Jump to content

Vivodi ΜηΣουΣβήσει 2004


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 65
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Vivodi Trivial Pursuit

 

Νέος πρωτοχρονιάτικος διαγωνισμος απο την Vivodi Telecom.

Διαβάστε το κείμενο που ακολουθεί, απαντήστε σωστά στις ερωτήσεις και κερδίστε πλούσια δώρα. Η Vivodi Telecom, μοιράζει 300 νέες ΜΗ 12άμηνες συνδρομές στα νέα της μέλη, 1000 εξαμηνιαίες παύσεις υπηρεσίας για τους ήδη συνδρομητές της, 3000 χαλασμένα splitter, 5000 χιλιάδες συνδέσεις με Κάιρο και 10000 όρχεις με τα αρχικά σας χαραγμένα.

Απαντήστε και κερδίστε

 

 

Κυριακή 12/12/2004

 

Help Desk: Παρακαλώ

Παθών: Ναι γειά σας, σας ξανα-ματα-παίρνω πάλι για ακόμη μια φορά για να σας θυμίσω οτι εδώ και δεκαπέντες μέρες δεν έχω σύνδεση, μπορείτε να μου πείτε τι συμβαίνει;

...

Α ναι το παπάκι δεν ανάβει. (σσ του το χάλασα!)

HD: Το όνομα σας;

Π: Χατζηγεωργίου Γιώργος, Ν.Ιωνία

.....

HD: Ναι υπάρχει πρόβλημα με το DSLAM σας στο βρόγχο μας και το κοιτάμε.

Π: Εχμ...., συγγνώμη αλλά μεχρι τώρα είχαμε μείνει στο οτι δεν έχετε κανένα πρόβλημα εσείς, και ειναι θέμα του ΟΤΕ.

HD: Αυτό που σας είπα δεν είναι σίγουρο. Μια υπόθεση έκανα.

 

Ερ. 1

Ο υπάλληλος του Help Desk της Vivodi, ήθελε να γινει απο μικρός

 

α) Χαρτορίχτρα-Μέντιουμ με κληρονομικό χάρισμα

β) Μετερεωλόγος

γ) Χρηματηστηριακός αναλυτής

Π: Καλά με δουλεύεται; Δεν ξέρετε τι σας γινεται εκει πέρα. Εγώ θα ΄κανω την δουλειά σας;;;;

Εδώ και μια εβδομάδα παρακαλάω να με πάρει ένας υπεύθυνος τηλέφωνο, η τελός πάντων να με παίρνεται εσείς τηλέφωνο. Τα ίδια θα κάνουμε πάλι;

HD: Θα σας πάρω εγώ κύριε αύριο.

Π: Αφού δεν θα με πάρετε γιατι το λέτε αυτο;

HD: Θα σας πάρω εγω σίγουρα γιατι έχω βάρδυα. Το σημειώνω.

Π: Περιμένω τηλέφωνο και απο κάποιον υπεύθυνο, για τα τυπικά

HD: Μάλιστα θα στείλω mail

 

Ερ.2

Τι είπε ο υπάλληλος αφού έκλεισε το τηλέφωνο

 

α) ¨Μήτσοοοοοοοοοοοοοοοοοοο, τι ειναι αυτό το “υπεύθυνος” που λέει συνέχει αυτός ο ******ς”;;;

β) “Που σκατά έβαλα το τεφτέρι του καστομερ ριλεσιονσιπ μανατζμεντ”;

γ) ¨Κοιτα τους μαλακες ρε....εγώ τους λέω έχω τηλέφωνο και αυτοί πυροβολάνε”

Δευτέρα 13/12/2004

 

Το πρωί, έρχεται ο τεχνικός του ΟΤΕ και μετράει την γραμμή και την βρίσκει ΟΚ.

