FADASMATAKI Δημ. July 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 15, 2008 ποσοι απο εσας εχετε βαλει 100αρα βενζινα?δεν νιωθεται οτι φευγει καλητερα το αυτοκινητο? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos2004dj Δημ. July 15, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 15, 2008 ο πνευμονας δεν κανει και την μετατροπη απο υγρο σε αεριο ; Παράθεση My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FADASMATAKI Δημ. July 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2008 ο πνευμονας δεν κανει και την μετατροπη απο υγρο σε αεριο ; Ετσι ακριβως.Στην 5 γενεια υγρου ψεκασμου ομως δεν εχουμε πνευμονα (εχουμε ρυθμιστη πιεση) και εχουμε τρομπα στην φιαλη (οπως στην βενζινη με επιστροφη κτλ)και οχι με πιεση(φυσικη ροη)οπως στα 4 γενειας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos2004dj Δημ. July 16, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 16, 2008 καποιος μου ειπε οτι απο την καινουργια χρονια θα επιδοτειται με ποσο 50% αυτος που θα βαζει υγραεριο ισχυει; Παράθεση My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FireFoxGr Δημ. July 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 18, 2008 Το καλύτερο θα ήταν να βάλεις σε ένα Prius υγραέριο, να βάλεις και μια ανεμογεννήτρια από πάνω και θα έχεις το πιο φθηνό μεταφορικό που υπάρχει στον κόσμο :-D @nikos2004dj -> αυτός που σου το είπε από που το άκουσε; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
konv Δημ. July 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 18, 2008 Ξέρει κανείς αν υπάρχει κάποιο κιτ στην αγορά για κινητήρες vw tsi; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FADASMATAKI Δημ. July 21, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2008 Το καλύτερο θα ήταν να βάλεις σε ένα Prius υγραέριο, να βάλεις και μια ανεμογεννήτρια από πάνω και θα έχεις το πιο φθηνό μεταφορικό που υπάρχει στον κόσμο :-D @nikos2004dj -> αυτός που σου το είπε από που το άκουσε; εχουμε βαλει και σε prius...:D δεν ξερουμε ακομα για αυτο..ειναι εγκεκριμενο απο το υπουργειο μεταφορων αλλα περιμενουμε να δωσει το οκ το Οικονομικων... Ξέρει κανείς αν υπάρχει κάποιο κιτ στην αγορά για κινητήρες vw tsi; περιμενουμε να φυγουμε τον οκτωβριο για εκπαιδευση Ιταλια και απο δεκεμβριο και μετα θα υπαρχει. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mylogic_x Δημ. July 21, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2008 α και για να τελειωνουμε με το θέμα των ιωνιστών καυσίμων κ άλλων βλακειών μιας που αναφέρθηκε νωρίτερα... Για το σύστημα ιονισμού είναι τελείως άχρηστο και σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα κατασκευής από το 2000 και μετά. Ο λόγος που δεν χρειάζεται είναι γιατί έχουν εργοστασιακούς ιονιστές πια οι περισσότερες εταιρίες και αν τοποθετήσουμε και έξτρα ιονιστή του εμπορίου αυτό που καταφέρνουμε είναι να μπερδέψουμε τον εγκέφαλο του κινητήρα και σαν αποτέλεσμα να έχουμε ΑΥΞΗΣΗ της κατανάλωσης από 0,8 έως 1.6 του λίτρου για τα μηχανικά κιβώτια και από 1,2 έως 2,4 του λίτρου για τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Άρα το αποτέλεσμα είναι αύξηση κατανάλωσης και όχι μείωση Παράθεση Vita Brevis Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NTG Δημ. July 21, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 21, 2008 α και για να τελειωνουμε με το θέμα των ιωνιστών καυσίμων κ άλλων βλακειών μιας που αναφέρθηκε νωρίτερα... Για το σύστημα ιονισμού είναι τελείως άχρηστο και σχεδόν σε όλα τα αυτοκίνητα κατασκευής από το 2000 και μετά. Ο λόγος που δεν χρειάζεται είναι γιατί έχουν εργοστασιακούς ιονιστές πια οι περισσότερες εταιρίες και αν τοποθετήσουμε και έξτρα ιονιστή του εμπορίου αυτό που καταφέρνουμε είναι να μπερδέψουμε τον εγκέφαλο του κινητήρα και σαν αποτέλεσμα να έχουμε ΑΥΞΗΣΗ της κατανάλωσης από 0,8 έως 1.6 του λίτρου για τα μηχανικά κιβώτια και από 1,2 έως 2,4 του λίτρου για τα αυτοκίνητα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Άρα το αποτέλεσμα είναι αύξηση κατανάλωσης και όχι μείωση :confused:μήπως ήθελες να γράψεις σε άλλο θέμα? Παράθεση http://img250.imageshack.us/img250/6788/csiwatcherpn7.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. July 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2008 απο το 1ο ποστ μου στο τοπικ... <<λενε στα σιτε οτι το υγραεριο ειναι ~110οκτανια κ οτι τα injection αποδιδουν καλυτερα απο τα καρμπυρατερ. επισης οτι το υγραεριο καιει 1-2 λιτρα παραπανω στα 100κμ απο οτι αμολυβδη. τιμη μετατροπης ~1200ε .στην τουρκια διαβαζω σε ενα σιτε το βαζουν με 500ε κ στην ρωσια με 200:P>> οποτε απο το παραπανω κ απο καποια ποστ καταλαβαινετε οτι υπαρχουν κραχτες... ειπαμε να μην κοροιδευουμε τον κοσμο,γιατι καπου διαβασα οτι υποτιθεται με το υγραεριο ξεχνανε να γεμισουν:P ή επειδη εχει 115 οκτανια θα πηγαινει πιο γρηγορα...ουτε με βενζινη 100+ ,ουτε με αγωνιστικη,ουτε με υγραεριο δεν προκειτε να παει πιο γρηγορα ενα συμβατικο αυτοκινητο !!!ειναι θεμα αβανς,καυσης,προγραμματισμου εγγεφαλου... τα ταξι δεν το λενε γιατι απ οσο ξερω δεν ειναι νομιμο γι αυτους-αυτος απο το υγραεροκινηση.γρ ή παρομοιο το πε σε πρωινη εκπομπη- επισης στο πρωηγ.ποστ μου δεν εγραψα οτι αναφερουν κ οτι αφηνει κ μια μυρωδια οποτε περνανε αυτοκ.με υγραεριο ή φυσικο αεριο,αλλα επειδη δεν εχω βρει κανενα για να το τσεκαρω.... το μονο καλο ειναι οτι το υγραεριο δεν νοθευετε(τουλ για αρχη). τελος το θεμα εγγυηση κ αντ/πεια αναλογα με την περιπτωση..λογικα δεν θα το δεχτουν γιατι δεν ειναι εργοστασιακη η μετατροπη... το x5 με 5η γενια που εβαλε το κιτ? οι τιμες παντως που ακουγονται ειναι υπερβολικες για 1500ε,αν μπορουσα θα ανοιγα κ γω μαγαζι για να τα οικονομησω..