιο βολικό είχα ποτέ για όχημα για μικρές αποστάσεις. Το χρησιμοποιώ καθημερινά για να πηγαίνω στο γραφείο και έχω γλυτώσει από κίνηση με το αμάξι και όλα τα παρελκόμενα έξοδα. Το μόνο πρόβλημα είναι τα λάστιχα. Έχω πάθει λάστιχο 3 φορές και αποφάσισα να παραγγείλω SOLID λάστιχα για να τελειώνω με τα σκασίματα. Όμως ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΩ! Είναι τρομερά σκληρά και όσο και να τα ζεσταίνω σε φούρνο μικροκυμάτων, όσο σκληρά και να προσπαθούμε 2 άτομα να τα φορέσουμε στη ζάντα, δεν μπαίνουν με τίποτα!

Συγκεκριμένα είναι αυτά που έχουν και τρύπες περιμετρικά για μεγαλύτερη απόσβεση κραδασμών

( https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1IWRjcJcnBKNjSZR0q6AFqFXaQ/Shock-Absorber-Porous-Damping-Tyres-Wheels-for-Xiaomi-Mijia-M365-Scooter-Skateboard-Solid-Hole-Tires-Avoid.jpg_640x640.jpg ).

Τα έχει πάρει κάποιος άλλος; Έχει κανείς καταφέρει να τα φορέσει; Αν ναι, θα ήθελα την βοήθειά του μήπως και καταφέρω και τα βάλω κι εγώ. Αλλιώς, θα πρέπει να παραγγείλω κάποια άλλα που να είναι -ιδίως οι σαμπρέλες- πιο ενισχυμένα από τα original λάστιχα/σαμπρέλες. Όποτε αν κάποιος έχει πάρει καλύτερα και πιο ανθεκτικά λάστιχα από τα "μαμίσια" ας μοιραστεί την εμπειρία του και να μας βοηθήσει! Ευχαριστώ πολύ :)

Ισχύει το έχω δει σε πολλές κριτικές οτι τα solid είναι ακόμα πιο δύσκολα...Εγώ πάντως επειδή με το μικροκυμάτων δε τα κατάφερα σε αλλαγή απλού λάστιχου, δοκίμασα με πιστολάκι και έτσι τα κατάφερα..(με το μικροκυμάτων έκαιγε τόσο που δε μπορούσα να το πιάσω μετά.)

Επίσης αν δε περνάει με τίποτα, θα σου πρότεινα τα ακόλουθα:

1) Δες σχόλια- κριτικές σε μεγάλα κινεζο-μάγαζα μήπως βρεις εκεί κανέναν άλλο τρόπο\

2) Πήγαινε σε βουλκανιζατέρ, όλο και κάτι δε θα καταφέρουν παραπάνω; :p

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Λοιπον μετά απο 100χλμ περίπου ενω το πατίνι είχε 820 οταν το πήρα. (μεταχείρο)

 

Απόσταση Φιλαδέλφεια κέντρο ~5χλμ με αυτοκίνητο+παρκάρισμα, 30+15 λεπτά.

 

Με το πατίνι 10 λεπτά. Οπως προαναφέρθηκε περνας ακόμα και ανάμεσα απο τα μηχανάκια.

 

Πάμε για μία δική μου ανάλυση:

 

-Solid λάστιχο, να το αποφύγετε, μειώνει την απόδοση, μειώνει την πρόσφυση, θα χρειαστείτε ορθοπεδικό και σε απότομο φρενάρισμα παραμορφώνεται.

 

Αγορά λάστιχα και σαμπρέλες oπως και ανταλλακτικά απο aliexpress, ebay, gearbeast, bangood.

 

-Λαιμός και τζόγος, ναι χρειάζεται το 3d print κομμάτι αλλα το σημαντικότερο ειναι να γίνει σωστό σφίξιμο στη βίδα του λαιμού που είναι κυκλική απο την κάτω πλευρά. Αν γίνεται σφίξιμο και τακτικός έλεγχος όλα ειναι μια χαρά. Για να σφίξει σωστά θέλει λύσιμο. Το παρακάτω βίντεο είναι το καλύτερο που κυκλοφορεί για αυτή τη δουλειά.

 

 

Σημαντικό επίσης τα πόδια να έχουν τη στήριξη του κορμού και οχι τα χέρια. Θέλει προπόνηση και να είστε πάντα σε εγρήγορση.

 

-ΚΕRS στο Medium γιατι το Strong ειναι πολύ δυνατό στην πόλη.

