Jump to content

κατά την παραλαβή λείπει τεμάχιο


takpanos
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Letom σημερα ληγει η ημερα παραδοσης. Ευχαριστω για το ενδιαφερον. Του ξαναεστειλα email που του αναφερω πως ακομα δεν εχω λαβει κατι και μου λεει να κανω υπομονη
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 50
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Το ότι λήγει σήμερα η τελευταία μέρα παράδοσης δεν σημαίνει κάτι. Γι' αυτο σου δίνει το ebay περιθώριο για case 30 μέρες μετά την παραλαβή (για πράγματα που παρέλαβες και είναι ελαττωματικά ας πούμε) ή 30 μέρες απο την τελευταία μέρα παράδοσης (για πράγματα που δεν παρέλαβες ποτέ). Εσύ στην επικοινωνία με τον πωλητή μην εστιάζεις στο ότι δεν παρέλαβες κάτι γιατί δεν είναι παράξενο που δεν έχει έρθει. Άλλα έρχονται σε 2 βδομάδες άλλα κάνουν ένα μήνα και βάλε. Η ημερομηνία παράδοσης είναι απλώς μια εκτίμηση σαν μέσος όρος, δεν σημαίνει ότι πρέπει να έρθει εντός αυτής της ημερομηνίας. Εσύ να εστιάσεις στο ότι το τράκινγκ νάμπερ που έχεις δεν δείχνει να έχει φύγει το πακέτο από Κίνα ακόμα. Μπορεί να έχει φύγει και να μην ανανεώθηκε το status, μπορεί όμως και να έχει κολλήσει στην Κίνα για κάποιο λόγο. Εσύ εκεί δώσε βάση. Να του πεις να επικοινωνήσει με το ταχυδρομείο του και να ρωτήσει που βρίσκεται το πακέτο και γιατί στο status φαίνεται να έχει κολλήσει στη Shenzhen.
Link to comment
Share on other sites

Σημερα εχουν περασει 5 μερες μετα την τελευταια μερα παραδοσης και εστειλα στον πωλητη ενα τελευταιο email μηπως και συγκινηθει πριν προχωρησω σε case:

Hello.

I had ordered (on Sep 04, 2016)

3 tvbox http://www.ebay.com/itm/M9S-PRO-Smart-Android-5-1-TV-BOX-S905-Quad-Core-3G-32G-4K-KODI-QWERTY-Keyboard-/291835916602?

whith traking number http://www.17track.net/en/track?nums=RS175244485CN&fc=0

and i have receive only 2.

The 3rd stucked at the airport China.

http://www.17track.net/en/track?nums=RS175244667CN&fc=0

i hope you can help or else i will open case

Link to comment
Share on other sites

Σημερα εχουν περασει 5 μερες μετα την τελευταια μερα παραδοσης και εστειλα στον πωλητη ενα τελευταιο email μηπως και συγκινηθει πριν προχωρησω σε case:

Hello.

I had ordered (on Sep 04, 2016)

3 tvbox http://www.ebay.com/itm/M9S-PRO-Smart-Android-5-1-TV-BOX-S905-Quad-Core-3G-32G-4K-KODI-QWERTY-Keyboard-/291835916602?

whith traking number http://www.17track.net/en/track?nums=RS175244485CN&fc=0

and i have receive only 2.

The 3rd stucked at the airport China.

http://www.17track.net/en/track?nums=RS175244667CN&fc=0

i hope you can help or else i will open case

 

Μην περιμένεις άδικα, κάτι τρέχει με το δέμα, αυτό το send item abroad που το γράφει 3 φορές είναι περίεργο, το δέμα πηγαινοέρχεται από το αεροδρόμιο στο ταχυδρομειο. Άνοιξε case, δώσε και φώτο με το πρώτο δέμα, πες ότι δεν είχες ενημερωθείς ότι στα έστειλε σε 2 δέματα και ότι έχεις υποψίες ότι το tracking number είναι fake. Εν πάση περιπτώσει, εφόσον πέρασε το estimated delivery date έχεις δικαίωμα να διεκδικήσεις τα χρήματα σου.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω φιλε. Θα ανοιξω case σημερα ή αυριο. Απλα δεν εχω ξανανοιξει. Ελπιζω να ειναι ευκολο
Link to comment
Share on other sites

Σημερα εχουν περασει 5 μερες μετα την τελευταια μερα παραδοσης και εστειλα στον πωλητη ενα τελευταιο email μηπως και συγκινηθει πριν προχωρησω σε case:

Hello.

I had ordered (on Sep 04, 2016)

3 tvbox http://www.ebay.com/itm/M9S-PRO-Smart-Android-5-1-TV-BOX-S905-Quad-Core-3G-32G-4K-KODI-QWERTY-Keyboard-/291835916602?

whith traking number http://www.17track.net/en/track?nums=RS175244485CN&fc=0

and i have receive only 2.

