Jump to content

[S7 series] Ασφάλεια Κινητού


earthdog
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλή πληροφορία γιατί κι εγώ περιμένω ήδη 11 εργάσιμες .. Πάντως μεγάλο το διάστημα για τέτοια ποσά

 

Στάλθηκε από το S7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Όποιος πληρωθεί από την ασφάλεια ας ενημερώσει εδώ στο φόρουμ να γνωρίζουμε στις πόσες μέρες μπαίνουν πλέων τα λεφτά.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 220
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Θα έπρεπε να αναφέρεται ο χρόνος. Βέβαια πως να τον υπολογίσεις όταν το ανταλλακτικό έρχεται από Κίνα; Ας είναι κενό, γιατί αν είναι γραμμένο, μπορεί να είναι πάτημα για δικαστήριο.
Link to comment
Share on other sites

Θα έπρεπε να αναφέρεται ο χρόνος. Βέβαια πως να τον υπολογίσεις όταν το ανταλλακτικό έρχεται από Κίνα; Ας είναι κενό, γιατί αν είναι γραμμένο, μπορεί να είναι πάτημα για δικαστήριο.

 

Τι σχέση έχει το ανταλλακτικό με την καταβολή της αποζημίωσης από την ασφάλεια. Η ασφάλεια για να στα δώσει πρέπει να της δώσεις τιμολόγιο της επισκευής και τότε ξεκινάει την διαδικασία της αποζημίωσης. Από την ώρα που παραλαμβάνει το τιμολόγιο επισκευής. Άρα από που έρχεται αυτό και πόσες μέρες κάνει να έρθει και να επισκευαστεί το κινητό είναι άσχετα με το πόσο κάνει να σε αποζημιώσει η ασφάλεια.

Ότι θα έπρεπε να αναγράφει χρόνο, θα έπρεπε αλλά χαζοί είναι?

Google Pixel 9 Pro XL

Link to comment
Share on other sites

Τι σχέση έχει το ανταλλακτικό με την καταβολή της αποζημίωσης από την ασφάλεια. Η ασφάλεια για να στα δώσει πρέπει να της δώσεις τιμολόγιο της επισκευής και τότε ξεκινάει την διαδικασία της αποζημίωσης. Από την ώρα που παραλαμβάνει το τιμολόγιο επισκευής. Άρα από που έρχεται αυτό και πόσες μέρες κάνει να έρθει και να επισκευαστεί το κινητό είναι άσχετα με το πόσο κάνει να σε αποζημιώσει η ασφάλεια.

Ότι θα έπρεπε να αναγράφει χρόνο, θα έπρεπε αλλά χαζοί είναι?

Έχεις απόλυτο δίκιο σχετικά με τα ανταλλακτικά και τους χρόνους αποζημίωσης.

Επίσης να πω ότι χαζοί δεν είναι, που δεν αναφέρουν ( αν δε το αναφέρουν κάπου ) το χρόνο αποζημίωσης, αλλά πονηροί.....

Γι αυτό όμως υπάρχει και η Τράπεζα της Ελλάδος που είναι η επόπτρια αρχή για όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες και μπορεί καθένας να βρει το δίκιο του. Άκου εκεί αόριστος χρόνος πληρωμής..... Βέβαια και σε αυτά υπάρχουν γενικοί κανόνες χρόνου καταβολής αποζημίωσης που σε κάθε ασφαλιστικό κλάδο ( όπως εδώ των ζημιών ) ορίζεται ρητά το έως πότε.

Λίγο ψάξιμο, καμιά καταγγελία και θα δεις πως όλα θα γίνουν γρήγορα και με διάφορα << bonus >> από την ασφαλιστική, αρκεί βέβαια κάποιος να έχει ενημερωθεί σωστά και να αξιώσει τα << δέοντα >> προβλεπόμενα και μη.....

Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

Link to comment
Share on other sites

Έχεις απόλυτο δίκιο σχετικά με τα ανταλλακτικά και τους χρόνους αποζημίωσης.

Επίσης να πω ότι χαζοί δεν είναι, που δεν αναφέρουν ( αν δε το αναφέρουν κάπου ) το χρόνο αποζημίωσης, αλλά πονηροί.....

