VaL_Phoenix Δημ. August 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 8, 2017 (edited) Επειδή αναφέρθηκε το θέμα της μπαταρίας κάποια ποστ πριν να αναφέρω ότι βρήκα αυτό το εύκολο κόλπο για να βλέπουμε τη χωρητικότητα της μπαταρίας που απομένει και τους κύκλους φόρτισης . "Ever wonder how much did your battery degraded? Try this. Download es file explorer( or any file viewer that can read system file) Go to root. Sys -- class --- power supply --- battery Scroll down to the fg_fullcapnom & Fg_cycle Open with es note viewer ( or any text viewer) Fg_ fullcapnom - the number X 2 , Times 2(if you are android 7.0) . That Is your current battery capacity in mAh. Fg_cycle - to see the charging cycle." Στο απλό s7 μου έχω 1441 (x2) = 2882 mAh πραγματική χωρητικότητα μπαταρίας και 42 κύκλους φόρτισης . Sent from my iPad using Tapatalk Sent from my iPad using Tapatalk Για Α5 2017 δεν είναι τα ίδια txt? Edited August 8, 2017 by VaL_Phoenix Παράθεση "LG V30 (αξεπέραστο)+ Samsung A52 (της γυναίκας)" Κ τώρα HTC U24pro "Η όραση ανήκει σε όλους, αλλά η αντίληψη σε λίγους" Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos154 Δημ. August 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 8, 2017 Ποσες ωρες οθονης βγαζει απο 100-20%.; Αν αν ισχυει αυτη η ενδειξη δεν πρεπει να βγαζει απο 1:45... Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 4+ βγάζει κάπου εκεί! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GMF80 Δημ. August 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 8, 2017 4+ βγάζει κάπου εκεί!Τοτε η ενδειξη δεν σημαινει τιποτα. Μια χαρα εισαι. Στάλθηκε από το SM-G928F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dihnekis300 Δημ. August 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 8, 2017 Παιδιά μια πολύ σημαντική ερώτηση!! το κινητό το αγόρασα από ένα μαγαζί του Skroutz. Σήμερα παρατήρησα πως το κοινό το οποίο μου ήρθε έχει διπλή ταινία σφράγισης. Από πάνω ήταν καλυμμένη με μία άλλη ίδια με την κάτω αλλά με διαφορετικό αριθμό.. Επίσης παρατήρησα ότι η κάτω έχει μία ταμπέλα read me την οποία τραβάς και κάποιες πληροφορίες, Ενώ η επάνω Όχι. Ξέρετε αν τελικά μου έστειλαν ένα ανοιγμένο κινητού για καινούργιο και αν υπάρχει κάποιος τρόπος να το δω εγώ αυτό το serial number της συσκευής ή το imei; Στάλθηκε από το S7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pank Δημ. August 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 8, 2017 1313 και 201 Λέτε να πάω για μπαταρία??Εγώ έγραψα πιο πριν ότι έχω 1207. Και μια χαρά βγάζει 4+ ώρες οθονη... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
atsimeri Δημ. August 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 8, 2017 Εγώ έγραψα πιο πριν ότι έχω 1207. Και μια χαρά βγάζει 4+ ώρες οθονη...Με 201 κύκλους φόρτισης ότι και να βγάζεις η μπαταρία είναι πεσμένη 4+ ώρες μπορεί να βγάζεις και να είσαι φουλ σήμα κινητής και εντός σπιτιού με μόνιμο WiFi και φωτεινότητα στη μέση και παρακάτω. Ο άλλος με 4G+ εκτός σπιτιού μόνιμα και οθόνη στον ήλιο μπορεί να βγάζει 3 ώρες και να αναρωτιέται γιατί Ολόιδιες συσκευές έχουμε όλοι το θέμα είναι ότι η χρήση του καθενός είναι κάτι που σκοπίμως δεν αναφέρεται συνήθως όταν αναφέρονται τα νούμερα sot και επί το πλείστον λέμε τα καλύτερα νούμερα. Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
