Jump to content

Vivodi ΜηΣουΣβήσει 2004


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Έτσι ξαφνικά μια μέρα μου'σβησε.

Το παπάκι ντε.....

Αυτό που έχει πάνω το speed touch.

Για να πάρω το help desk λέω....

 

Την Δευτέρα 29/06/11 ανέφερα για πρώτη φορά το πρόβλημα μου.

To help desk, μαλλον απαντώντας στην τύχη, μου είπε οτι μέχρι το πρωί θα έχει φτιαχτεί το πρόβλημα (το οποίο όπως μου είπε προέκυψε απο αλλαγή εξοπλισμού).

Φαίνεται οι τεχνικοί της vivodi που έχουν την μεταμεσονύχτια βάρδια (αφού μου υποσχέθηκαν οτι κατα την διάρκεια της νύχτας θα γινόταν αποκατάσταση) πίνουν βραδυνό φραπεδάκι.

Το πρωί όπως ήταν λογικό, δεν είχε φτιαχτεί τίποτα, οπότε αναγκάστηκα να επικοινωνήσω πάλι με το help desk (αυτή την φορά εν 'ωρα εργασίας χάνοντας 1 πολύτιμη ώρα, αφού η μέση αναμονή ειναι πάνω

απο μισή ώρα). Αυτή την φορά, η απάντηση ήρθε πιο γρήγορα αλλα εξίσου στην τύχη: "Μέχρι το βράδυ θα ειναι έτοιμο".

Φυσικά, το βράδυ τίποτα δεν είχε αλλάξει, οπότε έπρεπε να θυσιάσω άλλη μια ώρα για να επικοινωνήσω με το help desk.

Είμαστε ήδη βράδυ της Τετάρτης. Ο τεχνικός λοιπόν, μου λέει οτι διαπιστώθηκε οτι υπάρχει πρόβλημα, και οτι επειδή δεν γνωρίζουν τι είναι , θα με πάρει τηλέφωνο την επόμενη μερα το πρωί

κάποιος τεχνικός για να κανονίσουμε ένα ραντεβού, ώστε να γίνει επι τόπου διάγνωση. Μάλιστα, επιβεβαιώσαμε το τηλέφωνο επικοινωνίας για να είμαστε σίγουροι.

Και;;; Κανείς δεν πήρε ποτέ τηλέφωνο, οπότε αναγκάστηκα να ξαναπάρω εγώ να τους ρωτήσω γιατι δεν με πήρε κανένας.

Απο αυτη την ώρα, αρχίζουν τα όργανα.

Ο τεχνικός μου αναφέρει , οτι κανεις δεν του ανέφερε τέτοιο πρόβλημα.

Μάλιστα σχεδόν με "μαλώνει" λέγοντας μου , οτι αποκλείεται να έχω μιλήσει με τεχνικό και να μου είπε τέτοιο πράγμα.

Λόγω του οτι εργαζόμουν και δεν μπορούσα να ασχολούμαι με την έλλειψη οργάνωσης της Vivodi, αφήνω να λύσω το ζήτημα αργότερα το απόγευμα.

Εκείνη την μέρα (Πέμπτη), μαθαίνω οτι το πρόβλημα ειναι του ΟΤΕ και δεν μπορούν να κάνουν κάτι για αυτό.

Ζητάω να με ενημερώνουν εκείνοι , και να μην είμαι αναγκασμένος να περνάω την μισή μου μέρα στο τηλέφωνο ακούγοντας αυτο το βαρετό πια σήμα αναμονής.

Μου το αρνούνται επιτακτικά.

Ζητάω το τηλέφωνο του ΟΤΕ για να πιέσω εγώ τους τεχνικούς του.

Μου το αρνούνται λέγοντας μου οτι δεν έχω καμια δουλειά εγώ με τον ΟΤΕ.

Μου λένε οτι μέχρι αύριο πιθανον να έχει φτιαχτεί (για άλλη μια φορά στην τύχη).

Την Παρασκευή, επιμένω στα παραπάνω, και μου αρνούνται οτιδήποτε.

Μάλιστα, επιβεβαιώνοντας τους φόβους μου, αποκλείουν το Σαββατοκύριακο ως μη εργάσιμες μέρες (οπότε αν τους έκοβαν την ηλεκτρική παροχή Παρασκευή μεσημέρι, δεν θα είχαν την απαίτηση

να διορθωθεί πριν απο την Δευτερα).

Την Δευτερα δεν άλλαξε τίποτα, και στην καθημερινή πια βραδυνή επικοινωνία, μου είπαν οτι το θέμα είχε κλείσει για αυτούς μιας και δεν ευθυνεται το δίκτυο τους.

Μου υποσχέθηκαν για άλλη μια φορά, οτι θα διορθωθεί σύντομα.

Είμαστε ήδη στην όγδοη μέρα, και τίποτα δεν μου λέει οτι θα αλλάξει κάτι τις επόμενες μέρες.

