Jump to content

[CAR] Citroen C4


SKALP
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους

Άντεξα μέχρι την 7η σελίδα :D και θα ρωτήσω κάτι με τα κρύσταλα τα πλαΐνα σε ποιά έκδοση είναι τα χονδρήτερα διότι δεν έβγαλα άκρη με το προσπέκτ της Σιτροέν.

 

Υ.Γ. έχω ένα Ξάνθια 94μοντέλο και τώρα είμαι στήν αναζήτηση.

thanks :)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα σε όλους

Άντεξα μέχρι την 7η σελίδα :D και θα ρωτήσω κάτι με τα κρύσταλα τα πλαΐνα σε ποιά έκδοση είναι τα χονδρήτερα διότι δεν έβγαλα άκρη με το προσπέκτ της Σιτροέν.

 

Υ.Γ. έχω ένα Ξάνθια 94μοντέλο και τώρα είμαι στήν αναζήτηση.

thanks :)

Kαλως τον.

Τα πλαϊνα κρυσταλα ειναι νομιζω εξτρα. Δεν τα βρισκεις σε καμια εκδοση

Link to comment
Share on other sites

δηλαδή εάν παραγγείλω την XS λογικά θα μπορέσω να τα προσθέσω!

 

Γιά ρίξτε μιά ματιά και εδώ

 

Τα πρατήρια καυσίμων, στα οποία διαπιστώθηκαν παραβάσεις είναι τα εξής:

 

Α/Α Όνομα επιχείρησης Διεύθυνση Προμηθεύτρια Εταιρεία

 

1 ΠΕΤΡΙΔΗΣ Θ. ΣΠΥΡΙΔΩΝ Λ.ΚΡΥΟΝΕΡΙΟΥ 117 DRACOIL

 

 

2 ΑΦΟΙ ΠΡΕΣΣΗ Ο.Ε. 6ο ΧΛΜ ΕΘΝ. ΑΘ.ΛΑΜΙΑΣ & ΤΡΩΑΔΟΣ Ν.ΦΙΛΑΔΕΛΦΕΙΑ BP

 

 

3 ΣΩΤ.ΚΡΗΤΙΚΟΣ & ΣΙΑ Ε.Ε. Λ.ΑΘΗΝΩΝ 256 ΧΑΪΔΑΡΙ EUROIL

 

 

4 Ο ΕΡΜΗΣ Α.Ε. ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΕΩΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ & ΠΑΡ.ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ/ Μ.ΑΝΤΥΠΑ 19- 21 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ SHELL

 

 

5 Γ.ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ -Α.ΝΙΚΟΛΑΟΥ Ο.Ε. Μ.ΑΝΤΥΠΑ 35 ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ AVIN

 

 

6 ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ ΚΑΛΙΟΠΗ ΤΟΥ ΜΙΧΑΗΛ ΓΟΥΝΑΡΗ 141-143 ΓΛΥΦΑΔΑ EL PETROL

 

 

7 ΑΦΟΙ ΣΤΑΣΗ -Ν. ΚΟΥΤΣΟΥΡΕΛΑΚΗΣ ΓΟΥΝΑΡΗ 100 & ΜΥΣΤΡΑ 34 ΑΝΩ ΓΛΥΦΑΔΑ SHELL

 

 

8 Α.ΠΑΤΕΛΟΥΔΗΣ-Ι.ΝΕΦΕΡΙΔΗΣ Ο.Ε. Λ.ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ EKO

 

 

9 PURE OIL E.Π.Ε. Λ.ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ETEKA

 

 

10 AΓΓΕΛΙΚΗ ΠΑΤΡ.ΑΒΑΓΙΑΝΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ 66-ΜΟΣΧΑΤΟ BP

 

 

11 ΧΡΗΣΤΟΣ Α.ΠΑΝΙΔΗΣ ΡΕΤΣΙΝΑ 51-ΠΕΙΡΑΙΑΣ BP

 

 

12 ΚΑΚΚΑΛΗΣ ΑΠ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Λ.ΠΕΝΤΕΛΗΣ 139 ΧΑΛΑΝΔΡΙ JET OIL

 

 

13 ΕΛΙΣΑΒΕΤ Α.ΑΝΑΣTAΣIΑΔΟΥ Π.ΡΑΛΛΗ 77 ΑΓ.Ι.ΡΕΝΤΗΣ ETEKA

 

 

14 ΓΕΩΡΓΙΟΣ Μ. ΣΠΑΝΟΣ Λ.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ 473 Ν.ΙΚΟΝΙΟ-ΠΕΡΑΜΑ ETEKA

 

 

15 ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΗΜ. ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ Λ.ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ 210 ΠΕΡΑΜΑ EKO