Παίρνω τηλέφωνο στην vivodi

Π: Καλημέρα το όνομα σας;

HD: “Καρκαμήτσουλας” (σσ ο ίδιος, έπεσα πάνω του για κακή του τύχη)

Π: Με θυμάστε, Χατζηγεωργίου λέγομαι (σσ χθές ορκιζόνταν οτι θα με πάρει τηλέφωνο , τώρα στο τηλέφωνο το ονομα του λέει τόσα όσο το Ναβουχοδονοσορ)

HD: Είπατε οτι θα με πάρετε τηλέφωνο

Π: Δεν έχω μιλήσει με τους τεχνικούς ακόμα.

 

Ερ.3

Τι εννοούσε ο υπάλληλος;

 

α) Θα μιλήσω με τους τεχνκούς το πολύ μέσα σε ένα εξάμηνο και θα σας πάρω μέχρι τις 5.

β) Χατζηγεωργίου ε; Κάπου τον ξέρω εγώ αυτόν τον ******!

γ) Δεν φτάνει που εξαιτίας του με μάμησα στο Quake, θέλει να μιλήσω και με τους τεχνικούς ο πάπαρας.

Του εξηγώ οτι ο ΟΤΕ μέτρησε την γραμμή και την βρήκε ΟΚ.

Μου ζητάει να παρακάμψω το splitter για να μετρήσουν την γραμμή.

Μα θα πέσει η γραμμή, του λέω

 

HD: Ε και πώς αλλιώς να γίνει ;

Ερ.4

Τι δεν είπαν στον υπάλληλο απο μικρό οι γονείς του;

 

α) Υπάρχουν τηλέφωνα που ΚΑΙ καλούν ΚΑΙ καλούνται.

β) Οι άνθρωποι μετά απο κάποια ηλικία εργάζονται.

γ) Ο μέγιστος αριθμός ωρών που μπορεί κάποιος να ακούει οτι είναι σε γραμμή προτεραιότητας χωρίς να έχει επιπτώσεις για την υγεία του, δεν ξεπερνάει τις 2 ώρες.

Π: Να με πάρετε εσείς τηλέφωνο

HD: Εντάξει δώστε μου το τηλέφωνο σας

....

HD: Σας παίρνω σε 5-6 λεπτα.

Ερ.5

Τι εννοούσε με την τελευταία πρόταση

 

α) Εις το επανειδην.

β) Σας παίρνω σε 5-6 λεπτά που θα έχω σχολάσει.

γ) Το πολύ σε 15 θα σας έχω πάρει, αλλά αν δεν σας έχω παρει μεσα σε 1 ώρα, στις τρείς μην περιμένετε άλλο.

Φυσικά, κανεις δεν με πήρε τηλέφωνο.

Ξαναπαίρνω εγώ.

 

Π: Γειά σας, θα ήθελα τον κύριο τάδε.

HD: Δεν μπορεί τώρα. Πείτε μου

Π: Χατζηγεωργίου. Δείτε το.

HD: Δεν μπορώ να το δώ απο εδώ.

Ερ 6

Που βρίσκεται ο υπάλληλος του Help Desk;;

 

α) Στην ντουλάπα

β) Στο χαντάκι

γ) Στην τουαλέτα

Εκνευρισμένος ζητάω να μιλήσω με κάποιον τεχνικό.

Μετά απο 10 λεπτά

 

HD: Κυριε Χατζηγεωργίου, το πρόβλημα το έχει ο ΟΤΕ.

Π: Είπε οτι η γραμμή ειναι καθαρή

HD: Κατάλαβε λάθος, δεν του είπε κανεις να κοιτάξει την γραμμή

Π: Εσείς του είπατε.

HD: Τι να σας πώ. Θα το ξαναπεράσουμε στον ΟΤΕ να το κοιτάξουν.

 

Ζητάω το όνομα του.

Πολύ αργότερα παίρνω τηλέφωνο στον ΟΤΕ.

Η βλάβη έχει κλείσει και κανείς δεν έχει πάρει τηλέφωνο απο Vivodi.

