Jump to content

[CAR] Citroen C4


SKALP
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 4,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

kai nai epitelous simera to odigisa.........

entiposis

 

thetika

-apolaustikotatos kinitiras pou apodidi ta megista xari stin poli kali klimakosi tou kibotiou (den einai oti kalitero gia taksidia, pantos einai pantou ekei kai perimeni kathe entoli sou)

-kali amesotita sto gkazi

-arketa kali aisthisi timoniou

-kalo oreo turn in, ilikrina mou arese

-kalo plesio alla tha mporouse na einai kalista kai poli kalitero.....

-orea kathismata

-megali oratotita mprosta

 

Και στα θετικά τώρα χωρίς quotes.

Τα φρένα ΔΕΝ σου άρεσαν...; :rolleyes:

Στα υπόλοιπα συμφωνώ, μόνο δεν κατάλαβα τι εννοείς με τον όρο turn in ... :fool:

 

Aλήθεια ποιά έκδοση οδήγησες;

Αυτό που οδήγησες χτύπαγε πειράκια;

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

sorry :O :O

VTR oxi tin apli ............ tin endiamesi prin tin VTS

 

Ξέρω την VTR Pack λες...17k

 

To παιδί που την έχει τι σου λέει, βαράει πειράκια;

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Χθες, και κατά την αρχή της επιστροφής από ένα ταξίδι, λαμβάνω την ένδειξη SERVICE.

 

Έμεινα κόκκαλο γιατί δεν ήξερα πώς να αντιμετωπίσω το πρόβλημα. Ήταν και βράδυ. Ξαφνικά σκέφτομαι ότι κάτω από το ταχύμετρο έχω το κουμπάκι CHECK το οποίο "τρέχει" έναν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο.

 

Το πατάω. Αρχίζει: " Automatic headlamp activated, door locking activated, auto wipers activated...".. αυτά πάντα μου τα έβγαζε, όποτε το πατούσα στο παρελθόν, οπότε δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία ώσπου....

 

Τελευταίο μήνυμα: " TYRE PRESSURE TOO LOW ένα γραφικό του αυτοκινήτου και τον μπροστά δεξί τροχό να αναβοσβήνει!!

 

Την επομένη το πρωί πάω σε ένα βενζινάδικο και διαπιστώνω ότι ο εν λόγω τροχός είχε 2.2bar πίεση, ενώ ο κατασκευαστής έχει όριο τα 2.5. Συμπληρώνω, τσεκάρω και το πρόβλημα λύθηκε....

 

Με αυτό το αυτοκίνητο δεν αισθάνομαι οδηγός πλέον, αλλά SYSTEM ADMINISTRATOR.....

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Χθες, και κατά την αρχή της επιστροφής από ένα ταξίδι, λαμβάνω την ένδειξη SERVICE.

 

Έμεινα κόκκαλο γιατί δεν ήξερα πώς να αντιμετωπίσω το πρόβλημα. Ήταν και βράδυ. Ξαφνικά σκέφτομαι ότι κάτω από το ταχύμετρο έχω το κουμπάκι CHECK το οποίο "τρέχει" έναν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο.

 

Το πατάω. Αρχίζει: " Automatic headlamp activated, door locking activated, auto wipers activated...".. αυτά πάντα μου τα έβγαζε, όποτε το πατούσα στο παρελθόν, οπότε δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία ώσπου....

 

Τελευταίο μήνυμα: " TYRE PRESSURE TOO LOW ένα γραφικό του αυτοκινήτου και τον μπροστά δεξί τροχό να αναβοσβήνει!!

 

Την επομένη το πρωί πάω σε ένα βενζινάδικο και διαπιστώνω ότι ο εν λόγω τροχός είχε 2.2bar πίεση, ενώ ο κατασκευαστής έχει όριο τα 2.5. Συμπληρώνω, τσεκάρω και το πρόβλημα λύθηκε....

 

Με αυτό το αυτοκίνητο δεν αισθάνομαι οδηγός πλέον, αλλά SYSTEM ADMINISTRATOR.....

 

Πλακα-πλακα ρε συ TucHDown μας κρατας σε εγρηγορση...

Μια με τον αισθητηρα στο καπω, μια τωρα με τον αισθητηρα ελαστικων, ολο και κατι μαθαινουμε....

Στο δικο μου μονο το λαμπακι FEUL TOO LOW αναβει....

Link to comment
Share on other sites

Πλακα-πλακα ρε συ TucHDown μας κρατας σε εγρηγορση...

Μια με τον αισθητηρα στο καπω, μια τωρα με τον αισθητηρα ελαστικων, ολο και κατι μαθαινουμε....

Στο δικο μου μονο το λαμπακι FEUL TOO LOW αναβει....

Σας κρατώ σε εγρήγορση γιατί πρίν το πάρω αλλά και τώρα έχω φάει το Internet για πληροφορίες και τις έβρισκα με το σταγονόμετρο. Τουλάχιστον εγώ όσο μπορώ να βοηθήσω θα το κάνω, γιατί αν περιμένουμε από τους αντιπροσώπους...

