Jump to content

[CAR] Citroen C4


SKALP
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

εχω καποια νεα

 

1ον ο εργοστασιακος συναγιαρμος μπαινει σε ολες τις εκδοσεις . αυτο με το οτι μπαινει στο 2λιτρο ειναι χαζομαρες δεν ισχυει

 

2ον αμα βαλει κανενας σας ΠΡΕΠΕΙ ο συναγιαρμος τους να υποστηριζει CANBUS . οτι αλλο ειναι κοψοραψιμο . και θεωρητικα ασυμβατο με την τεχνολογια του αυτοκινητου μας

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Να ξαναρωτήσω παιδιά κάτι,επειδή δεν έχω πάρει ακόμα απάντηση απο σας.

Εχω φτάσει 3100 χλμ. Περίπου στα 2300 , πριν τον πρώτο έλεγχο,το αμάξι εκανε κάποια τριξήματα όταν πάταγα ελαφρώς το γκάζι, και το έκανε σχεδόν καθημέρινα και έξακολουθεί και το κανει.Ο μηχανικός το πήγε μαζί μου μια βόλτα , δεν άκουσε κάτι, μου έιπε αν το κάνει συνέχεια να το πάω,αλλα πιθανόν είπε ειναι από την υγρασία στα τακάκια των φρενων (είναι έντονη εδώ στο νησί η υγρασία).Δεν είναι έντονο και συνεχόμενο,αλλά είναι καθημερινό.Τι να κάνω?Ακούγεται κάτω απο τον μπροστινό αριστερό τροχό.

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Να ξαναρωτήσω παιδιά κάτι,επειδή δεν έχω πάρει ακόμα απάντηση απο σας.

Εχω φτάσει 3100 χλμ. Περίπου στα 2300 , πριν τον πρώτο έλεγχο,το αμάξι εκανε κάποια τριξήματα όταν πάταγα ελαφρώς το γκάζι, και το έκανε σχεδόν καθημέρινα και έξακολουθεί και το κανει.Ο μηχανικός το πήγε μαζί μου μια βόλτα , δεν άκουσε κάτι, μου έιπε αν το κάνει συνέχεια να το πάω,αλλα πιθανόν είπε ειναι από την υγρασία στα τακάκια των φρενων (είναι έντονη εδώ στο νησί η υγρασία).Δεν είναι έντονο και συνεχόμενο,αλλά είναι καθημερινό.Τι να κάνω?Ακούγεται κάτω απο τον μπροστινό αριστερό τροχό.

Ευχαριστώ.

Δεν ξέρω αν σε βοηθάει αυτό που θα σου πω, αλλά ίσως σου δώσω μια ιδέα. Και εγώ άκουγα στα πρώτα χιλιόμετρα κάποιον (σχεδόν ανεπαίσθητο) ήχο από τον τροχό στο ξεκίνημα.

Τελικά ήταν ήταν χαλαρή η ασφάλεια (κοπίλια) στο μπουλόνι που συγκρατά τον τροχο πάνω στο ημιαξόνιο, (ή κατι τέτοιο τέλος πάντων, συγνώμη αλλά δεν είμαι πολύ σχετικός με τα μηχανικά). Απλά ήθελε λίγο σφίξιμο για να μήν κουνιέται.

Ελπίζω να είναι και σε σένα κάτι τόσο απλό.

Link to comment
Share on other sites

εγω εχω παρει το βασικο εξοπλισμο και μεχρι τωρα δεν εχει παρουσαιασει τιποτα το εχω 5 μηνες του εχω αλλαξει την παναγια μια χαρουλα ειναι χτυπατο. επισης σκεφτωμαι τα το φταξω εμφανισιακα
Link to comment
Share on other sites

εχω καποια νεα

 

1ον ο εργοστασιακος συναγιαρμος μπαινει σε ολες τις εκδοσεις . αυτο με το οτι μπαινει στο 2λιτρο ειναι χαζομαρες δεν ισχυει

 

2ον αμα βαλει κανενας σας ΠΡΕΠΕΙ ο συναγιαρμος τους να υποστηριζει CANBUS . οτι αλλο ειναι κοψοραψιμο . και θεωρητικα ασυμβατο με την τεχνολογια του αυτοκινητου μας

 

α) Από τα κεντρικά τότε που με πήραν τηλέφωνο (μετά από ερώτηση) μου είχαν πεί:

"o εργοστασιακός μπαίνει στη γαλλία μόνο στο 2λιτρο, στα άλλα μπαίνει

στα κεντρικά στην Αθήνα και είναι ακριβώς ο ίδιος εργοστασιακός με το

σωστό κλειδί". Θεωρώ ότι έχεις δίκιο, άπλά διευκρινίζω τί μου είπαν.

