Jump to content

[CAR] Citroen C4


SKALP
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αντε πάλι με το oil ok σου είπα ότι ΔΕΝ είναι αυτό!

Anyway καλύτερα δεν μπορώ να στο εξηγησω, αυτό το βλέπεις με ανοικτή την μηχανή

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αντε πάλι με το oil ok σου είπα ότι ΔΕΝ είναι αυτό!

Anyway καλύτερα δεν μπορώ να στο εξηγησω, αυτό το βλέπεις με ανοικτή την μηχανή

οΚ μαλλον εχουμε διαφορετικες ενδειξεις στην κεντρικη οθονη.

Εκτος αν εχει να κανει με τις εκδοσεις...

Link to comment
Share on other sites

Οχι βρε συ η οθόνη είναι ίδια για όλα τα C4.

Θα κοιτάξω το μάνουαλ αύριο και θα σου πω σελίδα να το δεις κ εσύ εάν βρω εικόνα.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Μόλις έφτασε στην αντιπροσωπεία και το δικό μου C4 1.6 VTR Pack. Τρέχω να το παραλάβω. Ελπίζω μετά από ένα σαββατοκύριακό οδηγικής εμπειρίας να σας έχω νέα από Δευτέρα !!!

 

 

 

Γεια σας παιδια,

Ειμαι καινουργιος στην παρεα σας και μολις 5 ημερων κατοχος ενος VTR PACK 1.6 . Σας ανακαληψα τυχαια καθως εψαχνα διαφορες πληροφοριες για C4 .

Εχω πολλες διαφορες στο αυτοκινητο σε σχεση με αυτα που ειδα στις εκθεσεις και αυτα που γραφει το manual. Eνα δυο απο αυτα ειναι οτι το δερματινο τιμονι ειναι διαφορετικο απο τα αυτοκινητα των εκθεσεων και των προσπεκτους(πιο φτωχο χωρις τα νικελακια), η ρεζερβα ενω ο πωλητης στην παραδοση μου ειπε οτι ειναι ιδια με αυτα που φοραω(205/50/17) οπως και στα αμαξια της εκθεσης μετα ειδα οτι ειναι 195/κλπ. και αφου το αναφερα μου ειπε οτι δεν το γνωριζε και μαλλον το αλλαξανε και οι καινουργιες παρτιδες ειναι ετσι. Στο cruise contol στη θεση limit δεν ξεπερνα το οριο (για τυχον προσπεραση ) πατωντας τερμα το γκαζι οπως γραφει το manual. Ενω εχω μπουτον στο καπο απο το συναγερμο δεν το αναγνωριζει στην οθονη οταν ειναι ανοικτο οπως γραφει ο φιλος μας. Αυτα και αρκετα αλλα εχω σαν αποριες.

Καλο θα ηταν εαν υπαρχει καποιος απο Αθηνα με το ιδιο VTR PACK 1.6 3ΠΟΡΤΟ να γινοταν καποια συναντηση ωστε να μπορεσουμε να συγκρινουμε τις διαφορες και να μπορω να μιλησω και στον αντιπροσωπο ξερωντας πλεον πως πρεπει να ειναι το αμαξι, χωρις να μου λεει τη μια ετσι και την αλλη αλλιως.

C4 COUPE 1,6 VTR Pack
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια,

 

Εχω πολλες διαφορες στο αυτοκινητο σε σχεση με αυτα που ειδα στις εκθεσεις και αυτα που γραφει το manual.

 

1-δερματινο τιμονι ειναι διαφορετικο απο τα αυτοκινητα των εκθεσεων και των προσπεκτους(πιο φτωχο χωρις τα νικελακια)

2-η ρεζερβα ενω ο πωλητης στην παραδοση μου ειπε οτι ειναι ιδια με αυτα που φοραω(205/50/17) οπως και στα αμαξια της εκθεσης μετα ειδα οτι ειναι 195/κλπ. και αφου το αναφερα μου ειπε οτι δεν το γνωριζε και μαλλον το αλλαξανε και οι καινουργιες παρτιδες ειναι ετσι.