Γι αυτό όμως υπάρχει και η Τράπεζα της Ελλάδος που είναι η επόπτρια αρχή για όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες και μπορεί καθένας να βρει το δίκιο του. Άκου εκεί αόριστος χρόνος πληρωμής..... Βέβαια και σε αυτά υπάρχουν γενικοί κανόνες χρόνου καταβολής αποζημίωσης που σε κάθε ασφαλιστικό κλάδο ( όπως εδώ των ζημιών ) ορίζεται ρητά το έως πότε.

Λίγο ψάξιμο, καμιά καταγγελία και θα δεις πως όλα θα γίνουν γρήγορα και με διάφορα << bonus >> από την ασφαλιστική, αρκεί βέβαια κάποιος να έχει ενημερωθεί σωστά και να αξιώσει τα << δέοντα >> προβλεπόμενα και μη.....

Ελπίζω να έγινα κατανοητός.

 

Καλά τα λες αλλά αν είναι να μπλέκεις κάθε φορά με τέτοια ψαξίματα χάνεται το νόημα. Άμα είναι να χάσω 1-2 εβδομάδες ανάλογα αν υπάρχει η πληροφορία στο διαδίκτυο ή αν χρειάζεται να επικοινωνήσω με την ΤτΕ κλπ κλπ, ε καταλαβαίνουμε ότι ήδη έφτασε η ώρα να μου τα δώσουν. Η λογική λέει ότι κάποιος θα μπει σε αυτή την διαδικασία μετά από 2 εβδομάδες κατά μέσο όρο αναμονής της αποζημίωσης. Άλλο τόσο να φάει να βρει την πληροφορία, και μετά εαν η πληροφορία του δίνει κάποιο πάτημα.

Οπότε εγώ θα πω, πονηροί αυτοί, αλλά πονηρή και ΤτΕ από την άλλη. Δεν θα ήταν κάτι δύσκολο για αυτήν, σαν επόπτρια αρχή λοιπόν να εξαναγκάσει οποιαδήποτε ασφαλιστική με υποχρεωτική αναγραφή του χρόνου αποζημίωσης. Διαφορετικά θα υπάρχει τόκος στην αποζημίωση από την πρώτη ημέρα και για κάθε ημέρα. Ένα παράδειγμα έφερα. Ξεφεύγουμε από το θέμα αρκετά βέβαια.

Google Pixel 9 Pro XL

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Καλημέρα παιδιά.

Σήμερα μπήκαν τα λεφτά στον λογαριασμό χωρίς να μου έχει email από την ασφαλιστική.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά.

Σήμερα μπήκαν τα λεφτά στον λογαριασμό χωρίς να μου έχει email από την ασφαλιστική.

 

Και στις πόσες μέρες?

Google Pixel 9 Pro XL

Link to comment
Share on other sites

Και στις πόσες μέρες?

 

Από 15 Σεπτεμβρίου που έστειλα τα τελευταία δικαιολογητικά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Υπάρχει κάποια ασφάλεια που να μπορώ να ασφάλισω το κινητό, το οποίο το αγόρασα πριν ένα μισή μήνα;

 

Βρήκα αυτή την ασφάλιση (δεν έχω ιδέα αν/πόσο αξιόπιστη είναι) που λέει ασφαλίζει κινητά αγορασμένα μέχρι προ 6μήνου.

http://www.globy.gr/insurance/index.php/content/infopage/3?lang=greek

 

Περιέργως ο Ξηρογιαννόπουλος περιόρισε πολύ τον χρόνο από την ημερομηνία αγοράς για την ασφάλιση κινητού σε μόλις 7 μέρες!

Link to comment
Share on other sites

Έχω περάσει από την σειρά Samsung Galaxy S7 EDGE, S8+, Note 8. Το τελευταίο μάλιστα, το είχα διπλό. Εταιρικό και προσωπικό και ήταν όλα ασφαλισμένα στην Generali χωρίς να χρειαστεί να χρησιμοποιήσω ποτέ κάποια ασφάλεια.

