Jump to content

Τεχνολογικοί προβληματισμοί... γενικά!


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

φίλε μου σε ευχαριστώ πολύ για τη βοήθεια, αλλά έχω μία ακόμη απορεία. Για να καταθέσω τα λεφτά πρέπει να φτιάξω κάποια κάρτα τραπεζική?

 

Εγώ με paypal πληρώνω. Αλλά στους καινούριους λογαριασμούς δεν είναι διαθέσιμο νομίζω...

 

κάνε ένα λογαριασμό στη σελίδα, και μετά κάνε "sign in". Και πήγαινε στο buy credit. Και δες τι επιλογές σου δίνει ...

http://farm3.static.flickr.com/2691/4355497255_7c56e0d919_m.jpg
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 12,4χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Εγώ με paypal πληρώνω. Αλλά στους καινούριους λογαριασμούς δεν είναι διαθέσιμο νομίζω...

 

κάνε ένα λογαριασμό στη σελίδα, και μετά κάνε "sign in". Και πήγαινε στο buy credit. Και δες τι επιλογές σου δίνει ...

 

 

ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά.

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά.

 

τίποτα. Άμα θες κάτι άλλο ρωτάς.

http://farm3.static.flickr.com/2691/4355497255_7c56e0d919_m.jpg
Link to comment
Share on other sites

Η καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή κατά του Multirama και της CPI

 

http://blog.staaronis3.net/2010/10/19/kataggelia-multirama-cpi

 

Η καταγγελία μου στον Συνήγορο του Καταναλωτή κατά του Multirama και της CPI

 

Για ευνόητους λόγους έχω αφαιρέσει τηλέφωνα, email και διευθύνσεις από τα στοιχεία μου (τα υπόλοιπα ούτως ή άλλως υπάρχουν δημοσιευμένα στο διαδίκτυο), και επισυνάπτω μόνο το deltio.pdf

 

https://pithos.grnet.gr/pithos/rest/ee06057@teiath.gr/files/deltio.pdf

ΑΤΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΝΤΟΣ

Ονοματεπώνυμο: Σταμάτιος Α...

Όνομα Πατρός: Ιωάννης

Προσωρινή Διεύθυνση Κατοικίας (λόγω σπουδών): …

Μόνιμη Διεύθυνση Κατοικίας: …

Τηλέφωνα επικοινωνίας: …

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο:…

Επισυνάπτετε αντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΜΕΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Επωνυμία: MULTIRAMA ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ

Έδρα: Άγιος Στέφανος Αττικής, 23ο χλμ. Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας

Τηλέφωνα επικοινωνίας: 8011115000, 2108181888 – FAX: 2108181180

Αντικείμενο: Εμπορεία ειδών πληροφορικής

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: info@multirama.gr

Υποκατάστημα: Ηρακλείου Κρήτης

Διεύθυνση: Λεωφόρος Δημοκρατίας 25 & Γερωνυμάκη 1, 71306, Ηράκλειο, Κρήτη

Τηλέφωνο: 2810344453 - FAX: 2810343193

Υπεύθυνος Καταστήματος: ΠΑΓΩΜΕΝΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: mlr_hrakleio_2@multirama.gr

 

ΣΤΟΙΧΕΙΑ 2ης ΚΑΤΑΓΓΕΛΛΟΜΕΝΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Επωνυμία: COMPUTER PERIPHERALS INTERNATIONAL

ΑΘΗΝΑ: Ραφαηλίδου 1 Ταύρος

Τηλέφωνο Επικοινωνίας: 2104804500 – FAX:2104804542

Δυστυχώς δεν έχω περισσότερες πληροφορίες για την εν λόγω εταιρία.

 

ΕΠΙΣΥΝΑΠΤΟΜΕΝΑ ΑΡΧΕΙΑ

 

1. Το παρών έγγραφο [kataggelia.doc]

 

2. Αντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας [tautotita.jpg]

 

3. ΔΕΛΤΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ [deltio.pdf]

 

Μπορώ πέρα από τα επισυναπτόμενα να σας αποστείλω ή να σας παραδώσω αυτοπροσώπως τα αντίγραφα αποδείξεων σχετικών με τον συγκεκριμένο ηλεκτρονικό υπολογιστή, αν αυτό μου ζητηθεί.

 

Περιγραφή του προβλήματος

 

Τέλη Δεκεμβρίου του 2009 αγόρασα έναν φορητό υπολογιστή από το Multirama Ηρακλείου, της εταιρίας Dell, μοντέλο Studio 1557.