 

Ξανα τηλ στην Vivodi.

 

Π: Τον κύριο τάδε.

HD: Ναι πείτε μου .

Π: Εσείς είστε;

HD: Οχι.

Ερ. 7

Αν δεν ήταν αυτός που ήταν θα ήθελε να ήταν

 

α) Τεχνικός της Vivodi.

β) Αστρονάυτης

γ) Καντηλαναύτης.

Π: Δεν θέλω εσάς.

HD: Εγώ μιλάω με τους τεχνικούς

Π: Καλά δώστε μου τον υπεύθυνο του τεχνκού τμήματος

HD: Μισό λεπτό.

....

....

....

HD: Δεν απαντάει.

Π: Συνδέστε με τον υπεύθυνο του κυλικείου, με κάποιον ανώτερο τελοσπάντων.

HD: Μισό λεπτό.

....

....

(μετά απο 10 λεπτά)

HD: κ. Χατζηγεωργίου δεν απαντάει κανένας

Ερ 8.

Γιατι οι υπεύθυνοι των τμημάτων της Vivodi δεν υπάρχουν πουθενά;

 

α) Οι ποιοι?

β) Ειναι μόνιμα διακοπες στην Χαβάη

γ) Οι ποιοι?

What did you have John?

What I always had.

 

Αυριο και καλά θα πάρουν πάλι τον ΟΤΕ και θα με πάρουν τηλέφωνο.

Ερ 9

Ποιες πιθανότητες έχω να με πάρουν τηλέφωνο;

 

α) Μηδέν για μικρές τιμές του 1

β) Μηδέν για μετάλες τιμές του -1

γ) Μηδέν.

Στείλτε τις απαντήσεις σας στο customerdsl@vivodi.gr, και στο subject βάλτε οτι πιο πρωτότυπο και απίθανο (π.χ Τσάμπα Ρωσίδες, Πάρτι με ούζα ελεύθερη είσοδος, Συγχαρητήρια για την υπηρεσία σας). Το πιο πρωτότυπο κερδίζει 30 δευτερόλεπτα παραμονής στην οθόνη (όσο ο υπάλληλος δένει τα κορδόνια του).

 

Το υπουργείο υγείας προειδοποιεί:

Η Vivodi βλάπτει σοβαρά τον ελευθερο σας χρόνο.

 

Υ.Γ Έστειλα και ενα email - ξεχέσιμο και πάλι δεν απάντησαν. ( το mail )

Link to comment
Share on other sites

1-α, 2-α, 3-α, 4-γ, 5-γ, 6-α, 7-γ, 8-α, 9-α

Τι κερδίζω;

 

ΥΓ. Πάω να πάρω τηλέφωνο για το θέμα με το λογαριασμό που δε μου στέλνουν ποτέ. Φυσικά κανείς δε με ειδοποίησε ενώ "μέχρι την Πέμπτη το θέμα θα είχε λυθεί".

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αυτό συμβαίνει γιατι δεν ξέρεις τις vivodi αντιστοιχίες, οι οποίες είναι:

 

Δευτέρα -> Καθαρά Δευτέρα

Τρίτη -> Μεγάλη Τρίτη

Τετάρτη -> Πρωτη μετά τις Απόκριες

Πέμπτη ->Τσικνοπέμπτη

Παρασκευή -> Τελευταία του χρόνου

Σάββατο ->Ενα πριν την Πρωτομαγιά

Κυριακή ->Του Πάσχα.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου ειλικρινά χαρά στο κουγάγιο σου !!!

Ευτυχώς που τα αντιμετοπίζεις και με λίγο (τι λίγο δηλαδή έχω κλάψει από το πολύ γέλιο, όχι ότι γελάω με τον πόνο σου αλλά με τον τρόπο που τα παραθέτεις :D ) χιούμορ !!!

