Jump to content

[CAR] Citroen C4


SKALP
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

20 λεπτά και το παίρνεις.

Σε μένα δεν το έβαλαν στον εγκέφαλο από όσο είδα.

 

*Βρε engine ηρέμησε ...πολλές ερωτήσεις, εάν το πάρεις θα πάθεις black out από τον όγκο πληροφοριών που θα πρέπει να μάθεις

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

 

*Βρε engine ηρέμησε ...πολλές ερωτήσεις, εάν το πάρεις θα πάθεις black out από τον όγκο πληροφοριών που θα πρέπει να μάθεις

 

 

Γι'αυτο ρωταω απο τωρα για να αρχισω σιγα σιγα! :D

Και μιας και λεμε για ερωτησεις :rolleyes: να μια: κοιταζα κατι φωτο του C4 να το συνηθισω λιγο μεχρι να ερθει και παρατηρησα οτι εχει εναν υαλοκαθαριστηρα μπροστα;;;;;;;;;;; Πειτε μου οτι δε φαινεται καλα στις φωτο γιατι ειναι δυνατον τετοια τσιγκουνια;;;;; Εναν υαλοκαθαριστηρα μπροστα;;;;;;;;; Ποσο να καθαρισει; Αν χαλασει;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

Γι'αυτο ρωταω απο τωρα για να αρχισω σιγα σιγα! :D

Και μιας και λεμε για ερωτησεις :rolleyes: να μια: κοιταζα κατι φωτο του C4 να το συνηθισω λιγο μεχρι να ερθει και παρατηρησα οτι εχει εναν υαλοκαθαριστηρα μπροστα;;;;;;;;;;; Πειτε μου οτι δε φαινεται καλα στις φωτο γιατι ειναι δυνατον τετοια τσιγκουνια;;;;; Εναν υαλοκαθαριστηρα μπροστα;;;;;;;;; Ποσο να καθαρισει; Αν χαλασει;;;;;;

Mην αγχώνεσαι! 2 έχει, απλά δεν είναι η διάταξη που έχουν τα περισσότερα αυτοκίνητα που οι καθαριστήρες κινούνται παράλληλα...

Για την ακρίβεια οι άξονες είναι στις άκρες του αυτοκινήτου, και έτσι μόλις οι καθαριστήρες κλείνουν, μπαίνει ο ένας πάνω στον άλλο. Γι αυτό μάλλον θα είδες μονο τον έναν απο τους δύο!!

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

2 έχει (παραδόπιστε αμέσως να το κατηγορήσεις :p) και ανοίγουν όπως στο 307 εάν έχεις δει κάποιο θα καταλάβεις τι εννοώ.
Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την πλοήγηση, το πιο απλό είναι να πάρετε ένα ppc και ένα bluetooth gps και να κάνετε τη δουλειά σας άνετα. Εγώ έχω για ppc το I-mate jam και για δέκτη το Fortuna Slim. Το Destinator (πρόγραμμα navigation) σε συνδυασμό με τους ελληνικούς χάρτες της NGI είναι ότι καλύτερο κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή στην ελλάδα.

Έχει πλήρη χαρτογράφηση της ελλάδας (ακόμα και τον πιό μικρό επαρχιακό δρόμο!), και έχει νομίζω περίπου 15 πολεις με δρόμους/στενά/μονοδρομήσεις κλπ... (Αθήνα, Θεσ/κη, Βόλος, Λάρισα, Χαλκίδα, Ιωάννινα, Πάτρα κ.α.)

Επιπλέον έχει και φωνητικές οδηγίες... ("σε 500 μέτρα στρίψτε αριστερά" κλπ)!!

Και απο πλευρά τιμής, είναι αρκετά πιό οικονομικό καθώς όλα μαζί είναι γύρω στα 500~700 ευρώ, ανάλογα τα μοντέλα κλπ...

Μπορείτε να κατεβάσετε ένα flash demo των 3,5ΜΒ απο εδώ.

 

@ΜPOMPIO. Με μια γρήγορη καταμέτρηση πρέπει να είμαστε 6+ με exclusive, μπορεί και περισσότεροι..

Μπορείς να εξηγήσεις λίγο περισσότερο το setup σου; Πώς τα έχεις "στήσει" δηλαδή όλα αυτά στο αυτοκίνητό σου; Τον δέκτη που τον στηρίζεις; Το PDA που στηρίζεται ώστε να φαίνεται; Λες για Destinator και μετά για χάρτες της NGI. To Destinator δεν έχει την Ελλάδα και οι χάρτες της NGI έρχονται ας πούμε ως add-on? Είναι δυνατόν να οδηγείς και να κάνεις χειρισμούς (αν χρειαστεί) και στο PDA ταυτόχρονα; Για διαφώτισέ με αν θες γιατί μου ακούγεται πολύ ενδιαφέρον

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

20 λεπτά και το παίρνεις.