backframe Δημ. August 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 8, 2017 Παιδιά μια πολύ σημαντική ερώτηση!! το κινητό το αγόρασα από ένα μαγαζί του Skroutz. Σήμερα παρατήρησα πως το κοινό το οποίο μου ήρθε έχει διπλή ταινία σφράγισης. Από πάνω ήταν καλυμμένη με μία άλλη ίδια με την κάτω αλλά με διαφορετικό αριθμό.. Επίσης παρατήρησα ότι η κάτω έχει μία ταμπέλα read me την οποία τραβάς και κάποιες πληροφορίες, Ενώ η επάνω Όχι. Ξέρετε αν τελικά μου έστειλαν ένα ανοιγμένο κινητού για καινούργιο και αν υπάρχει κάποιος τρόπος να το δω εγώ αυτό το serial number της συσκευής ή το imei; Στάλθηκε από το S7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Η λογική λέει ότι έχει ανοιχτεί. Τα τελευταία χρόνια αγοράζω πάντα από Σκρουτζ και η συσκευασία είναι πάντα ανοιγμένη και ξανακλεισμένη με 2ο αυτοκόλλητο. Τις πρώτες φορές μου κακοφάνηκε αλλά πάντα τα πράγματα και η συσκευή μέσα ήταν στην κατάσταση που έπρεπε να είναι (τέλεια) και ποτέ δεν είχα κάποιο θεμα, οπότε δεν με πολυαπασχολεί πλέον. Για να δεις τον αριθμό ΙΜΕΙ πας ρυθμίσεις, πληροφορίες συσκευής, κατάσταση. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nfot Δημ. August 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 8, 2017 με το "τεστ" μπαταριας, μου βγαζει 1379 και 269. Εχω το κινητο απο τελη Μαϊου του 2016, δεν παιζω παιχνιδια και σχεδον παντα το φορτιζω με αργη ασυρματη φορτιση. Η πτωση στη διαρκεια της μπαταριας, σε πραγματικη, δικη μου χρηση, ειναι ελαχιστη. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dihnekis300 Δημ. August 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 8, 2017 Η λογική λέει ότι έχει ανοιχτεί. Τα τελευταία χρόνια αγοράζω πάντα από Σκρουτζ και η συσκευασία είναι πάντα ανοιγμένη και ξανακλεισμένη με 2ο αυτοκόλλητο. Τις πρώτες φορές μου κακοφάνηκε αλλά πάντα τα πράγματα και η συσκευή μέσα ήταν στην κατάσταση που έπρεπε να είναι (τέλεια) και ποτέ δεν είχα κάποιο θεμα, οπότε δεν με πολυαπασχολεί πλέον. Για να δεις τον αριθμό ΙΜΕΙ πας ρυθμίσεις, πληροφορίες συσκευής, κατάσταση.Σε ευχαριστώ βρήκα επίσημη εφαρμογή του η οποία λέγεται mobile info και δείχνει ημνια κατασκευής και Επίσης αν το κινητό είναι refurbished.. Και είναι όλα οκ!! Στάλθηκε από το S7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enterhere Δημ. August 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 8, 2017 Καλησπέρα,σας. Ξαφνικά το κινητό Δεν φορτίζει & Δεν είναι θέμα φορτιστή.Δοκίμασα 2 διαφορετικους Samsung. Επίσης άλλο κινητό φορτίζει με αυτούς τους φορτιστές!Τι μπορεί να φταίει?Το κινητό το χρησιμοποιώ 1,5 μήνα...Δεν μπορεί να τα παίξε η μπαταρία τόσο γρήγορα... Δοκίμασες να αλλάξεις καλώδιο; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vasoula78 Δημ. August 8, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 8, 2017 Δοκίμασα 2 διαφορετικούς φορτιστές.Και σε Γερμανό που πήγα πάλι Δεν κατάφερα Κάτι.Παρήγγειλα τον ασύρματο φορτιστή μήπως και καταφέρω να το φορτισω...Μόλις επιστρέψω Αθήνα θα το πάω για σέρβις.Δεν μου έχει τύχει ξανά τέτοιο πρόβλημα σε κινητό. Παράθεση http://www.danasoft.com/vipersig.jpg "...Ποτέ μην εξηγείς...Οι φίλοι σου δεν το χρειάζονται και οι εχθροί σου δεν θα σε πιστέψουν έτσι και αλλιώς..." Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Strofigkas Δημ. August 9, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2017 Νέα ενημεεωση σε btu 2η σε λίγες μέρες περίπου 280mb... Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Galaxy Z fold 5 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
tarirs Δημ. August 9, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 9, 2017 Όχι!! Βάλε ένα οποιοδήποτε file manager που να βλέπει τον αρχικό κατάλογο της συσκευής δλδ το / Σου συστήνω αυτήν https://play.google.com/store/apps/details?id=com.jrummy.root.browserfree Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Για πες πως το κανεις...το κατεβασα,αλλα απο αγγλικα να διαβασω το πιοπανω γνωριζω πολυ λιγα.... Θελω να τοχρησιμοποιησω σε ενα lg Παράθεση android or ios or wm......who cares.....??? Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
barcelonistas Δημ. August 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 10, 2017 καλησπέρα! Όταν τραβάω βίντεο (s7) κάνει συχνά διάφορα " σπασίματα" στην εικόνα.? Έχετε παρατηρήσει κάτι παρόμοιο? Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
