Jump to content

Τα πάντα για το Vodafone live! & Vodafone 360


Gka
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Wirelessly posted (antonis_wrx_over_gprs: Nokia3510i/1.0 (04.44) Profile/MIDP-1.0 Configuration/CLDC-1.0)

 

Αρχικό Μήνυμα από Agent M

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Gka (29 Μάι. 2004 , 17:28)

 

Είναι αργό. Η ταχύτητα εξαρτάται από το σήμα αλλά και πόσο "κίνηση" έχει στο live την ώρα που μπαίνεις.

 

Σε ευχαριστώ φίλε μου! :)

Πάντως δεν νομίζω πως δικαιολογήται τέτοια ταχύτητα απο το γεγονός ότι είχα δοκιμάσει το Live! περίπου στις 2.30 με 3 το βράδυ... :o

 

Mhn to les.Apo empeiria pou exw apo to cote gprs toulaxiston arga ta vradia sernetai arketa enw twra pou den exei kinhsh petaei! :cool: kati antistoixo 8a sumvainei k sxetika me thn kinhsh sto vf gprs k live! :cool:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 976
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Επίσης να σας επισημάνω το γεγονός οτι συνήθως το βράδυ εκτελούνται και εργασίες ή συντηρήσεις συστημάτων από όλες εταιρίες και γι’ αυτό μπορεί να υπάρχει και σχετική καθυστέρηση στην ταχύτητα

:whistle: :whistle: :whistle:

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Owner of Samsung Galaxy Note II

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος cabj (30 Μάι. 2004 , 11:43)

 

Επίσης να σας επισημάνω το γεγονός οτι συνήθως το βράδυ εκτελούνται και εργασίες ή συντηρήσεις συστημάτων από όλες εταιρίες και γι’ αυτό μπορεί να υπάρχει και σχετική καθυστέρηση στην ταχύτητα

:whistle: :whistle: :whistle:

 

Σωστό κι'αυτό αλλά πιο σπάνιο, λες να κάνουν κάθε μέρα αναβαθμίσεις στο δίκτυο :p
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Gka (30 Μάι. 2004 , 13:41)

 

Σωστό κι'αυτό αλλά πιο σπάνιο, λες να κάνουν κάθε μέρα αναβαθμίσεις στο δίκτυο :p

 

 

Μην το λες αυτό… :whistle: :whistle:

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

Owner of Samsung Galaxy Note II

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος kallitexnis (31 Μάι. 2004 , 20:25)

 

re pedia gnorizei kanenas ti dieuthinsi i to tilefono ekeinou tou katasthmatos stin athina pou aferei to voda live apo diafores siskeues?

euxaristo..

 

Έχεις pm ;)
Link to comment
Share on other sites

Καλό θα ήταν τώρα που πλησιάζει το imode, να αρχίσει η Vodafone να εμπλουτίζει το live! με χρήσιμες υπηρεσίες που του λείπουν όπως κρατήσεις εισιτηρίων, αγορά προϊόντων, αυτοματοποίηση στην υπηρεσία χάρτη (όπως το ΤΙΜ Finder που δεν χρειάζεται να εισάγει ο χρήστης την τοποθεσία που βρίσκεται), πρόγραμμα τηλεόρασης :!: , πληροφορίες αστικών συγκοινωνιών ΟΑΣΑ :!: και ταξί, πληροφορίες κυκλοφοριακού φόρτου στην πόλη (πρόγραμμα ΕΜΠ), πληροφορίες αεροδρομίου και ΟΣΕ, πληροφορίες τηλεφωνικού καταλόγου και άλλα τόσα μικρά πράγματα που επανηλλειμένως ζητούν διάφοροι χρήστες του φόρουμ και που σίγουρα θα κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη!

