Jump to content

748 κλήσεις για χρήση κινητού σε.. 7 μέρες από την Τροχαία!


ZZW30
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αποκλειστικά για εισπράκτικους λογους....

Για την ιστορία. Το πρόστιμο για μη χρήση ζώνης, μη χρήση κράνους, χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση είναι ....0,00 € .

 

Ακριβώς. Μηδέν ευρώ!!! ...αλλά όμως δύο μήνες αφαίρεση πινακίδων και διπλώματος.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 175
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Να αναφέρω τότε για ποιο λόγο στις εξετάσεις μηχανής πρέπει να οδηγήσεις ανάμεσα σε δύο γράμμες που το κενό είναι πάρα πολύ μικρό αν σκοπό δεν έχει να προσομοιώσει την οδήγηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα;

Επίσης, πολύ ευχαρίστως να μην οδηγήσω ανάμεσα στα αυτοκίνητα όταν σταματήσουν και αυτά με την σειρά τους να μπαίνουν στη λεωφορειολωρίδα....

Link to comment
Share on other sites

Να αναφέρω τότε για ποιο λόγο στις εξετάσεις μηχανής πρέπει να οδηγήσεις ανάμεσα σε δύο γράμμες που το κενό είναι πάρα πολύ μικρό αν σκοπό δεν έχει να προσομοιώσει την οδήγηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα;

 

Σε βάζουν ανάμεσα από γραμμές για να πιστοποιήσουν την ισορροπία. Σε καμία των περιπτώσεων δεν επιτρέπεται το άλλο που περιγράφεις.

Nokia N9 & S.E.X. Play User x )

 

Απελπισμένες ρητορικές διαστρεβλώσεις !

Link to comment
Share on other sites

Καμία σχέση, είναι άσκηση ισορροπίας και καλά, αλλιώς και τα 8ρια τί τα χρειαζόμαστε εκτός του να κάνουμε ζιγκ ζαγκ ανάμεσα στα αμάξια όταν πήζουν στην κίνηση;
Link to comment
Share on other sites

Αυτό Γιάννη που λες δεν πρόκειται να γίνει ποτέ των ποτών και το ξέρεις. Δε πρόκειται να ποινικοποιηθεί η διήθηση, ίσα ίσα θα την κάνουν και νόμιμη εφόσον η διαφορά ταχύτητας δε ξεπερνά τα 10χλμ/ώρα. Τώρα ο ευσεβής πόθος να κυκλοφορούν λιγότερες μηχανές στο δρόμο είναι και όπως και αυτών που παίρνουν ΜΜΜ να εξαφανιστούν τα αμάξια, ανήκουν στη σφαίρα φαντασίας

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Δεν τίθεται θέμα ποινικοποίησης.

Ήδη (ανέκαθεν)απαγορεύεται , με βάση τη διάταξη που απαγορεύει τη στοίχιση οχημάτων (2 οχήματα παράλληλα στην ίδια λωρίδα κυκλοφορίας) και την οδήγηση ιππαστί (δηλαδή πάνω στη διαχωριστική των λωρίδων γραμμή. )Δεν είναι κάτι καινούριο αυτό που λέω, ίσχυε πάντα.

Όταν όμως θα συμβεί κανένα ατύχημα, δεν πάνε τα παλικάρια στο δικαστήριο να πουν ότι οδηγούσαν με αυτόν τον τρόπο, ούτε λένε τις εξυπνάδες περί κίνησης και ότι επιτελούν και κοινωνικό έργο (lol) αλλά λένε 1002 ψέμματα για να ρίξουν το φταίξιμο στο αυτοκίνητο που ήταν εντός της λωρίδας του και μπορεί να έκανε λίγο αριστερά ή δεξιά (εντός πάντα της λωρίδας του) χωρίς να ρωτήσει τον παράνομο αναβάτη.

