Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

δεν καλώ κανέναν που μπορεί να είναι εκτός πακέτου

 

και πολύ σπάνια να στείλω sms

Edited by mcde
Link to comment
Share on other sites

Οι θυγατρικές του ΟΤΕ στο εξωτερικό (όταν ακόμα ήταν κρατικός οργανισμός) επίσης ανέφεραν τη FYROM ως Μακεδονία, πράγμα κάπως λογικό, αν αναλογιστούμε ότι στόχος τους ήταν το κέρδος και όχι η προπαγάνδα.

Και να φανταστείτε ότι οι Σκοπιανοί δεν ντρέπονται καθόλου, 10 μέτρα από τα σύνορα (προς τη μεριά τους), έχουν βάλει ταμπέλα που γράφει με μεγάλα γράμματα ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.

:lol::lol::lol:

Γράφουμε όσα ζούμε: www.pella24.gr
Link to comment
Share on other sites

Να αλλαξει συσκευη, τοτε,

 

Συμφωνα με την συσκευη του δεν μπορει να το κανει, και δεν του φταιει το δικτυο.

 

Η η συσκευη αυτου που καλει... .. πρεπει να σιγουρευτει οτι και ο αλλος εχει ρυθμισεις σωστες ενεργοποιημενη την υπηρεσια βιντεοκλησεων κτλ κτλ...

Link to comment
Share on other sites

Εδω δεν ντρεπομαστε εμεις που αν πας βορεια Νομους Κιλκις Σερρων χιλιομετρα μεσα στο δικο μας εδαφος ... σου ερχεται μηνυμα περιαγωγης απο τα σκοπια με το sms Welcome to Republic of Macedonia.... συγκεκριμενα πριν 2 χρονια οταν ειχα παει στα Ανω Ποροια στις Σερρες ... το ειδα και αυτο... (vodafone) απο κει και περα αν δεις στον χαρτη που ειναι θα καταλαβεις.Με εξοργισε απιστευτα.
Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα να καλέσεις το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone στο 13838 και να ρωτήσεις γιατί μειώνεται το υπόλοιπό σου χωρίς να κάνεις κάτι εσύ.

Οι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στο ιστορικό του αριθμού σου, οπότε αν η μείωση του υπολοίπου οφείλεται σε σένα (π.χ έχεις smartphone κι κάποια μικροεφαρμογή χρησιμοποιεί δεδομένα χωρίς να το ξέρεις) θα στο πουν, αλλιώς αν υπάρχει πρόβλημα του συστήματος, θα σου επιστρέψουν το υπόλοιπο. :)

Link to comment
Share on other sites

Τι συσκευη εχεις?
Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

Είμαι εδώ και 2 χρόνια συνδρομητής Vodafone καρτοκινητής.

Τον τελευταίο καιρό υπέπεσε στην αντίληψη μου ανεξήγητη χρέωση της κάρτας μου (εξανεμίζονταν αργά αλλά σταθερά οι μονάδες μου )

Ψάχνοντάς το μίλησα με την τεχνική υποστήριξη της Vodafone και μου έστειλαν αντίγραφο λογαριασμού του τελευταίου μήνα όπου και θεμελιώθηκαν οι ισχυρές υποψίες μου.

Επί σειρά μηνών γίνονταν χρέωση του Internet με μικρά ποσά (συνήθως της τάξης των 0,01 ή 0,02 και μέχρι 0.7 €) . Το αποτέλεσμα ήταν να υπάρχει σταδιακή χρέωση μου για υπηρεσία Internet που υποτίθεται ότι ήταν δωρεάν (μέχρι να εξαντλήσω το συγκεκριμένο όγκο). Στο διάστημα αυτό είχα μπόλικα ΜΒ μέχρι να φτάσω στο όριο και υποτίθεται ότι OTAN θα έφτανα στο όριο θα είχε μόνο μια χρέωση ανά ημέρα ίση με 1€ . Τα παραπάνω ποσά δε δικαιολογούνται από τίποτε ούτε αντιστοιχούν σε κάποια από τις χρεώσεις του τιμοκαταλόγου. Επίσης ήταν αναμεμειγμένα με μηδενικές χρεώσεις Internet την ίδια ημέρα. Δηλαδή π.χ. στις 8 το πρωί είχε μηδενική χρέωση για internet (Vodafone live φαίνεται στον αναλυτικό) , στις 8:15 είχε 0,02€ για το ίδιο και στις 8:20 πάλι χρέωση 0€ μέχρι το απόγευμα και στις 16:00 πάλι 0,01€ και μετά πάλι μηδέν κ.ο.κ.