 

Το τελευταίο ασφαλιστήριο ήταν για το εταιρικό μου ΝΟΤΕ 8 το οποίο είχε βγει στο όνομα μου καθώς είμαι εγώ ο χρήστης. Σε όλους μας ετσι έγινε. ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΕΔΩ ΟΤΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ ΗΤΑΝ ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΛΟΓΩ ΕΤΑΡΙΚΗΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ.

 

Την 24η Οκτωβρίου, και περίπου 10 ημέρες πριν λήξει το ασφαλιστήριο μου διέρρηξαν το αμάξι και μου πήραν από μέσα την τσάντα με το πορτοφόλι μου, όλες τις τραπεζικές κάρτες, την δημοσιογραφική μου ταυτότητα, δίπλωμα, ταυτότητα, 70€ και την λίστα των ερωτήσεων για την συνέντευξη που πήγαινα. Ξέχασα στο σπίτι τα γυαλιά μυωπίας μου καθώς έφυγα μιλώντας στο κινητό και είχα φορέσει ήδη του ηλίου και το αντιλήφθηκα με το που μπήκα στο αμάξι. Κατέβηκα, κλείδωσα και πήγα στα 30μ που είναι το σπίτι. Μπήκα, πήρα τα γυαλιά μου και γύρισα πίσω. Ναι, μου είχαν σπάσει το τζάμι και είχαν πάρει από μέσα την τσάντα μου.

 

Πήγα αμέσως αστυνομία, έκανα δήλωση και ότι προβλέπεται και την επόμενη ημέρα ξεκίνησα την διαδικασία για την αποζημίωση του τηλεφώνου ώστε να αντικατασταθεί.

 

Κάνω ένα flashback εδώ και λέω ότι όταν πήγα να κάνω το ασφαλιστήριο τον 10/2017 μου ζήτησαν βεβαίωση από την Cosmote για την αξία της συσκευής μιας και η απόδειξη ήταν μηδενικής αξίας. Η Cosmote μου είπε ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα αυτή αλλά για την απόδειξη της αξίας της συσκευής μπορώ να κάνω screenshot από το site με εμφανή την ημερομηνία. Έτσι και έκανα. Έστειλα και τα σχετικά email τότε στην Ξηρογιαννόπουλος και ολοκληρώθηκε με συνοπτικές διαδικασίες η ασφάλιση. Πληρώθηκε αυθημερόν το ασφαλιστήριο και το έλαβα στο email μου την επόμενη ημέρα.

 

Την 26η Οκτωβρίου λοιπόν έστειλα όλα τα δικαιολογητικά στην ασφαλιστική μαζί με την φραγή imei από την Cosmote.

2 ημέρες μετά μου ζήτησαν πάλι την σχετική βεβαίωση. Του εξήγησα ξανά ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα αυτή κλπ κλπ και ότι είχε γίνει κατά την ασφάλιση. Τους προώθησα και όλη την συνομιλία που είχα με το ασφαλιστικό γραφείο. Σιωπή.

 

Μία εβδομάδα αργότερα πήρα τηλέφωνο να δω τι γίνεται και σε τι φάση βρισκόμαστε και μου λένε ότι πρέπει να έρθει εμπειρογνώμονας να δει το τζάμι. Λέω, εντάξει, πότε; Θα σας καλέσουν να κλείσετε ραντεβού μου απάντησαν. Πέρασαν δύο εβδομάδες ακριβώς ώσπου να με καλέσει ο εμπειρογνώμονας. Μου ζητούν κάποια δικαιολογητικά και οι εμπειρογνώμονες σχετικά με την αντικατάσταση του τζαμιού. Τα στέλνω και μου λένε θα σας καλέσουμε για να κλείσουμε ραντεβού αφού με ρώτησαν που βρίσκεται το αμάξι. Μετά από δύο ημέρες με παίρνει τηλέφωνο ο εμπειρογνώμονας ξανα και μου λέει είμαι από κάτω, θα κατεβείτε; Ευτυχώς ήμουν σπίτι! Απλά έτυχε γιατί ραντεβού δεν υπήρξε. Άφησα να περάσει λίγο ο καιρός και κάλεσα περίπου στις 20/11 να δω σε τι φάση είμαστε. Περίμεναν την έκθεση του εμπειρογνώμονα. Λέω οκ. Κάλεσα την επόμενη εβδομάδα, ακόμα δεν την είχαν λάβει. Και φτάνουμε στην Δευτέρα 26/11 και αφού έχουν πάρει την έκθεση.