 

-Φρένο χαλαρά και σταθερά για να πάρει την κινητική ενέργεια το μοτέρ και οχι το δισκόφρενο. Ενα μεγάλο κομμάτι της διαδρομής της μανέτας είναι για ηλεκτρικό φρένο, στο τέλος θα μπεί και το μηχανικό. Ναι παίδες ειναι πολύ δυνατό γιαυτό και το συγκεκριμένο σκούτερ έχει τα καλύτερα φρένα εκει έξω.

 

-Ξεκλείδωμα, ναι υπο όρους. Το μοτέρ ειναι 1000W αλλα ηλεκτρονικά περιορισμένο στα 250W για να ειναι νόμιμο. Στις εκκινήσεις χρησιμοποιεί 600W

 

Οπότε προτείνω να γίνει ξεκλείδωμα μονο για την αύξηση τελικής αν η χρήση ειναι στην πόλη (ειναι κλειδωμένο στα 25km/h και μπορεί να φτάσει βαριά τα 32km/h)

 

Να γίνει επίσης ξεκλείδωμα το kick start (για να ξεκινήσει θέλει 5km/h), εγω το έβαλα στα 2.5km/h. Μπορεί ο καθένας να φτιάξει το δικό του firmware αλλα θέλει και προσοχή.

 

Δεν φέρω εννοείται καμία ευθύνη:

 

https://m365.botox.bz/

 

Επειδή ζούμε στην Ελλάδα και το κλίμα ειναι ζεστό, καλό ειναι να μην ανεβάσετε τα Watt στο μοτέρ. Υπάρχουν αναφορές με λιωμένα. Ναι ειναι 1000W αλλα οχι για συνεχή λειτουργία. Επίσης λυπηθείτε τις μπαταρίες. Σε κανονική χρήση και κρύο φτάνουν εύκολα τους 32C, το καλοκαίρι θα δούμε. Γενικά το battery bay δεν κλιματίζεται δυστυχώς.

 

Aν τα σκούτερ σας ειναι στο τελευταίο firmware θα πρέπει να γίνουν downgrade στο 1,4,0 αλλιως δεν φλασάρουν νέα firmwares γιατι τα κλείδωσε η Xiaomi.

 

Το flash θα γίνει με το DownG_Patched και ενα .bin αρχείο που έφτιαξε ένας γάλλος. Προσοχή γιατι το patched DownG μπορει να φλασάρει και προβληματικά .bins με αποτέλεσμα να το κλαίτε.

 

Για τους γνώστες θα ήθελα το feedback σας για ποια έκδοση BMS φοράτε; Με το 115 δεν έπαιζε πολύ καλά το custom firmware αλλα με το 107 όλα καλά. Όμως το 115 έχει καλύτερη διαχείριση μπαταρίας. Υπάρχει κάποια εμπειρία/γνώμη απο χρήστη;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Με το δικο μου εφτασα 400χιλιομετρα απο τον Νοεμβρη που το εχω.

Ειμαι κατα ενθουσιασμενος.

 

Ευτυχως δεν ειχα λαστιχο ποτε,-ενω το 3d κομματι(0.4) στο λαιμο το εβαλα στα 300χιλιομετρα μεχρι εκει αντεξε χωρις να ακουγεται.

Το προστατευτικο του καλωδιου κατω απο το φτερο αν και το αγορασα δεν το εβαλα ποτε, 4.5 ευρω πηρα το 3d κομματι, πιο φθηνο εχει το ανταλλακτικο

 

https://www.ebay.com/itm/New-LED-Tail-Rear-Light-For-Xiaomi-Mijia-M365-Electric-Scooter-Safety-Lamp/163429215670?_trkparms=aid%3D555018%26algo%3DPL.SIM%26ao%3D1%26asc%3D20131003132420%26meid%3D5b8d3aaee175417fae7b08713f7a5101%26pid%3D100005%26rk%3D4%26rkt%3D9%26sd%3D382631315364%26itm%3D163429215670&_trksid=p2047675.c100005.m1851

Πηρα το καλαθακι που κουμπωνει στο τιμονι(του εκανα μοντα γιατι το καλωδιο του φρενου ενοχλουσε) αλλα δεν το χρησιμοποιω πολυ γιατι ειμαι σαν τις θειτσες με τα ποδηλατα.

Αχρειαστο και το γατζακι που του πηρα για να κρεμαω καμια σακουλα πλαστικη απο σουπερμαρκετ.

Την κρεμας και στο τιμονι οπως στα ποδηλατα, no big deal.

Edited by StavrosChatz
Link to comment
Share on other sites

χθες έβαλα custom firmware :up:

 

motor start speed στο 2 και έτσι ξεκινάει σχεδόν άμεσα

και το motor power constant στις 38000 και έτσι ανεβαίνει ανηφόρα ''νεράκι''

Edited by Jig
ⓜⓘⓚⓔ ✈︎ Everything you can imagine is real [P²]
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators

Να προσέχετε τις θερμοκρασίες το καλοκαίρι.

