Jump to content

All about Honda


songless_bird
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Το μόνο κακό με το κόκκινο είναι πως δεν είναι μεταλλικό.

Και είναι κρίμα γιατί στα ίδια λεφτά μπορείς να επιλέξεις κάποιο που να είναι...

"Never make anyone a priority in your life when you're only an option in theirs..."
Link to comment
Share on other sites

Έχω την εξής απορία: Η επέκταση εγγύσης αφορά μόνο τους νέους κατόχους civic; Αν και νομίζω πως ναι, ας μας ενημερώσει σχετικά όποιος γνωρίζει.
Link to comment
Share on other sites

Αυτό από οτι φαίνετε μάλλον όλοι το αντιμετωπίζουν αλλά άλλοι το καταλαβαίνουν και άλλοι δεν το καταλαβαίνουν. Αλλά απο οτι διαβάζουμε στα διάφορα forum μάλλον δεν είναι πρόβλημα και απλά έτσι είναι απο την κατασκευή του το αυτοκίνητο. Πάντως δεν είναι στο μόνο αυτοκίνητο που έχει παρατηρηθεί αυτό το φαινόμενο αλλά στα περισσότερα νέα αυτοκίνητα παρατηρείται αυτό το φαινόμενο. Γενικότερα για αυτο το θέμα ακούγονται διάφορα και μην φανταστεί οτι τραβάει τόσο πολύ που δεν κρατιέται το αυτοκίνητο στην ευθεία. Πάντως τελευταία δεν έχει αναφερθεί ούτε απο τα περιοδικά οτι το αυτοκ΄νητο αντιμετωπίζει πρόβληματα ευστάθειας. Πίστευω να υπάρχουν και ποιο ειδικοί απο εμένα και να σου δώσουν ποιο κατάτοπιστικές απαντήσεις.

 

Μετά το σταύρωμα των ελαστικών στα 10000 βελτιώθηκε η κατάσταση.

Μάλλον η μεγάλη διάσταση των ελαστικών κάνει πιο ευάλλωτη τη γεωμετρία του αυτοκινήτου στις κλίσεις του δρόμου. Οι περισσότεροι ελληνικοί δρόμοι παίρνουν κλίσεις .. με το μάτι, οπότε είναι λογική η απόκλιση. Δεν μπορώ πάντως να ξανακούσω αυτή τη βλακεία ότι τα καινούρια αυτοκίνητα γέρνουν δεξιά για λόγους ασφαλείας.

Link to comment
Share on other sites

Μετά το σταύρωμα των ελαστικών στα 10000 βελτιώθηκε η κατάσταση.

Μάλλον η μεγάλη διάσταση των ελαστικών κάνει πιο ευάλλωτη τη γεωμετρία του αυτοκινήτου στις κλίσεις του δρόμου. Οι περισσότεροι ελληνικοί δρόμοι παίρνουν κλίσεις .. με το μάτι, οπότε είναι λογική η απόκλιση. Δεν μπορώ πάντως να ξανακούσω αυτή τη βλακεία ότι τα καινούρια αυτοκίνητα γέρνουν δεξιά για λόγους ασφαλείας.

Σε εμένα βελτιώθηκε στα 3200 μετά απο ξανά ζυγοστάθμιση και ευθυγράμισση και βάζοντα 30psi στα λάστιχα και όχι 32 όπως μου είχαν πει απο την αντιπροσωπεία. Ο λαστιχάς πάντως μου το υποστήριξε με άλλα παρόμοιας διάστασης λάστιχα τα οποία έπειρναν 30psi.

 

Όσο για το θέμα της ασφάλειας που τέθηκε στο forum αυτό έχει υποστηριχτεί και από άλλους και σε αυτό και σε άλλα forum. Πάντως και εμένα παρόλο που το ανέφερα μου φαινόταν απο την αρχή λίγο περίεργο να έχει τεθεί τέτοιο θέμα κλίσης για περισσότερη ασφάλεια.

Link to comment
Share on other sites

Έχω την εξής απορία: Η επέκταση εγγύσης αφορά μόνο τους νέους κατόχους civic; Αν και νομίζω πως ναι, ας μας ενημερώσει σχετικά όποιος γνωρίζει.