 

Τους καλώ εγώ να δω τι γίνεται και αρχίσαμε να ζητάνε ξανά την βεβαίωση από την Cosmote. Αρχίζω πάλι την ίδια απάντηση. Επιμένουν ότι βγάζει η εταιρία κινητής τέτοιες βεβαιώσεις. Εγώ να έχω λάβει όμως αρνητική απάντηση από την Cosmote ώσπου η κοπέλα στο τηλεφωνικό κέντρο με παραπέμπει στην υπεύθυνη για τις αποζημιώσεις στα κινητά τηλέφωνα. Και η ίδια η κυρία Υπεύθυνη μου λέει ότι λαμβάνουν καθημερινά δεκάδες τέτοιες βεβαιώσεις και να πάω σε κατάστημα να ζητήσω γιατί πιθανόν ο υπάλληλος στα άλλα καταστήματα δεν ήθελε να με εξυπηρετήσει. Απαντώ ότι πήγα αλλά δεν υπάρχει η δυνατότητα αυτή. Λέει βρες ένα υπάλληλο να σου γράψει μια χειρόγραφη βεβαίωση (ακούστε τι μου είπε υπεύθυνη τμήματος μεγάλης ασφαλιστικής εταιρίας) αρκεί να έχει σφραγίδα και υπογραφή. Αγνοώ την λέξη χειρόγραφη (γιατί ντρέπομαι και να το ζητήσω) και αποφασίζω την επόμενη (Τρίτη 27/11) να πάω ξανά σε κατάστημα. Πάω και λαμβάνω την ίδια απάντηση. Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ ήταν η απάντηση της ευγενέστατης κατά τα άλλα υπαλλήλου. Της προτείνω να καλέσω την ασφαλιστική και να τους το πει η ίδια. Συμφώνησε και κάλεσα. Μιλάω με μια υπάλληλο και αρχίζει πάλι τα ίδια σχετικά με την βεβαίωση. Αρχίζω να φορτώνω εγώ που σημειωτέων όλο αυτόν τον μήνα ήμουν πολύ ήρεμος και δεν φημίζομαι για την ηρεμία μου. Με βάζει αναμονή να ρωτήσει, επιστρέφει, με ξαναβάζει, επιστρέφει, με ξαναβάζει ώσπου στο τέλος μου λέει ¨Φύγετε από το κατάστημα και θα σας ενημερώσω¨.

Με καλεί μετά από 2 ώρες και μου λέει να στείλω εκ νέου ένα email να γράψω κάτι σχετικό με την βεβαίωση. Γράφω πάλι τα ίδια μαζί με δύο απορίες μου.

1. Πως το συνεργαζόμενο ασφαλιστικό γραφείο δέχθηκε να κάνει ένα συμβόλαιο με ελλιπή στοιχεία (βεβαίωση) και

2. Πως μια ασφαλιστική εταιρία δέχθηκε να κάνει ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο με ελλιπή στοιχεία (βεβαίωση) και να εισπράξει το ασφάλιστρο;

 

Σήμερα λαμβάνω ένα email που μου ζητάνε να του στείλω την υπεύθυνη δήλωση ζημιάς και τον ΙΒΑΝ μου για να προχωρήσει η διαδικασία. Να σημειώσω ότι τα είχα στείλει εξ αρχής αυτά καθώς ζητήθηκαν.

Ξεκινά ο Γολγοθάς της αποζημίωσης;

Ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα αλλά ήθελα να περιγράψω την διαδικασία που έγινε εξ αρχής σε μια μάλλον ιδιαίτερη περίπτωση με μηδενική αξία απόδειξης/τιμολογίου. Οπότε, όποιος από εσάς κάνει κάτι ασφάλεια με μηδενική/μικρότερη αξία λόγω έκπτωσης, ας ζητάει αμέσως μια βεβαίωση για την πραγματική αξία της συσκευής.

