Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ρε παιδιά κι εγώ έχω πρόβλημα με τα σμς σήμερα. Μου στέλνουν και τα λαμβάνω μαζεμένα μετά απο αρκετή ώρα.

Σημειώνω πως είμαι συνδρομητής Vodafone Cu, και ο αποστολέας είναι επίσης συνδρομητής Vodafone Cu.

 

Αν υπάρχει συμφόρηση στο δίκτυο ή μεγάλος φόρτος επεξεργασίας στα SMSC υπάρχει περίπτωση να τα λάβεις όλα μαζί αργότερα. Είναι πρόβλημα του κινητού μόνο αν κολλάει το S/W και μένεις εκτός δικτύου. Σε αυτήν την περίπτωση δεν μπορείς ούτε να καλέσεις πέρα από το να στείλεις SMS.

Link to comment
Share on other sites

Είχα κι'εγώ πρόβλημα σήμερα μέχρι το μεσημέρι. Μηνύματα ερχόταν κανονικά απο Vodafone αλλά απο Cosmote ήρθαν όλα μαζεμένα κατα τις 3. Μάλλον πρόβλημα στο κέντρο μηνυμάτων της Cosmote μυρίζομαι...
Phantom Of The Opera
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Καλησπέρα . τελικά πήρα το τηλέφωνο μέσα στις μέρες που μου είχαν πει ! Ζήτησα να μου δώσουν τους όρους εγγύησης της NOKIA και έλεγε στους όρους 7 μέρες ή 30 λεπτά ομιλίας να στο αντικαταστήσουν . Ευτυχώς ήθελε μόνο αναβάθμιση το δικό μου!

 

Mεσα στο κουτι του τηλεφωνου δεν ειχε τους ορους της εγγυησης?

Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i

MiniCM10 4.0.1:D

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά, αν ξέρει κάποιος, όταν κάνουμε μια κλήση προς αριθμό vodafone και το αυτόματο μήνυμα λέει "Η σύνδεση με τον αριθμό vodafone που καλέσατε δεν είναι εφικτή" σημαίνει πως το τηλέφωνο είναι κλειστό (ή εκτός δικτύου) ή πως είναι κατηλλειμένο?

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

OXI

 

Μπορει να ειναι κλειστο. Εχει αλλάξει εδω και καιρο.

 

Η κλειστο η εκτος καλυψης.

Link to comment
Share on other sites

OXI

 

Μπορει να ειναι κλειστο. Εχει αλλάξει εδω και καιρο.

 

Η κλειστο η εκτος καλυψης.

 

Egw se kinito xwris thlefonith/prowthiseis/eidopoihsh klhsewn to ekleisa kai to minima pou evgaine otan to kalousa htan to klasiko "o arithmos vodafone pou kalesate einai pithanon apenergopoihmeno ktl". Ti akrivws exei allaxei?

Link to comment
Share on other sites

Egw se kinito xwris thlefonith/prowthiseis/eidopoihsh klhsewn to ekleisa kai to minima pou evgaine otan to kalousa htan to klasiko "o arithmos vodafone pou kalesate einai pithanon apenergopoihmeno ktl". Ti akrivws exei allaxei?

 

Με τηλεφωνητη μου λεει οτι η κληση δεν ειναι εφικτη.

Link to comment
Share on other sites

Με τηλεφωνητη μου λεει οτι η κληση δεν ειναι εφικτη.

 

A ok, pantws xwris thlefonith den exei allaxei kati, to minima auto to vgazei otan den exei shma...