Μου ζητάνε για άλλη μια φορά, να παρακάμψω το splitter για να μετρήσουν την γραμμή.

Μια απο τα ίδια, ο ΟΤΕ φταίει και ΘΑ σας ειδοποιήσουμε.

Την Τρίτη τα ίδια, μπαίνοντας στην ένατη μέρα, απαιτώ να με ενημερώνουν πια αυτοι και οχι εγώ.

Μου λένε οτι αν ζήταγε ο κάθε πελάτης που έχει πρόβλημα ενημέρωση , θα είχαv μεγάλο πρόβλημα.

Του εξηγώ , οτι την ενημέρωση την ζήτησα μετα απο 9 μέρες και τους ρωτάω αν έχουν πολλούς τέτοιους πελάτες.

Πειστική απάντηση δεν παίρνω.

Απο 29/11/2004 που ανέφερα το πρόβλημα, μέχρι τις 7/11/2004 δεν έχει αλλάξει τίποτα, παρα μόνο το γεγονός οτι πληρώνω για μια υπηρεσία που ΔΕΝ έχω, και επιπλέον πληρώνω

συνδρομές και κλήσεις για να αντικαταστήσω την υπηρεσία.

Παραθέτω τις διάφορες συνομιλίες μου γιατι έχουν πλάκα και δείχνουν πώς η παροχή υπηρεσιών ΔΕΝ ειναι εύκολο πράγμα , και απαιτεί πολλά περισσότερα απο 100 routers και μια γραμμή.

 

 

Δευτερα 29/11/2004 - The beggining

.....

Vivodi: Το παπάκι ανάβει;

Παθών: Οχι.

V: Μπορείται να το βγάλετε απο το splitter?

Π: Οχι γιατι θα περιμένω πάλι μισή ώρα να το σηκώσετε.

 

Τρίτη 30/11/2004 - The awakening

....

V: Το παπάκι ανάβει;

Π: Οχι.

V: Να κοιτάξουμε τις ρυθμίσεις;

Π: Για ποιο λόγο ? Αφού δεν έχει καν γραμμή....

V: Να τις κοιτάξουμε περιμένοντας τον τεχνικό (σσ, μπάς και αναστηθεί η γραμμή δηλαδη..)

 

Τετάρτη 1/12/2004 - Καλό μήνα

....

V: Το παπάκι ανάβει;

Π: Οχι.

V: Μισό λεπτό......(σσ πρεπει να βρίσκονται κοντά σε κάποια μαύρη τρύπα. Καθε φορά που ακουγα για μισό λεπτό, περίμενα τουλάχιστον ενα πεντάλεπτο)

....

V: Έχει πρόβλημα η γραμμή (σσ σώπα!)

 

Πέμπτη 2/12/2004 - Once upon a time there was a Civil Service...

....

V: Το παπάκι ανάβει;

Π: Οχι.

V: Μισό λεπτό......

....

....

....

V: Υπάρχει πρόβλημα απο τον ΟΤΕ. Το περνάμε σαν βλάβη.

Π: Και ;;;

V: Και θα περιμένετε....

 

Παρασκευή 3/12/2004 - Friday, the best day of the week

....

V: Το παπάκι ανάβει;

Π: Οχι.

V: Μισό λεπτό......

Π: Συγγνώμη, απο την αρχή να σκάβατε θα είχε έρθει η γραμμή....

V: Ειναι πρόβλημα του OTE.

Π: Υπάρχει περίπτωση να διορθωθεί το ΣαββατοΚύριακο;

V: Μπάαααααα....το Σαββατοκύριακο ασχολούμαστε μόνο με εγκαταστάσεις ( σσ προφανώς, αν το έχεις βάλει στα τομπολίνια μας αν παίζει)

 

Δευτέρα 6/12/2004 - Vivodi the GoldFish

.....

V: Ποιο ειναι το πρόβλημα;;

Π: Δείτε το βαρέθηκα να το λέω.

V: Ε ναι, έχει κλείσει το ticket σας.

Π: Πώς , αφού δεν έχω συνδεση.

V: Το παπάκι ανάβει;

Π: Οχι.

V: Μισό λεπτό......

Π: Το ξαναβάζουμε σαν βλάβη.

 

Τρίτη 7/12/2004 - The final frontier

.....

V: Ποιο ειναι το πρόβλημα;;

Π: Δείτε το βαρέθηκα να το λέω.

V: Α ναι , έχετε πρόβλημα με το DSL Phone

Π: Με το internet κυρίως. Εχει πεθάνει.

V: Το τηλέφωνο δουλευει?

Π: Πώς να δουλευει , αφου σας λέω δεν έχω internet, πετώντας θα έρθουν τα voip πακετα;

V: Και πώς μας παίρνετε? (σσ δεν το πιστευει ακόμα)

Π: Απο τον ΟΤΕ

 

Κάτι μου λέει, οτι θα κάνω blog με τις περιπέτειες μου με την vivodi.

Συμβουλή , αν το χρειάζεστε πραγματικά, μην βάλετε Vivodi.