3-Στο cruise contol στη θεση limit δεν ξεπερνα το οριο (για τυχον προσπεραση ) πατωντας τερμα το γκαζι οπως γραφει το manual.

4-Ενω εχω μπουτον στο καπο απο το συναγερμο δεν το αναγνωριζει στην οθονη οταν ειναι ανοικτο οπως γραφει ο φιλος μας.

5-Αυτα και αρκετα αλλα εχω σαν αποριες.

 

Welcome to the Club mainos,

 

1- Ο εξοπλισμός με τα "νικελάκια" και τις επιφάνειες χρωμίου (οθόνες, πεντάλ, κτλ) αφορά στην έκδοση VTS.

2- Καλή ανακάλυψη με τη ρεζέρβα, εγώ δεν το έχω προσέξει, θα το δω.

3- Αυτό μου κάνει απίστευτη εντύπωση. Είσαι σίγουρος ότι δεν φταίει κάτι που κάνεις εσύ, θέλω να πω, μήπως ακόμα δεν έχεις εξοικειωθεί με το σύστημα και δεν το δουλεύεις σωστά; (θέση διακόπτη, πάτημα πεντάλ, κτλ). Στην αρχή εγώ ήμουν ΠΟΛΥ ψαρωμένος, γι' αυτό το λέω, κι όλα μου έφταιγαν!

4- Αυτό το θέμα εγώ το είχα αναφέρει, με βάση ό,τι μου είπαν στην αντιπροσωπεία. Ότι δηλαδή για να δεις γραφικό στην οθόνη και ένδειξη "BONNET OPEN" πρέπει να έχεις συναγερμό. Μπορεί να έκαναν λάθος οι αντιπρόσωποι. Επίσης, το VTR pack ποια οθόνη έχει ;;; την οθόνη Α ή την οθόνη C;; Για πήγαινε στη σελίδα 57 και δες οι ενδείξεις σου σε ποια στήλη μοιάζουν; Στην αριστερή (άρα Έκδοση Οθόνης Α) ή στην δεξιά (Έκδοση Οθόνης C); η οθόνη Α ΔΕΝ εμφανίζει γραφικά ούτε και κάποιες ενδείξεις.

5- Πες και τις άλλες απορίες!!

 

Καλορίζικο και καλοτάξιδο.

 

Ερωτήσεις προς εσένα:

1) Θόρυβο ακούς στις πίσω αναρτήσεις όταν ξεκινάς το αυτοκίνητο και είσαι με ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΗ ταχύτητα; Όταν ξεπαρκάρεις ας πούμε;

2) Σου "χτυπάνε" οι υαλοκαθαριστήρες όταν δουλεύουν; ακούς θόρυβο σε πλήρη έκταση;

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Οχι βρε συ η οθόνη είναι ίδια για όλα τα C4.

Θα κοιτάξω το μάνουαλ αύριο και θα σου πω σελίδα να το δεις κ εσύ εάν βρω εικόνα.

Φιλε elteo το ειδα το σχηματακι για την πιεση λαδιων με τις τρεις μπαρες οπως σου ειπαν στην αντιπροσωπεια. Γιατι ομως στο μανιουαλ δεν αναφερει τιποτα γι αυτο;;; παρα μονο για το oil ok ;;; Mηπως δεν ισχυει ο,τι σου ειπαν στο συνεργειο; (σου ΄σπασα τα νευρα ε;)

Link to comment
Share on other sites

Σημερα κλεινω 3 μηνες με το C4 exclusive και εφτασα αισιως τα 5100km! Ο ερωτας καλα κρατει!:love:

Να ρωτησω κατι που δεν το εχω βρει ακομα:O...Πως σηκωνονται ορθιοι οι μπροστινοι υαλοκαθαριστηρες, οπως γινεται στα υπολοιπα αυτοκινητα?

http://new.koolart.co.uk/catalog/images/1822.jpg

http://www.msprotege.com/vbb225/images/smilies/drive.gif

My love for you insatiable, not superficial

You 'LL never waLk aLone!