Αυτά από εμένα.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Να αναφέρω τότε για ποιο λόγο στις εξετάσεις μηχανής πρέπει να οδηγήσεις ανάμεσα σε δύο γράμμες που το κενό είναι πάρα πολύ μικρό αν σκοπό δεν έχει να προσομοιώσει την οδήγηση ανάμεσα στα αυτοκίνητα;

Επίσης, πολύ ευχαρίστως να μην οδηγήσω ανάμεσα στα αυτοκίνητα όταν σταματήσουν και αυτά με την σειρά τους να μπαίνουν στη λεωφορειολωρίδα....

 

 

Λογικά για να δουν την ισορροπία σου?

Επίσης δεν λέμε οτι ο κοκ δεν έχει στρεβλα (εδώ η οπισθογωνια είναι παράνομη και όμως εξετάζεται σε αυτήν) η οτι οι δρόμοι μας,η σημανση , το κρατος που δεν προσφερει οδικη παιδεια είναι τέλεια αλλά πρέπει να προσάρμοζεσαι. Είχα ανα μπάρμπα κάποτε που έλεγε εγώ στην εθνικη είτε είναι στεγνός ο δρόμος ειτε είναι βρεγμενος εγώ πάω με 120 ,πάω σύμφωνα με τον κοκ. Όταν έπαθε υδρολισθηση με 120 όμως και ακόμα φέρνει σβούρες ,κατηγορούσε το κράτος για τους μη σωστούς δρόμους.

Το θέμα είναι, αξίζει ενα πρωι να σηκωθεις να πας στην δουλεια σου και μην γυρίσεις ποτέ? Η μάλλον ακόμα χειρότερα, το παιδι σου αξιζει να μην γυρισει πισω εχοντας παει για καφέ ,δίνοντας του το δικο σου αυτοκίνητο εφόσον εχεις καταφέρει να γυρίσεις απο την δουλεια σώος?

Edited by bromonano2
Link to comment
Share on other sites

Σε βάζουν ανάμεσα από γραμμές για να πιστοποιήσουν την ισορροπία. Σε καμία των περιπτώσεων δεν επιτρέπεται το άλλο που περιγράφεις.

 

Το άλλο εννοείς την λεωφορειολωρίδα; Αν ναι επιτρέπεται! Μόνο στη Λένορμαν και την ανάποδη της Πατησίων δεν επιτρέπεται...

Link to comment
Share on other sites

Δεν τίθεται θέμα ποινικοποίησης.

Ήδη (ανέκαθεν)απαγορεύεται , με βάση τη διάταξη που απαγορεύει τη στοίχιση οχημάτων (2 οχήματα παράλληλα στην ίδια λωρίδα κυκλοφορίας) και την οδήγηση ιππαστί (δηλαδή πάνω στη διαχωριστική των λωρίδων γραμμή. )Δεν είναι κάτι καινούριο αυτό που λέω, ίσχυε πάντα.

Όταν όμως θα συμβεί κανένα ατύχημα, δεν πάνε τα παλικάρια στο δικαστήριο να πουν ότι οδηγούσαν με αυτόν τον τρόπο, ούτε λένε τις εξυπνάδες περί κίνησης και ότι επιτελούν και κοινωνικό έργο (lol) αλλά λένε 1002 ψέμματα για να ρίξουν το φταίξιμο στο αυτοκίνητο που ήταν εντός της λωρίδας του και μπορεί να έκανε λίγο αριστερά ή δεξιά (εντός πάντα της λωρίδας του) χωρίς να ρωτήσει τον παράνομο αναβάτη.

Αυτά από εμένα.

 

 

 

Φυσικά και γίνεται αυτό που λες, αλλά πίστεψε με το κάνουν όλοι με όλα τα οχήματα με φρικτά ψέματα και ψευδομάρτυρες καμια φορά. Μη κολλάς με τα μηχανάκια.

