Jump to content

[Επίσημο] LG G4 Dual [H818P/N]


ParafronGR
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

πες μας το serial απο τι ξεκιναει?τιποτα δεν θα κανεις?service αμεσα εντος εγγυησης

 

Αν εννοείς μήνα και έτος κατασκευής, είναι 512 ROMANIA.

Το έκανα factory reset, το έστησα πάλι και σε λίγες ώρες ξανακολλησε,

Κάνω άλλη μια δοκιμή, υποπτεύομαι μια εφαρμογή και θα επανέλθω με νεότερο..

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 891
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Δεν ξερω φιλε μου,δεν ειμαι ειδικος,εγω απλα σου ειπα πως βελτιωσα την μπαταρια μου... εκανα hard reset μετα το update και εστρωσε...

 

ναι ναι το καταλαβαίνω. κι εγω άσχετος είμαι από LG και LG Bridge γι αυτό ρωτάω για το πώς γίνεται το συγκεκριμένο :)

Link to comment
Share on other sites

ναι ναι το καταλαβαίνω. κι εγω άσχετος είμαι από LG και LG Bridge γι αυτό ρωτάω για το πώς γίνεται το συγκεκριμένο :)

Ναι καλά ... Και εγώ τα έκανα όλα από την αρχή . δύο hard reset πριν, δύο μετά ...αλλά δεν ...πάλι χαλια

Link to comment
Share on other sites

Αν εννοείς μήνα και έτος κατασκευής, είναι 512 ROMANIA.

Το έκανα factory reset, το έστησα πάλι και σε λίγες ώρες ξανακολλησε,

Κάνω άλλη μια δοκιμή, υποπτεύομαι μια εφαρμογή και θα επανέλθω με νεότερο..

 

Καλημέρα στο φορουμ. Επανέρχομαι με νεότερα σε ότι αφορά το θέμα του Bootloop.

Υπενθυμίζω οτι μετά από τρεις μήνες απρόσκοπτης λειτουργίας με τις αναβαθμίσεις κανονικά και χωρίς rooting άρχισε να κάνει bottlloops. (διευκρινίζω, συνεχή restart, "αναβάθμιση εφαρμοών android", και ξανά restart)

Εγινε factory reset, ξαναστήθηκε απο την αρχή το κινητό, οπως ήταν, και σε 24 ώρες άρχισε ξανά το bootloop.

 

Δευτερο factory reset, στήσιμο και πάλιολων των εφαρμογών, ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ WINBANK WALLET, που συνεργάζεται με το NFC, και την οποία είχα ενεργοποιήσει μια μέρα πριν το πρώτο bootloop, και το κινητό ως τώρα, τρείς μέρες μετά, λειτουργεί μιά χαρά, όπως παλιά..

Τα συμπεράσματα δικά σας σε οτι αφορά την περίπτωση μου..

Εγώ πάντως δεν θεωρώ ορι στη συγκεκριμένη περίπτωση θα είχε νόημα αλλαγή μητρικής κλπ, κλπ.. Τσάμπα κόπος και συγχιση..

Οτι χαλάστηκα, χαλάστηκα πάντως...

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα στο φορουμ. Επανέρχομαι με νεότερα σε ότι αφορά το θέμα του Bootloop.

Υπενθυμίζω οτι μετά από τρεις μήνες απρόσκοπτης λειτουργίας με τις αναβαθμίσεις κανονικά και χωρίς rooting άρχισε να κάνει bottlloops. (διευκρινίζω, συνεχή restart, "αναβάθμιση εφαρμοών android", και ξανά restart)

Εγινε factory reset, ξαναστήθηκε απο την αρχή το κινητό, οπως ήταν, και σε 24 ώρες άρχισε ξανά το bootloop.

 

Δευτερο factory reset, στήσιμο και πάλιολων των εφαρμογών, ΠΛΗΝ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ WINBANK WALLET, που συνεργάζεται με το NFC, και την οποία είχα ενεργοποιήσει μια μέρα πριν το πρώτο bootloop, και το κινητό ως τώρα, τρείς μέρες μετά, λειτουργεί μιά χαρά, όπως παλιά..

Τα συμπεράσματα δικά σας σε οτι αφορά την περίπτωση μου..

Εγώ πάντως δεν θεωρώ ορι στη συγκεκριμένη περίπτωση θα είχε νόημα αλλαγή μητρικής κλπ, κλπ.. Τσάμπα κόπος και συγχιση..

Οτι χαλάστηκα, χαλάστηκα πάντως...