κλασικη ελληνικη νοοτροπια χτυπα αφου σε παιρνει... οσον αφορα το φυσικο αεριο τωρα,(προς το παρον μονο υγραεριο βαζουν στην ελλαδα) ας διαβασουν αυτο...->http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=12104664<< Τον Μάιο του 2008, η ΕΣΥΕ κατέγραψε ανατιμήσεις 42% στις τιμές του φυσικού αερίου και 38% στις τιμές του πετρελαίου θέρμανσης. Στελέχη της Εταιρείας Παροχής Αερίου Αττικής αποδίδουν το «φαινόμενο» στο γεγονός ότι η σταθερή έκπτωση του 20% σε σχέση με το πετρέλαιο θέρμανσης ισχύει μόνο για την Αττική και όχι για την υπόλοιπη Ελλάδα.>> πριν 2 βδομαδες μια εφημεριδα ελεγε οτι η αυξηση στην ελλαδα του φυσικου αεριου ειναι μεγαλυτερη κ απο την βενζινη-δεν βρισκω λινκ-!!!κ ας μας πρηζουν σε διαφημισεις για να βαλουν ολοι αεριο στα σπιτια κ οτι με την συμφωνια ρωσιας-ελλαδας θα χουμε οφελη... αν κ για μενα η αυξηση πετρελαιου γινετε απλα επειδη η αγορα το επιτρεπει κ επειδη με αυτες τις αυξησεις βγαζουν φταγκα στα χρηματιστηρια τους... παντως, υπαρχουν εναλακτικες λυσεις.περα απο τα παραπανω υπαρχει υδρογονο,βιοκαυσιμο,ηλεκτρολυση,ζεολιθο κτλ.απλα δεν τα προωθουν ακομη... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FADASMATAKI Δημ. July 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2008 απο το 1ο ποστ μου στο τοπικ... <<λενε στα σιτε οτι το υγραεριο ειναι ~110οκτανια κ οτι τα injection αποδιδουν καλυτερα απο τα καρμπυρατερ. επισης οτι το υγραεριο καιει 1-2 λιτρα παραπανω στα 100κμ απο οτι αμολυβδη. τιμη μετατροπης ~1200ε .στην τουρκια διαβαζω σε ενα σιτε το βαζουν με 500ε κ στην ρωσια με 200:P>> οποτε απο το παραπανω κ απο καποια ποστ καταλαβαινετε οτι υπαρχουν κραχτες... ειπαμε να μην κοροιδευουμε τον κοσμο,γιατι καπου διαβασα οτι υποτιθεται με το υγραεριο ξεχνανε να γεμισουν:P ή επειδη εχει 115 οκτανια θα πηγαινει πιο γρηγορα...ουτε με βενζινη 100+ ,ουτε με αγωνιστικη,ουτε με υγραεριο δεν προκειτε να παει πιο γρηγορα ενα συμβατικο αυτοκινητο !!!ειναι θεμα αβανς,καυσης,προγραμματισμου εγγεφαλου... τα ταξι δεν το λενε γιατι απ οσο ξερω δεν ειναι νομιμο γι αυτους-αυτος απο το υγραεροκινηση.γρ ή παρομοιο το πε σε πρωινη εκπομπη- επισης στο πρωηγ.ποστ μου δεν εγραψα οτι αναφερουν κ οτι αφηνει κ μια μυρωδια οποτε περνανε αυτοκ.με υγραεριο ή φυσικο αεριο,αλλα επειδη δεν εχω βρει κανενα για να το τσεκαρω.... το μονο καλο ειναι οτι το υγραεριο δεν νοθευετε(τουλ για αρχη). τελος το θεμα εγγυηση κ αντ/πεια αναλογα με την περιπτωση..λογικα δεν θα το δεχτουν γιατι δεν ειναι εργοστασιακη η μετατροπη... το x5 με 5η γενια που εβαλε το κιτ? οι τιμες παντως που ακουγονται ειναι υπερβολικες για 1500ε,αν μπορουσα θα ανοιγα κ γω μαγαζι για να τα οικονομησω..κλασικη ελληνικη νοοτροπια χτυπα αφου σε παιρνει... οσον αφορα το φυσικο αεριο τωρα,(προς το παρον μονο υγραεριο βαζουν στην ελλαδα) ας διαβασουν αυτο...->http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=12104664<< Τον Μάιο του 2008, η ΕΣΥΕ κατέγραψε ανατιμήσεις 42% στις τιμές του φυσικού αερίου και 38% στις τιμές του πετρελαίου θέρμανσης. Στελέχη της Εταιρείας Παροχής Αερίου Αττικής αποδίδουν το «φαινόμενο» στο γεγονός ότι η σταθερή έκπτωση του 20% σε σχέση με το πετρέλαιο θέρμανσης ισχύει μόνο για την Αττική και όχι για την υπόλοιπη Ελλάδα.>> πριν 2 βδομαδες μια εφημεριδα ελεγε οτι η αυξηση στην ελλαδα του φυσικου αεριου ειναι μεγαλυτερη κ απο την βενζινη-δεν βρισκω λινκ-!!!κ ας μας πρηζουν σε διαφημισεις για να βαλουν ολοι αεριο στα σπιτια κ οτι με την συμφωνια ρωσιας-ελλαδας θα χουμε οφελη... αν κ για μενα η αυξηση πετρελαιου γινετε απλα επειδη η αγορα το επιτρεπει κ επειδη με αυτες τις αυξησεις βγαζουν φταγκα στα χρηματιστηρια τους... παντως, υπαρχουν εναλακτικες λυσεις.περα απο τα παραπανω υπαρχει υδρογονο,βιοκαυσιμο,ηλεκτρολυση,ζεολιθο κτλ.απλα δεν τα προωθουν ακομη... Εισαι μηχανολογος μηχ/κος.Μπα δεν το νομιζω Πρωτον αλλο φυσικο αεριο αλλο υγραεριο. Διαβασε πρωτα τι γραφουν τα φορουμ στην ευρωπη για 5 γενεια και μετα μιλα. Ελα να σου δωσω ενα αμαξι να το πας για μετρησεις. σου βαζω και εγω τουρκικο η ρωσικο με 400 ευρω και κατω αλλα δεν σου υπογραφω χαρτι ουτε σου δινω εγγυηση ουτε σου κοβω τιμολογιο ουτε μετα σε ξερω. Για μαθε ποσο στοιχιζει ιταλια γερμανια κτλ. Για ανοιξε μαγαζι να τα κονομισεις οπως λες. Ολοι στην ευρωπη ειναι Μ***** και στον κοσμο και εμεις εξυπνοι ε? ΤΙ ΕΝΝΟΕΙς ΠΟΥ ΤΟ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΚΙΤ ΤΟ Χ5??εχουμε βαλει πανω 10. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FADASMATAKI Δημ. July 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2008 απο το 1ο ποστ μου στο τοπικ... <<λενε στα σιτε οτι το υγραεριο ειναι ~110οκτανια κ οτι τα injection αποδιδουν καλυτερα απο τα καρμπυρατερ. επισης οτι το υγραεριο καιει 1-2 λιτρα παραπανω στα 100κμ απο οτι αμολυβδη. τιμη μετατροπης ~1200ε .στην τουρκια διαβαζω σε ενα σιτε το βαζουν με 500ε κ στην ρωσια με 200:P>> οποτε απο το παραπανω κ απο καποια ποστ καταλαβαινετε οτι υπαρχουν κραχτες... ειπαμε να μην κοροιδευουμε τον κοσμο,γιατι καπου διαβασα οτι υποτιθεται με το υγραεριο ξεχνανε να γεμισουν:P ή επειδη εχει 115 οκτανια θα πηγαινει πιο γρηγορα...ουτε με βενζινη 100+ ,ουτε με αγωνιστικη,ουτε με υγραεριο δεν προκειτε να παει πιο γρηγορα ενα συμβατικο αυτοκινητο !!!ειναι θεμα αβανς,καυσης,προγραμματισμου εγγεφαλου... τα ταξι δεν το λενε γιατι απ οσο ξερω δεν ειναι νομιμο γι αυτους-αυτος απο το υγραεροκινηση.γρ ή παρομοιο το πε σε πρωινη εκπομπη- επισης στο πρωηγ.ποστ μου δεν εγραψα οτι αναφερουν κ οτι αφηνει κ μια μυρωδια οποτε περνανε αυτοκ.