Γιάννης Δημ. November 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2008 Απο ποια αντιπροσωπεία θα το παραγγείλετε και σας κανει τοσα δωρα?? Η εκπτωση ειναι επιπλεον η΄αναφλερεται στην τιμή των "δωρων" σας κανουν?? Το παρηγγειλα απο Δεληγιαννη στην Μεσογειων 331.Εχω βεβαια παρει ακομα 3 αμαξια απο εκει σε 3 χρονια . 2 CRV και ενα Jazz . Η εκπτωση ειναι του Σαρακακη και δεν εχει σχεση με τα δωρα. Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
arkon Δημ. November 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2008 .... Απο 1/10/08 οι μεμβρανες στα μπροστινα πλαϊνα τζαμια εχουν προστιμο 80 ευρω και 10 μερες αφαιρεση αδειας οδηγησης. Το ειδες πουθενα αυτο Γιαννη??? ή απλη πληροφορια??? Παράθεση http://www.myphone.gr/mp1/support/myphoneuser.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. November 18, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 18, 2008 Το ειδες πουθενα αυτο Γιαννη??? ή απλη πληροφορια??? Μου το ειπαν απο την αντιπροσωπεια αλλα το ακουσα και στην tv αν θυμαμαι καλα το περασμενο Σαββατο το πρωι σε εκπομπη. Το θεμα συζητιεται και εδω http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=65414 Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bouhou2 Δημ. November 19, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 19, 2008 σημερα αλλαξα το χειροφρενο λογω ανακλησης....το νεο ειναι πιο σκληρο σε αισθηση και προσωπικα προτιμουσα το παλιο αλλα επρεπε να το αλλαξω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
plati Δημ. November 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2008 Ενημερωτικά για το Α' service σε honda civic 5d. Χθες έκανα το Α' service γιατι συμπλήρωσα το εξάμηνο (χλμ. 6.600) , φιλτρο λαδιού : ~11ευρω * λάδια : ~51 ευρω χρέωση Α' service: ~10 ευρώ κόστος ατον Σαρακάκη 83 ευρώ. *δεν εχω τωρα προχειρη την απόδειξη ,αλλα συνολικα εδωσα 83 ευρω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. November 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2008 Ενημερωτικά για το Α' service σε honda civic 5d. Χθες έκανα το Α' service γιατι συμπλήρωσα το εξάμηνο (χλμ. 6.600) , φιλτρο λαδιού : ~11ευρω λάδια : ~51 ευρω χρέωση Α' service: ~10 ευρώ κόστος ατον Σαρακάκη 83 ευρώ. Τελικα για το civic ισχυει το εξανηνο ανεξαρτητα με χιλιομετρα ??? Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
plati Δημ. November 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2008 Τελικα για το civic ισχυει το εξανηνο ανεξαρτητα με χιλιομετρα ??? Μου είχαν πει στα 10.000 χιλιομετρα ή όταν συμπληρώσω εξάμηνο να πάω , και στο βιβλιαράκι αυτό γράφει εκει που σου το σφραγίζουν. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. November 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2008 Μου είχαν πει στα 10.000 χιλιομετρα ή όταν συμπληρώσω εξάμηνο να πάω , και στο βιβλιαράκι αυτό γράφει εκει που σου το σφραγίζουν. Αυτο ηξερα κι εγω με CRV αλλα στο νεο site της Honda λεει για 12 μηνες ή 20000 χλμ http://www.honda.gr/cars/ http://img227.imageshack.us/img227/9938/95418558co0.th.jpghttp://img227.imageshack.us/images/thpix.gif Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