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω κατι που δεν το εχω βρει ακομα:O...Πως σηκωνονται ορθιοι οι μπροστινοι υαλοκαθαριστηρες, οπως γινεται στα υπολοιπα αυτοκινητα?

Μονο αν ανοιξεις το καπω.

Τωρα αν θες να αλλαξεις μακτρα χωρις να ανοιξεις το καπω, γυρισε το κλειδι κι ενεργοποιησε τους καθαριστηρες. Αυτοι θα μεινουν στη μεση. (Αν θυμαμαι καλα απ΄το μανιουαλ).

Link to comment
Share on other sites

Σημερα κλεινω 3 μηνες με το C4 exclusive και εφτασα αισιως τα 5100km! Ο ερωτας καλα κρατει!:love:

Να ρωτησω κατι που δεν το εχω βρει ακομα:O...Πως σηκωνονται ορθιοι οι μπροστινοι υαλοκαθαριστηρες, οπως γινεται στα υπολοιπα αυτοκινητα?

 

3 μήνες και 5100χλμ...;εσύ είσαι καλόοοος... :O εμείς με το ζόρι 2000χλμ. :X

Αλήθεια ο έρωτας σου είναι με το C4 όπως λες, γιατί έχεις το Megane από κάτω; :shifty: :rolleyes: :p

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Welcome to the Club mainos,

 

1- Ο εξοπλισμός με τα "νικελάκια" και τις επιφάνειες χρωμίου (οθόνες, πεντάλ, κτλ) αφορά στην έκδοση VTS.

2- Καλή ανακάλυψη με τη ρεζέρβα, εγώ δεν το έχω προσέξει, θα το δω.

3- Αυτό μου κάνει απίστευτη εντύπωση. Είσαι σίγουρος ότι δεν φταίει κάτι που κάνεις εσύ, θέλω να πω, μήπως ακόμα δεν έχεις εξοικειωθεί με το σύστημα και δεν το δουλεύεις σωστά; (θέση διακόπτη, πάτημα πεντάλ, κτλ). Στην αρχή εγώ ήμουν ΠΟΛΥ ψαρωμένος, γι' αυτό το λέω, κι όλα μου έφταιγαν!

4- Αυτό το θέμα εγώ το είχα αναφέρει, με βάση ό,τι μου είπαν στην αντιπροσωπεία. Ότι δηλαδή για να δεις γραφικό στην οθόνη και ένδειξη "BONNET OPEN" πρέπει να έχεις συναγερμό. Μπορεί να έκαναν λάθος οι αντιπρόσωποι. Επίσης, το VTR pack ποια οθόνη έχει ;;; την οθόνη Α ή την οθόνη C;; Για πήγαινε στη σελίδα 57 και δες οι ενδείξεις σου σε ποια στήλη μοιάζουν; Στην αριστερή (άρα Έκδοση Οθόνης Α) ή στην δεξιά (Έκδοση Οθόνης C); η οθόνη Α ΔΕΝ εμφανίζει γραφικά ούτε και κάποιες ενδείξεις.

5- Πες και τις άλλες απορίες!!

 

Καλορίζικο και καλοτάξιδο.

 

Ερωτήσεις προς εσένα:

1) Θόρυβο ακούς στις πίσω αναρτήσεις όταν ξεκινάς το αυτοκίνητο και είσαι με ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΗ ταχύτητα; Όταν ξεπαρκάρεις ας πούμε;

2) Σου "χτυπάνε" οι υαλοκαθαριστήρες όταν δουλεύουν; ακούς θόρυβο σε πλήρη έκταση;

 

Φιλε ToucHDowN,

Ευχαριστω για το ενδιαφερον και για τις ευχες σου.

Σχετικα με τους υαλοκαθαριστηρες, πραγματι κανουν ενα "ντουπ" στο τελειωμα του ανοιγματος.Δεν νομιζω οτι πρεπει να ανησυχουμε για αυτο. Πιθανον να ειναι καποιο stop (πχ. σκληρο λαστιχο) στο οποιο τερματιζουν εσωτερικα οι αξονες των μπρατσων οπως γυριζουν. Αλλωστε η λειτουργια τους ειναι διαφορετικη απο οτι στα περισσοτερα αυτοκινητα και να δικαιολογηται ενας μικρος γδουπος στο τελος του ανοιγματος.