 

Το live! έχει μείνει στάσιμο στις ίδιες υπηρεσίες εδώ και καιρό και μάλιστα οι περισσότερες από αυτές είναι υπηρεσίες διασκέδασης (real tones κτλ.) ενώ απουσιάζουν υπηρεσίες που θα διευκολύνουν την καθημερινότητα (σαν αυτές που ανέφερα παραπάνω)! Έχει αρχίσει να με απογοητεύει και να μου δίνει την εντύπωση ότι πρόκειται μόνο για ένα ακριβό παιχνίδι διασκέδασης που απευθύνεται σε trendy teenagers (οι οποίοι μάλιστα το βαριούνται μετά από λίγο καιρό), καθώς του λείπουν οι σημαντικές εκείνες υπηρεσίες (αν εξαιρέσουμε τις ειδήσεις και τον καιρό) που θα το έκαναν χρήσιμο για τον καθένα μας! Αν θέλει λοιπόν να διατηρήσει τη θέση του απέναντι στο άρτι αφιχθέν imode, καλό θα ήταν να εμπλουτιστεί με πρωτοποριακές υπηρεσίες και να τις διαφημίσει μαζί με την έλευση της τρίτης γενιάς ώστε να κλέψει τις εντυπώσεις!

 

Τι να την κάνεις την τρίτη γενιά και το video-streaming (που θα σου στοιχίζουν και μία περιουσία) όταν δεν μπορείς να δεις το πρόγραμμα της τηλεόρασης ή να ψάξεις έναν αριθμό τηλεφώνου μέσα από το μενού του live!

 

Και βέβαια απαραίτητη εκτός από την εισαγωγή νέων υπηρεσιών είναι και η εφαρμογή flat χρέωσης (έστω με κάποιο όριο διακίνησης πέρα από το οποίο θα εφαρμόζεται η ογκοχρέωση)!

 

EDIT: To i-mode έχει ανακοινώσει τη συνεργασία με 100 μεγάλες ελληνικές και διεθνείς φίρμες (Μέγαρο Μουσικής, Παπασωτηρίου, CNN, Μινωικές, Esquire, Mad, Aegean...)! Τρέμε Voda!

Link to comment
Share on other sites

me vriskoun apolita simfono ola auta pou les...

thelo na pisteuo oti kapoia stigmi auta opws kai alla polla tha simperilifthoun sto live...

auta pou den kserw einai to kata poso xreiazontai dikaiomata gia tin xrisimpoihsh ton parapano ipiresion apo tritous...

gia paradeigma auto me tin kikloforia stous dromous tou emp h ton tilefoniko katalogo... den nomizo na ta dorizoun to politexneio h ote stin vodafone kai se kathe vodafone...

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Stratos ( 3 Ιούν. 2004 , 22:05)

 

me vriskoun apolita simfono ola auta pou les...

thelo na pisteuo oti kapoia stigmi auta opws kai alla polla tha simperilifthoun sto live...

auta pou den kserw einai to kata poso xreiazontai dikaiomata gia tin xrisimpoihsh ton parapano ipiresion apo tritous...

gia paradeigma auto me tin kikloforia stous dromous tou emp h ton tilefoniko katalogo... den nomizo na ta dorizoun to politexneio h ote stin vodafone kai se kathe vodafone...

 

 

Κοίτα το σύστημα ελέγχου κυκλοφορίας είναι πιλοτικό πρόγραμμα του Πολυτεχνείου και τα στοιχεία του διατίθενται δωρεάν στην WAP ιστοσελίδα του Δήμου Αθηναίων, η Vodafone συνεργάζεται έτσι κι αλλιώς στο πιλοτικό πρόγραμμα "Ερμής" με το εργαστήριο τηλεπικοινωνιών της σχολής Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ (στο οποίο επειδή έχει τύχει να κάνω κάποια προπτυχιακά εργαστήρια, είδα από κοντά και τον τρόπο λειτουργίας του προγράμματος!) και γενικά δεν νομίζω ότι είναι μεγάλα τα έξοδα που απαιτούνται πόσο μάλλον όταν με αυτόν τον τρόπο δίνεται βοήθεια σε ένα ακαδημαϊκό ίδρυμα,

 

Ο τηλεφωνικός κατάλογος από την άλλη μετά την απόφαση της ΕΕΤΤ για την δημιουργία καθολικών καταλόγων, δεν απαιτεί την αγορά δικαιωμάτων από τον ΟΤΕ ή από τις άλλες τηλεπικοινωνιακές εταιρείες οι οποίες έτσι κι αλλιώς με βάση τον νόμο είναι υποχρεωμένες να παρέχουν δωρεάν τους τηλεφωνικούς αριθμούς των συνδρομητών τους σε οποιαδήποτε εταιρεία θέλει να εκδόσει καθολικό κατάλογο, οπότε για αυτή την υπηρεσία απαιτείται μόνο η υποδομή και όχι η αγορά δικαιωμάτων...