Μην κωλώσεις σε τίποτα, πάρτους ότι μπορείς να πάρεις, για ψυχική, συναινθηματική και οτιδήποτε μπορείς να σκεφτείς, οδύνη !!!

 

Είμαστε όλοι μαζί σου και μάλιστα σε προτείνω για Moderator σε ανάλογο τμήμα για ανάλογα προβλήματα :up: :up: :up:

Life is good with what you love !!!
Link to comment
Share on other sites

Guest PranKsteR

περιμένω τρεις (3) μήνες για full llu απο vivodi. οι άνθρωποι είναι πλήρως ανοργάνωτοι. είχαν στείλει λάθος διεύθυνση στον οτε και μετά από δυο μήνες το καταλαβαν τα ζώα.

 

μου "υπόσχονται" (εκεί κατάντησαν) την άλλη βδομάδα να τους έχει δώσει τη γραμμή ο ΟΤΕ... δεν τους πιστεύω, απλά ελπίζω!

 

 

ευελπιστώ τουλάχιστον τόσο η ταχύτητα στο ίντερνετ όσο και το dslphone να μη με απογοητεύσουν...

 

 

η εταιρία με έχει απογοητεύσει εντελώς, εντελώς όμως...

Link to comment
Share on other sites

Τι έγινε τελικά?Ο φίλος μας εξαφανίστηκε? :worry:

Αυτοί στο χώμα και αυτός στην φυλακή? :confused:

http://digitalviews.smugmug.com/photos/471912194_RABQF-Th.gif
Link to comment
Share on other sites

Ελπίζω να μην έκανε καμία τρέλα ! :ninja:

 

Και το Blog του δεν το έχει ενημερώσει από τις 13/12/04

 

http://ttsays.ghatz.com/

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος kyramas (24 Δεκ. 2004 , 11:56)

 

Ελπίζω να μην έκανε καμία τρέλα ! :ninja:

 

Και το Blog του δεν το έχει ενημερώσει από τις 13/12/04

 

http://ttsays.ghatz.com/

 

 

Σσσσσσσσσσσσστ.

Θέλετε να με κάψετε;

 

Υ.Γ

Είχα/έχω/θα έχω πολύ δουλειά.

Άσχετο: πόσο καιρό περίπου απλώνεται τα καλώδια σας για να στεγνώσουν;

Συμφέρει να τα βάλω κοντά στα καλοριφέρ;

 

Υ.Γ 2

Οτι γράφω εδώ, το διαβάζει η μισή vivodi.

Hi guys, sorry που έχω καιρό να πάρω.

 

Υ.Γ 3

Έκανα αίτηση για full llu στην vivo.

Μπορει να έκανα και *******.

Αλλα την μεγαλύτερη, την έκανε η vivo.

Για φανταστείτε να χαλάσει πάλι;

Τσουρέκια θα τους τα κάνω, και αυτή την φορά

δεν θα υπάρχει η δικαιολογία του ΟΤΕ.

 

Υ.Γ 4

Ρε Πελοπίδα...., τα καλώδια του ΟΤΕ τι δουλειά έχουν στον φούρνο;

Που να σου λέω ρε πατέρα, ΕΣ ΕΝ ΑΡ 5,5 είχαν έπρεπε να τα στεγνώσω.

 

Υ.Γ 5

Μη βαρά ρε αφεντικό, ενα διαλλειματάκι έκανα.

(τα κεφάλια μεσα)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Εχτες το βραδυ 11/01/2005 και ωρα 19:48 παει το παπακι......

 

λεω ΟΚ αστο κανα 10λεπτο θα ξαναερθει......

 

23:10 τιποτα ακομα, παιρνω απο το κινητο μου στο 13880 και παταω το 4 ( αφου ακουσα ολο το παραμυθι )

Πελταης: καλησπερα σας , απο της 19:48 δεν εχω ουτε Τηλεφωνο ουτε Internet

Τεχνικαρας Vivodi : το ονομα σας; μαλιστα μισο λεπτο ακριβως 12 δευτερολεπτα μετα : ειναι προβλημα με την γραμμη σας, καλεστε αυριο απο της 9 μεχρι 5 να κλειστε ραντεβου με εναν τεχνικο.

