Jump to content

[CAR] Citroen C4


SKALP
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δεν θα τους τα χαρίσω με τίποτα. Εγώ τους τον πλήρωσα, δεν μου τον κάνανε δώρο. Οπότε απαιτώ αυτό που πλήρωσα.

Θα ήταν μήπως καλύτερα να επικοινωνήσω πρώτα με την citroen Ελλάς;

αν εχεις ακομα αμφιβολιες αν ειναι ο εργοστασιακος η οχι, δες αν εχει τον ιδιο ακριβως τροπο λειτουργιας οπως περιγραφεται στο manual, κυριως αν ενεργοποιεται ταυτοχρονα απο το τηλεχειριστηριο του αυτοκινητου κλειδωνοντας και μπορεις να απενεργοποιησεις την ογκομετρικη προστασια κρατωντας πατημενο τον διακοπτη κατω αριστερα απο το τιμονι (οπου ειναι ενσωματωμενο το led).

επισης σειρηνες,αισθητηρες και καλωδια ξεκαρφωτα δεν φαινονται πουθενα.

επισης δεν φαινεται λογικο να σου φερνουν παραγγελια το αυτοκινητο για να σου εγκαταστησουν εδω τον εργοστασιακο ετσι τους κοστιζει περισσοτερο απο το να το ζητησουν ετοιμο απο τη παραγωγη.

εσενα ειναι πιο ασχημη περιπτωση απο τους αλλους γιατι τον πληρωσες δεν ειναι δωρο.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

agiorgiti θα το ξαναψαξω αυτο με τον ηχο αν και δεν το κανει παντα. Λοιπον το torrent το εχω με την δοκιμη του c4 απο το 5th gear αλλα ειναι 175ΜΒ γιατι ειναι ολο το επειδοσιο και οχι μονο το c4(4 λεπτα). Ικανοποιημενη μου φανηκε αλλα θεωρει το type-r καλυτερο και κατι ειπε για τον επιλογεα που δεν το επιασα. Κατα τα αλλα τιποτα κακο. Το torrent το εχω σε ανανεωση ενος εκ των link που ειχα δωσει: Πρόσθετα

ναι ετσι ειπε η ηλιθια, μονο που συγκρινε 2 αυτοκινητα διαφορετικου χαρακτηρα το ενα σχεδον racing το αλλο περισσοτερο gt. το εντυπωσιακο ειναι αυτο που ειπε για τη διαφορα τιμης οτι ειναι 500 λίρες τη στιγμη που στην ελλαδα ειναι σχεδον 6000 € !!!!

Link to comment
Share on other sites

Ναι οντως το ακουσα κι εγω για την τιμη. Μηπως καταλαβες τι ειπε καποια στιγμη για τον επιλογεα;
Link to comment
Share on other sites

Θα ήταν μήπως καλύτερα να επικοινωνήσω πρώτα με την citroen Ελλάς;

 

Τώρα σώθηκες :mad: Κι εγώ που είχα πρόβλημα από εκεί που το πήρα και πήγα στα κεντρικά, μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και να πάω ξανά πίσω (κοινώς με έγραψαν στα "τέτοια" τους. Στη δική μου περίπτωση ζήτησα να μου βάψουν το καπό στα πλαίσια της εγγύησης και ο τύπος που μου μίλαγε αφενός βαριόταν, αφετέρου μου είπε ότι η εγγύηση ισχύει μόνο από εκεί που μου το έφτιαξαν (άκουσον άκουσον...). Τον ρωτάω τότε : "Αν μετακόμιζα στην Θεσσαλονίκη π.χ., θα έπρεπε να κατέβω Αθήνα για να ισχύει η εγγύηση;" Περιττό να σας πω ότι έμεινε μ.........ς και με κοίταζε :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ακου χαζομαρες που λενε ρε!!!

Τεσπα σε 5 μερες θα παω για το πρωτο ελεγχο στα 2500χλμ. Εχετε να μου πειτε κατι να προσεξω, κοιταξω....;;;

Link to comment
Share on other sites

Παιδες γεια σας.

Εχω καιρο να μπω στην παρεα σας αλλα συνεβη κατι ασχημο.

Σταματησα απο τη δουλεια κι ετσι χωρις Ιντερνετ μαλλον θα σας "βλεπω" σπανια απο κανενα "καφε" (Κοτζαμ "προεδρος", τωρα και πισω στα Ιντερνετ καφε μαζι με τα πιτσιρικια... :D )

Τελος παντων, καλωσοριζω τα νεα μελη και το μονο που εχω να σας πω ειναι οτι εννια (9) μηνες τωρα ειμαι ευχαριστημενος απο το C-4.