αυτό που θα σου πω είναι ότι είμαστε τυχεροί που πήραμε την 7ετή εγγύηση. Όχι απλά δεν πρόκειται για επέκταση αλλά πρακτικά για περιορισμό της εγγύησης στην τριετία του εργοστασίου και ανοχές έκτοτε μόνο σε μηχανολογικό επίπεδο που απλά δεν χαλάει στα χόντα.

Η 10ετή ισχύει για αγορές από 02/08.

Link to comment
Share on other sites

Στο θέμα των ελαστικών παρατήρησα ότι έχετε δίκιο. Πράγματι η μεγάλη διάσταση τα κάνει ευαίσθητα στο να ¨διαβάζουν" τις κλίσεις των κατσικόδρομων της χώρας. Επίσης σας προτρέπω να βάζετε οριακά 29 psi διότι έτσι βελτιώνεται και η άνεση. Εμένα έβαλαν λίγο παραπάνω στο ετήσιο και άρχισε να κοπανάει.

Πάντως ο κατασκευαστής προτείνει 30 παντού και 38 πίσω αν το έχετε φορτώσει. Τα γράφει στην πόρτα του οδηγού.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όπως θα προσέξατε και στο εγχειριδιο χρησης, στο νέο Honda Civic δεν μπάίνουν οι κλασσικές μεταλίκές αλυσίδες χονιού. Γιαυτό ψάχνω να πάρω τις πάνινες που είναι σαν δίχτυ που αγκαλιάζει τον τροχό. Έχει κανείς εμπειρία από τέτοιες αλυσίδες και πόσο αποτελεσματικές είναι. Αν ναι κάποια μάρκα και τιμές που τις έχετε αγοράσει.Ρώτησα στην Autoplus και μου είπαν για τις Autosock 225/45/17 στα 90ε.

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα σε όλους, σε εμένα δεν τραβάει καθόλου το τιμόνι και πιστεύω ότι είμαι σε θέση να το καταλάβω.Εκτιμώ ότι τα τυχόν προβλήματα οφείλονται στους Ελληνικούς καρόδρομους περισσότερο παρά στο αυτοκίνητο,χωρίς να αποκλειω και το γεγονός να είναι κάποιο προβληματικό.

Όσον αφορά για την αναφορά προβλημάτων εδώ πιστεύω ότι καλώς γίνεται,για να ξέρουν και οι επόμενοι τι θα αγοράσουν.

Μιας και μιλάω για προβλήματα........πολύ ΤΡΊΞΙΜΟ ρε παιδιά.Τα εικοσιτρία χιλιάρικα δεν έτριζαν καθόλου όταν τα έδινα!!!Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι φανταστικό και σίγουρα αυτό θα ξαναέπαιρνα αν χρειαζόταν.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ κι απαυξάνω! Είναι όπως ακριβώς τα λες. Χωρίς υπερβολές...

 

Άσχετο, αλλά η πανοραμική ηλιοροφή αξίζει τα 800€;

Μήπως χαμηλώνει την οροφή κι ακουμπάει το κεφάλι; (είμαι 1.90 ύψος).

 

Επίσης, το κλειδί για τέτοιο αμάξι (σχεδιασμός, τιμή) δεν είναι παραφωνία; Γίνεται να είναι τόσο μέτριο (αν όχι άσχημο;)

 

Τέσπα, δεν κολλάω εκεί, αλλά λέμε τώρα. Είναι το κερασάκι στην τούρτα, πώς να το κάνουμε δηλαδή... :O

 

Τέλος, το καλύτερο χρώμα ποιο είναι πιστεύετε για το συγκεκριμένο αμάξι;

Εκτός του μαύρου που είναι το best (αλλά και λίγο "σούπα")...

 

ΕΓΩ ΕΧΩ ΤΟ GALAXY GREY ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΕΙΝΑΙ Ο,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ, ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΡΑΓΙΚΟ..ΤΕΣΠΑ...ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΟΝΤΩΣ ΤΡΑΒΑΕΙ ΛΙΓΑΚΙ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΕΜΑ..

ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΧΑΛΑΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΟ CIVIC MOY?

EINAI ΤΟ0 ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΔΗΓΩΝΤΑΣ ΤΟ ΔΕ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΩ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥ :lol: ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ...ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΠΑΕΙ ΠΙΣΩ..

