Jump to content

All about Honda


songless_bird
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Εχω διαβάσει οτι όλοι πλέον οι νέοι κινητήρες καίνε λίγα λάδια γιατί αποδίδουν καλύτερα αποτελέσματα κατά την κάυση με αποτέλεσμα να μην υπάρχει μεγάλη εκπομπή καυσαεριών. Ειδικά καίνε αρκετό λάδι όταν ο κινητήρα πιέζετε και λειτουργεί σε υψηλές στροφές.. Για την Honda έχω διαβάσει οτι χρησιμοποιεί μια νέα τεχνολογία για να ρίχνει λάδι μέσα στον κινητήρα και συγκεκριμένα έλεγε οτί γίνετε ψεκασμός του κινητήρα με λάδι. Που είναι η αλήθεια και που είναι η υπερβολή μόνο οι μηχανικοί των εταιρειών το γνωρίζουν!!!

 

 

Ο ψεκασμος με λαδι γινεται απο την κατω μερια των πιστονιων και οχι μεσα στον χωρο καυσης. Με αυτον τον τροπο επιτυγχανουν καλυτερη λιπανση-ψυξη πιστονιων και μπιελας.

Use your Illusions..
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Ο ψεκασμος με λαδι γινεται απο την κατω μερια των πιστονιων και οχι μεσα στον χωρο καυσης. Με αυτον τον τροπο επιτυγχανουν καλυτερη λιπανση-ψυξη πιστονιων και μπιελας.
Σωστός!Μόνο ή Mazda στόν Wankel (RX8) ψεκάζει λάδι στόν ρότορα,τό οποίο καί συμπαρασύρεται στόν θάλαμο καύσης.Γι'αυτό καί συστήνει έλεγχο τής στάθμης τού λιπαντικού σέ τακτά χρονικά διαστήματα (κάθε δεύτερο γέμισμα τόυ ρεζερβουάρ,αν δέν απατώμαι).
:cool:Σύμπαν καί Θεός αγέννητα.
Link to comment
Share on other sites

1o service στις 10.000-Δεληγιάννης Μεοσγείων

 

 

κόστος: 118€

 

:confused: 10.000 αν δεν κανω λαθος λάδια-φίλτρο δεν εχει το πρόγραμμα? 118 ειναι παααααρα πολλα :confused:

Link to comment
Share on other sites

:confused: 10.000 αν δεν κανω λαθος λάδια-φίλτρο δεν εχει το πρόγραμμα? 118 ειναι παααααρα πολλα :confused:

Είναι πάρα πολλά!!! Μήπως έκανες και τίποτα άλλο στο αυτοκίνητο??? Εγώ πρώτο service στα 5800 χιλ λόγω εξαμήνου μόνο 58 ευρώ και άλλαξα οτι αλλάζουν στα 10000 χιλ.!!!!

Link to comment
Share on other sites

1o Service με 6400km (λόγω εξαμήνου) στην Λ.Βουλιαγμένης στην Γλυφάδα 71 euro με λάδια Shell. Αν έβαζα της Honda τα λάδια μου είπε 90 euro.

Όλα τα έχουμε ακούσει αλλά να σου προτίνει η ίδια η αντιπροσωπεία άλλα λάδια για λόγους κόστους δεν το έχω ξανακούσει!!!!!:lol: Όσο για τα λάδια HONDA αυτό είναι για μια διερεύνηση απο τον Ευάγγελάτο για το πόσο λάδια HONDA είναι ή πόσο είναι απο το λάδι που απέσυραν απο τα Super Market!!!:p

Link to comment
Share on other sites

βλεπω σας γδερνουν καλα εκει κατω στην αθηνα στις τιμες των σερβις...

 

:whip::whip::whip:

oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο....

 

*SugarTown*

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα

μόλις επέστρεψα από το 1ο μου service (1.8 sport).

To έκανα στον Λιάκο στο Ιλιον. Έχουμε και λέμε

Λαδια bp visco 4 λίτρα - 55,20 ευρώ

Φίλτρο λαδιού - 10,44 ευρώ

Σύνολο 65,14 ευρώ

---------------------

Στα σύν η άψογη και γρήγορη εξυπηρέτηση και χωρίς ραντεβού.

Επίσης ο χώρος αναμονής πελατών όπου έχεις οπτική επαφή με το αυτοκίνητο.