agriniopk Δημ. August 10, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 10, 2017 καλησπέρα! Όταν τραβάω βίντεο (s7) κάνει συχνά διάφορα " σπασίματα" στην εικόνα.? Έχετε παρατηρήσει κάτι παρόμοιο? Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk ναι Έτσι κάνει και σε εμένα Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pelekis89 Δημ. August 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 11, 2017 Παιδιά καλησπέρα, ποστάρω μετά από καιρό στο forum για ένα θέμα που έχω με το galaxy s7 για να μου πείτε την γνώμη σας σχετικά με το πώς να κινηθώ . Συγνώμη για το τεράστιο κείμενο αλλά έχω απογοητευτεί. To κινητό αγοράστηκε πέρυσι τον Μάιο από σκρουτζομάγαζο στα 530 ευρό και από την πρώτη κιόλας ημέρα έχανα κλήσεις. Τι εννοώ? Όταν κάποιος με παίρνει τηλέφωνο, φαίνεται κλειστό και πρέπει να με ξαναπάρει 2 με 3 φορές μέχρι να χτυπήσει, καθώς φαίνεται σαν να είναι απενεργοποιημένο. Εγώ από την άλλη μπορώ πάντα να πάρω τηλέφωνο χωρίς πρόβλημα. οι κλήσεις μου έρχονται σε μήνυμα αργότερα, ενώ έχω φουλ 4g σήμα εκεί που βρίσκομαι. Δεν το κάνει συνέχεια αλλά θα μου το κάνει στάνταρ 2-3 η και παραπάνω φορές την ημέρα ..μέχρι τότε είχα ένα Lumia 735 μόνιμα στο 4g και ποτέ δεν είχα αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα .. να τονίσω ότι ο αδερφός μου έχει το s6 και κολλητός μου φίλος το s7 edge και πλέον ήρθε ένα καινούριο s7 στην παρέα και κανένα από αυτά δεν αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα ..οπότε κατάλαβα ότι δεν έχει να κάνει με το δίκτυο της κοσμοτε. Παρ όλα αυτά πριν προχωρήσω σε επικοινωνία με την Samsung, έκανα μερικά βήματα από μόνος μου, γιατί ήμουν σίγουρος για την ταλαίπωρια που θα ακολουθήσει, έτσι ώστε να αποκλείσω το ενδεχόμενο να φταίει το λογισμικό .. 1 Γυρίζω το κινητό σε μόνιμο 3g (αυτό πρότεινε και η cosmote) και πάλι τα ίδια απλώς σε μικρότερη συχνότητα. 2 Ζητάω καινούρια nano sim την οποία μου έστειλαν τζάμπα και πάλι τα ίδια (άλλαξα 2 φορές κάρτα σιμ) 3 hard reset από recovery mode πάλι τα ίδια (έχω κάνει πάνω από 10 φορές reset) 4 βάζω ελληνικό firmware μέσω odin τίποτα ( δοκίμασα και άλλα) 5 boot το τηλέφωνο σε safe mode μήπως και φταίει κάποια εφαρμογή, αλλά τζίφος. Μέχρι τότε που είχε και την 6,0,1 marshmallow, εννοείται ‘έπαιρνε και κάθε μήνα από μια ενημέρωση, έκανα και μια επαναφορά κάθε φορά ενώ τελικά δεν υπήρχε λόγος, δεν έστρωσε ούτε με τη nougat, οπότε ήμουν βέβαιος πως υπάρχει πρόβλημα στο hardware .. Και έρχεται η στιγμή να μιλήσω με την Samsung .. παίρνω στα κεντρικά στην Αθήνα εξηγώ το πρόβλημα και μου λένε να το στείλω στην πλησιέστερη αντιπροσωπεία στο ηράκλειο Κρήτης.. επικοινωνώ με αυτούς και ξεκινά ο διάλογος ..εξηγώ στην τύπισα όλα τα παραπάνω, με ακούει σαν μιλάει με ούφο, και το συμπέρασμα όταν της είπα πως έχω βάλει και άλλα επίσημα firmware για να αποκλείσω σφάλμα λογισμικού, μου λέει ότι το τηλέφωνο έχει root οπότε δεν το καλύβουμε, εξηγώ ότι δεν έχω κάνει ροοτ και επιτέλους το καταλαβαίνει και μου λέει να τους στείλω το τηλέφωνο.. το στέλνω γράφοντας σε ένα χαρτί όλα τα παραπάνω, μήπως και καταλάβουν ότι δεν πρόκειται να με κοροϊδέψουν με την γνωστή π@παριά (αναβάθμιση λογισμικού). Τελικά δεν πτοήθηκαν, ίσως να μην διάβασαν καν αυτά που έγραφα. αποφάσισα να τους πάρω τηλέφωνο μια εβδομάδα μετά γιατί αυτοί δεν το σκέφτηκαν μάλλον ..γεια σας είμαι ο τάδε, τι έγινε με το s7? Αα έτοιμο μου λέει θέλετε να σας το στείλουμε? ( σκέφτηκα να πω όχι κρατήστε το για σουβενίρ άμα είναι), αλλά κρατήθηκα. Πάλι καλά πριν από χαρά πω το μεγάλο ναι, σκέφτηκα να ρωτήσω πρώτα πιο ήταν το πρόβλημα.. και μαντέψτε .. κάναμε αναβάθμιση λογισμικού ..μα ρε παιδιά αφού σας το έστειλα στην τελευταία έκδοση λογισμικού λέω εγώ, και με τις αρχικές του ρυθμίσεις τι αναβάθμιση μου λέτε? Ναι είχε πρόβλημα μου λέει η τελευταία έκδοση nougat και βάλαμε την αμέσως προηγούμενη..