 

Αυτο που αναφερεις δεν ειναι bootloop . Bootloop εχεις οταν παειν αξεκινησει το κινητο και μενει στο σημα της LG , κοινως κολλαει στο boot.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που αναφερεις δεν ειναι bootloop . Bootloop εχεις οταν παειν αξεκινησει το κινητο και μενει στο σημα της LG , κοινως κολλαει στο boot.

 

Χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης, αυτό που λες δεν ειναι boot loop. Loop χαρακτηρίζεται μια επαναλαμβανόμενη διαδικασία.

Αυτό που περιγράφεις είναι κόλλημα κατά την διάκεια του booting.

 

Προφανώς βέβαια, μιά που ετσι κι αλλιώς ήδη γίνεται μεγάλη συζήτηση για bootloop του G4 γενικότερα, αν με τον όρο bootloop εννοούμε το κόλλημα στην εκκινηση, πάω πάσο.

 

Σε κάθε περίπτωση, περιγράφω μία δυσλειτουργία του κινητού που υπέστην, προς ενημέρωση των μελών του φόρουμ.:)

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης, αυτό που λες δεν ειναι boot loop. Loop χαρακτηρίζεται μια επαναλαμβανόμενη διαδικασία.

Αυτό που περιγράφεις είναι κόλλημα κατά την διάκεια του booting.

 

Προφανώς βέβαια, μιά που ετσι κι αλλιώς ήδη γίνεται μεγάλη συζήτηση για bootloop του G4 γενικότερα, αν με τον όρο bootloop εννοούμε το κόλλημα στην εκκινηση, πάω πάσο.

 

Σε κάθε περίπτωση, περιγράφω μία δυσλειτουργία του κινητού που υπέστην, προς ενημέρωση των μελών του φόρουμ.:)

 

Αυτο που αναφερεις εχει να κανει με προβληματικη εφαρμογη και οχι με το G4 . To G4 αντεδρασε φυσιολογικα κανοντας επανεκιννησεις .Αλλωστε το εχουμε δει σε πολλες συσκευες να συμβαινει . Οπως προαναφερθηκε bootloop δεν ηταν . Οσο αφορα την εφαρμογη καλο θα ηταν να γραφει στο Google play στην εφαρμογη η ασυμβατοτητα της με το G4 ωστε να διορθωθει απο τους δημιουργους της .

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για την ενημέρωση. Χαίρομαι πολύ που το κινητό μου δεν πάσχει από bootloop!

Σε κάθε περίπτωση, και φυσιολογική αντίδραση δεν το λες αυτό που συνέβει!

θα περιμένω λοιπόν κάποιο update της εφαρμογής και μέχρι τότε θα χρησιμοποιώ το winbank wallet από την "κινεζιά" , στην οποία παρεπιπτόντως δουλεύει μια χαρά!

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτόμουν να βάλω και εγώ την εφαρμογή winbank wallet. Τώρα δεν θα την βάλω με τίποτα...για τον φόβο των Ιουδαίων !!! :lol:
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρες! Να ρωτήσω το εξής: έχει δοκιμάσει κανείς να κάνει encrypt το κινητό;

 

Αν του κάνω κρυπτογράφηση (μόνο στη συσκευή, δε δοκίμασα να κρυπτογραφήσω και την sd) έχω πρόβλημα με τη δεύτερη sim... Ενώ σε data συνδέεται και έχω δεδομένα κανονικά, οι κλήσεις δεν δουλεύουν καθόλου. Στις εισερχόμενες ο άλλος ακούει ότι το κινητό χτυπάει αλλά το κινητό δε χτυπάει καθόλου, ενώ στις εξερχόμενες δε φαίνεται συνδέεται να ποτέ για να τις κάνει και αν πατήσω τερματισμό κλήσης, η εφαρμογή των κλήσεων κολλάει (το υπόλοιπο κινητό λειτουργεί κανονικά) και χρειάζεται επανεκκίνηση. Μόλις το κάνω decrypt όλα λειτουργούν κανονικά. Δοκίμασα και επαναφορά σε εργοστασιακές αλλά έχω την ίδια συμπεριφορά.

 

Αυτό τώρα είναι θέμα software ή hardware? H818P με Android 6.0/V20d-EUR-XX :confused:

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας,,,

 

θα ήθελα να ρωτήσω αν το lg dual h818p εμφανίζει το γνωστό πρόβλημα με τα bootloop που εμφανίζεται πολύ συχνά στο lg g4 d855...

