Jump to content

Samsung Galaxy Note 7 (SM-N930F)


ntinoscrypton
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αν και ξεφεύγουμε από τη συζήτηση, η αποτυχία με το Galaxy Note 7 θα μείνει ως ένα μελανό σημείο για την Samsung και όχι μόνο, και δεν μπορεί να θεωρηθεί ως αμελητέο γεγονός στην ιστορία.

 

Στο θέμα της Samsung όπου πήρε από τα χέρια μας το Galaxy Note 7 λόγω αποτυχίας συσκευής, έρχεσαι και του κανεις σύγκριση με τα Note 2, Note 3, Note 4, Note 5, S6, S6 Edge, S7 και S7 Edge. Πιστεύω ότι με αυτό το τρόπο καταλαβαίνεις ότι μειώνεις το Galaxy Note 7, διότι εμμέσως θεωρείς ισάξια ή καλύτερα τις ανωτέρω συσκευές.

 

Δεν υπάρχει κανένας λόγος να το κανεις αυτό και επέτρεψε μου να διαφωνήσω με τη τοποθέτηση σου διότι φαντάζομαι και συμφωνείς πιστεύω ότι υπάρχει ανταγωνισμός σε όλες αυτές τις συσκευές κι από άλλους κατασκευαστές.

 

Απο την στιγμη που δημιουργηθηκε ενα ζητημα με την Ναυαρχιδα Note 7 η εναλλακτικη για ενα κατοχο Ειναι να παει σε ενα αλλο Note οι παλιοτερες ναυαρχιδες ειναι απροβληματιστες λειτουργικα ανεξαρτητα που εχουν μικροτερα τεχνικα χαρακτηριστικα απο μια νεα ναυαρχιδα

 

Για το θεμα αλλων συσκευων κατασκευαστων σορυ αλλα τι να το κανω οταν :

Θα εχω καμερα-video με μπιμπικια

Θα εχω φορτιση καμια 1-2 ωρες παραπανω.

Δεν θα εχω την κορυφαια οθονη σε απεικονιση

Χρωματα αποδοση

Δεν θα εχω κορυφαια αναλυση οθονης

Θα εχω τεραστια bezel

Δεν θα εχω τις απιστευτες ικανοτητες

Του Spen που αυξανει δραματικα την αποδοση χειρισμου του χρηστη και μεταμορφωνει την συσκευη κυριολεκτικα σε πολυεργαλειο.

Κ.α

Οταν πληρωνεις χρηματα για ναυαρχιδα παιρνεις την καλυτερη.Δεν ψαχνεις την δευτερη η τριτη κατα σειρα κτλ.Την βολτα μας στην αγορα αλλων συσκευων την κανουμε ελα ομως που καταληγουμε ξανα εδω....Μακαρι να υπηρχε ανταγωνισμος . Οχι συμβιβασμος .

Edited by s_wind
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Κάνεις λάθος.

"Ο έμπορος οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης, αλλά μπορεί να καθυστερήσει την επιστροφή εάν δεν έχει λάβει πίσω τα εμπορεύματα ή απόδειξη για την επιστροφή τους."

Έντός 14 ημερών έχεις δικαίωμα να υπαναχωρήσεις από την αγορά επειδί δεν σου άρεσε, όχι για ελλατωμματικό προιόν!

Και που γράφει για την αποζημείωση για τα επιπλέον αξεσουάρ και για την ισοτιμία των νομισμάτων;

Σε παρακαλώ μην παραφράζεις την νομοθεσία υπέρ της σάμμυ.

"Στο πλαίσιο της εμπορικής εγγύησης, μπορώ να ζητήσω επιστροφή των χρημάτων εάν το προϊόν που αγόρασα είναι ελαττωματικό;

Όχι αμέσως. Ο έμπορος οφείλει να σας δώσει τη δυνατότητα να επιλέξετε ανάμεσα στην επισκευή και την αντικατάσταση του προϊόντος - εκτός αν καμία από τις δύο λύσεις δεν είναι ικανοποιητική. Βάσει της νομοθεσίας της ΕΕ, μπορείτε να ζητήσετε την επιστροφή των χρημάτων, μόνον αν δεν είναι πρακτικά εφικτή καμία λύση (π.χ. εάν η επισκευή κρίνεται εξαιρετικά χρονοβόρα ή δαπανηρή, ή αν το ίδιο προϊόν δεν είναι διαθέσιμο εντός εύλογου χρονικού διαστήματος). Ωστόσο, σε ορισμένες χώρες, ενδέχεται να έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε την επιστροφή χρημάτων αμέσως."

 

----- προσθήκη μηνύματος 6 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Εαν έχετε διάθεση διαβάστε και αυτό και μετά να συζητήσουμε πόσο άσχημα την έχει η σάμμυ:

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/?qid=1444920189744&uri=CELEX:31999L0044

 

Δε παραφράζω καμία νομοθεσία.

Εσύ την παραφράζεις γιατί δεν την καταλαβαίνεις.

Αυτό που συμβαίνει τώρα είναι ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ από τη σύμβαση και γι αυτό αποζημειώνεσαι.

Άρθρο 10 της κοινοτικής οδηγίας που παρέθεσες πριν λίγο.

Και στο προηγούμενο λινκ που επίσης παρέθεσες γράφει ότι στην υπαναχώρηση στέλνεις πρώτα πίσω το προϊόν.

Μόνο επειδή είναι ιδιάζουσα η περίπτωση όπως σου έγραψα πριν , ίσως και να σου κάνουν τη χάρη.

Δε δουλεύω πάντως στη σάμυ.

Αν δούλευα εκεί όμως θα έλεγα δε πειράζει και δε θα έκανα τίποτα.

Σε ενημέρωσα και αρνήθηκες. Δε θες να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση; Κράτα τη συσκευή.

Ο νόμος με καλύπτει.

Δικαίωμά σου να μην υπαναχωρήσεις και να κρατήσεις τη συσκευή.

Άρθρα 11 και 12.

Η νομολογία αυτά λέει στα λινκ που παραθέτεις εσύ ο ίδιος.

Κράτα την λοιπόν.

Ρώτα και κανένα γνωστό σου νομικό , πάρε και στη γενική γραμματεία καταναλωτή (1520).

Τα ίδια θα σου πουν.

Όταν στα πουν πάντως καλό είναι να μη τους ειρωνευτείς κι αυτούς και τους κατηγορήσεις ότι δουλεύουν για τη σάμυ.

Link to comment
Share on other sites

Δε παραφράζω καμία νομοθεσία.