(άρα κάνατε υποβάθμιση λέω :P :P) βρε κοπέλα μου σας είπα και σας έγραψα και στο χαρτί ότι είχα εξαρχής αυτό το πρόβλημα όταν είχε την 6.0.1 πια nougat και κουραφέξαλα, μην μου το στείλετε άδικα πίσω ..οπότε θέλετε να το ξανά ελέγξουμε? Ε φυσικά της λέω.. μια εβδομάδα μετά ξαναπερνω τηλέφωνο γιατί φαίνεται πάλι το ξέχασαν , και πάλι τα ίδια, το τηλέφωνο σας είναι έτοιμο το τσεκάραμε, σίγουρα ήταν το λογισμικό.. τέλος πάντων λέω στείλτε το .. Το παίρνω μετα από 2 εβδομάδες πίσω πληρώνοντας σχεδόν 20 ευρώ στα μεταφορικά πήγαινε έλα, τρώγοντας φρίκη με το lumia, το ανοίγω, πετάει ωστόσο και ενημέρωση την οποία δεν την έκανα, λέω άστο έτσι να δω. Και πάλι τα ίδια. Τα νευρά μου. Ξαναμιλάω με τα κεντρικά στην Αθήνα και μου κλείνουν ραντεβού για live chat και απομακρυσμένο έλεγχο του κινητού μου ..όλες οι ρυθμίσεις φαίνονται σωστές μου λένε, οπότε το μόνο που μένει είναι να το ξαναστείλετε. Εγώ στο ηράκλειο δεν το ξαναστέλνω και μου λέει στείλτε το στην Αθήνα ..να ξέρετέ ότι τα σέρβις δεν είναι τα ίδια παντού και ότι στην Αθήνα θα έχουν παραπάνω μηχανήματα για διάγνωση κλπ .. Δεν το έχω στείλει ακόμα, κυρίως γιατί μένω χωρίς τηλέφωνο και αυτό είναι το μεγάλο μου πρόβλημα ..και δεύτερον είναι τόσο λεπτό το ζήτημα που ίσως και εκεί να μου λένε τα ίδια ..ίσως όντος να μην μπορούν να εντοπίσουν το πρόβλημα .. Τι να κάνω να το στείλω? Και αν χάσω άλλα 20-30 ευρώ στα μεταφορικά και δεν γίνει δουλεία τι κάνω μετα? Συνήγορος του πολίτη? Πείτε καμία ιδέα .. Είναι το μόνο ακριβό τηλέφωνο που έχω αγοράσει ποτέ και σε εμένα έκατσε η στραβή ..θέλω απλά μία καινούρια και ιδιά συσκευή ..δεν κατηγορώ τα Samsung σαν τηλέφωνα καθώς είναι ότι καλύτερο έχω πιάσει στα χέρια μου ..αλλά τι γίνεται με αυτό το σέρβις ? έχω περιθώριο εγγύησης μέχρι και τον ερχόμενο Μάιο .. ξέχασα να ανφέρω ότι στην απόδειξη που μου έστειλαν απο το ηράκλειο έγραφε: αναβάθμιση λογισμικού και αλλαγλη ταινιών στο πίσω κάλυμμα.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Sofianna Δημ. August 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 11, 2017 Καλησπέρα! Σκοπεύω να αγοράσω το S7 μόλις τελειώσει το καλοκαίρι . Ακόμη ψάχνομαι βέβαια. Και αναζήτηση στην αναζήτηση, προβληματισμός στον προβληματισμό, μου ήρθε τώρα η τρομακτική ιδέα ότι μπορεί να μην είναι αρκετή η εσωτερική μνήμη των 32GB για τη χρήση που θα κάνω. Προφανώς θα βάλω κατευθείαν micro SD. Αλλά όσον αφορά τις εφαρμογές και τις ενημερώσεις συστήματος είναι εντάξει η συσκευή με την μνήμη της; Θέλω να πω μένει ένα σεβαστό περίσσευμα χώρου ακόμη και μετά την αναβάθμιση σε Nougat και μετά την προσθήκη βαρέων και με πολλά δεδομένα εφαρμογών; Θα εκτιμούσα ιδιαιτέρως αν μπορούσατε ειδικά όσοι χρήστες έχετε καιρό το S7 ή οποιοδήποτε άλλος γνωρίζει να μου πει την εμπειρία του σε αυτόν τον τομέα με τη συσκευή! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GMF80 Δημ. August 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 11, 2017 Δηλαδή δεν υπάρχει τρόπος να μπορεί να αναγνωρίσει το δακτυλικό αποτύπωμα απλά ακουμπώντας το δάχτυλο στο κουμπί χωρίς να το πατήσεις?Στο J5 2017 γίνεται! Στάλθηκε από το SM-J530F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thabull Δημ. August 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 11, 2017 Καλησπέρα! ... μου ήρθε τώρα η τρομακτική ιδέα ότι μπορεί να μην είναι αρκετή η εσωτερική μνήμη των 32GB για τη χρήση που θα κάνω. Προφανώς θα βάλω κατευθείαν micro SD. Αλλά όσον αφορά τις εφαρμογές και τις ενημερώσεις συστήματος είναι εντάξει η συσκευή με την μνήμη της; Μην ανησυχείς. Εγώ με περίπου 150 εγκατεστημένες εφαρμογές (βαριές και μη και όλες στο τηλέφωνο) έχω διαθέσιμα 17GB από τα 25 (που μένουν από τις ήδη εγκατεστημένες) έβαλα και 64 κάρτα και ησύχασα. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις όμως είναι να μετρήσεις τις εφαρμογές σου στο τηλ που έχεις τώρα και να δεις αν σε φτάνουν τα GB που δίνει το τηλ. Οι αναβαθμίσεις το πολύ να πάρουν κάποια ΜΒ.... Παράθεση ThaBull Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