Link to comment
Share on other sites

Χθες το βράδυ η ένδειξη που μετρά το πόσα χιλιόμετρα απομένουν μέχρι το βενζινάδικο μου έδειχνε 26 χιλιόμετρα, οπότε πήγα σε ένα βενζινάδικο για να βάλω βενζίνη.

Του ζήτησα να μου βάλει 10 ευρώ και μπήκαν 7,κάτι λίτρα.

πληρώνω ,φεύγω και διαπιστώνω πως ούτε η βελόνα έχει μετακινηθει καθόλου αλλά και ο υπολογιστής των χιλιομέτρων έδειχνε πάλι 26 χιλιομετρα.

Σταμάτησα ,έκλεισα την μηχανη ,άνοιξα το ρεζερβουαρ, έβαλα ξανά μπροστά μα δεν άλλαξε κάτι.

Μετά απο 3 ώρες και καθώς επεεστρεφα έβαλα άλλα 10 ευρω από ένα άλλο βενζιναδικο και τότε οι δείκτες πήγαν εκεί που θα έπρεπε είναι με αυτήν την ποσότητα βενζίνης.

 

Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω εάν ήταν πρόβλημα-κόλλημα του αμαξιού ή με έκλεψαν στο βενζινάδικο ;

αν είναι προβλημα του αυτοκινήτου έχει τύχει σε κάποιον από εσας;

Link to comment
Share on other sites

Από όσο ξέρω γιατί και εγώ ενδιαφέρομαι για το νέο Jazz μου είπαν απο την αντιπροσωπεία αλλά και απο περιοδικά που έχω διαβάσει οτι έρχεται με το νέο έτος δήλαδή αρχές του 2009. Βασικά περιμένω να δω και που θα παράγετε γιατί έχει ακουστεί οτι η παραγωγή του θα γίνετε στην Τουρκία οπότε δεν νομίζω να το προτιμήσω και θα κοιτάξω άλλο αντίστοιχο από άλλη εταιρεία.

 

 

Αν και καθυστερημένη η offtopic απάντηση. Μπήκα για να ρίξω μια ματιά γιατί με ενδιαφέρει το civic 1.8.

 

το jazz ίσως είναι το καλύτερο supermini που έχει κυκλοφορήσει ποτέ. Fit στην άπω ανατολή και best seller.

 

Σου δίνω μερικά από τα κορυφαία πλεονεκτήματα του:

 

1. κορυφαίο κιβώτιο cvt που θα ζήλευαν κι αυτοκίνητα άνω τον 30.000 ευρώ

2. ροπή από το ρελαντί - thanks to 2 μπουζί αν κύλινδρο σε έναν χαληλόροπο κινητήρα (8βάλβιδο) που σχεδιαστήκε για το πρώτο υβριδικό της honda το insight

3. πολύ μικρό κύκλο στροφής σε σχέση με οποιδήποτε άλλο 1.4

4. Απίστευτοι χώροι (εσείς με το civic ξερεται - ρεζερβουάρ κάτω από τα μπροστινά καθίσματα - απίστευτα μικρός κινητήρας) παρά τη μικρή του διάσταση.

5. πάροτι αυτόματα απίστευτα οικονομικό (μέχρι τα 110) έχω κάνει ταξίδι σε στροφιλίκι με ένα ντεπόζιτο 750 km!!!!

6. μετά από 4 χρόνια, κανένα τρίξιμο, κανένα πρόβλημα - μόνο service και μάλιστα με τις πολύ χαμήλές τιμές που μου είχαν υποσχεθεί από τον Παπρά που το είχα αγοράσει. Κι επίσης εξωτερικά κι εσωτερικά είναι σαν καινούργιο χωρίς καμία ειδική μεταχείριση...

 

Τα μόνα μεινεκτήματα που μπορείς να πεις είναι μια νεκρή γωνία στο τριγωνικό παράθυρο μπροστά που σε δυσκολεύει όταν στρίβεις και ότι πάνω από τα 120 χάνει τη "μαγεία" του χαμηλόροπου αυτοκινήτου (που δεν ακούγεται, δε καίει και τραβάει τρελά) και γίνεται ένα κανονικό αυτοκίνητο

 

Ελπίζω να βοήθησα...

 

Και βάσει αυτής τις εμπειρίας μου σκέφτομαι το civic. Βέβαια ο 1.4 που έχει το μικρό civic (και είναι αυτός του jazz) δεν είναι ικανός για να κινήσει το μεγαλύτερο αμάξωμα.