Link to comment
Share on other sites

αυτό που θα σου πω είναι ότι είμαστε τυχεροί που πήραμε την 7ετή εγγύηση. Όχι απλά δεν πρόκειται για επέκταση αλλά πρακτικά για περιορισμό της εγγύησης στην τριετία του εργοστασίου και ανοχές έκτοτε μόνο σε μηχανολογικό επίπεδο που απλά δεν χαλάει στα χόντα.

Η 10ετή ισχύει για αγορές από 02/08.

 

Έχεις απόλυτο δίκιο, άκουσα επίσης ότι την δικαιούται μόνο ο πρώτος αγοραστής, που αν αληθεύει, επηρεάζει ένα σημαντικό μεταπωλητικό ατού του αυτοκινήτου. Είναι παράδοξο πάντως, το ίδιο μοντέλο να έχει διαφορετική αντιμετώπιση από πλευράς εγγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

kalispera sas.

edo kai 2 meres apokthsa to honda to yvridiko exo kanei 78 xilimetra kai den exo gnomh.

8a h8ela na rothso an se afto to forum tou myphone symperilamvanete kai to yvridiko sxetika me shzhthseis h yparxοun allou sto myphone anafores sxetika me afto.

sas efxaristo.

samsung is the winner
Link to comment
Share on other sites

Μιας και μιλάω για προβλήματα........πολύ ΤΡΊΞΙΜΟ ρε παιδιά.Τα εικοσιτρία χιλιάρικα δεν έτριζαν καθόλου όταν τα έδινα!!!Κατά τα άλλα το αυτοκίνητο είναι φανταστικό και σίγουρα αυτό θα ξαναέπαιρνα αν χρειαζόταν.

 

Λίγο να αναλύσεις τι εννοείς όταν μιλάς για τρίξιμο παρακαλώ;

Αναφέρεσαι στο ταμπλώ; Δεν έχουν διορθωθεί τα προβλήματα σου;

Ρωτάω γιατί "ψήνομαι" για αγορά...

"Never make anyone a priority in your life when you're only an option in theirs..."
Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΟΡΕΣΕΙ ΤΟ CIVIC 1,8 5D H OXI. O ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΛΕΕΙ ΟΧΙ. ΤΙΣ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ

ΤΕΛΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΟΡΕΣΕΙ ΤΟ CIVIC 1,8 5D H OXI. O ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ ΛΕΕΙ ΟΧΙ. ΤΙΣ ΕΧΕΙ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ

Φίλε μου ο κατασκευαστής αναφέρεται στις κλασσικές αλλυσίδες που φοράνε τα αυτοκίνητα όχι στις νέες αλυσίδες που μπαίνουν εξωτερικά ή στα "πανιά" όπως είναι της Autoshock. Εγώ έχω της Autoshock και τα έχω χρησιμοποιησεί χωρίς κανένα πρόβλημα για το αυτοκίνητο. Απλά αν χρησιμοποιήσεις τελικά "πανιά" σαν της Autoshock να μην τολμήσεις να τα χρησιμοποιήσεις σε στεγνό δρόμο γιατί θα πρέπει να αγοράσεις καινούργια για την επόμενη φορά που θα πας στα χιόνια!

Link to comment
Share on other sites

ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΚΛΑΣΣΙΚΕΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΔΕΝ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΑΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ, ΓΙΑΤΙ ΤΑ "ΠΑΝΙΑ" ΔΕΝ ΤΑ ΠΟΛΥΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ

Δεν νομίζω οτι κάποιος από εδώ με ελαστικά 225/45R17 να έχει φορέσει αλυσίδες στο civic του.

 

Το manual στην σελ.415 αναφέρει οτι σε ελαστικά 225/45R17 δεν μπορούν να τοποθετήθούν κανενός είδους αλυσίδες για αυτό αν θέλεις να τοποθετήσεις αλυσίδες πρέπει να τα αντικαταστήσεις με την διάσταση 205/55R16. Τώρα εσύ αν θες να το ρισκάρεις μπορείς να το κάνεις και να μας ενημερώσεις για την εμπειρία που είχες με τις αλυσίδες.

