kalste Δημ. November 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2005 είναι ψιλο-φυσιολογικό επειδή ο κινητήρας σε αυτό το διάστημα στρώνεται. Εάν όμως συνεχίσει να στο κάνει τότε είναι κάτι σοβαρότερο. Και εγώ το θεώρησα φυσιολογικό τωρα που ακόμα ο κινητήρας είναι σε αυτην την φάση. Ο τύπος όμως στο συνεργείο δεν το δικαιολογησε μονο για την περιοδο του στρωσίματος αλλά γενικά λόγω του τύπου λαδιού που χρησιμοποιούν. Με άγχωσε το θέμα, πήρα και 1 lt λαδι για να συμπληρώνω, θα το παρακολουθήσω και ελπίζω να μην είνει κατι σοβαρό. Ευχαριστώ πάντως. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eNeRGy Δημ. November 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2005 paidia ipervalete... exete ipopsin poso ladi kene ta VW?... normal einai... to ladi den xanete oute kaigete apo kaki leitourgia... kapoia moter leitourgoun "tsimpontas" ligo ladi parapano... einai fisiologika epipeda... sto strosimo kaine ligo parapano ontos... alla mporei na sinexisei kai etsi... den einai kako... 2lt sta 10.000km einai 200ml sta 1000km pragma apodekto mias kai ta vw mporoun na ftasoun kai ta 400-500ml analogos to moter... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kalste Δημ. November 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2005 Απλά λόγω άγνοιας, μου φάνηκε ύποπτο και το φοβήθηκα. Δεν έχω συνηθίσει να ελέγχω και τα λάδια, (τι καλά ήταν με το saxακι που άλλαζα λάδια όποτε το θυμόμουν και ούτε τα έλεγχα ποτέ). Θα πρέπει να το μάθω τώρα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eNeRGy Δημ. November 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2005 mi fovase... an pesei i piesi ladiou tha sou anapsei lixnia... opote as exeis mazi sou ena mpoukali ladi gia na simplironeis opote to elegxeis 'i sou anavei lampaki... (i piesi peftei otan lipei i aparetiti posotita ladiou)... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgep800 Δημ. November 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2005 Ρε παιδιά, που ακριβώς αναφαίρει στο manual για την πίεση των ελαστικών; Δεν το βρήκα πουθενα... :( Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panc4 Δημ. November 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2005 φιλε μου στην εμπρος κολωνα πορτας οδηγου τα γραφει ολα. Παράθεση http://www.musketier.com/assetts/images/c402.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enginekiller Δημ. November 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2005 Στην πορτα σου το λεει. Μολις την ανοιξεις στο μπροστα μερος. τα λεει σε bar. 35-31 psi οταν εισαι αδειος. Παράθεση http://www.greekcitroenclub.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
georgep800 Δημ. November 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2005 Οκ, το βρήκα. :) @enginekiller: Οι πιέσεις που αναφαίρεις είναι για 17" ζάντες, σωστά; Η πρώτη ένδειξη που αναφαίρει 2.5 και 2.2, τι ακριβώς είναι; Παράθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enginekiller Δημ. November 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2005 Ειναι σε bar. 1bar=14.5psi περιπου! Δεν εχω 17αρες! Παράθεση http://www.greekcitroenclub.