 

Όπως επίσης πολύ απλή θα είναι και η δημιουργία συστήματος ενημέρωσης για τα δρομολόγια του ΟΣΕ και του ΟΑΣΑ (που δεν αλλάζουν μέσα στο εξάμηνο) ή τηλέφωνα εταιρειών ταξί, πρόγραμμα της τηλεόρασης ή ακόμα σύνδεση με τον πίνακα αφίξεων/αναχωρήσεων του ΔΑΑ. Όλα αυτά είναι πολύ απλά και πολύ χρήσιμα! Όπως επίσης σε δεύτερη φάση (τώρα με τα e-tickets) θα ήταν πολύ έξυπνη η δημιουργία υπηρεσίας online κρατήσεων και αγοράς ηλεκτρονικών εισιτηρίων (όπως κάνει στην Ελλάδα η Aegean με τα αεροπορικά εισιτήρια και στην Ιαπωνία η Docomo με το i-mode μέσω του οποίου μπορείς να κλείνει "άυλα" ηλεκτρονικά εισιτήρια τα οποία μάλιστα μπορείς να στείλεις και σε φίλους σου με γραπτό μήνυμα σαν δώρο!)

 

Απλά η Vodafone έδωσε βάση στις fun υπηρεσίες (τις οποίες όμως αργά ή γρήγορα κανείς τις βαριέται) αντί να δώσει βάση στις χρηστικές υπηρεσίες που θα βρίσκουν καθημερινή ζήτηση από τους χρήστες.

 

 

Και το λέω για ακόμα μία φορά! Οι σημερινές χρεώσεις είναι μεγάλη τροχοπέδη για τον απλό χρήστη! Χρειάζεται αναπροσαρμογή τους! Στις χρεώσεις υπηρεσιών δεδομένων είμαστε όπως είμασταν το '93 με τις χρεώσεις φωνής! Σιγά σιγά θα αρχίσουν να καταλαβαίνουν οι εταιρείες ότι και τα δεδομένα δεν είναι πλέον είδος πολυτελείας που χρεώνεται πανάκριβα με ογκοχρέωση! Αν θέλουν να υπάρξει τρομακτική αύξηση της διείσδυσης των υπηρεσιών δεδομένων στην συνδρομητική τους βάση (όπως έγινε τη δεκαετία που μας πέρασε με τις υπηρεσίες φωνής) θα πρέπει να αρχίσουν να λογικεύουν τις χρεώσεις και να κάνουν προσφορές με δωρεάν κίνηση και φθηνά πάγια, γιατί η σημερινή διείσδυση των υπηρεσιών δεδομένων στους χρήστες είναι κάτι παραπάνω από μηδαμινή...

Αλλά το ξαναλέω με τα δεδομένα είμαστε σε πρωτόγονη φάση, οι εταιρείες δεν έχουν ακόμα σοβαρή πολιτική στο θέμα! Είμαστε όπως είμασταν με τις χρεώσεις φωνής στις αρχές της κινητής τηλεφωνίας! Μας θεωρούν κορόιδα ακόμα αλλά όταν δουν ότι δεν προχωράει το πράγμα έτσι, φυσικό θα είναι να κάνουν μειώσεις! Ξέρω πολύ κόσμο εμού συμπεριλαμβανομένου που σταμάτησαν να χρησιμοποιούν υπηρεσίες data (WAP, live! κτλ.) ενώ θα μπορούσαν να είχαν εξελιχθεί σε "εθισμένους" χρήστες που θα απέφεραν σημαντικά έσοδα στις εταιρίες (όπως πλέον είναι "εθισμένο" το 70% του πληθυσμού στις φωνητικές κλήσεις και τα SMS), λόγω των ληστρικών χρεώσεων. Αυτοί οι χρήστες λοιπόν αντί να χρεώνονται λογικά και να κάνουν μία Χ κίνηση τον μήνα που θα αποφέρει κάποια έσοδα στις εταιρείς, τώρα με τις ληστρικές χρεώσεις των εταιρειών φτάνουν σε σημείο να αφαιρούν τις ρυθμίσεις του WAP από τις συσκευές τους για να είναι πλήρως αδύνατη η πρόσβαση τους σε αυτό για να μην χρεώνονται! Η εταιρεία συνεπώς αντί να κερδίζει, χάνει χρήστες κι αυτό είναι τρελό όταν πολιτική της εταιρείας θα έπρεπε να είναι η προσέλκυση όλο και περισσότερων χρηστών ώστε σιγά σιγά όλη η συνδρομητική βάση της εταιρείας να αποφέρει κι έσοδα από υπηρεσίες data!