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να μπορει καποιος να πει με σιγουρια 100% σε τι κατασταση ειναι το κινητο εκεινη τη στιγμη. Το πιθανοτερο να ειναι χωρις κάλυψη, αλλά κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο να είναι κλειστό, γιατί μπορεί να έκλεισε πριν λίγα λεπτά και να μην πρόλαβε να το δει το δίκτυο ωστε να ακουστεί και το αντίστοιχο ηχογραφημένο μήνυμα. Το ίδιο ισχύει και με το να έκλεισε ξαφνικά από μπαταρία.
Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να μπορει καποιος να πει με σιγουρια 100% σε τι κατασταση ειναι το κινητο εκεινη τη στιγμη. Το πιθανοτερο να ειναι χωρις κάλυψη, αλλά κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει το ενδεχόμενο να είναι κλειστό, γιατί μπορεί να έκλεισε πριν λίγα λεπτά και να μην πρόλαβε να το δει το δίκτυο ωστε να ακουστεί και το αντίστοιχο ηχογραφημένο μήνυμα. Το ίδιο ισχύει και με το να έκλεισε ξαφνικά από μπαταρία.

 

Μεσα στην πρωτη ωρα που βγαινει εκτος δικτυου (ειτε απο δικτυο ειτε απο μπαταρια) οταν το καλεις, περιμενεις μερικα δευτερολεπτα για να ακουσεις οτι η συνδεση δεν ειναι εφικτη (το ψαχνει το δικτυο). Μετα την 1 ωρα, το δικτυο θεωρει το κινητο κλειστο, οποτε ακους αμεσως οτι η συνδεση δεν ειναι εφιτκη/ειναι κλειστο.

Link to comment
Share on other sites

Σε κάποιες νέες συνδέσεις (συμβόλαια) που είχα κάνει μου έβγαζε αυτό το μήνυμα συνέχεια, ακόμα και μετά από ένα μήνα κλειστό συνεχόμενα!

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

Σε κάποιες νέες συνδέσεις (συμβόλαια) που είχα κάνει μου έβγαζε αυτό το μήνυμα συνέχεια, ακόμα και μετά από ένα μήνα κλειστό συνεχόμενα!

 

Tο μηνυμα δεν αλλαζει. Ο χρονος που θα το ακουσεις αλλαζει. Πριν την 1 ωρα, περιμενεις μερικα δευτερολεπτα. Εκτος και αν το εχει κλεισει.

Link to comment
Share on other sites

Αν έχει ενεργοποιηθεί η ειδοποίηση κλήσεων από το 1285, ακούγεται σχεδόν πάντα το μήνυμα "Ο αριθμός vodafone που καλέσατε είναι πιθανόν απενεργοποιημένος". Λέω σχεδόν πάντα, γιατί έχω παρατηρήσει ότι πάλι μερικές φορές, όταν το κινητό βγαίνει εκτός δικτύου, ακούγεται το μήνυμα "Η σύνδεση με τον αριθμό vodafone που καλέσατε δεν είναι εφικτή". Σε αυτήν την περίπτωση δεν θα έρθει ποτέ το γραπτό μήνυμα από την ειδοποίηση κλήσεων. Δηλαδή δεν λειτουργεί η προώθηση στο 694114ΧΧΧΧΧΧΧ, για την περίπτωση που το κινητό βρίσκεται εκτός δικτύου.
Link to comment
Share on other sites

" H σύνδεση δεν είναι εφικτή" σημαίνει ότι το ψηφιακό κέντρο απέτυχε να εντοπίσει το κιν. και να πραγματοποιήσει Call Setup. Δεν υπάρχει καμία πληροφορία για την κατάσταση του κινητού (ανοικτό, κλειστό)

Υπάρχουν οι παρακάτω πιθανές περιπτώσεις (με απλά λόγια):

1. Βγήκε εκτός δικτύου ξαφνικά χωρίς να υπάρξει pagging (π.χ. σε σταθμό μετρό ή υπόγειο) Απλά "εξαφανίστηκε" όσον αφορά το ψηφιακό κέντρο.