 

Το βασικό πρόβλημα του ήταν η υπερθέρμανση.

 

Αρχικά μπορώ να πω ότι το πρόβλημα αυτό ήταν σε μικρό βαθμό, ίσως επειδή δεν το είχα ζορίσει (μιλάω μέσα στα λογικά πλαίσια) ή επειδή δεν το είχα δουλέψει για πολύ καιρό, όμως ειδικά το καλοκαίρι το πρόβλημα ήταν τέτοιο που τον χρησιμοποιούσα με δυσκολία (αφού ζεσταινόταν υπερβολικά το πληκτρολόγιο, το touchpad καθώς και ο χώρος γύρο από αυτά), ενώ άρχισε να απενεργοποιείτε αυτόματα λόγω της προστασίας που έχει.

 

Στις 24 του Αυγούστου που μας πέρασε, τον πήγα στο service του Multirama Ηρακλείου, όπου ο κύριος ο οποίος εργαζόταν εκείνη τη στιγμή μου είπε ότι πρέπει εγώ να επικοινωνήσω με τη Dell για να παραλάβει το μηχάνημα, και πως δεν τον ενδιαφέρει ο Νόμος 3043/2002 (τον οποίο του ανέφερα) και ούτε μπορεί να κάνει κάτι από αυτά που λέει.

 

Στη συνέχεια έφυγα από το κατάστημα λόγω άλλης δουλειάς που είχα εκείνη τη στιγμή και επέστρεψα αργότερα, απευθύνθηκα στον διευθυντή του καταστήματος ο οποίος μας είπε ότι δεν μπορεί να το αντικαταστήσει, παρά μόνο να το επισκευάσει και ότι ο Νόμος 3043/2002 μιλάει για 6 μήνες από την αγορά. Τελικά αποφασίσαμε να το στείλουν εκείνοι στη Dell για να διαπιστωθεί το πρόβλημα και να το επισκευάσουν.

 

11 μέρες μετά, στις 4 Σεπτεμβρίου επικοινώνησαν μαζί μου για να μου πουν ότι μπορώ να παραλάβω τον υπολογιστή, ο οποίος έχει επισκευαστεί. Λόγω του ότι βρισκόμουν στην Αθήνα δεν μπόρεσα να πάω την ίδια μέρα, οπότε πήγα στις 9 Σεπτεμβρίου για να τον παραλάβω. Αφού τον πήγα σπίτι και τον έβαλα σε λειτουργία, μετά από λίγη ώρα παρατήρησα πως το πρόβλημα της υπερθέρμανσης δεν είχε διορθωθεί αφού συνέχισε να ζεσταίνεται. Στη συνέχεια όπως το παρατηρούσα είδα ότι γύρω του είχαν προκληθεί χτυπήματα από κατσαβίδι (πιθανά στην προσπάθεια τους να τον ανοίξουν), ενώ το πλαίσιο της οθόνης ήταν ξεκουμπωμένο και κάπως βγαλμένο. Όπως δούλευε διαπίστωσα και πρόβλημα στο δίσκο (ο οποίος άρχισε ανεξήγητα να κάνει κάποια χτυπήματα), ενώ καθυστερούσε πολύ η λειτουργία του.

 

Κοίταξα τα αρχεία καταγραφής του λειτουργικού συστήματος, και διαπίστωσα ότι ο υπολογιστής λειτούργησε όσο δεν τον είχα στην κατοχή μου στις 2/9, 3/9 και 6/9 (αν και είχαν επικοινωνήσει μαζί μου στις 4/9 ότι ο υπολογιστής έχει επιστρέψει από το service). Ακόμα διαπίστωσα ότι στις 6-9 είχε γίνει χρήση διαδικτύου (με χρήση καλωδίου ethernet-υπήρχε και καταγραφή στο πρόγραμμα "Internet Explorer"), καθώς και εγκατάσταση/απεγκατάσταση εφαρμογών άσχετων με αυτά που θα έπρεπε να χρησιμοποιήσουν για να διαπιστώσουν τη σωστή λειτουργία του υπολογιστή (για την ακρίβεια προγράμματα άμεσης επικοινωνίας).

 

Την Παρασκευή 10 Σεπτεμβρίου τον ξαναπήγα στο Multirama, αρχικά στον διευθυντή του καταστήματος, του ανέφερα ακριβώς τι είχε συμβεί, τον βάλαμε να τον δει στο service, και μου είπε ότι δεν έπρεπε να είχε γίνει αυτό με τα χτυπήματα και πως θα επικοινωνούσαν με την Dell για να το αντικαταστήσει, ενώ θα επικοινωνούσαν μαζί μου τη Δευτέρα 13/9 για λεπτομέρειες.