με υγραεριο ή φυσικο αεριο,αλλα επειδη δεν εχω βρει κανενα για να το τσεκαρω.... το μονο καλο ειναι οτι το υγραεριο δεν νοθευετε(τουλ για αρχη). τελος το θεμα εγγυηση κ αντ/πεια αναλογα με την περιπτωση..λογικα δεν θα το δεχτουν γιατι δεν ειναι εργοστασιακη η μετατροπη... το x5 με 5η γενια που εβαλε το κιτ? οι τιμες παντως που ακουγονται ειναι υπερβολικες για 1500ε,αν μπορουσα θα ανοιγα κ γω μαγαζι για να τα οικονομησω..κλασικη ελληνικη νοοτροπια χτυπα αφου σε παιρνει... οσον αφορα το φυσικο αεριο τωρα,(προς το παρον μονο υγραεριο βαζουν στην ελλαδα) ας διαβασουν αυτο...->http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=12104664<< Τον Μάιο του 2008, η ΕΣΥΕ κατέγραψε ανατιμήσεις 42% στις τιμές του φυσικού αερίου και 38% στις τιμές του πετρελαίου θέρμανσης. Στελέχη της Εταιρείας Παροχής Αερίου Αττικής αποδίδουν το «φαινόμενο» στο γεγονός ότι η σταθερή έκπτωση του 20% σε σχέση με το πετρέλαιο θέρμανσης ισχύει μόνο για την Αττική και όχι για την υπόλοιπη Ελλάδα.>> πριν 2 βδομαδες μια εφημεριδα ελεγε οτι η αυξηση στην ελλαδα του φυσικου αεριου ειναι μεγαλυτερη κ απο την βενζινη-δεν βρισκω λινκ-!!!κ ας μας πρηζουν σε διαφημισεις για να βαλουν ολοι αεριο στα σπιτια κ οτι με την συμφωνια ρωσιας-ελλαδας θα χουμε οφελη... αν κ για μενα η αυξηση πετρελαιου γινετε απλα επειδη η αγορα το επιτρεπει κ επειδη με αυτες τις αυξησεις βγαζουν φταγκα στα χρηματιστηρια τους... παντως, υπαρχουν εναλακτικες λυσεις.περα απο τα παραπανω υπαρχει υδρογονο,βιοκαυσιμο,ηλεκτρολυση,ζεολιθο κτλ.απλα δεν τα προωθουν ακομη... Πιο κλασικη Ελληνικη νοοτροπια???Μαλων για την δικια σου λες ε?ΥΠ.ΑΠΟΦ. 18586/618 20/03/2000 πιο ειναι παρανομο πηγαινε σε ενα κτεο και ρωτα η σε ενα υπουργειο??Για αυτο ποτε δεν θα παμε μπροστα.Μακαρι να εισουνα τοσο καχυποπτος και σε αλλα πραματα. Οσο αφορα εμας μα καλυπτουν πολλες αντιπροσωπιες. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikgreek Δημ. July 25, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 25, 2008 απο το 1ο ποστ μου στο τοπικ... <<λενε στα σιτε οτι το υγραεριο ειναι ~110οκτανια κ οτι τα injection αποδιδουν καλυτερα απο τα καρμπυρατερ. επισης οτι το υγραεριο καιει 1-2 λιτρα παραπανω στα 100κμ απο οτι αμολυβδη. τιμη μετατροπης ~1200ε .στην τουρκια διαβαζω σε ενα σιτε το βαζουν με 500ε κ στην ρωσια με 200:P>> οποτε απο το παραπανω κ απο καποια ποστ καταλαβαινετε οτι υπαρχουν κραχτες... ειπαμε να μην κοροιδευουμε τον κοσμο,γιατι καπου διαβασα οτι υποτιθεται με το υγραεριο ξεχνανε να γεμισουν:P ή επειδη εχει 115 οκτανια θα πηγαινει πιο γρηγορα...ουτε με βενζινη 100+ ,ουτε με αγωνιστικη,ουτε με υγραεριο δεν προκειτε να παει πιο γρηγορα ενα συμβατικο αυτοκινητο !!!ειναι θεμα αβανς,καυσης,προγραμματισμου εγγεφαλου... τα ταξι δεν το λενε γιατι απ οσο ξερω δεν ειναι νομιμο γι αυτους-αυτος απο το υγραεροκινηση.γρ ή παρομοιο το πε σε πρωινη εκπομπη- επισης στο πρωηγ.ποστ μου δεν εγραψα οτι αναφερουν κ οτι αφηνει κ μια μυρωδια οποτε περνανε αυτοκ.με υγραεριο ή φυσικο αεριο,αλλα επειδη δεν εχω βρει κανενα για να το τσεκαρω.... το μονο καλο ειναι οτι το υγραεριο δεν νοθευετε(τουλ για αρχη). τελος το θεμα εγγυηση κ αντ/πεια αναλογα με την περιπτωση..λογικα δεν θα το δεχτουν γιατι δεν ειναι εργοστασιακη η μετατροπη... το x5 με 5η γενια που εβαλε το κιτ? οι τιμες παντως που ακουγονται ειναι υπερβολικες για 1500ε,αν μπορουσα θα ανοιγα κ γω μαγαζι για να τα οικονομησω..κλασικη ελληνικη νοοτροπια χτυπα αφου σε παιρνει... οσον αφορα το φυσικο αεριο τωρα,(προς το παρον μονο υγραεριο βαζουν στην ελλαδα) ας διαβασουν αυτο...->http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=12104664<< Τον Μάιο του 2008, η ΕΣΥΕ κατέγραψε ανατιμήσεις 42% στις τιμές του φυσικού αερίου και 38% στις τιμές του πετρελαίου θέρμανσης. Στελέχη της Εταιρείας Παροχής Αερίου Αττικής αποδίδουν το «φαινόμενο» στο γεγονός ότι η σταθερή έκπτωση του 20% σε σχέση με το πετρέλαιο θέρμανσης ισχύει μόνο για την Αττική και όχι για την υπόλοιπη Ελλάδα.>> πριν 2 βδομαδες μια εφημεριδα ελεγε οτι η αυξηση στην ελλαδα του φυσικου αεριου ειναι μεγαλυτερη κ απο την βενζινη-δεν βρισκω λινκ-!!!κ ας μας πρηζουν σε διαφημισεις για να βαλουν ολοι αεριο στα σπιτια κ οτι με την συμφωνια ρωσιας-ελλαδας θα χουμε οφελη... αν κ για μενα η αυξηση πετρελαιου γινετε απλα επειδη η αγορα το επιτρεπει κ επειδη με αυτες τις αυξησεις βγαζουν φταγκα στα χρηματιστηρια τους... παντως, υπαρχουν εναλακτικες λυσεις.περα απο τα παραπανω υπαρχει υδρογονο,βιοκαυσιμο,ηλεκτρολυση,ζεολιθο κτλ.απλα δεν τα προωθουν ακομη... εγω για αυτο σταματησα να γραφω οτι γραφω για να μη με βγαλουν και "κραχτη" διαφοροι αχαρακτηριστοι..οποιος θελει για υγραεριο ας βαλει στο γουγλη για σερβις και οποιο του κανει παει και κανει... αλλα επειδη προκειται για ατομο που μπαινει χρονια εδω μεσα να ρωτησω για πιο κιτ βαζουν στη τουρκια για 200 και 500 ευρω? για την καταναλωση το ειπαμε 1400 φορες τα τεταρτης γενιας ενδεχομενως να καψουν 1-2 λιτρα παραπανω οπως εκαιγε και το Ε34 μου κοντα ενα λιτρο παραπανω τα οκτανια εχουν να κανουν με τουρμπο και στα ατμοσφαιρικα για knock sensor οπου ρυθμιζει μονο του το αμαξι το αβανσ σε πρωινες εκπομπες λενε επισης οτι ειδανε εξωγηινους στην αταλαντη εγω ειδα μονος μου την αποφαση απο το 1983 για τα ταξι και 2000 για επιβατικα ΙΧ. μπορει να βγει και γαιδουραγκαθα για καυσιμο φιλε αλλα το υγραεριο ειναι εδω και χρονια (απο το 1980 φευγα) και το φυσικο αεριο εδω και 5 χρονια (βουλγαρια ρουμανια ειναι με φυσικο αεριο 4 ευρω τα 200 χλμ μεσα στη πολη ) θες να οδηγας με βενζινη ?οδηγα! εγω προτιμω με γκαζι και ας εχω και το πιο ακριβο αμαξι...