Jump to content

[Δημοσκόπηση] Εμφανίστηκε το "bootloop" στο δικό σας LG G4;


athanaso77
 Κοινοποίηση

Εμφανίστηκε το "bootloop" πρόβλημα στο δικό σας LG G4;  

145 members have voted

  1. 1. Εμφανίστηκε το "bootloop" πρόβλημα στο δικό σας LG G4;

    • Όχι... ποτέ
    • Ναι... αλλά μπόρεσα να το επαναφέρω μετά από hard reset
    • Ναι... πήγε για αλλαγή πλακέτας / αντικατάσταση συσκευής


Recommended Posts

Πήγανε ρυθμίσεις, δημιουργία αντιγραφου ασφαλείας και επαναφορά και απενεργοποιησε το αντίγραφο ασφαλείας σε Google... Το ίδιο έκανε ενα άλλο μέλος και δεν ξαναεπαθε software boot loop
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 153
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Μετά από μερικές αποτυχημένες προσπάθειες για factory reset τελικά δούλεψε κανονικά χωρίς τελικά να έχει χαθεί τίποτα! Έκανα και την απενεργοποίηση του συγχρονισμού και εδώ και κανένα μισάωρο δουλεύει κανονικά...

Έκανα και 2-3 restart έτσι για να δώ το θα κάνει. Προς το παρόν Όλα καλά...

 

511 σειρα με lollipop v10 eur χωρίς να εδώ κάνει καμία ενημέρωση...

 

Edit:τζιφος.. σε μια ωρα το ξαναπαθε..αν ξαναανοιξει θα δοκιμασω factory reset απο το μενου της συσκευής

Edited by gup_
Link to comment
Share on other sites

Σε σημερινη επικοινωνία με procordia μου είπαν ότι δεν έχουν πλακέτες και τις περιμένουν από την επόμενη εβδομάδα και αν..

Επίσης μου είπαν ότι για τον Αύγουστο δεν ισχύει το 1 hour service λόγω έλλειψης προσωπικού και μεγάλου φόρτου εργασίας..αλλά αν το πάω θα εξυπηρετηθώ πιο γρήγορα χωρίς να διευκρινίσουν τι σημαίνει αυτό. 3 ώρες πχ ή 3 ημέρες?

Καλό Σεπτέμβρη με βλέπω και αν..

απορώ πως είναι δυνατό να μένουν από πλακέτες..

αφού γνωρίζουν το πρόβλημα γιατί δεν στοκάρουν?

τι περιμένουν ότι θα βρεθεί κάποια λύση και θα τους ξεμείνουν?

και αυτό το κομμάτι θα έπρεπε να το χειρστούν καλύτερα.

Έχω ήδη μείνει από κινητό και πρέπει να περιμένω 2 εβδομάδες μινιμουμ για να το επισκευάσουν?

Link to comment
Share on other sites

Σε σημερινη επικοινωνία με procordia μου είπαν ότι δεν έχουν πλακέτες και τις περιμένουν από την επόμενη εβδομάδα και αν..

Επίσης μου είπαν ότι για τον Αύγουστο δεν ισχύει το 1 hour service λόγω έλλειψης προσωπικού και μεγάλου φόρτου εργασίας..αλλά αν το πάω θα εξυπηρετηθώ πιο γρήγορα χωρίς να διευκρινίσουν τι σημαίνει αυτό. 3 ώρες πχ ή 3 ημέρες?

Καλό Σεπτέμβρη με βλέπω και αν..

απορώ πως είναι δυνατό να μένουν από πλακέτες..

αφού γνωρίζουν το πρόβλημα γιατί δεν στοκάρουν?

τι περιμένουν ότι θα βρεθεί κάποια λύση και θα τους ξεμείνουν?

και αυτό το κομμάτι θα έπρεπε να το χειρστούν καλύτερα.

Έχω ήδη μείνει από κινητό και πρέπει να περιμένω 2 εβδομάδες μινιμουμ για να το επισκευάσουν?