 

Την Τρίτη 14/9, και αφού δεν είχαν επικοινωνήσει μαζί μου από το Multirama, τηλεφωνήσαμε και μας είπαν πως περίμεναν να επικοινωνήσει η Dell μαζί τους αλλιώς θα επικοινωνούσαν εκείνοι την Τετάρτη και στη συνέχεια θα με ενημέρωναν.

 

Την Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου και αφού δεν είχαν επικοινωνήσει μαζί μου πήγα από το κατάστημα όπου ο διευθυντής, μετά από επικοινωνία που είχε (δεν γνωρίζω ακριβώς με ποιον) μας είπε ότι τότε παρέλαβαν τον υπολογιστή στην Dell και πως θα είχαμε νεότερα το ερχόμενο Σάββατο.

 

Από Σάββατο σε Τετάρτη και από Τετάρτη σε Σάββατο συνεχίστηκε η εν λόγω ιστορία, μέχρι που εγώ επέστρεψα στην Αθήνα για τις σπουδές μου. Τελικά πήγε η μητέρα μου στο κατάστημα, της είπαν ότι το μηχάνημα έχει έρθει και ότι δεν μας έβρισκαν σε κανένα από τα τηλέφωνα. Σύμφωνα με τα λεγόμενα τους είχαν αλλάξει τα πλαστικά, ψήκτρα, και μητρική πλακέτα. Αυτό φαινόταν και σε ένα δελτίο το οποίο παραδώσαμε στο ταμείο για να παραλάβουμε τον υπολογιστή. Τα χτυπήματα δεν υπήρχαν, όμως το πρόβλημα με την ψύξη δεν είχε διορθωθεί. Για το δίσκο ούτε λόγος, αφού του έκαναν λέει διαγνωστικά τεστ και ήταν μια χαρά. Αφού το ζόρισα όσο μπορούσα και οι θερμοκρασίες που έφτασε εκείνη τη στιγμή (70Ο C για τον επεξεργαστή) τους φάνηκαν φυσιολογικές (και το πληκτρολόγιο για αυτούς κρύο), μου είπαν πως μπορούσαν να το ξαναστείλουν στην dell και όχι να κάνουν κάτι άλλο. Φυσικά όταν αναφέρθηκα στον 3043/2002 μου ξαναείπαν ότι δεν τους ενδιαφέρει.

 

Ωστόσο, κατά τη διάρκεια που δοκίμαζα τον υπολογιστή παρατήρησα την άθλια συμπεριφορά των τεχνικών. Μετακινήσεις υπολογιστών ενώ βρισκόταν σε λειτουργία, απότομα κουνήματα, φορητοί υπολογιστές κυριολεκτικά πεταμένοι και στοιβαγμένοι σε άσχετα σημεία.

 

Τώρα μπορεί να ζεσταίνεται λίγο λιγότερο απ ότι πριν το πάω, όμως 1ον τώρα η θερμοκρασία του περιβάλλοντος έχει μειωθεί σε σχέση με το καλοκαίρι και 2ον όταν αλλάξουμε την θερμοαγώγιμη σιλικόνη, τον πρότο καιρό πάντα πετυχαίνουμε μικρότερες θερμοκρασίες, όμως αυτές σταδιακά αρχίζουν να αυξάνονται, μέχρι τη στιγμή που θα χρειαστεί αλλαγή. Με πλήρες φορτίο στον επεξεργαστή πήρα θερμοκρασίες πάνω από 90ΟC (!), ενώ στην κάρτα γραφικών άγγιξε τους 108οC, θερμοκρασίες πολύ πάνω από το κανονικό.

 

Ενώ η απόλυτη... κοροϊδία συνεχίστηκε. Μετά από επικοινωνία με το Multirama μας έστειλαν τελικά το "ΔΕΛΤΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ".

 

1ον, δεν φαίνεται πουθενά από αυτό το έγγραφο η 1η φορά που ο υπολογιστής πήγε για επισκευή

 

2ον, ως ημερομηνία κλήσης ορίζετε η 15/9 και όχι η 13/9 όπως αρχικά μας είχαν πει.

 

3ον, ως περιγραφή βλάβης όρισαν "FAULTY M/B" (προβληματική μητρική πλακέτα), και όχι πρόβλημα με υπερθέρμανση, απενεργοποίηση λόγω υπερθέρμανσης, πρόβλημα στο σκληρό δίσκο, όπως δηλαδή είχα γράψει στο δελτίο αναφοράς βλάβης του Multirama.