 

Απλά οι εταιρείες σκέφτονται κουτοπόνηρα κοιτώντας να τα "αρπάξουν" από τους λίγους χρήστες που έπεσαν στην παγίδα αντί να κοιτάξουν να κάνουν αυτή την τεχνολογία μέρος της καθημερινότητας των χρηστών με λογικές χρεώσεις που θα τους αποφέρουν μακροπρόθεσμα μεγαλύτερα κέρδή.... Κοινώς το value/money των υπηρεσιών mobile data για τον απλό δυνητικό χρήστη είναι πολύ χαμηλό και δεν υπάρχει λόγος γι'αυτόν να χρησιμοποιήσει (ούτε καν να δοκιμάσει) τις υπηρεσίες αυτές αφού προτιμά να "κουράζεται" λίγο παραπάνω αποκτώντας τις πληροφορίες με τον παραδοσιακό τρόπο (Αθηνόραμα, τηλεφωνικές κρατήσεις, δελτίο καιρού στην τηλεόραση και το διαδίκτυο) παρά να χρεώνεται τρελά ποσά για να τις αποκτήσει μέσω κινητού...

Link to comment
Share on other sites

Έχουν "ηρεμήσει" στη Voda.. γιατί νομίζουν ότι μπορούν να "αντιμετωπίσουν" τo i-mode, όπως στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες! ΑΧαχαχαχαΧΑαχαχα! ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ! Το ελληνικό i-mode είναι πιο οργανωμένο από ποτέ! :cool:

 

Όσον αφορά τη χρέωση της πλοήγησης:

1) H δωρεάν πλοήγηση, ίσως, παραταθεί και μετά τις 15/7 :whistle:

2) Το 1c/KB θα υπάρχει... αλλά έως τον Ιούλιο -ίσως- έχουν δημιουργήσει και άλλα "έξυπνα πακέτα"! :confused: Στα "μέτρα σου"! :D

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος SuRfer ( 4 Ιούν. 2004 , 04:53)

 

Έχουν "ηρεμήσει" στη Voda.. γιατί νομίζουν ότι μπορούν να "αντιμετωπίσουν" τo i-mode, όπως στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες! ΑΧαχαχαχαΧΑαχαχα! ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ! Το ελληνικό i-mode είναι πιο οργανωμένο από ποτέ! :cool:

 

Όσον αφορά τη χρέωση της πλοήγησης:

1) H δωρεάν πλοήγηση, ίσως, παραταθεί και μετά τις 15/7 :whistle:

2) Το 1c/KB θα υπάρχει... αλλά έως τον Ιούλιο -ίσως- έχουν δημιουργήσει και άλλα "έξυπνα πακέτα"! :confused: Στα "μέτρα σου"! :D

 

Άστους "ήρεμους" γιατί τους χρειάζεται ένα γερό ταρακούνημα... Προς το παρόν είμαστε στα λόγια αλλά από Δευτέρα θα τα δουν και στην πράξη και θα τρίβουν τα μάτια τους :blink:
Link to comment
Share on other sites

Και τα διαφημιστικά της CosmOTE... είναι πολύ καλά! Έντυπα... και ηλεκτρονικά! :whistle: Πείθουν! ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΙΤΟ!

i-mode :: Το internet της κινητής τηλεφωνίας! Συναρπαστικά... απλό! ;)

Link to comment
Share on other sites

Παραθέτω εδώ από το thread του i-mode τη λίστα με τις διαθέσιμες υπηρεσίες του i-mode, έτσι για να καταλάβουμε ότι πράγματι μπροστά στο "αυτοκίνητο" i-mode, όπως είπε ένας φίλος παραπάνω, το live! μοιάζει με ποδήλατο!

 

Ένα μεγάλο μπράβο στην Cosmote που παρέχει ένα τόσο πλήρες πακέτο υπηρεσιών και συλλυπητήρια στη Vodafone που αν δεν τρέξει να συμμορφώσει το παραμελημένο live! της άμεσα... θα χάσει παταγωδώς το παιχνίδι του ανταγωνισμού από το i-mode (προσωπικά περιμένω το i-mode over 3G για να μετακομίσω!)