 

Αφού τις πλακέτες τις έχουν σαν ασπιρίνες. Και γω άλλο πρόβλημα είχα και το έστειλα στην Procordia και μου άλλαξαν πλακέτα. Και τότε δεν είχαν και περίμενα 1μιση βδομάδα.

 

Καλά ξεμπερδέματα να έχεις..

Link to comment
Share on other sites

Σε σημερινη επικοινωνία με procordia μου είπαν ότι δεν έχουν πλακέτες και τις περιμένουν από την επόμενη εβδομάδα και αν..

Επίσης μου είπαν ότι για τον Αύγουστο δεν ισχύει το 1 hour service λόγω έλλειψης προσωπικού και μεγάλου φόρτου εργασίας..αλλά αν το πάω θα εξυπηρετηθώ πιο γρήγορα χωρίς να διευκρινίσουν τι σημαίνει αυτό. 3 ώρες πχ ή 3 ημέρες?

Καλό Σεπτέμβρη με βλέπω και αν..

απορώ πως είναι δυνατό να μένουν από πλακέτες..

αφού γνωρίζουν το πρόβλημα γιατί δεν στοκάρουν?

τι περιμένουν ότι θα βρεθεί κάποια λύση και θα τους ξεμείνουν?

και αυτό το κομμάτι θα έπρεπε να το χειρστούν καλύτερα.

Έχω ήδη μείνει από κινητό και πρέπει να περιμένω 2 εβδομάδες μινιμουμ για να το επισκευάσουν?

 

2 εβδομάδες τι περιμενεις;

Link to comment
Share on other sites

2 εβδομάδες τι περιμενεις;

 

Δεν έχουν πλακέτες για να το αλλάξουν. Ίσως έρθουν από Τρίτη 16/06 (θα έχω κλείσει ήδη μια εβδομάδα+) αλλά και να το πάω (αν έρθουν) πάλι δεν λένε πότε θα το παραλάβω. Άρα αυτή την στιγμή ειμαι αναγκασμένος να περιμένω μινιμουμ 2 εβδομάδες.

Link to comment
Share on other sites

μόλις μπήκε σε bootloop.

:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

 

 

ερωτήσεις:

1) Υπάρχει κάποιος τρόπος να μπω έστω και σε safe mode για να σώσω φωτογραφίες και βίντεο?

2) Να προσπαθήσω για hard reset ή να το στείλω για αλλαγή πλακέτας? (505 έχει πάνω)

3) πως κάνεις reset?

4) μιας και είναι αγορασμένο από Γερμανό.... παίζει να μου κάνουν αντικατάσταση αν δεν έχουν πλακέτα ή να πάρω G5 με διαφορά χρημάτων.???

5) είμαι εκτός Αθηνών...που το στέλνω με courier και πως? παίρνω κάπου τηλέφωνο?

Edited by morfikos
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχουν πλακέτες για να το αλλάξουν. Ίσως έρθουν από Τρίτη 16/06 (θα έχω κλείσει ήδη μια εβδομάδα+) αλλά και να το πάω (αν έρθουν) πάλι δεν λένε πότε θα το παραλάβω. Άρα αυτή την στιγμή ειμαι αναγκασμένος να περιμένω μινιμουμ 2 εβδομάδες.

 

Aρα εχεις στα χέρια σου ενα νεκρό τηλέφωνο.

Έπρεπε να το στείλεις με τη μια. Αν προκύψει μεγάλη καθυστέρηση δεν θα μπορείς να διεκδικήσεις τα δικαιώματα σου!Αφου αυτη θα μετράει απο τη στιγμή που το έστειλες! Και αν πχ παραλάβουν 100 πλακέτες και έχουν ηδη για φτιάξουν εκατό τηλέφωνα, καταλαβαίνεις πως αν το δικό σου ειναι το 101ο θα περιμένεις και πάλι αφου το service γίνεται με σειρά προτεραιότητας!