energypoint41 Δημ. November 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2008 πηρα σαρακακη σημερα και ρωτησα,οτι γραφει το βιβλιο του service ισχυει οσο αναφορα τα service Παράθεση oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο.... *SugarTown* Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. November 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2008 πηρα σαρακακη σημερα και ρωτησα,οτι γραφει το βιβλιο του service ισχυει οσο αναφορα τα service Δεν τους ελεγες οτι αλλα γραφουν στο site ???? Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
energypoint41 Δημ. November 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2008 ε προφανως σε καποια μοντελα ειναι ετσι(τους το ειπα αλλωστε για το site)και σε αλλα αλλιως,τωρα αντε βγαλε ακρη......Εγω παντως δυσκολευομαι να καταλαβω τι καλυπτει και τι οχι η εγγυηση..δηλαδη ο compressor ου aircondition ποση εγγυηση εχει:blink: Παράθεση oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο.... *SugarTown* Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ramnoz Δημ. November 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2008 περίεργο! Τόσες σελίδες γράφετε και γράφετε .... και γράφετε για το σέρβις του αυτοκινήτου σας, τόσα ευρώ κόστισε, όχι εμένα μου πήρε τόσα...όχι εμένα πιο λίγα... λίγο υπερβολικό μου φαίνεται αυτό. από τη μία δίνετε σχεδόν 25 χιλιάρικα για το αυτοκίνητό σας και από την άλλη κολλάτε στα 50, 80 ή 100 ευρώ!Άπειρες σελίδες για το σέρβις! Μιλήσετε και λίγο για τα αυτοκίνητά σας! Ποια είναι τα ατού τους , τι σας σαλάει ! Πείτε για τις επιδόσεις του! Πείτε για τις βλάβες που σας έχουν παρουσιαστεί! Πείτε κάτι χρήσιμο τέλος πάντων! Διαφορετικά να γίνει ένα φόρουμ μόνο για τα σέρβις του σιβίκ! Αν θέλει κάποιος την ποιότητα τις HONDA πρέπει να μπορεί να συντηρήσει και ένα ΗONDA! το ίδιο συμβαίνει και με άλλες μάρκες! Το ότι δηλαδή έχει τα χρήματα να αγοράσει μία BMW των 40.000 δεν σημαίνει αυτό ότι μπορεί να τη συντηρήσει κίολας, γιατί θα πληρώσει πολλά χρήματα στα σέρβις, γιατί τα ανταλλακτικά θα είναι πολύ ακριβότερα από ενός matiz...και πάει λέγοντας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
forever_after Δημ. November 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2008 Δεν τους ελεγες οτι αλλα γραφουν στο site ???? Στο site αναφέρει οτι πρέπει να λαμβάνονται υπ'όψιν οι δυσχερής οδηγικές συνθήκες. Μάλλον περιλαμβάνει την χώρα μας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. November 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2008 Στο site αναφέρει οτι πρέπει να λαμβάνονται υπ'όψιν οι δυσχερής οδηγικές συνθήκες. Μάλλον περιλαμβάνει την χώρα μας. Ελεγα οτι μονο η Peugeot γραφει τετοιες μ....ιες. Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ermis1964 Δημ. November 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2008 περίεργο! Τόσες σελίδες γράφετε και γράφετε .... και γράφετε για το σέρβις του αυτοκινήτου σας, τόσα ευρώ κόστισε, όχι εμένα μου πήρε τόσα...όχι εμένα πιο λίγα... λίγο υπερβολικό μου φαίνεται αυτό. από τη μία δίνετε σχεδόν 25 χιλιάρικα για το αυτοκίνητό σας και από την άλλη κολλάτε στα 50, 80 ή 100 ευρώ!Άπειρες σελίδες για το σέρβις! Μιλήσετε και λίγο για τα αυτοκίνητά σας! Ποια είναι τα ατού τους , τι σας σαλάει ! Πείτε για τις επιδόσεις του! Πείτε για τις βλάβες που σας έχουν παρουσιαστεί! Πείτε κάτι χρήσιμο τέλος πάντων! Διαφορετικά να γίνει ένα φόρουμ μόνο για τα σέρβις του σιβίκ! Αν θέλει κάποιος την ποιότητα τις HONDA πρέπει να μπορεί να συντηρήσει και ένα ΗONDA! το ίδιο συμβαίνει και με άλλες μάρκες! Το ότι δηλαδή έχει τα χρήματα να αγοράσει μία BMW των 40.000 δεν σημαίνει αυτό ότι μπορεί να τη συντηρήσει κίολας, γιατί θα πληρώσει πολλά χρήματα στα σέρβις, γιατί τα ανταλλακτικά θα είναι πολύ ακριβότερα από ενός matiz...