The 3rd stucked at the airport China.

http://www.17track.net/en/track?nums=RS175244667CN&fc=0

i hope you can help or else i will open case

Η απαντηση του πωλητη:

hi , dear buyer , maybe it is in customs , and could you please wait it patiencely , is that ok ? thnaks in advance

 

Λοιπον για να ανοιξω case κανω τα εξης?

My eBay>Purchase history>More actions>I didn't receive it

Δε πρεπει να γραψω καπου το τι εγινε?

Το λεω γιατι στη παραγγελια εχει το τρακινγκ με το πακετο των 2 τεμαχιων απο τα 3 που εφτασαν σε μενα.

Το 3 τεμαχιο που δεν εφτασε εχει τρακινγκ το οποιο μου το εδωσε με email μετα απο επικοινωνια μαζι του

Link to comment
Share on other sites

Τι άλλες επιλογές έχει εκτός από "I didn't receive it"?

Contact seller

Return this item

View seller's other items

View similar items

Sell this item

Follow this seller

Hide order

Link to comment
Share on other sites

OK, κάνε αυτό τότε. Σε πρώτη φάση δεν σου ζητάνε να εξηγήσεις κάτι, απλώς ειδοποιούν τον πωλητή για το case και του δίνουν 4 μέρες να σου απαντήσει. Μετά ανάλογα τι θα κάνει μπορείς να κάνεςι escalate από case σε claim. Εκεί μετά θα σου ζητηθούν αποδεικτικά στοιχεία ότι δεν παρέλαβες κλπ.

Στο case που θα κάνεις τώρα σου έχει και να γράψεις ένα μήνυμα στον πωλητή οπότε εκεί βάλε να φαίνεται ότι παρέλαβες τα 2 από τα 3 τεμάχια και το τρίτο σύμφωνα με το τράκινγκ είναι εδώ και ένα μήνα στην Κίνα ακόμα. να φαίνεται δηλαδή καθαρά ποιο είναι το πρόβλημα και να το δει και το ebay αν χρειαστεί να επέμβει όταν και αν γίνει claim.

Link to comment
Share on other sites

OK, κάνε αυτό τότε. Σε πρώτη φάση δεν σου ζητάνε να εξηγήσεις κάτι, απλώς ειδοποιούν τον πωλητή για το case και του δίνουν 4 μέρες να σου απαντήσει. Μετά ανάλογα τι θα κάνει μπορείς να κάνεςι escalate από case σε claim. Εκεί μετά θα σου ζητηθούν αποδεικτικά στοιχεία ότι δεν παρέλαβες κλπ.

Στο case που θα κάνεις τώρα σου έχει και να γράψεις ένα μήνυμα στον πωλητή οπότε εκεί βάλε να φαίνεται ότι παρέλαβες τα 2 από τα 3 τεμάχια και το τρίτο σύμφωνα με το τράκινγκ είναι εδώ και ένα μήνα στην Κίνα ακόμα. να φαίνεται δηλαδή καθαρά ποιο είναι το πρόβλημα και να το δει και το ebay αν χρειαστεί να επέμβει όταν και αν γίνει claim.

Οκ. Ευχαριστω. Προχωραω

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ανοιξα case χτες ζητωντας refund οπου λεω πως παρελαβα 2 αντι 3 tvbox.Εστειλα και μηνυμα στον πωλητη μεσα απο το case και ηρθε απαντηση του πωλητη μεσα απο το ebay:

 

The seller has responded to you and offered another solution to solve this issue.

Seller's message:

"hi, dear buyer , could you please help us check the address : Name : takpanos Buyer ID : takpanos Address : ******* City : ***** State/Province : ***** Country : Greece Postal code : ***** , is that ok ? thanks "

 

If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with solution that you'd be happy with

 

Τι κανω τωρα?Του λεω πως ειναι σωστη η διευθυνση?Του λεω πως θελω refund?Η καταληκτικη ημερομηνια για να βρεθει λυση ειναι η 25η Νοεμβρη αλλιως θα κλεισει το case

Ειναι και λιγο γελοιο το ερωτημα του πωλητη αν ειναι σωστη η διευθυνση απο τη στιγμη που ηδη εστειλε και παρελαβα τα πρωτα δυο

Το δεμα εξακολουθει να καααααθεται http://www.17track.net/en/track?nums=RS175244667CN

Edited by takpanos
Link to comment
Share on other sites

Ανοιξα case χτες ζητωντας refund οπου λεω πως παρελαβα 2 αντι 3 tvbox.Εστειλα και μηνυμα στον πωλητη μεσα απο το case και ηρθε απαντηση του πωλητη μεσα απο το ebay:

 

The seller has responded to you and offered another solution to solve this issue.