 

 

16 ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ Ν.ΓΕΩΡΓΙΟΣ 21οΧΛΜ Λ.ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ ΠΙΚΕΡΜΙ AVIN

 

 

17 AΦΟΙ ΝΙΚΟΛΑΟΥ Ο.Ε. Λ.ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ 91 ΠΙΚΕΡΜΙ BP

 

 

18 ΔΗΜ.-ΜΙΧ.ΛΕΟΝΤΙΔΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε. 17ο ΧΛΜ Λ.ΜΑΡΑΘΩΝΟΣ ΠΑΛΛΗΝΗ SHELL

 

 

19 ΚΩΝ/ΝΟΣ Δ. ΤΣΑΚΑΛΟΣ Π.ΡΑΛΛΗ 139 & Π.ΜΕΛΑ ΝΙΚΑΙΑ BP

 

 

20 ΚΑΚΚΑΛΗΣ ΑΠ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Λ.ΠΕΝΤΕΛΗΣ 139 ΧΑΛΑΝΔΡΙ JET OIL

 

 

21 Ρ.Φ.ΚΟΝΤΟΣ ΚΥΠΡΟΥ 178 ELIN

 

 

22 ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΙΩΑΝ.ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Α.ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ 141 ΓΛΥΦΑΔΑ EKO

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά δεν αντέχω άλλο. Πήγα σήμερα να πάρω το αυτοκίνητο (αν θυμάστε το είχα αφήσει να μου ΞΑΝΑβάψουν το καπό γιατί την πρώτη φορά τα έκαναν σκ..τά). Το μεσημέρι που το είδα φαινόταν ΟΚ (είχε 1-2 μικροατέλειες αλλά μόνο εγώ τις παρατήρησα). Πήγα στη δουλειά και νόμιζα όλα ωραία και καλά. Πριν λίγο που σχόλασα και πλησιάζοντας το αυτοκίνητο έπαθα σοκ. Το είχα παρκάρει κάτω από μια λάμπα και από τα 50 μέτρα είδα ότι όλη η επιφάνεια του καπό είχε έντονα αραχνιάσματα. Θαμπό τελείως.... :w00t: Δεν ξέρω τι να κάνω πλέον... Λέω να πάω να μου το γυαλίσουν (όχι πάντως στη CITROEN) ή να ξαναβάλω το εργοστασιακό (στο οποίο σημειωτέον έφτιαξα τη γούβα και δεν έχει τίποτα εκτός από 3 γρατζουνιές).

 

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Link to comment
Share on other sites

Στίς αντιπροσωπείες πηγαίνουμε γιαυτό ακριβός τον λόγο να το βάφουν και να το ξαναβάφουν μέχρι να πετύχει,στό λέω σοβαρά και με γνώση διότι το έχω κάνει,και το έχουν δεχθεί μην ξεχνάς ότι έχει εγγύηση!!
Link to comment
Share on other sites

Φιλε Τοny78, ειχα κι εγω μια εμπειρια με βαψιματα και τετοια...

Δεν εμεινα ευχαριστημενος χωρις ομως να φταιει 100% κανενας. Ουτε αυτος που εφτιαξε το χρωμα, ουτε ο βαφεας... :(

Καποια μερη του αμαξωματος ειναι πλαστικα οπως τα φτερα, οι προφυλακτηρες και νομιζω και το καπω.

Εκει λοιπον η βαφη δεν "πιανει" οπως στα μεταλλικα μερη του αυτοκινητου.

Ενω βαφεις δλδ το αυτοκινητο με το ιδιο χρωμα, ΑΛΛΙΩΣ δειχνει στο φτερο, και ΑΛΛΙΩΣ στην πορτα... :confused:

Οταν λοιπον πηγα κι εγω να μου βαψουν το φτερο, λεω καινουργιο αυτοκινητο ειναι, θα παρουν το νουμερο και θα τελειωσω σε δυο μερες. Αμ δε :cry:

Τα εχω ξαναγραψει μαλλον ολα αυτα αλλα...

Ακομα και σε ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ αυτοκινητα (σε ανοιχτοχρωμα ιδιαιτερα) υπαρχει μια ανεπαισθητη διαφορα στο χρωμα του φτερου π.χ., και της πορτας... :wacko:

Μεχρι πριν μου τη δειξουν φυσικα δεν την καταλαβαινα...

Γνωμη μου ειναι να τ΄αφησεις οπως ειναι (αφου δεν εχει γραντζουνιες) και να το ξεχασεις...

Τωρα αν τους το πας και στο φτιαξουν ΤΖΑΜΠΑ με αλοιφη ή στο ξαναβαψουν...