Σε μένα δεν το έβαλαν στον εγκέφαλο από όσο είδα.

 

Ούτε εμένα το έβαλαν στον εγκέφαλο. Ας ευχόμαστε, πάντως, όλοι μας, όταν μας το βάλουν (το C4 εννοώ :X :X ) στον εγκέφαλο, να μην υπάρχει κάποιο πρόβλημα .... :cry: :cry: :cry:

 

*Βρε engine ηρέμησε ...πολλές ερωτήσεις, εάν το πάρεις θα πάθεις black out από τον όγκο πληροφοριών που θα πρέπει να μάθεις

Ναι βρε engine, ηρέμησε. Ηρέμησε και θα το καταευχαριστηθείς

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως, ο ένας μετρητής (τον οποίο μου δεν τον έχω μηδενίσει από τότε που το πήρα) δείχνει μέση 10,2 lt/100. Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ για την υψηλή (σε σχέση με τις τιμές που αναφέρετε) κατανάλωση είναι ότι από τα 3.200 χλμ, τα 2500 έχουν γίνει αποκλειστικά στην πόλη. Και το πάω συντηρητικά. Τι να πω, δεν ξέρω... Κάτω από τα 10 lt/100 δεν έχω πέσει ποτέ (εννοώ στον συνολικό μετρητή)

Για να δεις την τωρινη μεση καταναλωση πρεπει να μηδενισεις τον μετρητη.Αλλιως πρεπει να κανεις άλλα τοσα χιλιομετρα με πολυ μικρη καταναλωση για να το φερεις στον μεσο ορο.

Link to comment
Share on other sites

Για να δεις την τωρινη μεση καταναλωση πρεπει να μηδενισεις τον μετρητη.Αλλιως πρεπει να κανεις άλλα τοσα χιλιομετρα με πολυ μικρη καταναλωση για να το φερεις στον μεσο ορο.

 

Μα δεν θέλω να ρίξω την κατανάλωση μόνο στην οθόνη!!! Το θέμα είναι ότι τα πρώτα 3.200 χλμ που έχω κάνει έχουν γίνει με κατανάλωση 10,2 lt/100 km. Δηλαδή έχω κάψει 326,4 lt βενζίνης (σύμφωνα πάντα με το trip-computer του αυτοκινήτου, ποσότητα μεγαλύτερη από τους άλλους).

 

Αλήθεια, τι εννοείς με τον όρο "τωρινή μέση"; Δεν νομίζω ότι υφίσταται σαν όρος. Προφανώς κάτι άλλο εννοείς... Και ο μέσος όρος που αναφέρεις είναι όλο το θέμα. Ο δικός μου μέσος όρος (η μέση κατανάλωση δλδ) είναι αυξημένος σε σχέση με τον μέσο όρο των άλλων C4άδων. Να τον ρίξω θέλω κι εγώ :confused: :confused:

Link to comment
Share on other sites

Sorry ρε παιδια αλλα ειναι τεραστια η αναμονη!!! Οσο για τους καθαριστηρες ενταξει απλως δεν τους ειχα προσεξει στην αντιπροσωπεια!
Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να εξηγήσεις λίγο περισσότερο το setup σου; Πώς τα έχεις "στήσει" δηλαδή όλα αυτά στο αυτοκίνητό σου; Τον δέκτη που τον στηρίζεις; Το PDA που στηρίζεται ώστε να φαίνεται; Λες για Destinator και μετά για χάρτες της NGI. To Destinator δεν έχει την Ελλάδα και οι χάρτες της NGI έρχονται ας πούμε ως add-on? Είναι δυνατόν να οδηγείς και να κάνεις χειρισμούς (αν χρειαστεί) και στο PDA ταυτόχρονα; Για διαφώτισέ με αν θες γιατί μου ακούγεται πολύ ενδιαφέρον

Λοιπόν,

1)Τον δέκτη GPS δεν είναι απαραίτητο να τον στηρίξεις κάπου. Μπορείς να τον βάλεις ακόμα και στη θήκη της πόρτας, ή επάνω στο ταμπλό, ή όπου αλλού θές μέσα στο αυτοκίνητο, αφού μόλις κλειδώσει σε δορυφόρους δύσκολα μετά τους χάνει... (επικοινωνεί ασύρματα με bluetooth με το PDA)

2)Εγώ έχω κάνει δική μου πατέντα, ωστόσο μπορείς να πάρεις μια πιο "σωστή" λύση. π.χ.

