Jump to content

Περί... Vodafone γενικά


President
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τι έγινε ρε παιδιά, ναυάγησε η συμφωνία? προχωράει?

 

Οι διαδικασίες αποτίμισης και όλα τα νομικά που απαιτούνται (έλεγχοι κ.τ.λ) δεν γίνονται σε μια εβδομάδα. Το ότι δεν βλέπετε κάθε μέρα ανακοινώσεις και δημοσιεύματα δεν σημαίνει ότι η συμφωνία ναυάγησε.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλώς σας βρήκα,

 

Από 1 Ιουνίου ανήκω και εγώ στη Vodafone, μεταπήδησα από την Cosmote γιατί είδα τις προσφορές στα πιο hot κινητά πρίν λίγες εβδομάδες.

Να σημειώσω πως το μόνο παράπονο που είχα από την cosmote ήταν η μικρή επιδότηση (70 ευρώ).

Πήρα λοιπόν το 13894 να ενημερωθώ για τη φορητότητα, μιλάω με τον υπάλληλο και καταλήγουμε στο πρόγραμμα 35 με τη Νοκια 5800 xpress music.

Μου λέει, μόλις ολοκληρωθεί η φορητότητα θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε και μετά από δυο εργάσιμες θα παραλάβετε τη συσκευή σας, απο μένα τι χρειάζεται; ρωτάω, μόνο φωτοτυπία την αστυνομική σας ταυτότητα αλλά όταν έρθει ο courier να σας φέρει τη συσκευή θα τη δώσετε. Δεν μπορώ να πάρω τη συσκευή από το κατάστημα; ρωτάω, όχι μου λέει. Νομίζοντας ότι θα ξαναεπικοινωνήσουμε, δεν λέω τί χρώμα τη θέλω τη συσκευή αλλά κι ούτε με ρωτάει ο υπάλληλος.

Την παρασκευή 22/05 λαμβάνω SMS που λέει ότι η φορητότητα ολοκληρώθηκε και ότι σε δυο εργάσιμες θα παραλάβω τη συσκευή. Ούτε τηλέφωνο, ούτε τίποτα.

Παραλαμβάνω τη συσκευή σε 3 εργάσιμες ημέρες, απόγευμα τετάρτης 27/05.

Διαβάζω ότι θα ενεργοποιηθεί η γραμμή 01/06. Περιεργάζομαι τη συσκευή, ωραία λέω, την παρασκευή αρχίζει κάτι χαζά με τα μενού, παρατηρώ επίσης κολλημένο pixel στην οθόνη (το κινητό είναι made in Hungary με κωδικό περιοχής στο IMEI 03).

Το Σάββατο το πρωί παίρνω στο 13894, μου λέει η κοπέλα, αυτό που μπορώ να κάνω εγώ είναι να καταγράψω το αίτημα σας και σε 2 εργάσιμες να επικοινωνήσει το αρμόδιο τμήμα μαζί σας. Εντάξει της λέω.

Ξαναπαίρνω το μέσημέρι, δεν γίνεται να το πάω σε κάποιο κατάστημα vodafone; όχι μου λέει γιατί το πήρατε μέσω courier. Που μπορώ να παραπονεθώ της λέω, στο 13830 μου λέει. Παίρνω εκεί αλλα ακούω "ο αριθμός που καλείται δεν αντιστοιχεί σε συνδρομήτη του ΟΤΕ". Ενώ της είπα ότι δεν έχει ενεργοποιθεί η γραμμή, αυτή με στέλνει σε Vodafone εσωτερικό αριθμό.

Τη δευτέρα το βράδυ ενεργοποιείται η γραμμή μου.

Περνάει η δευτέρα τίποτα, πάει τρίτη μεσημέρι ξαναπαίρνω στο 13830, λέω τα παραπάνω, αυτο που μπορώ να κάνω μου λέει η κοπέλα είναι να το καταγράψω και να πώ το αρμόδιο τμήμα να επικοινωνήσει σε δυο εργάσιμες μαζί σας. Αρχίζω κάτι γαλλικά, εντάξει μου λέει, θα το σημειώσω ώς επείγον και μέχρι το τέλος της ημέρας θα σας πάρουν.