Θορυβο τωρα ακουω και εγω απο πισω (οχι τιποτα δυνατο, ισα που το πιανει το αυτι μου με χαμηλο ραδιο) χωρις να εχω εντοπισει ακομα με σιγουρια απο που προερχεται. Παντως πιστευω οτι ειναι απο τα τακακια που πρεπει να εχουν ενα μικρο τζογο ως προς τη φορα περιστροφης των δισκων(εμπρος-πισω).Απο αλλαγη φοράς σε οπισθεν μετακινουνται χιλιοστο μεχρι να τερματισουν αντιθετα μεσα στις δαγκανες και κανουν εναν υποκοφο κτυπο.Εαν ειναι αυτο το εχω συναντησει και σε αλλα ακριβοτερα αυτοκινητα ειναι φυσιολογικο.

1)Τωρα για το δερματινο τιμονι εννοουσα τα νικελακια που εχει αυτο (και οχι για τα υπολοιπα των ταμπλο και πενταλ) οπως και το δερμα που εχει καποιο σχεδιο με τρυπουλες στα δυο ακρα που το κραταμε ενω το δικο μου ειναι σκετο.

2)Η ρεζερβα παρ'οτι ειναι 195/65/R15 κανονικη ροδα των 1.4 εχει αυτοκολλητο speed limit 80 khm.

3)Τωρα για τον περιοριστη ταχυτητας δεν κανω λαθος χειρισμο και παταω το γκαζι τερμα οπως γραφει το manual αλλα δεν επιταχυνει.

Οι απαντησεις του πωλητη ηταν οτι με το limit ενεργοποιημενο δεν επιταχυνει παραπανω ποτε. Δηλαδη βγαζει το βιβλιο ψευτη.

Αλλες αποριες που εχω ειναι εαν υπαρχει επενδυση (ηχομονοση ) στο καπο.

Γιατι και τις υποδοχες εχει να κουμπωσει και φωτογραφιες απο περιοδικα εχω δει που ειχαν. Η απαντηση και παλι ηταν οχι δεν εχει ενω το εχω δει στις φωτο των τεστ.

Εαν τσεκαρεις τη ρεζερβα κοιτα και για το εργαλειο Νο 3 (αποστατης) γιατι το δικο μου λειπει.(σελ.128)

 

PS. Η οθονη στα VTR 1.6 ειναι τυπου C.

C4 COUPE 1,6 VTR Pack
Link to comment
Share on other sites

Σημερα κλεινω 3 μηνες με το C4 exclusive και εφτασα αισιως τα 5100km! Ο ερωτας καλα κρατει!:love:

Να ρωτησω κατι που δεν το εχω βρει ακομα:O...Πως σηκωνονται ορθιοι οι μπροστινοι υαλοκαθαριστηρες, οπως γινεται στα υπολοιπα αυτοκινητα?

 

Σου ευχομαι να τα εκατοστησεις (5100 Χ 100).

Σβηνωντας τη μηχανη πατας μια τους υαλοκαθαριστηρες προς τα κατω σαν να βαζεις το AUTO και ανοιγουν και καθονται ορθιοι για να τους αλλαξεις. Μετα παλι με σβηστο διακοπτη αλλη μια και πανε στη θεση τους.

C4 COUPE 1,6 VTR Pack
Link to comment
Share on other sites

Χτες παρέλαβα εκ νέου το ολοκαίνουριο μου VTS (αφού όπως είχα αναφέρει, στις 23 ώρες που είχα το αυτοκίνητο ένας γέρος με μηχανάκι έπεσε πάνω μου και αναγκάστηκα να δώσω το αυτοκίνητο πίσω. Μου άλλαξαν το καπό και τον προφυλακτήρα (1.400 ευρώπουλα). Ευτυχώς ξέμπλεξα γρήγορα, ο μπάρμπας μου πλήρωσε τη ζημιά εξ'ολοκλήρου (δεν μπορούσε βέβαια να κάνει κι αλλιώς, δεδομένου ότι οδηγούσε χωρίς δίπλωμα και ανασφάλιστος - ο ίδιος ο Χάρος δηλαδή!!!).