ποτε δεν διακατεχομουν απο κλασικα ελληνικα κομπλεξ (εχω μερσεντα θα οδηγαω με βενζινα) το οτι μυριζει οταν οδηγας ? το αμαξι μου κατα κανονα ειναι στο γκαραζ (κλειστος χωρος) υπαρχει μια ανεπαισθητη μυρωδια που προερχεται απο τα καζανακια του αυτοκινητου (το φιατ συγκεκριμενα εχουν ψιλοσαπισει) αλλο? εχεις να πεις κατι στο θεμα?πες ακουμε γνωμες και αποψεις εμπεριστατωμενες αν οχι μην ξαναγραφεις..υπαρχουν και αλλα θεματα αγαπητε να σπαμαρεις κερδισες μια θεση στο μπλογκ μου παντως :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. July 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2008 για το αν θα παρεις αλογα αν βαλεις 100+ οκτανια διαβαστε... περισσότερα οκτάνια σημαίνει καύση μικρότερης ταχύτητας, υψηλότερης θερμοκρασίας και άρα μεγαλύτερη ασφάλεια ως προς τον κίνδυνο της προανάφλεξης+μεγαλυτερη "αντοχη" στην υψηλοτερη συμπιεση . Ένα μέρος της βενζίνης φεύγει άκαυστο από την εξαγωγή (ή μένει γύρω από τα ελατήρια καταστρέφοντας τα και μολύνοντας το λάδι). Ποιός πιθανώς θα δει τελικά διαφορά; Αυτός που έχει ανεβάσει το αβανσ με πρόγραμμα. Οι υπόλοιποι θα είναι στα ίδια ή και χειρότερα εφόσον ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω. Τώρα για τις διαφορές που παρατηρούνται; Οι 100άρες έχουν κάποια πρόσθετα λιπαντικά που δίνουν μια πιο ομαλή αίσθηση στη λειτουργία του κινητήρα. Μόνο αυτό μπορώ να φανταστώ αν και εφόσον το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά πιο πριν με βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων. Αν τώρα ο αισθητήρας για πυράκια βάραγε υπερωρίες με την προηγούμενη βενζίνη για λόγους όπως μοτέρ με υψηλή συμπίεση, χαμηλή ατμοσφαιρική πίεση, υψηλές θερμοκρασίες εισερχόμενου αέρα, χαμηλά ποσοστά υγρασίας, κτλπ και έπεφτε η απόδοση είναι ένα εντελώς άλλο θέμα που ευθύνεται το αυτόματο κατέβασμα του αβανσ από την ECU. το Knock sensor ειναι αυτο που ρυθιμιζει αβανς αναλογα με τα πυρακια αρα την ποιοτητα της βενζινης.εφοσον βαζεις χειροτερη βενζινη ριχνει αβανς για να περιορισει πυρακια.εννοειτε πως δεν γινεται το αντιστροφο,να μεγαλωσει αβανς για να χει καλυτερες καυσεις -------------------------------------------------------- τι εγγυηση δινεις εσυ για να καταλαβω... θα μου εγγυηθεις οτι μεχρι χ κμ δεν θα χαλασει τιποτα?π.χ. λεω εγω τωρα,βαλβιδες ? ----------------- για τις τιμες οπως κ σεις κ αυτοι απο εταιριες παιρνουν τα κιτ... ε κ στην σημερινη εποχη των emails,ebay,eshop κτλ Μπορει καποιος ευκολα να δει ποσο κοστιζει το κιτ κ ποσο χρεωνεται η εργασια. ----------------- αυτα για τα λιτρα τα εγραψα γιατι ειδα οτι γραφουν καποιοι οτι κανουν κ λιγοτερη καυση...οτι τελικα καιει κ λιγο παραπανω ολα αυτα τα κιτ που βαζαν μεχρι τωρα, τωρα το γραφετε,περα απο το δικο μου ποστ. --------------------- εσυ που ρωτας αν ειμαι μηχανολογος μηχανικος ,εισαι εσυ που ανεβασες κ το χαρτι απο δυναμομετρο κ γραφεις τοσο ανορθογραφα ε?μαλιστα. ---------------- για τα ταξι που εγραψα,ξεκαθαρισα οτι δεν ειναι δικια μου αποψη κ οτι κατι τετοιο ειπε ο ιδιοκτητης της υγραεροκινησης.γρ στην εκπομπη.ή εγω ακουσα κατι αλλο ή αυτος τα μπερδεψε... --------------- ------------- σε καμμια περιπτωση δεν εγραψα πουθενα οτι δεν αξιζει...απλα να λεμε τα πραγματα οπως εχει κ οχι οπως βολευει.. οι ευρωπαιοι τα βαζουν απο το εργοστασιο εδω αν δεν κανω λαθος δεν υπαρχει ουτε ενα με υγραεριο εργοστασιακο... ----------------- Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FADASMATAKI Δημ. July 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2008 για το αν θα παρεις αλογα αν βαλεις 100+ οκτανια διαβαστε... περισσότερα οκτάνια σημαίνει καύση μικρότερης ταχύτητας, υψηλότερης θερμοκρασίας και άρα μεγαλύτερη ασφάλεια ως προς τον κίνδυνο της προανάφλεξης+μεγαλυτερη "αντοχη" στην υψηλοτερη συμπιεση . Ένα μέρος της βενζίνης φεύγει άκαυστο από την εξαγωγή (ή μένει γύρω από τα ελατήρια καταστρέφοντας τα και μολύνοντας το λάδι). Ποιός πιθανώς θα δει τελικά διαφορά; Αυτός που έχει ανεβάσει το αβανσ με πρόγραμμα. Οι υπόλοιποι θα είναι στα ίδια ή και χειρότερα εφόσον ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω. Τώρα για τις διαφορές που παρατηρούνται; Οι 100άρες έχουν κάποια πρόσθετα λιπαντικά που δίνουν μια πιο ομαλή αίσθηση στη λειτουργία του κινητήρα. Μόνο αυτό μπορώ να φανταστώ αν και εφόσον το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά πιο πριν με βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων. Αν τώρα ο αισθητήρας για πυράκια βάραγε υπερωρίες με την προηγούμενη βενζίνη για λόγους όπως μοτέρ με υψηλή συμπίεση, χαμηλή ατμοσφαιρική πίεση, υψηλές θερμοκρασίες εισερχόμενου αέρα, χαμηλά ποσοστά υγρασίας, κτλπ και έπεφτε η απόδοση είναι ένα εντελώς άλλο θέμα που ευθύνεται το αυτόματο κατέβασμα του αβανσ από την ECU. το Knock sensor ειναι αυτο που ρυθιμιζει αβανς αναλογα με τα πυρακια αρα την ποιοτητα της βενζινης.εφοσον βαζεις χειροτερη βενζινη ριχνει αβανς για να περιορισει πυρακια.εννοειτε πως δεν γινεται το αντιστροφο,να μεγαλωσει αβανς για να χει καλυτερες καυσεις -------------------------------------------------------- τι εγγυηση δινεις εσυ για να καταλαβω... θα μου εγγυηθεις οτι μεχρι χ κμ δεν θα χαλασει τιποτα?π.χ. λεω εγω τωρα,βαλβιδες ? ----------------- για τις τιμες οπως κ σεις κ αυτοι απο εταιριες παιρνουν τα κιτ... ε κ στην σημερινη εποχη των emails,ebay,eshop κτλ Μπορει καποιος ευκολα να δει ποσο κοστιζει το κιτ κ ποσο χρεωνεται η εργασια. ----------------- αυτα για τα λιτρα τα εγραψα γιατι ειδα οτι γραφουν καποιοι οτι κανουν κ λιγοτερη καυση...