Πάει 8 το βράδυ και τπτ ακόμη, ξαναπαίρνω, μου λέει η κοπέλα, ακόμη δεν τελείωσε η ημέρα, της λέω με δουλεύεις; Μου λέει από τη στιγμή που ενεργοποιήθηκε η γραμμή σας μπορείτε να πάτε σε ένα κατάστημα vodafone. Και γιατι βρε κοπέλα μου δεν μου το λέτε από το πρωί αυτό; Δηλαδή άλλοι το ξέρουν και άλλοι όχι; Ησυχία από την άλλη πλευρά, η γνώμη μου, λέει η κοπέλα, είναι να περιμένετε μέχρι αύριο το μεσημεράκι και αν δεν σας πάρουν τότε να πάτε σε ένα κατάστημα, αλλά εγώ νομίζω ότι θα σας πάρουν. Η ώρα τώρα είναι 12:42 βάσει του Η/Υ καμμία επικοινωνία.

Πολύ ωραία η vodafone βρε παιδιά, κατηγορούμε τον ΟΤΕ αλλά και οι άλλες εταιρείες μόνο να πουλήσουν ξέρουν, τουλάχιστον στην Cosmote αν είχες πρόβλημα πήγαινες σε ένα κατάστημα και όλα εντάξει, στη vodafone η εξυπηρέτηση πελατών είναι ταλαιπυρέτηση πελατών.

Αντε και περαστικά μου!!!

Link to comment
Share on other sites

το πρόβλημα αυτό με το 13830 δεν το έχεις μονο εσύ αλλά και τα ίδια τα καταστήματα vodafone. τηλεφωνικά γίνονται και λάθη τα οποία δεν μπορείς να ελέγξεις και σε έναν "περιεργο" να πέσεις (όπως και σου συνέβησε) άντε να βγάλεις άκρη. υπομονή φίλε μου. πάντως εγώ είμαι πολυ ευχαριστημένος απο την vodafone σε πολλά θέματα, αν και κολλάω λίγο στην εξυπηρέτηση πελατών απο 13830 (δεν έχω δοκιμάσει τις άλλες για να έχω και την πιο αντικειμενική γνώμη)
Link to comment
Share on other sites

Eσυ γιατι δεν πηγες σε ενα καταστημα να κανεις τη φορητοτητα?Εκει ξερεις τουλαχιστον με ποιον μιλας. Τωρα τρεχεις αδικα

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Eσυ γιατι δεν πηγες σε ενα καταστημα να κανεις τη φορητοτητα?Εκει ξερεις τουλαχιστον με ποιον μιλας. Τωρα τρεχεις αδικα

αφου προσφερει την δυνατοτητα να γινει κ τηλεφωνικα η φορητοτητα γιατι να παει σε καταστημα?τον βολευε καλυτερα να γινει τηλεφωνικα?ταλαιπωρειται, φταιει κ απο πανω?

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Στο καταστημα φίλε μου θα σε εξυπηρετησει η Α.Β και για το ο,τιδήποτε συμβεί θα πας να βρεις την Α.Β για να βρειτε μια λύση. Το τηλέφωνο-αν και εξυπηρετικο-το θεωρώ τελείως απρόσωπο. Δεν βλέπεις οτι τον ρίχνουνε από τον Ανα στον Καιάφα?Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη τώρα και πως θα βρει άκρη?Εχει μίλησει τουλάχιστον με 10 διαφορετικά πρόσωπα και τίποτα δεν έγινε. Εαν έπαιρνε τη συσκευη από το κατάστημα, ήδη θα γίνονταν οι διαδικασιες για πιθανη αντικατασταση της συσκευης του (αν και αυτό που του είπανε: "δεν γίνεται να το πάτε σε κάποιο κατάστημα vodafone γιατί το πήρατε μέσω courier" το θεωρω απαραδεκτο).

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

αφου προσφερει την δυνατοτητα να γινει κ τηλεφωνικα η φορητοτητα γιατι να παει σε καταστημα?τον βολευε καλυτερα να γινει τηλεφωνικα?ταλαιπωρειται, φταιει κ απο πανω?