 

Είμαι στα 1400 χλμ και ευτυχώς ακόμα δεν έχω πάθει λάστιχο

Link to comment
Share on other sites

Με το stock firmware το scooter μειώνει την απόδοσή του κάτω απ'το 50%, σταδιακά. Υπάρχουν custom firmwares που το κάνουν αυτό στο 30%. Αυτό γίνεται αφ'ενός για να αυξάνει την αυτονομία του, αφ'ετέρου για να μη ζορίζεται ιδιαίτερα το ηλεκτρικό σύστημα καθώς όταν "πέφτει" η μπαταρία, μειώνεται η τάση που δίνει. Άρα θα πρέπει να αυξηθούν πολύ τα αμπερ για να πιάσει την ίδια ισχύ το μοτέρ.

 

ποιο cf ειναι αυτο?

ⓜⓘⓚⓔ ✈︎ Everything you can imagine is real [P²]
Link to comment
Share on other sites

Παιδες ψηνομαι αγρια να παρω και 2ο scooter 500W τελικη (κλειδωμενο 25χιλιομετρα) υπαρχει περιπτωση να φαω καμπανα γερη αν με σταματησουν ??

 

Με το xiaomi παντως οσες φορες περασα μπροστα απο στρουμφακια ποτε δε μου εδωσαν σημασια.

Link to comment
Share on other sites

Ευτυχής κάτοχος κι εγώ με custom firmware. Φοβερά εξυπηρετικό, τόσο που ψάχνω δικαιολογία για να βγώ μαζί του.

 

Αυτονομία περί των 20 χιλιομέτρων, αλλά έχω ανέβει και ανηφόρες με απίστευτες κλίσεις. Είμαι 76 κιλά και δουλεύω στα 50psi.

 

Έχω βάλει στο πίσω φτερό 3d printed υποστήριξη, και https://www.effettomariposa.eu/en/ στα λάστιχα όντας και ποδηλάτης.

 

m365.gr

m365.gr Το φόρουμ των xiaomi scooters στην Ελλάδα
Link to comment
Share on other sites

Ευτυχής κάτοχος κι εγώ με custom firmware. Φοβερά εξυπηρετικό, τόσο που ψάχνω δικαιολογία για να βγώ μαζί του.

 

Αυτονομία περί των 20 χιλιομέτρων, αλλά έχω ανέβει και ανηφόρες με απίστευτες κλίσεις. Είμαι 76 κιλά και δουλεύω στα 50psi.

 

Έχω βάλει στο πίσω φτερό 3d printed υποστήριξη, και https://www.effettomariposa.eu/en/ στα λάστιχα όντας και ποδηλάτης.

 

m365.gr

 

 

Φιλε εχω ξεχασει πως ειναι να περπατας ;)

Link to comment
Share on other sites

... μετά από αρκετές δοκιμές αυτές είναι οι ρυθμίσεις που με βόλεψαν

 

ps

screen shot το custom firmware που έκανα με το botox

ⓜⓘⓚⓔ ✈︎ Everything you can imagine is real [P²]
Link to comment
Share on other sites

Να προσέχετε τις θερμοκρασίες το καλοκαίρι.

 

Είμαι στα 1400 χλμ και ευτυχώς ακόμα δεν έχω πάθει λάστιχο

 

Τα ελαστικα θελουνε αλλαγη καθε 1500χιλιομετρα , δεν εχουνε γινει σαπουνεξ ?

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ευτυχής κάτοχος κι εγώ με custom firmware. Φοβερά εξυπηρετικό, τόσο που ψάχνω δικαιολογία για να βγώ μαζί του.

 

Αυτονομία περί των 20 χιλιομέτρων, αλλά έχω ανέβει και ανηφόρες με απίστευτες κλίσεις. Είμαι 76 κιλά και δουλεύω στα 50psi.

 

Έχω βάλει στο πίσω φτερό 3d printed υποστήριξη, και https://www.effettomariposa.eu/en/ στα λάστιχα όντας και ποδηλάτης.

 

m365.gr

 

Στα 20 χιλιομετρα τι υπολοιπο μπαταριας εχεις ?

Link to comment
Share on other sites

Κάτω από 10%. Του έχω αλλάξει τις ρυθμίσεις τώρα βέβαια όποτε πρέπει να το ξανά τρέξω μέχρι χαμηλά.
m365.gr Το φόρουμ των xiaomi scooters στην Ελλάδα
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...