Σύμφωνα με τον τυπωμένο αναλυτικό λογαριασμό που μου έστειλαν , μόνο από 3 Σεπτεμβρίου μέχρι 3 Οκτωβρίου έχω επιβαρυνθεί με περίπου 10 ευρώ για internet…

Τα ίδια συνέβαιναν και τους προηγούμενους μήνες.

Μετά λοιπόν από αλλεπάλληλα τηλέφωνα στο 1330 (με χρέωση ) και e-mail και έπειτα από 2,5 ΜΗΝΕΣ "επικοινωνίας" με έχουν στην αναμονή και συνεχώς «εξετάζουν το αίτημά μου»…

Ο κόμπος έφτασε στο χτένι .

Θα κάνω καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στη γενική γραμματεία καταναλωτή.

ΨΑΧΤΕΙΤΕ και οι υπόλοιποι. Με το σταδιακό τρόπο που γίνονται οι χρεώσεις μπορεί να μην το καταλάβετε πότε σας τρώνε τα λεφτά…

Edited by nkarr
Link to comment
Share on other sites

έχεις κάρτα. πόσο δωρεάν όγκο έχεις? έχεις αφήσει στο Background να τρέχουν Apps που να "τρώνε" data? έχεις βάλει κανένα Data Monitor apps όπως είναι το 3G Watchdog (Android)? Στο ενσωματωμένο Data Usage από το Software, που σου δείχνει ότι "φεύγουν" τα data (Android) ?
Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώ τα data μεσω του ειδικου αριθμού 1286

 

Επίσης αν μου είχαν τελειώσει τα data θα έπρεπε να είχα μόνο μία χρέωση 1€ εφαπαξ κάθε μέρα και όχι 0,01 , 0,02 κλπ και

μάλιστα εναλλασσόμενες με μηδενικές χρεώσεις μέσα στην ίδια μέρα...

Link to comment
Share on other sites

παιδιά αν μπορείτε δώστε τα φώτα σας

στην δουλειά είμαστε 2 εξωτερικά συνεργεία το ένα με cosmote το άλλο με vondafon, έτυχε

το πρόβλημα είναι ότι η 2ρη ομάδα έχει και το μεταφορικό μέσο οπότε υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας για μετακινήσεις

σκεφτόμουν για κάρτα vondafon αλλά χάθηκα στο σάιτ

απλός την θέλω για καμία αναπάντητη και να μην είμαι κάθε μήνα για ανανέωση

υπάρχει τίποτα τέτοιο ;;;;;

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να πας σε ένα κατάστημα Vodafone, να δώσεις 5€ και να πάρεις ένα καινούργιο πακέτο σύνδεσης καρτοκινητής, και μέσω αυτής της κάρτας να κάνεις αναπάντητες.

Επιπλέον, ας παραγγείλεις πακέτο σύνδεσης μέσω της ιστοσελίδας της Vodafone, θα το πάρεις δωρεάν. :)

 

Για περισσότερες πληροφορίες, ρώτα στο επίσημο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα,