Καλύτερα μερικά euro παραπάνω, παρα στο παρακάλι.

 

Y.Γ Εννοείται οτι ακομα δεν εχει επανέλθει.

Ας ειναι καλά το ISDN του πΟΤΕ,

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 65
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Τελικά φταίει ο ΟΤΕ; Γιατί αν φταίει ο ΟΤΕ, όντως η Vivodi δε μπορεί να κάνει κάτι για να το διορθώσει. Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να σου αφαιρέσει τα πάγια της ΓΡΑΜΜΗΣ για τις μέρες που δεν λειτουργούσε (και να το ζητήσεις αυτό).
Link to comment
Share on other sites

Δεν διευκρινιζει αν εχει γραμμη μεσω οτε η vivodi. Παροτι του λενε οτι το προβλημα ειναι του ΟΤΕ δεν μπορω να καταλαβω απο ποιον παιρνει προσβαση γιατι η vivodi οτι και αν γινει η στον καιρο θα τα ριξει η στον οτε.
Link to comment
Share on other sites

Shared LLU έχω.

Αλλα επειδή αυτή η καραμέλα οτι ο ΟΤΕ φταίει έχει παραγίνει, θα ήθελα να μάθω πώς ευθύνεται ο ΟΤΕ για τα παρακάτω

 

a) To help desk δεν ξέρει τι του γίνεται

β) Οι τεχνικοί δεν μπορούν να συννενοηθόυν ούτε μεταξύ τους , ούτε με τους άλλους υπαλλήλους

γ) Η μέσα αναμονή στo help desk ειναι 20 λεπτα (δεν μιλάμε για πρωί, εκει μπορεί και να πεθάνεις στο τηλέφωνο)

δ) Δεν παίρνουν ποτέ αυτοί τηλέφωνο ακόμα και αν ειναι δικό τους το πρόβλημα.

 

Το οτι έκανε η μύγα κώλο και έχεσε τον κόσμο όλο φταίει κυρίως.

Τα άλλα ειναι για παιδάκια.

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνησω στο τελευταιο σου συμπερασμα :rolleyes:

 

Δεν χανεις κατι αν κανεις ενα τηλεφωνο στον οτε, ισως να ειναι απο τον οτε το προβλημα...

 

Edit:

 

Μα καλα πως σου αρνηθηκαν να σου δωσουν τηλ του οτε? Και τι δεν ειναι δικη σου δουλεια? Πλακα μας κανουν? shared εχεις οχι full :eek:

Link to comment
Share on other sites

όποιος και να φταίει,η αντιμετώπιση που έχει δεχτεί και δέχεται ο φίλος μας είναι ανεκδιήγητη και απράδεκτη...!!!

αίσχος...!!!

Link to comment
Share on other sites

1) ΔΕΝ μπορεί να ανακατευτεί ο πελάτης με τη Shared LLU και τον ΟΤΕ. To τεχνικό πρόβλημα διευθετείται από τον ΟΤΕ σε συνεννόηση με τη Vivodi. Ο συνδρομητής μιλά με τη Vivodi - δε μιλά με τον ΟΤΕ. Επέλεξες Vivodi, ανεξαρτήτως αν "κράτησες" τη σταθερή σου γραμμή στον ΟΤΕ.

 

2) Πόση ώρα περίμενες στη γραμμή, τι ώρα τηλ/σες & ποια μέρα???

 

3) Αν ένας τεχνικός ξέχασε να σημειώσει & να ενημερώσει το Χ τμήμα... τότε, πράγματι, δημιουργείται μπάχαλο. Θα ζητάς όνομα του representative, πριν μιλήσεις στο 13880... χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κάθε φορά θα ζητάς να μιλάς με το ίδιο άτομο - απλά θα έχεις γνώση με ποιον μίλησες και σε πιθανή, επόμενη τηλ/κή σου επικοινωνία με το 13880 θα αναφέρεις το όνομα.

 

4) Αύριο το πρωί θα καλέσεις στο 13880, πατάς το 4 και ζητάς/ΕΠΙΒΑΛΛΕΙΣ να μιλήσεις με τον προϊστάμενο του τμήματος εξυπηρέτησης... αναφέρεις αναλυτικά ότι έγραψες παραπάνω - διαμαρτύρεσαι & ζητάς να κοινοποιήσει το αίτημά σου, ΑΜΕΣΑ στον προϊστάμενο του αρμόδιου τεχνικού τμήματος.

 

5) :o Δεν κάνουν λάθος στη Vivo - o OTE ευθύνεται - δυστυχώς... δε βγάζεις άκρη με τον πΟΤΕ. :( ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ... θα επικοινωνήσεις με το 13880 & θα παραθέσεις τον προβληματισμό σου!

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος eLeKtriK EyE ( 7 Δεκ. 2004 , 22:36)

 

Μα πραγματικά αδυνατώ να πιστέψω ότι για όλα τα δεινά της Vivodi φταίει ο ΟΤΕ!