 

 

Τα λεμε... ;)

Link to comment
Share on other sites

Όντως άσχημα τα νέα Πρόεδρε.

Αλήθεια, ποιός είναι ο αντιπρόεδρος για να πάρει -προσωρινά- τη θέση του προέδρου?

Λέτε να κάνουμε εκλογές?:lol:

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Καλύτερα επικοινώνησε με τα κεντρικά, εξήγησέ τους την κατάσταση, και μετά πράξε ανάλογα. Γιατί άν 1 στο εκατομμύριο στην αντιπροσωπιά σου έχουν βάλει τον εργοστασιακό, και τους κάνεις φασαρία, στο τέλος θα γίνεις ρόμπα και θα τους ζητήσεις και συγνώμη...

 

 

Πήρα σήμερα το πρωϊ στα κεντρικά και μου είπαν ότι σήμερα η εταιρία είναι κλειστή και λείπουν όλοι οι υπεύθηνοι, οπότε απο Δευτέρα. Δεν πέρνω για να σιγουρευτώ καθώς πιστεύω ότι είναι ολοφάνερο ότι μου την έφεραν αλλα καλύτερα να ξέρω τι έχω πληρώσει και τι να απαιτήσω απο αυτούς...

 

 

Τώρα σώθηκες :mad: Κι εγώ που είχα πρόβλημα από εκεί που το πήρα και πήγα στα κεντρικά, μου είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι και να πάω ξανά πίσω (κοινώς με έγραψαν στα "τέτοια" τους. Στη δική μου περίπτωση ζήτησα να μου βάψουν το καπό στα πλαίσια της εγγύησης και ο τύπος που μου μίλαγε αφενός βαριόταν, αφετέρου μου είπε ότι η εγγύηση ισχύει μόνο από εκεί που μου το έφτιαξαν (άκουσον άκουσον...). Τον ρωτάω τότε : "Αν μετακόμιζα στην Θεσσαλονίκη π.χ., θα έπρεπε να κατέβω Αθήνα για να ισχύει η εγγύηση;" Περιττό να σας πω ότι έμεινε μ.........ς και με κοίταζε :lol:

 

Λές να μην τους νοιάξει..; :(

Πιστεύω ότι θα θέλουν σίγουρα να μάθουν για την κερδοφόρα πολιτηκή που ακολουθεί η αντιπροσωπία, η οποία είναι είς βάρος τους..

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

αν εχεις ακομα αμφιβολιες αν ειναι ο εργοστασιακος η οχι, δες αν εχει τον ιδιο ακριβως τροπο λειτουργιας οπως περιγραφεται στο manual, κυριως αν ενεργοποιεται ταυτοχρονα απο το τηλεχειριστηριο του αυτοκινητου κλειδωνοντας και μπορεις να απενεργοποιησεις την ογκομετρικη προστασια κρατωντας πατημενο τον διακοπτη κατω αριστερα απο το τιμονι (οπου ειναι ενσωματωμενο το led).

επισης σειρηνες,αισθητηρες και καλωδια ξεκαρφωτα δεν φαινονται πουθενα.

επισης δεν φαινεται λογικο να σου φερνουν παραγγελια το αυτοκινητο για να σου εγκαταστησουν εδω τον εργοστασιακο ετσι τους κοστιζει περισσοτερο απο το να το ζητησουν ετοιμο απο τη παραγωγη.

εσενα ειναι πιο ασχημη περιπτωση απο τους αλλους γιατι τον πληρωσες δεν ειναι δωρο.

 

 

Ναι, ενεργοποιείτε ταυτόχρονα απο το τηλεχειριστήριο ΑΛΛΑ όταν αρχίσει να χτυπάει για να σταματήσει πρέπει να πατήσω το κάτω κουμπί(αυτό που ξεκλειδώνει το αυτοκήνητο) και εκτώς του ότι απενεργοποιείται ο συναγερμός ξεκλειδώνει και το αυτοκήνητο... :wacko: Είναι λογικό αυτό;

Όσο για τον διακόπτη κάτω αριστερά απο το τιμόνι, δεν υπάρχει :cry: , στην θέση του βάλανε ένα λαμπάκι που απλώς προεξέχει και ανάβει όταν κλειδώσεις το αυτοκίνητο.