Πριν από σχεδόν δυο βδομάδες έκανα φορητότητα αριθμού από την Cosmote που ήμουν και ήρθα στη Vodafone (λόγω του φοιτητικού πακέτου "Student's XClusive"). Έκτοτε, όποτε καλώ κάποιον αριθμό Cosmote, είτε συμβόλαιο είτε καρτοκινητό, ακούγεται ένας παράξενος ήχος πριν ακουστεί το κλασικό "τουτ" όταν καλούμε κάποιον. Το πρόβλημα είναι ότι ο ήχος είναι διαπεραστικός, όπως ακούγεται σε μια γραμμή αν πάρουμε τηλέφωνο και ανοίξει το φαξ. Αυτό επαναλαμβάνεται συνέχεια, πρώτα ο διαπεραστικός ήχος, μετά το κανονικό "τουτ". Πήρα στην εξυπηρέτηση της Vodafone και μου είπαν πως ορισμένες φορές, για κάποιο χρονικό διάστημα μετά από φορητότητα αριθμού, δουλεύουν και οι δύο SIM παράλληλα, οπότε έτσι εξηγείται ο διπλός ήχος όταν καλώ το δίκτυο όπου βρισκόταν ο αριθμός μου. Ωστόσο, δε δικαιολογείται να συνεχίζεται τόσες μέρες να δουλεύουν παράλληλα, αυτό γίνεται για τις πρώτες ώρες (πριν λίγο έβαλα τη SIM της Cosmote μπας και δουλεύει, αλλά έδειχνε "No service"). Η κοπέλα στην εξυπηρέτηση μου έκανε ένα reset τη γραμμή μου και μου ζήτησε να δοκιμάσω σε άλλο κινητό πρώτα τη SIM, πριν το δηλώσει ως βλάβη. Το θέμα είναι ότι το δοκίμασα στο κινητό του αδερφού μου (Xperia Sole, εγώ έχω το Lumia 710) και εκεί το πρόβλημα δεν εμφανίζεται! Δε μπορώ να πιστέψω πως ξαφνικά "κλατάρισε" το Lumia και έβγαλε πρόβλημα μόνο όταν καλεί στο δίκτυο της Cosmote (δεν υπάρχει πρόβλημα ούτε με Wind/Q, ούτε με Vodafone). Το έχει ξαναπάθει ποτέ ξανά κανείς; Τι μπορώ να κάνω;

Link to comment
Share on other sites

Το ίδιο έχω πάθει κι εγώ αλλά από WIND προς WIND και με αριθμό "κανονικό", όχι από φορητότητα.

Αυτό που σου είπαν περί διπλής SIM δεν ισχύει καθώς μόλις μεταφερθείς στο δίκτυο της επιλογής σου, η προηγούμενη κάρτα σταματάει να λειτουργεί και δεν υπάρχει κανένα απολύτως πρόβλημα. Το μόνο περίεργο που μπορεί να αντιμετωπίσεις με τη φορητότητα είναι να σε κρατήσει δηλωμένο η προηγούμενη εταιρεία σαν συνδρομητή της και να σου στέλνει δικά της διαφημιστικά μηνύματα (δηλαδή στο Cu σου να δεις μήνυμα από την Cosmote που θα σε ενημερώνει για κάποια προσφορά του Whats up). Αυτό όμως είναι μια άλλη ιστορία και δεν συμβαίνει πάντα.

Όσον αφορά το δικό σου πρόβλημα, όταν σου ξανατύχει, ρώτα τον συνομιλητή σου αν έχει πλήρη κάλυψη δικτύου. Στη δική μου περίπτωση, το άτομο που έπαιρνα τηλέφωνο δεν είχε σήμα και γι'αυτό μου έκανε τον ήχο που λες και μου έλεγε "Ο συνδρομητής δεν είναι διαθέσιμος" ή αν είχε 1-2 γραμμές σήμα, μου έκανε και πάλι τον ήχο και μετά χτυπούσε κανονικά (όπως και στη δική σου περίπτωση). :)

Link to comment
Share on other sites

Σ' ευχαριστώ για την απάντηση. Το πρόβλημα που αναφέρω γίνεται κάθε φορά που παίρνω οποιονδήποτε Cosmote αριθμό (μία μάλιστα το τσέκαρα μόνος με το κινητό της μάνας μου, που ήταν δίπλα μου και είχε φουλ σήμα). Δε μπορώ να πιστέψω πως στα τόσα τηλέφωνα που έκανα αυτές τις δυο βδομάδες προς Cosmote κανένας, καμία φορά δεν είχε full σήμα... Εν τέλει, το πρόβλημα αυτό το διόρθωσες ή απλά το συνήθισες; Γιατί εμένα μου παίρνει τα αυτιά! :p

 