Εσύ την παραφράζεις γιατί δεν την καταλαβαίνεις.

Αυτό που συμβαίνει τώρα είναι ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ από τη σύμβαση και γι αυτό αποζημειώνεσαι.

Άρθρο 10 της κοινοτικής οδηγίας που παρέθεσες πριν λίγο.

Και στο προηγούμενο λινκ που επίσης παρέθεσες γράφει ότι στην υπαναχώρηση στέλνεις πρώτα πίσω το προϊόν.

Μόνο επειδή είναι ιδιάζουσα η περίπτωση όπως σου έγραψα πριν , ίσως και να σου κάνουν τη χάρη.

Δε δουλεύω πάντως στη σάμυ.

Αν δούλευα εκεί όμως θα έλεγα δε πειράζει και δε θα έκανα τίποτα.

Σε ενημέρωσα και αρνήθηκες. Δε θες να υπαναχωρήσεις από τη σύμβαση; Κράτα τη συσκευή.

Ο νόμος με καλύπτει.

Δικαίωμά σου να μην υπαναχωρήσεις και να κρατήσεις τη συσκευή.

Άρθρα 11 και 12.

Η νομολογία αυτά λέει στα λινκ που παραθέτεις εσύ ο ίδιος.

Κράτα την λοιπόν.

Ρώτα και κανένα γνωστό σου νομικό , πάρε και στη γενική γραμματεία καταναλωτή (1520).

Τα ίδια θα σου πουν.

Όταν στα πουν πάντως καλό είναι να μη τους ειρωνευτείς κι αυτούς και τους κατηγορήσεις ότι δουλεύουν για τη σάμυ.

 

Φιλε Στράτο δεν υπαναχωρώ εγώ από τη σύμβαση αλλά η σάμμυ. Εδώ αλλάζει η αντίληψή μας επί της μετάφρασης του κειμένου. Και ναι αν μπορώ θέλω να κρατήσω τη συσκευή αλλά αν προκύψει σωματική βλάβη ή φθορά περιουσίας μου εξαιτίας κακής κατασκευής του προιόντος τότε ο νόμος μου δίνει το δικαίωμα να κινηθώ νομικά εναντίον του κατασκευαστή-προμηθευτή απαιτώντας υλική αποζημείωση και την ποινική του δίωξη για σωματικές βλάβες από πρόθεση. Πίστεψε με, γράφω αυτά κατόπιν συζητήσεως με δικηγόρο, φίλο.

Ακόμη πιστεύω ότι η σάμμυ και η κάθε επιχείρηση αυτού του μεγέθους, που ενδιαφέρεται προτίστως για το κέρδος, δεν πρόκυτε να υπαναχωρήσει στον "εκβιασμό μου" όπως γράφεις αν καλύπτεται νομικά και ηθικά. Καλό σου βράδυ.

Edited by fotan
Link to comment
Share on other sites

Φιλε Στράτο δεν υπαναχωρώ εγώ από τη σύμβαση αλλά η σάμμυ. Εδώ αλλάζει η αντίληψή μας επί της μετάφρασης του κειμένου. Και ναι αν μπορώ θέλω να κρατήσω τη συσκευή αλλά αν προκύψει σωματική βλάβη ή φθορά περιουσίας μου εξαιτίας κακής κατασκευής του προιόντος τότε ο νόμος μου δίνει το δικαίωμα να κινηθώ νομικά εναντίον του κατασκευαστή-προμηθευτή απαιτώντας υλική αποζημείωση και την ποινική του δίωξη για σωματικές βλάβες από πρόθεση. Πίστεψε με, γράφω αυτά κατόπιν συζητήσεως με δικηγόρο, φίλο.

Ακόμη πιστεύω ότι η σάμμυ και η κάθε επιχείρηση αυτού του μεγέθους, που ενδιαφέρεται προτίστως για το κέρδος, δεν πρόκυτε να υπαναχωρήσει στον "εκβιασμό μου" όπως γράφεις αν καλύπτεται νομικά και ηθικά. Καλό σου βράδυ.

 

Ο αγοραστής-καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει όχι ο πωλητής, επειδή δε συμμορφώνεται το αγαθό με τους όρους της σύμβασης.

Είναι δυνατόν να έχει δικαίωμα ο πωλητής να υπαναχωρήσει από μια πώληση;

Δεν γίνεται. Φέρε πίσω αυτό που σου πούλησα;

Διάβασε καλύτερα στο λινκ σου Άρθρο 3 δικαιώματα καταναλωτή παραγράφους 1 έως 3.

 

Τώρα το σωματικές βλάβες από ΠΡΟΘΕΣΗ..... δεν το σχολιάζω καν.

 

Όσο για την αποζημείωση σε περίπτωση σωματικής βλάβης...... εφόσον γνώριζες το πρόβλημα και σου δόθηκε το δικαίωμα να υπαναχωρήσεις, χωρίς να συμφωνήσεις.... αποφασίζοντας να κρατήσεις το προϊόν και να το χρησιμοποιήσεις γνωρίζοντας την επικινδυνότητα του, εγώ βλέπω να σε ταράξει πίσω η εταιρία σε αγωγές.....

 

Αρνούμαι να πιστέψω ότι σου έδωσαν τέτοιες νομικές συμβουλές.

Η εταιρία νομικά ναι είναι καλυμένη. Το ηθικά είναι υποκειμενικό και γι αυτό μπορεί και να πράττει διαφορετικά ανά χώρα ή και ανά περίπτωση.

Πάρε στο 1520 αύριο και πες τους το θέμα και θα δεις.

Όποιος έχει απορία τι να κάνει με το ελαττωματικό του νοτε 7.... ας πάρει στο 1520 ή ας μπει στο site

http://www.1520.gov.gr/

Link to comment
Share on other sites

Ο αγοραστής-καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει όχι ο πωλητής, επειδή δε συμμορφώνεται το αγαθό με τους όρους της σύμβασης.

Είναι δυνατόν να έχει δικαίωμα ο πωλητής να υπαναχωρήσει από μια πώληση;

Δεν γίνεται. Φέρε πίσω αυτό που σου πούλησα;

Διάβασε καλύτερα στο λινκ σου Άρθρο 3 δικαιώματα καταναλωτή παραγράφους 1 έως 3.

 

Τώρα το σωματικές βλάβες από ΠΡΟΘΕΣΗ..... δεν το σχολιάζω καν.