 

4ον, στη "Διάγνωση Συσκευής" αναφέρουν: REPLACED M/B. RUN DIAGNOSICS. TEST OK (Ανταλλακτικά κωδικός TR557), δηλαδή αντικατάσταση μητρικής πλακέτας, τρέξιμο διαγνωστικών, αποτέλεσμα OK. Δεν αντικατέστησαν απ’ ότι αυτό γράφει τα πλαστικά, την ψήκτρα και τον ανεμιστήρα, ούτε αναφέρει κάτι για δοκιμή του υπολογιστή με φορτίο για έλεγχο της θερμοκρασίας ή για δοκιμή του δίσκου όπως απ το Multirama μου ανέφεραν. Από αναζήτηση που έκανα στο διαδίκτυο βρήκα πως με τον συγκεκριμένο κωδικό (TR557) αναφέρετε μόνο στη μητρική πλακέτα και όχι σε κάτι άλλο. Στην ιστοσελίδα της DELL, στο service manual για τα μοντέλα Studio 1557/1558, και συγκεκριμένα στις οδηγίες για αντικατάσταση της μητρικής πλακέτας - http://support.dell.com/support/edocs/systems/studio1558/en/SM/sysboard.htm#wp1180315 – αναφέρει «The BIOS chip in the system board contains the Service Tag, which is also visible on a barcode label on the bottom of the computer.», που σημαίνει «Το ολοκληρωμένο κύκλωμα BIOS, στην πλακέτα συστήματος περιέχει το Service Tag, που είναι επίσης ορατό σε μια ετικέτα barcode στο κάτω μέρος του υπολογιστή.», ενώ ως system board (πλακέτα συστήματος) ορίζετε η Μ/Β (motherboard-μητρική πλακέτα). Το Service Tag, είναι μια πληροφορία από αυτές που περιλαμβάνονται στο BIOS από την κατασκευή και δεν αλλάζουν με κάποιο εξωτερικό τρόπο μετά την τοποθέτηση του. Σχεδόν κάθε ηλεκτρονικός μηχανικός γνωρίζει κατ αρχήν ότι τα ολοκληρωμένα κυκλώματα μέσα σε ένα υπολογιστή είναι τεχνολογίας επιφανειακής στήριξης, το συγκεκριμένο δε του BIOS συνηθίζεται για λόγους οικονομίας χώρου, και ταχύτερης συγκόλλησης από ρομποτικά μηχανήματα να έχει τους ακροδέκτες στο κάτω μέρος του. Ακόμα γνωρίζει ότι είναι πρακτικά αδύνατο να αποκολληθεί και να επανακολληθεί ένα ολοκληρωμένο σαν και αυτό. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω, και το ότι ο αριθμός Service Tag είναι μοναδικός (αντιστοιχεί στο σειριακό αριθμό του Η/Υ και της μητρικής πλακέτας ταυτόχρονα) καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η μητρική πλακέτα δεν έχει αντικατασταθεί, και άρα το Multirama και η εταιρία CPI ψεύδονται, και σε αυτό, ενώ αναρωτιέμαι ακόμα και αν το συγκεκριμένο «ΔΕΛΤΙΟ ΤΕΧΝΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ» είναι «κατασκευασμένο».

 

Ακόμα, κάθε εταιρία όταν αντικαταστήσει κάποιο από τα ελαττωματικά εξαρτήματα μαζί με τον υπολογιστή επιστρέφει και αυτά, μαζί και τις συσκευασίες των ανταλλακτικών (οι οποίες αναγράφουν τον κωδικό του ανταλλακτικού, το S/N, καθώς και τον αριθμό παρτίδας), κάτι που δε συνέβη στην περίπτωση μου. Σε πολλές περιπτώσεις που έχω πάει εγώ ή συγγενείς μου κάποιο μηχάνημα για επισκευή έχουν επιστρέψει τα ελαττωματικά εξαρτήματα (ακόμα και τα λαστιχάκια από την σιντιέρα ενός συστήματος HiFi ή ένα μικροσκοπικό χαλασμένο σωληνάκι από πλυντήριο ρούχων), μαζί με αποδεικτικά για κάθε εργασία που έγινε, και απόδειξη για το κάθε ανταλλακτικό. Στην περίπτωση που η συσκευή βρισκόταν σε εγγύηση κοβόταν μηδενική απόδειξη.

 

Τέλος σε άτομα με γνώσεις ηλεκτρονικής, νομικών ή και επαγγελματίες που ασχολούνται ευρέως με τη χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών στα οποία ανέφερα το πρόβλημα μου η απάντηση τους ήταν αμέσως «γιατί δεν σου το αντικατέστησαν;» και «η συγκεκριμένη στάση είναι απαράδεκτη».