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτόμουν να βάλω και εγώ την εφαρμογή winbank wallet. Τώρα δεν θα την βάλω με τίποτα...για τον φόβο των Ιουδαίων !!! :lol:

 

Δεν εχει να κανει το winbank wallet, ηταν συμπτωση. Εχω παθει στο παρελθον πριν μηνες ενα bootloop οταν δεν ειχα το wallet. Δεν ξανα επαθα φυσικα κι ας εχω τωρα το wallet εδω και αρκετες μερες.

Link to comment
Share on other sites

Σου έκανε επανεκκίνηση ξαφνικά?αν ναι δεν είναι boot loop.ειπαμε το φαινόμενο είναι ξαφνικά να κάνει επανεκκίνηση και να κόκαλο στο logo της lg και να μην φορτώνει το λειτουργικό!

Προσπαθουσα να μπω σε wifi εξω και εκανε reboot, ενημερωση, ξανα reboot, ξανα ενημερωση...και ολα απο την αρχη. Το κλασσικο software bootloop δηλαδη που εφτιαξε με hardware reset.

Η εφαρμογη wallet ομως που αναφερθηκε δεν εχει καμια σχεση, δεν την ειχα τοτε.

Και τωρα που την εχω δεν εχω καποιο προβλημα εκτος του οτι καθε φορα που κανω επανεκκινηση στο κινητο βγαινει στην εναρξη μυνημα που λεει οτι η εφαρμογη wallet σταματησε να λειτουργει.

(Σαν να προσπαθει να την φορτωσει κατα την εκκινηση δηλαδη, οταν ομως την ανοιξω εγω υστερα δουλευει κανονικα)

Edited by nemaki
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, παρακαλώ τα φώτα σας!!!

4 Μαϊου έκανα ένα post ότι το G4 Dual μου πέθανε 4 μέρες αφού το άνοιξα για πρώτη φορά.

Το επέστρεψα στο κατάστημα από το οποίο το αγόρασα (askadam.gr) οι οποίοι με τη σειρά τους το έστειλαν στην Arvato.

Μου είπαν πως δεν γίνεται αντικατάσταση συσκευής αλλά επισκευή με αντικατάσταση πλακέτας και θα πρέπει να περιμένω έως 10 μέρες.

Από τη 10η μέρα και μετά, όταν είδα πως δεν χτύπαει το τηλέφωνο για να πάω να το μαζέψω και ενώ είμαι σε αναμμένα κάρβουνα όλες τις μέρες ξεκινάω τα τηλέφωνα και μαζί τους ξεκινάει και ο εφιάλτης...

 

Το κατάστημα μου λέει πως από την Arvato λένε πως δεν υπάρχει διαθεσιμότητα στο ανταλλακτικό και δεν ξέρουν πότε θα υπάρξει.

Επίσης, ότι από την LG τους είπαν πως επειδή ισχύει το παραπάνω, να μου αντιπροτείνουν να μου δώσουν ένα G4 Single SIM από επισκευή το οποίο δεν με εξυπηρετεί γιατί δε με ενδιαφέρει Single SIM τηλέφωνο και φυσικά με χαλάει πολύ που είναι από επιστροφή/επισκευή κάποιου άλλου (φοβάμαι πως και το Dual που θα μου δώσουν-αν ποτέ μου το δώσουν, θα είναι από τα αζήτητα κάποιας άλλης επισκευής).

Τελικά το κατάστημα συμφώνησε να καλέσω την Arvato και την LG μήπως βγάλω εγώ άκρη.

 

Κάλεσα την Arvato και μου είπε πως αφού δεν τους το επέστρεψα εγώ δε μπορούν να μου δώσουν πληροφορίες μεμονωμένα παρά μόνο μέσω του καταστήματος που τους το επέστρεψε και με παρέπεμψαν στην LG για πληροφορίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα του ανταλλακτικού.

Μίλησα με την LG στο live chat η οποία με παρέπεμψε στην Arvato επειδή μου είπε πως αφού δεν εισάγουν εκείνοι το μοντέλο, δε μπορούν να μου απαντήσουν και μου είπε πως έπρεπε να μου το έχουν αντικαταστήσει με DOA από το κατάστημα.