 

β) Τί είναι CANBUS αν επιτρέπεται ?

Link to comment
Share on other sites

Canbus νομίζω, λέω νομίζω ότι είναι η κεντρική CPU η οποία διαχειρίζεται τα πάντα στο αυτοκίνητο.
Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Controller Area Network or CAN is an integrating electronic controls system in vehicles and machinery giving savings on cabling, construction and building. And it is all brought together by one of the most widely successful control system standards ever: CANbus. Developed originally (by Bosch) with automotive applications in mind, CANbus is now an international standard (ISO 11898), which is why it is the most sensible (and widely-used) approach to developing such a control system. A single pair of wires is sufficient as the transmission medium (making wiring very easy), and because CANbus is now used in such huge volumes, all the components are extremely affordable. Its high transfer rate and high transmitter reliability, as well as the ability to recognise data error, makes it ideal in electrical noisy environments, where earthing/grounding can be a problem. This wonderful system makes your car cheaper and easier to build and is almost a universal across platform standard.

 

http://www.hytec-electronics.co.uk/CAN.HTM

http://www.mjschofield.com/

 

χοντρικα ειναι νεα τεχνολογια η οποια απλοποιει τα πραγματα λιγοτερα καλοδια , και μεγαλυτερες ταχυτητες

 

 

τωρα για τον συναγιαρμο τι θα γινει θα σας πω μεσα στην βδομαδα . αμα μπει ο εργοστασιακος η οχι σε μενα .

 

αρχικα μου δωσανε εναν Gemini 440 αλλα επειδη δεν υποστιριζει CANbus δεν τον περασα στο αυτοκινητο μου και τους ζητησα κατι που να εχει CAN και μου ειπαν οτι θα μου παραγκειλουν τον εργοστασιακο . αντε να δουμε

 

παλι καλα που πηγα σε δικο μου ηλεκτρολογο και μου ειπε πως και τι γινεται με το αυτοκινητο μας

Link to comment
Share on other sites

Controller Area Network or CAN is an integrating

electronic controls system in vehicles and machinery giving savings on

cabling, construction and building.... http://www.mjschofield.com/

Το 2ο link που έδωσες είναι αναλυτικότατο (τουλάχιστο σε εμένα που είμαι

του πολυτεχνείου το βρήκα super), και ψάχνοντας βρήκα άπειρα πράγματα:

 

α) Tα C2/C4/C5 χρησιμοποιούν CAN-BUS όπως και άλλα (FOCUS, AUDI, BMW).

Ακομη και τα XSARA μετά το 2001 χρησιμοποιούν VAN-BUS (CAN-BUS).

Στα C2/C3/C4 χρησιμοποιείται το κεντρικό σύστημα "Comms 2000" που

ελέγχει τα πάντα, ενώ ο υπολογιστής με τον οποίο κάνει τα διαγνωστικά

η Citroen χρησιμοποιεί το σύστημα LEXIA 3

http://www.ime-actia.de/web_diag/testers.htm (είναι κάπου στη μέση)

http://www.ime-actia.de/images/lexia3.GIF

 

β) Δεν υπάρχουν μακαρόνια καλωδίων, όλα "επικοινωνούν" με broadcast

μηνυματων στο ίδιο συνεστραμένο bus-καλώδιο. Τα μηνύματα έχουν μοναδικούς

κωδικούς, και όλες οι συσκευές συνδέονται παράλληλα στο ίδιο καλώδιο!

 

γ) Δεν μπορείτε να "συνδέσετε" μόνοι σας τίποτε ηλεκτρονικό CANBUS-enabled

στο αυτοκίνητο. Αν βάλετε κάτι, είτε θα το κάνετε με δική του καλωδίωση

εκτός CANBUS, ειδάλλως αν το παραλληλήσετε στο CANBUS τότε το σύστημα θα

το αναγνωρίσει ως "άγνωστη συσκευή" και θα κάνει log σφάλμα - δείτε το (δ).