 

συμφωνώ απόλυτα με την bianca76, επίσης στα καταστήματα υπάρχει και ο διευθυντής τον βλέπεις κάνεις τα παράπονα σου και αναλαμβάνει αυτός στα σκούρα. το τελευταίο ισχύει γιατί είναι άλλο τμήμα και άλλες διαδικασίες! ο ίδιος πανικός είχε γίνει και με τα homezone

Link to comment
Share on other sites

Στο καταστημα φίλε μου θα σε εξυπηρετησει η Α.Β και για το ο,τιδήποτε συμβεί θα πας να βρεις την Α.Β για να βρειτε μια λύση. Το τηλέφωνο-αν και εξυπηρετικο-το θεωρώ τελείως απρόσωπο. Δεν βλέπεις οτι τον ρίχνουνε από τον Ανα στον Καιάφα?Ποιος θα αναλάβει την ευθύνη τώρα και πως θα βρει άκρη?Εχει μίλησει τουλάχιστον με 10 διαφορετικά πρόσωπα και τίποτα δεν έγινε. Εαν έπαιρνε τη συσκευη από το κατάστημα, ήδη θα γίνονταν οι διαδικασιες για πιθανη αντικατασταση της συσκευης του (αν και αυτό που του είπανε: "δεν γίνεται να το πάτε σε κάποιο κατάστημα vodafone γιατί το πήρατε μέσω courier" το θεωρω απαραδεκτο).

 

οπωσ το λεσ ειναι δεν διαφωνουμε σε αυτο. αλλα απο την στιγμη που προσφερεται η υπηρεσια κ τηλεφωνικα γιατι δεν ξεκαθαριζουνε οτι στισ ταδε ταδε κ ταδε περιπτωσεισ δεν καλυπτεστε.κ μιλαμε για ενα ατομο που εκανε φορητοτητα, δηλαδη εφυγε απο ανταγωνιστρια εταιρια κ πηγε στην vodafone γιατι θεωρησε για τουσ δικουσ του λογουσ οτι ειναι καλυτερη απο την προηγουμενη εταιρια του

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

οπωσ το λεσ ειναι δεν διαφωνουμε σε αυτο. αλλα απο την στιγμη που προσφερεται η υπηρεσια κ τηλεφωνικα γιατι δεν ξεκαθαριζουνε οτι στισ ταδε ταδε κ ταδε περιπτωσεισ δεν καλυπτεστε.κ μιλαμε για ενα ατομο που εκανε φορητοτητα, δηλαδη εφυγε απο ανταγωνιστρια εταιρια κ πηγε στην vodafone γιατι θεωρησε για τουσ δικουσ του λογουσ οτι ειναι καλυτερη απο την προηγουμενη εταιρια του

 

δεν είναι το θέμα αν καλύπτεσαι, αλλά το πότε και με τι κόπο! όταν εμπλέκονται διαφορετικά τμήματα πάντα γίνονται μπρεδέματα δυστυχώς. πάντως ο μόνος που δεν φταίει είναι ο φίλος, καλά έκανε που πήρε τηλ εφόσον είναι παρεχόμενη υπηρεσία θα έπρεπε να είναι και αξιόπιστη. άλλωστε η vodafone έχει υψηλότερες τιμές και όλα αυτά εσύ και εγώ τα πληρώνουμε για να λειτουργήσουν σωστά. κουράγιο φίλε

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως πιστεύω ότι αν κάποιος θέλει να κάνει φορητότητα αριθμού συμβολαίου και να πάρει και συσκευή καλύτερα να απευθυνθεί σε κάποιο κατάστημα για να κάνει την φορητότητα.Στην παρούσα περίπτωση σε κάποιο κατάστημα Vodafone επειδή αν πάρεις συσκευή μέσω τηλεφώνου και είναι χαλασμένη δεν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος για να απευθυνθείς μιας και το cc της Vodafone όπως και το τμήμα φορητότητας έχει πολλούς υπαλλήλους.Στην περίπτωση που έχεις το ονοματεπώνυμο της υπαλλήλου το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να την συμβουλευτείς μιας και μέσω τηλεφώνου ούτε μπορεί να λύσει το πρόβλημα της συσκευής ή να το ελέγξει ούτε να το στείλει για service.Το μόνο που μπορείς -κατά τη γνώμη μου- να κάνεις είναι αν δεν βρεις λύση μέσω του cc ή του τμήματος φορητότητας είναι να πας στα κεντρικά της Vodafone και να ζητήσεις κάποιον υπεύθυνο.Αυτό το θέμα πρέπει να λυθεί από τη μεριά της Vodafone.Να ρωτήσω όμως κάτι άλλο;Μαζί με το κινητό δεν σου έδωσαν απόδειξη;Αν ναι γιατί δεν το πας σε κάποιο κατάστημα Γερμανός ή σε κάποιο service point αν υπάρχει της κατασκευάστριας εταιρείας του κινητού σου;:worry:
Link to comment
Share on other sites