 

Έτσι για μένα το ερώτημα είναι περιμένω το Νοέμβριο να βγει το νέο jazz (1.5) που θα έχει και πάλι αυτό το τέλειο cvt κιβώτιο ή παίρνω τώρα το civic?

 

Επίσης για τους λάτρεις των αυτόματων (έγινα κι εγώ με τη χρήση του jazz) μου είπαν ότι μόνο το civic το sedan έχει ανάλογο κιβώτιο με το jazz.

 

Αυτά που με προβλημάτισαν λίγο διαβάζοντας το πολύ ενδιαφέρον thread είναι οι τριγμοί, και η χώρα κατασκευής. Πιστεύω πως οι καταναλώσεις που αναφέρετε είναι πολύ καλές για 1.8

Δε ξέρω ποια είναι οι γνώμη σας γι' αυτά κι επίσης διαβάζοντας τα χαρακτηριστικά διαπίστωσα πως το τιμόνι δε κόβει με τίποτα (αν και θα κάνω test drive (από Παπρά) και μάλιστα θα πάμε και στο parking μου που είναι πολύ δύσκολο κατά την έξοδο) θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας.

 

Τέλος μήπως ξέρει κανείς που θα είναι η γραμμή παραγωγής για το νέο jazz?

Link to comment
Share on other sites

Χθες το βράδυ η ένδειξη που μετρά το πόσα χιλιόμετρα απομένουν μέχρι το βενζινάδικο μου έδειχνε 26 χιλιόμετρα, οπότε πήγα σε ένα βενζινάδικο για να βάλω βενζίνη.

Του ζήτησα να μου βάλει 10 ευρώ και μπήκαν 7,κάτι λίτρα.

πληρώνω ,φεύγω και διαπιστώνω πως ούτε η βελόνα έχει μετακινηθει καθόλου αλλά και ο υπολογιστής των χιλιομέτρων έδειχνε πάλι 26 χιλιομετρα.

Σταμάτησα ,έκλεισα την μηχανη ,άνοιξα το ρεζερβουαρ, έβαλα ξανά μπροστά μα δεν άλλαξε κάτι.

Μετά απο 3 ώρες και καθώς επεεστρεφα έβαλα άλλα 10 ευρω από ένα άλλο βενζιναδικο και τότε οι δείκτες πήγαν εκεί που θα έπρεπε είναι με αυτήν την ποσότητα βενζίνης.

 

Ήθελα λοιπόν να ρωτήσω εάν ήταν πρόβλημα-κόλλημα του αμαξιού ή με έκλεψαν στο βενζινάδικο ;

αν είναι προβλημα του αυτοκινήτου έχει τύχει σε κάποιον από εσας;

 

Είχε τύχει και σε εμένα μια φορά. Με πολύ λίγα χιλιόμετρα στην αυτονομία έβαλα κάπου στα 10ευρω με το σκεπτικό να φτάσω σπίτι και να το φουλάρω απο εκεί που βάζω πάντα. Ίσως έχει να κάνει με κάποιο αισθητήρα μέσα στο ρεζερβουάρ.

Link to comment
Share on other sites

οταν διαβασα πριν κανα 2-3 σελιδες απο καποιον οτι το σιβικ καιει λαδια νομιζα οτι τα ειχα διαβασει ολα....

 

ωσπου διαβασα οτι το τιμονι του σιβικ δεν κοβει καθολου.....αυριο μεθαυριο με τον καυσωνα να περιμενω κατι πιο βαρυγδουπο?

 

(και μη μου πειτε οτι "μου το ειπε ο γειτονας η ο μπατζανακης μου" και αλλα τετοια γραφικα,αμα ειναι να μην τα γραφετε)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά αν κόβει το τιμόνι είναι θαυμάσιο νέο γιατί απλά θα μπορώ να κάνω έναν δύσκολο ελιγμό κατά την έξοδο από το παρκινγ μου (που τώρα τον κάνω οριακά με το jazz) και που πέρα από το πόσο κόβει το τιμόνι μετράει και το μήκος και το πλάτος του αυτοκινήτου και νομίζω πως θα έχω πρόβλημα...

 

Απλά είδα ότι η ακτίνα στροφής είναι 4,7 για το jazz, 5,25 για το civic 1.4 και 5,45 για το 1.8 (προφανώς λόγω της μεγαλύτερης διαμέτρου ζάντας) .