 

Πελατης: ΟΚ ευχαριστω

 

Σημερα 12/01/2005 και ωρα 09:35 παιρνω 13880 ( και το 4 )

10:10 Τεχνικος Vivodi: καλημερα σας καλη χρονια τι προβλημα υπαρχει;

Πελατης: εξηγηση απο την αρχη

Τεχνικος: Μισο λεπτο

10:42 τεχνικος: ναι με ακουτε;;;;;

Πελατης: βεβαιως!!!

Τεχνικος: υπαρχει προβλημα στην γραμμη σας ( ΣΩΠΑ!!!! ΣΟΒΑΡΑ;;;) θα σας καλεσει μεχρι της 4 ενας τεχνικος να κλεισετε ραντεβου, καλημερα σας ( Αιτηση απο πελατη Στην ΔΕΗ για την Γειωση )

 

16:10 παλι στο 13880 ( απαντηση μετα απο 12 λεπτα )

Πελατης: καλησπερα λεγομαι ταδε και εχω το ταδε προβλημα και περιμενω ακομα να με παρει τηλ ο τεχνικος σας για να κλεισουμε ραντεβου

Τεχνικος: Μισο λεπτο

 

η ωρα ειναι 16:27 και ακομα περιμενω........................

 

 

τι να πει καποιος τωρα......

 

 

EDIT:

 

 

Τεχνικος: Παρασκευη μπορει να περασει τεχνικος;

Πελατης: Οριστε;

Τεχνικος: ποιο ειναι το προβλημα;

Πελατης: το προβλημα ειναι οτι σημερα ειναι Τεταρτη και απο εχτες δεν εχω τηλεφωνο ( χεστηκα για το Internet )

Τεχνικος: λυπαμαι αλλα ετσι ειναι

Πελατης: Θελω να μιλησω με καποιον υπευθηνο

Τεχνικος: εγω δεν σας κανω;

Πελατης: ΟΧΙ

Τεχνικος: μισο λεπτο

Μετα απο 6 λεπτα: Δεν τον βρισκω ( σιγα μην στον δωσω ιλιθιε )

Πελατης: βρειτε τον και να με παρει τηλεφωνο στο κινητο γιατι εγω παιρνω ΤΩΡΑ την ΕΕΤΤ

Τεχνικος: καλως

 

περιμενω................................

Έρωτας: Κορυφαίο ιδιοτελές συναίσθημα, αναφέρεται μόνο στις ερωτικές σχέσεις (όπως δείχνει και το όνομα του). Δίνεις τα πάντα στον άλλο και περιμένεις τα πάντα από αυτόν. Παραδίδεσαι ψυχή τε και σώματι και επιθυμείς το ίδιο από το ταίρι σου. Για μένα ο αληθινός μεγαλειώδης έρωτας, αυτός που θα σταματήσει το χρόνο, είναι πιο σπάνιος και προσωπικά πιο επιθυμητός από την αγάπη.
Link to comment
Share on other sites

Τρομερή ταλαιπωρία!!

Δεν δουλεύω στον ΟΤΕ, ούτε έχω μετοχές... αλλά όσες φορές ζήτησα βοήθεια με πήραν και 2 με 3 φορές τηλ. (την ίδια μέρα) γιά να επιβεβαιώσουν ότι στο τέλος όλα δούλευαν καλα. Μάλιστα οι κλήσεις ήταν ολες τις φορές απο Θεσσαλονίκη.

Μου κάνει εντύπωση (άσχημη) πως ιδιωτική εταιρία μπορεί να λειτουργεί με τέτοια αντιμετώπιση προς τον πελάτη!