Aυτοί δεν θα μπορεσουν να του το αντικαταστησουν ομως.

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως πιστεύω ότι αν κάποιος θέλει να κάνει φορητότητα αριθμού συμβολαίου και να πάρει και συσκευή καλύτερα να απευθυνθεί σε κάποιο κατάστημα για να κάνει την φορητότητα.Στην παρούσα περίπτωση σε κάποιο κατάστημα Vodafone επειδή αν πάρεις συσκευή μέσω τηλεφώνου και είναι χαλασμένη δεν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος για να απευθυνθείς μιας και το cc της Vodafone όπως και το τμήμα φορητότητας έχει πολλούς υπαλλήλους.Στην περίπτωση που έχεις το ονοματεπώνυμο της υπαλλήλου το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να την συμβουλευτείς μιας και μέσω τηλεφώνου ούτε μπορεί να λύσει το πρόβλημα της συσκευής ή να το ελέγξει ούτε να το στείλει για service.Το μόνο που μπορείς -κατά τη γνώμη μου- να κάνεις είναι αν δεν βρεις λύση μέσω του cc ή του τμήματος φορητότητας είναι να πας στα κεντρικά της Vodafone και να ζητήσεις κάποιον υπεύθυνο.Αυτό το θέμα πρέπει να λυθεί από τη μεριά της Vodafone.Να ρωτήσω όμως κάτι άλλο;Μαζί με το κινητό δεν σου έδωσαν απόδειξη;Αν ναι γιατί δεν το πας σε κάποιο κατάστημα Γερμανός ή σε κάποιο service point αν υπάρχει της κατασκευάστριας εταιρείας του κινητού σου;:worry:

 

δεν πιστεύω να μην βρείς άκρη απλά πρέπει να περιμένεις να συνενοηθούν αυτοί μεταξύ τους, ξέρεις "θα κρατήσω το αίτημα σας και θα το προωθήσω στο κατάλληλο τμήμα". και μην μπλεχτείς κι άλλο με service εκτός vodafone. αρκετη ταλαιπωρία έχεις τραβήξει

Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά και πάλι,

 

Λόγω εργασιών δεν μπόρεσα να μπώ νωρίτερα, αλλά έχω ενδιαφέροντα νέα.

Κατ'αρχήν να απαντήσω σε μερικές ερωτήσεις που διατύπωσαν εύλογα κάποιοι φίλοι.

Πριν μερικές εβδομάδες είχε προσφορά η vodafone τα πιο "hot" κινητά όπως ανέφερε στη διαφήμηση της στην TV, τα οποία έδινε δωρεάν στο πρόγραμμα 45 και άνω, δηλαδή με πάγιο γύρω στα 50 ευρώ. Πήγα σε κατάστημα και ρώτησα αν μπορώ να πάρω το Νοκια 5800 σε μικρότερο πρόγραμμα και να πληρώσω μια διαφορά. Μου έλεγαν (καθότι πήγα σε 3 καταστήματα) ότι στο πρόγραμμα 30 έπρεπε να δώσω 202 ευρώ. Αλλή επιλογή δεν είχα. Μέσω λοιπόν του site της Vodafone έστειλα email και ρωτούσα αν μπορεί να γίνει κάτι άλλο. Επικοινώνησαν μαζί μου και μου έκαναν προσφορά, στο πρόγραμμα 35 να δώσω 75 ευρώ ή στο 30 151 ευρώ. Ηταν δελεαστική συγκριτικά με των καταστημάτων. Ετσι επέλεξα το πρόγραμμα 35 με 75 ευρώ.