skatzivas Δημ. August 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 11, 2017 Παιδιά καλησπέρα, ποστάρω μετά από καιρό στο forum για ένα θέμα που έχω με το galaxy s7 για να μου πείτε την γνώμη σας σχετικά με το πώς να κινηθώ . Συγνώμη για το τεράστιο κείμενο αλλά έχω απογοητευτεί. To κινητό αγοράστηκε πέρυσι τον Μάιο από σκρουτζομάγαζο στα 530 ευρό και από την πρώτη κιόλας ημέρα έχανα κλήσεις. Τι εννοώ? Όταν κάποιος με παίρνει τηλέφωνο, φαίνεται κλειστό και πρέπει να με ξαναπάρει 2 με 3 φορές μέχρι να χτυπήσει, καθώς φαίνεται σαν να είναι απενεργοποιημένο. Εγώ από την άλλη μπορώ πάντα να πάρω τηλέφωνο χωρίς πρόβλημα. οι κλήσεις μου έρχονται σε μήνυμα αργότερα, ενώ έχω φουλ 4g σήμα εκεί που βρίσκομαι. Δεν το κάνει συνέχεια αλλά θα μου το κάνει στάνταρ 2-3 η και παραπάνω φορές την ημέρα ..μέχρι τότε είχα ένα Lumia 735 μόνιμα στο 4g και ποτέ δεν είχα αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα .. να τονίσω ότι ο αδερφός μου έχει το s6 και κολλητός μου φίλος το s7 edge και πλέον ήρθε ένα καινούριο s7 στην παρέα και κανένα από αυτά δεν αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα ..οπότε κατάλαβα ότι δεν έχει να κάνει με το δίκτυο της κοσμοτε. Παρ όλα αυτά πριν προχωρήσω σε επικοινωνία με την Samsung, έκανα μερικά βήματα από μόνος μου, γιατί ήμουν σίγουρος για την ταλαίπωρια που θα ακολουθήσει, έτσι ώστε να αποκλείσω το ενδεχόμενο να φταίει το λογισμικό .. 1 Γυρίζω το κινητό σε μόνιμο 3g (αυτό πρότεινε και η cosmote) και πάλι τα ίδια απλώς σε μικρότερη συχνότητα. 2 Ζητάω καινούρια nano sim την οποία μου έστειλαν τζάμπα και πάλι τα ίδια (άλλαξα 2 φορές κάρτα σιμ) 3 hard reset από recovery mode πάλι τα ίδια (έχω κάνει πάνω από 10 φορές reset) 4 βάζω ελληνικό firmware μέσω odin τίποτα ( δοκίμασα και άλλα) 5 boot το τηλέφωνο σε safe mode μήπως και φταίει κάποια εφαρμογή, αλλά τζίφος. Μέχρι τότε που είχε και την 6,0,1 marshmallow, εννοείται ‘έπαιρνε και κάθε μήνα από μια ενημέρωση, έκανα και μια επαναφορά κάθε φορά ενώ τελικά δεν υπήρχε λόγος, δεν έστρωσε ούτε με τη nougat, οπότε ήμουν βέβαιος πως υπάρχει πρόβλημα στο hardware .. Και έρχεται η στιγμή να μιλήσω με την Samsung .. παίρνω στα κεντρικά στην Αθήνα εξηγώ το πρόβλημα και μου λένε να το στείλω στην πλησιέστερη αντιπροσωπεία στο ηράκλειο Κρήτης.. επικοινωνώ με αυτούς και ξεκινά ο διάλογος ..εξηγώ στην τύπισα όλα τα παραπάνω, με ακούει σαν μιλάει με ούφο, και το συμπέρασμα όταν της είπα πως έχω βάλει και άλλα επίσημα firmware για να αποκλείσω σφάλμα λογισμικού, μου λέει ότι το τηλέφωνο έχει root οπότε δεν το καλύβουμε, εξηγώ ότι δεν έχω κάνει ροοτ και επιτέλους το καταλαβαίνει και μου λέει να τους στείλω το τηλέφωνο.. το στέλνω γράφοντας σε ένα χαρτί όλα τα παραπάνω, μήπως και καταλάβουν ότι δεν πρόκειται να με κοροϊδέψουν με την γνωστή π@παριά (αναβάθμιση λογισμικού). Τελικά δεν πτοήθηκαν, ίσως να μην διάβασαν καν αυτά που έγραφα. αποφάσισα να τους πάρω τηλέφωνο μια εβδομάδα μετά γιατί αυτοί δεν το σκέφτηκαν μάλλον ..γεια σας είμαι ο τάδε, τι έγινε με το s7? Αα έτοιμο μου λέει θέλετε να σας το στείλουμε? ( σκέφτηκα να πω όχι κρατήστε το για σουβενίρ άμα είναι), αλλά κρατήθηκα. Πάλι καλά πριν από χαρά πω το μεγάλο ναι, σκέφτηκα να ρωτήσω πρώτα πιο ήταν το πρόβλημα.. και μαντέψτε .. κάναμε αναβάθμιση λογισμικού ..μα ρε παιδιά αφού σας το έστειλα στην τελευταία έκδοση λογισμικού λέω εγώ, και με τις αρχικές του ρυθμίσεις τι αναβάθμιση μου λέτε? Ναι είχε πρόβλημα μου λέει η τελευταία έκδοση nougat και βάλαμε την αμέσως προηγούμενη..