Link to comment
Share on other sites

Είχα και έχω σκοπό να το παω από εκεί να μου το αλλάξουν επι τόπου ή το συντομότερο δυνατό.

Όπως έγραψα ήμουν και θα ξαναφύγω διακοπές

αλλά επικοινώνησα μαζί τους και οι ίδιοι είπαν να του ξανακαλέσω από Τρίτη και βλέπουμε.

Δεν νομίζω να τίθεται θέμα να μην μπορώ να διεκδικήσω τα δικαιώματα μου.

Θεωρητικά αμα πάω από εκεί θα εξυπηρετηθώ πιο γρήγορα από ότι να το έστελνα με κουριερ.

Ειδικά τώρα που δεν έχουν πλακέτες θα έμπαινε στην σειρά αναμονής και θα το έφτιαχναν όποτε..

Έχω ξαναπάει από εκεί 2 φορές με προβλημα στην οθόνη του G2 και το έφτιαξαν άμεσα.

Αυτός ήταν και ο μόνος λόγος που ξαναμπήκα στην διαδικασία να αγοράσω LG.

Γνώριζα ότι σε περίπτωση προβλήματος θα το είχα άμεσα έτοιμο..

Βέβαια για να είμαι ειλικρινής δεν περίμενα μετα τις όσες αστοχίες των G2 + G3 ότι θα έκαναν ακόμα μεγαλύτερη πατάτα όμως να που τα κατάφεραν..

 

Τέλος παντων θα τους ξανακαλέσω την επόμενηη Παρασκευή που επιστρέφω και βλέπουμε...

Link to comment
Share on other sites

μίλησα με support ..επειδή είμαι σε πόλη εκτός...θα πρέπει να έρθει ο courier από Τετάρτη και μετά επιστροφή μόνο από εκεί που το πήραν....ήμαρτον.

 

Ερώτηση: Επειδή είναι αγορασμένο από Ελλάδα (Γερμανό), τους είπα αν δεν έχουν πλακέτα τι γίνεται? Το θέλω άμεσα για την δουλειά μου.... Ο κύριος μου είπε για εσάς υπάρχουν και άλλες επιλογές....

 

 

Ξέρει κανείς τι εννοούσε?

Αντικατάσταση με άλλο καινούργιο?

Να πάρω πχ G5 και να δώσω κάποια διαφορά?

τι?

Link to comment
Share on other sites

μίλησα με support ..επειδή είμαι σε πόλη εκτός...θα πρέπει να έρθει ο courier από Τετάρτη και μετά επιστροφή μόνο από εκεί που το πήραν....ήμαρτον.

 

Ερώτηση: Επειδή είναι αγορασμένο από Ελλάδα (Γερμανό), τους είπα αν δεν έχουν πλακέτα τι γίνεται? Το θέλω άμεσα για την δουλειά μου.... Ο κύριος μου είπε για εσάς υπάρχουν και άλλες επιλογές....

 

 

Ξέρει κανείς τι εννοούσε?

Αντικατάσταση με άλλο καινούργιο?

Να πάρω πχ G5 και να δώσω κάποια διαφορά?

τι?

 

παρε στο γερμανο και ζητησε να πας σε καποιο καταστημα τους να σου δωσουν ενα κινητο προσωρινα να κανεις δουλεια σου μεχρι να ερθει ο κουριερ να παρει το g4.

Link to comment
Share on other sites

μίλησα με support ..επειδή είμαι σε πόλη εκτός...θα πρέπει να έρθει ο courier από Τετάρτη και μετά επιστροφή μόνο από εκεί που το πήραν....ήμαρτον.

 

Ερώτηση: Επειδή είναι αγορασμένο από Ελλάδα (Γερμανό), τους είπα αν δεν έχουν πλακέτα τι γίνεται? Το θέλω άμεσα για την δουλειά μου.... Ο κύριος μου είπε για εσάς υπάρχουν και άλλες επιλογές....

 

 

Ξέρει κανείς τι εννοούσε?

Αντικατάσταση με άλλο καινούργιο?