και πάει λέγοντας.Ή αναφορά στά σέρβις γίνεται γιατί μάς αναγκάζουν νά πηγαίνουμε γιά συντήρηση χωρίς λόγο.Εφαρμόζουν τό πρόγραμμα συντήρησης "δυσχερών συνθηκών οδήγησης".Ό λόγος είναι προφανής βέβαια.Από κάπου πρέπει νά μάς τά πάρουν. Παράθεση :cool:Σύμπαν καί Θεός αγέννητα. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
plati Δημ. November 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2008 Το ό,τι το αυτοκίνητο κοστίζει 25.000 ευρώ και ο κατοχος του με τον έναν ή τον αλλο τρόπο τα έχει δώσει δεν σημαινει πως πρεπει να μην ψάχνει σε ποιον αντιπρόσωπο θα τα παει για σερβις και να μην κάνει μια μικρη ερευνα αγορας. Πρέπει να είμαστε ενεργοι καταναλωτες και να ψαχνουμε ,όχι όσα μας ζητάνε να τα δίνουμε αβλεπη. Αυτη είναι η δική μου άποψη.:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Chaos3X Δημ. November 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2008 Το ό,τι το αυτοκίνητο κοστίζει 25.000 ευρώ και ο κατοχος του με τον έναν ή τον αλλο τρόπο τα έχει δώσει δεν σημαινει πως πρεπει να μην ψάχνει σε ποιον αντιπρόσωπο θα τα παει για σερβις και να μην κάνει μια μικρη ερευνα αγορας. Πρέπει να είμαστε ενεργοι καταναλωτες και να ψαχνουμε ,όχι όσα μας ζητάνε να τα δίνουμε αβλεπη. Αυτη είναι η δική μου άποψη.:) Συμφωνώ και επαυξάνω! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bouhou2 Δημ. November 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2008 αν και ειναι το εχω γραψει πολλες φορες δεν θα κουραστω να γραφω οτι οποιος χρεωνει το σερβις των λαδιων παραπανω απο 55-60 ευρω στην χειροτερη ειναι κλεφτης Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
energypoint41 Δημ. November 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2008 περίεργο! Τόσες σελίδες γράφετε και γράφετε .... και γράφετε για το σέρβις του αυτοκινήτου σας, τόσα ευρώ κόστισε, όχι εμένα μου πήρε τόσα...όχι εμένα πιο λίγα... λίγο υπερβολικό μου φαίνεται αυτό. από τη μία δίνετε σχεδόν 25 χιλιάρικα για το αυτοκίνητό σας και από την άλλη κολλάτε στα 50, 80 ή 100 ευρώ!Άπειρες σελίδες για το σέρβις! Μιλήσετε και λίγο για τα αυτοκίνητά σας! Ποια είναι τα ατού τους , τι σας σαλάει ! Πείτε για τις επιδόσεις του! Πείτε για τις βλάβες που σας έχουν παρουσιαστεί! Πείτε κάτι χρήσιμο τέλος πάντων! Διαφορετικά να γίνει ένα φόρουμ μόνο για τα σέρβις του σιβίκ! Αν θέλει κάποιος την ποιότητα τις HONDA πρέπει να μπορεί να συντηρήσει και ένα ΗONDA! το ίδιο συμβαίνει και με άλλες μάρκες! Το ότι δηλαδή έχει τα χρήματα να αγοράσει μία BMW των 40.000 δεν σημαίνει αυτό ότι μπορεί να τη συντηρήσει κίολας, γιατί θα πληρώσει πολλά χρήματα στα σέρβις, γιατί τα ανταλλακτικά θα είναι πολύ ακριβότερα από ενός matiz...και πάει λέγοντας. Ω ναι γραφουμε για τα service γιατι τα αλλα εαν διαβασεις τα εχουμε αναφερει παμπολες φορες και τα καλα και τα κακα και εντυπωσεις....Οπως επισης εαν προσεξεις πιο πισω γενικα δεν ζηταμε καλυτερη τιμη για service, αλλα service αξιοπιστο.Τωρα κουβεντα περι των οικονομικων ειναι,γιατι ειναι κριμα σε εμενα να παιρνουν για την ιδια εργασια και ανταλλακτικα πχ 5 ευρω και σε εσενα 15..... Οπως επισης εδω θα αναφερθει (οπως και εχει αναφερθει)για "κακα"service,οπου προφυλασουν τους υπολοιπους. Παράθεση oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο.... *SugarTown* Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