3)To Destinator έρχεται με χάρτες της NGI και με ελληνικά μενού, αρκεί να το αγοράσεις απο ελλάδα. Αν το αγοράσεις απο εξωτερικό, πάλι θα έχει ελληνικό χάρτη, αλλά είναι άλλης εταιρίας η οποία κάνει μόνο μια -σχετικά- μικρή χαρτογράφιση της ελλάδας.

4)Το PDA το ρυθμίζεις πρίν ξεκινήσεις το ταξίδι, για τον προορισμό σου, και μετά αυτό σου βγάζει πορεία. 9 στις 10 φορές ούτε που χρειάζεται να το ρυθμίσω εν ώρα ταξιδιού. Αλλά και σε περίπτωση που χρειαστεί να το πειράξω λίγο, έχει οθόνη αφής και δεν ψάχνεσαι με κουμπάκια...

5)Mπορείς τέλος να πάρεις και μία λύση όλα-σε-ένα για να μην πλέκεις με δέκτη-αγορά λογισμικού...

 

Εγώ πάντως τις περισσότερες φορές το χρησιμοποιώ για να βλέπω τον δρόμο παρά για πλοήγηση. Παράδειγμα το βράδυ, οδηγόντας σε επαρχιακό δρόμο, βλέπω τί στροφή/ές υπάρχουν μπροστά μου και έτσι δε βρίσκομαι προ εκπλήξεως...!

 

edit: Κάνε μια βόλτα και απο τα μέρη μας στο forum των windows mobile...

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=41111

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=78172

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=52368

http://arcadia.ceid.upatras.gr/arkadia/thumbs/places/agiorgit/agiorg5p.jpg
Link to comment
Share on other sites

αυτο ηθελα να πω κι εγω για το δυετερο κλειδι. γιατι δε δουλευει και το δευτερο κλειδι για το συναγερμο; Εμενα στο συναγερμο του corolla δουλεουν και τα δυο χωρις να εχω κανει τιποτα. τα εχεις δοκιμασει ή ετσι σκεφτηκες;

 

 

ayto poy thelo na po einai oti o sinagiarmos energopoihtai me to kleidi soygia me to koympi poy kleidonei .

 

me to aytokinhto moy dinoyn 2 kleidia ena "soygia" me koympia gia kleidoma apo apostash kai ena aplo xoris koympia .

 

to aytokinhto to exo ego me ton aderfo moy perno ego ton "soygia" pernei o aderfos moy to allo . apo thn stigmh pou kleidoso ego me ton "soygia" energopoihtai kai o sinagiarmos . ama paei o aderfos moy me to allo kleidi na anoiksi to aytokinhto o synagiarmos tha arxisei na xtipaei afoy to kleidi den exei sisthma apanergopoihshs toy synagiarmoy .

 

den to exo dokimasei afoy den moy exei erthei to aytokinhto akomh alla moy to eipe o poliths . moy ekane logiko . lete na mhn isxyei ayto emena etsi moy eipan etsi sas leo !!!! kanenas me sinagiarmo na dieykrinhsei ?

Link to comment
Share on other sites

ayto poy thelo na po einai oti o sinagiarmos energopoihtai me to kleidi soygia me to koympi poy kleidonei .

 

me to aytokinhto moy dinoyn 2 kleidia ena "soygia" me koympia gia kleidoma apo apostash kai ena aplo xoris koympia .

 

to aytokinhto to exo ego me ton aderfo moy perno ego ton "soygia" pernei o aderfos moy to allo . apo thn stigmh pou kleidoso ego me ton "soygia" energopoihtai kai o sinagiarmos . ama paei o aderfos moy me to allo kleidi na anoiksi to aytokinhto o synagiarmos tha arxisei na xtipaei afoy to kleidi den exei sisthma apanergopoihshs toy synagiarmoy .

 

den to exo dokimasei afoy den moy exei erthei to aytokinhto akomh alla moy to eipe o poliths . moy ekane logiko . lete na mhn isxyei ayto emena etsi moy eipan etsi sas leo !!!! kanenas me sinagiarmo na dieykrinhsei ?

 

Δεν ηξερα οτι το 2ο κλειδι δεν ειναι τηλεχειρισμου. Αν ειναι ετσι τοτε δικιο εχεις. Απλως εννοουσα οτι οσα ειναι κλειδια τηλεχειρισμου λειτουργουν και για το συναγερμο.

