Jump to content

[CAR] Citroen C4


SKALP
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

είναι ψιλο-φυσιολογικό επειδή ο κινητήρας σε αυτό το διάστημα στρώνεται. Εάν όμως συνεχίσει να στο κάνει τότε είναι κάτι σοβαρότερο.

 

 

Και εγώ το θεώρησα φυσιολογικό τωρα που ακόμα ο κινητήρας είναι σε αυτην την φάση. Ο τύπος όμως στο συνεργείο δεν το δικαιολογησε μονο για την περιοδο του στρωσίματος αλλά γενικά λόγω του τύπου λαδιού που χρησιμοποιούν.

Με άγχωσε το θέμα, πήρα και 1 lt λαδι για να συμπληρώνω, θα το παρακολουθήσω και ελπίζω να μην είνει κατι σοβαρό. Ευχαριστώ πάντως.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

paidia ipervalete...

exete ipopsin poso ladi kene ta VW?...

 

normal einai... to ladi den xanete oute kaigete apo kaki leitourgia... kapoia moter leitourgoun "tsimpontas" ligo ladi parapano...

einai fisiologika epipeda...

sto strosimo kaine ligo parapano ontos... alla mporei na sinexisei kai etsi... den einai kako...

2lt sta 10.000km einai 200ml sta 1000km pragma apodekto mias kai ta vw mporoun na ftasoun kai ta 400-500ml analogos to moter...

Link to comment
Share on other sites

Απλά λόγω άγνοιας, μου φάνηκε ύποπτο και το φοβήθηκα. Δεν έχω συνηθίσει να ελέγχω και τα λάδια, (τι καλά ήταν με το saxακι που άλλαζα λάδια όποτε το θυμόμουν και ούτε τα έλεγχα ποτέ). Θα πρέπει να το μάθω τώρα.
Link to comment
Share on other sites

mi fovase... an pesei i piesi ladiou tha sou anapsei lixnia... opote as exeis mazi sou ena mpoukali ladi gia na simplironeis opote to elegxeis 'i sou anavei lampaki...

(i piesi peftei otan lipei i aparetiti posotita ladiou)...

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδιά, που ακριβώς αναφαίρει στο manual για την πίεση των ελαστικών; Δεν το βρήκα πουθενα... :(
http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Στην πορτα σου το λεει. Μολις την ανοιξεις στο μπροστα μερος. τα λεει σε bar. 35-31 psi οταν εισαι αδειος.
Link to comment
Share on other sites

Οκ, το βρήκα. :)

@enginekiller:

Οι πιέσεις που αναφαίρεις είναι για 17" ζάντες, σωστά;

Η πρώτη ένδειξη που αναφαίρει 2.5 και 2.2, τι ακριβώς είναι;

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

λοιπον ξαναπηγα στην αντιπροσοπια . να ρωτησω για το χρωμα (μπουκαλακι) μου ειπαν οτι ηρθηαν μαυρα στα κεντρικα μεχρι την παρασκευη θα ειναι στην θεσσαλονικη .

 

 

ακομα ειδα απο κοντα αυτα το σετ με τις φετες μεταλου που μπενει . τους εβαλα να μου το ανοιξουν να τα δω . ειναι οντος μεταλο και οχι πλαστικουρα αλλα 150 ευρο δεν δινω . α ειναι προσοψεις απο κολανε πανω στα υπαρχνωντα

 

τους ρωτησα ποσο εχει ο δαχτυλιος γυρο απο τον λεβιε οχι σαν αξεσουαρ αλλα σαν ανταλακτικο και μου ειπαν γυρο στα 7 και κατι ευρο . αυτο το ρωτησα με την λογικη να παρω ενα τετοιο και να το νικελωσω .

 

αλλα τωρα σκευτικα κατι καλητερο !!! ποια εκδοση του C4 βγαινει με τετοιο δακτυλιο γυρο απο τον λεβιε ? σαν τις φωτος ! να το παραγκειλω σαν ανταλακτικο :) αν το κανονικο εχει 7 το μεταλικο ποσο παραπανω να εχει

 

http://www.xanthifans.gr/spiros/int_24.jpg

 

kai aythn edo

 

απλα θελω να μου πειτε ποια εκδοση βγενει για να ξερω τι να ζητησω :) :)

 

:)

 

αααααα ακομα ρωτησα κατι που μου εσπαζε τα νευρα τον τελευταιο καιρο

 

το ραδιοφονο οποτε ηθελε σε σταθμους που δεν ειχαν rds με πετουσε στους 100 MHz .

 

τελικα η λυση για να μην το κανει αυτο ειναι οταν αποθυκευσω τους σταθμους να εχω κλειστο το RDS το TY/PTY και τα συναφη

Link to comment
Share on other sites

Εμενα καθε φορα που αλλαζω σταθμο μου το ξαναβγαζει το RDS. για το αλουμινενιο φανταζομαι αν υπαρχει να το εχει η πιο πλουσια. Θα ερθουν μετα και οι πλουσιοτεροι να μας πουν. Καλο θα ηταν αν το καταφερεις και θα το κανω ισως κι εγω. Ρωτα και για τις φετες στα χερουλια και στους αεραγωγους αν και νομιζω ειναι αυτοκολλητα αυτα. Παντως νομιζω το αλουμινενιο τασακι ειναι πιο ωραιο απο απλως τον δακτυλιο...