 

 

Καμία άλλη εταιρία δεν έχει "δίκτυο" παρόμοιο της Vivodi.

Οι συμβάσεις ΟΤΕ - Vivodi προβλέπουν τα Χ,Υ - ήθελα να 'ξερα πόσα από αυτά τηρούνται! :(

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος SuRfer ( 8 Δεκ. 2004 , 00:39)

 

1) ΔΕΝ μπορεί να ανακατευτεί ο πελάτης με τη Shared LLU και τον ΟΤΕ. To τεχνικό πρόβλημα διευθετείται από τον ΟΤΕ σε συνεννόηση με τη Vivodi. Ο συνδρομητής μιλά με τη Vivodi - δε μιλά με τον ΟΤΕ. Επέλεξες Vivodi, ανεξαρτήτως αν "κράτησες" τη σταθερή σου γραμμή στον ΟΤΕ.

 

2) Πόση ώρα περίμενες στη γραμμή, τι ώρα τηλ/σες & ποια μέρα???

 

You name it. Κατα σειρά προτεραιότητας τηλεφώνησα Δευτερα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη , Παρασκευή μερικές φορές και πρωί και βράδυ.

 

3) Αν ένας τεχνικός ξέχασε να σημειώσει & να ενημερώσει το Χ τμήμα... τότε, πράγματι, δημιουργείται μπάχαλο. Θα ζητάς όνομα του representative, πριν μιλήσεις στο 13880... χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κάθε φορά θα ζητάς να μιλάς με το ίδιο άτομο - απλά θα έχεις γνώση με ποιον μίλησες και σε πιθανή, επόμενη τηλ/κή σου επικοινωνία με το 13880 θα αναφέρεις το όνομα.

 

Εγώ λέω, να πάω απο εκεί και να κάνω εγώ την δουλειά τους.

Αν ξεχάσω τον άλλο μήνα να πληρώσω, δεν θα τους πειράξει ε?

 

4) Αύριο το πρωί θα καλέσεις στο 13880, πατάς το 4 και ζητάς/ΕΠΙΒΑΛΛΕΙΣ να μιλήσεις με τον προϊστάμενο του τμήματος εξυπηρέτησης... αναφέρεις αναλυτικά ότι έγραψες παραπάνω - διαμαρτύρεσαι & ζητάς να κοινοποιήσει το αίτημά σου, ΑΜΕΣΑ στον προϊστάμενο του αρμόδιου τεχνικού τμήματος.

 

Right. Κατσε να τα πάμε απο την αρχή. Πατάω το 4 και φτίαχνω καφέ. Αλλάζω καρέκλα γιατι πιάστηκα. Εξηγώ στον προιστάμενο μου στην δουλειά μου , οτι έτσι ειναι τα help desk, θέλουν ωωωωωωωρες για να απαντήσουν.

Εντωμεταξύ, βλέπω το dvd που πήρα χθές και δεν το είδα. Κάνω ενα μπάνιο, και φτιάχνω ενα μουσακά. Φτάνει, η να περιμένω και άλλο?

 

5) :o Δεν κάνουν λάθος στη Vivo - o OTE ευθύνεται - δυστυχώς... δε βγάζεις άκρη με τον πΟΤΕ. :( ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ... θα επικοινωνήσεις με το 13880 & θα παραθέσεις τον προβληματισμό σου!

 

Ακριβώς. Αφού του παραθέσω τον προβληματισμό μου, μετά θα μιλήσουμε για το χάσμα γενεών, και για την υπογεννητικότητα. Αν δεν κρατήσει η συζήτηση πολύ ώρα, θα θέσουμε τα θέματα του Κυπριακού, του Τουρκικού και φυσικά του Μακεδονικού.

 

ΑΝ η vivodi ήταν σοβαρή εταιρία:

α) Ο προιστάμενος θα είχε επικοινωνήσει εκείνος μαζί μου.

β) Θα με έπαιρναν εκείνοι τηλέφωνο

γ) Θα φρόντιζαν να μην βρίσκεται ενας και μοναδικός τεχνικός βάρδια.

δ) θα μου πρότειναν μόνοι τους να μου αποζημιώσουν την ζημιά

ε) Θα φρόντιζαν να αναφέρουν απο την αρχή και στους όρους χρήσης, οτι ο ΟΤΕ προσφέρει χάλια υπηρεσίες και οτι θα έπρεπε να προσέχουν οι χρήστες της.

 

Άλλα τι λέμε τώρα;;;;;

 

Υ.Γ Έτσι όπως μιλάς, θα στοιχηματιζα οτι δουλευεις στην vivodi. Αν σας μαραθεί το παπάκι, εγώ ειμαι! Με το συμπαθιο δηλαδη.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος banditaras ( 7 Δεκ. 2004 , 22:53)

 

 

Υ.Γ Έτσι όπως μιλάς, θα στοιχηματιζα οτι δουλευεις στην vivodi. Αν σας μαραθεί το παπάκι, εγώ ειμαι! Με το συμπαθιο δηλαδη.