 

2. Φαίνεται εκτός δικτύου (χωρίς να είναι) διότι μας έπεσε και έφυγε η μπαταρία ή την τραβήξαμε εμείς χωρίς να το κλείσουμε. Όταν κλείνουμε το κινητό από το πλήκτρο OFF υπάρχει ανταλλαγή σηματοδοσίας για δευτερόλεπτα με το ψηφιακό κέντρο. Δεν σβήνει ακαριαία. Τότε εφόσον το ψηφιακό κέντρο ενημερώθηκε θα ακούσουμε " το κιν. είναι πιθανώς απενεργοποιημένο"

Αν τραβήξουμε την μπαταρία δεν προλαβαίνει να ενημερώσει και "εξαφανίζεται" από το δίκτυο.

 

3. Βγήκε εκτός δικτύου μετά από αποτυχία Handover εφόσον δεν υπήρχε επόμενη κυψέλη διαθέσιμη. Εδώ η τελευταία θέση του κινητού ήταν γνωστή γι' αυτό και το μήνυμα "δεν είναι εφικτή" θα το ακούσουμε σχεδόν άμεσα.

 

Ο λόγος που καθυστερούμε να ακούσουμε το "δεν είναι εφικτή" είναι στην περίπτωση που το κινητό "εξαφανίστηκε" και γίνεται pagging από το ψηφιακό κέντρο μέσω των κεραιών στα last known locations μιας ευρύτερης περιοχής.

Μετά την πάροδο συγκεκριμένου χρόνου pagging και εφόσον το κινητό δεν "εμφανισθεί" κάπου εντός δικτύου το ψηφιακό κέντρο θα το θεωρήσει κλειστό πλέον και θα ακούμε το μήνυμα "απενεργοποιημένο"

Link to comment
Share on other sites

" H σύνδεση δεν είναι εφικτή" σημαίνει ότι το ψηφιακό κέντρο απέτυχε να εντοπίσει το κιν. και να πραγματοποιήσει Call Setup. Δεν υπάρχει καμία πληροφορία για την κατάσταση του κινητού (ανοικτό, κλειστό)

Υπάρχουν οι παρακάτω πιθανές περιπτώσεις (με απλά λόγια):

1. Βγήκε εκτός δικτύου ξαφνικά χωρίς να υπάρξει pagging (π.χ. σε σταθμό μετρό ή υπόγειο) Απλά "εξαφανίστηκε" όσον αφορά το ψηφιακό κέντρο.

 

2. Φαίνεται εκτός δικτύου (χωρίς να είναι) διότι μας έπεσε και έφυγε η μπαταρία ή την τραβήξαμε εμείς χωρίς να το κλείσουμε. Όταν κλείνουμε το κινητό από το πλήκτρο OFF υπάρχει ανταλλαγή σηματοδοσίας για δευτερόλεπτα με το ψηφιακό κέντρο. Δεν σβήνει ακαριαία. Τότε εφόσον το ψηφιακό κέντρο ενημερώθηκε θα ακούσουμε " το κιν. είναι πιθανώς απενεργοποιημένο"

Αν τραβήξουμε την μπαταρία δεν προλαβαίνει να ενημερώσει και "εξαφανίζεται" από το δίκτυο.

 

3. Βγήκε εκτός δικτύου μετά από αποτυχία Handover εφόσον δεν υπήρχε επόμενη κυψέλη διαθέσιμη. Εδώ η τελευταία θέση του κινητού ήταν γνωστή γι' αυτό και το μήνυμα "δεν είναι εφικτή" θα το ακούσουμε σχεδόν άμεσα.

 

Ο λόγος που καθυστερούμε να ακούσουμε το "δεν είναι εφικτή" είναι στην περίπτωση που το κινητό "εξαφανίστηκε" και γίνεται pagging από το ψηφιακό κέντρο μέσω των κεραιών στα last known locations μιας ευρύτερης περιοχής.