 

Για το θέμα της ένδειξης πίεσης ελαστικών: σας πληροφορώ ότι αν δεν μου έκοβε εμένα η κούτρα μου να πατήσω το CHECK button ακόμα θα έψαχνα να δω τι φταίει. Το ανέφερα σήμερα στον αντιπρόσωπό μου και μου πρότεινε ΤΙΣ ΧΙΛΙΕΣ ΔΥΟ αιτίες, χωρίς να μου πεί αρχικά να κάνω αυτό που τελικά έκανα.

 

Ηθικόν δίδαγμα: αν τυχόν δείτε καμία ένδειξη SERVICE να ανάβει, μην ανησυχήσετε, απλά πιέστε το CHECK και περιμένετε. (Σε μικρότερες εκδόσεις νομίζω δεν έχει ένδειξη πίεσης ελαστικών οπότε σίγουρα αποκλείετε έναν λόγο από τον έλεγχό σας)...

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Σας κρατώ σε εγρήγορση γιατί πρίν το πάρω αλλά και τώρα έχω φάει το Internet για πληροφορίες και τις έβρισκα με το σταγονόμετρο. Τουλάχιστον εγώ όσο μπορώ να βοηθήσω θα το κάνω, γιατί αν περιμένουμε από τους αντιπροσώπους...

 

Για το θέμα της ένδειξης πίεσης ελαστικών: σας πληροφορώ ότι αν δεν μου έκοβε εμένα η κούτρα μου να πατήσω το CHECK button ακόμα θα έψαχνα να δω τι φταίει. Το ανέφερα σήμερα στον αντιπρόσωπό μου και μου πρότεινε ΤΙΣ ΧΙΛΙΕΣ ΔΥΟ αιτίες, χωρίς να μου πεί αρχικά να κάνω αυτό που τελικά έκανα.

 

Ηθικόν δίδαγμα: αν τυχόν δείτε καμία ένδειξη SERVICE να ανάβει, μην ανησυχήσετε, απλά πιέστε το CHECK και περιμένετε. (Σε μικρότερες εκδόσεις νομίζω δεν έχει ένδειξη πίεσης ελαστικών οπότε σίγουρα αποκλείετε έναν λόγο από τον έλεγχό σας)...

 

Σ΄ αυτο που λες για τους αντιπροσωπους συμφωνω και επαυξανω...

Στην αγορα του δικου μου δε με βοηθησαν καθολου. Να φανταστεις ακομα και την τιμη τη βρηκα απο το Ιντερνετ. Για να μην πω για ηλεκτρονικες λεπτομερειες κλπ... Οσο για τη συνεργασια μου μ΄ αυτους, αστα...

Τους ζητησα τις δυο μερες που θα καθοταν το αυτοκινητο στην εκθεση (για πινακιδες κλπ) να ΜΗΝ το εχει εξω, ΕΞΩ το αυτοκινητο (εναμισι μερονυχτο περναγα και το φυλαγα...).

Για να μην πω για το τεραστιο δωρο που μου εκαναν. ΔΥΟ ολοκληρες αρωματικες αμπουλες...

Link to comment
Share on other sites

Την επομένη το πρωί πάω σε ένα βενζινάδικο και διαπιστώνω ότι ο εν λόγω τροχός είχε 2.2bar πίεση, ενώ ο κατασκευαστής έχει όριο τα 2.5. Συμπληρώνω, τσεκάρω και το πρόβλημα λύθηκε....

 

Με αυτό το αυτοκίνητο δεν αισθάνομαι οδηγός πλέον, αλλά SYSTEM ADMINISTRATOR.....

 

Η πίεση που προτείνει η Citroen είναι 2,4 bar (35 psi) μπροστά και 2,1 bar (31 psi) πίσω! :rolleyes:

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Η πίεση που προτείνει η Citroen είναι 2,4 bar (35 psi) μπροστά και 2,1 bar (31 psi) πίσω! :rolleyes:

Elteo,

 

Στο δικό μου C4 (1.6 VTS), ανάμεσα στο άνοιγμα των μπροστινών θυρών, έχει δύο ταμπελάκια που γράφουν (σε ελεύθερη απόδοση του σχήματος): για ελαφρύ φορτίο, 2.5 bar εμπρός και 2.2 πίσω. Για μεγάλο φορτίο, 2.5bar εμπρός και 2.7bar πίσω......

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Elteo πιστεύω πρέπει να αυξήσεις την πίεση των πίσω ελαστικών κατα 0.5 (εάν τα έχεις όπως έλεγες πιο πανω)...δηλαδή να πας στα 2.4 μπροστά(όπως το χεις τώρα)και στα 2.6 πίσω!!Αλλά γιατί έχω την εντύπωση ότι μεγαλύτερη πίεση πρέπει να έχουν οι πίσω τροχοί όταν είναι και κινητήριοι??(πισωκίνητα)?
Link to comment
Share on other sites

Ωχ γιατί;

Εγώ έχω το 1,6 Exclusive 5door...