 

Αύριο έτσι κι αλλιώς θα κάνω το test drive (και μέσα στο parking μου) και θα ξέρω. Άσε που υπάρχει ένα ετοιμοπαράδοτο μαύρο executive που μπορώ να το πάρω σε 3-4 μέρες!!!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και από εμένα. Γράφω για 1η φορά αλλά παρακολουθώ

το forum εδώ και 4 μήνες. Είμαι και εγώ κάτοχος ενός civic 5θ 1.8

το οποίο την άλλη εβδομάδα θα κάνει το 1ο του σερβις με 9500 χιλ περίπου

στο Σαρακακη στην περιφεριακη Ευοσμου - Θεσ/νικη οπου εγινε και η αγορα.

Σε γενικες γραμμες ευχαριστημένος από το αμάξι. Από προβλήματα το μονό που έχω να αναφέρω ως καινουριο πιθανον ειναι οτι η πορτα του πορτπαγκαζ ηθελε (κοπανημα) για να κλεισει σωστα. Στην αντιπροσωπεια μου ειπαν οτι φταινε τα λαστιχα που ειναι σκληρα ακομη. Οταν θα μαλακωσουν θα κλεινει κανονικα.

Περασαν 4 μηνες απο την αγορα και το ιδιο. Τελικά ήθελε ρυθμηση ο μηχανισμος

και τωρα κλεινει μια χαρα όπως και οι πορτες. Και κατι αλλο που παρατηρησα το

οποιο θα το φωτογραφισω και θα σας το δειξω το οποιο απο την αντιπροσωπεια

μου ειπαν οτι εινα φυσιολογικο. Αυτα προς το παρον παρατηρησεις απο το σερβις

συντομα.-

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το παρήγγειλα εχθές (1.8 executive black) μετά από το test drive 30 km. Η πλάκα είναι ότι οι 50 περίπου πόντοι παραπάνω μήκους ήταν καθοριστικοί για το parking μου κι εκεί που είχαμε απογοητευτεί, ευτυχώς μας έκοψε και δοκιμάσαμε με αντίθετη φορά. Με 5 μανούβρες μπαίνει και με άλλες 5 βγαίνει (εκεί που το jazz έμπαινε κι έβγαινε μονοκοπανιά και από την αντίθετη κατεύθυνση).

 

Εμένα πάντως μου άρεσαν πολύ και οι αναρτήσεις που άκουσα κάποιους να παραπανιούνται και ο θόρυβος του κινητήρα (που σίγουρα δεν είναι ενοχλητικός) αλλά πολύ ωραίος για το χαρακτήρα του αυτκινήτου, αλλά και γενικά η όλη αίσθηση.

Και παρότι είχα να οδηγήσω πολύ καιρό αυτοκίνητο με συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων, δε με δυσκόλεψε καθόλου και νομίζω ότι έχουν βρει την ιδανική θέση του λεβιέ και με πολύ εύκολο κούμπωμα.

Ίσως το μόνο που δε μου άρεσε ήταν αυτό ψεύτικο υλικό στο πολύ καλοσχεδιασμένο χειρόφρενο κατά τα λοιπά.

Την άλλη εβδομάδα θα το έχω μιας και υπήρχε ήδη στην αποθήκη του Παπρά!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας κι απο μενα μετα απο πολυ καιρο.

Μετα απο 16000κμ με το σιβικ μου μπορω να πω οτι το αμαξι παει ολο και καλυτερα...

ειδικα απο ιουνιο κ μετα που αρχισα να οδηγω σε μεγαλυτερες αποστασεις θεσ/νικη - χαλκιδικη νομιζω παιδες οτι καναμε μια αριστη επιλογη--και ειδικα απο αποψη οικονομιας βενζινης--μετα απο 1000κμ θεσ/νικη - χαλκιδικη η καταναλωση μου εχει κατεβει αισθητα στα 7.5-7.6 με ταχυτητες μεχρι και τα 150κμ/ω οχι ομως καρφωμενος....ειδικα η οδηγηση το βραδυ με τα ξενον και τα ομιχλης αναμμενα....κανουν τη νυχτα μερα...πολυ ανετη οδηγικη συμπεριφορα και συνεχως καθως το σιβικ οργωνει χιλιομετρα νιωθω γινεται και καλυτερο...η τουλαχιστον για να μην υπερβαλλω το συνηθιζω εγω κ το απολαμβανω ολοενα κ περισσοτερο...