Μετά την πάροδο συγκεκριμένου χρόνου pagging και εφόσον το κινητό δεν "εμφανισθεί" κάπου εντός δικτύου το ψηφιακό κέντρο θα το θεωρήσει κλειστό πλέον και θα ακούμε το μήνυμα "απενεργοποιημένο"

 

Στην περιπτωση τηλεφωνητη, εχει αλλαξει το announcment και αναφερει οτι η συνδεση δεν ειναι εφικτη, ειτε ειναι εκτος καλυψης ειτε κλειστο.

Ουσιαστικα μηνυμα του τηλεφωνητη ειναι και οχι του κεντρου.

Link to comment
Share on other sites

Στην περιπτωση τηλεφωνητη, εχει αλλαξει το announcment και αναφερει οτι η συνδεση δεν ειναι εφικτη, ειτε ειναι εκτος καλυψης ειτε κλειστο.

Ουσιαστικα μηνυμα του τηλεφωνητη ειναι και οχι του κεντρου.

 

Οι πλατφόρμες αυτόματου τηλεφωνητή(Voice Mail Platforms) ΔΕΝ έχουν απολύτως καμία σχέση με τις συγκεκριμένες περιπτώσεις.

Τα μηνύματα όσον αφορά προβλήματα ή κατάσταση κινητού που ακούει ο συνδρομητής παράγονται αποκλειστικά από τους Κόμβους του Core Network. Δηλ. Τα MSC, Transit MSC και τους MSC Servers. Έχουν ειδικές κάρτες M-AST που έχουν υποδοχές για PCMCIA που περιέχουν τα μηνύματα.

Υπάρχουν κωδικοί anouncements ανάλογα με το EOS( End Of Selection) και κατόπιν επεξεργασίας από το ψηφιακό κέντρο μέσω ειδικών routing tables επιλέγεται το μήνυμα που θα ακούσουμε.

Link to comment
Share on other sites

Μιας και απάντησες escape_4x4, προτείνω στο χρήστη που ανοιξε το θέμα να κοιτάξει την απάντησή σου.

Νομίζω πως σε ολόκληρο το myphone ο πιο αρμόδιος για τα "τεχνικά" ζητήματα των δικτύων είναι ο escape_4x4 . Εγώ προσωπικά απο τη στιγμή που βλέπω απάντησή του σε θέματα με τεχνικά ζητήματα, αρκούμαι μόνο σε αυτή.

Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμένο μήνυμα είναι σε κάθε περίπτωση του core δικτ'υου.

Θα ήθελα να προσθέσω πως υπάρχει άλλη μια περίπτωση:

 

Να βρίσκεται ο καλούμενος σε σε περιοχή που δεν υπαρχει διαθέσιμο radio κανάλι για να εξυπηρετηθεί. (Όλα busy κατά συνέπεια δεν γίνεται ποτέ establish η κλήση)

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο έπαθα και εγώ. Πήρα ένα Ν96 πήγα σπίτι και μου έκανε διάφορα. επανεκκινήσεις, δεν αποθήκευε στον σκληρό. Το πήγα πίσω στο κατάστημα μετά από 2 ώρες και μου είπαν ότι δεν μπορεί να γίνει άμεση αντικατάσταση και ότι πρέπει να πάει στο σέρβις της Nokia και ότι θα πάρει 2 εβδομάδες. Τους λέω: είστε τρελοί; Για 2 ωρών τηλέφωνο δεν γίνεται άμεση αντικατάσταση; μετά από άπειρα τηλέφωνα με Αθήνα, το μόνο που μου κάνανε είναι να μου υποσχεθούν ότι όταν η Νοκια τους ενημερώσει για την κατάσταση της συσκευής δεν θα περιμένουν για να επιστρέψει από την Nokia αλλά θα μου δώσουν άλλη από το κατάστημα.

 

Αυτη η πολιτικη της Vodafone στην Ελλαδα ειναι ανεπιτρεπτη, διοτι στο εξωτερικο η εταιρια κανει την αντικασταση αμεσως.