Οι αισθητήρες(οι οποίοι είναι μόνο δύο) όπως επίσης και τα καλώδια φαίνοντε ξεκάθαρα.

 

Υπάρχει περίπτωση αυτό που μου βάλανε να έχει καμιά σχέση με την citroen..; :blink:

http://briefcase.pathfinder.gr/download/383320/234.gif
Link to comment
Share on other sites

Ναι, ενεργοποιείτε ταυτόχρονα απο το τηλεχειριστήριο ΑΛΛΑ όταν αρχίσει να χτυπάει για να σταματήσει πρέπει να πατήσω το κάτω κουμπί(αυτό που ξεκλειδώνει το αυτοκήνητο) και εκτώς του ότι απενεργοποιείται ο συναγερμός ξεκλειδώνει και το αυτοκήνητο... :wacko: Είναι λογικό αυτό;

To ίδιο γίνεται και σε μένα. Δεν έχω ξεχωριστό τηλεκοντρόλ για τον συναγερμό. Επίσης δεν ξέρω πώς να τον απενεργοποιήσω, να μήν οπλίσει δηλαδή καθόλου όταν το κλειδώσω...

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Για το συναγερμο σε οσα αυτοκινητα εχω δει/ειχα απενεργοποιειται ξεκλειδωνοντας το αυτοκινητο. Απλως μετα κλειδωνεις. Οσο για το πως να κλειδωσεις χωρις να οπλισεις στο corolla μου ισχυει το παρακατω:

1)κλειδωνεις το αυτοκινητο

2)ξεκλειδωνεις και κελιδωνεις γρηγορα. Ετσι προλαβαινει μονο το πρωτο σημα της απενεργοποιησης και δεν γινεται της ενεργοποιησης. Το αυτοκινητο ειναι κλειδωμενο βεβαια.

Δε χανετε τιποτα να το δοκιμασετε μηπως γινεται και στον δικο σας.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, ενεργοποιείτε ταυτόχρονα απο το τηλεχειριστήριο ΑΛΛΑ όταν αρχίσει να χτυπάει για να σταματήσει πρέπει να πατήσω το κάτω κουμπί(αυτό που ξεκλειδώνει το αυτοκήνητο) και εκτώς του ότι απενεργοποιείται ο συναγερμός ξεκλειδώνει και το αυτοκήνητο... :wacko: Είναι λογικό αυτό;

Όσο για τον διακόπτη κάτω αριστερά απο το τιμόνι, δεν υπάρχει :cry: , στην θέση του βάλανε ένα λαμπάκι που απλώς προεξέχει και ανάβει όταν κλειδώσεις το αυτοκίνητο.

Οι αισθητήρες(οι οποίοι είναι μόνο δύο) όπως επίσης και τα καλώδια φαίνοντε ξεκάθαρα.

 

Υπάρχει περίπτωση αυτό που μου βάλανε να έχει καμιά σχέση με την citroen..; :blink:

Mάλλον δεν είναι ο εργοστασιακός απότι περιγραφετε πιο πάνω και όπως τον περιγράφεις εσύ.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, ενεργοποιείτε ταυτόχρονα απο το τηλεχειριστήριο ΑΛΛΑ όταν αρχίσει να χτυπάει για να σταματήσει πρέπει να πατήσω το κάτω κουμπί(αυτό που ξεκλειδώνει το αυτοκήνητο) και εκτώς του ότι απενεργοποιείται ο συναγερμός ξεκλειδώνει και το αυτοκήνητο... :wacko: Είναι λογικό αυτό;

Όσο για τον διακόπτη κάτω αριστερά απο το τιμόνι, δεν υπάρχει :cry: , στην θέση του βάλανε ένα λαμπάκι που απλώς προεξέχει και ανάβει όταν κλειδώσεις το αυτοκίνητο.

Οι αισθητήρες(οι οποίοι είναι μόνο δύο) όπως επίσης και τα καλώδια φαίνοντε ξεκάθαρα.

 

Υπάρχει περίπτωση αυτό που μου βάλανε να έχει καμιά σχέση με την citroen..; :blink:

το τηλεχειριστηριο ετσι λειτουργει αλλα απο τα υπολοιπα που λες να εισαι σιγουρος οτι δεν ειναι ο εργοστασιακος :mad:

 

agiorgitis για να μη ενεργοποιησεις συναγερμο απλως κλειδωνεις με το κλειδι

και οχι με το τηλεχειριστηριο.