Υ.Γ.: όταν ολοκληρώθηκε η φορητότητα και μεταφέρθηκε ο αριθμός στο δίκτυο της VF, δε χάθηκε το σήμα απ' την Cosmote (γι' αυτό και ενώ είχε ολοκληρωθεί η φορητότητα, για κανά 2 ώρες είχα την SIM της Cosmote που μου έδειχνε μια-δυο γραμμές σήματος), απλά όταν δοκίμασα να πάρω τηλέφωνο γιατί μου έκανε εντύπωση πως δεν έμπαινε στο Internet, μου πετούσε όλες τις κλήσεις, οπότε είπα "μάλλον μεταφέρθηκε". Πριν λίγο βέβαια που την έβαλα, δεν υπήρχε ούτε σήμα, ούτε registration στο δίκτυο.

Edited by Pixel1225
Link to comment
Share on other sites

Εξακολουθεί να μου συμβαίνει όταν παίρνω τους δικούς μου (γιατί έχουν όλοι WIND), αλλά όταν παίρνω κάποιον που έχει Cosmote ή Vodafone, ακόμα και αν δεν έχει σήμα, αυτό τον ήχο δεν μου το κάνει και μου "πετάει" κατ'ευθείαν το μήνυμα "Ο συνδρομητής που καλέσατε έχει το τηλέφωνο κλειστό". :worry:

 

Όσον αφορά τη λειτουργία της κάρτας SIM κατά τη διάρκεια της φορητότητας, ορισμένα κινητά, μόλις πάψει να λειτουργεί η προηγούμενη κάρτα που είναι ακόμη σε λειτουργία, εμφανίζουν την ένδειξη "Εκτός δικτύου" ή "Ανενεργή SIM", ενώ άλλα εμφανίζουν κανονικά το δίκτυο (π.χ GR Cosmote) και ενημερώνονται όταν προσπαθήσεις να κάνεις κάτι (π.χ να καλέσεις κάποιον, να στείλεις μήνυμα ή να πλοηγηθείς στο διαδίκτυο), αλλά ακόμη και αυτά σε ενημερώνουν ότι η κάρτα έχει τεθεί εκτός λειτουργίας εξαφανίζοντας την ένδειξη "G" ή "Ε" αναλόγως την ποιότητα του δικτύου εκείνη τη στιγμή. :)

Link to comment
Share on other sites

παιδες καποιος που να χρησιμοποιει το mobile tv μπορει να δοκιμασει αν του δουλευει η nova γιατι εμενα 3 μερες τωρα δεν δουλευει.αναγκαστικα και δοκιμασα το fusion tv και εκει δουλευει.για ενημερωστε με αν μπορειτε.

 

Και εγώ δεν μπορω να μπω! Έχει αλλάξει κάτι;

Link to comment
Share on other sites

Τωρα αμα σου πω οτι ειχα αυτο το προβλημα με το Lumia 610 και το Lumia 800...
Αν δεν θελεις παγια, ελαχιστες χρεωσεις, προβληματα σε λογαριασμους το μοναδικο δικτυο ειναι εδω, με καθε νεα αιτηση δωρα μια 2πλη κουβερτα σε διαφορα χρωματα και μια σακουλα καρβουνα. Απεριοριστη ομιλια απο την ταρατσα του σπιτιου σου με ολoυς
Link to comment
Share on other sites

και εγω το εχω με android και εχω ερθει vodafone απο φορητοτητα και μου το κανει οταν καλω cosmote. Μαλλον και συστημικο ειναι, δεν επηρεαζει την ποιοτητα κλησης κλπ...

My Mobile Phone History:
spacer.png

Ericsson T18 - NEC N331i - SAGEM X5-2 - MOTOROLA V620 - SE W300 - SE K550im - MOTOROLA V360 - Samsung J600- MOTOROLA V6 - HP 514 IPAQ - MOTOROLA Z10 - LG KU990 -Nokia 5230 - HTC Diamond 2 - ΒΒ 9000 - SE X10 Mini Pro - Motorola Flipout -SE Neo V- iPhone 4 - BB Z10 - SMG SI9505 - HTC M7 - Moto X 2nd - Samsung S6 - Iphone 6s - 1+3T - iPhone 8 Plus - Mix 2S - iPhone XR - iPhone 13

Link to comment
Share on other sites

Αύξηση χρεώσεων κλήσεων για διεθνείς προορισμούς στο Καρτοκινητό Vodafone και Vodafone CU

 

Η εταιρία VODAFONE - ΠΑΝΑΦΟΝ ΑΕΕΤ (Vodafone) ανακοινώνει την από 22/11/2012 αύξηση χρέωσης των κλήσεων προς διεθνείς προορισμούς της καρτοκινητής Vodafone και Vodafone CU.