Όπως μου κάνει εντύπωση και ο ΟΤΕ με αυτή τη στάση (ευχάριστη).

[ f i l i p p o s ]

Link to comment
Share on other sites

Eγώ πρόσφατα ανακάλυψα πως το παπάκι μου δεν μου σβήνει με τίποτα....Μπορέι να μην λειτουργεί η isdn γραμμή, ακόμα να έχει κοπεί και το ένα από τα δύο καλώδια χαλκού....Το παπάκι όμως ανάβει...., θυμίζοντας το γνωστό ανέκδοτο με το βάτραχο.... :p

 

Φυσικά ανάβει, αλλά σερνεται....Να δούμε πότε επιτέλους θα τελειώσει η περιβόητη αναβάθμιση της βιβόντι....Χειρότερη και απο το γιοφύρι της Άρτας... :eek:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

2 μήνες μετά έχω πάλι την adsl μου.

Thing is, ο πΟΤΕ (στο εξής το Σ.Κ.Α.Τ.Ο) , έφταιγε απο την αρχή.

Ήταν δικό του λάθος, και βασισμένη στην καραμέλα (στον πάροχο σας...), έκανε ένα ασήμαντο προβληματάκι των 10 λεπτών, να κρατήσεις 40 μέρες. Τις άλλες 20 ημέρες απο τις 60 της έβαλε η Vivo.

 

Θα διηγηθώ την ιστορία, μόνο και μόνο για να αποκαταστήσω την vivodi, για την μετά καταγγελία εποχή.

 

Μετά απο 1 μήνα λοιπον, εγκατέλειψα κάθε προσπάθεια.

Ο πΟΤΕ αποφάνθηκε μέσω των τεχνικών της Vivodi, οτι τα καλώδια ειναι βρεγμένα και θα πρέπει να περιμένω να στεγνώσουν.

Το τελευταίο και μόνο , μου αγόρασε μια θέση στο βιβλιο Guiness, ώς ο πρώτος άνθρωπος που έβαλε μπουγάδα τα καλώδια του.

Η δικαιολογία ήταν ηλίθια εξ'αρχής (είχε χαλάσει ένα κομπρεσερ που φροντίζει να μην πιάνουν υγρασία τα καλώδια , αλλα θεωρητικά το έφτιαξαν), αλλα είχα χάσει το κουράγιο μου και δεν ήθελα να ασχοληθώ.

 

Πήρα απόφαση να βάλω FULL LLU απο Vivodi, μου έκανε και μια προσφορα ο κύριος Καπάτος (1 μήνα δωρεάν, αλλα θα πλήρωνα το πάγιο σύνδεσης. Δεν με ικανοποίησε ιδιαίτερα για αυτό και την πάγωσα).

 

Κάποια στιγμή που βρήκα χρόνο , άρχισα να το ψάχνω πάλι.

Το Σ.Κ.Α.Τ.Ο που τόσο καιρό δεν με ήξερε (όταν έπαιρνα στο 121 μου έλεγαν "Μα δεν έχετε aDSL", τώρα θυμήθηκε οτι έχω και δεν άφηνε να κάνω καινούργια αίτηση. Ήθελα να τους δώ να παιδεύονται μιας και δεν θα κατάφερναν να το φτιάξουν (η έτσι πίστευα τότε).

 

Έπρεπε να κόψει τα δεσμά μου με την Vivodi, για να κάνω αίτηση στο Σ.Κ.Α.Τ.Ο. Στέλνω ένα ωραίο mail, συννενοούμαι και με τον Καπάτο και περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο για την διακοπή.

 

Δυο μέρες μετά, με παίρνει κάποια κυρία Ραμάκη, και μου λέει με μαγκιά-κλανιά-και κώλο φινιστρίνι οτι θα έπρεπε να έχω διαβάσει τους όρους του συμβολαίου και οτι δεν μπορώ να κόψω το συμβόλαιο.