Να πάρω πχ G5 και να δώσω κάποια διαφορά?

τι?

 

Όταν έρθει ο κούριερ να πάρει το δικό σου, άμα τους είπες πως δεν έχεις άλλη συσκευή θα σου έχουν στείλει άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως υπάρχει η δυνατότητα για προσωρινή συσκευή αντικατάστασης από την ίδια την lg.
Konakis.
Link to comment
Share on other sites

Τελικά το κινητό πήγε procordia και αλλάχθηκε η πλακέτα.Δεν έχω τα χαρτιά μαζί μου για να δω τι σειρά μπήκε.Ελπίζω να μην το παρουσιάσει ξανά γιατί αν και σκεφτόμουν να το αλλάξω είναι πολύ καλό και θα παραμείνει για όσο αντέξει.
Link to comment
Share on other sites

δεύτερη φορά bootloop...το έχω στην κατάψυξη να δω αν θα συνέλθει

 

Sent from my VIE-L09 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

τι εννοείς κατάψυξη?

 

----- προσθήκη μηνύματος 34 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

το ζήτησα αλλά μου είπαν ΔΕΝ έχουν διαθέσιμο.

 

Όταν έρθει ο κούριερ να πάρει το δικό σου, άμα τους είπες πως δεν έχεις άλλη συσκευή θα σου έχουν στείλει άλλο.

 

----- προσθήκη μηνύματος 41 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Γερμανός Ακράτα....δύσκολο να είχε αντικατάσταση και ειδικά σε micro sim.

 

παρε στο γερμανο και ζητησε να πας σε καποιο καταστημα τους να σου δωσουν ενα κινητο προσωρινα να κανεις δουλεια σου μεχρι να ερθει ο κουριερ να παρει το g4.
Link to comment
Share on other sites

Ειχαν πει καποια παιδιά οτι το ειχε βάλει στην καταψυξη και συνήλθε.

Τελικά το εκανα αλλα τζίφος. Το επανέφε το hard reset οπου και εχασα τα παντα βέβαια

 

Sent from my LG-H818 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

τελικά έπαιξε με κατάψυξη...για να τραβήξω τα δεδομένα όλα.

Είναι τρελό αλλά δούλεψε...

μέσα από airdroid και http://www.fjsoft.at/en/ πήρα ότι ήθελα.

 

πάντως θα ήθελα μία απάντηση επίσημη...αν μου κάνει Bootloop μετά το πέρας της εγγύησης...δεν θα πρέπει να μου το φτιάξουν? μιας και είναι δικό τους κατασκευαστικό λάθος?

Link to comment
Share on other sites

μην νιώθεις μόνος...:rolleyes::rolleyes::rolleyes:

πότε πας για αλλαγή?

από επίσημο πωλητή αγορά???

 

 

Μόλις σήμερα και είμαι και διακοπές..... Γκινια :(
Link to comment
Share on other sites

  • Administrators
πάντως θα ήθελα μία απάντηση επίσημη...αν μου κάνει Bootloop μετά το πέρας της εγγύησης...δεν θα πρέπει να μου το φτιάξουν? μιας και είναι δικό τους κατασκευαστικό λάθος?

 

Απάντηση επίσημη θα πάρεις από το forum; Απευθύνσου στο επίσημο service.

Modpic.gif

Link to comment
Share on other sites

ρητορική ήταν η ερωτήση...

προφανώς από την επίσημη LG θα πάρω την απάντηση.....ούτε καν από το service point!

 

Απάντηση επίσημη θα πάρεις από το forum; Απευθύνσου στο επίσημο service.
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
Την πρωτη φορα το πηρα στην ΜΤΝ και μ το εφτιαξαν αλλαγη πλακετας. Την Δευτερη φορα που μ το εκανε το πουλησα 150ευρω. Δεν θα κατσω να σκασω κιολας.

Samsung Galaxy S24 ULTRA 512GB Yellow - iPhone 15 Pro 256GB Titanim Blue

Quote

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...