 

δ) Η citroen με το Lexia μπορεί να κάνει "ενεργοποίηση" νέων συσκευών

CANBUS στο αυτοκίνητο. Αν τοποθετηθεί συναγερμός μέσω CANBUS, πρέπει να

"ενεργοποιηθεί" σαν νέα καταχώρηση στο "comms 2000".Τότε μάλιστα, θα

είναι εντελώς γνωστός στην κεντρική μονάδα και θα είναι δυνατόν και να

απενεργοποιηθεί από εκεί (χμ, το ξέρουν αυτό οι κλέφτες?).

 

ε1) Εδώ http://www.bluespot.co.uk/install/show_model.asp?id=318

πουλάνε ένα interface που "δίνει" ταχύτητα, εμπλοκή "όπισθεν" και

δυνατότητα τηλεχειρισμού σε C4. Είναι μόνο το interface, και προφανώς

κάτι σαν αυτό χρησιμοποιούν και όσοι τοποθετούν σωστούς non-citroen

αισθητήρες όπισθεν, εκτός φυσικά και αν κάνουν ανοησίες με το φώς

της όπισθεν (!).

 

ε2) Εδώ http://www.soundlabsgroup.com.au/canbus/can_interface.htm

πουλάνε ένα interface για το canbus που "ανιχνέυει" το μήνυμα

(που "κυκλοφορεί" στο bus) και αναφέρει την ταχύτητα. Αν θέλετε να

κάνετε ταχογράφο για το C4 σας, και ασχολείστε με κατασκευές, ιδού

http://www.soundlabsgroup.com.au/canbus/can_interface.htm

 

στ) Δεν υπάρχουν πολλοί συναγερμοί του εμπορίου που να λειτουργούν

σε CANBUS, πχ cobra:

http://www.cobravehiclesecurity.co.uk/default.asp?docId=12463&rnd=4753029379233123

http://www.m-sjoberg-ab.se/cobra.htm )

 

ζ) Μια εταιρία http://www.raysmith.co.uk/canbus.php εξηγεί το πρόβλημα του

να μην μπορείς να κάνεις πιά τίποτε στο αυτοκίνητό σου, και πουλάει ένα

"canbus interface" που επιτρέπει να βάλεις δικό σου mp3 player, cd changer κλπ.

 

η) Τμήματα όπως π.χ αισθητήρες καπώ, πορτών καθώς και κλίσης φώτων,

ανιχνευτές πίεσης λειτουργούν μέσω του canbus. Αν χαλάσουν, πρέπει να

βάλετε πρωτότυπα. Οι απολήξεις για τους αισθητήρες υπάρχουν (!) ακόμα

και σε μοντέλα που δεν τους έχουν, αλλά δεν μπορείτε να τους βάλετε ακόμη

και αν τους βρείτε (!) χωρίς να τους ενεργοποιήσετε από το lexia (δείτε το (δ)),

εκτός αν έχετε κάποιο "γνωστό" στη citroen. :(

 

θ) Ίσως το CANBUS εξηγεί και αυτό που είχε αναφερθεί: το ακατανόητο

κόλλημα των xenon φώτων που, όντας στο ίδιο bus, "σταμάτήσαν" να

στρίβουν όταν λόγω βροχής οι αισθητήρες παρκαρίσματος σίγησαν!.

 

Περισσότερα αργότερα...

Link to comment
Share on other sites

θ) Ίσως το CANBUS εξηγεί και αυτό που είχε αναφερθεί: το ακατανόητο

κόλλημα των xenon φώτων που, όντας στο ίδιο bus, "σταμάτήσαν" να

στρίβουν όταν λόγω βροχής οι αισθητήρες παρκαρίσματος σίγησαν!.

 

Περισσότερα αργότερα...

Όπως ανέφερα σε προηγούμενη σελίδα, το πρόβλημα ήταν επειδή είχε μπεί νερό στον αισθητήρα της όπισθεν (μεγέθους αναπτήρα-κάπου στον κινητήρα). Με το νερό βραχυκύκλωνε και το σύστημα έμπαινε μόνο του σε όπισθεν, οπου στην όπισθεν δουλεύουν οι αισθητήρες παρκαρίσματος αλλά δεν στρίβουν τα φώτα...

Ευτυχώς απο τότε που μου τον άλλαξαν όλα δουλευουν ρολόι!