[Offtopic note στους Vivodianous γιατί ξέρω οτι διαβάζουν]

Το συμβόλαιο - για τους όρους της αγοράς - εξυπηρετεί το δέσιμο του καταναλωτή με την εταιρία, και οχι το δέσιμο του με μολυβένια μπάλα που πρέπει να την σέρνει. Ο σκοπός είναι να μην αλλάζει πάροχο σαν τα πουκάμισα και να αξιολογήσει την εταιρία. Τον να τον πιέζεις να το κρατήσει όταν δεν του παρέχεις υπηρεσίες, είναι ηλίθιο πέρα για πέρα, γιατι κρατάς έναν δυσαρεστημένο πελάτη που τώρα θέλει και εκδίκηση. Κοινώς, κρατάς εναν, διώχνεις 10.

[offtopic]

Της εξηγώ , οτι εγώ δεν είμαι σαν τους άλλους , δεν ειναι οτι έχω χαμηλές ταχύτητες, ειναι οτι δεν έχω κάν σύνδεση, δεν συγχρονίζει το modem, ειναι βρεγμένα τα καλώδια του Σ.Κ.Α.Τ.Ο.

Σαν να μήν είχα πεί κουβέντα τα τελευταία δυο λεπτά (και είμαι σίγουρος οτι κοίταζε τα νύχια της όσο της μιλούσα, περιμένωντας να τελειώσω την ******* μου για να πεί την δική της), ξεστομεί το θεικό "Τι σημασία έχει, εμείς την σύνδεση την στέλνουμε".

Να ξέρετε, σαν σας κόψουν το καλωδιο ή αν πέσει η πολυκατοικία σας εσείς την vivodi θα την πληρώνετε κανονικά σύμφωνα με την κυρία Ραμάκη.

Αργότερα μίλησα με τον κ. Καπάτο για το συγκεκριμένο θέμα, και μου είπε οτι δεν τίθεται θέμα, και οτι δεν ήξερε η συνάδελφος.

Αλλα , στο ενδιάμεσο και μέχρι να μιλήσει με τον κ.Καπάτο, είπα να κάνω ένα τηλεφώνημα στην ΕΕΤΤ να τους πώ δυο φωνήεντα.

Εκεί έμαθα, λοιπόν οτι οι 20 μέρες που δίνουν για να απαντήσει ειναι α) εργάσιμες και β) οχι δεσμευτικές. Που σημαίνει οτι αν σε 3 μήνες δεν έχει απαντήσει η εταιρία σε καταγγελία, δεν θα ιδρώσει και κανενος το αυτί γιατι όιπως μου είπε χαρακτηριστικά ο υπάλληλος της ΕΕΤΤ που μίλησα "Εντάξει λέμε 20 μέρες, αλλα υπάρχουν άνθρωποι που παίρνουν άδειες, ειναι άρρωστοι κτλ. Κοινώς, grab the egg, and give it a haircut.

 

Τελοσπάντων, εξηγώ στον άνθρωπο εκεί στην ΕΕΤΤ οτι σαν καταναλωτής δεν έχω επιλογή πια, οι μέν μου λένε οτι φταίνε οι δε και τούμπαλιν. Βάζω και λιγο Βασιλάικης Καίλας και Μάρθα Βούρτση, και μου δίνει το τηλέφωνο του διευθυντή των καλωδιακών συνδεσεων του Σ.Κ.Α.Τ.Ο.

Καλός άνθρωπος, δέχτηκε να μου μιλήσει αμέσως, και γέλαγε με αυτά που του έλεγα περι βρεγμένων καλωδίων. Μου ειπε και αυτός οτι φταίει ο πάροχος, αλλα κράτησε και μια πισινή, σε περίπτωση που έφταιγε κάποια πρόαφατη αναβάθμιση στην περιοχή. Υποσχέθηκε να μου στείλει τεχνικούς, για να αποδείξει οτι φταίει ο πάροχος.