Link to comment
Share on other sites

Σχετικα με την καταναλωση που λεγατε, το δικο μου μεχρι τωρα

C4 1600 exclusive, εχει με 8120km. καταναλωση 9 lt/100.

http://new.koolart.co.uk/catalog/images/1822.jpg

http://www.msprotege.com/vbb225/images/smilies/drive.gif

My love for you insatiable, not superficial

You 'LL never waLk aLone!

Link to comment
Share on other sites

Το 2λιτρο εχει εκτος απο πιο σφικτη αναρτηση τι αλλαγες στα φρενα εχει;
Link to comment
Share on other sites

Και αλλες αλλαγες εκτος απο αυτα; τεχνικες(εκτος απο το οτι ειναι 2λιτρο) και εμφανισιακες;
Link to comment
Share on other sites

me to aytokinhto moy dinoyn 2 kleidia ena "soygia" me koympia gia kleidoma apo apostash kai ena aplo xoris koympia .

 

to aytokinhto to exo ego me ton aderfo moy perno ego ton "soygia" pernei o aderfos moy to allo . apo thn stigmh pou kleidoso ego me ton "soygia" energopoihtai kai o sinagiarmos . ama paei o aderfos moy me to allo kleidi na anoiksi to aytokinhto o synagiarmos tha arxisei na xtipaei afoy to kleidi den exei sisthma apanergopoihshs toy synagiarmoy .

Διευκρινιζω οτι ΔΕΝ εχω συναγερμο και κανω ικασιες.

Ομως το δευτερο κλειδι λειτουργει (σε μενα τουλαχιστο) οπως και το πρωτο (με τα κουμπια). Απλα δεν δουλευει απο μακρια.

Οταν δηλαδη θα παει να ξεκλειδωσει ο αδερφος σου με το κλειδι μανιουαλ, θα κλεισει ο συναγερμος τη στιγμη που θα ξεκλειδωνει.

Ενα παραδειγμα: Στα exclysive μπορεις να κλεισεις τα παραθυρα με το κλειδι σουγια, πατωντας παρατεταμενα (για δυο δευτερολεπτα) το κουμπι.

Με το δευτερο κλειδι τα παραθυρα κλεινουν, κλειδωνοντας παρατεταμενα το αυτοκινητο.

Καπως ετσι θα λειτουργει και ο συναγερμος με το απλο κλειδι...

Βοηθησα ?

Link to comment
Share on other sites

Παντως εμενα με το απλο κλειδι δεν εκλεινε ο συναγερμος σε corolla βεβαια ξαναλεω. Ενταξει μην ανησυχεις θα δεις μολις ερθει. Οσο για τις διαφορες στα τεχνικα τι να δω στο site της citroen; Ουτε καν διαφορες στην αναρτηση δεν γραφουν που οπως ειδαμε ειναι πιο σφικτη. για τα φρενα φανταζομαι οτι τα μπροστα θα ειναι μεγαλυτερα αλλα τα πισω; Ρωταω οποιον ξερει κατι παραπανω.
Link to comment
Share on other sites

Παντως εμενα με το απλο κλειδι δεν εκλεινε ο συναγερμος σε corolla βεβαια ξαναλεω.

Για ηλεκτρονικα θεματα μη συγκρινεις το c-4 με κανενα.

Εναι σα να συγκρινεις μουσακα με ρεφυθια...

Link to comment
Share on other sites

Περιεργα αυτα με τα κλειδια. Εμενα μου δωσαν 2 πανομοιότυπα τηλεχειριστηρια με αναδιπλουμενο κλειδι που φυσικα ενεργοποιουν και τα

2 το συναγερμο και απο "μακρυα".

Μπορω να σου πω για τις διαφορές με το C4 1.6 VTS. Ο εξοπλισμος ίδιος. στην εμφανιση οι μονες διαφορες είναι η πισω μεγαλη αεροτομη που στο 1.6 μπαινει ως extra, και η χρωμιωμένη αποληξη της εξατμισης (στο 1.6 δεν φαινεται εξατμιση).

Στις αναρτησεις πιο χοντρες αντιστρεπτικες, σκληροτερα ελατηρια και μεγαλυτερες αποσβεσεις. καμια εταιρεια δεν ανακοινωνει νουμερα (πχ αποσβεσης αμορτισερ) για τις αναρτησεις. Για τα φρενα δεν ξερω διαφορες αλλα το 2.0 εχει 283mm αεριζομενα μπροστα και 249mm πισω.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...