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. November 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2005 λοιπον ξαναπηγα στην αντιπροσοπια . να ρωτησω για το χρωμα (μπουκαλακι) μου ειπαν οτι ηρθηαν μαυρα στα κεντρικα μεχρι την παρασκευη θα ειναι στην θεσσαλονικη . ακομα ειδα απο κοντα αυτα το σετ με τις φετες μεταλου που μπενει . τους εβαλα να μου το ανοιξουν να τα δω . ειναι οντος μεταλο και οχι πλαστικουρα αλλα 150 ευρο δεν δινω . α ειναι προσοψεις απο κολανε πανω στα υπαρχνωντα τους ρωτησα ποσο εχει ο δαχτυλιος γυρο απο τον λεβιε οχι σαν αξεσουαρ αλλα σαν ανταλακτικο και μου ειπαν γυρο στα 7 και κατι ευρο . αυτο το ρωτησα με την λογικη να παρω ενα τετοιο και να το νικελωσω . αλλα τωρα σκευτικα κατι καλητερο !!! ποια εκδοση του C4 βγαινει με τετοιο δακτυλιο γυρο απο τον λεβιε ? σαν τις φωτος ! να το παραγκειλω σαν ανταλακτικο :) αν το κανονικο εχει 7 το μεταλικο ποσο παραπανω να εχει http://www.xanthifans.gr/spiros/int_24.jpg kai aythn edo απλα θελω να μου πειτε ποια εκδοση βγενει για να ξερω τι να ζητησω :) :) :) αααααα ακομα ρωτησα κατι που μου εσπαζε τα νευρα τον τελευταιο καιρο το ραδιοφονο οποτε ηθελε σε σταθμους που δεν ειχαν rds με πετουσε στους 100 MHz . τελικα η λυση για να μην το κανει αυτο ειναι οταν αποθυκευσω τους σταθμους να εχω κλειστο το RDS το TY/PTY και τα συναφη Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enginekiller Δημ. November 7, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 7, 2005 Εμενα καθε φορα που αλλαζω σταθμο μου το ξαναβγαζει το RDS. για το αλουμινενιο φανταζομαι αν υπαρχει να το εχει η πιο πλουσια. Θα ερθουν μετα και οι πλουσιοτεροι να μας πουν. Καλο θα ηταν αν το καταφερεις και θα το κανω ισως κι εγω. Ρωτα και για τις φετες στα χερουλια και στους αεραγωγους αν και νομιζω ειναι αυτοκολλητα αυτα. Παντως νομιζω το αλουμινενιο τασακι ειναι πιο ωραιο απο απλως τον δακτυλιο... EDIT:Λοιπον πετυχα φιλο μου με μια ωραια αλουμινενια πεταλιερα που ειχε παρει τυπου Γ.Τ.Π.... και του ειπα να τα βαλουμε λιγο και σε μενα αν γινετε να δω τι παιζει... αφου βαλαμε λοιπον τα δυο μικρα ηταν ωραια η αισθηση και η εμφανιση και επειση ειχα βγαλει και τα λαστιχα που ειχε δεν ανεβηκαν καθολου. Ειδικα ο συμπλεκτης με ικανοποιησε πολυ γιατι πριν δεν τον παταγα καλα(μου φαινεται λιγο χαμηλο το πεταλ και νομιζω οτι θα φυγει απο πανω το ποδι μου...). Παμε λοιπον να βαλουμε και το γκαζι και προσπαθωντας επι 45 λεπτα δεν τα καταφεραμε οπως και να στραβωναμε το ελασμα μιας και το πεταλ εχει καμπυλες και απο τις δυο μεριες και ετσι ειτε εφευγε πανω ειτε κατω Τσαντιστηκα πρα πολυ γιατι ηταν πολυ ωραιο . Ειδα ομως οτι ακομα και ετσι το φρενο ηρθε κοντα στο γκαζι και με βολευει ακομα και τα δυο πεταλια! Ετσι μου ειπε να τα αφησω για κανα δυο μερες να δω και του τα δινω μετα! Στον γυρισμο λοιπον που τα ειδα με βολευει πολυ το ποσο κοντα ειναι τα δυο πεταλια και δεν πατησα ουτε μια φορα φρενο-γκαζι μαζι μιας και δεν ειναι και τοοοοσο κοντα (αν και αυτο συνεβει μερικες φορες με το συμπλεκτη και το φρενο. Το προβλημα ηταν αλλο ομως: στο γρηγορο σηκωμα απο το γκαζι για να πατησω φρενο εβρισκα λιγο κατω απο το φρενο μερικες φορες... Θα δω τι θα γινει! Αν εμπαινε ομως και το γκαζι μιστευω θα ηταν πολυ ωραιο. Ισως ομως παρω κανενα τετοιο φτηνο για μονο τα δυο πεταλια. Παράθεση http://www.greekcitroenclub.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. November 8, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2005 Εμενα καθε φορα που αλλαζω σταθμο μου το ξαναβγαζει το RDS. για το αλουμινενιο φανταζομαι αν υπαρχει να το εχει η πιο πλουσια. Θα ερθουν μετα και οι πλουσιοτεροι να μας πουν. Καλο θα ηταν αν το καταφερεις και θα το κανω ισως κι εγω. Ρωτα και για τις φετες στα χερουλια και στους αεραγωγους αν και νομιζω ειναι αυτοκολλητα αυτα. Παντως νομιζω το αλουμινενιο τασακι ειναι πιο ωραιο απο απλως τον δακτυλιο... οι 2λιτροι μας βλεπουν ? οι exclusive ? Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elteo Δημ. November 8, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2005 Πάντως το C4 δεν πουλάει...κοιτώντας τις πωλήσεις του Οκτωβρίου παρατηρώ ότι συνολικά βρίσκεται στην 31η θέση με μόλις 216 αυτοκίνητα. Οταν στις πρώτες θέσεις βρίσκονται κατα σειρά προτεραιότητας η Corolla με 820 αυτοκίνητα, το Astra με 812, το Focus με 679 και το Golf με 643. Oχι ότι είναι κακό για εμάς...:p Παράθεση Ι need a six month vacation, twice a year. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
panc4 Δημ. November 8, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2005 Λιγοι και καλοι!!!! Παράθεση http://www.musketier.com/assetts/images/c402.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
enginekiller Δημ. November 8, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2005 Πάντως το C4 δεν πουλάει...κοιτώντας τις πωλήσεις του Οκτωβρίου παρατηρώ ότι συνολικά βρίσκεται στην 31η θέση με μόλις 216 αυτοκίνητα. Οταν στις πρώτες θέσεις βρίσκονται κατα σειρά προτεραιότητας η Corolla με 820 αυτοκίνητα, το Astra με 812, το Focus με 679 και το Golf με 643. Oχι ότι είναι κακό για εμάς...:p Οντως το εχω παρατηρησει απο την αρχη κι εγω συγκρινοντας με τα παραπανω... Πολλοι ειναι αυτοι που περνουν αυτοκινητο επειδη ειναι ωραιο κτλ και εχει δυναμικη εμφανιση κτλ... Η αληθεια ειναι οτι κατα τη γνωμη μου ποιο σπορτιφ και δυναμικο φαινεται το corolla και το focus παρα το c4 που εχει αρκετες καμπυλες... Αλλωστε τα corolla, golf, focus, astra... ειναι γνωστα σαν ονοματα και εχουν καποια ιστορια ενω κανενας δεν ειχε ακουσει για c4... Παράθεση http://www.greekcitroenclub.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. November 8, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2005 κακα τα ψεματα οπως και να το κανουμε το ονομα ειναι ονομα ο κοσμος αγωραζει απο συνειδηση δλδ λεει να παρω κατι καλο α VW θα παρω . Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
leftpap Δημ. November 8, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 8, 2005 οι 2λιτροι μας βλεπουν ? οι exclusive ? Ψυχραιμια απλως εχασα μερικα επεισοδια :lol: . Στο 2.0 το στεφανι γυρω απο το λεβιε ειναι ακριβως οπως στη φωτο με το εξαταχυτο που εχει τη προεκταση προς το τασακι. ομως ο λεβιες ειναι οπως στην αλλη φωτο (στην και αυτη εδω). και τα πενταλ ειναι και τα 3 αλουμινιο γιατι καποιος ειπε οτι το γκαζι δεν ειναι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eNeRGy Δημ. November 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2005 se ligo tha mpei kai sto paixnidi to leon... me times C4... kati akousa gia to 2.0FSI sta 21.000, kai to 2.0TFSI sta 24.000?... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Matty Δημ. November 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2005 Tha symfonisw me ton Karlbarks. Oi perissoteroi tha agorasoun kati dokimasmeno kai aksiopisto opws to focus, corolla, golf.... Par'ola ayta egw den ithela na kykloforw me "akoma ena" focus stous dromous. To C4 einai to kati diaforetiko, kainotomo (akougomai san na tou kanw diafimisi!) kai poly emfanisimo! :D Eidika to 3thyro :p Opwsdipote pairneis kapoio risko agorazontas to, alla