 

σημερα ειδα ενα γειτονα που εχει ερθει προσφατα με μια ferrari 360 modena.

αν υποψιαστω οτι ειναι δικια του....

Link to comment
Share on other sites

το τηλεχειριστηριο ετσι λειτουργει αλλα απο τα υπολοιπα που λες να εισαι σιγουρος οτι δεν ειναι ο εργοστασιακος :mad:

 

agiorgitis για να μη ενεργοποιησεις συναγερμο απλως κλειδωνεις με το κλειδι

και οχι με το τηλεχειριστηριο.

 

σημερα ειδα ενα γειτονα που εχει ερθει προσφατα με μια ferrari 360 modena.

αν υποψιαστω οτι ειναι δικια του....

 

το έχει για την πόλη;

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Οι περισσοτεροι που περνουν τετοια φοβουνται να στριψουν με πανω απο 20χλμ και το εχουν οντως για τα ψωνια και τη μουρη! Σωστο αυτο με το συναγερμο αλλα αν δοκιμαζατε και την προταση μου και μου λεγατε αν δουλευει θα σας ευχαριστουσα.
Link to comment
Share on other sites

agiorgitis για να μη ενεργοποιησεις συναγερμο απλως κλειδωνεις με το κλειδι και οχι με το τηλεχειριστηριο.

Δυστυχώς, ακόμα και με το κλειδί ο συναγερμός ενεργοποιήται... :(

Θα δοκιμάσω engine και τον τρόπο που λές, το απογευματάκι/βράδυ, και θα σου πώ...

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Θετική! Σε σημείο που δεν το περίμενα!

Βοηθάει τον κινητήρα αρκετά χωρίς να σε ταλαιπωρεί με θόρυβο! (κιβώτιο)

 

Ωραίο αυτοκίνητο! Εξυπηρετικό και οικονομικό!

Σε ταξίδι βέβαια θα σε κούραζε να πηγαίνεις με 5000+ στροφές και 150 χλμ/ώρα! Αλλα μέσα στην πόλη είναι πάρα πολύ καλό!

 

Εντύπωση μου έχει κάνει και το σαλόνι!Ανετο!Ακόμα και για 4 άτομα!

 

Το κιβώτιο είναι ακόμα λίγο σφιχτό αλλά θα στρώσει με τον καιρό.

 

Το ξαναλέω....μου αρέσει πάρα πολύ!

 

Πολύ καλή ποιότητα κύλισης! Αν είχαν φροντίσει λίγο και τον ήχο που κάνουν οι πόρτες όταν κλείνουν (πολύ ψεύτικος!) θα ήταν εξαιρετικό!:

 

 

ετσι ειναι οπως λεει ο φιλος απο τους 4Τ

 

εγω πιστευω οτι αμα ειχε μικροτερα ελαστικα θα ηταν ακομη ποιο νευρικο στα χαμιλα τα 205/55/16 νομιζω οτι ειναι λιγο μεγαλα για τα 1400 μας αλλα του δινουν πολυ καλο κρατημα .

 

παντως αμα δεν ειναι προβλημα χρηματων παρε το 1600 καλητερα ! δεν πρεπει να εχει τεραστια διαφορα στην τιμη . εξαρταται παντα τι χρηση θα το κανεις μεσα η εξω απο την πολη .

Link to comment
Share on other sites

καλα μονο 25 ευρω το καπακι?τζαμπα ...ουτ ε του παπα...
My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

Σε προηγουμενη αναφορα με τον elteo η τον enginekiller και τα αλλα παιδια , γραφαμε οτι τα αλαρμ δεν αναβουν σε δυνατο φρεναρισμα. Και ειχα πει τοτε οτι στην autostrada σε τρελο φρεναρισμα απο 170 περιπου δεν αναψαν εαν θυμαστε. Τελικα σημερα αναψαν στην αττικη οδο παλι με πολλα χιλ. και το καταλαβα μετα απο 30 δευτερ. περιπου αφου ηρεμησα λιγο και ακουγα ενα τικ τακ συνεχομενο. Δεν ξερω αν εχει γινει και σε αλλον και καλυτερα να μην γινει ποτε, γιατι για να αναψουν πρεπει να εισαι σε φαση 80%-90% για στουκο. Τα ψιλοειδα ολα που λενε . Και εσυ ρε engine που τρελενεσαι για τα δισκοφρενα και τις διαστασεις τους , αμα δεις πως σταματαει το αμαξι οταν χρειαστει δεν θα ξαναπεις για τους μικρους δισκους που εχουμε(χωρις esp). Mιλαμε για πολλα g :w00t: ουτε F-16 να ειχαμε. :lol: :lol:
C4 COUPE 1,6 VTR Pack
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια αναταραξεις στο καπο μετα τα 140 εχει κανενας αλλος η μονο εγω? Δηλαδη να παιζει πανω κατω σαν τρεμουλο αλλα εντονο.
C4 COUPE 1,6 VTR Pack
Link to comment
Share on other sites