 

Όσο για την αποζημείωση σε περίπτωση σωματικής βλάβης...... εφόσον γνώριζες το πρόβλημα και σου δόθηκε το δικαίωμα να υπαναχωρήσεις, χωρίς να συμφωνήσεις.... αποφασίζοντας να κρατήσεις το προϊόν και να το χρησιμοποιήσεις γνωρίζοντας την επικινδυνότητα του, εγώ βλέπω να σε ταράξει πίσω η εταιρία σε αγωγές.....

 

Αρνούμαι να πιστέψω ότι σου έδωσαν τέτοιες νομικές συμβουλές.

Η εταιρία νομικά ναι είναι καλυμένη. Το ηθικά είναι υποκειμενικό και γι αυτό μπορεί και να πράττει διαφορετικά ανά χώρα ή και ανά περίπτωση.

Πάρε στο 1520 αύριο και πες τους το θέμα και θα δεις.

Όποιος έχει απορία τι να κάνει με το ελαττωματικό του νοτε 7.... ας πάρει στο 1520 ή ας μπει στο site

http://www.1520.gov.gr/

 

Ποιό είναι το πρόβλημα Στράτο; Εσύ το γνωρίζεις; Μήπως ενημέρωσε η σάμμυ επίσημα ότι τα Ν7 παίρνουν φωτιά;

Αν ναι, τότε ρε φίλε μιλάμε για ελλατωμματικά επικίνδυνο προιόν, όχι για προιόν που δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μου! Άρα δεν πας με τον κανόνα της Υπαναχώρησης αλλά της εγγύηση, διάβασε αυτά που έστειλα πιο πάνω, πρέπει να αποζημειωθείς αμέσως και να έρθεις σε συμφωνία, με τον πωλητή, για την διαδικασία επιστροφής του προιόντος.

Ακόμη και έτσι η σάμμυ δεν είναι για μένα ο πωλητής αλλά το εργοστάσιο κατασκευής. Το αγόρασα από μεσάζοντα, από public, άρα δεν υπάρχει σύμβαση πώλησης μεταξύ μας, για να Υπαναχωρήσω.

Δεν μπορώ να εξηγήσω το σθένος σου να υπαρασπηστείς τόσο την σάμμυ. Δηλαδή λες ότι αν κατά την διάρκεια των διαπραγματεύσεων μου με αυτή ή αργότερα αν επιλέξω να το κρατήσω γιατί δεν ήρθαμε σε συμφωνία, το κινητό σκάσει στα χέρια μου και τραυματιστώ (χτύπα ξύλο!) όχι μόνο δεν θα δικαιούμε αποζημείωσης αλλά θα με ταράξουν και στις μυνήσεις γιατί χρησιμοποιούσα ένα προιον με CE που εις γνώσην τους μου πούλησαν για ασφαλές;

Πάντως επειδί πλέον σίγουρα πιστεύω ότι κάποια σχέση με την σάμμυ έχεις, για να γράφεις όλα αυτά με τέτοιο ζήλο και θυμό, πρέπει να εξομολογηθώ ότι την πιστεύω την εταιρία και ήδη τρομοκρατήθηκα αρκετά!

Θα πάρω το ΙΝΚΑ σήμερα να μάθω ακριβώς την θέση τους, να δω και αν τους ενημέρωσε η σάμμυ σχετικά.

Edited by fotan
Link to comment
Share on other sites

Και ναι αν μπορώ θέλω να κρατήσω τη συσκευή αλλά αν προκύψει σωματική βλάβη ή φθορά περιουσίας μου εξαιτίας κακής κατασκευής του προιόντος τότε ο νόμος μου δίνει το δικαίωμα να κινηθώ νομικά εναντίον του κατασκευαστή-προμηθευτή απαιτώντας υλική αποζημείωση και την ποινική του δίωξη για σωματικές βλάβες από πρόθεση. Πίστεψε με, γράφω αυτά κατόπιν συζητήσεως με δικηγόρο, φίλο.

 

Αν κρατησεις τη συσκευη και παθεις κατι (χτυπα ξυλο), ενω ο κατασκευαστης εχει ηδη προβει σε επισημη ανακληση της συσκευης λογω επικινδυνοτητας, τοτε πας γυρευοντας, οπότε δε θα δικαιωθείς πουθενα και αν θες και τη γνωμη μου, φυσικα και δε θα πρεπει να δικαιωθεις, αφου με την επιλογη σου (=να μη στειλεις αμεσα τη συσκευη πισω) θετεις απο μονος σου τον εαυτο σου σε κινδυνο.

 

Επισης, απο ο,τι καταλαβα το προβλημα σου ειναι καθαρα ο εγωισμος αφου σου λεει η σαμμυ στειλε μου το κινητο και θα εχεις αμεσο refund, ενω εσυ λες πρωτα το refund, μετα να βρεις νεα συσκευη, να τη σεταρεις και μετα να στειλεις πισω το Note. Δηλαδη καταληγεις στο ιδιο πραγμα, με τη διαφορά οτι θες... το χρονο σου να αγορασεις αλλη συσκευη.

Ε αγορασε τη απο τωρα και στειλε το Note πισω για να παρεις τα λεφτα.

ΜySmartphone: Xiaomi 14 Ultra

MySmartwatch:  Garmin Forerunner 965

 

Link to comment
Share on other sites

Για δες και αυτόνα μου πεις που γράφει για επιστροφή χρημάτων σε 14 μέρες μετά την επιστροφή του προιόντος!

Δες και το αρθρο 543.

http://www.georgasnet.gr/dikaiomata-katanaloti.html

Δικαιούμαστε επιπλέον αποζημείωση για το χρόνο που χάσαμε και την ηθική βλάβη που έχουμε υποστεί. Δεν μιλάμε καν για τραυματισμό, εκεί αν αποδειχθεί ότι ο πωλητής γνώριζε την επικινδυνότητα (όχι ο παραγωγός η σάμμυ, μην θυμώσεις Στράτο) πάμε από τον αστικό στον ποινικό κώδικα!

http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=99877

Edited by fotan
Link to comment
Share on other sites

Τι περιμένεις λοιπόν? Καντους αγωγή! Μη μενεις στα λογια! Σκιστους!!!! Περιμενουμε νεοτερα! Εχεις και φιλο δικηγόρο που τα ξερει κατα πως τα γράφεις, ξεκινα εσυ κι εμεις ακολουθούμε!