 

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Mythozz ( 3 Ιούν. 2004 , 23:22)

 

[imgalign=right]/news/cosmote.gif[/imgalign]

Στο i-menu της Cosmote εμφανίζονται οι εξής κατηγορίες, σε καθεμία από τις οποίες υπάρχουν τα επίσημα sites που δίνουν στους χρήστες μεγάλη δυνατότητα επιλογής, όπως:

  • 1. Ενημέρωση / Καιρός
  • 2. Οικονομία
  • 3. Αθλητικά
  • 4. Mobile banking
  • 5. Χάρτες & Info
  • 6. Διασκέδαση
  • 7. Lifestyle / Showbiz
  • 8. Άστρα / Χιούμορ
  • 9. Ringtones
  • 10. Εικόνες & Cartoons
  • 11. Games
  • 12. Ταξίδια / Κρατήσεις
  • 13. On-line αγορές
  • 14. Chat & Date

Μία λίστα με τους 100 περίπου διαθέσιμους παρόχους υπηρεσιών δόθηκε στους εκπροσώπους τύπου, ανάμεσα στους οποίους θα βρείτε:

 

Στον τομέα της Ενημέρωσης: e-go ΕΘΝΟΣ, in.gr Eιδήσεις, ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, ΕΡΤ, Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, Tα νέα του ΑΝΤ1, TO BHMA, CNN, METEONEWS, SNOW-BEACH REPORT, Εθνικό Αστεροσκοπείο, Αθηνών, Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών, e-go TOMORROW, myphone.gr, techlife.

 

Στον τομέα της Οικονομίας: EURO2day.gr, GBC (Greek Business Channel), ΗMEΡΗΣΙΑ ΟNLINE, Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ-INVESTOR in.gr, Χρηματιστήριο SMART, Stockrally, ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.

 

Στον τομέα των Αθλητικών: Asport.gr, Contra.gr, e-go ΕΘΝΟΣΠΟΡ net, Sportnet.gr, easybetnet.com, Kastelliotis.net, SpotBet.gr, ΤΟ ΣΤΟΙΧΗΜΑ, 4 ΤΡΟΧΟΙ.

 

Στον τομέα του Mobile Banking: ALPHA BANK, Εθνική Τράπεζα, Τράπεζα Πειραιώς - winbank.

 

Στον τομέα Χάρτες & Info: Aladdin, Driveme.gr, navigation.gr, Presspoint, ΤΑ ΝΕΑ-Ακίνητα, ΦΕΚ (Ειδησεοφωνική Α.Ε – Newsphone Hellas), justjobs by KPMG, skywalker.gr.

 

Στον τομέα της Διασκέδασης: All-restaurants, DOWN TOWN GOING OUT, Exodos, in.gr agenda, MAD AGENDA, Village (Village Roadshow, Αθηνόραμα, ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ, E-GO ΓΕΥΣΗ, FOOD.

 

Στον τομέα του Lifestyle: ESQUIRE, MIRROR, NITRO, PINK WOMAN, Woman Today, DOWN TOWN GOSSIP & FUN, E-GO FUN, ΤΑΤΙΑΝΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΣΟΥ, Forma, VITA.

 

Στον τομέα Αστρα - Χιούμορ: Astrologynet, e-go Άστρα και Όραμα, Ενόραση, Ωροσκόπος, Gag Movies, jokes.gr-Xιούμορ, OTEnet Fun, Pathfinder Jokes.

 

Στον τομέα των Ringtones: Banana Ringtones, LogoLove Ringtones, MAD Ringtones, MobileFun Ringtones, OTEnet Tunes, Poptones, Ringtones.gr, Tutch for Tones, Virginmega Ringtones.

 

Στον τομέα Εικόνες & Cartoons: Banana Wallpapers, Fast Cars by CAR, LogoLove Wallpapers, Mad Wallpapers & Photos, MobileFun Images, OTEnet Images, Violett i-cards & wallpapers, Virginmega Wallpapers, Wallpapers.gr, Έκθεση Φωτογραφιών, Cartoon Networks, Forever Friends, Funny Cartoons, Garfield & Co, i-comics, kur, Pathfinder e-Cards.