οτι τελικα καιει κ λιγο παραπανω ολα αυτα τα κιτ που βαζαν μεχρι τωρα, τωρα το γραφετε,περα απο το δικο μου ποστ. --------------------- εσυ που ρωτας αν ειμαι μηχανολογος μηχανικος ,εισαι εσυ που ανεβασες κ το χαρτι απο δυναμομετρο κ γραφεις τοσο ανορθογραφα ε?μαλιστα. ---------------- για τα ταξι που εγραψα,ξεκαθαρισα οτι δεν ειναι δικια μου αποψη κ οτι κατι τετοιο ειπε ο ιδιοκτητης της υγραεροκινησης.γρ στην εκπομπη.ή εγω ακουσα κατι αλλο ή αυτος τα μπερδεψε... --------------- ------------- σε καμμια περιπτωση δεν εγραψα πουθενα οτι δεν αξιζει...απλα να λεμε τα πραγματα οπως εχει κ οχι οπως βολευει.. οι ευρωπαιοι τα βαζουν απο το εργοστασιο εδω αν δεν κανω λαθος δεν υπαρχει ουτε ενα με υγραεριο εργοστασιακο... ----------------- Δεν εχουμε εργοστασιακα διοτι δεν τα εισαγουν οι αντιπροσωπιες. Για ψαξε τοτε να δεις ποσο κοστιζει η τοποθετηση στην Ευρωπη? Σε προκαλω για να τελιωνει αυτην η ιστορια να παμε σε ενα δυναμομετρο να μετρησουμε ενα αυτοκινητο με 5 γενεια.και στοιχημα 1000 ευρω.τι λες? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikgreek Δημ. July 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2008 για το αν θα παρεις αλογα αν βαλεις 100+ οκτανια διαβαστε... περισσότερα οκτάνια σημαίνει καύση μικρότερης ταχύτητας, υψηλότερης θερμοκρασίας και άρα μεγαλύτερη ασφάλεια ως προς τον κίνδυνο της προανάφλεξης+μεγαλυτερη "αντοχη" στην υψηλοτερη συμπιεση . Ένα μέρος της βενζίνης φεύγει άκαυστο από την εξαγωγή (ή μένει γύρω από τα ελατήρια καταστρέφοντας τα και μολύνοντας το λάδι). Ποιός πιθανώς θα δει τελικά διαφορά; Αυτός που έχει ανεβάσει το αβανσ με πρόγραμμα. Οι υπόλοιποι θα είναι στα ίδια ή και χειρότερα εφόσον ισχύει αυτό που έγραψα πιο πάνω. Τώρα για τις διαφορές που παρατηρούνται; Οι 100άρες έχουν κάποια πρόσθετα λιπαντικά που δίνουν μια πιο ομαλή αίσθηση στη λειτουργία του κινητήρα. Μόνο αυτό μπορώ να φανταστώ αν και εφόσον το αυτοκίνητο λειτουργούσε κανονικά πιο πριν με βενζίνη χαμηλότερων οκτανίων. Αν τώρα ο αισθητήρας για πυράκια βάραγε υπερωρίες με την προηγούμενη βενζίνη για λόγους όπως μοτέρ με υψηλή συμπίεση, χαμηλή ατμοσφαιρική πίεση, υψηλές θερμοκρασίες εισερχόμενου αέρα, χαμηλά ποσοστά υγρασίας, κτλπ και έπεφτε η απόδοση είναι ένα εντελώς άλλο θέμα που ευθύνεται το αυτόματο κατέβασμα του αβανσ από την ECU. το Knock sensor ειναι αυτο που ρυθιμιζει αβανς αναλογα με τα πυρακια αρα την ποιοτητα της βενζινης.εφοσον βαζεις χειροτερη βενζινη ριχνει αβανς για να περιορισει πυρακια.εννοειτε πως δεν γινεται το αντιστροφο,να μεγαλωσει αβανς για να χει καλυτερες καυσεις -------------------------------------------------------- τι εγγυηση δινεις εσυ για να καταλαβω... θα μου εγγυηθεις οτι μεχρι χ κμ δεν θα χαλασει τιποτα?π.χ. λεω εγω τωρα,βαλβιδες ? ----------------- για τις τιμες οπως κ σεις κ αυτοι απο εταιριες παιρνουν τα κιτ... ε κ στην σημερινη εποχη των emails,ebay,eshop κτλ Μπορει καποιος ευκολα να δει ποσο κοστιζει το κιτ κ ποσο χρεωνεται η εργασια. ----------------- αυτα για τα λιτρα τα εγραψα γιατι ειδα οτι γραφουν καποιοι οτι κανουν κ λιγοτερη καυση...οτι τελικα καιει κ λιγο παραπανω ολα αυτα τα κιτ που βαζαν μεχρι τωρα, τωρα το γραφετε,περα απο το δικο μου ποστ. --------------------- εσυ που ρωτας αν ειμαι μηχανολογος μηχανικος ,εισαι εσυ που ανεβασες κ το χαρτι απο δυναμομετρο κ γραφεις τοσο ανορθογραφα ε?μαλιστα. ---------------- για τα ταξι που εγραψα,ξεκαθαρισα οτι δεν ειναι δικια μου αποψη κ οτι κατι τετοιο ειπε ο ιδιοκτητης της υγραεροκινησης.γρ στην εκπομπη.ή εγω ακουσα κατι αλλο ή αυτος τα μπερδεψε... --------------- ------------- σε καμμια περιπτωση δεν εγραψα πουθενα οτι δεν αξιζει...απλα να λεμε τα πραγματα οπως εχει κ οχι οπως βολευει.. οι ευρωπαιοι τα βαζουν απο το εργοστασιο εδω αν δεν κανω λαθος δεν υπαρχει ουτε ενα με υγραεριο εργοστασιακο... ----------------- φιλαρακο πηγαινε αγορασε το απο το μπει και βαλτο μοναχος σου εγω το εβαλα σε μαστορα το αν γραφουμε ανορθογραφα ειναι προβλημα δικο μας ευχαριστουμε που μας εκανες νυξη αυτο δεν ειναι κριτηριο για το αν ειναι ανορθογραφος ο αλλος...εσυ πχ εισαι ημιμαθης και εχεις τροπο γραφης που μοιαζει υστερικο παιδακι που του πηραν το παγωτο απο το χερι επαναλαμβανεις κατι το οποιο το εχουμε πει γιαυτο σε παρακαλω εαν εχεις καποιες συγκεκριμενες αποριες πες μας μην γινεσαι εριστεικος. και θενξ για το κοπι-πειστ για το τι ειναι αβανς και τι κανει το ενα και τι κανει το αλλο...διαβασες πιστευω την δικη μου εμπειρια με το γκαζι σωστα?αν οχι κανε τον κοπο παλι σχολειο τελειωσες γραμματα ξερεις ξαναδιαβασε εγω γιατρος ειμαι στο επαγγελμα και ταυτοχρονα εχω χομπι τα αυτοκινητα..γραφω και εδω και σε διαφορα φορουμ αυτοκινησης για αλλα θεματα εκτος υγραεριοκινησης απλως το ειδα σαν νημα και ειπα να γραψω μιας και εδω και μια δεκαετια ασχολουμε με αυτοκινητα με γκαζι..το καθε αμαξι που εχω παρει εχει γκαζι πανω και το ειπα...εχω λυσει μηχανες για ριμπιλτ και εχω φαει τα βραδια μου στο γκαραζ να προσπαθω να βρω λυση..οταν σου λεω οτι το μοτερ απο μεσα ειναι σαν καινουριο θες να πεις οτι λεω ψεματα? σαν πολυ ευκολα δεν κολαμε ετικετες εδω ? αντε το φαντασματακι γραφτον αφου εχει συνεργειο και θελει να προμοταρει το στοκ του... λες οτι στη ρωσια βαζουν για 200 ευρω και στην τουρκια για 500...στην ιταλια βαζουν για 2.500 ευρω φιλε και βουλγαρια βαζουν για 700 ευρω 4ης γενιας λοβατο αλλα της 5της ειναι κοντα στο 1300αρι ευρω...εδω βλεπω τα νηματα με τρελες τιμες για εργατικα και ξυνισες στο οτι θα παρει 400 ευρω ο αλλος να βαλει το υγραεριο ? θα σε παρακαλεσω ακομα μια φορα να μην γραφεις με δημαγωγικο και υστερικο τροπο..