(άρα κάνατε υποβάθμιση λέω :P :P) βρε κοπέλα μου σας είπα και σας έγραψα και στο χαρτί ότι είχα εξαρχής αυτό το πρόβλημα όταν είχε την 6.0.1 πια nougat και κουραφέξαλα, μην μου το στείλετε άδικα πίσω ..οπότε θέλετε να το ξανά ελέγξουμε? Ε φυσικά της λέω.. μια εβδομάδα μετά ξαναπερνω τηλέφωνο γιατί φαίνεται πάλι το ξέχασαν , και πάλι τα ίδια, το τηλέφωνο σας είναι έτοιμο το τσεκάραμε, σίγουρα ήταν το λογισμικό.. τέλος πάντων λέω στείλτε το .. Το παίρνω μετα από 2 εβδομάδες πίσω πληρώνοντας σχεδόν 20 ευρώ στα μεταφορικά πήγαινε έλα, τρώγοντας φρίκη με το lumia, το ανοίγω, πετάει ωστόσο και ενημέρωση την οποία δεν την έκανα, λέω άστο έτσι να δω. Και πάλι τα ίδια. Τα νευρά μου. Ξαναμιλάω με τα κεντρικά στην Αθήνα και μου κλείνουν ραντεβού για live chat και απομακρυσμένο έλεγχο του κινητού μου ..όλες οι ρυθμίσεις φαίνονται σωστές μου λένε, οπότε το μόνο που μένει είναι να το ξαναστείλετε. Εγώ στο ηράκλειο δεν το ξαναστέλνω και μου λέει στείλτε το στην Αθήνα ..να ξέρετέ ότι τα σέρβις δεν είναι τα ίδια παντού και ότι στην Αθήνα θα έχουν παραπάνω μηχανήματα για διάγνωση κλπ .. Δεν το έχω στείλει ακόμα, κυρίως γιατί μένω χωρίς τηλέφωνο και αυτό είναι το μεγάλο μου πρόβλημα ..και δεύτερον είναι τόσο λεπτό το ζήτημα που ίσως και εκεί να μου λένε τα ίδια ..ίσως όντος να μην μπορούν να εντοπίσουν το πρόβλημα .. Τι να κάνω να το στείλω? Και αν χάσω άλλα 20-30 ευρώ στα μεταφορικά και δεν γίνει δουλεία τι κάνω μετα? Συνήγορος του πολίτη? Πείτε καμία ιδέα .. Είναι το μόνο ακριβό τηλέφωνο που έχω αγοράσει ποτέ και σε εμένα έκατσε η στραβή ..θέλω απλά μία καινούρια και ιδιά συσκευή ..δεν κατηγορώ τα Samsung σαν τηλέφωνα καθώς είναι ότι καλύτερο έχω πιάσει στα χέρια μου ..αλλά τι γίνεται με αυτό το σέρβις ? έχω περιθώριο εγγύησης μέχρι και τον ερχόμενο Μάιο .. ξέχασα να ανφέρω ότι στην απόδειξη που μου έστειλαν απο το ηράκλειο έγραφε: αναβάθμιση λογισμικού και αλλαγλη ταινιών στο πίσω κάλυμμα..Φίλε μου Ειλικρινά λυπάμαι για το πρόβλημά σου Τα ίδια είχα πάθει οταν αγόρασα από σκρουτζομαγαζο ένα Samsung Galaxy Note 4 από τότε ποτέ ξανάΠηρα το s7 από πλαίσιο τώρα που έκλεισε χρόνο και βαλε και το είχε προσφορά και τελος. Το λέω επιβεβαιωμένα εκ των έσω ότι η αντιπροσωπεία σε αντιμετωπιζει αλλιώς από Σκρουτζ αλλιώς από πλαίσιο κλπ. Από Σκρουτζ σε πάνε σε αναβαθμισεις και σου τρώνε το Χριστό και από τα γνωστά είσαι κύριος με αντικαταστάσεις. Τα λέω γιατι το ξέρω Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Sofianna Δημ. August 11, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 11, 2017 Μην ανησυχείς. Εγώ με περίπου 150 εγκατεστημένες εφαρμογές (βαριές και μη και όλες στο τηλέφωνο) έχω διαθέσιμα 17GB από τα 25 (που μένουν από τις ήδη εγκατεστημένες) έβαλα και 64 κάρτα και ησύχασα. Το καλύτερο που έχεις να κάνεις όμως είναι να μετρήσεις τις εφαρμογές σου στο τηλ που έχεις τώρα και να δεις αν σε φτάνουν τα GB που δίνει το τηλ. Οι αναβαθμίσεις το πολύ να πάρουν κάποια ΜΒ.... Με καθησυχάζεις πολύ με αυτό που λες! Αυτή τη στιγμή έχω κινητό (το S2 plus) το οποίο έχει εσωτερική μνήμη 8GB από την οποία μένουν τελικά τα 4GB προς χρήση οπότε δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Έχω αναγκαστεί να σβήσω σχεδόν όλες μου τις εφαρμογές, τις έχω αντικαταστήσει με ό,τι πιο μικρό και ελαφρύ υπάρχει, το έχω κάνει και root και πάλι δεν γίνονται και πολλά. Πάντως δεν μπορώ να πω, από "διαχείριση" εσωτερικής μνήμης, παρόλο που είναι τόσο μικρή, είναι αξιοπρεπής η συσκευή (ή τουλάχιστον ήταν), όχι σαν το φιάσκο του Sony Xperia M4 που τραβάγαμε τα μαλλιά μας. Αλλά στο 16GB tablet μου (με αξιοποιήσιμη γύρω στα 12GB) είμαι οριακά, δηλαδή χρειάζεται να σβήνω που και που μερικές για να τις χωρέσει. Εκεί βέβαια είναι που μας πιάνει και η μανία με τα μεγάλα και βαριά παιχνίδια. Πάλι καλά που πλέον δεν παίζω κάποιο συγκεκριμένο παιχνίδι, σα να τα βαρέθηκα. Ο μόνος φόβος μου είναι μην ενθουσιαστω τόσο πολύ από την κρυστάλλινη οθόνη και τον γρήγορο επεξεργαστή και έχω την παρόρμηση να κατεβάσω κάποια. Τι να κάνουμε όμως, φαντάζομαι λίγο προσοχή θα θέλει, αλλά για να μένουν τόσα πολλά πιστεύω θα είναι υπεραρκετά ακόμη και με την δική μου "τρελή" χρήση. Τέλος πάντων, αρκετά μακρηγόρησα! Είναι που είμαι πολύ ενθουσιασμένη για την θεσπέσια (φαντάζομαι και ελπίζω) αγορά που πρόκειται να κάνω. Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ! :D Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