Καλημέρα!

samsung-galaxy-s23-s23-ultra-enterprise-edition.jpg.webp

Link to comment
Share on other sites

Αν κρατησεις τη συσκευη και παθεις κατι (χτυπα ξυλο), ενω ο κατασκευαστης εχει ηδη προβει σε επισημη ανακληση της συσκευης λογω επικινδυνοτητας, τοτε πας γυρευοντας, οπότε δε θα δικαιωθείς πουθενα και αν θες και τη γνωμη μου, φυσικα και δε θα πρεπει να δικαιωθεις, αφου με την επιλογη σου (=να μη στειλεις αμεσα τη συσκευη πισω) θετεις απο μονος σου τον εαυτο σου σε κινδυνο.

 

Επισης, απο ο,τι καταλαβα το προβλημα σου ειναι καθαρα ο εγωισμος αφου σου λεει η σαμμυ στειλε μου το κινητο και θα εχεις αμεσο refund, ενω εσυ λες πρωτα το refund, μετα να βρεις νεα συσκευη, να τη σεταρεις και μετα να στειλεις πισω το Note. Δηλαδη καταληγεις στο ιδιο πραγμα, με τη διαφορά οτι θες... το χρονο σου να αγορασεις αλλη συσκευη.

Ε αγορασε τη απο τωρα και στειλε το Note πισω για να παρεις τα λεφτα.

 

Το κινητό το αγόρασα μετρητά και αν διαβάσεις πιο πάνω συνολικά κόστισε €1152.

1ον. Ποιος σου είπε ότι έχω αυτή τη στιγμή τη δυνατότητα να πληρώσω άλλα τόσα για άλλο κινητό και

2ον. Πως θα διασφαλιστώ ότι θα μου επιστρέψουν όλο το ποσό και δε θα προβούν σε περικοπές " δεν αναγνωρίζουμε αυτή τη θήκη ή αυτή την προστασία";

Δεν νομίζω ότι είναι θέμα εγωισμού αλλά ανάγκης!

Γιατί να δώσω ακόμα και €60 να πάρω μια συσκευή της πλάκας και γιατί να εμπιστευτώ ότι θα βάλουν τα λεφτά σε 2-3μέρες;

Την προηγούμενη φορά μου παν 19/9 θα έχετε τον αντικαταστάτη και μου το στειλαν 24/9.

Και δεν πρόκυτε να το κρατήσω, δεν είμαι χαζός, αν δεν τα βρω με την σάμμυ θα καταφύγω στο public να το παραδώσω και να με πιστώσουν άμεσα με το ποσό, ώστε την ίδια στιγμή να πάρω το καινούργιο και επειτόπου θα το συντονίσω με το Ν7. Απλά ελπίζω να έχουν ειδικά διαμορφωμένο αντιεκρηκτικό δωμάτιο.

Συγνώμη για την τεράστια φλυαρία μου αλλά δεν μπορώ να ακούω οτι η σαμμυ εχει δικιο, θα μας ταράξει στις αγωγές και ότι είναι εξασφαλισμένη, εξάπτομαι.

Edited by fotan
Link to comment
Share on other sites

Δικαιούμαστε επιπλέον αποζημείωση για το χρόνο που χάσαμε και την ηθική βλάβη που έχουμε υποστεί. Δεν μιλάμε καν για τραυματισμό, εκεί αν αποδειχθεί ότι ο πωλητής γνώριζε την επικινδυνότητα (όχι ο παραγωγός η σάμμυ, μην θυμώσεις Στράτο) πάμε από τον αστικό στον ποινικό κώδικα!

http://www.tovima.gr/relatedarticles/article/?aid=99877

 

Για το αν δικαιουμαστε αποζημιωση για το χρονο που χασαμε, την ταλαιπωρία κτλ δεν μπορω να σου απαντησω με σιγουρια, αν και το πιο πιθανο ειναι να εχεις δικιο.

Για το αν παθεις καποια ζημια εσυ τωρα, ενω εχει ηδη ξεκινησει η ανακληση του προϊοντος αλλα εσυ συνεχιζεις να το χρησιμοποιεις, το πιο πιθανο ειναι να παρεις κατι αλλο, αντι για λεφτα.

 

Για το αν γνωριζε ο πωλητης την επικινδυνοτητα και παρολα αυτα συνεχιζε να πουλαει το κινητο, τοτε σορρυ αλλα δεν υπαρχει τετοια περιπτωση. Ο πωλητης, μονο αν ο κατασκευαστης παραδεχτει επισημα το λαθος, θα προβει σε παυση πωλησης.

ΜySmartphone: Xiaomi 14 Ultra

MySmartwatch:  Garmin Forerunner 965

 

Link to comment
Share on other sites

Για το αν δικαιουμαστε αποζημιωση για το χρονο που χασαμε, την ταλαιπωρία κτλ δεν μπορω να σου απαντησω με σιγουρια, αν και το πιο πιθανο ειναι να εχεις δικιο.

Για το αν παθεις καποια ζημια εσυ τωρα, ενω εχει ηδη ξεκινησει η ανακληση του προϊοντος αλλα εσυ συνεχιζεις να το χρησιμοποιεις, το πιο πιθανο ειναι να παρεις κατι αλλο, αντι για λεφτα.

 

Για το αν γνωριζε ο πωλητης την επικινδυνοτητα και παρολα αυτα συνεχιζε να πουλαει το κινητο, τοτε σορρυ αλλα δεν υπαρχει τετοια περιπτωση. Ο πωλητης, μονο αν ο κατασκευαστης παραδεχτει επισημα το λαθος, θα προβει σε παυση πωλησης.

 

Πρέπει να σκεφτείς και τις ανάγκες του πελάτη που δεν διαθέτει επιλογή να έχει 2η συσκευή και δεν μπορεί για επαγγελματικούς λόγους να στερηθεί το κινητό. Στο κάτω κάτω η σάμμυ δεν απάντησε αρνητικά, μου είπαν θα το δουν και θα απαντήσουν, αυτοί κολισιεργούν από την Τρίτη και θέτουν τη σωματική μου ακεραιότητα σε κίνδυνο.

Τους έχω ενημερώσει και εγώ για την κατάσταση και η ευθύνη παραμένει σ'αυτούς στο ακέραιο. Ποιος νόμος λέει ότι με μια ανακοίνωση ανάκλησης η ευθήνη μεταβιβάζετε από τον παραγωγό ή τον πωλητή στον καταναλωτή. Δεν γίνονται αυτά.