ΥΣ: Μπραβο και για το πόστ σου...! Αρκετά ενημερωτικό :)

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

εγω εχω παρει το βασικο εξοπλισμο και μεχρι τωρα δεν εχει παρουσαιασει τιποτα το εχω 5 μηνες του εχω αλλαξει την παναγια μια χαρουλα ειναι χτυπατο. επισης σκεφτωμαι τα το φταξω εμφανισιακα

 

Επ φιλε εσυ πως μας ξεφυγες;;; Για πες κινητηρα εκδοση χρωμα και περιοχη σου να σε βαλουμε στη λιστα...

Link to comment
Share on other sites

οσοι εχετε συναγερμο . τι εχετε πανω ? υποστηριζει CAN η ειναι αλλιος συνδεδεμενος ? ποιος σας τον περασε και που τον συνδεσε ?

 

 

ααααααααααα και να μην ξεχνιομαστε αντε να γινουμε Επισημασμένο θεμα Που ειναι οι Συντονιστές Συζητήσεων: (rigasnic,vampyre,Βασίλης,seventh_heaven,nelly)

 

 

δηλαδη ειναι επισημασμενο το

Α1 Grand Prix of Nations με 10 απαντησεις και 280 εμφ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ :down:

και δεν ειναι το παρόν με 141 σελιδες 3.000 απαντησεις και 52.000 εμφανίσεις:food:

Link to comment
Share on other sites

εχω καποια νεα

 

1ον ο εργοστασιακος συναγιαρμος μπαινει σε ολες τις εκδοσεις . αυτο με το οτι μπαινει στο 2λιτρο ειναι χαζομαρες δεν ισχυει

 

2ον αμα βαλει κανενας σας ΠΡΕΠΕΙ ο συναγιαρμος τους να υποστηριζει CANBUS . οτι αλλο ειναι κοψοραψιμο . και θεωρητικα ασυμβατο με την τεχνολογια του αυτοκινητου μας

 

 

 

α) Εννοείς ότι ο εργοστασιακός που μπένει στην Γαλλία μπορεί να μπεί και στα κεντρικά, έτσι; Μπορεί μήπως να μπεί και απο τις αντιπροσωπίες;

 

β) Τι πρόκειτε να βάλουν στο δικό σου και τι σου είχαν φέρει αρχικά;

 

:)

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Περισσότερα για το CAN-BUS...

 

Όσον αφορά τους συναγερμούς.

 

Αν ο συναγερμός είναι can-bus enabled και συνδεθεί έτσι...

 

α) Θα συνδεθεί απλά στο ίδιο δίκτυο με τις άλλες συσκευές χωρίς καμία

extra καλωδίωση εκτός από τους υπερηχητικούς ογκομετρητές και την σύνδεση

στο can-high/can-low. Το μόνο καλώδιο που θα φαίνεται (αν φαίνεται) θα είναι

αυτά των ογκομετρητών.

 

β) Θα μπορεί να ανιχνεύει "άνοιγμα" πόρτας (και καπώ/port-μπαγκαζ) χωρίς

καλωδιώσεις. Δείτε ένα παράδειγμα εδώ:

http://www.defa.com/alarm4.php3?aid=89&lang=3&ndid=

 

c) θα μπορεί να κλείνει παράθυρα, να κλειδώνει το αυτοκίνητο όταν χτυπήσει,

να αναβοσβήνει φώτα (πάλι χωρίς καλώδια), μέχρι και το στερεο μπορεί να

ξεκινήσει. Αν ο τύπος που τον εγκαταστήσει ξέρει, θα μπορεί πχ και τα φώτα

ομίχλης να αναβοσβήνει αντίστροφα.

 

δ) Χρειάζεται "ενεργοποίηση" από το comm 2000, άρα σίγουρα θα χρειαστεί και

ένα τηλεφώνημα (το λιγότερο) στη citroen για να προστεθεί το ID (πχ 699) του

συναγερμού στα "γνωστά" ids του δικτύου του αυτοκινήτου σας. Αυτό γίνεται

στέλνοντας είναι ειδικό μήνυμα στο can bus, εξ' ού και το τηλεφώνημα,

εκτός αν ο ηλεκτρολόγος έχει ήδη την πληροφορία αυτή (σε λίστες).