 

Στον τομέα των Παιχνιδιών: Gamelife, ATARI Channel, CAPCOM games, GAMELOFT, GameMaster, Gamikaze, i-mania, Taito G@mepark (TAITO), The Tetris® Channel.

 

Στον τομέα Ταξίδια - Κρατήσεις: Aegean Airlines, anixe.gr, Athens Airport, Olympic Airlines, Blue Star Ferries, Flying Dolphins, Minoan Lines, OpenSeas, Superfast Ferries, Avance, Best In Greece, ΔΙΑΚΟΠΕΣ.

 

Στον τομέα Online Αγορές: E-shop.gr, MAD Shop, Shop21, Παπασωτηρίου, FLERIA, ΙΝΤΕΡΦΛΟΡΑ, PathfinderShopping.

 

Στον τομέα Chat & Date: Find a Date, Hot Not Hot, Mobile Chat, OTEnet I love, Parea.gr.

 

Και μη μου πει κανένας ότι το live! έχει σε έστω και μία κατηγορία πιο πλούσιο περιεχόμενο (εδώ μερικές κατηγορίες υπηρεσιών, π.χ. τραπεζικές συναλλαγές-κρατήσεις εισιτηρίων-online αγορές, δεν τις προσφέρει καθόλου η Voda)... Σε λίγο το live! θα το συγκρίνουμε μόνο με το MyCosmos View, το i-mode έχει περάσει ήδη σε άλλο επίπεδο!

Όλα αυτά πρπεπει να προκαλούν ίλιγγο στη Vodafone εκτός αν (που πολύ αμφιβάλω) έχει ετοιμάσει ήδη την αντεπίθεσή της...

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος kcyber (21 Ιούν. 2004 , 00:15)

 

exw cu kai mou exei paei -2,82 euro apo plohghsh se vf live. mhpws 3erei kaneis poso meion mporei na ftasei to ypoleipo???

 

Πόσο να μπορεί να πάει; Εμένα μου έχει πάει μέχρι -4€. Μάλλον δεν θα σου πάει άλλο - γιατί θα μπει φραγή στον αριθμό σου. :)
Link to comment
Share on other sites

Γιατί μιλάτε έτσι για την αγαπητή vodafone και το επίσης αγαπητό vodafone live;Θα σας πώ ενα προσωπικό περιστατικό για να δείτε πώς αντιμετωπίζει η vodafone τους πελάτες της.31/12/2003 έκανα καινούργια σύνδεση στο vodafone 120(με το Ζ600).Όπως θυμάστε υπήρχε προσφορά απο την vodafone για ενα μήνα δωρεάν πλοήγηση στο vodafone live.Όταν μου ήρθε ο λογαριασμός ειδά στην ανάλυση οτι στις 31/1/2004 απο 00:17 εως 23:59(περίπου 24 ώρες δηλαδη)υπήρχε σύνδεση στο vodafone live και μια χρέωση(απλα το αναφέρω)γυρω στα 20 λεπτά.παίρνω τηλέφωνο για να ρωτήσω τι λάθος υπάρχει, του τηλεφώνου ή της εταιρίας γιατι δεν είχα χρησιμοποιήσει το vodafone live για τόσες!!!ώρες και βλέποντας την (έλαχιστη δεν είναι το ποσό)χρέωση θεώρησα αφου ο μήνας δεν είχε περάσει για να χρεωθώ οτι ήταν λάθος της εταιρίας.Απο την vodafone μου είπαν οτι κατέγραψαν το πρόβλημα και θα μου τηλεφωνήσουν σε λίγες μέρες.Τίποτα κανένα τηλέφωνο.Ξαναπέρνω τηλέφωνο και τους λέω οτι πρέπει να μου πείτε τι συμβαίνει,ίσως να οφείλεται στο κινητό και να χρειάζεται να το πάω για service.Τελικά πέρασαν 4 μήνες!!!! και αφου τηλεφώνησα και έβαλα τις φωνές,με παίρνουν τηλέφωνο την επομενη μέρα και ποιά ήταν η απάντηση φαντάζεστέ;Αφου είπα το πρόβλημα, μου απαντάει πως δεν υπάρχει κανένα λάθος και οταν ρώτησα για την χρέωση"τι ώρα κάνατε την σύνδεση;" μεσημέρι του απαντάω "έ τότε τι θέλετε;.ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΤΙΣ VODAFONE ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ 10 ΛΕΠΤΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΚΛΗΣΗ :angry: :angry: :angry:
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά έχω ένα πρόβλημα με το Live! Δεν μπορώ να στείλω MMS :o