Και γω ήθελα να τηρείται ο δακτύλιος και να μη διπλοπαρκάρει κανείς, αλλά απηύδησα στα 27 μου και έμαθα να οδηγάω μηχανή

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Αναφέρθηκε παραπάνω κάπου η αφαίρεση διπλώματος.. Αναρωτιέμαι, αν καθίσουμε κάτω όλοι μαζί και θέσουμε τα κριτήρια που απαιτούνται για να μπορεί κάποιος να οδηγεί, με γνώμονα την ασφάλεια της οδήγησης, πόσοι από τους οδηγούς στη χώρα θα έχαναν το δίπλωμα τους?
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και γίνεται αυτό που λες, αλλά πίστεψε με το κάνουν όλοι με όλα τα οχήματα με φρικτά ψέματα και ψευδομάρτυρες καμια φορά. Μη κολλάς με τα μηχανάκια.

Και γω ήθελα να τηρείται ο δακτύλιος και να μη διπλοπαρκάρει κανείς, αλλά απηύδησα στα 27 μου και έμαθα να οδηγάω μηχανή

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Βρε, δικηγόρος είμαι, ξέρω τι γίνεται στα δικαστήρια. :lol:

Ο κανένας ας οδηγεί όπως νομίζει, εγώ δεν είμαι τροχονόμος. Και ειδικά εφόσον , σε περίπτωση ατυχήματος, δεν είμαι εγώ αυτός που θα πονέσω. Αλλά, να έχουμε και επίγνωση της παρανομίας που κάνουμε. Μην φτάνουμε στο σημείο να θεωρούμε ότι έχουμε και δίκιο..... επειδή διευκολύνουμε την κυκλοφορία και καλά....

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Να συζητήσεις οτι μεσα στην πολη που κινησαι με 30χιλ έπρεπε να επιτρέπεται να μη φοράς.

Ποσο μαλλον που δεν ενοχλεις κανέναν μη φορώντας την πάρα μονο τον εαυτο σου θέτεις σε επιπλέον κίνδυνο (οσο ειναι αυτος με 30 χιλ).

Οι περισσοτερες κλήσεις για ζωνη τετοιου τυπου ειναι, σε ταξιδι το 99% τις φοραει. Αποκλειστικά για εισπράκτικους λογους.

Σε μια χωρα που καπνιζουν σαν φουγαρο σε χώρους που απαγορεύεται, και καταστρεφεται η υγεία σου χωρίς να φταίς χωρίς πραγματικά να εφαρμοζουν το νομο, νοιαστικαν να σε σωσουν δίνοντάς σου κληση επειδη δε φορας ζωνη μέσα στην πόλη πηγαίνοντας ποιο αργά και απο πεζος.

Στα υπόλοιπα, κινητα, κλησης για ζώνη σε δρόμους ταχύτητας κλπ δεκτα.

 

Άντε και εσύ δεν ξεπερνάς τα 30 χλμ, που και αυτή η ταχύτητα είναι αρκετή για να σου προκαλέσει κάποιο τραυματισμό (δεν θα προχωρήσω σε πιο μακάβριες έννοιες). Ο άλλος που θα σου έρθει ο μη γένοιτο κατά πάνω σου επειδή θα έχει παραβιάσει ένα κοκκινο, ενα στοπ....και θα σε εμβολήσει με 50-60-70 χλμ την ώρα?!!!

Γιαυτο πάντα ζώνη, ακόμα και για 50 μέτρα απόσταση!!! Να έχεις την υγεία σου και να είσαι πάντα καλά φίλε μου!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν καταλαβαίνω με ποια λογική κάποιοι δεν φοράνε ζώνη. Νιώθουν ότι τους περιορίζει σε κάτι; Τους σφίγγει; Τι θέλουν να κάνουν και δεν μπορούν φορώντας ζώνη; Εγώ από την πρώτη στιγμή που μπήκα να οδηγήσω αυτοκίνητο φόρεσα ζώνη, γιατί χωρίς ζώνη δεν αισθανόμουν άνετα. Ειλικρινά θα ήθελα τη γνώμη αυτών που δεν φοράνε ζώνη
Link to comment
Share on other sites

όταν θεωρούμε τα 30χλμ/ωρα μικρή ταχύτητα (ισοδύναμο με πτώση από τον 3 όροφο πολυκατοικιας) και δεν χρειάζεται ζώνη τότε το να μιλάμε για χρηση κινητού, ή διήθηση, η δεν ξέρω και εγώ τι είναι περιτο.
Link to comment
Share on other sites

Να συζητήσεις οτι μεσα στην πολη που κινησαι με 30χιλ έπρεπε να επιτρέπεται να μη φοράς.