Εδώ με ανησυχεί το τί θα γίνει, αν π.χ χρειαστεί hard-reset το comm

από το συνεργείο λόγω κάποιου π.χ πολύ σοβαρού σφάλματος. Αυτομάτως θα

ξεχάσει το συναγερμό, οπότε μάλλον ο εργοστασιακός είναι μονόδρομος, εκτός

αν αυτός που έχετε βάλει είναι ΕΝΤΕΛΩΣ εκτός can-bus κυκλώματος.

 

Μπορείτε να δείτε και άλλες πληροφορίες εδώ

http://www.bridgwater-electronics.co.uk/p_59_What+is+CAN+Bus%3F.php

που δίνουν interface για την όπισθεν, τον κοτσαδόρο (φρένα) και το

ταχόμετρο.

 

Ένας μαμάτος συναγερμός can-bus που σας κάνει κλήση και στο κινητό

σας όταν σας κλέβουν το αυτοκίνητο:

http://www.carguard.de/11.148.0.0.1.0.phtml

 

Όσον αφορά το στερεοφωνικό (ωωωπ)...

 

Δεν υπάρχει καμία ελπίδα να συνδέσετε μη-can-bus στέρεο και

να μπορείτε να το χειριστείτε από το τιμόνι κλπ. Yπάρχουν ένα

σωρό αντάπτορες

http://www.kalogeropoulos.gr/Products/ProductList.asp?PRODCATEGID=103&BRANDID=&ORDERBY=3&PAGE=1&NPP=10&SEARCH=&PRICEMIN=0&PRICEMAX=10000000

αλλά δύσκολα θα βρείτε κάποιον συμβατό με citroen.

 

Update: και όμως γίνεται:

http://carconf.blaupunkt.com/data/EA/7607589550_EA_GB.pdf

Εδώ η blaupunkt εξηγεί πως μπορείτε (C4/C5/407) να συνδέσετε

το/τα μοντέλα της αναλυτικά με καλωδιώσεις....

Link to comment
Share on other sites

α) Εννοείς ότι ο εργοστασιακός που μπένει στην Γαλλία μπορεί να μπεί και στα κεντρικά, έτσι; Μπορεί μήπως να μπεί και απο τις αντιπροσωπίες;

 

β) Τι πρόκειτε να βάλουν στο δικό σου και τι σου είχαν φέρει αρχικά;

 

:)

 

 

στο δικο μου αν ολα πανε καλα απο τι καταλαβα μου ειπε το παιδι στα ανταλακτικα οτι τελικα θα παραγκειλει τον εργοστασιακο και θα μου τον περασουν αυτοι , η ο δικος μου ηλεκτρολογος με εξοδα δικα τους .

 

αν τον περασει ο δικος μου ο προγραμματισμος θα γινει απο αυτους . δεν ειναι τπτ απλα το συνδεουν και ριχνουν το οκ στον εγκεφαλο 5 λεπτα υποθεση .

 

αρχικα μου ειχαν φερει εναν gemini 440 πολυ καλος και αυτος με αισθητηρες για πορτες ογκομετρικους αισθητηρα για το καπο ηταν και κραδασμικος , εκλεινε παραθυρα αναβε φωτα . αν και το C4 τα κανει ηδη αυτα . για ενα συμβατικο αυτοκινητο πρεπει να ηταν πολυ καλος

αυτοι επεμεναν οτι εμπενε αλλα εγω τους το ξεκαθαρισα δεν κανω πατεντες στο αμαξι μου . φυσικα το δεχτικαν και μου ειπαν οτι εχω δικαιο , εξαλου και αυτους ετσι τους ειπαν ετσι μου ειπαν .

 

αααααααααα ο εργοστασιακος εχει γυρω στα 300 ευρω χωρις περαστικα .

Link to comment
Share on other sites

στο δικο μου αν ολα πανε καλα απο τι καταλαβα μου ειπε το παιδι στα ανταλακτικα οτι τελικα θα παραγκειλει τον εργοστασιακο και θα μου τον περασουν αυτοι , η ο δικος μου ηλεκτρολογος με εξοδα δικα τους .

 

αν τον περασει ο δικος μου ο προγραμματισμος θα γινει απο αυτους . δεν ειναι τπτ απλα το συνδεουν και ριχνουν το οκ στον εγκεφαλο 5 λεπτα υποθεση .