Μπήκα στο site της Vodafone έβαλα στο Live! & MMS τις αυτόματες ρυθμίσεις, μου ήρθε μήνυμα και έγινε αντικατάσταση των ήδη υπαρχόντων ρυθμίσεων,πάω να στείλω ένα MMS και μου λέει πως υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας... :(

Μήπως ξέρετε τι παίζει; Τίθεται θέμα προβλήματος ή είναι θέμα χρήστη; :o

 

Σόρυ αν δεν είναι το κατάλληλο μέρος για να εκφράσω το πρόβλημά μου αλλά δεν πολυμπαίνω στο forum γιατί δεν είχα προβλήματα με Voda...

Always have the feeling that something's missing or left behind...[/b]

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Agent M (30 Ιούν. 2004 , 12:44)

 

Παιδιά έχω ένα πρόβλημα με το Live! Δεν μπορώ να στείλω MMS :o

Μπήκα στο site της Vodafone έβαλα στο Live! & MMS τις αυτόματες ρυθμίσεις, μου ήρθε μήνυμα και έγινε αντικατάσταση των ήδη υπαρχόντων ρυθμίσεων,πάω να στείλω ένα MMS και μου λέει πως υπάρχει πρόβλημα επικοινωνίας... :(

Μήπως ξέρετε τι παίζει; Τίθεται θέμα προβλήματος ή είναι θέμα χρήστη; :o

 

Σόρυ αν δεν είναι το κατάλληλο μέρος για να εκφράσω το πρόβλημά μου αλλά δεν πολυμπαίνω στο forum γιατί δεν είχα προβλήματα με Voda...

 

Μπες εδώ επέλεξε τον τύπο συνδρομης που έχεις και το μοντέλο του κινητο σου, τον αριθμό σου --> αποστολή και αποθήκευσε τις ρυθμίσεις. Πρόσεχε όμως να έχεις ενεργοποιήσει απο το 13830 την υπηρεσία mms στην γραμμή σου. :)
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω αν το έχετε παρατηρήσει αλλά η Vodafone στις τελευταίες διαφημίσεις του live! (σχετικά με την φανέλα της εθνικής) τονίζει ότι το vodafone live! παρέχεται με πληθώρα κατασκευαστών από πολλές εταιρείες, για προφανείς λόγους! (Θέλοντας να χτυπήσει το αντίπαλο δέος του i-mode που παρόλο πολύ πιο πλούσιο σε θέματα περιεχομένου, υποστηρίζεται από λίγους μόνο κατασκευαστές κινητών και κατά συνέπεια έχει περιορισμένη γκάμα συσκευών στο ενεργητικό του...)
Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν η ηλιθιότητα της vodafone δεν έχει όρια...

Είδατε πώς κατάντησαν το καημένο το Siemens CX65 που του αλλάξανε τελείως την πρόσοψη και το κάνανε CXV65;;;;;;;

 

Είναι άθλιο!

Ενώ το κανονικό CX65 είναι πραγματικά πολύ όμορφο κινητό με πρωτοποριακή κατά την ταπεινή μου άποψη σχεδίαση, το CXV65 δηλαδή η αντίστοιχη πρόταση της vodafone είναι τελείως διαφορετικό και ξαναγυρνάει στα συνηθισμένα χάνοντας όλο την ομορφιά του αυθεντικού μοντέλου (όπως το πληκτρολόγιο...)

 

Το πρόβλημα είνει ότι σκεφτόμουν να αποκτήσω το CX65 με αναβάθμιση-επιδότηση, αλλά απ' ό,τι φαίνεται στα καταστήματα της vodafone θα υπάρχει μόνο το "κουτσουρεμένο" μοντέλο. Και άντε να πεις το ερυθρόλευκο μενού το ανέχεσαι, αλλά να κάνουν γενικά όλο το κινητό κακάσχημο, πάει πολύ...