 

Συγκεκριμένα, η χρέωση ομιλίας των διεθνών κλήσεων για την ζώνη 1 (Ευρωπαϊκές Χώρες) διαμορφώνεται από 0,9044€/λεπτό σε 0,9677€/λεπτό, για την ζώνη 2 (Αμερική, Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία) διαμορφώνεται από 0,9644€/λεπτό σε 1,0319€/λεπτό, για την ζώνη 3 (Ασία) διαμορφώνεται από 1,4044€/λεπτό σε 1,5027€/λεπτό, για την ζώνη 4 (Αφρική) διαμορφώνεται από 1,8544€/λεπτό σε 1,9842€/λεπτό και για την ζώνη 5 (Νήσοι Ειρηνικού Ωκεανού) διαμορφώνεται από 2,6544€/λεπτό σε 2,8402€/λεπτό.

Όλες οι παραπάνω χρεώσεις συμπεριλαμβάνουν Φ.Π.Α. 23%

 

Link (22/10/2012)

Link to comment
Share on other sites

http://www.vodafone.gr/portal/client/cms/viewCmsPage.action?pageId=10318

 

Πρόγραμμα:

Unlimited 35

Unlimited 45

Unlimited 60

 

Έκπτωση 46% στα πάγια ουσιαστικά!

Συν τέλη 12% επί λογαριασμού

Συνδιαστική προσφορά με σταθερή -5ευρώ σε κάθε πάγιο

Μέχρι 5 αριθμούς ανά ΑΦΜ

 

 

Τιμή Χωρίς Επιδότηση (αντίστοιχα ανά πρόγραμμα):

24 €

31 €

41 €

 

Τιμή Με Επιδότηση (αντίστοιχα ανά πρόγραμμα):

28 €

36 €

48 €

 

 

Συσκευές τώρα (αντίστοιχα ανά πρόγραμμα):

Samsung Ch@tphone GT-S3350 Chat 335

Samsung Galaxy Mini S5570

HTC ChaCha

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς σας καλησπερίζω και καλως σας βρήκα μιας και είμαι νεο μελος.

 

Η ερωτηση μου εινε τι περιπου με ευκολα λογια εινε το HSDPA .......

Ποτέ μου δεν ειχα ασχοληθεί με κινητά αν και εχω σπουδάσει Τεχνικος Υ/Η και Δικτύων.

Πριν 5 ημέρες αγόρασα το Samsung GT-S5300 ονομασία κατά το Public Gamsun Galaxy Pocket....

 

Μιας και δεν το ειχα φορτησει απο την πρώτη μερα σημερα το άνοιξα και έβαλα την κάρτα μου μεσα.

Παρατηρησα το εξης ... οταν δεν ειμουν σε WiFi μου εβγαζε ενα H με 2 βελάκια κατω πανω και κατάλαβα οτι κατι παιζει.

Απο την αρχη νομιζα οτι ηταν HSDPA μιας και το ειχα ακουστά .. μπήκα στο διαδίκτυο και έψαξα οδηγίες μιας και μεσα ειχε μονο το

quick start guide.

 

Θα ήθελα λοιπόω μετα απο αυτο τον βασανιστικο μονολογο να ρωτησω αν καπιος ξερει τι περιπου εινε και αν χρεωνετε.

Επισης εαν χρεωνετε πως μπορω να το απενεργοποιησω απο το Android μου.

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο σας.

 

Υ.Γ.Αν ξέχασα κάναν τόνο μην με θάψετε διαδικτυακά

Edited by Ragnarok_
Samsung Galaxy Pocket ( GT-S5300 ) :ninja: Android
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...