 

EDIT:Λοιπον πετυχα φιλο μου με μια ωραια αλουμινενια πεταλιερα που ειχε παρει τυπου Γ.Τ.Π.... και του ειπα να τα βαλουμε λιγο και σε μενα αν γινετε να δω τι παιζει... αφου βαλαμε λοιπον τα δυο μικρα ηταν ωραια η αισθηση και η εμφανιση και επειση ειχα βγαλει και τα λαστιχα που ειχε δεν ανεβηκαν καθολου. Ειδικα ο συμπλεκτης με ικανοποιησε πολυ γιατι πριν δεν τον παταγα καλα(μου φαινεται λιγο χαμηλο το πεταλ και νομιζω οτι θα φυγει απο πανω το ποδι μου...). Παμε λοιπον να βαλουμε και το γκαζι και προσπαθωντας επι 45 λεπτα δεν τα καταφεραμε οπως και να στραβωναμε το ελασμα μιας και το πεταλ εχει καμπυλες και απο τις δυο μεριες και ετσι ειτε εφευγε πανω ειτε κατω Τσαντιστηκα πρα πολυ γιατι ηταν πολυ ωραιο . Ειδα ομως οτι ακομα και ετσι το φρενο ηρθε κοντα στο γκαζι και με βολευει ακομα και τα δυο πεταλια! Ετσι μου ειπε να τα αφησω για κανα δυο μερες να δω και του τα δινω μετα! Στον γυρισμο λοιπον που τα ειδα με βολευει πολυ το ποσο κοντα ειναι τα δυο πεταλια και δεν πατησα ουτε μια φορα φρενο-γκαζι μαζι μιας και δεν ειναι και τοοοοσο κοντα (αν και αυτο συνεβει μερικες φορες με το συμπλεκτη και το φρενο. Το προβλημα ηταν αλλο ομως: στο γρηγορο σηκωμα απο το γκαζι για να πατησω φρενο εβρισκα λιγο κατω απο το φρενο μερικες φορες... Θα δω τι θα γινει! Αν εμπαινε ομως και το γκαζι μιστευω θα ηταν πολυ ωραιο. Ισως ομως παρω κανενα τετοιο φτηνο για μονο τα δυο πεταλια.

Link to comment
Share on other sites

Εμενα καθε φορα που αλλαζω σταθμο μου το ξαναβγαζει το RDS. για το αλουμινενιο φανταζομαι αν υπαρχει να το εχει η πιο πλουσια. Θα ερθουν μετα και οι πλουσιοτεροι να μας πουν. Καλο θα ηταν αν το καταφερεις και θα το κανω ισως κι εγω. Ρωτα και για τις φετες στα χερουλια και στους αεραγωγους αν και νομιζω ειναι αυτοκολλητα αυτα. Παντως νομιζω το αλουμινενιο τασακι ειναι πιο ωραιο απο απλως τον δακτυλιο...

 

 

 

οι 2λιτροι μας βλεπουν ? οι exclusive ?

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το C4 δεν πουλάει...κοιτώντας τις πωλήσεις του Οκτωβρίου παρατηρώ ότι συνολικά βρίσκεται στην 31η θέση με μόλις 216 αυτοκίνητα.

Οταν στις πρώτες θέσεις βρίσκονται κατα σειρά προτεραιότητας η Corolla με 820 αυτοκίνητα, το Astra με 812, το Focus με 679 και το Golf με 643.

 

Oχι ότι είναι κακό για εμάς...:p

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Πάντως το C4 δεν πουλάει...κοιτώντας τις πωλήσεις του Οκτωβρίου παρατηρώ ότι συνολικά βρίσκεται στην 31η θέση με μόλις 216 αυτοκίνητα.

Οταν στις πρώτες θέσεις βρίσκονται κατα σειρά προτεραιότητας η Corolla με 820 αυτοκίνητα, το Astra με 812, το Focus με 679 και το Golf με 643.

 

Oχι ότι είναι κακό για εμάς...:p

Οντως το εχω παρατηρησει απο την αρχη κι εγω συγκρινοντας με τα παραπανω... Πολλοι ειναι αυτοι που περνουν αυτοκινητο επειδη ειναι ωραιο κτλ και εχει δυναμικη εμφανιση κτλ... Η αληθεια ειναι οτι κατα τη γνωμη μου ποιο σπορτιφ και δυναμικο φαινεται το corolla και το focus παρα το c4 που εχει αρκετες καμπυλες... Αλλωστε τα corolla, golf, focus, astra... ειναι γνωστα σαν ονοματα και εχουν καποια ιστορια ενω κανενας δεν ειχε ακουσει για c4...

Link to comment
Share on other sites

κακα τα ψεματα οπως και να το κανουμε το ονομα ειναι ονομα ο κοσμος αγωραζει απο συνειδηση δλδ λεει να παρω κατι καλο α VW θα παρω .
Link to comment
Share on other sites

οι 2λιτροι μας βλεπουν ? οι exclusive ?