Seller's message:

"hi, dear buyer , could you please help us check the address : Name : takpanos Buyer ID : takpanos Address : ******* City : ***** State/Province : ***** Country : Greece Postal code : ***** , is that ok ? thanks "

 

If you're satisfied with this solution, you can let the seller know by sending a message in the Resolution Center. If you don't want to accept this offer, we encourage you to send the seller a message with solution that you'd be happy with

 

Τι κανω τωρα?Του λεω πως ειναι σωστη η διευθυνση?Του λεω πως θελω refund?Η καταληκτικη ημερομηνια για να βρεθει λυση ειναι η 25η Νοεμβρη αλλιως θα κλεισει το case

Ειναι και λιγο γελοιο το ερωτημα του πωλητη αν ειναι σωστη η διευθυνση απο τη στιγμη που ηδη εστειλε και παρελαβα τα πρωτα δυο

Το δεμα εξακολουθει να καααααθεται http://www.17track.net/en/track?nums=RS175244667CN

Απάντησε του ότι η διεύθυνση είναι σωστή και ζητά άμεσα refund. Αν σου ξαναπεί μπούρδες τότε προχώρα το case να λάβει απόφαση το eBay. Έχει περάσει πολύς καιρός, το έχεις τραβήξει πολύ το ζήτημα. Μην.χάνεις άλλο χρόνο.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Του απαντησα πως θελω refund και οχι το πακετο και μου λεει:

OK, dear buyer , and why do you don't want the package , please tell us why ? thanks "

Κοιτα εδω ενα τυπο! Καθυστερει επιτηδες?

Link to comment
Share on other sites

Του απαντησα πως θελω refund και οχι το πακετο και μου λεει:

OK, dear buyer , and why do you don't want the package , please tell us why ? thanks "

Κοιτα εδω ενα τυπο! Καθυστερει επιτηδες?

Εννοείται ότι σε καθυστερεί. Πες του ότι το θες αλλά σε καθυστερούν τόσο καιρό χωρίς να το στειλουν και δεν θες να χάσεις τα χρήματα γιατί θα λήξει η προστασία από το ebay. Όταν στα βάλουν πες τους ότι θα το παραγγείλεις ξανά με νέα παραγγελία. Και μόλις τα γράψεις αυτά προχώρα να αναλάβει το case το eBay. Εκεί θα τους γράψεις περιληπτικά το συμβάν δίνοντας έμφαση ότι έχει περάσει πολύς καιρός και φοβάσαι ότι είτε το δέμα χάθηκε είτε το tracking number είναι fake. Σε τρεις μέρες θα έχεις πίσω τα λεφτά σου.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Δειτε εδω τυπο:

hi , dear buyer , how about we refund you , and you can wait it patiencely , and could you please give us a positive feedback , is that ok ? waiting for your reply , thanks , please don't upgrade the case , that will harm to my ebay account , hope you can understand , and hope you can receive it asap , have a nice day "

Link to comment
Share on other sites

Πως προχωρας φιλε μου το case στο ebay?
Δεν μου έχει τύχει να χρειαστεί να προχωρήσω πέρα από open case.

 

Δειτε εδω τυπο:

hi , dear buyer , how about we refund you , and you can wait it patiencely , and could you please give us a positive feedback , is that ok ? waiting for your reply , thanks , please don't upgrade the case , that will harm to my ebay account , hope you can understand , and hope you can receive it asap , have a nice day "

Αν είναι έτσι ΟΚ. Εφόσον σου κάνει refund τα χρήματα λήγει η υπόθεση και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Και μπορεί να ξεκολλήσει και το πακέτο και να το παραλάβεις. Για το feedback εφόσον τελικά ικανοποιήσει το αίτημά σου για refund εγώ θα του την έδινα την θετική. Η διαπραγμάτευση είναι πάντα μέσα στο παιχνίδι γιατί κανείς δεν θέλει να χάσει. Στο τέλος φαίνεται ποιος πωλητής είναι εντάξει και ποιος απατεώνας. Ο πρώτος μπορεί να κάνει τον δύσκολο αλλά τελικά δεν θα ρισκάρει να στιγματιστεί και θα σε ικανοποιήσει. Ο δεύτερος ούτε refund κάνει, ούτε τον νοιάζει η φήμη ως πωλητής, κάνει αρπαχτές και εξαφανίζεται.
Link to comment
Share on other sites

Του απαντησα:

If you refund me soon I will give you positive feedback. If not I will upgrade the case.

Ποτε βλεπω το refund,ποσες μερες κανει? Μπαινει στην πιστωτικη με την οποια το πληρωσα?

Link to comment
Share on other sites

Πως προχωρας φιλε μου το case στο ebay?