 

αρχικα μου ειχαν φερει εναν gemini 440 πολυ καλος και αυτος με αισθητηρες για πορτες ογκομετρικους αισθητηρα για το καπο ηταν και κραδασμικος , εκλεινε παραθυρα αναβε φωτα . αν και το C4 τα κανει ηδη αυτα . για ενα συμβατικο αυτοκινητο πρεπει να ηταν πολυ καλος

αυτοι επεμεναν οτι εμπενε αλλα εγω τους το ξεκαθαρισα δεν κανω πατεντες στο αμαξι μου . φυσικα το δεχτικαν και μου ειπαν οτι εχω δικαιο , εξαλου και αυτους ετσι τους ειπαν ετσι μου ειπαν .

 

αααααααααα ο εργοστασιακος εχει γυρω στα 300 ευρω χωρις περαστικα .

 

 

Πολύ καλός φαίνεται! Εμένα πάντώς δεν μου είχαν αναφαίρει τέτοια πράγματα..

 

Όταν τον βάλεις τελικά, πές μας εντιπώσεις.:)

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Nεότερα από την ηχομόνωση του κινητήρα. Ρώτησα σήμερα στην αντιπροσωπεία μου το κόστος. Η απάντηση:

 

Το κόστος του ανταλλακτικού μαζί με τα απαραίτητα κλιπς για την τοποθέτηση του , και τα εργατικά είναι 72 ευρώ μαζί με τον Φ.Π.Α.

 

72 ευρώ λοιπόν και όχι 40.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

theologe14 πες αμαξωμα και εκδοση για να σε βαλουμε στη λιστα... elteo ηξερα οτι το ανταλακτικο ειχε γυρω στα 35 - 40 οποτε εφοσον ειναι παραγγελια δε θα πληρωσει εγκατασταση... Παντως και τοσο να κανει δε μου φαινεται ακριβο αν κανει δουλεια... Εχετε υποψιν σας κανα vin decoder που να δουλευει για citroen; Κανα δυο Links που ειχα μου βγαζουν τα μισα λαθος...
Link to comment
Share on other sites

Εχετε υποψιν σας κανα vin decoder που να δουλευει

για citroen; Κανα δυο Links που ειχα μου βγαζουν τα μισα λαθος...

 

Δές: http://www.analogx.com/contents/vinview.htm

 

VIN decoder online, και η εταιρία (analogx) παράγει καλά freeware system tools

Link to comment
Share on other sites

Δές: http://www.analogx.com/contents/vinview.htm

 

VIN decoder online, και η εταιρία (analogx) παράγει καλά freeware system tools

 

Δεν είναι αξιόπιστο...έβαλα το VIN number μου, κατασκευάστηκε Γαλλία (το ξέρω άλλωστε) αλλά μου έβγαλε ότι παράχθηκε τον Απρίλιο του 2007!:w00t: :p

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλός φαίνεται! Εμένα πάντώς δεν μου είχαν αναφαίρει τέτοια πράγματα..

 

Όταν τον βάλεις τελικά, πές μας εντιπώσεις.:)

 

 

τον gemini δεν θα τον περασω . Τωρα μου ειπαν για εργοστασιακο , τωρα τι ειναι αυτος και αν εχει σχεση με αυτον που ερχεται απο το εργοστασιο στα 2λιτρα δεν ξερω θα δουμε . αυριο θα περασω να δω τι θα μου πουμε :) .

 

 

 

 

ELTEO και το δικό μου το 2007 θα φτιαχτει :p

Link to comment
Share on other sites

Καποιος απο εσάς μου είχε πεί οτι μπορώ να σηκώσω τα φώτα xenon 1-2 κλίκ επάνω, για να βλέπω καλύτερα. Όταν το ρώτησα αυτό στο σέρβις, μου είπαν οτι δεν γίνεται κάτι τέτοιο και "έτσι είναι τα φώτα xenon, δεν δέχονται ρύθμιση".

Είναι εύκολο να τα σηκώσω μόνος μου? Υπάρχουν σχέδια/φωτογραφίες του τί θα πρέπει να ρυθμίσω?:ninja:

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Να ΜΗΝ τα σηκωσεις σε καμια περιπτωση τα Xenon σου για δυο λογους!!

1) Υπαρχει το αυτοματο συστημα που το κανει αυτοματα για εσενα...

2) Αν τα σηκωσεις τα φωτα σου, ναι μεν θα βλεπεις εσυ καλα, αλλα οι απεναντι σου δεν θα βλεπουν τιποτα!! Θα τους τυφλωνεις ως εκει που δεν παει...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...