 

Ψυχραιμια απλως εχασα μερικα επεισοδια :lol: .

Στο 2.0 το στεφανι γυρω απο το λεβιε ειναι ακριβως οπως στη φωτο με το εξαταχυτο που εχει τη προεκταση προς το τασακι.

ομως ο λεβιες ειναι οπως στην αλλη φωτο (στην και αυτη εδω).

και τα πενταλ ειναι και τα 3 αλουμινιο γιατι καποιος ειπε οτι το γκαζι δεν ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Tha symfonisw me ton Karlbarks. Oi perissoteroi tha agorasoun kati dokimasmeno kai aksiopisto opws to focus, corolla, golf.... Par'ola ayta egw den ithela na kykloforw me "akoma ena" focus stous dromous. To C4 einai to kati diaforetiko, kainotomo (akougomai san na tou kanw diafimisi!) kai poly emfanisimo! :D Eidika to 3thyro :p Opwsdipote pairneis kapoio risko agorazontas to, alla opoios den thelei na riskarei as kykloforei me... "akoma ena" focus stous dromous :)
Link to comment
Share on other sites

Τελευταία παρατηρώ πρόβλημα με το καπώ του πόρτ μπαγκάζ. Δεν ανοίγει! Το πατάω από τη λαβή του να το σηκώσω, ακούω κάτι σαν να προσπαθεί να ξεκλειδώσει αλλά δεν ανοίγει. Το έχω παρατηρήσει να συμβαίνει βράδια μόνο με χαμηλή θερμοκρασία (κάτω από 10 βαθμούς) και υγρασία.

 

Συνέβη/συμβαίνει σε κανέναν άλλο;

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Ψυχραιμια απλως εχασα μερικα επεισοδια :lol: .

Στο 2.0 το στεφανι γυρω απο το λεβιε ειναι ακριβως οπως στη φωτο με το εξαταχυτο που εχει τη προεκταση προς το τασακι.

ομως ο λεβιες ειναι οπως στην αλλη φωτο (στην και αυτη εδω).

και τα πενταλ ειναι και τα 3 αλουμινιο γιατι καποιος ειπε οτι το γκαζι δεν ειναι.

 

 

Ωραια αμα ειναι θα παω να ζητησω το στεφανι απο το 2λιτρο . το εσωτερικο ιδιο δεν ειναι ? δεν νομιζω να εχω προβλημα εφαρμογης ?

 

α μια διευκρινισουλα ειναι ματ η ειναι νικελ (γυαλιστερο)

 

Elteo εσυ τι στεφανι εχεις ?

 

Για τα πενταλ ο enginekiller απλα ειχε αναφερει για κατι του εμποριου :)

Link to comment
Share on other sites

οι 2λιτροι μας βλεπουν ? οι exclusive ?

Eδώ είμαστε κι εμείς!

Λοιπόν, ο λεβιές μου είναι σαν την πρώτη φωτογραφία, αλλα το νίκελο είναι πολύ γυαλιστερό σαν καθρέφτης.

Όσο για το RDS, ναί, ξαναενεργοποιήται και σε μένα...

Ίσως θα έπρεπε να του κάνουμε καμια αναβάθμιση λογισμικού, όπως στα κινητά...!:D

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Οντως το εχω παρατηρησει απο την αρχη κι εγω συγκρινοντας με τα παραπανω... Πολλοι ειναι αυτοι που περνουν αυτοκινητο επειδη ειναι ωραιο κτλ και εχει δυναμικη εμφανιση κτλ... Η αληθεια ειναι οτι κατα τη γνωμη μου ποιο σπορτιφ και δυναμικο φαινεται το corolla και το focus παρα το c4 που εχει αρκετες καμπυλες... Αλλωστε τα corolla, golf, focus, astra... ειναι γνωστα σαν ονοματα και εχουν καποια ιστορια ενω κανενας δεν ειχε ακουσει για c4...

 

 

Τα C4 τωρα ξεκινουν να γραφουν ιστορια και ειμαστε οι ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΙ

C4 COUPE 1,6 VTR Pack
Link to comment
Share on other sites

Τα οποία C4 σε μερικά χρόνια θα τα αντικαταστήσουν με κάποιο άλλο "C" μοντέλο και άντε πάλι απο την αρχή. (Θα μείνουμε κοινώς με το ... στο χέρι όταν έρθει η ώρα να το πουλήσουμε)

Γενικά, μάρκες σαν τη Citroen δεν έχουν μεγάλη αξία μεταπώλησης καθώτι τα μοντέλα αλλάζουν συνεχώς ονομασίες... Αντίθετα με πολλές άλλες εταιρίες οι οποίες κάθε χρόνο κάνουν ανανέωση των χαρακτηριστικών, κρατώντας όμως σταθερό όνομα για πολλά χρόνια (βλ. toyota, mercedes κλπ).;)

Και στα δικά μας...!http://www.techteam.gr/style_emoticons/default/beerchug.gif

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...