 

Εγώ λοιπόν που είμαι μες τη μέση τι πρέπει να κάνω που ο ένας με παραπέμπει στον άλλον και κανένας δεν ξέρει να μου απαντήσει αν θα πάρω το τηλέφωνό μου επισκευασμένο αύριο ή σε 2 μήνες ή ποτέ; Τι δικαιώματα έχω και πώς μπορώ να τα διεκδικήσω;

 

Έχω μετανιώσει όσο τίποτα αυτή την αγορά... Μου βγήκε από τη μύτη και εύχομαι να μην πάθει κανένα από τα δικά σας τίποτα που να χρειαστεί service και περάσετε τα ίδια...

 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για τις απαντήσεις σας.

Link to comment
Share on other sites

Η συσκευή είναι Ευρωπαϊκή και οφείλουν να σου παρέχουν εγγύηση και ανταλλακτικά. Πες τους ότι θα κάνεις καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή
Link to comment
Share on other sites

Να το πω, αλλά σε ποιον;

Στην LG, στην Arvato ή στο askadam.gr;

Γενικά έχει κανένα νόημα να ασχολούμαι εγώ απ'ευθείας με την LG και την Arvato ή να επικεντρωθώ στο κατάστημα;

Υπάρχει κάποιο μέγιστο όριο αναμονής στο service;

Ήταν όντως υποχρεωμένοι να μου το αντικαταστήσουν από το κατάστημα με DOA;

Από τους όρους χρήσης τους πάντως εγώ καταλαβαίνω πως πρέπει να το αντικαταστήσουν...

http://www.askadam.gr/oroi

Link to comment
Share on other sites

Να το πω, αλλά σε ποιον;

Στην LG, στην Arvato ή στο askadam.gr;

Γενικά έχει κανένα νόημα να ασχολούμαι εγώ απ'ευθείας με την LG και την Arvato ή να επικεντρωθώ στο κατάστημα;

Υπάρχει κάποιο μέγιστο όριο αναμονής στο service;

Ήταν όντως υποχρεωμένοι να μου το αντικαταστήσουν από το κατάστημα με DOA;

Από τους όρους χρήσης τους πάντως εγώ καταλαβαίνω πως πρέπει να το αντικαταστήσουν...

http://www.askadam.gr/oroi

Η LG οφείλει να σου επισκευασει το τηλέφωνο εφόσον είναι ευρωπαϊκής αντιπρόσωπειας. Ανεξάρτητα τώρα το αν η LG λέει αλήθεια ή όχι (προσωπικά πιστεύω ότι δεν ασχολούνται επειδή το LG G4 DUAL δεν είναι δικής τους εισαγωγής) το αποτέλεσμα είναι ότι δεν μπορούν να στο επισκευασουν. Στην περίπτωση αυτή υπεύθυνο για αντικατάσταση είναι το κατάστημα αγοράς. Απευθυνσου εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Να το πω, αλλά σε ποιον;

Στην LG, στην Arvato ή στο askadam.gr;

Γενικά έχει κανένα νόημα να ασχολούμαι εγώ απ'ευθείας με την LG και την Arvato ή να επικεντρωθώ στο κατάστημα;

Υπάρχει κάποιο μέγιστο όριο αναμονής στο service;

Ήταν όντως υποχρεωμένοι να μου το αντικαταστήσουν από το κατάστημα με DOA;

Από τους όρους χρήσης τους πάντως εγώ καταλαβαίνω πως πρέπει να το αντικαταστήσουν...

http://www.askadam.gr/oroi

 

Το askadam οφειλει να σου κανει αντικατασταση αμεση εφοσον προηγηθει προβλημα στο προϊον που αγορασες doa.

Ειναι μπακαληδες εκει στο askadam ειχα παρει ενα moto x 2nd gen πριν το lg g4 και ηταν γεματο με burn ins τους πηρα τηλ μετα απο 5 ημερες και μου ειπαν ελα απο δω να τα πουμε.. Εκει καταλαβα πως επρεπε να φυγει για πουλημα. Εχασα 30 ευρω και κατι ψηλα. Τελικα αποφασισα και αγορασα το lg g4 μετα απο 20 ημερες περιπου.

• Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κτλ.

• Για να μπορέσει να πραγματοποιηθεί αλλαγή του προϊόντος πρέπει πρώτα να ελεγχθεί από την επίσημη αντιπροσωπεία ή εξουσιοδοτημένο service, καθώς το κατάστημα δεν διαθέτει τεχνικό τμήμα ώστε να πιστοποιηθεί η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος.

• Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος, το http://www.askadam.gr μπορεί να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή αναγραφόμενης τιμής ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη.

 

Διαβασε εδω μερικα απο τα δικαωματα σου.