suspect21 Δημ. August 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2017 Παιδιά καλησπέρα, ποστάρω μετά από καιρό στο forum για ένα θέμα που έχω με το galaxy s7 για να μου πείτε την γνώμη σας σχετικά με το πώς να κινηθώ . Συγνώμη για το τεράστιο κείμενο αλλά έχω απογοητευτεί. To κινητό αγοράστηκε πέρυσι τον Μάιο από σκρουτζομάγαζο στα 530 ευρό και από την πρώτη κιόλας ημέρα έχανα κλήσεις. Τι εννοώ? Όταν κάποιος με παίρνει τηλέφωνο, φαίνεται κλειστό και πρέπει να με ξαναπάρει 2 με 3 φορές μέχρι να χτυπήσει, καθώς φαίνεται σαν να είναι απενεργοποιημένο. Εγώ από την άλλη μπορώ πάντα να πάρω τηλέφωνο χωρίς πρόβλημα. οι κλήσεις μου έρχονται σε μήνυμα αργότερα, ενώ έχω φουλ 4g σήμα εκεί που βρίσκομαι. Δεν το κάνει συνέχεια αλλά θα μου το κάνει στάνταρ 2-3 η και παραπάνω φορές την ημέρα ..μέχρι τότε είχα ένα Lumia 735 μόνιμα στο 4g και ποτέ δεν είχα αντιμετωπίσει τέτοιο πρόβλημα .. να τονίσω ότι ο αδερφός μου έχει το s6 και κολλητός μου φίλος το s7 edge και πλέον ήρθε ένα καινούριο s7 στην παρέα και κανένα από αυτά δεν αντιμετωπίζει τέτοιο πρόβλημα ..οπότε κατάλαβα ότι δεν έχει να κάνει με το δίκτυο της κοσμοτε. Παρ όλα αυτά πριν προχωρήσω σε επικοινωνία με την Samsung, έκανα μερικά βήματα από μόνος μου, γιατί ήμουν σίγουρος για την ταλαίπωρια που θα ακολουθήσει, έτσι ώστε να αποκλείσω το ενδεχόμενο να φταίει το λογισμικό .. 1 Γυρίζω το κινητό σε μόνιμο 3g (αυτό πρότεινε και η cosmote) και πάλι τα ίδια απλώς σε μικρότερη συχνότητα. 2 Ζητάω καινούρια nano sim την οποία μου έστειλαν τζάμπα και πάλι τα ίδια (άλλαξα 2 φορές κάρτα σιμ) 3 hard reset από recovery mode πάλι τα ίδια (έχω κάνει πάνω από 10 φορές reset) 4 βάζω ελληνικό firmware μέσω odin τίποτα ( δοκίμασα και άλλα) 5 boot το τηλέφωνο σε safe mode μήπως και φταίει κάποια εφαρμογή, αλλά τζίφος. Μέχρι τότε που είχε και την 6,0,1 marshmallow, εννοείται ‘έπαιρνε και κάθε μήνα από μια ενημέρωση, έκανα και μια επαναφορά κάθε φορά ενώ τελικά δεν υπήρχε λόγος, δεν έστρωσε ούτε με τη nougat, οπότε ήμουν βέβαιος πως υπάρχει πρόβλημα στο hardware .. Και έρχεται η στιγμή να μιλήσω με την Samsung .. παίρνω στα κεντρικά στην Αθήνα εξηγώ το πρόβλημα και μου λένε να το στείλω στην πλησιέστερη αντιπροσωπεία στο ηράκλειο Κρήτης.. επικοινωνώ με αυτούς και ξεκινά ο διάλογος ..εξηγώ στην τύπισα όλα τα παραπάνω, με ακούει σαν μιλάει με ούφο, και το συμπέρασμα όταν της είπα πως έχω βάλει και άλλα επίσημα firmware για να αποκλείσω σφάλμα λογισμικού, μου λέει ότι το τηλέφωνο έχει root οπότε δεν το καλύβουμε, εξηγώ ότι δεν έχω κάνει ροοτ και επιτέλους το καταλαβαίνει και μου λέει να τους στείλω το τηλέφωνο.. το στέλνω γράφοντας σε ένα χαρτί όλα τα παραπάνω, μήπως και καταλάβουν ότι δεν πρόκειται να με κοροϊδέψουν με την γνωστή π@παριά (αναβάθμιση λογισμικού). Τελικά δεν πτοήθηκαν, ίσως να μην διάβασαν καν αυτά που έγραφα. αποφάσισα να τους πάρω τηλέφωνο μια εβδομάδα μετά γιατί αυτοί δεν το σκέφτηκαν μάλλον ..γεια σας είμαι ο τάδε, τι έγινε με το s7? Αα έτοιμο μου λέει θέλετε να σας το στείλουμε? ( σκέφτηκα να πω όχι κρατήστε το για σουβενίρ άμα είναι), αλλά κρατήθηκα. Πάλι καλά πριν από χαρά πω το μεγάλο ναι, σκέφτηκα να ρωτήσω πρώτα πιο ήταν το πρόβλημα.. και μαντέψτε .. κάναμε αναβάθμιση λογισμικού ..μα ρε παιδιά αφού σας το έστειλα στην τελευταία έκδοση λογισμικού λέω εγώ, και με τις αρχικές του ρυθμίσεις τι αναβάθμιση μου λέτε? Ναι είχε πρόβλημα μου λέει η τελευταία έκδοση nougat και βάλαμε την αμέσως προηγούμενη..