 

Ελπίζω στα καταστήματα τους να φέρνουν και την απλή έκδοση αλλιώς με βλέπω να αλλάζω εταιρεία με τα ρεζιλίκια που κάνουν, εμάς τους χρήστες που θέλουμε να κάνουμε αναβάθμιση όπως φαίνεται μας έχουν σε ομηρεία με τα καταστήματα vodafone και αν μας αρέσει μία συσκευή θα πρέπει οπωσδήποτε να πάρουμε τη live! έκδοσή της και τώρα τελευταία εκτός από το μενού η voda είπε να εφαρμόσει την "υψηλή" αισθητική της και στην εμφάνιση των συσκευών...

 

http://www.vodafone-shop.gr/MEDIA/ProductCatalog/m1470018_SiemensCXV65small.jpg http://www.myphone.gr/forum/image/avatars/Siemens-CX65.gif

Το CXV65 και το CX65, no comments...

 

 

ΥΓ: Το ίδιο έκανε και με τα C65 και Μ65...

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος gmmour (12 Ιούλ. 2004 , 13:44)

 

Λοιπόν η ηλιθιότητα της vodafone δεν έχει όρια...

Είδατε πώς κατάντησαν το καημένο το Siemens CX65 που του αλλάξανε τελείως την πρόσοψη και το κάνανε CXV65;;;;;;;

 

Είναι άθλιο!

Ενώ το κανονικό CX65 είναι πραγματικά πολύ όμορφο κινητό με πρωτοποριακή κατά την ταπεινή μου άποψη σχεδίαση, το CXV65 δηλαδή η αντίστοιχη πρόταση της vodafone είναι τελείως διαφορετικό και ξαναγυρνάει στα συνηθισμένα χάνοντας όλο την ομορφιά του αυθεντικού μοντέλου (όπως το πληκτρολόγιο...)

 

Το πρόβλημα είνει ότι σκεφτόμουν να αποκτήσω το CX65 με αναβάθμιση-επιδότηση, αλλά απ' ό,τι φαίνεται στα καταστήματα της vodafone θα υπάρχει μόνο το "κουτσουρεμένο" μοντέλο. Και άντε να πεις το ερυθρόλευκο μενού το ανέχεσαι, αλλά να κάνουν γενικά όλο το κινητό κακάσχημο, πάει πολύ...

 

Ελπίζω στα καταστήματα τους να φέρνουν και την απλή έκδοση αλλιώς με βλέπω να αλλάζω εταιρεία με τα ρεζιλίκια που κάνουν, εμάς τους χρήστες που θέλουμε να κάνουμε αναβάθμιση όπως φαίνεται μας έχουν σε ομηρεία με τα καταστήματα vodafone και αν μας αρέσει μία συσκευή θα πρέπει οπωσδήποτε να πάρουμε τη live! έκδοσή της και τώρα τελευταία εκτός από το μενού η voda είπε να εφαρμόσει την "υψηλή" αισθητική της και στην εμφάνιση των συσκευών...

 

http://www.vodafone-shop.gr/MEDIA/ProductCatalog/m1470018_SiemensCXV65small.jpg http://www.myphone.gr/forum/image/avatars/Siemens-CX65.gif

Το CXV65 και το CX65, no comments...

 

 

ΥΓ: Το ίδιο έκανε και με τα C65 και Μ65...

 

 

Ε άμα αγοράζουν σα τρελοί ότι Dead εμ Live! Εννοώ συσκευή υπάρχει λένε κ αυτοί να το εκμεταλλευτούν …

Λύση στο πρόβλημα σου είναι η αγορά συσκευής από καταστήματα όπως ο Γερμανός που έχουν κ non Live!

Κυνήγα το λευκό της ζωής σου

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος poseidon2004 (12 Ιούλ. 2004 , 16:05)

 

Ε άμα αγοράζουν σα τρελοί ότι Dead εμ Live! Εννοώ συσκευή υπάρχει λένε κ αυτοί να το εκμεταλλευτούν …

Λύση στο πρόβλημα σου είναι η αγορά συσκευής από καταστήματα όπως ο Γερμανός που έχουν κ non Live!

 

 

Αυτό το γνωρίζω... Αλλά όπως είπα και παραπάνω το θέμα είναι να χρησιμοποιήσω την επιδότηση που δικαιούμαι, αλλά το πρόβλημα είναι ότι την επιδότηση μπορείς να την χρησιμοποιήσεις μόνο στα δικά τους καταστήματα που δεν έχουν τις απλές συσκευές...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...