το τι ακουσες στην καφετερια απο το μητσο και το λαλακη που ακουσαν απο τον κλεανθη και το σουλη που ακουσαν απο δεν ξερω και εγω τι κλπ κλπ εχουν απαντηθει ηδη...ρωτα συγκεκριμενα πραγματα και σου απανταω μη μας κανεις να βλαστημησουμε την ωρα και τη στιγμη που ασχοληθηκαμε να γραφουμε εδω περα. διοτι κακα τα ψεματα ειναι μια τεχνολογια που εχει ξεκινησει εδω και 20ετια και εχει αναπτυχθει τρομερα τα τελευταια 10... στην ευρωπη γινεται τρομερη αυξηση της υγραεριοκινησης και ειπα και σε αλλο ποστ οτι η μερσεντες το δινει εργοστασιακο με το Ε200 COMPRESSOR και C200 compressor αλλα κοστιζει εξτρα 5.000 ευρω και η μονη διαφορα ειναι οτι το ECU του αυτοκινητου δουλευει και το γκαζι και τη βενζινη και επισης το ρεζερβουαρ του αυτοκινητου ειναι μονο 20 λιτρα βενζινη και το υπολοιπο γκαζι...τα υπολοιπα διαβασε τα εδω η ελλαδα ξυπνησε λιγο οτι υπαρχει νομος απο το 2000 που επιτρεπει την υγραεριοκινηση και κλασσικοι ελληνες λεφταδες θεωρουν το υγραεριο παρακατιανο και οτι ο,τι ειναι φτηνο παει να πει οτι ειναι και 4της ποιοτητας...τεσπα οτι αλλο εχεις να πεις πες το μεσω πμ η ρωτα. μπες και σε αλλα φορουμ να δεις τι γινεται που εχουν βαλει υγραεριο εδω και χρονια και διαβασε εμπειριες. στην ευρωπη το εχουν εδω και χρονια δεν ειναι καινουρια τεχνολογια που ηρθε απο τον πλανητη αρη εκτος αν εισαι πιο εξυπνος και με περισσοτερες μηχανολογικες γνωσεις απο τον αντιστοιχο ευρωπαιο.. καλη σας μερα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
FADASMATAKI Δημ. July 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2008 φιλαρακο πηγαινε αγορασε το απο το μπει και βαλτο μοναχος σου εγω το εβαλα σε μαστορα το αν γραφουμε ανορθογραφα ειναι προβλημα δικο μας ευχαριστουμε που μας εκανες νυξη αυτο δεν ειναι κριτηριο για το αν ειναι ανορθογραφος ο αλλος...εσυ πχ εισαι ημιμαθης και εχεις τροπο γραφης που μοιαζει υστερικο παιδακι που του πηραν το παγωτο απο το χερι επαναλαμβανεις κατι το οποιο το εχουμε πει γιαυτο σε παρακαλω εαν εχεις καποιες συγκεκριμενες αποριες πες μας μην γινεσαι εριστεικος. και θενξ για το κοπι-πειστ για το τι ειναι αβανς και τι κανει το ενα και τι κανει το αλλο...διαβασες πιστευω την δικη μου εμπειρια με το γκαζι σωστα?αν οχι κανε τον κοπο παλι σχολειο τελειωσες γραμματα ξερεις ξαναδιαβασε εγω γιατρος ειμαι στο επαγγελμα και ταυτοχρονα εχω χομπι τα αυτοκινητα..γραφω και εδω και σε διαφορα φορουμ αυτοκινησης για αλλα θεματα εκτος υγραεριοκινησης απλως το ειδα σαν νημα και ειπα να γραψω μιας και εδω και μια δεκαετια ασχολουμε με αυτοκινητα με γκαζι..το καθε αμαξι που εχω παρει εχει γκαζι πανω και το ειπα...εχω λυσει μηχανες για ριμπιλτ και εχω φαει τα βραδια μου στο γκαραζ να προσπαθω να βρω λυση..οταν σου λεω οτι το μοτερ απο μεσα ειναι σαν καινουριο θες να πεις οτι λεω ψεματα? σαν πολυ ευκολα δεν κολαμε ετικετες εδω ? αντε το φαντασματακι γραφτον αφου εχει συνεργειο και θελει να προμοταρει το στοκ του... λες οτι στη ρωσια βαζουν για 200 ευρω και στην τουρκια για 500...στην ιταλια βαζουν για 2.500 ευρω φιλε και βουλγαρια βαζουν για 700 ευρω 4ης γενιας λοβατο αλλα της 5της ειναι κοντα στο 1300αρι ευρω...εδω βλεπω τα νηματα με τρελες τιμες για εργατικα και ξυνισες στο οτι θα παρει 400 ευρω ο αλλος να βαλει το υγραεριο ? θα σε παρακαλεσω ακομα μια φορα να μην γραφεις με δημαγωγικο και υστερικο τροπο..το τι ακουσες στην καφετερια απο το μητσο και το λαλακη που ακουσαν απο τον κλεανθη και το σουλη που ακουσαν απο δεν ξερω και εγω τι κλπ κλπ εχουν απαντηθει ηδη...ρωτα συγκεκριμενα πραγματα και σου απανταω μη μας κανεις να βλαστημησουμε την ωρα και τη στιγμη που ασχοληθηκαμε να γραφουμε εδω περα. διοτι κακα τα ψεματα ειναι μια τεχνολογια που εχει ξεκινησει εδω και 20ετια και εχει αναπτυχθει τρομερα τα τελευταια 10... στην ευρωπη γινεται τρομερη αυξηση της υγραεριοκινησης και ειπα και σε αλλο ποστ οτι η μερσεντες το δινει εργοστασιακο με το Ε200 COMPRESSOR και C200 compressor αλλα κοστιζει εξτρα 5.000 ευρω και η μονη διαφορα ειναι οτι το ECU του αυτοκινητου δουλευει και το γκαζι και τη βενζινη και επισης το ρεζερβουαρ του αυτοκινητου ειναι μονο 20 λιτρα βενζινη και το υπολοιπο γκαζι...τα υπολοιπα διαβασε τα εδω η ελλαδα ξυπνησε λιγο οτι υπαρχει νομος απο το 2000 που επιτρεπει την υγραεριοκινηση και κλασσικοι ελληνες λεφταδες θεωρουν το υγραεριο παρακατιανο και οτι ο,τι ειναι φτηνο παει να πει οτι ειναι και 4της ποιοτητας...τεσπα οτι αλλο εχεις να πεις πες το μεσω πμ η ρωτα. μπες και σε αλλα φορουμ να δεις τι γινεται που εχουν βαλει υγραεριο εδω και χρονια και διαβασε εμπειριες. στην ευρωπη το εχουν εδω και χρονια δεν ειναι καινουρια τεχνολογια που ηρθε απο τον πλανητη αρη εκτος αν εισαι πιο εξυπνος και με περισσοτερες μηχανολογικες γνωσεις απο τον αντιστοιχο ευρωπαιο.. καλη σας μερα Μιλας για ebay Δηλαδη για μεταχειρισμενα η για μεταπωληση right?που θα το βαλεις?πως θα περασει υπουργειο? Στην εταιρια μας δηλαδη ειμαστε λαλακες που πληρωνουμε τοσα λεφτα σε προδιαγραφες και ατελειωτη χαρτουρα για να περαστει ο καθε κωδικος του συστηματος στο Ελληνικο υπουργειο για να ειναι νομιμα????? Δεν προμοταρω στοκ οπως λες doctor διοτι απλα δεν εχω καν(οπως ερχεται φευγει .Δεν περιμενω να βγαλω απο εδω .Απλα δεν μπορω να βλεπω να γραφουνε ο μακρυ και το κοντο τους. Τους μιλας με στοιχεια και αποδειξεις και συνεχιζουν τα δικα τους. Εχω ζησει εξω και γενικα λογο επαγγελματος ταξιδευω συνεχως.Αυτη η νοοτροπια ειναι μονο στην Ελλαδα...Δυστηχως θα το πω αλλα ετσι ειναι , ο κλασσικος ξερολας Ελληναρας ειναι παντου και εχει αποψη για τα παντα, και το μονο που τον νοιαζει ειναι πως θα παρει κανενα διακοποδανειο (αφου πρωτα εχει αλλα τρια πισω.)