Όσο για την ευθύνη του πωλητή δεν αναφέρομαι στο να πουλάς επικίνδυνο προιόν φυσικά και δεν το γνώριζε το public όταν το πούλησε. Πλέον όμως που επίσημα η σάμμυ παραδέχετε το πρόβλημα, που είναι το public; Ούτε ένα τηλέφωνο να δουν αν είμαι καλά. Και αυτοί οφείλουν να δράσουν για να φύγει το επικίνδυνο προιόν από τα χέρια μου και να με προστατεύσουν.

Αν διαβάσεις το νόμο θα δεις ότι ακόμα και αν εις γνώσην σου αγοράσεις προιόν χωρίς πιστοποίηση CE, που απαγορεύεται να πωλήτε στην ΕΕ, την ευθύνη την έχει εξολοκλήρου ο πωλητής και ο διανομέας!

 

Τώρα αν κάποιος αγόρασε ένα προιόν από το dubai ή την Κίνα, εκεί αλλάζει το πράγμα. Σ' αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει σύμβαση πώλησης που να διέπεται από τον Ελληνικό ή Ευρωπαικό Αστικό κώδικα. Προφανώς θα πρέπει να απευθυνθεί στις αρχές της χώρας αγοράς.

Edited by fotan
Link to comment
Share on other sites

Ο πωλητης με απλα λαικα παιρνει απο τα χερια του κατασκευαστη το προιον και το πουλαει .Δεν μπορει να φερει ποτε ευθυνη για τιποτα.Υπαρχει παντα συμφωνια οτι πχ.εγω σαν πωλητης εαν το προιον σου κυριε κατασκευαστη εχει θεματακι εισαι εσυ για ολα αυτα τα ζητηματα και εγω απλα δεν υπαρχω.Απο την στιγμη που ο κατασκευαστης εχει ενημερωσει ενα πελατη να επιστρεψει πισω το προιον και ο πελατης εχει ενημερωθει ειναι καλυμμενος ο κατασκευαστης .Τοτε ο καταναλωτης ειναι υπευθυνος για οτι του συμβει.Εαν κραταει με το ετσι θελω ενα τεχνολογικο προιον με επισημη ανακληση ειναι πληρη υπευθυνος ο καταναλωτης.

 

Σαυτη την περιπτωση στο δικαστηριο δικαιωνεται παλι ο κατασκευαστης.

Δεν θα κερδισει ουτε ηθικες - ψυχολογικες βλαβες και οτι αλλο του λενε οι δικηγοροι για να του παρουν του καταναλωτη τα φραγκα και δικαστικα εξοδα γιατι στο τελος ο κατασκευαστης εχει παντα την δικαιολογια οτι εκανα επισημη παγκοσμια ανακληση επιστροφης.

 

Το εαν καποιος ενα τεχνολογικο προιον το αγαπαει η δεν μπορει να το αποχωριστει η ειναι ψυχικα συνδεδεμενος η χαρις σαυτο γνωρισε τον ερωτα της ζωης του δεν αφορα το δικαστηριο απο την στιγμη που υπαρχει αιτια και αποτελεσμα. Αιτια σου εστειλα μηνυμα επιστροφης (κατασκευαστης)αποτελεσμα δεν με αφορα(τον κατασκευαστη) αναλαμβανεις τις ευθυνες σου (καταναλωτης)

Edited by akiss_
Link to comment
Share on other sites

Ο πωλητης με απλα λαικα παιρνει απο τα χερια του κατασκευαστη το προιον και το πουλαει .Δεν μπορει να φερει ποτε ευθυνη για τιποτα.Υπαρχει παντα συμφωνια οτι πχ.εγω σαν πωλητης εαν το προιον σου κυριε κατασκευαστη εχει θεματακι εισαι εσυ για ολα αυτα τα ζητηματα και εγω απλα δεν υπαρχω.Απο την στιγμη που ο κατασκευαστης εχει ενημερωσει ενα πελατη να επιστρεψει πισω το προιον και ο πελατης εχει ενημερωθει ειναι καλυμμενος ο κατασκευαστης .Τοτε ο καταναλωτης ειναι υπευθυνος για οτι του συμβει.Εαν κραταει με το ετσι θελω ενα τεχνολογικο προιον με επισημη ανακληση ειναι πληρη υπευθυνος ο καταναλωτης.

 

Σαυτη την περιπτωση στο δικαστηριο δικαιωνεται παλι ο κατασκευαστης.

Δεν θα κερδισει ουτε ηθικες - ψυχολογικες βλαβες και οτι αλλο του λενε οι δικηγοροι για να του παρουν του καταναλωτη τα φραγκα και δικαστικα εξοδα γιατι στο τελος ο κατασκευαστης εχει παντα την δικαιολογια οτι εκανα επισημη παγκοσμια ανακληση επιστροφης.

 

Το εαν καποιος ενα τεχνολογικο προιον το αγαπαει η δεν μπορει να το αποχωριστει η ειναι ψυχικα συνδεδεμενος η χαρις σαυτο γνωρισε τον ερωτα της ζωης του δεν αφορα το δικαστηριο απο την στιγμη που υπαρχει αιτια και αποτελεσμα. Αιτια σου εστειλα μηνυμα επιστροφης (κατασκευαστης)αποτελεσμα δεν με αφορα αναλαμβανεις τις ευθυνες του (καταναλωτης)

 

Κάνεις μεγάλο λάθος. Διάβασε λιγάκι μην μεταφέρεις αυτά που εσύ πιστεύεις για δίκαια.

http://www.adslgr.com/forum/archive/index.php?t-343372.html

Ο πωλητής φέρει στο 100% την ευθήνη έναντι του καταναλωτή!

Link to comment
Share on other sites

Ούτε η Ολομέλεια του ΣτΕ να ήμασταν και να εξετάζαμε τις τηλεοπτικές άδειες. Ο καθένας δικαιούται να υπερασπισθεί τα συμφέροντά του με όποιον τρόπο πιστεύει ότι είναι ο καλύτερος. Για μένα το θέμα είναι ότι αν έστω κι ένας έχει ακολουθήσει αυτά που προτείνει ως διαδικασία η Samsung, δύσκολα θα αλλάξει την πολιτική της για κάποιον άλλον. Και ας πάει ΙΝΚΑ, Γ.Γ. Καταναλωτή ή δικαστήρια να βρει το δίκιο του μετά από 5 χρόνια. Νομίζω ότι το παρόν νήμα δεν έχει πλέον λόγω ύπαρξης. Ας ανοίξει ένα άλλο σχετικά με την πολιτική επιστροφής, ανταλλαγής, αποζημίωσης της Samsung σχετικά με το Ν7, όπου οι φίλοι που υφίστανται αυτή την απίστευτη ταλαιπωρία να λένε τις απόψεις και τις εμπειρίες τους.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις μεγάλο λάθος. Διάβασε λιγάκι μην μεταφέρεις αυτά που εσύ πιστεύεις για δίκαια.

http://www.adslgr.com/forum/archive/index.php?t-343372.html

Ο πωλητής φέρει στο 100% την ευθήνη έναντι του καταναλωτή!