 

Αίτημα προς το συνήγορο του καταναλωτή

 

Εγώ από την πλευρά μου πλέον, δεν ξέρω κατά πόσο με καλύπτει ο νόμος, αλλά θα απαιτούσα από το Multirama την αντικατάσταση του υπολογιστή με άλλον, δικής μου επιλογής, δηλαδή ακόμη και άλλης εταιρείας ,εάν αυτό είναι δυνατόν και νόμιμο διαφορετικά με ισάξιο μοντέλο του συγκεκριμένου της Dell, και σας παρακαλώ να μεσολαβήσετε γι αυτό, αφού μόνος μου δεν μπορώ να κάνω κάτι.

Link to comment
Share on other sites

1) Για τον νομο καλα σου απαντησαν οτι τον γραφουνε...

2) Γιατι απευθυνεσαι σε εταιρια ΑΣΧΕΤΗ με τον φορητο σου για το σερβις? Τι δουλεια εχεις και τραβιεσε με το multirama αδυνατω να κατανοησω.

3) Γιατι δεν πηρες την Dell που σε λιγες μερουλες θα σου ειχε λυσει το προβλημα στο χωρο σου... εαν ηταν προβλημα!

4) Αμα η υπερθερμανση ειναι design fault και απλα ετσι ειναι, δεν μπορεις να κανεις τιποτα γι αυτο! Προσοχη στο τι CPU επιλεγετε σε ενα φορητο...

5) Ποιος σου ειπε πως ειναι υποχρεωμενοι να επιστρεψουν οποιοδηποτε ανταλλακτικο η συσκευασια κλπ κλπ... ειδικα οταν το μηχανημα καλυπτετε απο την εγγυηση? Εφοσον ειναι στην εγγυηση οφειλουν να στειλουν τα parts στην μαμα εταιρια για να τους πιστωσει τις αλλαγες που κανανε.

 

και συνεχιζω να απορω για ποιο λογο πηγες στην Multirama, γιατι επεμεινες, και γιατι τα εμπλεξες ετσι....

Edited by kiloromeomike
Link to comment
Share on other sites

1-2)Γιατί ο νόμος αναφέρει πως ο πωλητής είναι υπεύθυνος για πραγματικά ελατώματα.

3)Γιατί απλά δεν είναι ο πωλητής.

4)Είναι απλά ένα πραγματικό ελάτωμα!

5)Κι αν δεν είναι υποχρεωμένοι γι αυτό, τότε γιατί δεν έκοψαν μηδενική απόδειξη για τα ανταλακτικά τα οποία ισχυρίστηκαν ότι χρησιμοποίησαν;

 

Κοίτα την πρώτη σελίδα του 3043/2002 και θα καταλάβεις.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι πιστευω οτι αυτο που ενοχλει στην τσεπη ειναι το παχος...

Το samsung i8910 που εχω τωρα και εχει 3,7 ιντσες με ενοχλει λιγοτερο στην τσεπη απο τα προηγουμενα μου κινητα (nokia 5100, se s700, nokia n73)

Δε μιλαω για ακραιες περιπτωσεις τυπου dell streak με 5αρα οθονη αλλα ενα galaxy s θα το επερνα αφοβα γιατι ειναι λεπτο και ελαφρυ.

Γενικοτερα παντως οι διαστασεις ειναι το τελευταιο που θα κοιταξω στην αγορα ενος κινητου. Αν ειμαι αναμεσα πανομοιοτυπα κινητα απο πλευρας δυνατοτητων τοτε μονο θα καταφυγω στη συγκριση αυτη.

Φιλε REDHOTSTEF αντε να καταλαβω το προβλημα με το βαρος που εχεις (αν και νομιζω οτι κανενα κινητο δεν ειναι τοσο βαρυ ωστε να γινεται θεμα καθως 2-3 κλειδια και ενα μπρελοκ μπορει να γινουν πιο βαρια...) αλλα δε μπορω να καταλαβω τι σοι σερφαρισμα θα κανω με 240*320 αναλυση...;;;!!!