για να παει στην Μυκονο 3-4 μερες να πουλησει πουλ μουρ . Ξυπνηστε!!!!!! μην τους αντιγραφεται.... Αποχωρω απο το τοπικ αρκετα.Οποιος εχει καμια απορια ξερει πως θα με βρει. Με εκτιμηση Παντα.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikgreek Δημ. July 26, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 26, 2008 μπορει ο καθενας να επισκευτει το ιστολογιο μου οπου εχω γραψει σχετικα με την υγραεριοκινηση nkaggelis.blogspot.com Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikgreek Δημ. July 30, 2008 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2008 οριστε απαντηση για την πιπιλα περι λιπαντικων ιδιοτητων της βενζινης και τι ισχυει με το υγραεριο...καλη σας αναγνωση Ο τετρααιθυλιούχος μόλυβδος χρησιμοποιείται στη βενζίνη για να αυξήσει τον αριθμό οκτανίων. Η παρουσία μολύβδου επίσης μειώνει τη φθορά στις βαλβίδες και τις έδρες τους. Για τη χρήση της αμόλυβδης βενζίνης, οι βαλβίδες και οι έδρες τους έχουν κατασκευαστεί με τέτοιο τρόπο (σκληρότητα, σύσταση υλικού κ,λπ,) ώστε να μην υπάρχει φθορά παρά την απουσία του μολύβδου. Στο υγραέριο δεν περιέχεται μόλυβδος, οπότε οι κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί για αμόλυβδη βενζίνη δεν έχουν προβλήματα φθοράς των βαλβίδων και των εδρών τους. Στους συμβατικούς: όμως κινητήρες (για βενζίνη με 4-αιθυλιούχο μόλυβδο) θα υπάρχει κάποια φθορά όταν γίνεται χρήση υγραερίου. Όταν κάνουμε χρήση συστημάτων υγραεριοκίνησης, τα λάδια της μηχανής θα είναι πολύ καθαρότερα λόγω απουσίας του θείου των καταλοίπων της καύσης και της άκαυστης βενζίνης. Πάντως, καλό είναι να μην παρατείνεται ο χρόνος αλλαγής των λαδιών της μηχανής, διότι ούτως ή άλλως συμβαίνει οξείδωση των λαδιών λόγω των μηχανικών καταπονήσεων και της προσβολής τους από τον ατμοσφαιρικό αέρα (π.χ. λόγω του αερισμού του κάρτερ). Η σύσταση των καυσαερίων καθορίζεται κύρια από την ποιότητα του καυσίμου και την καύση του, η οποία εξαρτάται μεταξύ άλλων από την ομοιογένεια του μίγματος και την αναλογία αέρα/καυσίμου. Λόγω της μεγάλης ομοιογένειας που παρουσιάζει το μίγμα αέρα/υγραερίου, η καύση είναι σχεδόν τέλεια.Για το λόγο αυτό οι εκπομπές μονοξειδίου του άνθρακα (CO) και υδρογονανθράκων (HC) είναι πολύ λιγότερες από την περίπτωση που χρησιμοποιείται η βενζίνη. τι λιπαντικες ιδιοτητες εχει η αμολυβδη βενζινη δεν καταλαβα?? :lol: για το πετρελεο το καταλαβαινω αλλα η βενζινη? μην ακουτε τι προσπαθουν να σας πασαρουν στα βενζιναδικα ρε παιδια Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chamelaion Δημ. February 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2009 Με μια μεγάλη απουσία από τον χώρο επανέρχομαι με μια ερώτηση/πρόταση. Ψάχνω εδώ και καιρό για καινούριο αμάξι με υγραέριο και δεν βρήκα πουθενά (στην Mercendes δεν ρώτησα γιατί ήταν έξω από τα κυβικά μου). Ξέρει κανένας κάποια άλλη μάρκα/μοντέλο που να μπορώ να το αγοράσω με υγραέριο εκ κατασκευής? Και ρωτάω εγώ. Είμαστε τόσοι καταναλωτές, είναι δυνατόν να μην μπορούμε να ασκήσουμε μια επιρροή στην εκάστοτε αντιπροσωπεία αν όχι να πιέσουν το εργοστάσιο να το σκεφτεί να βάλει υγραέριο αλλά στο κάτω κάτω να επιθεωρήσουν 1-2 μαγαζιά που τοποθετούν και να συνεργαστούν. Έτσι ώστε όταν περνάς την ρημάδα την εγκατάσταση στο αυτοκίνητό σου να μην χάνεις την εγγύηση. Είναι δυνατόν να βάζεις ένα σύστημα που κακά τα ψέμματα δεν καταπονεί τόσο τον κινητήρα όσο η βενζίνη και να σου λέει η αντιπροσωπεία οτι χάνεις την εγγύηση? Πιστεύω οτι πρέπει να οργανωθούμε και να αρχίσουμε τις αντιρρήσεις και τα ε-μαιλ στις αντιπροσωπείες μας. Στο κάτω κάτω τις τους νοιάζει αυτούς τι καύσιμο βάζουμε από την στιγμή που δεν ταλαιπωρούμε τον κινητήρα? Παράθεση Τα λέτε.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos2004dj Δημ. February 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2009 οι επεμβασεις στον χωρο του κινητηρα ειναι στην εισαγωγη ισως γι αυτο να χανεις την εγγυηση ! Παράθεση My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zyp3r Δημ. February 24, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 24, 2009 Ψάχνω εδώ και καιρό για καινούριο αμάξι με υγραέριο και δεν βρήκα πουθενά (στην Mercendes δεν ρώτησα γιατί ήταν έξω από τα κυβικά μου). Ξέρει κανένας κάποια άλλη μάρκα/μοντέλο που να μπορώ να το αγοράσω με υγραέριο εκ κατασκευής? Oχι μονο υβριδικα εκ κατασκευης καινουργια. Και ρωτάω εγώ. Είμαστε τόσοι καταναλωτές, είναι δυνατόν να μην μπορούμε να ασκήσουμε μια επιρροή στην εκάστοτε αντιπροσωπεία αν όχι να πιέσουν το εργοστάσιο να το σκεφτεί να βάλει υγραέριο αλλά στο κάτω κάτω να επιθεωρήσουν 1-2 μαγαζιά που τοποθετούν και να συνεργαστούν. Έτσι ώστε όταν περνάς την ρημάδα την εγκατάσταση στο αυτοκίνητό σου να μην χάνεις την εγγύηση. Την αντιπροσωπια δεν την ενδιαφερει κατι τετοιο ασε που δεν ειναι σε θεση να ξερει αν θα πετυχει η εγκατασταση και στο μελλον δεν θα βγαλει προβλημα το αυτοκινητο ωστε να αναγκαζεται να το καλυπτει λογω εγγυησης.Και επιθεωρηση να γινει μονο ο κατασκευαστης ειναι σε θεση να γνωριζει τι ειναι καλο και τι οχι για το αυτοκινητο,και επιθεωρηση απο τον κατασκευαστη αποκλυεται να γινει. Είναι δυνατόν να βάζεις ένα σύστημα που κακά τα ψέμματα δεν καταπονεί τόσο τον κινητήρα όσο η βενζίνη και να σου λέει η αντιπροσωπεία οτι χάνεις την εγγύηση? Πιστεύω οτι πρέπει να οργανωθούμε και να αρχίσουμε τις αντιρρήσεις και τα ε-μαιλ στις αντιπροσωπείες μας. Στο κάτω κάτω τις τους νοιάζει αυτούς τι καύσιμο βάζουμε από την στιγμή που δεν ταλαιπωρούμε τον κινητήρα? Η εγγυηση εχει ως ορο να μην γινει καποια επεμβαση στον κινητηρα οποτε για αυτο και την χανεις.