Ποσο μαλλον που δεν ενοχλεις κανέναν μη φορώντας την πάρα μονο τον εαυτο σου θέτεις σε επιπλέον κίνδυνο (οσο ειναι αυτος με 30 χιλ).

Οι περισσοτερες κλήσεις για ζωνη τετοιου τυπου ειναι, σε ταξιδι το 99% τις φοραει. Αποκλειστικά για εισπράκτικους λογους.

Σε μια χωρα που καπνιζουν σαν φουγαρο σε χώρους που απαγορεύεται, και καταστρεφεται η υγεία σου χωρίς να φταίς χωρίς πραγματικά να εφαρμοζουν το νομο, νοιαστικαν να σε σωσουν δίνοντάς σου κληση επειδη δε φορας ζωνη μέσα στην πόλη πηγαίνοντας ποιο αργά και απο πεζος.

Στα υπόλοιπα, κινητα, κλησης για ζώνη σε δρόμους ταχύτητας κλπ δεκτα.

Οχι φίλε, με συγχωρείς.

Η μια παρανομία δεν επιτρέπει την άλλη. Το ότι καπνίζουν σε χώρους που απαγορεύεται γιατι είναι γαϊδουρια (ναι , αυτό είναι) και κανένας δεν κάνει κάτι για να εφαρμοστεί ο νόμος (ακόμα και τα θύματα) λόγω έλλειψης κουλτούρας, δεν είναι δικαιολογία για το να μην κάνει κάποιος κάτι τόσο βασικό όσο το να φοράς τη ζώνη ασφαλείας που αν έχεις βγεί λίγο έξω πχ προς Καναδά ή Αμερική θα ξέρεις ότι τη φοράς ακόμα και για 10 μέτρα.

 

Απλά εδώ έχουμε μάθει (δυστυχώς) ότι μια στραβή δικαιολογεί μια άλλη. Ας πιάσουν τον άλλο και μετά εμάς. Και κάπως φτάσαμε στα σημερινά χάλια μας.

 

----- προσθήκη μηνύματος 5 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

 

Η διήθηση στην Ελλάδα νομικά απαγορεύεται αλλά δεν έχει ποτέ δοθεί πρόστιμο για αυτό

Βέβαια...

Στην Ελλάδα κυκλοφορούν λίγο περισσότερο από το 1 εκατομμύριο δίκυκλα, άνω των 50 κ.εκ., περισσότερα από τα μισά από αυτά στην Αττική, πάνω από 500.000 στην Αθήνα.

 

Αν όλα αυτά τα δίκυκλα κυκλοφορούσαν σε στοίχους, καταλαμβάνοντας χώρο στη λωρίδα κυκλοφορίας όσο ένα αυτοκίνητο, τότε θα καταλάμβαναν 2 χιλιάδες χιλιόμετρα δρόμων της πόλης.

 

Αυτά τα δύο χιλιάδες χιλιόμετρα θα αρκούσαν για την απόλυτη συμφόρηση των δρόμων της πόλης. Σκεφτείτε την Αθήνα προ της κρίσης και την «ανακούφισή» της όταν αποσύρθηκαν από την κυκλοφορία εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα. Κάτι ανάλογο, αλλά αντίστροφα.

 

Εντυπωσιακή ήταν αυτό που ανάλογο έγινε στη Γαλλία, όταν ο τότε Υπουργός Μεταφορών, αποφάσισε να κυνηγήσει όσους κάνουν διήθηση. Στις 18 Ιουνίου του 2011, περισσότεροι από 100.000 μοτοσικλετιστές σε όλη τη χώρα, βγήκαν στους δρόμους και κινήθηκαν όπως επιθυμούσε ο Υπουργός: ο ένας πίσω από τον άλλον.