Θα σας κρατώ ενήμερους για την εξέλιξη της υπόθεσης….

 

Φιλικά,

Πέτρος

Τα μυαλά, όπως και τα αλεξίπτωτα, δουλεύουν καλύτερα όταν είναι ανοιχτά!
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Έχει κάποιος εμπειρία από διάρρηξη σε σπίτι/επαγγελματικό χώρο και τι γίνεται με την ασφαλιστική?

 

Γενικότερα στο site πάντως τα μόνα που ζητάνε για την διάρρηξη είναι το χαρτί από την αστυνομία και αίτηση φραγής του παρόχου κινητής.

 

Απαιτεί φωτογραφίες από τον χώρο που έγινε η διάρρηξη. Μπήκαν αφού έσπασαν ένα παράθυρο(τζάμι) το οποίο δεν αντικαταστάθηκε με τζάμι αλλά μπήκε λαμαρίνα στην θέση του, άρα αποδεικτικό από τζαμά δεν υπάρχει. Δεν υπάρχουν σημάδια στην πόρτα. Αρκεί αυτό ή θεωρού διάρρηξη μόνο αν ανοίχτηκε η πόρτα?(Ελλάδα είμαστε όλα τα περιμένω) Ή αρκεί μόνο το αντίγραφο από την αστυνομία?

Θέλουν και μπλοκάρισμα του ΙΜΕΙ? Το οποίο στο κάνει κάποιος πάροχος? Γιατί αίτηση φραγής από τον πάροχο κινητής δεν έχει νόημα. Απλά ζητάω έκδοση νέας sim για τον ίδιο αριθμό. Δεν χρειάζεται να του κάνω φραγή.

 

Το αντίγραφο συμβάντος από την αστυνομία το δίνουν άμεσα ή θέλει 10 εργάσιμες όπως συμβαίνει σε πολλές περιπτώσεις με άλλα έγγραφα?

Google Pixel 9 Pro XL

Link to comment
Share on other sites

Εγώ έκανα αίτημα φραγή ΙΜΕΙ. Βέβαια για την ολοκλήρωση ήθελαν και την ταυτότητα μου την οποία σημειωτέων ήταν μέσα στην τσάντα που μου κλέψανε.

Το χαρτί της αστυνομίας το παίρνεις αμέσως με την κατάθεση που κάνεις στο τμήμα.

Δεν νομίζω να ζητάνε φωτογραφίες.

Τα μυαλά, όπως και τα αλεξίπτωτα, δουλεύουν καλύτερα όταν είναι ανοιχτά!
Link to comment
Share on other sites

Εκτός από το χρόνο ασφάλισης έχει αλλάξει και το ποσό της αποζημίωσης, από 100% έχει πάει στο 70% .

Σήμερα ενημερώθηκα με email για ασφάλιση καινούργιας συσκευής μου .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Έκλεψαν το κινητό φίλου από το γραφείο του στην δουλειά. Η κεντρική είσοδος είναι ξεκλείδωτη τις ώρες εργασίας. Ο φίλος είχε κατέβει στον χώρο παραγωγής και είχε ξεχάσει το κινητό του στο γραφείο στο οποίο λόγω γιορτών δεν υπηρχε άλλος υπάλληλος. Όταν γύρισε, το κινητό είχε κλαπεί μαζί με το πορτοφόλι του. Αυτή η περίπτωση καλύπτεται από την ασφάλεια του για το κινητό? Ρωτάω καθώς δεν μιλάμε για κλοπή με διάρρηξη ή βίαια είσοδο!

Google Pixel 9 Pro XL

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω πως δεν καλύπτεται αλλά καλό θα ήταν να κάνει μια ερώτηση!

 

----- προσθήκη μηνύματος 10 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Έχω περάσει από την σειρά Samsung Galaxy S7 EDGE, S8+, Note 8. Το τελευταίο μάλιστα, το είχα διπλό. Εταιρικό και προσωπικό και ήταν όλα ασφαλισμένα στην Generali χωρίς να χρειαστεί να χρησιμοποιήσω ποτέ κάποια ασφάλεια.