 

Σορυ για το μακροσκελες :alien:

Link to comment
Share on other sites

Πήρα τηλέφωνο στη CITROEN ΜΕΡΚΟΥΡΑΚΗΣ (από εκεί το πήρα) και το ανέφερα. Μου είπαν τις γνωστές αηδίες, έτσι είναι το ασημί, τα αραχνιάσματα γίνονται πάντα κτλ κτλ.

Πάλι να το ξαναβάψω; Αυτή τη δουλειά θα κάνω; Δεν νομίζω να τους το ξαναδώσω. Και αυτή την φορά το πρόβλημα μου δεν είναι ότι δεν πέτυχε το χρώμα. Το χρώμα μια χαρά είναι, ούτε σκιες, ούτε νερά, ούτε και μπιμπίκια που είχε την πρώτη φορά. Απλώς το καπό είναι αραχνιασμένο λες και το έχω 10 χρόνια και το έπλενα μονίμως σε αυτόματο πλυντήριο (πιστεύω όλοι καταλαβαίνετε τι εννοώ). Του κολλητού μου ο θείος είναι φαναρτζής, θα πάω να το δει και ίδωμεν....

Πάντως η καλύτερη λύση μου φαντάζει να ξαναβάλω το ¨παλιό" καπό, που είναι και εργοστασιακό.

Link to comment
Share on other sites

το καπο ειναι απο αλουμινιο παντως δεν δικαιολογω οτι ειναι πλαστικο η μεταλο υπαρχουν τεχνικες να βαφτει σωστα .

 

 

θελεις να βγάλεις καμια φωτογραφια να δουμε το καπο πως ειναι ?

 

 

 

 

αααααααααααα εγω εχω μαυρο οποτε το χρωμα ειναι ευκολο :P

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι θα φαίνεται. Τη μέρα είναι ελάχιστα αντιληπτό ακόμα και από μένα που το ξέρω. Το βράδυ όμως είναι σκ...τά. Ομολογώ πως είμαι πολύ παράξενος με το αυτοκίνητο, στο κάτω κάτω όμως δεν νομίζω να είμαι πουθενά λάθος. Και δεν είμαι άνθρωπος να κάνω φασαρία. Θα πάω να το φτιάξω αλλού, θα το πληρώσω και θα ησυχάσω. Τώρα βέβαια ούτε κι αυτή είναι λύση αλλά βαρέθηκα, από τη μέρα που το πήρα (από την επόμενη συγκεκριμένα - γ......ώ την γκαντεμιά μου!!!) τρέχω με το κωλοκαπό.
Link to comment
Share on other sites

Ηθελα να ρωτήσω αν στα c4 vts με τις 17" ζάντες μπορούμε να τοποθετήσουμε κανονικά αλυσίδες για τα χιόνια ή χρειάζεται να δοκιμάσουμε κάτι άλλο(άκουσα για κάτι σαν ύφασμα που τοποθετήται στις ρόδες!)
Link to comment
Share on other sites

Εχω την εντυπωση πως δε γινεται. Μπορεις να παρεις αυτο που λες της autosock νομιζω ειναι με 50 ευρω αλλα εχει περιορισμενη χρηση ή να επιλεξεις πλεγμα με καρφια που ειναι πολυ καλυτερα απο τις αλυσιδες αλλα λιγο ακριβοτερα.
Link to comment
Share on other sites

Στις 16άρες πάντως μπαίνουν αν και δεν πρόκειται να τις βάλω γιατί θα μου τις γρατζουνίσουν.

Εάαααν χρειαστεί θα πάρω αυτές τις υφασμάτινες...

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Nαι, αλλά είναι καλύτερα να γρατζουνιστούν οι ζάντες (αν και δεν το νομίζω) παρά να γρατζουνιστεί ολοκληρο το αυτοκίνητο λόγω πάγου/χιονιού...:X
http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Nαι, αλλά είναι καλύτερα να γρατζουνιστούν οι ζάντες (αν και δεν το νομίζω) παρά να γρατζουνιστεί ολοκληρο το αυτοκίνητο λόγω πάγου/χιονιού...:X

 

Ηellooo λέω:

 

Εάαααν χρειαστεί θα πάρω αυτές τις υφασμάτινες...

 

:p :rolleyes:

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Ναι το είδα οτι θα πάρεις υφασμάτινες, αλλά το είπα γιατι δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα λόγια γι αυτές. Δέν κρατάνε (λένε οι φήμες) στο χιόνι, έχουν ημερομηνία λήξης κλπ...

Παντως εσύ είσαι μια χαρά με τις 16άρες. Τί να πούμε κι εμείς με τις 17άρες, τώρα που έρχονται και τα χιόνια...