Προσωπικά, πάντα προτιμώ κατάστημα από τηλέφωνα αλλά αυτή τη φορά ήταν καλή η προσφορά και σκέφτηκα "ε, τι στο καλό, vodafone είναι, δεν είναι ο μπακάλης της γειτονιάς".

Με την προηγούμενη μου εταιρεία (cosmote) δεν είχα τέτοια προβλήματα, έφυγα γιατί ήθελα τη συγκεκριμένη συσκευή και η επιδότηση ήταν μικρή, ζήτησα μεγαλύτερη επιδότηση και μου έδωσαν 40 ευρώ επιπλέον, ζήτησα τη συσκευή μιας και ήμουν 10 χρόνια πελάτης, αλλά δεν μπορούσαν να μου τη δώσουν, έτσι αποφάσισα να τους "τιμωρήσω" αλλά μάλλον τον εαυτό μου τιμώρησα.

Χθές μου τηλεφωνούν από τη vodafone 13:00 και μου λένε ότι πρέπει να πάω τη συσκευή για παράδοση προς αντικατάσταση, σε ένα ιδιόκτητο κατάστημα vodafone στη Θεσσαλονίκη, γιατί μόνο από εκεί μπορεί να γίνει και όχι από franchise κατάστημα. Τέτοια υπάρχουν δύο στην πόλη. Μου δίνουν τα τηλέφωνα να πάρω εγω. Παίρνω στο 1ο ανατολικά και μου λένε μέχρι τις 15:30 λειτουργούμε, παίρνω στο άλλο δεν απαντάνε. Με ξαναπαίρνουν από τη vodafone και τους λέω θέλω να πάω σ'αυτό που είναι ανατολικά αλλά δουλεύω 100 χιλιόμετρα μακριά από την πόλη, ξεκινάω τώρα αλλά ενημερώστε τους αν μπορούν να με περιμένουν ώς τις 16:00 ή να πάω αύριο, δεν γίνεται μου λένε γιατί μέχρι σήμερα ισχύει η αντικατάσταση (7 ημέρες από την αγορα). Εντάξει μου λένε, θα συννενοηθώ και θα σας ξαναπάρω. Ξεκινάω εγώ και κατά τις 14:40 μου τηλεφωνούν, σηκώνω το τηλέφωνο αλλά μάλλον δεν είχε καλό σήμα και πριν συννενοηθούμε πέφτει η γραμμή, περιμένω να με ξαναπάρουν, τίποτα. Φτάνω Θεσσαλονίκη, πάω σπίτι, παίρνω τη συσκευή, η ώρα είναι 15:10, τηλεφωνώ στο κατάστημα αλλά δεν τους έχει ενημερώσει κανείς, μου λένε ελάτε απο εδώ να πάρουμε στο 13830, εγω ξεκινάω και σκέφτομαι, "έ θα με πάρουν μέχρι να φτάσω". Φτάνω στο κατάστημα 15:45, κλειστόν!!!

Πάει 19:00 και δεν με έχει πάρει κανείς, παίρνω πάλι το 13830, ζητάω τηλέφωνα από τα κεντρικά και κάθομαι και συντάσσω επιστολή για το τμήμα παραπόνων, τη στέλνω σήμερα το πρωί με fax.

Μου τηλεφωνούν 11:00 από το τμήμα προσφορών και μου λένε ότι επειδή πέρασαν οι 7 ημέρες μπορώ να την πάω σε club Nokia για επισκευή, τρελλαίνομαι εγώ και ξαναπαίρνω και κάνω φασαρία και μου λένε να περιμένω 5 εργάσιμες ημέρες γιατί έχουν καταγραφεί οι κλήσεις μου στο μητρώο και θα με πάρουν να με ενημερώσουν γ@μ@ την ενημέρωση σας,

καμμιά άλλη απορία;

Link to comment
Share on other sites

Μην τους ακους για το κλαμπ Νοκια. Θελουν να σε ξεφορτωθουν. Εχουν κι αυτοι στη βοντα σερβις.

http://img403.imageshack.us/img403/8225/cae7gdirjo3.jpg

http://www.hdgr.eu http://photoxstation.googlepages.com

Ο Χρόνος είναι πολύ αργός για όσους περιμένουν, πολύ γρήγορος για όσους φοβούνται, πολύ μακρύς για όσους υποφέρουν, πολύ σύντομος για όσους χαίρονται και αιώνιος για όσους αγαπούν

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν και νεώτερα.