 

 

ΑαχαχαΑΧαχαχαΑΧαχα!!!! Ατάκα - έγραψες!

 

Μίλα εσύ με το 13880 αύριο... ζήτα τον προϊστάμενο & αν σου πουν ότι είναι απασχολημένος σε άλλη γραμμή, θα ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ να του μιλήσεις.

Δε χάνεις τπτ... είναι τσακάλι - θα σε καταλάβει και θα σε εξυπηρετήσει. :alien:

 

P.S.: Όχι, δεν εργάζομαι στη Vivo.

 

Όταν ανάψει το παπάκι [@] στο Speedtouch ... ενημέρωσέ μας! :)

Link to comment
Share on other sites

Πετάει πετάει... το παπάκι! :p

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

τα ιδια ειχα παθει εγω στην αρχη οταν εβαλα την γραμμη με την διαφορα οτι εβαλα FULL LLU , ρε τι μοντεμ αλλαξανε , τι ρυθμισεις κοιταγανε , και δια μαγειας μετα απο τρεις εβδομαδες και αφου απειλησα με αγωγες ηρθαν ΤΕΣΣΕΡΑ ατομα σπιτι και εκατσαν ακριβως ΔΥΟ λεπτα μεχρι να καταλαβουν οτι δεν ειχαν περασει το profile του DSL Phone στo alcatel.

 

ο ενας μαλιστα παραδεχθηκε οτι το 90% εκει μεσα ΔΕΝ ξερει τι του γινεται

Έρωτας: Κορυφαίο ιδιοτελές συναίσθημα, αναφέρεται μόνο στις ερωτικές σχέσεις (όπως δείχνει και το όνομα του). Δίνεις τα πάντα στον άλλο και περιμένεις τα πάντα από αυτόν. Παραδίδεσαι ψυχή τε και σώματι και επιθυμείς το ίδιο από το ταίρι σου. Για μένα ο αληθινός μεγαλειώδης έρωτας, αυτός που θα σταματήσει το χρόνο, είναι πιο σπάνιος και προσωπικά πιο επιθυμητός από την αγάπη.
Link to comment
Share on other sites

Μίλησα λοιπόν, με τον τσάκαλο.

 

Ευτυχώς αυτός μου είπε τα στοιχεία της σύνδεσης μου και τώρα πρέπει να παλέψω με το θηρίο του πΟΤΕ. Βέβαια η vivodi δεν ειναι άμοιρη ευθυνών, αφού αν είχε πεί απο την αρχή το πρόβλημα στον ΟΤΕ (αντί να μου δίνει template απαντήσεις του στύλ ¨μέχρι το πρωί θα έχει επανέλθει", "μέχρι να πείτε κίμινο" , "μέχρι να πάτε στρατό" κτλ).

 

Αντε να δούμε τώρα με τον ΟΤΕ.

Link to comment
Share on other sites

XA XA XA XA XA για να μην πώ και τιποτα περισσότερο

 

8/12/2004 - The Matrix (My mind makes it real)

 

Αφού μίλησα πάλι με την vivodi, μου είπαν οτι ειναι πρόβλημα του ΟΤΕ και δεν μπορουν να κάνουν τίποτα. Μου έδωσαν όμως τα στοιχεία της σύνδεσης, για να πάρω τον ΟΤΕ τηλέφωνο εγώ ο ίδιος.

 

Παίρνω λοιπόν, τον κυρ'ΟΤΕ (μηδενικός χρόνος αναμονής παρακαλώ), και μου λέει η τύπισσα :

"Πριν ένα τέταρτο έγινε η αίτηση επισκευής".

Την παρακαλώ να το κοιτάξει, γιατι θεωρητικά θα πρεπει ναι ειναι εκεί απο την Πέμπτη.

"Οχι κύριε έγινε πριν ένα τέταρτο".

Επιμένω: "Μήπως επικαλύφθηκε η τωρινή απο την προηγούμενη?"

"Δεν γινεται κύριε. Αν δεν κλείσει μια αίτηση δεν γίνεται να ανοίξει άλλη"

 

Σε αυτό το σημείο είμαι ήδη κρανιωμένος πάρα πολύ, παίρνω τηλέφωνο την Vivodi, με σκοπό να απαιτήσω bondage & torture sex με όλη την εταιρία.

 

"Καλά με δουλεύεται; Ο ΟΤΕς λέει για ένα τέταρτο πριν"

"Μισό λέπτο" (κλασικά)

"Απο την Πέμπτη έχει γίνει"

"Τότε ποιος λέει ψέμματα?"

"Η κοπέλα δεν ξέρει , λέτε να μην την έχουμε δώσει την βλάβη; Για ποιό λόγο να το κάνουμε είστε πελάτες και θέλουμε να σας αποκαταστήσουμε την βλάβη"

"Για ποιό λόγο έχετε μισή ώρα αναμονής στο help desk? Πελάτες δεν ειναι και αυτοί που παίρνουν;"

Πειστική απάντηση δεν παίρνω.