Οσο και να οργανωθουμε δεν νομιζω οτι μπορει να γινει κατι.Δεν μπορεις να παρεις και καινουργιο βενζινοκινητο οχημα,και να βαλεις υγραεριο και να εχεις και εγγυηση.Η μονη λυση ειναι να παρεις καιουργιο υβριδικο η μεταχειρισμενο και να εγκαταστησεις υγραεριο.Και ακομα καλυτερα να παρεις ενα απο εξωτερικο και να κανεις εκει την εγκατασταση του υγραεριου Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kage Δημ. February 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2009 για το παληκαρι που θελει να βαλει στοιχημα σε δυναμομετρο just lol...περα οτι ο χεριστης μπορει να βγαλει οτι αποκλιση θελει,ποτε μια δυναμομετρηση δεν θα ειναι ολοιδια με την πρωηγ.για πολλους λογους. @nick.. δεν θα απαντησω σε οτι γραφεις .απλα θα σου πω οτι συμφωνω μονο με αυτοκ.που εχουν εργοστασιακο υγραεριο ή hybrid ή οτι αλλο εχει βγει. το να εχει δωσει καποιος 50+χιλ για αυτοκ.κ να μπαινει σε ρισκο για να γλυτωσει καποια cents ειναι τραγικο(αφου εχει κανει αποσβεση). ενω ξερουν οτι με την παραμικρη μλκ στην μηχανη θα δωσουν χιλιαρικα ευρω, μιας κ δεν θα ναι στην εγγυηση... Ευτυχως που δεν εγινε μοδα,γιατι θα καναν χρυσες δουλειες οι μηχανικοι για rebuild. @chamelaion γιατι να σου δωσει η αυτ/νια εγγυηση που δεν ειναι καν δικο της κ οχι η εταιρια που στο εβαλε αφου λεει οτι ολα ειναι ωραια κ καλα?. ακομη κ στο tuning μερικες ακριβες-καλες εταιριες δεινουν εγγυηση... τελος δες αν σε συφερει κ σε ποσο καιρο θα κανεις αποσβεση-ποσα κμ κανεις το χρονο,τι τιμες εχει τωρα το υγραεριο κ η αμολυβδη ,ποσα θα χαλαγες αν ειχες υγραεριο ή αμολυβδη κτλ- Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
chamelaion Δημ. February 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2009 Oχι μονο υβριδικα εκ κατασκευης καινουργια. Την αντιπροσωπια δεν την ενδιαφερει κατι τετοιο ασε που δεν ειναι σε θεση να ξερει αν θα πετυχει η εγκατασταση και στο μελλον δεν θα βγαλει προβλημα το αυτοκινητο ωστε να αναγκαζεται να το καλυπτει λογω εγγυησης.Και επιθεωρηση να γινει μονο ο κατασκευαστης ειναι σε θεση να γνωριζει τι ειναι καλο και τι οχι για το αυτοκινητο,και επιθεωρηση απο τον κατασκευαστη αποκλυεται να γινει. Η εγγυηση εχει ως ορο να μην γινει καποια επεμβαση στον κινητηρα οποτε για αυτο και την χανεις.Οσο και να οργανωθουμε δεν νομιζω οτι μπορει να γινει κατι.Δεν μπορεις να παρεις και καινουργιο βενζινοκινητο οχημα,και να βαλεις υγραεριο και να εχεις και εγγυηση.Η μονη λυση ειναι να παρεις καιουργιο υβριδικο η μεταχειρισμενο και να εγκαταστησεις υγραεριο.Και ακομα καλυτερα να παρεις ενα απο εξωτερικο και να κανεις εκει την εγκατασταση του υγραεριου Αυτό που λέω εγώ δεν μπορεί να γίνει από την μια μέρα στην άλλη. Μπορεί ο κάθε ένας μας να παίρνει τηλεφωνα στις αντιπροσωπείες και να ζητάει αυτοκίνητο με υγραέριο. Μπορεί να μην γίνει τίποτα, μπορεί απλά να συζητηθεί ή μπορεί κάποια στιγμή να μας δίνεται η ευκαιρία έστω και με 1-2 χιλιάρικα παραπάνω να μπορούμε να παραγγείλουμε το καινούριο μας αυτοκίνητο με υγραέριο. Αλλά αν όλοι δεν κάνουμε τίποτα και αρκούμαστε στο γεγονός να λέμε οτι εδώ στην ελλάδα δεν πρόκειται να γίνει τίποτα τότε πραγματικά δεν θα γίνει κάτι. Εγώ όποτε παιρνάω από την αντιπροσωπεία μου για το παραμικρό δεν χάνω την ευκαιρία να σταματήσω στον υπεύθυνο και ή απλά θα τον ρωτήσω αν έχει βγει κανένα νέο όσον αφορά την υγραεριοκίνηση στα αυτοκίνητά τους, ή απλά του λέω: θέλω να πάρω το τάδε μοντέλο. ΑΛΛΑ το θέλω με υγραέριο? το έχετε? (φυσικά μου λέει οχι και φυσικά εγώ φεύγω), αλλά αναρωτιέμαι. Αν μπάινουν την ημέρα 1-2 άτομα σε μια αντιπροσωπεία και του δηλώνουν οτι θέλουν ένα αυτοκίνητο με υγραέριο, δεν νομίζετε οτι τουλάχιστον θα συζητηθεί? Edit: ρε παιδιά γιατί μαλώνετε με τις καταναλώσεις και τις υποδυνάμεις και όλα τα σχετικά? Όποιος θέλει να βάλει ας βάλει και όποιος δεν θέλει ας μην βάλει. Πάντως εντελώς φιλικά εγώ είμαι στην Θεσσαλονίκη και έχω ένα Opel Vectra B μοντ 2001 1600 κυβικά ατμοσφαιρικά. Αν ενδιαφέρεται κάποιος με το ίδιο αυτοκίνητο να κάνουμε μια δοκιμή (Δεν το λέω κόντρα για να μην εκφυλίσω το θέμα μας) να δούμε στην πράξη τι διαφορά υπάρχει. Πάντα εντελώς φιλικά. Παράθεση Τα λέτε.. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos2004dj Δημ. February 25, 2009 Κοινοποίηση Δημ. February 25, 2009 για το παληκαρι που θελει να βαλει στοιχημα σε δυναμομετρο just lol...περα οτι ο χεριστης μπορει να βγαλει οτι αποκλιση θελει,ποτε μια δυναμομετρηση δεν θα ειναι ολοιδια με την πρωηγ.για πολλους λογους. @nick.. δεν θα απαντησω σε οτι γραφεις .απλα θα σου πω οτι συμφωνω μονο με αυτοκ.που εχουν εργοστασιακο υγραεριο ή hybrid ή οτι αλλο εχει βγει. το να εχει δωσει καποιος 50+χιλ για αυτοκ.κ να μπαινει σε ρισκο για να γλυτωσει καποια cents ειναι τραγικο(αφου εχει κανει αποσβεση). ενω ξερουν οτι με την παραμικρη μλκ στην μηχανη θα δωσουν χιλιαρικα ευρω, μιας κ δεν θα ναι στην εγγυηση... Ευτυχως που δεν εγινε μοδα,γιατι θα καναν χρυσες δουλειες οι μηχανικοι για rebuild. @chamelaion γιατι να σου δωσει η αυτ/νια εγγυηση που δεν ειναι καν δικο της κ οχι η εταιρια που στο εβαλε αφου λεει οτι ολα ειναι ωραια κ καλα?. ακομη κ στο tuning μερικες ακριβες-καλες εταιριες δεινουν εγγυηση... τελος δες αν σε συφερει κ σε ποσο καιρο θα κανεις αποσβεση-ποσα κμ κανεις το χρονο,τι τιμες εχει τωρα το υγραεριο κ η αμολυβδη ,ποσα θα χαλαγες αν ειχες υγραεριο ή αμολυβδη κτλ- στην γερμανια πωλουνται απο το εργοστασιο αυτοκινητα με υγραεριο αλλα και φυσικο αεριο .Εγω απο την διαφορα τιμης σε 60000 χιλιομετρα εχω κερδισει περιπου 3000 ευρω . Παράθεση My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.