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Στην Ελλάδα όλα είναι σχετικά!

Αρκετά παιδιά στο 4Τ forum με κυρίως Peugeot 206 και τον ίδιο κινητήρα με το δικό μας παραπονέθηκαν για έντονα πειράκια με απλή 95άρα.

Με την 100άρα ως δια μαγείας εξαφανίστηκαν...

den iparxei high quality kinitiras... alla ipsilis esoterikis piesis... des posa xx:1 exei px to s2000 kai tha katalaveis...

an thes na akous akmaio ton kinitira sou... prosexe apo pou vazeis venzini... to na nomizeis oti kerdizeis kati me tin 100ara... einai alounou papa evagelio kai exeis to dikeoma na to kaneis...

anyway... de tha kano mixanologiki analisi... anti na pigeneis esi se ena tavernaki na kernas tous filous sou meze... pigenei o venzinas... BIG DEAL!... its your lives after all!!!

 

206 1.6 - 11:1 συμπιεση

S2000 - 11:1 συμπιεση

C4 1.4 - 10.2:1 συμπιεση

C4 1.6 - 9.6:1 συμπιεση

C4 2.0 - 11:1 συμπιεση

 

Οποτε και το 206 1.6 εχει ευπαθεια με την ποιοτητα της βενζινης!

 

ΥΓ. Ωραια παρεα εχετε οι C4-ακηδες εδω μεσα!

ΥΓ2. elteo ζηλευω την 166 του πατερα σου... αχ και να μπορουσα να εχω ενα τετοιο (μακρυ) αυτοκινητο...

Link to comment
Share on other sites

Εμεις με το 1,6 παααρα ειμαστε τυχεροι! Δεν εχω δει τοσο χαμηλη συμπιεση στην κατηγορια! Μηπως ομως με λιγο υψηλοτερη συμπιεση ειχαμε λιγο γκαζι παραπανω; Γιατι να ειναι τοοοοσο χαμηλα;
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς enginekiller να μου πείς με 2 λόγια τί σημαίνει ακριβώς η συμπίεση 9.6:1 και γιατί είναι καλό που είναι τόσο χαμηλή?:O
http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς enginekiller να μου πείς με 2 λόγια τί σημαίνει ακριβώς η συμπίεση 9,6:1 και γιατί είναι καλό που είναι τόσο χαμηλή?:O

 

Σχέση συμπίεσης είναι ο λόγος του συνολικού όγκου του κυλίνδρου προς τον όγκο του θαλάμου καύσης. Γενικά μεγάλη σχέση συμπίεσης σημαίνει και μεγαλύτερη απόδοση για τον κινητήρα αλλά και μεγαλύτερο κίνδυνο να δημιουργηθεί το φαινόμενο της προανάφλεξης (πειράκια...).

Η 9.6:1 είναι πράγματι πολύ χαμηλή! Ακόμη χαμηλώτερη είναι η 9,3:1 του 1.4 8V που φοράει το 306 μου. Μια δεκάρα, δέκα μισό την θέλαμε :p

 

Ερώτηση τώρα: Ο 1.6 16V που φοράει το 206, δεν είναι ο ίδιος κινητήρας που φοράει και το C4 (PSA); Πώς έχει άλλη σχέση συμπίεσης; Είσαι σίγουρος γι' αυτό που λες @af9pk;

Μου φαίνεται λίγο κουλό να βάλανε κυλινδροκεφαλές με μεγαλύτερους θαλάμους καύσης στα μπλοκ που προορίζονταν για το C4... :confused:

Link to comment
Share on other sites

Σχέση συμπίεσης είναι ο λόγος του συνολικού όγκου του κυλίνδρου προς τον όγκο του θαλάμου καύσης. Γενικά μεγάλη σχέση συμπίεσης σημαίνει και μεγαλύτερη απόδοση για τον κινητήρα αλλά και μεγαλύτερο κίνδυνο να δημιουργηθεί το φαινόμενο της προανάφλεξης (πειράκια...).

Η 9.6:1 είναι πράγματι πολύ χαμηλή! Ακόμη χαμηλώτερη είναι η 9,3:1 του 1.4 8V που φοράει το 306 μου. Μια δεκάρα, δέκα μισό την θέλαμε :p

Ακριβως ετσι ειναι. Οντως με ενα 10...:1 πιστευω οτι ουτε προβλημα θα ειχαμε και θα κερδιζαμε και λιγο παραπανω. ;) Απλως σκεφτομουνα μηπως ο κινητηρας μας δεν ειναι τοσο ανθεκτικος ωστε να αντεχει μεγαλες συμπιεσεις και του τις μειωσαν...(ολο το κακο στο νου μου εχω :O ).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...