 

Το τελευταίο ασφαλιστήριο ήταν για το εταιρικό μου ΝΟΤΕ 8 το οποίο είχε βγει στο όνομα μου καθώς είμαι εγώ ο χρήστης. Σε όλους μας ετσι έγινε. ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΕΔΩ ΟΤΙ Η ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΑΓΟΡΑΣ ΗΤΑΝ ΜΗΔΕΝΙΚΗΣ ΑΞΙΑΣ ΛΟΓΩ ΕΤΑΡΙΚΗΣ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗΣ.

 

Την 24η Οκτωβρίου, και περίπου 10 ημέρες πριν λήξει το ασφαλιστήριο μου διέρρηξαν το αμάξι και μου πήραν από μέσα την τσάντα με το πορτοφόλι μου, όλες τις τραπεζικές κάρτες, την δημοσιογραφική μου ταυτότητα, δίπλωμα, ταυτότητα, 70€ και την λίστα των ερωτήσεων για την συνέντευξη που πήγαινα. Ξέχασα στο σπίτι τα γυαλιά μυωπίας μου καθώς έφυγα μιλώντας στο κινητό και είχα φορέσει ήδη του ηλίου και το αντιλήφθηκα με το που μπήκα στο αμάξι. Κατέβηκα, κλείδωσα και πήγα στα 30μ που είναι το σπίτι. Μπήκα, πήρα τα γυαλιά μου και γύρισα πίσω. Ναι, μου είχαν σπάσει το τζάμι και είχαν πάρει από μέσα την τσάντα μου.

 

Πήγα αμέσως αστυνομία, έκανα δήλωση και ότι προβλέπεται και την επόμενη ημέρα ξεκίνησα την διαδικασία για την αποζημίωση του τηλεφώνου ώστε να αντικατασταθεί.

 

Κάνω ένα flashback εδώ και λέω ότι όταν πήγα να κάνω το ασφαλιστήριο τον 10/2017 μου ζήτησαν βεβαίωση από την Cosmote για την αξία της συσκευής μιας και η απόδειξη ήταν μηδενικής αξίας. Η Cosmote μου είπε ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα αυτή αλλά για την απόδειξη της αξίας της συσκευής μπορώ να κάνω screenshot από το site με εμφανή την ημερομηνία. Έτσι και έκανα. Έστειλα και τα σχετικά email τότε στην Ξηρογιαννόπουλος και ολοκληρώθηκε με συνοπτικές διαδικασίες η ασφάλιση. Πληρώθηκε αυθημερόν το ασφαλιστήριο και το έλαβα στο email μου την επόμενη ημέρα.

 

Την 26η Οκτωβρίου λοιπόν έστειλα όλα τα δικαιολογητικά στην ασφαλιστική μαζί με την φραγή imei από την Cosmote.

2 ημέρες μετά μου ζήτησαν πάλι την σχετική βεβαίωση. Του εξήγησα ξανά ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα αυτή κλπ κλπ και ότι είχε γίνει κατά την ασφάλιση. Τους προώθησα και όλη την συνομιλία που είχα με το ασφαλιστικό γραφείο. Σιωπή.

 

Μία εβδομάδα αργότερα πήρα τηλέφωνο να δω τι γίνεται και σε τι φάση βρισκόμαστε και μου λένε ότι πρέπει να έρθει εμπειρογνώμονας να δει το τζάμι. Λέω, εντάξει, πότε; Θα σας καλέσουν να κλείσετε ραντεβού μου απάντησαν. Πέρασαν δύο εβδομάδες ακριβώς ώσπου να με καλέσει ο εμπειρογνώμονας. Μου ζητούν κάποια δικαιολογητικά και οι εμπειρογνώμονες σχετικά με την αντικατάσταση του τζαμιού. Τα στέλνω και μου λένε θα σας καλέσουμε για να κλείσουμε ραντεβού αφού με ρώτησαν που βρίσκεται το αμάξι. Μετά από δύο ημέρες με παίρνει τηλέφωνο ο εμπειρογνώμονας ξανα και μου λέει είμαι από κάτω, θα κατεβείτε; Ευτυχώς ήμουν σπίτι! Απλά έτυχε γιατί ραντεβού δεν υπήρξε. Άφησα να περάσει λίγο ο καιρός και κάλεσα περίπου στις 20/11 να δω σε τι φάση είμαστε. Περίμεναν την έκθεση του εμπειρογνώμονα. Λέω οκ. Κάλεσα την επόμενη εβδομάδα, ακόμα δεν την είχαν λάβει. Και φτάνουμε στην Δευτέρα 26/11 και αφού έχουν πάρει την έκθεση.