Κάπου έχει επιλογή όταν πας στο case που έχεις ανοίξει που λέει να αναλάβει το eBay να δώσει λύση. Ακριβώς τώρα να σου πω δεν θυμάμαι.

 

Δειτε εδω τυπο:

hi , dear buyer , how about we refund you , and you can wait it patiencely , and could you please give us a positive feedback , is that ok ? waiting for your reply , thanks , please don't upgrade the case , that will harm to my ebay account , hope you can understand , and hope you can receive it asap , have a nice day "

Ο τύπος παίζει την κολοκυθιά μου φαίνεται. Του έχεις πει νομίζω ήδη ότι θες refund. Feedback αν θες αφήνεις, πες να δώσει άμεσα refund και θα του αφήσεις feedback και αν παραλάβεις ότι θα του επιστρέψεις τα χρήματα το οποίο είναι και το σωστό. Εγώ σε παρόμοιες περιπτώσεις δεν έχω αφήσει feedback.

 

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Του απαντησα:

If you refund me soon I will give you positive feedback. If not I will upgrade the case.

Ποτε βλεπω το refund,ποσες μερες κανει? Μπαινει στην πιστωτικη με την οποια το πληρωσα?

To refund το βλέπεις σχεδόν αμέσως στο paypal. Τα λεφτά στην κάρτα θα τα δεις μετά από κάποιες μέρες (εμένα μου έκανε καμιά 10αριά αν θυμάμαι καλά). Όμως από τη στιγμή που δεις στο paypal ότι έγινε το refund πιστεύω είσαι οκ, δεν νομίζω να μπορεί να το αναιρέσει.

Link to comment
Share on other sites

Του απαντησα:

If you refund me soon I will give you positive feedback. If not I will upgrade the case.

Ποτε βλεπω το refund,ποσες μερες κανει? Μπαινει στην πιστωτικη με την οποια το πληρωσα?

 

Μόλις σου κάνει refund θα σε ειδοποιήσει άμεσα το eBay με email. Τα λεφτά Μπορεί να χρειαστεί μερικές μέρες να φανούν στην κάρτα. Αν πληρωσες με πιστωτική, θα σου φαίνεται ως πιστωτικό υπόλοιπο.

 

Sent from my Huawei Mate S using Tapatalk

The day is my enemy, the night my friend
Link to comment
Share on other sites

Οκ παιδια ευχαριστω. Αυτος με την ειδοποιηση με email απο ebay ειναι καλο. Ελπιζω να λεει και ποσο εβαλε
Link to comment
Share on other sites

Οκ παιδια ευχαριστω. Αυτος με την ειδοποιηση με email απο ebay ειναι καλο. Ελπιζω να λεει και ποσο εβαλε
Το ποσό αν δεν το λέει στο ebay θα μπεις στο paypal και θα το δεις εκεί.
Link to comment
Share on other sites

Οκ παιδια ευχαριστω. Αυτος με την ειδοποιηση με email απο ebay ειναι καλο. Ελπιζω να λεει και ποσο εβαλε

 

Στο λέει κανονικά και το ποσό αλλά ακόμα και να μην το έλεγε μπορείς να κοιτάξεις στο paypal.

Link to comment
Share on other sites

Καλημερα παιδια!

Θα ηθελα να σας ενημερωσω πανω στο σηριαλ οτι μαλλον εχουμε καλη καταληξη απο τον πωλητη:

"ok , dear buyer , we will refund you right now , thanks

Επισης το paypal μου ειπε:

TOMTOP TECHNOLOGY LIMITED just sent you a partial refund of $69.24 USD for your purchase.

We're currently processing your refund. However, depending on your card issuer, it may take up to 30 days for the money to be available in your card balance.

This refund will appear on your credit card statement as credit from PAYPAL *TOMTOPTECHN.

If you have any questions about this refund, please contact TOMTOP TECHNOLOGY LIMITED

Ενω το ebay μου εστειλε:

Good news! We let the seller know you didn't receive the item, and the seller issued you a full refund. This request is now closed.

Δυο αποριες εχω σε ολο αυτο:

1. Μπορω να ξαναπαραγγειλω απο αυτον μηπως και οντως δεν εφταιγε που δεν ηρθε το ενα δεμα απο τα τρια?

2. Πως εχω λογαριασμο paypal και πως μπορω να μπω σ αυτον?

Θυμαμαι πως δεν ειχα κανει ποτε. Το μονο που ειχα ρυθμισει ηταν στο ebay να γινονται πληρωμες μεσω πιστωτικης αλλα να συμμετεχει το paypal χωρις να ειμαι εγγεγραμενος σ αυτο και να χρεωνομι με βαση την ισοτιμια που δινουν οι τραπεζες και οχι το paypal

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...