Το Σάββατο το πρωί , όντως μίλησα με τεχνικό , ο οποίος μου ειπε οτι υπάρχουν δυο τμήματα απο τον κέντρο εώς το σπίτι μου και αυτή την στιγμή τα ελέγχουν.

Δυο ώρες μετα, χτύπησε το κουδούνι μου, και κοιτώντας το παπάκι είδα οτι είναι αναμμένο (εδώ και πολύ καιρό δεν το κοιτούσα για να μην με πιάνει το παράπονο).

"Δουλευέι το λέω, συγχρονίστηκε"

"Το ξερω"

"Τι έφταιγε;"

(τα τα τα τα , drums )

"Ε, κάτι έφταιγε"

"Μα τι;"

"Κακώς τα βάζουμε αυτά εγώ το έχω πεί

Και εσείς κακώς το βάλατε, θα εχετε προβλήματα όποτε γίνονται εργασίες στην περιοχή"

 

Το τελευταίο το μετέφρασα ώς "Ηταν τόσο γελοίο αυτό που εφταιγε που αν στο πώ μπορεί και να μου βάλεις το παπάκι στον κώλο", και προφανώς τα πήρα στο κρανίο.

 

"Το κέρατο μου, για 10 λεπτα με παιδεύετε για 2 μήνες"

"Ξέρετε, το aDSL θέλει πολύ καθαρή γραμμή για να παίξει , πιο καθαρή απο ISDN".

 

Δεν ξερω τι να πώ.

A wild guess, κάποιος υπάλληλος είχε ξεχάσει το καλώδιο μου , μέσα στον φραπέ του. Το θέμα ειναι οτι είχαν γίνει 10άδεσ αναφορές βλαβών απο εμένα , και άλλες τόσες απο την Vivodi. Είχα μιλήσει και μάλιστα με τεχνικό του Σ.Κ.Α.Τ.Ο που με διαβεβαίωνε οτι έφταιγε η Vivodi και οτι εκείνοι μέτρησαν τις γραμμές και δεν έχουν απολύτως τίποτα.

 

Αυριο θα φροντίσω να ευχαριστήσω τον άνθρωπο απο την ΕΕΤΤ που πραγματικά ενδιαφέρθηκε, και τον διευθυντή του Σ.Κ.Α.Τ.Ο , αν και ο τελευταίος θα τα ψιλοακούσει, μπάς και ρίξει καμια καμπάνα στους απο κάτω του και σταματήσουν να συμπεριφέρονται λες και μας κανουν χάρη που είμαστε συνδρομητες.

 

Τέλος καλό , όλα καλα λοιπόν.

Το ηθικό δίδαγμα, είναι να μιλάτε με τους κατάλληλους ανθρώπους, και να "φωνάζετε" και λίγο παραπάνω γιατι και ο διάολος φοβέρα θέλει"

 

A και δεν έχω κανένα πρόβλημα με την ταχύτητα.

40 kb/s χαλαρά.

Αν και μέχρι πριν την αποφράδα ημέρα, είχα 80 kb/s , αφού το μοδεμ είχε κλειδώσει στα 768.

Μην τα θέλω και όλα δικά μου ε;;

Link to comment
Share on other sites

Επιτέλους είδες φως φίλε banditaras. Αναρωτιόμουν αν είχες καμία εξέλιξη τόσο καιρό.

Μακριά από μας και όλα τα σχετικά και για μια ακόμη φορά ας ευχηθούμε να κλείσει γρήγορα ο κΟΤΕ.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ρε παιδί μου, αλλά τόσο μπέρδεμα και τόσο Σ.Κ.Α.Τ.Ο., δεν το έχω ξαναδεί... :whistle:

 

Δεν πηγαίνεις στον Άγιο αυτό που κάνουν εξορκισμούς, να σου κάνουν κανένα μήπως και σου ξανασβήσει το παπί σου και ξαναρχίσουμε πάλι από την αρχή;;; :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...