Link to comment
Share on other sites

θα κανεις σερφαρισμα για κανα δεκαλεπτο για να βρεις στο ιντερνετ αυτο που ψαχνεις εννοω. Εδω μπορουσα και εμπενα στο facebook σε κινητακια με οθονη 128-160 και δεν μπορεις να δεις στα 240-320? Για σερφαρισμα πιστευω καλυτερα απο το pc σου γιατι με τα κινητα χαλαει γρηγορα η μπαταρια, και αν ειναι να το χεις στη μπριζα οκ αλλα απεναντι παντα θα υπαρχει το pc.
Link to comment
Share on other sites

Εχω δει πολλους εδω μεσα που ακομα να παρουν το κινητο του κανουν αναβαθμιση. Τι κερδιζουν? Η αναβαθμιση δεν γινετε μονο οταν κολλαει το κινητο?
Link to comment
Share on other sites

Πολλές φορές προσθέτει και νέα πράγματα, το κάνει ακόμα πιο γρήγορο. Η υποστήριξη σταματά για τις προηγούμενες εκδόσεις, τελικά και ο χρήστης είναι υποχρεωμένος να αναβαθμίσει το λογισμικό της συσκευής (βλ. Apple).
Link to comment
Share on other sites

Oι αναβαθμισεις ειναι καλο να γινονται (συνηθως) γιατι το λεει και η λεξη... "αναβαθμισεις".

 

Δηλαδη βελτιωσεις , σε αρκετα τεχνικα θεματα που μπορει να εχει ενα τηλεφωνο. Αρκετες φορες επισης , μεσω αναβαθμισης, μπορει να γινει overclocking στην cpu, να ανεβει η αναλυση του βιντεο η της φωτογραφικης ...κλπ κλπ

 

Αν ηταν να την καναμε μονο οταν κολλαγε... δεν θα λεγοταν "αναβαθμιση" θα λεγοταν "επιδιόρθωση" η κατι τετοιο.

 

(οχι πως δεν επιδιορθωνει, απλα ΔΕΝ κανει μονο αυτο).

 

 

υγ: απο την αρχαια εποχη των κινητων...εβλεπες μετα απο αναβαθμιση ενα κινητο πχ να κραταει παραπανω μηνυματα στην μνημη απ'οτι πριν.

Itchy. Tasty. - YouTube

^Το gaming κανάλι μου 🙂

Link to comment
Share on other sites

Η αναβάθμιση προσφέρει καινούργιες δυνατότητες. Επίσης πολλές φορές διορθώνει μικρο-bugs που ίσως να υπάρχουν στην αρχική έκδοση του τηλεφώνου. Θεωρώ ότι πλέον οι συχνές αναβαθμίσεις (όχι αναγκαστικά με σκοπό τις επιδιορθώσεις) είναι συνυφασμένες με τη σωστή υποστήριξη μιας συσκευής. Υπάρχουν εταιρίες που βγάζουν τις συσκευές στην κυκλοφορία τους και κυριολεκτικά τις αφήνουν στο έλεος, ενώ κάποιες άλλες συνεχίζουν να τα υποστηρίζουν για πολύ καιρό, π.χ. 2 ή 3 χρόνια μετά την κυκλοφορία τους. ;)
Now I'm cutting the anchor away, and I won't look back, I'm starting a new life today. Now I see where I belong...
Link to comment
Share on other sites

Χριστιανε μου τι σχεση εχει ο πωλητης με την Dell που προτιμησες???? Την εγγυηση στην προσφερει η Dell!!!!!!!!!!!! Αυτη ειναι υπευθυνη για την καλη του λειτουργια, αυτη ειναι αρμοδια να τον επισκευασει. Αλλωστε μεσα στα φυλλαδια του αυτο αναφερεται...εχει τηλεφνα της Dell με την οποια θα επρεπε να επικοινωνησεις! Γι αυτο αλλωστε πηρες Dell και οχι Multirama!

 

Τα χεις μπλεξει ΑΓΡΙΑ και αναφερεις πραγματα για αποδειξεις και νομους που δεν ισχυουν. Τζαμπα παιδευεσαι, τζαμπα βασανιζεσαι! Αν θες να ξεμπερδευεις παρε ενα τηλεφωνο την Dell να τελειωνεις. Βεβαια αν εχεις ορεξη για σταυροφοριες που το μονο που θα κανουν ειναι να σου χασουν χρονο, χρημα και φυσικα δικιο δεν προκειτε να βρεις γιατι δεν εχεις.... επιλογη σου!

Link to comment
Share on other sites

Έχω αρχίσει να υποψιάζομαι ότι σχετίζεσε άμεσα με το Multirama.