 

Σορρυ βρε αγορι μου(εγω μαζι σου ειμαι) τι δεν καταλαβαινεις απο αυτα που εγραψα?

Απο την στιγμη που εχεις ενημερωθει που εχεις παρει τηλεφωνο στο επισημο σερβις για την ολη κατασταση που εχει κανει διαλογο μεσο mail η τηλεφωνικα και εχεις διαβασει -δεις-ακουσες τις απαντησεις στον διαλογο σου δεν καταλαβαινεις οτι γινεται αμεση μεταβιβαση στον κατασκευαστη το ολο θεμα σου αλλα η ευθυνη το να το επιστρεψεις ειναι δικη σου?ΕΧΕΙΣ ερθει σε επαφη. Η ευθυνη του πωλητη μεταβιβαζεται γιατι εισαι σε επαφη με την πηγη .Δεν σε ψαχνουν .Σε βρηκαν-τους βρηκες ενημερωθηκες μιλησες.Ολο το αρθρο το φορουμ που μου δειχνεις αυτο εννοει . Εσυ εχεις αντιληφθει Οτι αρνειται η σαμσουνγκ να το παρει πισω; Οχι.Δεν λες οτι εχεις μιλησει με το επισημο σερβις του κατασκευαστη(σαμσουνγκ) ?

 

----- προσθήκη μηνύματος 15 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ούτε η Ολομέλεια του ΣτΕ να ήμασταν και να εξετάζαμε τις τηλεοπτικές άδειες. Ο καθένας δικαιούται να υπερασπισθεί τα συμφέροντά του με όποιον τρόπο πιστεύει ότι είναι ο καλύτερος. Για μένα το θέμα είναι ότι αν έστω κι ένας έχει ακολουθήσει αυτά που προτείνει ως διαδικασία η Samsung, δύσκολα θα αλλάξει την πολιτική της για κάποιον άλλον. Και ας πάει ΙΝΚΑ, Γ.Γ. Καταναλωτή ή δικαστήρια να βρει το δίκιο του μετά από 5 χρόνια. Νομίζω ότι το παρόν νήμα δεν έχει πλέον λόγω ύπαρξης. Ας ανοίξει ένα άλλο σχετικά με την πολιτική επιστροφής, ανταλλαγής, αποζημίωσης της Samsung σχετικά με το Ν7, όπου οι φίλοι που υφίστανται αυτή την απίστευτη ταλαιπωρία να λένε τις απόψεις και τις εμπειρίες τους.

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

Δεν υπαρχουν στην συγκεκριμενη περιπτωση ταλαιπωριες γιατι καλυφθηκαν αμεσα με την ανακοινωση ανακλησης.Υπαρχει μονο -ανυπακοη του καταναλωτη και η ταλαιπωρια ειναι δικη του .Γιατι σου λεει οτι εγω αναλαμβανω να το παρω πισω εγω στο πουλησα και σου επιστεφω το αντιτιμο.

Ειμαι επισημος στα χαρτια δεν πουλησα στα κρυφα με επισημες ανακοινωσεις και ψαχνεις να με βρεις.

Δεν ισχυει στο δικαστηριο ο ορος ταλαιπωρια οταν ενημερωθει ο δικαστης απο τον δικηγορο οτι ο καταναλωτης εχει ερθει σε επαφη και αναλαμβανει το ολο ζητημα ο κατασκευαστης με θετικα αποτελεσματα(στο παιρνω πισω και σε πληρωνω)

Edited by akiss_
Link to comment
Share on other sites

Ρε φίλε δεν είναι ταλαιπωρία το ότι έχω αγοράσει μια από τις ακριβότερες συσκευές και από τότε άλλαξα ήδη δύο φορές συσκευή μεταφέροντας δεδομένα και εφαρμογές και χάνοντας τον χρόνο μου;

Και τώρα μου ζητούν να μείνω τουλάχιστον 6 μέρες χωρίς συσκευή και μετά ξανά μανά να στήσω νέα συσκευή;

Δεν αρνήθηκα ποτέ να παραδόσω τον safe νοτη πίσω απλά τους ζήτησα να με διευκολύνουν ώστε να μην μείνω χωρίς τηλέφωνο και ακόμη περιμένω απάντηση δεν μου δήλωσαν ότι πρέπει να το στείλω άμεσα. Η σάμμυ κολισιεργεί και ρισκάρει την σωματική μου ακεραιότητα!

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να σκεφτείς και τις ανάγκες του πελάτη που δεν διαθέτει επιλογή να έχει 2η συσκευή και δεν μπορεί για επαγγελματικούς λόγους να στερηθεί το κινητό.

 

Οταν σκας (σκαμε) 800αρια για κινητα τοτε δεν αντιλαμβανομαι για ποιο λογο δεν εχεις επιλογη για 2η συσκευη.

-Δεν εχεις τα λεφτα να παρεις;

-Δεν προλαβαινεις να αγορασεις λογω φορτου εργασιας;

-Δεν μπορεις να δουλεψεις χωρις το πενακι του Note;

Και για να στο θεσω διαφορετικα, θα πρεπε παντα να εχεις μια 2η συσκευη στο συρταρι σου για backup σε περιπτωση αναγκης. Των φρονιμων τα παιδια πριν πεινασουν μαγειρευουν, εξάλλου.

Και για να μη με παρεξηγησεις δε δικαιολογω τη σαμμυ, η οποια φερει τεραστια ευθυνη για το οτι εβγαλε στην αγορα συσκευη με τοσο σημαντικο προβλημα, που μπορει να προκαλεσει σοβαρο τραυματισμο ή ακομα και θανατο αμα εκραγει διπλα σε ανθρωπο. Παιδαριωδες λαθος που το πληρωνει ηδη και θα το πληρωνει για καιρο.

Αναφερομαι στο τι κανουμε εμεις σαν καταναλωτες απο την πλευρα μας. Συνεχιζουμε να χρησιμοποιουμε μια επικινδυνη συσκευη, αντι να τη βαλουμε στο ντουλαπι ΑΜΕΣΑ (ή να τη στειλουμε πισω);;;

 

 

Τους έχω ενημερώσει και εγώ για την κατάσταση και η ευθύνη παραμένει σ'αυτούς στο ακέραιο. Ποιος νόμος λέει ότι με μια ανακοίνωση ανάκλησης η ευθήνη μεταβιβάζετε από τον παραγωγό ή τον πωλητή στον καταναλωτή. Δεν γίνονται αυτά.