 

Το Παρίσι παρέλυσε ολοσχερώς, στους δρόμους επικράτησε κομφούζιο με τους μοτοσικλετιστές να διασκεδάζουν τον άπλετο χώρο που είχαν στη διάθεσή τους. Καθόλου παράδοξο ότι οι οδηγοί των αυτοκινήτων τους χειροκροτούσαν λέγοντας «συνεχίστε, σας χρειαζόμαστε» (αλλιώς δεν θα φτάσουμε ποτέ στη δουλειά μας). Σήμερα η διήθηση είναι νόμιμη σε πολλές περιοχές της Γαλλίας.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Βέβαια αν είχαν υποχρεωθεί τα δίκυκλα να κυκλοφωρούν στα πλαίσια του ΚΟΚ, προφανώς θα ηταν πολύ λιγότερα, μιας και η δημοφιλία τους εν πολοίς οφείλεται ακριβώς στο γεγονός ότι αφήνονται να κυκλοφορούν σαν στούκας.

Edited by Running_Rabbit
Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time -- Thomas A. Edison
Link to comment
Share on other sites

748... και άλλες πόσες έγιναν «καλά, θα γράψω ότι πέρασες με κίτρινο» κτλ. Και δεν το λέω τυχαία.

Κάνε το καλό, και άσε το WiFi της γιαγιάς ανοικτό 🙂
Φορητότητα προς Frog

Link to comment
Share on other sites

Να συζητήσεις οτι μεσα στην πολη που κινησαι με 30χιλ έπρεπε να επιτρέπεται να μη φοράς.

Ποσο μαλλον που δεν ενοχλεις κανέναν μη φορώντας την πάρα μονο τον εαυτο σου θέτεις σε επιπλέον κίνδυνο (οσο ειναι αυτος με 30 χιλ).

Οι περισσοτερες κλήσεις για ζωνη τετοιου τυπου ειναι, σε ταξιδι το 99% τις φοραει. Αποκλειστικά για εισπράκτικους λογους.

Σε μια χωρα που καπνιζουν σαν φουγαρο σε χώρους που απαγορεύεται, και καταστρεφεται η υγεία σου χωρίς να φταίς χωρίς πραγματικά να εφαρμοζουν το νομο, νοιαστικαν να σε σωσουν δίνοντάς σου κληση επειδη δε φορας ζωνη μέσα στην πόλη πηγαίνοντας ποιο αργά και απο πεζος.

Στα υπόλοιπα, κινητα, κλησης για ζώνη σε δρόμους ταχύτητας κλπ δεκτα.

Αν πιστευεις οτι με 30 χιλ δεν πρεπει να φορας ζωνη ειναι εγκληματικο. Τα περισσότερα ατυχηματα γινονται με ταχυτητες μεχρι 40 χιλ μεσα στις πόλεις. Με 30 χιλ αν τρακαρεις εχεις μεγαλες πιθανοτητες να σκοτωθείς

Link to comment
Share on other sites

Aroutis μακάρι να γίνει αυτό που λες, θα κάνουμε την ίδια ώρα να φτάσουμε, αλλά και πάλι θα παρκάρω απέξω εγώ, πάντως το μηχανάκι δε θα το παρατήσω. Εσυ θα αφήσεις το αμάξι σου απλά, αν γίνει αυτό που επιθυμείς

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by dgeorge4
Link to comment
Share on other sites

Κάτσε και σκέψου βρε ανόητε τυπε όλους εμάς που ριψοκινδυνευουμε τη ζωή μας κάθε μέρα καβαλωντας

τις δύο Ρόδες αν παιρναμε κι εμείς τους 4 τροχούς σαν και σένα πόσο πίσω στην ουρά θα ήσουν κάθε μέρα για να πας στη δουλειά σου...και σταματώ εδώ γιατί φαίνεσαι ότι είσαι αδαής....