(άρα κάνατε υποβάθμιση λέω :P :P) βρε κοπέλα μου σας είπα και σας έγραψα και στο χαρτί ότι είχα εξαρχής αυτό το πρόβλημα όταν είχε την 6.0.1 πια nougat και κουραφέξαλα, μην μου το στείλετε άδικα πίσω ..οπότε θέλετε να το ξανά ελέγξουμε? Ε φυσικά της λέω.. μια εβδομάδα μετά ξαναπερνω τηλέφωνο γιατί φαίνεται πάλι το ξέχασαν , και πάλι τα ίδια, το τηλέφωνο σας είναι έτοιμο το τσεκάραμε, σίγουρα ήταν το λογισμικό.. τέλος πάντων λέω στείλτε το .. Το παίρνω μετα από 2 εβδομάδες πίσω πληρώνοντας σχεδόν 20 ευρώ στα μεταφορικά πήγαινε έλα, τρώγοντας φρίκη με το lumia, το ανοίγω, πετάει ωστόσο και ενημέρωση την οποία δεν την έκανα, λέω άστο έτσι να δω. Και πάλι τα ίδια. Τα νευρά μου. Ξαναμιλάω με τα κεντρικά στην Αθήνα και μου κλείνουν ραντεβού για live chat και απομακρυσμένο έλεγχο του κινητού μου ..όλες οι ρυθμίσεις φαίνονται σωστές μου λένε, οπότε το μόνο που μένει είναι να το ξαναστείλετε. Εγώ στο ηράκλειο δεν το ξαναστέλνω και μου λέει στείλτε το στην Αθήνα ..να ξέρετέ ότι τα σέρβις δεν είναι τα ίδια παντού και ότι στην Αθήνα θα έχουν παραπάνω μηχανήματα για διάγνωση κλπ .. Δεν το έχω στείλει ακόμα, κυρίως γιατί μένω χωρίς τηλέφωνο και αυτό είναι το μεγάλο μου πρόβλημα ..και δεύτερον είναι τόσο λεπτό το ζήτημα που ίσως και εκεί να μου λένε τα ίδια ..ίσως όντος να μην μπορούν να εντοπίσουν το πρόβλημα .. Τι να κάνω να το στείλω? Και αν χάσω άλλα 20-30 ευρώ στα μεταφορικά και δεν γίνει δουλεία τι κάνω μετα? Συνήγορος του πολίτη? Πείτε καμία ιδέα .. Είναι το μόνο ακριβό τηλέφωνο που έχω αγοράσει ποτέ και σε εμένα έκατσε η στραβή ..θέλω απλά μία καινούρια και ιδιά συσκευή ..δεν κατηγορώ τα Samsung σαν τηλέφωνα καθώς είναι ότι καλύτερο έχω πιάσει στα χέρια μου ..αλλά τι γίνεται με αυτό το σέρβις ? έχω περιθώριο εγγύησης μέχρι και τον ερχόμενο Μάιο .. ξέχασα να ανφέρω ότι στην απόδειξη που μου έστειλαν απο το ηράκλειο έγραφε: αναβάθμιση λογισμικού και αλλαγλη ταινιών στο πίσω κάλυμμα.. Πω ρε φιλε, τι μήνυμα ήταν αυτό, μετά βίας το διάβασα Στις ρυθμίσεις, στην αναζήτηση δικτύου βάλε το στο auto Παράθεση οσα δεν φτανει η αλεπου, τα κανει κρεμασταρια... ;) Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kostas_kanal0011 Δημ. August 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2017 Οχι δεν υπάρχειστα iphone υπαρχει ενα τετοιο jailbreak tweak..πιστευω και στα android θα εχει βγει κατι παρομοιο αν εισαι root φυσικα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pelekis89 Δημ. August 13, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 13, 2017 Πω ρε φιλε, τι μήνυμα ήταν αυτό, μετά βίας το διάβασα Στις ρυθμίσεις, στην αναζήτηση δικτύου βάλε το στο auto στο auto το έχω ..και έχω δοκιμασει τα παντα επίσης .. Φίλε μου Ειλικρινά λυπάμαι για το πρόβλημά σου Τα ίδια είχα πάθει οταν αγόρασα από σκρουτζομαγαζο ένα Samsung Galaxy Note 4 από τότε ποτέ ξανάΠηρα το s7 από πλαίσιο τώρα που έκλεισε χρόνο και βαλε και το είχε προσφορά και τελος. Το λέω επιβεβαιωμένα εκ των έσω ότι η αντιπροσωπεία σε αντιμετωπιζει αλλιώς από Σκρουτζ αλλιώς από πλαίσιο κλπ. Από Σκρουτζ σε πάνε σε αναβαθμισεις και σου τρώνε το Χριστό και από τα γνωστά είσαι κύριος με αντικαταστάσεις. Τα λέω γιατι το ξέρω Στάλθηκε από το SM-G930F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk φίλε αυτό δεν το ήξερα, αν και δεν θα έπρεπε να συμβαίνει..πανευρωπαική εγγύηση έχει το τηλεφωνο ..γιατί να έχει σημασία απο που το πήρες? σευχαριστω για την απάντηση .. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Dihnekis300 Δημ. August 14, 2017 Κοινοποίηση Δημ. August 14, 2017 Δυστυχώς θα επιβεβαιώσω κι εγώ το πρόβλημα με τις χαμένες κλήσεις.. Αν δε στρώσει το έχω σπρώξει με κλειστά τα μάτια Στάλθηκε από το S7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.