energypoint41 Δημ. November 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2008 αν και ειναι το εχω γραψει πολλες φορες δεν θα κουραστω να γραφω οτι οποιος χρεωνει το σερβις των λαδιων παραπανω απο 55-60 ευρω στην χειροτερη ειναι κλεφτης φαντασου εμενα που εδινα στο polo 140 ευρο αλλαγη λαδιων:wacko: Παράθεση oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο.... *SugarTown* Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bouhou2 Δημ. November 20, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 20, 2008 honda ολο προσοντα ελεγε ενα μοτο πριν απο αρκετα χρονια... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ermis1964 Δημ. November 21, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2008 Διαβάζοντας τήν νέα ιστοσελίδα τής Honda.gr,μπήκα στόν πειρασμό νά ρωτήσω:"Στην ιστοσελίδα αναφέρεται διαστήματα σέρβις ανά έτος ή 20.000km.Γιατί μας υποχρεώνεται όταν αγοράσουμε το όχημα –ανεξαρτήτως συνθηκών οδήγησης - σε σέρβις ανά 6 μήνες ή 10.000km?H ερώτηση τέθηκε στής 20/11/08 τό απόγευμα.Σήμερα 21/11/08 τό μεσημέρι δέχθηκα τηλεφώνημα από τά κεντρικά τής Honda καί απάντησαν στήν ερώτησή μου.Τό απόγευμα έλαβα καί e-mail "Αγαπητέ πελάτη, Αρχικά σας ευχαριστούμε για την δυνατότητα που μας δίνετε ώστε να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Η Γενική Αυτοκινήτων ΑΕ σαν αποκλειστικός εισαγωγέας αυτοκινήτων Honda στην Ελλάδα λαμβάνει υπόψη της κάθε άποψη και προβληματισμό των πελατών της με σκοπό την συνεχή βελτίωση. Σχετικά με την ερώτησή σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο site της Honda στην Ελλάδα, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Γενική Αυτοκινήτων ακολουθεί τις συστάσεις του εργοστασίου κατασκευής. Σε καμία περίπτωση δεν υποχρεώνουμε, αλλά προτρέπουμε τον κάτοχο του αυτοκινήτου να συντηρεί το αυτοκίνητό του σωστά προκειμένου να διασφαλιστεί η αξιοπιστία και η διάρκεια ζωής του. Συνεπώς όπως διαβάσατε στο site αλλά περιγράφεται επίσης και στο βιβλίο συντήρησης και εγγύησης που παραλάβατε με το αυτοκίνητό σας κατά την αγορά αυτού, η προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή συντήρηση των αυτοκινήτων (όσα από αυτά ακολουθούν σταθερά διαστήματα συντήρησης) θα πρέπει να πραγματοποιείται το αργότερο κάθε 12 μήνες ή 20.000km (όποιο από τα δύο έρθει πρώτα). Θα πρέπει πάντα να λαμβάνονται υπόψη οι δυσχερείς οδηγικές συνθήκες, όπου θα πρέπει να εκτελούνται επιπλέον εργασίες συντήρησης σε άλλα χρονικά ή χιλιομετρικά διαστήματα και ανάλογα πάντα το μοντέλο. Για το λόγο αυτό στην επόμενη σελίδα του βιβλίου συντήρησης περιγράφονται οι επιπλέον εργασίες για τις δυσχερείς οδηγικές συνθήκες όπως π.χ. αντικατάσταση λάδι κινητήρα κάθε 10.000 km ή 6 μήνες. Ελπίζουμε να σας παρείχαμε κατατοπιστικές πληροφορίες. Με τιμή Ευθήμης Γαγάνης General Automotive Co. S.A. Honda Car Service Manager Tel. +30 210 3483650 mail: e.gaganis@saracakis.gr" -------------------------------------------------------------------------------- Παράθεση :cool:Σύμπαν καί Θεός αγέννητα. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ermis1964 Δημ. November 21, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2008 Είναι ή δεύτερη φορά πού επικοινωνώ μέ τήν Honda καί ή απάντηση-λύση ήταν άμεση καί τίς δύο φορές.