Anyway, το αυτοκίνητο είναι απίθανο, φανταστικό, εξαιρετικό, προσεγμένο μέχρι και την πιο απίθανη λεπτομέρεια, και αν μη τι άλλο, καινοτόμο και ξεχωριστά διαφορετικό από ότι άλλο κυκλοφορεί (με εξαίρεση ίσως το Megane). Έχω κάνει όλα κι όλα 200 χιλιόμετρα και κάθε φορά που μπαίνω μέσα μου αρέσει όλο και περισσότερο. Kαι μέσα σ'όλα κατάλαβα κάτι. Ότι η πλειοψηφία των περιοδικών του ειδικού τύπου του αυτοκινήτου είναι για τα μαρούλια...!!! Ο καθένας γράφει ανεξέλεγκτα ότι ******ά (sorry) θέλει ακολουθώντας συγκεκριμένες γραμμές και μην εκφράζοντας, πιστεύω, προσωπική άποψη. Το λέω αυτό με παράπονο γιατί τουλάχιστον σε θέματα που μπορούν να τεθούν με αντικειμενικά κριτήρια, σχεδόν όλα τα περιοδικά που διάβασα και αφορούσαν στο C4 περιείχαν ανακρίβειες, ασαφείς παρατηρήσεις, μέχρι και ψευδή στοιχεία (π.χ. μιλούν για περιορισμένο εσωτερικό πλάτος, πράγμα που δεν ισχύει, το συνέκρινα με φίλο που έχει το νέο GOLF GTI και το C4 είναι πιο άνετο). Γι΄αυτό λέω και φωνάζω ότι καλύτερη κρίση και επιλογή είναι η προσωπική. Εγώ το C4 γούσταρα, το C4 πήρα.

 

Sorry για το μακροσκελέστατον της επιστολής.......

Link to comment
Share on other sites

Χτες παρέλαβα εκ νέου το ολοκαίνουριο μου VTS (αφού όπως είχα αναφέρει, στις 23 ώρες που είχα το αυτοκίνητο ένας γέρος με μηχανάκι έπεσε πάνω μου και αναγκάστηκα να δώσω το αυτοκίνητο πίσω. Μου άλλαξαν το καπό και τον προφυλακτήρα (1.400 ευρώπουλα). Ευτυχώς ξέμπλεξα γρήγορα, ο μπάρμπας μου πλήρωσε τη ζημιά εξ'ολοκλήρου (δεν μπορούσε βέβαια να κάνει κι αλλιώς, δεδομένου ότι οδηγούσε χωρίς δίπλωμα και ανασφάλιστος - ο ίδιος ο Χάρος δηλαδή!!!).

Anyway, το αυτοκίνητο είναι απίθανο, φανταστικό, εξαιρετικό, προσεγμένο μέχρι και την πιο απίθανη λεπτομέρεια, και αν μη τι άλλο, καινοτόμο και ξεχωριστά διαφορετικό από ότι άλλο κυκλοφορεί (με εξαίρεση ίσως το Megane). Έχω κάνει όλα κι όλα 200 χιλιόμετρα και κάθε φορά που μπαίνω μέσα μου αρέσει όλο και περισσότερο. Kαι μέσα σ'όλα κατάλαβα κάτι. Ότι η πλειοψηφία των περιοδικών του ειδικού τύπου του αυτοκινήτου είναι για τα μαρούλια...!!! Ο καθένας γράφει ανεξέλεγκτα ότι ******ά (sorry) θέλει ακολουθώντας συγκεκριμένες γραμμές και μην εκφράζοντας, πιστεύω, προσωπική άποψη. Το λέω αυτό με παράπονο γιατί τουλάχιστον σε θέματα που μπορούν να τεθούν με αντικειμενικά κριτήρια, σχεδόν όλα τα περιοδικά που διάβασα και αφορούσαν στο C4 περιείχαν ανακρίβειες, ασαφείς παρατηρήσεις, μέχρι και ψευδή στοιχεία (π.χ. μιλούν για περιορισμένο εσωτερικό πλάτος, πράγμα που δεν ισχύει, το συνέκρινα με φίλο που έχει το νέο GOLF GTI και το C4 είναι πιο άνετο). Γι΄αυτό λέω και φωνάζω ότι καλύτερη κρίση και επιλογή είναι η προσωπική. Εγώ το C4 γούσταρα, το C4 πήρα.