 

Τους καλώ εγώ να δω τι γίνεται και αρχίσαμε να ζητάνε ξανά την βεβαίωση από την Cosmote. Αρχίζω πάλι την ίδια απάντηση. Επιμένουν ότι βγάζει η εταιρία κινητής τέτοιες βεβαιώσεις. Εγώ να έχω λάβει όμως αρνητική απάντηση από την Cosmote ώσπου η κοπέλα στο τηλεφωνικό κέντρο με παραπέμπει στην υπεύθυνη για τις αποζημιώσεις στα κινητά τηλέφωνα. Και η ίδια η κυρία Υπεύθυνη μου λέει ότι λαμβάνουν καθημερινά δεκάδες τέτοιες βεβαιώσεις και να πάω σε κατάστημα να ζητήσω γιατί πιθανόν ο υπάλληλος στα άλλα καταστήματα δεν ήθελε να με εξυπηρετήσει. Απαντώ ότι πήγα αλλά δεν υπάρχει η δυνατότητα αυτή. Λέει βρες ένα υπάλληλο να σου γράψει μια χειρόγραφη βεβαίωση (ακούστε τι μου είπε υπεύθυνη τμήματος μεγάλης ασφαλιστικής εταιρίας) αρκεί να έχει σφραγίδα και υπογραφή. Αγνοώ την λέξη χειρόγραφη (γιατί ντρέπομαι και να το ζητήσω) και αποφασίζω την επόμενη (Τρίτη 27/11) να πάω ξανά σε κατάστημα. Πάω και λαμβάνω την ίδια απάντηση. Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ. ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΑΤΣΕΙ ΝΑ ΨΑΞΕΙ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕ ΕΝΑ ΜΟΝΤΕΛΟ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ ήταν η απάντηση της ευγενέστατης κατά τα άλλα υπαλλήλου. Της προτείνω να καλέσω την ασφαλιστική και να τους το πει η ίδια. Συμφώνησε και κάλεσα. Μιλάω με μια υπάλληλο και αρχίζει πάλι τα ίδια σχετικά με την βεβαίωση. Αρχίζω να φορτώνω εγώ που σημειωτέων όλο αυτόν τον μήνα ήμουν πολύ ήρεμος και δεν φημίζομαι για την ηρεμία μου. Με βάζει αναμονή να ρωτήσει, επιστρέφει, με ξαναβάζει, επιστρέφει, με ξαναβάζει ώσπου στο τέλος μου λέει ¨Φύγετε από το κατάστημα και θα σας ενημερώσω¨.

Με καλεί μετά από 2 ώρες και μου λέει να στείλω εκ νέου ένα email να γράψω κάτι σχετικό με την βεβαίωση. Γράφω πάλι τα ίδια μαζί με δύο απορίες μου.

1. Πως το συνεργαζόμενο ασφαλιστικό γραφείο δέχθηκε να κάνει ένα συμβόλαιο με ελλιπή στοιχεία (βεβαίωση) και

2. Πως μια ασφαλιστική εταιρία δέχθηκε να κάνει ένα ασφαλιστικό συμβόλαιο με ελλιπή στοιχεία (βεβαίωση) και να εισπράξει το ασφάλιστρο;

 

Σήμερα λαμβάνω ένα email που μου ζητάνε να του στείλω την υπεύθυνη δήλωση ζημιάς και τον ΙΒΑΝ μου για να προχωρήσει η διαδικασία. Να σημειώσω ότι τα είχα στείλει εξ αρχής αυτά καθώς ζητήθηκαν.