 

Ο νομος της λογικης (και το ενστικτο της αυτοσυντηρησης) ενος ενηλικου ανθρωπου, ο οποιος εχει μια ωρολογιακη βομβα πανω του και θα πρεπει να βρει τροπο να την ξεφορτωθει και οχι να συνεχιζει να τη χρησιμοποιει.

 

 

Όσο για την ευθύνη του πωλητή δεν αναφέρομαι στο να πουλάς επικίνδυνο προιόν φυσικά και δεν το γνώριζε το public όταν το πούλησε. Πλέον όμως που επίσημα η σάμμυ παραδέχετε το πρόβλημα, που είναι το public; Ούτε ένα τηλέφωνο να δουν αν είμαι καλά. Και αυτοί οφείλουν να δράσουν για να φύγει το επικίνδυνο προιόν από τα χέρια μου και να με προστατεύσουν.

 

Δηλαδη τωρα εσυ περιμενες τηλεφωνο απο το Public για να δει αν εισαι καλα; :worry::shifty:

ΜySmartphone: Xiaomi 14 Ultra

MySmartwatch:  Garmin Forerunner 965

 

Link to comment
Share on other sites

Οχι ρε φίλε περιμένω τηλέφωνο από το public να πάρουν πίσω αυτό και να μου κάνουν πίστωση τα χρήματα για να πάρω το επόμενο.

Και ναι δεν έχω τώρα τι δυνατότητα να σκάσω ένα χιλιάρικο ακόμα.

Αν πάμε σύμφωνα με τη δική σου λογική για το backup, να πάρω και δεύτερο αυτοκίνητο και δεύτερο σπίτι, μήπως και αυτά που έχω τώρα πάρουν φωτιά.

Link to comment
Share on other sites

Βάλε το φίλο σου το δικηγόρο που λες, να συντάξει ένα εξώδικο (με την αμοιβή του γύρω στα 200 ευρώ θα πάει , φίλος είναι αλλά θα πληρωθεί και μάλιστα από την Samsung) και στείλτα όλα αυτά στη Samsung.

Μη ξεχάσεις να ζητήσεις και τα λεφτά του εξώδικου.

Αφού ο νόμος είναι μαζί σου όπως λες και κινδυνεύεις και σωματικά θα σου απαντήσουν άμεσα και θα σε αποζημειώσουν χωρίς να σηκωθείς εσύ από την καρέκλα.

Σκίσε τους αφού το πιστεύεις και χωρίς ταλαιπωρία.

 

Ο ζήλος που αναφέρεις και όντως τπάρχει, είναι για ένα και μόνο λόγο.

Οι έχοντες άγνοια να μην παρασυρθούν από άλλους έχοντες άγνοια, που όμως νομίζουν ότι δεν έχουν.

Από την άλλη οι έχοντες κρίση ενημερώνονται για το τι ισχύει από τα χρήσιμα λινκ που έδωσες.

Το σκεπτικό αν δεν είσαι μαζί μου είσαι απέναντι μου, άρα δουλεύεις για την σαμυ, είναι η εύκολη απάντηση που δίνεις στον εαυτό σου για να τον πείσεις ότι δεν είναι λάθος.

Δες το λίγο κι από την άλλη πλευρά.

Έστω βρε παιδί μου ότι κάνεις λάθος.

Δεν υπάρχει ηθική υποχρέωση σε κάποιον να σε αντικρούσει, αφού αν είσαι λάθος όλο αυτό είναι παραπληροφόρηση;

Λέμε αν.

Πρέπει να μάθεις στον αντίλογο.

Αλλιώς με το σκεπτικό σου θα πρέπει να υποθέτω κι εγώ ότι είσαι βαλτός από ανταγωνιστική της σαμυ εταιρεία.

Τώρα το τι ισχύει πραγματικά θα το διαπιστώσεις με ένα εξώδικο ή ένα τηλεφωνάκι στο 1520 που θα έπρεπε να έχεις κάνει ήδη.

Αν και άγνοια νόμου δεν νοείται, πόσο μάλλον όταν έχεις διαβάσει το νόμο.

Link to comment
Share on other sites

Οχι ρε φίλε περιμένω τηλέφωνο από το public να πάρουν πίσω αυτό και να μου κάνουν πίστωση τα χρήματα για να πάρω το επόμενο.

Και ναι δεν έχω τώρα τι δυνατότητα να σκάσω ένα χιλιάρικο ακόμα.

Αν πάμε σύμφωνα με τη δική σου λογική για το backup, να πάρω και δεύτερο αυτοκίνητο και δεύτερο σπίτι, μήπως και αυτά που έχω τώρα πάρουν φωτιά.

 

Α γιατι πριν εγραψες οτι περιμενες τηλεφωνο απο το public για να σε ρωτησουν αν εισαι καλα...

 

Δεν ειπε κανεις να στοιχιζει η backup συσκευη 1000ευρω. Με 250ευρω εχεις ενα αξιοπρεπεστατο android να σε καλυψει ανετα τις λιγες ημερες, που θα αποχωριστεις το Note 7 (η οποιαδηποτε αλλη κύρια συσκευη σου) μεχρι να γινει το refund. Δηλαδη αν για παραδειγμα χαλαγε το ακουστικο ή η οθονη στο Note 7 και επρεπε να το πας στο service, τι θα εκανες αυτες τις ωρες (ή τη 1 ημερα) που δε θα ειχες κινητο;

Θα κατεβαζες ρολα;

ΜySmartphone: Xiaomi 14 Ultra

MySmartwatch:  Garmin Forerunner 965

 

Link to comment
Share on other sites

Για οσες συσκευες επαθαν εκρηξη πριν την επισημη ανακοινωση της samsung πιθανοτατα φερει ευθυνη ηεταιρεια. Απο τη στιγμη που εγινε η ανακοινωση με τις οδηγιες η εταιρεια παυει να φερει καποια ευθυνη εφοσον θεωρειται οτι ειδοποιηθηκαν ολοι. Η δημοσιοποιηση της ανακοινωσης αποτελει αυτοματα τελεσιδικη ενημερωση και δεν υπαρχουν δικαιολογιες .....δεν ειδα.....δεν ακουσα.