 

Sorry για το μακροσκελέστατον της επιστολής.......

 

Συμφωνω απολυτα σ΄αυτο που λες για τα περιοδικα. Πλεον με νευριαζουν πολυ οι λεξεις "στιβαροτητα - αξιοπιστια - σφιχτοδεμενο συνολο" και οι υπολοιποι χαρακτηρισμοι για συγκεκριμενα αυτοκινητα.

Ξανα καλοταξιδο, και να ΄ναι η τελευταια σου γκαντεμια...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα σ΄αυτο που λες για τα περιοδικα. Πλεον με νευριαζουν πολυ οι λεξεις "στιβαροτητα - αξιοπιστια - σφιχτοδεμενο συνολο" και οι υπολοιποι χαρακτηρισμοι για συγκεκριμενα αυτοκινητα.

Ξανα καλοταξιδο, και να ΄ναι η τελευταια σου γκαντεμια...

 

Είπαμε MPOMP, ο καθένας γράφει ότι του κατέβει και χωρίς να το τεμκηριώνει στο ελάχιστο. Το αυτοκίνητο είναι κορυφαίο (εκφράζω προσωπική άποψη, αλλά δεν νομίζω ότι είμαι ο μόνος που έχει αυτή τη γνώμη :) :D :) :( ). Στην Ελλάδα ότι δηλώσεις είσαι : Θές να είσαι τραγουδιστής, το δηλώνεις. Θες να είσαι ηθοποιός, το δηλώνεις. Θες να είσαι δοκιμαστής αυτοκινήτων (οι περισσότεροι αυτοαποκαλούνται και δημοσιογράφοι :lol: :lol: ), το γράφεις!!!!

 

Αυτα προς το παρόν και sorry αν πληγώνω κάποιους αλλά έτσι είναι τα πράγματα.

 

Ευχαριστώ και πάλι για τις ευχές και μακάρι να ήταν το τελευταίο.

Link to comment
Share on other sites

Ερωτηση

Στο δεικτη θερμοκρασις, εχουν αναψει σε καποιον παραπανω απο τρεις παυλες;

 

Σε μένα όχι.

Link to comment
Share on other sites

Oύτε εμένα...

το βεντιλατέρ στις πόσες παύλες ανοίγει...;

Λογικα στις τρεις. Αφου δεν αναβει τεταρτη...

Ακουω ενα βεντιλατερ οταν ειναι στις τρεις παυλες.

Αραγε ποτε να αναβουν παραπανω;

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα επιστρέφοντας από ταξίδι, θάμπωσε η καμπίνα και το παρμπριζ. Πάτησα το σχετικό κουμπί για να γίνει εισαγωγή αέρα στο παρμπριζ και να ξεθαμπώσει και πράγματι ξεθάμπωσε. Είδα όμως ότι άνοιξε αυτόματα το Clima (Α/C + AUTO). Γιατί;;;;;;

 

Πατάω το κουμπί του Α/C, κλείνει η ένδειξη του A/C+AuTO, παραμένει το γραφικό ότι δουλεύει το "ξεθάμπωμα" εμπρός ΑΛΛΑ ΕΝΩ ΦΥΣΑΕΙ, ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΞΕΘΑΜΠΩΝΕΙ.... Πατώ Α/C και ξεθαμπώνει μια χαρά.......

 

Τις/τι πταίει;;;

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

anigontas to aircondition , mazeuete i igrasia kai ksethamponoun ta tzamia.

Thanks!!!,

 

Αλλά γιατί τότε συνεχίζει να φυσάει και να δείχνει την ένδειξη του ξεθαμπώματος όταν κλείσω το Α/C;;

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...