 

Γαλατσίου και Πατησίων, μία παρέα 3 ζευγάρια κάγκουρες σε μηχανάκια κάνουν ακροβατικά κατεβαίνοντας την Γαλατσίου και σταματάνε προς το τέλος της διάβασης, όπου και δεν είχαν καμία οπτική με το φανάρι. Κάποιο σαϊνι από πίσω τους τους κορνάρει να ξεκινήσουν πριν καν γίνει πράσινο και χωρίς δεύτερη σκέψη ξεκίνησαν να χώνονται στην Πατησίων, ανάμεσα από την διερχόμενη ροή ρίχνοντας μούτζες στους άλλους οδηγούς που ορθώς πέρασαν την διασταύρωση σύμφωνα με την σηματοδότηση.

 

Κάποια κλίκα επαγγελματιών οδηγών που γνωρίζω μου είπαν ομόφωνα "καλά τους έκαναν".

 

Να εύχεσαι να σταματήσουμε εδώ γιατί είναι ηλίου φαεινότερο ότι είσαι αδαής.

Nokia N9 & S.E.X. Play User x )

 

Απελπισμένες ρητορικές διαστρεβλώσεις !

Link to comment
Share on other sites

Έσοδα για το Δημόσιο Ταμείο.Συνεχίστε βρε, το κινητό κάνει καλό.

COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK.

Link to comment
Share on other sites

Aroutis μακάρι να γίνει αυτό που λες, θα κάνουμε την ίδια ώρα να φτάσουμε, αλλά και πάλι θα παρκάρω απέξω εγώ, πάντως το μηχανάκι δε θα το παρατήσω. Εσυ θα αφήσεις το αμάξι σου απλά, αν γίνει αυτό που επιθυμείς

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ασε τι θα κάνω εγώ με το αυτοκίνητο (που δεν έχω αφού δεν οδηγώ λόγω υγείας). Ας γίνουμε άνθρωποι επιτέλους και ας κόψουμε τις κουτοπονηριές και δικαιολογίες.

Επιτέλους, κάνουμε ότι ανακαλύπτουμε τον τροχό και στην Ελλάδα υπάρχει μια πελώρια τρύπα που προκαλεί παγκόσμιες εξαιρέσεις. Ενώ σε όλα τα άλλα δυτικά κράτη περιέργως ισχύουν διαφορετικά πράγματα.

Our greatest weakness lies in giving up. The most certain way to succeed is always to try just one more time -- Thomas A. Edison
Link to comment
Share on other sites

Ασε τι θα κάνω εγώ με το αυτοκίνητο (που δεν έχω αφού δεν οδηγώ λόγω υγείας). Ας γίνουμε άνθρωποι επιτέλους και ας κόψουμε τις κουτοπονηριές και δικαιολογίες.

 

Επιτέλους, κάνουμε ότι ανακαλύπτουμε τον τροχό και στην Ελλάδα υπάρχει μια πελώρια τρύπα που προκαλεί παγκόσμιες εξαιρέσεις. Ενώ σε όλα τα άλλα δυτικά κράτη περιέργως ισχύουν διαφορετικά πράγματα.

 

 

 

Βρε άσε τις κουτοπονηριές και τους τροχούς, δείξε μου λοιπόν μια φωτογραφία ή καλύτερα ένα βίντεο, που πάνε στα υπόλοιπα πολιτισμένα κράτη η μια μηχανή πίσω από την άλλη σε αστικό ιστό και δε κάνουν διήθηση

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Απ οτι φαίνεται δεν καταλαβαίνουν όλοι γιατί πρεπει να μην μιλανε στο κινητό την ωρα της οδήγησης.

Μόνο εγώ αγχωνομαι τόσο που δεν θελω απο μονος μου να μιλήσω στο κινητό ;;

Δεν ξερω αν οι κλήσεις θα έχουν το αποτελεσμα που πρέπει ή μονο χρήματα.

Σαν οδηγοι και σαν κόσμος θα πρεπει να οριμάσουμε νομίζω

Link to comment
Share on other sites

Μου έχουν πέσει και τα λίγα μαλλιά που μου έχουν απομείνει!

 

.........

Εκεί για τον φίλο που περνάει με την μηχανή με 30 χλμ ανάμεσα στις λωρίδες....