 

Τα υπολοιπα περι αποζημιωσης για το χασιμο χρονου κτλ.......μη τα λετε παιδια γιατι πρωτον προκαλουν γελιο και δευτερον μπορει να παρασυρθει κανενας χριστιανος και να κανει πλουσιο κανενα δικηγορο απο το πουθενα.

 

Τερμα η σειρα note. Παμε για s8 ......χαλαρα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εδώ και 20χρόνια που χρησιμοποιώ κινητό δεν χρειάστηκα συσκευή backup.

Όταν δίνεις ελατωμματική συσκευή στο σερβις σου δίνουν συσκευή αντικατάστασης!

Όλοι γνωρίζουν ότι στα forum ανταλλάσουμε απόψεις και στοιχεία.

Δεν νοήτε κάποιος να πάει σε δικηγόρο μόνο και μόνο επειδί διάβασε αυτά που γράφω εγώ εδω.

Ο καθένας είναι υπεύθηνος για τις πράξεις του και θα πρέπει να ενημερώνεται από την νομοθεσία και τους κανονισμούς.

Το εξώδικο κοστίζει 120€ με την επίδοση.

Όμως, παρακαλώ σκεφτήτε και το αντίθετο. Η εταιρία λέει ότι έτσι πρέπει να γίνει και αυτό το υοθετούμε και το ασπαζόμαστε και παραβλέπουμε την νομοθεσία και τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές.

Δεν πρόκειτε να καλέσω το 1520, αλλά θα απευθηνθώ στο ΙΝΚΑ, όπως το έχω κάνει και παλαιότερα και δικαιώθηκα.

Και στο κάτω κάτω ρε παιδιά είναι τόσο ανέντιμο αυτό που ζητάω και ανήθικο; Να μου δώσουν τα λεφτά και να τους δώσω πίσω τη συσκευή; Χέρι με χέρι έστω, μέσω του πωλητή (public). Θα μπει μέσα η εταιρία μεγαθύριο; Λέτε να είμαι εγώ η αφορμή να μην ξαναβγάλει νοτη;

Link to comment
Share on other sites

Για οσες συσκευες επαθαν εκρηξη πριν την επισημη ανακοινωση της samsung πιθανοτατα φερει ευθυνη ηεταιρεια. Απο τη στιγμη που εγινε η ανακοινωση με τις οδηγιες η εταιρεια παυει να φερει καποια ευθυνη εφοσον θεωρειται οτι ειδοποιηθηκαν ολοι. Η δημοσιοποιηση της ανακοινωσης αποτελει αυτοματα τελεσιδικη ενημερωση και δεν υπαρχουν δικαιολογιες .....δεν ειδα.....δεν ακουσα.

Έτσι λες εσύ. Αν νομίζεις ότι η υποχρέωση μιας εταιρίας που κυκλοφόρησε προιόν επικίνδυνο για την υγεία εξαντλείται στην δημοσιοποίηση μιας ανακοίνωσης, κάνεις μέγα λάθος.

Δικαιολογίες δεν υπάρχουν για την εταιρία, όχι για τον καταναλωτή.

MyName: Γιάννης.

Samsung s22 ultra ~ Samsung Tab S7 ~ Dell XPS 9350

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει κ το θέμα σιγά σιγά να μπαίνει στο ντουλάπι γιατί πλέον γίνεται κουβέντα σε φιλοσοφικό / θεωρητικό επίπεδο, εδώ κ σελίδες, με ανάλυση σε υποθετικά σενάρια, υποθέσεις εργασίας, νομικά θέματα κα, εκτός από την ίδια τη συσκευή για την οποία δεν υπάρχει κ κάτι να ειπωθεί πλέον. Έχει λήξει.
me > you
Link to comment
Share on other sites

Εδώ και 20χρόνια που χρησιμοποιώ κινητό δεν χρειάστηκα συσκευή backup.

Όταν δίνεις ελατωμματική συσκευή στο σερβις σου δίνουν συσκευή αντικατάστασης!

Όλοι γνωρίζουν ότι στα forum ανταλλάσουμε απόψεις και στοιχεία.

Δεν νοήτε κάποιος να πάει σε δικηγόρο μόνο και μόνο επειδί διάβασε αυτά που γράφω εγώ εδω.

Ο καθένας είναι υπεύθηνος για τις πράξεις του και θα πρέπει να ενημερώνεται από την νομοθεσία και τους κανονισμούς.

Το εξώδικο κοστίζει 120€ με την επίδοση.

Όμως, παρακαλώ σκεφτήτε και το αντίθετο. Η εταιρία λέει ότι έτσι πρέπει να γίνει και αυτό το υοθετούμε και το ασπαζόμαστε και παραβλέπουμε την νομοθεσία και τα δικαιώματά μας ως καταναλωτές.

Δεν πρόκειτε να καλέσω το 1520, αλλά θα απευθηνθώ στο ΙΝΚΑ, όπως το έχω κάνει και παλαιότερα και δικαιώθηκα.

Και στο κάτω κάτω ρε παιδιά είναι τόσο ανέντιμο αυτό που ζητάω και ανήθικο; Να μου δώσουν τα λεφτά και να τους δώσω πίσω τη συσκευή; Χέρι με χέρι έστω, μέσω του πωλητή (public). Θα μπει μέσα η εταιρία μεγαθύριο; Λέτε να είμαι εγώ η αφορμή να μην ξαναβγάλει νοτη;

 

Στη δουλεια που κανεις, δεν κρατας ποτέ backup των αρχειων σου; Το οτι εισαι τυχερος και στα 2ο χρονια δε χρειαστηκες συσκευη backup δεν αναιρει το γεγονος οτι για το καλο το δικο σου πρεπει να εχεις backup.

Αυτο που ζητας δεν ειναι ανεντιμο ουτε ανηθικο, απλα ειναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΧΑΖΟ να καθεσαι με μια συσκευη-βομβα στα χερια σου επειδη δεν το κανουν με τον τροπο που θες εσυ. Δωσ΄το μωρε πισω να τελειωνεις και σε λιγες μερες θα εχεις και τα λεφτα!

 

υ.γ. Οταν προσφατα πηγα ενα Ζ3 στην arvato δε μου δωθηκε καμια συσκευη αντικαταστασης. Αν καποιες δινουν, τοτε μπραβο τους...

ΜySmartphone: Xiaomi 14 Ultra

MySmartwatch:  Garmin Forerunner 965

 

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung Galaxy Note 7 (SM-N930F)
  • The topic was unlocked

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...