Να ευχηθω σε ολους καλο καλοκαιρι και καλες διακοπες...(προσφατα την κυριακη που μας περασε στον δρομο απο χαλκιδικη 1ο ποδι μεχρι θεσ/νικη ημασταν διπλα διπλα με ενα ιδιο σιβικ galaxy grey για αρκετα χιλιομετρα....παιδια το αμαξι μας ειναι φανταστικο κ ειναι ωραιο να το οδηγας αλλα και να το βλεπεις ειτε απο μπροστα σου στον δρομο σου ειτε απο πισω σου και να το θαυμαζεις... :) )

Link to comment
Share on other sites

Εχει αλλάξει κανείς τακάκια και αν ναι στα πόσα χιλιόμετρα?

Εγώ στα 18500 χιλ.αρχισε και κανει θόρυβο απο τα λαμάκια που έχει στα τακάκια.πηγα στην αντιπροσωπία και διαπιστώσαμε ότι τα τακάκια είναι στο όριο και οι δίσκοι αχρηστοι.έχουν πολλές και βαθιές αυλακώσεις.ζήτησα αντικατάσταση και συμφώνησαν γιατί δεν δικαιολογείται τέτοια φθορά στους δίσκους.θα πληρώσω μονο τα τακάκια γιατί θεωρήτε αναλώσιμο υλικό + το service των 20000κμ που πλησιάζει.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά το παρήγγειλα εχθές (1.8 executive black) μετά από το test drive 30 km. Η πλάκα είναι ότι οι 50 περίπου πόντοι παραπάνω μήκους ήταν καθοριστικοί για το parking μου κι εκεί που είχαμε απογοητευτεί, ευτυχώς μας έκοψε και δοκιμάσαμε με αντίθετη φορά. Με 5 μανούβρες μπαίνει και με άλλες 5 βγαίνει (εκεί που το jazz έμπαινε κι έβγαινε μονοκοπανιά και από την αντίθετη κατεύθυνση).

 

Εμένα πάντως μου άρεσαν πολύ και οι αναρτήσεις που άκουσα κάποιους να παραπανιούνται και ο θόρυβος του κινητήρα (που σίγουρα δεν είναι ενοχλητικός) αλλά πολύ ωραίος για το χαρακτήρα του αυτκινήτου, αλλά και γενικά η όλη αίσθηση.

Και παρότι είχα να οδηγήσω πολύ καιρό αυτοκίνητο με συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων, δε με δυσκόλεψε καθόλου και νομίζω ότι έχουν βρει την ιδανική θέση του λεβιέ και με πολύ εύκολο κούμπωμα.

Ίσως το μόνο που δε μου άρεσε ήταν αυτό ψεύτικο υλικό στο πολύ καλοσχεδιασμένο χειρόφρενο κατά τα λοιπά.

Την άλλη εβδομάδα θα το έχω μιας και υπήρχε ήδη στην αποθήκη του Παπρά!

 

 

καλοριζικο φιλε θα την ευχαριστιθεις την civicara πολυ:)

Γιαννης
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας και πάλι.

Σήμερα έγινε το 1ο σέρβις με 9660 χιλ στο χιλιομετρητή

Χωρις ραντεβού γιατί ήταν το ενδιάμεσο και οχι το προγραμματισμένο του έτους

Λάδια Honda 4 λίτρα 52,52 ΕΥΡΩ

Φίλτρου Λαδιού 8,95 ΕΥΡΩ

Σύνολο 73.15 ΕΥΡΩ

Σε μισή ώρα είχα τελειώσει και ας μην ήμουνα σε λίστα ραντεβού πήγα όμως 9 το πρωί

Μου έδωσαν δύο αποδείξεις αποδείξεις μια για τα αναλωσιμα (λαδια, φίλτρο) και μια

παροχής υπηρεσιών μηδενική.

Αυτό που μου άρεσε ήταν το γέγονος ότι διατηρηται ηλεκτρονική βαση δεδομένων

για όλους του πελάτες. Και επίσης ότι όλοι σε αντιμετωπίζουνε με ευγένιια και είναι πρόθυμοι να σε απαντήσουν σε οποια απορία και αν έχεις χώρις να δείχνουν ότι το κάνουν σαν αγγαρία και χωρις να προβάλουν δικαιολογίες για να σε αποφύγουν.