 

http://www.synigoroskatanaloti.gr/docs/law/gr/N_2251_1994_final_3587_2007.pdf

 

DOA (Dead On Arrival)

Είναι παροχή του καταστήματος και δεν προβλέπεται από το Νόμο. Συνήθως το χρονικό διάστημα ισχύος είναι η μία εβδομάδα, χωρίς να αποκλείονται άλλες περιπτώσεις. DOA σημαίνει είναι πως αν το προϊόν είναι ελαττωματικό εξαρχής, το κατάστημα (και μόνο αυτό, όχι εσείς ούτε η αντιπροσωπεία) είναι υποχρεωμένο να το αλλάξει καθώς σε αντίθετη περίπτωση πάμε σε άκυρη σύμβαση και αθέμιτη εμπορική πρακτική αφού το κατάστημα υπόσχεται μία υπηρεσία που δεν πραγματοποιεί. Στις περιπτώσεις DOA η λέξη "ελαττωματικό" συνήθως έχει την έννοια του πραγματικού ελαττώματος και όχι της έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, πάλι χωρίς να αποκλείονται άλλες περιπτώσεις.

 

 

 

Παλια ειχε doa τωρα το εχει βγαλει;

Edited by vamire666
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω και εγώ με το δικό μου!!

Έβαλα εταιρικό λογαριασμό email και μου παρουσιάζει τα ίδια προβλήματα.

Αφαιρεσα τον λογαριασμό έκανα επαναφορά αλλά τα ίδια και πάλι!!

Το πήγα πίσω στο kaizershop και αναμένω απαντηση.

Το κινητό το είχα 2 ημέρες μόνο

Edited by freedom1975
iMac 27 - MacBook Pro - iPad Pro 12.9 - Iphone 11 pro max
Link to comment
Share on other sites

Ολα τα καταστήματα λενε οτι αν πάθει κάτι η συσκευή, πάει μέσω αυτών Arvato κάτι που είναι λάθος, η συσκευή θα πρέπει να πηγαίνει Procordia έστω κι αν την πάει ο ίδιος ο αγοραστής.

 

Πάντως στην αγορά εδώ και ένα μήνα δεν υπάρχει καινούργιο G4 Dual ούτε για δείγμα. Το πήρα 6/4 με παρτίδα 603 και φίλος που ψάχνει από πριν το Πάσχα, δεν βρίσκει καινούργιο. Ολα τα κατάστημα και όλες οι εκδόσεις δέρματος είναι 512 ή στην καλύτερη 601.

 

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδιά. Έχω μια απορία σχετικά με το συγκεκριμένο μοδέλο. Σκοπεύω να αποκτήσω αυτο το μοδέλο LG G4 Dual. H βασική μου απορία είναι αν παθαινει bootloop? Με ενδιέφερε το μοντελο LG G4 Single sim αλλά διάβασα ότι σχεδόν όλοι έχουν θέμα με το bootloop και κανείς δεν το έχει λύση 100% ενώ για το μοντέλο LG G4 Dual H818P δεν κατάφερα να βρω κάτι συγκεκριμένο. Οπότε αν καποιος γνωριζει τίποτα βοηθήστε με.

 

Ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στην αγορά εδώ και ένα μήνα δεν υπάρχει καινούργιο G4 Dual ούτε για δείγμα. Το πήρα 6/4 με παρτίδα 603 και φίλος που ψάχνει από πριν το Πάσχα, δεν βρίσκει καινούργιο. Ολα τα κατάστημα και όλες οι εκδόσεις δέρματος είναι 512 ή στην καλύτερη 601.

...και τις εγινε; δεν έχει αναφερθεί οποιοδήποτε θέμα στα δικαρτα ώστε να ψάχνει κάποιος μανιωδως συγκεκριμένες ή νεότερες παρτίδες.

Link to comment
Share on other sites

...και τις εγινε; δεν έχει αναφερθεί οποιοδήποτε θέμα στα δικαρτα ώστε να ψάχνει κάποιος μανιωδως συγκεκριμένες ή νεότερες παρτίδες.

Σωστός

 

Sent from my ASUS_Z00UD using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

...και τις εγινε; δεν έχει αναφερθεί οποιοδήποτε θέμα στα δικαρτα ώστε να ψάχνει κάποιος μανιωδως συγκεκριμένες ή νεότερες παρτίδες.

 

Δυστυχώς του κολλητού έπεσε με 512. Το χε απλά για social και φωτογραφίες, ούτε παιχνίδια ούτε NFC ebanking εφαρμογές.

 

myName: Γιαννης

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...