Και τώρα ειμαι στην πολύ ωραία θέση, όπου ο ΟΤΕ θεωρεί οτι πήρε την κλήση για βλάβη σήμερα (και άρα θέλει 10928 φραπέδες(1) για να την φτιάξει) , και η Vivodi θεωρεί οτι ο ΟΤΕ φταίει για την βλάβη οπότε δεν κάνει τίποτα.

 

(1) Φραπες Δημοσίου Υπαλλήλου (ΦΔΥ) = Η μονάδα μέτρησης που ορίζει τον χρόνο ανάμεσα σε δυο διαδοχικά διαλλείματα εργασίας. Μια μέρα στον ΟΤΕ έχει περίπου 2 -3 φραπέδες.

 

Υ.Γ Πολύ τσάκαλος , ο τσάκαλος. Αυτό δεν με εξυπηρέτησε. Με τρομοκράτησε.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος R.I.P. ( 8 Δεκ. 2004 , 17:18)

 

Kοψε τις μαλακιες :mad:

 

Εαν δεν το κανεις μονος σου , μπορουν να το κανουν και αλλοι .

 

Αν δεν μπορεις να καταλάβεις ποτε φωναζουμε αδικα για την "καημενη"

vivodi και ποτε εχουμε δικιο ή αν γενικα δεν σου αρεσει να ακους κακιες κουβεντες για αυτη την εταιρεια , ειναι δικο σου προβλημα .

 

Υ.Γ. παρε τηλεφωνο.

 

Ποιοι άλλοι, να κάνουν τι? Τόσο καιρό μόνο η Vivo εγκατέστησε δικά της DSLAM και η Teledome έκανε πρόσφατα μία κίνηση (λίγα πράγματα) ... τπτ άλλο, νέκρα!

 

Δεν είπα να μη διαβάζουμε παράπονα - ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ - η Vivo γίνεται καλύτερη! :)

 

Θα τηλ/σω στο σταθερό σε 5'

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος banditaras ( 8 Δεκ. 2004 , 14:50)

 

 

Σε αυτό το σημείο είμαι ήδη κρανιωμένος πάρα πολύ, παίρνω τηλέφωνο την Vivodi, με σκοπό να απαιτήσω bondage & torture sex με όλη την εταιρία.

 

 

εγώ θα το είχα κάνει ήδη... :rolleyes:

θαυμάζω πάντως την υπομονή σου και εύχομαι να βγάλεις άκρη σύντομα με τους κάθε λογής άσχετους και ωχαδερφιστές...

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι τώρα πίστευα οτι πράγματι έφταιγε ο ΟΤΕ και οτι σύμφωνα με τις ελληνικές συνήθειες, η καθυστέρηση οφειλόταν στην ανοργανωσιά.

 

Τώρα είμαι σίγουρος οτι ειναι λάθος της Vivodi.

 

Το πρωί λοιπόν, πήρα το τσακάλι.

Με ύφος μάγκα που τον ενοχλούν απο το τηλέφωνο κατι καραγκιόζηδες πελάτες, μου είπε οτι η βλάβη έχει δοθεί απο την προηγούμενη εβδομάδα στον ΟΤΕ. Επιμένω, και αναφέρω συνεχώς οτι η βλάβη έχει δοθεί απο την Πέμπτη 2/12 σύμφωνα με τα λεγόμενα του help desk. Το επιβεβαιώνει.

Το ξαναδιατυπώνω. Το επιβεβαιώνει. Ζητάω το τηλέφωνο του ΟΤΕ και τα στοιχεία της σύνδεσης μου. Μου τα δίνει. Και παίρνω τηλέφωνο στον ΟΤΕ, όπου ακούω οτι πρώτη φορά η αναφορά βλάβης έγινε σήμερα 10.15 (την ώρα που πήρα στην Vivodi και έβριζα). Ξανα-ματα-τηλεφωνώ στην Vivodi , όπου μου ξανα-ματα-επιβεβαιώνουν οτι η αναφορά της βλάβης έγινε την Πέμπτη 2/11.

 

21.00 την ίδια μέρα τηλεφωνο τον ΟΤΕ σαν ανυποψίαστος και κακόμοιρος καταναλωτής.

"Η αναφορά , έγινε σήμερα λίγο μετα τις 10:00" μου λέει και συνεχίζει

"Μάλιστα εντοπίστηκε το πρόβλημα, και αύριο ενα συνεργειο θα επιληφθεί του θέματος". Την ίδια μέρα!!!!! Αν η vivodi δεν είχε κολωβαρέσει το πρόβλημα μου θα είχε λυθεί σε 2 μέρες.

 

Παίρνω πίσω την vivodi.

Ρωτάω να μάθω πότε έγινε για πρώτη φορά η αναφορά βλάβης στον OTE.