Ισως αν ολοι στελναμε e-mail στην μαμα εταιρια για την κατασταση που επικρατει στην Ελλαδα με την Vodafone θα γινόταν κατι;:mad::mad::mad:

Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο έπαθα και εγώ. Πήρα ένα Ν96 πήγα σπίτι και μου έκανε διάφορα. επανεκκινήσεις, δεν αποθήκευε στον σκληρό. Το πήγα πίσω στο κατάστημα μετά από 2 ώρες και μου είπαν ότι δεν μπορεί να γίνει άμεση αντικατάσταση και ότι πρέπει να πάει στο σέρβις της Nokia και ότι θα πάρει 2 εβδομάδες. Τους λέω: είστε τρελοί; Για 2 ωρών τηλέφωνο δεν γίνεται άμεση αντικατάσταση; μετά από άπειρα τηλέφωνα με Αθήνα, το μόνο που μου κάνανε είναι να μου υποσχεθούν ότι όταν η Νοκια τους ενημερώσει για την κατάσταση της συσκευής δεν θα περιμένουν για να επιστρέψει από την Nokia αλλά θα μου δώσουν άλλη από το κατάστημα.

 

Αυτη η πολιτικη της Vodafone στην Ελλαδα ειναι ανεπιτρεπτη, διοτι στο εξωτερικο η εταιρια κανει την αντικασταση αμεσως.

Ισως αν ολοι στελναμε e-mail στην μαμα εταιρια για την κατασταση που επικρατει στην Ελλαδα με την Vodafone θα γινόταν κατι;:mad::mad::mad:

 

Στειλε email στην Νοκια. Δεν ειναι πολιτικη της Vodafone αλλα της Nokia.

Πολιτικη της Vodafone θα ηταν αν επαιρνες Vodafone συσκευη.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως κάνεις λάθος .

Είμαι από το εξωτερικό και εκεί τα καταστήματα δεν ρίχνουν το φταίξιμο στις αντιπροσωπίες.

Όταν κάνεις μια αγορά από κατάστημα και το επιστρέφεις ως ελαττωματικό μεχρι και 14 μερες απο την ημερομηνία αγορας, δεν σε ρωτάνε καν γιατι το επιστρέφεις. Μέχρι και τα λεφτα σου πισω μπορεις να παρεις. Δεν λεω να κάνουν το ιδιο και εδω, αλλά να εχουν το kertecy να εξυπηρετούν τον πελατη οταν επιστρέφει κατι μετα απο 2 ώρες απο την αγορα.

Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως κάνεις λάθος .

Είμαι από το εξωτερικό και εκεί τα καταστήματα δεν ρίχνουν το φταίξιμο στις αντιπροσωπίες.

Όταν κάνεις μια αγορά από κατάστημα και το επιστρέφεις ως ελαττωματικό μεχρι και 14 μερες απο την ημερομηνία αγορας, δεν σε ρωτάνε καν γιατι το επιστρέφεις. Μέχρι και τα λεφτα σου πισω μπορεις να παρεις. Δεν λεω να κάνουν το ιδιο και εδω, αλλά να εχουν το kertecy να εξυπηρετούν τον πελατη οταν επιστρέφει κατι μετα απο 2 ώρες απο την αγορα.

 

Στην Ελλαδα, υπευθυνη για τη συσκευη ειναι η αντιπροσωπια της συσκευης.

Και η Νοκια (Alpha Copy) εχει συγκεκριμενουν ορους.

Link to comment
Share on other sites

Η ανεκτικότητά και η απραξία μας ειναι ο κύριος λόγος που εταιρίες σαν την Vodafone και την Nokia κάνουν οτι θέλουν σε αυτή την χώρα (ψαροκώστενα). Ας τολμούσαν να τα κάνουν αυτα και αλλού. Θα τους κλείνανε.
Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΗΤΑΝ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...