Με ξαναπαίρνουν το μεσημέρι και μου λένε, σας παίρνω από το τμήμα παραπόνων της vodafone σχετικά με ένα mail που στείλατε χθές για να σας πώ πόσο λυπάμαι που ταλαιπωρηθήκατε.

Εγώ ακούω και συμφωνώ μαζί της.

Αυτό που μπορεί να γίνει μου λέει είναι να πάτε σήμερα τη συσκευή σε κάποιο ιδιόκτητο κατάστημα vodafone και μου αραδιάζει πεντέξι, μα χθές, της λέω, μου είπαν ότι μόνο 2 υπάρχουν στη Θεσσαλονίκη, όχι μου λέει, είναι πολλά (γελάω εγώ), θα την παραδώσετε εκεί και να επιμείνετε να την αποστείλουν αύριο στο service ώστε μέχρι την τρίτη να σας πάρω για να σας ενημέρωσω για την αντικατάσταση της συσκευής σας. Μετά μπορείτε να διαλέξετε ότι συσκευή θέλετε με το ίδιο κόστος της πρώτης. Την πηγαίνω λοιπόν σε κατάστημα vodafone την παραδίνω και περιμένω πλέον να με καλέσουν από τη vodafone.

Α, ξέχασα να αναφέρω ότι στην επιστολή έγραφα πως αν δεν λυθεί το πρόβλημα μου άμεσσα και αυθημερόν θα απευθυνθώ στο συνήγορο του πολίτη και θα αιτηθώ ακύρωση συμβολαίου.

Δεν ξέρω αν οφείλεται σε αυτό η αμεσότητα αλλά θέλω να ελπίζω πως όχι γιατί αν πρέπει να φτάσει κανείς στις απειλές για να λειτουργήσει κάτι τότε τη βάψαμε.

Αν έχω νεότερα θα σας πώ, έτσι γιατί θα σκάσω μ'αυτούς που έμπλεξα.

 

Υ.Γ. Γιατί άλλαξε ο τίτλος του θέματος; Ηταν πολύ ωμός αλλά ακριβής χαρακτηρισμός κατά την άποψη μου.

 

Ευχαριστώ...

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχουν και νεώτερα.

Με ξαναπαίρνουν το μεσημέρι και μου λένε, σας παίρνω από το τμήμα παραπόνων της vodafone σχετικά με ένα mail που στείλατε χθές για να σας πώ πόσο λυπάμαι που ταλαιπωρηθήκατε.

Εγώ ακούω και συμφωνώ μαζί της.

Αυτό που μπορεί να γίνει μου λέει είναι να πάτε σήμερα τη συσκευή σε κάποιο ιδιόκτητο κατάστημα vodafone και μου αραδιάζει πεντέξι, μα χθές, της λέω, μου είπαν ότι μόνο 2 υπάρχουν στη Θεσσαλονίκη, όχι μου λέει, είναι πολλά (γελάω εγώ), θα την παραδώσετε εκεί και να επιμείνετε να την αποστείλουν αύριο στο service ώστε μέχρι την τρίτη να σας πάρω για να σας ενημέρωσω για την αντικατάσταση της συσκευής σας. Μετά μπορείτε να διαλέξετε ότι συσκευή θέλετε με το ίδιο κόστος της πρώτης. Την πηγαίνω λοιπόν σε κατάστημα vodafone την παραδίνω και περιμένω πλέον να με καλέσουν από τη vodafone.

Α, ξέχασα να αναφέρω ότι στην επιστολή έγραφα πως αν δεν λυθεί το πρόβλημα μου άμεσσα και αυθημερόν θα απευθυνθώ στο συνήγορο του πολίτη και θα αιτηθώ ακύρωση συμβολαίου.

Δεν ξέρω αν οφείλεται σε αυτό η αμεσότητα αλλά θέλω να ελπίζω πως όχι γιατί αν πρέπει να φτάσει κανείς στις απειλές για να λειτουργήσει κάτι τότε τη βάψαμε.