Ο χόρος αναμονής είναι φιλικά διαμορφωμένος μπροστά απο το συνεργείο και πίσω από την έκθεση με τζαμαρία για να έχεις τη δυνατοτητα να πρακολουθείς το αυτοκίνητό σου την ώρα του σερβις.

Σε συζητηση με τον διευθυντή αναφερθηκα στο θέμα της πρόσβασης εντος του χώρου του συνεργειου. Μου είπε ότι κανονικά και αυτοι δεν επιτρέπουνε διοτι σε

περιπτωση τραυματισμου, οσο απιθανο και αν ακουγεται για μερικους, η αντιπροσωπεια δεν παρέχει καμια κάληψη και επισης για να μην απασχολείται το προσωπικο και κυριος σε περιοδους μεγαλου φόρτου. Εντουτις εαν ο πελάτης θέλει

κατι ιδιαιτερο να ζητήσει έχει τη δυνατοτητα να μπει εντος του συνεργείου με συνοδεια καποιο υπαλλήλου απο τον χώρο υποδοχής του συνεργείου.

Αυτά προς το παρων καλες διακοπες σε ολους.

Link to comment
Share on other sites

Εχει αλλάξει κανείς τακάκια και αν ναι στα πόσα χιλιόμετρα?

Εγώ στα 18500 χιλ.αρχισε και κανει θόρυβο απο τα λαμάκια που έχει στα τακάκια.πηγα στην αντιπροσωπία και διαπιστώσαμε ότι τα τακάκια είναι στο όριο και οι δίσκοι αχρηστοι.έχουν πολλές και βαθιές αυλακώσεις.ζήτησα αντικατάσταση και συμφώνησαν γιατί δεν δικαιολογείται τέτοια φθορά στους δίσκους.θα πληρώσω μονο τα τακάκια γιατί θεωρήτε αναλώσιμο υλικό + το service των 20000κμ που πλησιάζει.

 

Ως αναφορά τα τακάκια αυτό έχει να κανει με τον χειρισμο του αυτοκινητου και αν

χρησιμοποιουνται μαλακα τακακια τα οποια εχουνε μεν μικροτερη διαρκεια ζωής αλλα φρεναρουν καλύτερα.

Ως αναφορα τις δισκοπλακες που μάλλον ειναι οι μπροστινες τι να σου πω το θεωρω και εγώ το θεορώ αδικαιολογειτο. Ισως η αυλακωσεις να οφείλονται στα λαμακια των βασεων απο τα τακακια. Ελπιζω η αντικαταστασή τους γίνει χωρίς χρεωση.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα,ναι η αντικατάσταση είναι χωρίς χρέωση ούτε ανταλακτικου ούτε εργασίας.Από ότι μου είπαν χρησημοποιούντε τακακια οικολογικά απο την honda με αποτέλεσμα να μην έχουν μεγάλο χρόνο ζωής.Η αλήθεια είναι ότι τα πιέζω αρκετά τα φρένα ,αλλά αυτό σε καμιά περίπτωση δεν δικαιολογεί καταστροφή του δισκου.Δεν ειναι απο τα λαμάκια,αυτό το είχα παρατηρήσει απο πολυ καιρό,εκαναν αυλακώσεις σιγα σιγά οι δίσκοι(μπροστινοί) μεχρι τώρα που είναι σε άθλια κατάσταση μετα απο 18500κμ.Το ευχάριστο είναι ότι οι ανθρωποι εκεί το είδαν ,το δέχτηκαν και δεν με ταλαιπώρησαν με ιστορίες του στυλ ειναι αναλώσιμα ,δεν καλυπτονται κλπ.(ΙΑΚΩΒΙΔΗΣ - ΠΡΕΒΕΖΑ)Εγινε παραγγελία των ανταλακτικων και περιμένω ειδοποιηση για την αντικατάσταση.Τουλάχιστον αποδείχθηκε ότι η η επταετής εγγυηση δεν είναι μούφα.Τα επιχειρήματα μου ήταν ότι αν δεν καλυφθούν από την εγγύηση εγώ θα τα αντικαταστούσα μόνος μου με after market από το εμπόριο και δεν θα ρίσκαρα να δώσω ενα σωρό λεφτά για δισκόπαλακες και τακάκια honda με χρόνο ζωής 18000κμ.Ευχομαι να μην υπάρχει πρόβλημα και σε άλλους και απλά να ήταν μια αστοχία υλικού σε μένα
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...