Δευτερα 6/11. Η vivodi, μεσα σε μισή μέρα, μου έχει αναφέρει 3 διαφορετικές ημερομηνίες αναφοράς της βλάβης. Συνήθως όποιος λέει παραμύθια, πέφτει σε αντιφάσεις. Σήμερα ζήτησα να επικοινωνήσει μαζί μου κάποιος υπεύθυνος αύριο. Αν επικοινωνήσει να με χέσετε.

 

Surfer:

Έχεις πολύ λανθασμένη ιδέα για το πώς βελτιώνονται οι εταιρίες.

Οι εταιρίες βελτιώνονται με καλό CRM και υπευθυνότητα.

Οποιαδήποτε σοβαρή εταιρία, θα είχει επικοινωνήσει μαζί μου απο την δευτερη μέρα, να με καθυσηχάσει και να μου εξηγήσει τους λόγους που δεν έχω την υπηρεσία που πληρώνω.

Οποιαδήποτε σοβαρή εταιρία, θα είχε επικοινωνήσει μαζί μου απο την 7 μέρα να μου προτείνει τρόπους να επανορθώσουμε.

Πάω στοίχημα, οτι αν δεν αναφέρω τίποτα για αποζημίωση, θα χρεωθώ κανονικά και με τον νόμο.

Δεν με απασχολεί αν έβαλα DSLAM. Χέστηκα.

Με απασχολεί οτι πληρώνω μια υπηρεσία που δεν έχω, και που θα μπορούσα να έχω αν ΟΛΟΙ στην vivodi δεν ήταν ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ και ΆΣΧΕΤΟΙ και ΨΕΥΤΕΣ και ΑΧΡΗΣΤΟΙ.

Πάντως υπάρχει τρόπος να φτιάξει η vivodi.

Με 100 grams TNT στα θεμέλια του κτίριου της.

 

 

Υ.Γ Εύχομαι να μαραθεί το παπί του ΤΕΧΝΙΚΟΥ (ΤΣΑΚΑΛΙΟΥ-ΜΑΙΜΟΥ) που με παραμύθιασε το πρωί. Επίσης εύχομαι να μαραθεί το παπί όλων όσων παραμυθιάζουν η αναγκάζουν τους υπαλλήλους να παραμυθιάζουν τους πελάτες. Και το εννοώ. Όσες κατάρες μπορούσα να δώσω, τις έχω δώσει ήδη. Αν ποτέ μάθεις οτι κάποιος απο εκεί μεσα, έπαθε οτιδήποτε, παρε με ενα τηλ να μου το πείς, και θα σε καλέσω στο πάρτυ που θα κάνω.

Link to comment
Share on other sites

way to go banditaras...:up:

ενημέρωσέ μας please και για την αποζημίωση που θα διεκδικήσεις...έτσι για να καταλάβουν λίγο οι άσχετοι ότι ο καταναλωτής δεν είναι πρόβατο...

αναμένουμε νέα σου...:)

Link to comment
Share on other sites

banditaras κανονικά το θέμα θα το είχα κλειδώσει με link στο επισημασμένο της vivodi. Το αφήνω μόνο επειδή τα γράφεις πολύ ωραία και μας κάνεις να σκάμε στα γέλια διαβάζοντας :p Κρίμα μόνο που αυτό έπρεπε να γίνει με δική σου ταλαιπωρία :o

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Πέμπτη 9/12/2004 - The journey goes on

 

Η ώρα είναι κάπου 8.30 το πρωί και εγώ προσπαθώ να γλιτώσω μια πιθανή απαγωγή απο εξωγήινους (κοινώς να ξυπνήσω). Αλλα , ο απο μηχανής θεός τεχνικός του ΟΤΕ (μάλλον νομίζωντας οτι το κουδούνι μου έχει βλάβη) , φροντίζει να με ξυπνήσει. Σιγά, και εγώ όπου πάω, 2 λεπτά συνεχόμενα χτυπάω το κουδούνι.

Τέσπα, αυτό ειναι το τελευταίο. Miracolo , σκέφτομαι θα μου φτιάξουν την γραμμή. Μόλις βλέπω τον τεχνικό , το ξανασκέφτομαι.

"Τι πρόβλημα εχει?"

"Δεν συγχρονίζει η γραμμή μου ειπαν, δεν ξέρω περισσότερα"

Παύση

Κοιτάει το adsl box, όπως η αγελάδα το τρένο.

"Αυτό ειναι adsl?"

"Ναι, στην πραγματικότητα με αυτό έχω πρόβλημα"

"Ναι αλλα εγώ δεν ειμαι για τέτοιες βλάβες, μισό λεπτό να πάρω ένα τηλέφωνο"

Όσο παίρνει τηλέφωνο, το διαβολάκι στα αριστερα μου, μου λέει συνεχώς να τον υποβάλλω σε φριχτά βασανιστήρια ομοιπαθητικής. Σκέφτομαι , να τον έχω δεμένο στο πατάρι , να τον ταιζω μόνο με φραπέ, και να τον αναγκάζω να παίρνει τουλάχιστον 100 φορές την ημέρα το τεχνικό τμήμα της Vivodi.