Έχει αλλάξει πρός τό πολύ καλύτερο ή έν λόγω αντιπροσωπεία. Παράθεση :cool:Σύμπαν καί Θεός αγέννητα. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. November 21, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2008 Διαβάζοντας τήν νέα ιστοσελίδα τής Honda.gr,μπήκα στόν πειρασμό νά ρωτήσω:"Στην ιστοσελίδα αναφέρεται διαστήματα σέρβις ανά έτος ή 20.000km.Γιατί μας υποχρεώνεται όταν αγοράσουμε το όχημα –ανεξαρτήτως συνθηκών οδήγησης - σε σέρβις ανά 6 μήνες ή 10.000km?H ερώτηση τέθηκε στής 20/11/08 τό απόγευμα.Σήμερα 21/11/08 τό μεσημέρι δέχθηκα τηλεφώνημα από τά κεντρικά τής Honda καί απάντησαν στήν ερώτησή μου.Τό απόγευμα έλαβα καί e-mail "Αγαπητέ πελάτη, Αρχικά σας ευχαριστούμε για την δυνατότητα που μας δίνετε ώστε να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Η Γενική Αυτοκινήτων ΑΕ σαν αποκλειστικός εισαγωγέας αυτοκινήτων Honda στην Ελλάδα λαμβάνει υπόψη της κάθε άποψη και προβληματισμό των πελατών της με σκοπό την συνεχή βελτίωση. Σχετικά με την ερώτησή σας μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο site της Honda στην Ελλάδα, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η Γενική Αυτοκινήτων ακολουθεί τις συστάσεις του εργοστασίου κατασκευής. Σε καμία περίπτωση δεν υποχρεώνουμε, αλλά προτρέπουμε τον κάτοχο του αυτοκινήτου να συντηρεί το αυτοκίνητό του σωστά προκειμένου να διασφαλιστεί η αξιοπιστία και η διάρκεια ζωής του. Συνεπώς όπως διαβάσατε στο site αλλά περιγράφεται επίσης και στο βιβλίο συντήρησης και εγγύησης που παραλάβατε με το αυτοκίνητό σας κατά την αγορά αυτού, η προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή συντήρηση των αυτοκινήτων (όσα από αυτά ακολουθούν σταθερά διαστήματα συντήρησης) θα πρέπει να πραγματοποιείται το αργότερο κάθε 12 μήνες ή 20.000km (όποιο από τα δύο έρθει πρώτα). Θα πρέπει πάντα να λαμβάνονται υπόψη οι δυσχερείς οδηγικές συνθήκες, όπου θα πρέπει να εκτελούνται επιπλέον εργασίες συντήρησης σε άλλα χρονικά ή χιλιομετρικά διαστήματα και ανάλογα πάντα το μοντέλο. Για το λόγο αυτό στην επόμενη σελίδα του βιβλίου συντήρησης περιγράφονται οι επιπλέον εργασίες για τις δυσχερείς οδηγικές συνθήκες όπως π.χ. αντικατάσταση λάδι κινητήρα κάθε 10.000 km ή 6 μήνες. Ελπίζουμε να σας παρείχαμε κατατοπιστικές πληροφορίες. Με τιμή Ευθήμης Γαγάνης General Automotive Co. S.A. Honda Car Service Manager Tel. +30 210 3483650 mail: e.gaganis@saracakis.gr" -------------------------------------------------------------------------------- Αυτο το email ειναι παρα πολυ σημαντικο.Εχω παραγγειλει κι εγω το 1.8 σε αυτοματο κιβωτιο (το παιρνω μεσα στη βδομαδα) και αλλα μου ειπαν για sevice απο τον εμπορο.Τα γνωστα για 6μηνο. Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Γιάννης Δημ. November 21, 2008 Κοινοποίηση Δημ. November 21, 2008 Eγώ που το πήρα από τον Δεληγιάννη στην Μεσογείων (Αθήνα) μου έκανε δώρο αισθητήρες παρκαρίσματος με οθόνη, συναγερμό meta, bluetooth, πατάκια και τρίγωνο, πυροσβεστήρα, φαρμακείο. Απο εκει εχω παρει 3 και παιρνω το 4ο Honda μεσα σε τρια χρονια. 2 CRV ενα Jazz και τωρα το 1.8 Civic 5d.Ισως διεκδικω καποιο...ρεκορ !!!! Σε ολα ειχα δωρο συναγερμο , αισθητηρες με οθονη και αντιηλιακες μεμβρανες στο CRV τον περασμενο Αυγουστο. Παράθεση Φιλικά Γιάννης Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420x150 pixels και 16,3KBytes. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.