maine δεν ειναι οτι εχω προβλημα με τα φρενα που με εχουν εντυπωσιασει κυριως σε σχεση με το corolla μας (επειδη ειναι ιδια κατηγορια το λεω) που ναι μεν ειναι οκ αλλα δεν ειναι σαν του c4, αλλα σκεψου να ηταν σχεδον 20 εκατοστα μεγαλυτερα!!!! Αλλωστε αυτο που με εκνευρισε ειναι οτι δεν το αναφερουν στον εξοπλισμο(αντιθετα με χαζοδιαφορες οπως η ταπετσαρια κτλ...) και το ανακαλυψα μετα απο αρκετο ψαξιμο... Οσο για τα alarm εγω το ειχα πει και σημερα που ερχομουν απο ταξιδι σε φρεναρισμα πολυυυυυ αποτομο απο τα 140 στα 50 δεν αναψαν αν και ενεργοποιηθηκε και το abs λογω ασφαλτου κιολας. Οσε φορες το εχω δοκιμασει ομως ποτε δεν εχω τυχει να σταματησω τελειως, μηπως τοτε αναβουν;;; για το καπο σημερα το ανοιξα για πρωτη φορα μεχρι τα 150 για λιγο αλλα δεν προσεξα κατι τετοιο. Οι αναταραξεις ειναι κυριως στο μπροστινο μερος ή σηκωνεται ολο μαζι; Το λεω γιατι επειδη εχω τη θεση τερμα κατω βλεπω μονο το πισω μερος.
Link to comment
Share on other sites

maine δεν ειναι οτι εχω προβλημα με τα φρενα που με εχουν εντυπωσιασει κυριως σε σχεση με το corolla μας (επειδη ειναι ιδια κατηγορια το λεω) που ναι μεν ειναι οκ αλλα δεν ειναι σαν του c4, αλλα σκεψου να ηταν σχεδον 20 εκατοστα μεγαλυτερα!!!! Αλλωστε αυτο που με εκνευρισε ειναι οτι δεν το αναφερουν στον εξοπλισμο(αντιθετα με χαζοδιαφορες οπως η ταπετσαρια κτλ...) και το ανακαλυψα μετα απο αρκετο ψαξιμο... Οσο για τα alarm εγω το ειχα πει και σημερα που ερχομουν απο ταξιδι σε φρεναρισμα πολυυυυυ αποτομο απο τα 140 στα 50 δεν αναψαν αν και ενεργοποιηθηκε και το abs λογω ασφαλτου κιολας. Οσε φορες το εχω δοκιμασει ομως ποτε δεν εχω τυχει να σταματησω τελειως, μηπως τοτε αναβουν;;; για το καπο σημερα το ανοιξα για πρωτη φορα μεχρι τα 150 για λιγο αλλα δεν προσεξα κατι τετοιο. Οι αναταραξεις ειναι κυριως στο μπροστινο μερος ή σηκωνεται ολο μαζι; Το λεω γιατι επειδη εχω τη θεση τερμα κατω βλεπω μονο το πισω μερος.

 

αυτο με το καπο ειναι ευκολη διορθωση.

αν πας στη citroen σε 2 λεπτα θα στο εχουν κανει!

εκτος και αν θες μονος σου να το κανεις.δυο λαστιχακια -αυτο ειναι ολο.τα βιδωνεις μεχρι να ερθει το καπο στην ιδια ευθεια με τον αρμο του φτερου

My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

εγω παντος προβλημα με το καπο να τριζει δεν εχω . τουλαχιστον δεν το εχω προσεξει .

 

 

με τα αμορτισερ τι εγινε τελικα ?

 

 

ααααααα απεκτισα και ενα "δωρο" απο ενα "καλο" παιδι μια οραιωτατη γρατζουνια απο κλειδι πανω στο καπο . να δω τι θα κανω αυριο θα παω να ρωτησω για αλυφες χρωματα και τα συναφη

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...