Το αγγελάκι απο την άλλη με φέρνει στα ίσα "Είσαι τρελός? Έχει παιδιά, οικογένεια".

Παυση.Τώρα τον κοιτάω εγώ όπως η αγελάδα το τρένο.

"Δυστυχώς.....αύριο, συγγνώμη"

 

Είπε την μαγική λέξη. Μάλλον δυο. Και δυστυχώς , και συγγνώμη.

Τι να του πώ; Μήπως έφταιγε αυτός;

 

Μέχρι στιγμής, ο κακός ΟΤΕ έχει φερθεί άψογα. Πήρε την κλήση χθές, και την παρέδωσε σήμερα, έστω και με αυτόν τον κακό τρόπο. Αλλα και έτσι, θεωρητικά το πρόβλημα μου θα μπορούσε να έχει λυθεί σε τρείς μέρες.

Εντωμεταξύ, τα τσακάλια της Vivodi, ακόμα να με πάρουν τηλ.

Άφησα σαφείς οδηγίες στο help desk, οτι επιθυμώ σφόδρα να με πάρουν τηλέφωνο να μιλήσουμε για τα τυπικά.

 

Κάτι μου λέει, οτι αυτή την στιγμή με γράφουν στα τομπολίνια τους.

Και γελάνε κιόλας.

Μείνετε μακριά απο Vivodi.

Όσοι έχετε, αν σβήσει το παπάκι σας, μήν μπείτε στον κόπο.

Πετάχτε το και πάρτε άλλο ISP.

Ειναι κρίμα απο την ταλαιπωρία να ανάψω το παπάκι του speedtouch, να μαραθεί το δικό μου παπάκι απο τα νεύρα.

Ες αύριο τα σπουδαία

Link to comment
Share on other sites

Σου αξίζουν συγχαρητήρια banditaras για το κουράγιο σου :) Γιατί δεν στέλνεις και μια επιστολή στην ΕΕΤΤ για να καταλάβουν καλύτερα; Παρόμοια ταλαιπωρία είχα περάσει με τον ΟΤΕ μέχρι να μου βάλει adsl αλλά τουλάχιστον από τον Ιούνιο που επιτέλους το έβαλαν δουλεύει άψογα. Όλους αυτούς τους μήνες (24 ή 25 Ιουνίου ως σήμερα) μόνο μια φορά δεν δούλευε για κάποιες ώρες εξαιτίας του ΟΤΕ. Παρόλο που στην περιοχή μου γίνεται χαμός με το adsl η σύνδεση είναι σταθερότατη και έχω ΠΑΝΤΑ την full ταχύτητα της γραμμής μου (η ταχύτητα φυσικά εξαρτάται από το που κατεβάζω, κάτι που ισχύει για ότι σύνδεση και να έχεις) . Σε αυτό το θέμα οφείλω να συγχαρώ τον ΟΤΕ, άσχετα αν δεν τον γουστάρω καθόλου.

 

EDIT

Στην θέση σου θα την έκοβα κατευθείαν την Vivodi... Τελικά το καλύτερο πράγμα είναι: ξεχωριστά την γραμμή adsl από τον ΟΤΕ και μετά επιλέγεις όποιον ISP θέλεις. ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΕΙ ΚΑΜΙΑ FORTHNET, ACN Κ.Λ.Π. για να πάρεις την γραμμή γιατί μετά η γραμμή υποτείθεται ότι είναι της acn (ή όποιας εταιρίας έχει μεσολαβήσει για να αποκτήσεις την γραμμή) και αν θέλεις να αλλάξεις provider θα πρέπει να κόψεις την γραμμή και να ξανακάνεις αίτηση για adsl στον ΟΤΕ... Α, και provider προτείνω acn (altec telecoms πλέον). Έχω δοκιμάσει και otenet και forthnet. Ήταν μαύρα χάλια (ειδικά η otenet). Η altec telecoms πιστεύω ότι είναι ο καλύτερος συνδυασμός κόστους-ποιότητας σύνδεσης. Δεν δουλεύω σε καμιά εταιρία. Είμαι απλός καταναλωτής. (αυτά τα τελευταία τα είπα για να προλάβω ορισμένους να μην αρχίσουν να λένε). Και Surfer, γίνεσαι πολύ σπαστικός με την διαφήμιση της Vivodi. Αφού και εσύ ο ίδιος ξέρεις τι καραγκιόζηδες είναι εκεί μέσα μην το κουράζεις άλλο το θέμα. Ας μην πω για την Vodafone. Αρκετά βγήκαμε εκτός θέματος...

Επισκεφθείτε το site μου για τις αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας: http://www.leoforeia.gr/
Link to comment
Share on other sites

Νά σαι καλά ρε banditara... με έκανες και γέλασα πρωινιάτικα... Εγώ απο την τρίτη μέρα (το πολύ πολύ) θα είχα αλλάξει ISP...

 

grmoto.blogspot.com

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...