Link to comment
Share on other sites

κι ομως σημερα στην πατησιων περασε ενα civic 1.8 με θαυμασιες "αλυσιδενιες" αλυσιδες και δυστυχως δεν προλαβα να ρωτησω που τις πηρε...

oxi θα σου πω το αλλο...ΝΙΚΟΣ ΚΟΡΟΜΠΟΣ ερχομαι απο εκει σε λιγο....

 

*SugarTown*

Link to comment
Share on other sites

ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΑΣ (225/45R17) ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΜΗΝΑ ΑΠΟ ΤΟ praktiker 80 ΕΥΡΩ. ΘΑ ΤΣΕΚΑΡΩ ΤΗΝ ΜΑΡΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ.

ΑΠΛΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΑΣΑ ΠΡΙΝ ΔΙΑΒΑΣΩ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΣ ΣΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥΣ.

Link to comment
Share on other sites

Λίγο να αναλύσεις τι εννοείς όταν μιλάς για τρίξιμο παρακαλώ;

Αναφέρεσαι στο ταμπλώ; Δεν έχουν διορθωθεί τα προβλήματα σου;

Ρωτάω γιατί "ψήνομαι" για αγορά...

 

Καλησπέρα,το ταμπλώ τρίζει και όχι μόνο σε ένα σημείο αλλά σε διαφορετικά. Μην φανταστείς ότι δεν στέκεσαι μέσα από το θόρυβο αλλά είναι αρκετά ενοχλητικό.Το πρόβλημα άρχισε μετά τα πρώτα 1200 χιλιόμετρα,στο μπρόστα μέρος του ταμπλώ κάπου κοντά στον αεραγωγό, μετά έκοψε από εκεί , στην συνέχεια παρουσιάστηκε στο σημείο δίπλα απο το rcd στην ένωση με τον αερόσακο του συνοδηγού και τώρα τελευταία τρίζει λίγο στο σημείο του κοντέρ.Το θέμα είναι ότι δεν εμπιστεύομαι να μου λύσουν όλο το ταμπλώ γιατί πιστευω ότι αντί να λύσω το πρόβλημα θα το μεγαλώσω!!! Να σου πω ότι το αυτοκίνητο είναι 3 μηνών με 9300 χιλιομετρα.

Σαφώς και να το πάρεις ,να είσαι σίγουρος ότι δεν θα μετανιώσεις.

Link to comment
Share on other sites

κι ομως σημερα στην πατησιων περασε ενα civic 1.8 με θαυμασιες "αλυσιδενιες" αλυσιδες και δυστυχως δεν προλαβα να ρωτησω που τις πηρε...

Παρατήρησες μήπως ήταν αυτές που μπαίνουν εξωτερικά και δένουν πάνω στο ένα μπουλόνι της ρόδας; Γιατί αυτές δεν έχουν εσωτερικό δαχτύλιο όπως οι κλασσίκες αλυσιδες και πιθανώς να κάνουν αλλά δεν έχουμε δει κανέναν να τις έχει δοκιμάσει γιατί άλλωστε είναι και πανάκριβες έχουν γύρω στα 300 euro!

Link to comment
Share on other sites

Παρατήρησες μήπως ήταν αυτές που μπαίνουν εξωτερικά και δένουν πάνω στο ένα μπουλόνι της ρόδας; Γιατί αυτές δεν έχουν εσωτερικό δαχτύλιο όπως οι κλασσίκες αλυσιδες και πιθανώς να κάνουν αλλά δεν έχουμε δει κανέναν να τις έχει δοκιμάσει γιατί άλλωστε είναι και πανάκριβες έχουν γύρω στα 300 euro!

 

Γιατί δε παίρνετε ρε παιδιά κανένα λεωφορείο μέχρι να ξεχιονίσει η κατάσταση;

Αλυσίδες και ESP δεν είναι συμβατά. Πέραν του κινδύνου να χαλάσει κάτι (άντε βρε άκρη μετά με την εγγύηση του Σακαράκη) είναι πιθανό να μην είναι ασφαλές.

Το αυτοκίνητο απέχει πάρα πολύ από τις 4Χ4 δυνατότητες. Είναι καθαρόαιμο και αυτό έχει και τα μειονεκτήματα του, ειδικά στην ελλάδα όπου η "κούρσα" πρέπει να μοιάζει με τρακτέρ για να επιβιώσει στους δρόμους μας.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...