opoios den thelei na riskarei as kykloforei me... "akoma ena" focus stous dromous :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ToucHDowN Δημ. November 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2005 Τελευταία παρατηρώ πρόβλημα με το καπώ του πόρτ μπαγκάζ. Δεν ανοίγει! Το πατάω από τη λαβή του να το σηκώσω, ακούω κάτι σαν να προσπαθεί να ξεκλειδώσει αλλά δεν ανοίγει. Το έχω παρατηρήσει να συμβαίνει βράδια μόνο με χαμηλή θερμοκρασία (κάτω από 10 βαθμούς) και υγρασία. Συνέβη/συμβαίνει σε κανέναν άλλο; Παράθεση http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. November 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2005 Ψυχραιμια απλως εχασα μερικα επεισοδια :lol: . Στο 2.0 το στεφανι γυρω απο το λεβιε ειναι ακριβως οπως στη φωτο με το εξαταχυτο που εχει τη προεκταση προς το τασακι. ομως ο λεβιες ειναι οπως στην αλλη φωτο (στην και αυτη εδω). και τα πενταλ ειναι και τα 3 αλουμινιο γιατι καποιος ειπε οτι το γκαζι δεν ειναι. Ωραια αμα ειναι θα παω να ζητησω το στεφανι απο το 2λιτρο . το εσωτερικο ιδιο δεν ειναι ? δεν νομιζω να εχω προβλημα εφαρμογης ? α μια διευκρινισουλα ειναι ματ η ειναι νικελ (γυαλιστερο) Elteo εσυ τι στεφανι εχεις ? Για τα πενταλ ο enginekiller απλα ειχε αναφερει για κατι του εμποριου :) Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
agiorgitis Δημ. November 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2005 οι 2λιτροι μας βλεπουν ? οι exclusive ? Eδώ είμαστε κι εμείς! Λοιπόν, ο λεβιές μου είναι σαν την πρώτη φωτογραφία, αλλα το νίκελο είναι πολύ γυαλιστερό σαν καθρέφτης. Όσο για το RDS, ναί, ξαναενεργοποιήται και σε μένα... Ίσως θα έπρεπε να του κάνουμε καμια αναβάθμιση λογισμικού, όπως στα κινητά...!:D Παράθεση http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
KarlBarks Δημ. November 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2005 απο το exclusive τοτε θα παρω που μου φενεται ποιο ωραιο . Παράθεση www.ippocratis.gr Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mainos Δημ. November 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2005 Οντως το εχω παρατηρησει απο την αρχη κι εγω συγκρινοντας με τα παραπανω... Πολλοι ειναι αυτοι που περνουν αυτοκινητο επειδη ειναι ωραιο κτλ και εχει δυναμικη εμφανιση κτλ... Η αληθεια ειναι οτι κατα τη γνωμη μου ποιο σπορτιφ και δυναμικο φαινεται το corolla και το focus παρα το c4 που εχει αρκετες καμπυλες... Αλλωστε τα corolla, golf, focus, astra... ειναι γνωστα σαν ονοματα και εχουν καποια ιστορια ενω κανενας δεν ειχε ακουσει για c4... Τα C4 τωρα ξεκινουν να γραφουν ιστορια και ειμαστε οι ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΙ Παράθεση C4 COUPE 1,6 VTR Pack Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
agiorgitis Δημ. November 9, 2005 Κοινοποίηση Δημ. November 9, 2005 Τα οποία C4 σε μερικά χρόνια θα τα αντικαταστήσουν με κάποιο άλλο "C" μοντέλο και άντε πάλι απο την αρχή. (Θα μείνουμε κοινώς με το ... στο χέρι όταν έρθει η ώρα να το πουλήσουμε) Γενικά, μάρκες σαν τη Citroen δεν έχουν μεγάλη αξία μεταπώλησης καθώτι τα μοντέλα αλλάζουν συνεχώς ονομασίες... Αντίθετα με πολλές άλλες εταιρίες οι οποίες κάθε χρόνο κάνουν ανανέωση των χαρακτηριστικών, κρατώντας όμως σταθερό όνομα για πολλά χρόνια (βλ. toyota, mercedes κλπ).;) Και στα δικά μας...!http://www.techteam.gr/style_emoticons/default/beerchug.gif Παράθεση http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.