Αν έχω νεότερα θα σας πώ, έτσι γιατί θα σκάσω μ'αυτούς που έμπλεξα.

 

Υ.Γ. Γιατί άλλαξε ο τίτλος του θέματος; Ηταν πολύ ωμός αλλά ακριβής χαρακτηρισμός κατά την άποψη μου.

 

Ευχαριστώ...

 

τελικα μονο με τσαμπουκα κ απειλεσ παιρνεισ αυτο που δικαιουσε?δηλαδη για το αυτονοητο πρεπει να χασεισ δυο μερεσ κ ενδεχομενοσ την ψυχικη σου ηρεμια?καταντια

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

τέλος καλό όλα καλά. απλά γενικά μην πολυεμπιστεύεστε τα τηλεφωνικά σε όλες τις εταιρίες. απ ότι έχω καταλάβει απο προσωπικές μου εμπειρίες αλλά και την δικιά σου δεν είναι τελικά και ο ευκολότερος τρόπος για να κάνεις την δουλειά σου. είναι λίγο νωρίς αλλά... καλορίζικο!
Link to comment
Share on other sites

τέλος καλό όλα καλά. απλά γενικά μην πολυεμπιστεύεστε τα τηλεφωνικά σε όλες τις εταιρίες. απ ότι έχω καταλάβει απο προσωπικές μου εμπειρίες αλλά και την δικιά σου δεν είναι τελικά και ο ευκολότερος τρόπος για να κάνεις την δουλειά σου. είναι λίγο νωρίς αλλά... καλορίζικο!

 

ο ευκολοτεροσ τροποσ ειναι, συγχρονωσ ομωσ ειναι απο οτι φαινεται κ ο χειροτεροσ

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι να το χοντρύνω κι άλλο το παιχνίδι, να στείλω ας πούμε, ένα email στη μαμά vodafone (δεν ξέρω αν υπάρχει κιόλας) έτσι για να ξέρουν ότι στην Ελλάδα κοιμούνται σε όλες τις στάσεις όχι μόνο όρθιοι που λέει και ο λόγος.

Η μήπως να πάω για κανά καφέ καλύτερα;:ninja:

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτομαι να το χοντρύνω κι άλλο το παιχνίδι, να στείλω ας πούμε, ένα email στη μαμά vodafone (δεν ξέρω αν υπάρχει κιόλας) έτσι για να ξέρουν ότι στην Ελλάδα κοιμούνται σε όλες τις στάσεις όχι μόνο όρθιοι που λέει και ο λόγος.

Η μήπως να πάω για κανά καφέ καλύτερα;:ninja:

 

αν πιστευα οτι θα κερδιζεσ κατι θα στο συνιστουσα ανεπιφυλακτα. ειμαι βεβαιοσ ομωσ οτι δεν θα βοηθησει καθολου

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Διαφωνούν στις αποτιμήσεις! Η καλή διάθεση σε Κόκκαλη και Σοφοκλέους για να καταλήξουν σε deal υπάρχει. Όμως, στο βασικό κλειδί μιας διαπραγμάτευσης στις αποτιμήσεις των εταιρειών και στη σχέση ανταλλαγής των μετοχών υφίσταται διαφωνία.

 

 

Η διαφωνία φαίνεται ότι δημιουργεί μια σοβαρή εμπλοκή στις διαπραγματεύσεις HOL-Vodafone για την αγορά του 20%-25% της πρώτης από την δεύτερη.

 

Η εμπλοκή αυτή καθυστερεί την επίτευξη συμφωνίας και μένει να δούμε σύντομα αν θα είναι η αιτία ενός απροσδόκητου ναυαγίου στην υπόθεση.

 

Πηγές της fmvoice.gr που είναι σε θέση να γνωρίζουν την παρασκηνιακή εξέλιξη του θέματος εκτιμούν ότι «την ώρα αυτή όλα είναι ανοικτά.

 

Πάντως, επειδή και οι δύο πλευρές θέλουν διακαώς την συμφωνία λογικά θα κάνουν ένα βήμα πίσω η καθεμία, προκειμένου να τα βρουν».

 

http://www.fmvoice.gr/#2!2!3692

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Περί... Vodafone γενικά
  • The title was changed to wrong
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...