Πέρνα στην πλάτη απο σταματημένο πούλμαν (λόγω κίνησης), σε διασταύρωση που έχουν αφήσει κενό χώρο για διέλευση του άλλου δρόμου.

Πεσε με 30χλμ πάνω στον άλλον τον κακομοιρο, που θα έπρεπε να έχει μυρίσει τα νύχια του ότι εσύ περνάς ανάμεσα στις λωρίδες, στην πλάτη λεωφορείου, κύριος, με 30χλμ, χ α λ α ρ α!

Μετά, σε οτι κατάσταση θα είσαι, ξανάγραψε εδώ να μας πεις την γνώμη σου για το ποιός φταίει στην προκειμένη!

 

Παναγιά μου, τι διαβάζω!

 

PS: πριν 2 χρόνια ήμουν μάρτυρας σε τέτοια περίπτωση. Ήμουν το αυτοκίνητο από την άλλη πλευρά του πούλμαν. Ανάμεσα σε μένα και στο πούλμαν πέρασε η μηχανή.

 

Sent from my Galaxy Tab Pro, using Tapatalk

Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν! (Three are singing and two are dancing!) :classic_tongue:

Link to comment
Share on other sites

Αν λες για μένα, ο πεζός που περνάει μπροστά από το λεωφορείο χωρίς να κοιτάξει το δρόμο καν επειδή είναι ακίνητα τα αυτοκίνητα, είναι άξιος της μοίρας του καθώς ως γνωστόν ο πεζός δε μπορεί να νικήσει τη μηχανή, όπως και η μηχανή δε μπορεί να κερδίσει το αυτοκίνητο και το τελευταίο τη νταλίκα, όσο δίκιο και να έχουν. Πάνω από όλα η υγεία παιδιά και μετά τα νομικίστικα.

 

Εγώ έχω πετύχει διασταύρωση λεωφορείο ακίνητο σε μονή λωρίδα, μηχανάκι περνάει από αριστερά του και πέφτει πάνω σε αμάξι που βγήκε κάθετα, καθώς ο λεοφοριατζής έκανε νόημα στο αμάξι να περάσει τη διασταύρωση, αφού το λεωφορείο δε μπορούσε να προχωρήσει έτσι κι αλλιώς. Όλοι τα έβαλαν με τη γυναίκα που οδηγούσε το αυτοκίνητο, ενώ καθαρά έφταιγε η μηχανή

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by dgeorge4
Link to comment
Share on other sites

Απιστευτο...δικαιο εχετε για τα κινητα οτι δεν πρεπει να σηκωνονται αλλα.

Σε μηχανακι/μηχανη ειναι νομος,τα χερια.πανω στο τιμονι και προσοχη γυρω σου.Οσο για αμαξι,επειδη και εμενα του πατερα μου το αμαξι εχει bluetooth ο λογος που δεν το χρησιμοποιει ειναι οτι στη συνομιλια σε ακουνε ολοι.Ειναι αβολο να θες να μιλησεις και να εχεις καποιον φιλο/γυναικα/παιδια/συναδελφο στη δουλεια κλπ και να ακουει τι λες στο τηλεφωνο.

Οσο για τα ασυρματα ακουστικα ειναι η μονη ενδεδειγμενη λυση αρκει να ειναι σε νορμαλ και γενικα σε χαμηλη ενταση ωστε να μην αποσπασαι απο τον δρομο.

My list of Devices: 2012 ZTE Blade 2, 2014: ZTE Blade 3, Galaxy S Duos 2 2015: Switch to Windows Phone Lumia 535, 2016: Moving to iOS with iPhone 5s, 2018: Back to Android Redmi 5 Plus, 2019: Xiaomi Redmi Note 7, 2020: iPhone SE 2020 , 2022: iPhone 13, 2023: iPhone 14 Pro 

Tablets: iPad 9th Gen 64GB WiFi 

Mobile: What’s Up+ Nova Unlimited All

Σταθερή: Cosmote 100/10 FTTH, Nova 200/20 FTTH, Cosmote Adsl 24

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...