 

Ανοίγοντας λοιπών τον νόμο 3043/2002 [ http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N3043-2002.pdf ] βλέπουμε με τη σειρά:

 

Άρθρο 534: Πραγματικά ελαττώματα και έλλειψη συνομολογημένων ιδιοτήτων

Ο πολητής υποχρεούται να παραδώσει το πράγμα με τις συνομολογημένες ιδιότητες και χωρίς πραγματικά ελαττώματα

Άρθρο 535: Ο πωλητής δεν εκλπηρώνει την κατα το προηγούμενο άρθρο υποχρέωση του, αν το πράγμα που παραδίδει στον αγοραστή δεν ανταποκρίνετε στην σύμβαση και ιδίως: [...] 4. δεν έχει την ποιότητα ή την απόδοση που ο αγοραστής ευλόγως προσδοκά απο πράγματα της ίδιας κατηγορίας, λαμβάνοντας υπόωη και τις δημόσιες δηλώσεις του πωλητή, του παραγωγού ή του αντιπροσώπου του, στο πλαίσιο ιδίως της σχετικής διαφήμησης ή της επισήμανσης, εκτός αν ο πωλητής δεν γνώριζε ούτε όφειλε να γνωρίζει τη σχετική δήλωση

Άρθρο 537: Ευθύνη για ελλείψεις

Ο πωλητής ευθύνετε ανεξάρτητα απο υπαιτιότητα του αν το πράγμα, κατα το χρόνο που ο κίνδυνος μεταβαίνει στον αγοραστή, έχει πραγματικά ελλατώματα ή στερείτε τις συνομολογημένες ιδιότητες, εκτός αν ο αγοραστής κατα τη σύναψη της σύμβασης γνώριζε ότι το πράγμα δεν ανταποκρίνεται στη σύμβαση ή η μη ανταπόκριση οφείλεται σε υλικά που χορήγησε ο αγοραστής

Το ελάττωμα ή η έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας που διαπιστώνεται μέσα σε έξι μήνες απο την παράδωση του πράγματος τεκμαίρεται ότι υπήρχε κατά την παράδοση, εκτός αν τούτο δεν συμβιβάζεται με τη φύση του πράγματος που πουλήθηκε ή με τη φύση του ελαττώματος ή της έλλειψης.

Άρθρο 540: Δικαιώματα του αγοραστή

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούτε κατ' επιλογήν του:1. να απαιτήσει χωρις επιβάρυνση του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει απο τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειτε για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

 

Όσο για τις αποδήξεις θα γράψω σε λίγο που θα έχω τα ακριβή στοιχεία, για να δεις ότι και σε αυτό έχω δίκιο.

 

Οπότε απ την στιγμή που δεν έχεις στοιχεία ή δεν ξέρεις κάποια πράγματα σχετικά με τη νομοθεσία, είναι λάθος σου να απαντάς.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν μας απαντάς;

Γιατί δεν τον πήγες στη Dell; Άλλωστε φημίζεται για το καλό service της.

Link to comment
Share on other sites

Ας κάνω copy-paste την απάντηση μου από άλλο forum, για αντίστοιχη ερώτηση.

 

Εσύ μπορείς να κάνεις ότι θες. Εγώ προτιμώ να βλέπω κάποιον απέναντι μου όταν κάνω το οτιδήποτε, και όχι έναν courier, μια υπάλληλο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και στη χειρότερη μια τηλεφωνική επικοινωνία με κάποιον διευθυντή.

Θέλω να ξέρουν ότι πέρα απο το πρόβλημα που είχε όταν τους το παρέδωσα ήταν γερό και λειτουργούσε φυσιολογικά.

Κανένας δεν με υποχρέωσε να πάρω στη Dell τηλέφωνο, και θα πω για ακόμα μια φορά πως δεν είναι υπεύθυνη η Dell για τα πραγματικά ελατώμματα αλλά ο πωλητής, ο οποίος δεν ξέρω πως, αν με ακτίνες x, y, z, αν με ρομπότ, αν τέλος πάντων με οποιονδήποτε τρόπο έπρεπε να έχει ελενξει το μηχάνημα και να μου το έχει παραδώσει χωρίς πραγματικά ελατώματα.

 

Γι αυτό πήγα στo Multirama. Γι αυτό έκανα καταγγελίες. Γι αυτό όλη αυτή η ιστορία.

Link to comment
Share on other sites

Ας κάνω copy-paste την απάντηση μου από άλλο forum, για αντίστοιχη ερώτηση.

 

Εγω ειμαι της γνωμης οτι αν ειχες επικοινωνήσει κατευθειαν με την Dell θα ειχες βγαλει ακρη και δεν θα παιδευοσουν οπως τωρα.Εχουν μπλεχτει πολλοι και εγινε αχταρμας το θεμα και εσυ να παιδευεσαι να αποδειξεις το δικιο σου.