Ξεκινά ο Γολγοθάς της αποζημίωσης;

Ζητώ συγνώμη για το μακροσκελές μήνυμα αλλά ήθελα να περιγράψω την διαδικασία που έγινε εξ αρχής σε μια μάλλον ιδιαίτερη περίπτωση με μηδενική αξία απόδειξης/τιμολογίου. Οπότε, όποιος από εσάς κάνει κάτι ασφάλεια με μηδενική/μικρότερη αξία λόγω έκπτωσης, ας ζητάει αμέσως μια βεβαίωση για την πραγματική αξία της συσκευής.

Θα σας κρατώ ενήμερους για την εξέλιξη της υπόθεσης….

 

Φιλικά,

Πέτρος

 

Την 5η Δεκ ελαβα το παρακάτω στο mail μου:

Αγαπητέ πελάτη,

Παρακαλώ όπως μας αποσταλεί η απόδειξη αγοράς ώστε να προβούμε σε ασφαλιστική αποζημίωση. Η απόδειξη αγοράς που μας έχετε προσκομίσει είναι μηδενική, χρειάζεται να μας αποστείλετε αγοράς που να φαίνεται η αξία του κινητού, μείον το ποσό έκπτωσης-επιδότησης και το υπόλοιπο ποσό που πληρώνει ο πελάτης.

 

Πάλι απο την αρχή. Κάλεσα και μίλησα πλέον με την διεύθυνση του τμήματος όπου με διαβεβαίωσε οτι επειδή έχω ταλαιπωρηθεί πολύ η διαδικασία προχωράει κανονικά και να αγνοήσω το παραπάνω mail.

 

Αναμονή...

 

Πέμπτη 2/1/2019 είχαν πιστωθεί στον λογαριασμό μου η αξία της συσκευής σύμφωνα με τα δικαιολογητικά που είχα στείλει τόσο κατά το ασφαλιστήριο, όσο και κατά την όλη διαδικασία μετά την διάρρηξη.

 

Όλα καλά λοιπόν...

Τα μυαλά, όπως και τα αλεξίπτωτα, δουλεύουν καλύτερα όταν είναι ανοιχτά!
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Τελικά από όσες ασφάλειες συσκευών κυκλοφορούν έχετε να προτείνετε από προσωπική εμπειρία κάποια συγκεκριμένη εταιρία;

 

Επίσης για συσκευή άνω των 600€ γνωρίζουμε τι τιμή ισχύει;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κάποιος με νεότερη εμπειρία από ασφάλιση στον Κωτσοβολο;

 

Στάλθηκε από το SM-A530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

:cool:
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Προς ενημέρωση για ασφάλιση Generali και αποζημίωση. Αίτημα 21/1 και αποστολή όλων των εγγράφων μέχρι 23/1.

Πήρα τηλέφωνο 2 φορές και μου είπαν και τις 2 ότι θέλει περίπου 40 εργάσιμες για την πληρωμή.

 

Τελικά η πληρωμή έγινε στις 10/4! Δηλαδή ~50+ εργάσιμες Που την ημέρα αποστολής όλων των ζητούμενων εγγράφων.

 

Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk

Google Pixel 9 Pro XL

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
Καλημέρα, έχει τύχει σε κανέναν να βρεθεί το κλεμμένο κινητό του και να ξέρει τι γίνεται με την ασφάλεια όταν σε έχει ήδη αποζημιώσει?

Google Pixel 9 Pro XL

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα, έχει τύχει σε κανέναν να βρεθεί το κλεμμένο κινητό του και να ξέρει τι γίνεται με την ασφάλεια όταν σε έχει ήδη αποζημιώσει?
Φαντάζομαι τίποτα. Απλά δεν τους λες ότι το βρήκες......

 

Στάλθηκε από το SM-N960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Γιωργος και.....

[sIGPIC][/sIGPIC]

φυσικα....

Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to [S7 series] Ασφάλεια Κινητού

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...