Αν καλουσες την Dell θα σου ελεγαν τι να κανεις ,σε ποιο τηλεφωνο να καλεσεις να ερθει κουριερ να το παραλαβει και να τους το παει.Δεν χρειαζεται να ξερεις ολους οσους εμπλεκονται στην διαδικασια,αρκει να κανεις την δουλεια σου.

Link to comment
Share on other sites

Κι αν για τα χτυπήματα που προκάλεσαν μου έδιναν μια απάντηση του στυλ "ξέρετε τα χτυπήματα αυτά υπήρχαν, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι";

 

Αν υπήρχε έστω και μια περίπτωση στο εκατομμύριο πχ να χαθεί στην κούριερ, εμένα πιος θα με αποζημίωνε;

Link to comment
Share on other sites

Κι αν για τα χτυπήματα που προκάλεσαν μου έδιναν μια απάντηση του στυλ "ξέρετε τα χτυπήματα αυτά υπήρχαν, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι";

 

Αν υπήρχε έστω και μια περίπτωση στο εκατομμύριο πχ να χαθεί στην κούριερ, εμένα πιος θα με αποζημίωνε;

 

Και αν το εχανε το σερβις;

Στο κουριερ δεν παιρνεις αποδειξη;

Με τα αν δεν βγαζουμε ακρη.Το ζητημα ειναι οτι εχεις ταλαιπωρηθει και δεν εχεις βρει το δικιο σου.

Link to comment
Share on other sites

Αν το έχανε το service θα με αποζημίωνε στο έπακρον.

 

Οι κούριερ ως γνωστόν για τα ασφαλισμένα δέματα δεν αποζημιώνουν με περισσότερα απο 100 ευρώ.

 

Και σε ξαναρωτάω, αν για τα χτυπήματα που προκάλεσαν μου έδιναν μια απάντηση του στυλ "ξέρετε τα χτυπήματα αυτά υπήρχαν, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι" εγώ τι θα έκανα;

Link to comment
Share on other sites

Αν το έχανε το service θα με αποζημίωνε στο έπακρον.

 

Οι κούριερ ως γνωστόν για τα ασφαλισμένα δέματα δεν αποζημιώνουν με περισσότερα απο 100 ευρώ.

 

Και σε ξαναρωτάω, αν για τα χτυπήματα που προκάλεσαν μου έδιναν μια απάντηση του στυλ "ξέρετε τα χτυπήματα αυτά υπήρχαν, δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι" εγώ τι θα έκανα;

 

Tα χτυπηματα στα πλαστικα εγω νομιζω οτι εγιναν απο το σερβις του μουλτιραμα,μηπως δεν το εστειλαν καθολου στο σερβις στην Αθηνα;Eιναι πολυ περιεργο το επισημο σερβις να μην ξερει πως ανοιγει ενα μηχανημα.

Link to comment
Share on other sites

Τα χτυπήματα αυτά ήταν του τύπου "ανοίγω το κουμπωτό περιβλημα του τηλεχειρηστή μου με κατσαβίδι". Δεν μπορώ να σου δώσω καλύτερη περιγραφή για τα εν λόγω χτυπήματα, πιθανόν να τα είχαν αποφύγει αν για το άνοιγμα χρησιμοποιούσαν αντι για κατσαβίδι μια πένα για κιθάρα.

Όχι, δεν είναι επαγκελματικό εργαλείο η πένα, ούτε αυτή η δουλειά της, αλλά δημιουργεί πολύ λιγότερη ζημιά απο το κατσαβίδι σε τέτοια περίπτωση.

Edited by staaronis3
Link to comment
Share on other sites

Περίπου ποίες είναι οι τιμές χρόνου ζωής για ένα κινητό τηλέφωνο ? Το λεγόμενο MTBF δηλαδή το οποίο έχουν όλες οι συσκευές και τα ηλεκτρονικά εξαρτήματα.
Link to comment
Share on other sites

εχω τηλεφωνο ericsson 628Α απο τα πρωτα κινητα που ειχαν βγει και δουλευει ακομα μια χαρα. αν δεν το κακομεταχειριζεσαι τι προβλημα να εχει?
Link to comment
Share on other sites

Αναλογα την περιπλοκοτητα. Οσο πιο περιπλοκο τοσο πιο ευαισθητο. Το Nokia 6310i που εχω δουλευει ακομα σαν σκυλι.

Φιλιππος

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Τεχνολογικοί προβληματισμοί... γενικά!
  • The topic was unlocked
  • The topic was pinned

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...