Elteo κι εγω εχω το Exclusive 1.6 αλλα στην πορτα γραφει οτι και στην πορτα

του Τouchdown, 2,5 μπροστα και 2,2 πισω για αδειο αυτοκινητο. Μηπως φορας τις 16αρες κι οχι τις 17αρες; Αν και για 0,1 bar δε νομιζω να υπαρχει και προβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Elteo πιστεύω πρέπει να αυξήσεις την πίεση των πίσω ελαστικών κατα 0.5 (εάν τα έχεις όπως έλεγες πιο πανω)...δηλαδή να πας στα 2.4 μπροστά(όπως το χεις τώρα)και στα 2.6 πίσω!!Αλλά γιατί έχω την εντύπωση ότι μεγαλύτερη πίεση πρέπει να έχουν οι πίσω τροχοί όταν είναι και κινητήριοι??(πισωκίνητα)?

Φιλε justMe η πιεση στα λαστιχα νομιζω εχει να κανει με το βαρος του αυτοκινητου. Βαζουμε περισσοτερο αερα μπροστα λογω βαρους (μηχανη, υδραβλικο τιμονι κλιματισμος κλπ). Μονο αν το φορτωσεις για διακοπες π.χ. βαζεις λιγο αερα παραπανω και στους πισω τροχους.

Link to comment
Share on other sites

Σωστός,έτσι είναι!!

Είχα την εντύπωση ότι το βάρος είναι με τους κινητήριους τροχούς αλλά αυτό είναι με τα ζαντολάστιχα.Ότι μπαίνουν τα μεγαλύτερα πίσω εάν το αυτοκίνητο είναι πισωκίνητο!

Link to comment
Share on other sites

Ξεχασα να σας πω οτι τις τελευταιες 5-6 μερες ακουω ενα θορυβο μαλλον στο πισω μερος, κατι σα να τριζουν τα τακακια στους δισκους. Ακουγεται μονο σε πολυ χαμηλες ταχυτητες. Απο 5-25 χλμ την ωρα. Μετα σταματαει. Σταματα επισης κι οταν φρεναρω. Ξερει κατι καποιος;;;
Link to comment
Share on other sites

ean kanoun ena thorivo pou epitaxinei tin sixnotita emfanisis kathos anevazeis taxitita den einai tipota... kapou akoumpane ta takakia ston disko kai trivoun mikri kai sigekrimeni epifaneia...

stravosan oi diskoi! (kiolas?) :p

Link to comment
Share on other sites

Ξεχασα να σας πω οτι τις τελευταιες 5-6 μερες ακουω ενα θορυβο μαλλον στο πισω μερος, κατι σα να τριζουν τα τακακια στους δισκους. Ακουγεται μονο σε πολυ χαμηλες ταχυτητες. Απο 5-25 χλμ την ωρα. Μετα σταματαει. Σταματα επισης κι οταν φρεναρω. Ξερει κατι καποιος;;;

 

Eάν είναι αυτό που νομίζω τότε είναι τα καλύμματα των αμορτισέρ, μου το πανε στο συνεργείο.Εκεί είδα και άλλο ένα παιδί και σε αυτόν το ίδιο.

Μην ανησυχείς...!

 

Ναι ρε παιδιά φοράω 16αρες γιατί εγώ το ζήτησα.Θεωρώ τις 17αρες υπερβολή για 1600 αυτοκίνητο εν Ελλάδι (Greek Roads-Athens Roads) :p

 

Λέω κι εγώ, στραβός είμαι... :rolleyes:

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Χθες, και κατά την αρχή της επιστροφής από ένα ταξίδι, λαμβάνω την ένδειξη SERVICE.

 

Έμεινα κόκκαλο γιατί δεν ήξερα πώς να αντιμετωπίσω το πρόβλημα. Ήταν και βράδυ. Ξαφνικά σκέφτομαι ότι κάτω από το ταχύμετρο έχω το κουμπάκι CHECK το οποίο "τρέχει" έναν αυτοδιαγνωστικό έλεγχο.

 

Το πατάω. Αρχίζει: " Automatic headlamp activated, door locking activated, auto wipers activated...".. αυτά πάντα μου τα έβγαζε, όποτε το πατούσα στο παρελθόν, οπότε δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία ώσπου....

 

Τελευταίο μήνυμα: " TYRE PRESSURE TOO LOW ένα γραφικό του αυτοκινήτου και τον μπροστά δεξί τροχό να αναβοσβήνει!!

 

Την επομένη το πρωί πάω σε ένα βενζινάδικο και διαπιστώνω ότι ο εν λόγω τροχός είχε 2.2bar πίεση, ενώ ο κατασκευαστής έχει όριο τα 2.5. Συμπληρώνω, τσεκάρω και το πρόβλημα λύθηκε....

 

Με αυτό το αυτοκίνητο δεν αισθάνομαι οδηγός πλέον, αλλά SYSTEM ADMINISTRATOR.....

Λοιπόν,

 

Χρονιά πολλά! Χριστός Ανέστη!

 

Φαίνεται είναι γραφτό μου να δω όλα τα μηνύματα του C4 μαζεμένα...Ακούστε τί έπαθα σήμερα.

 

Πήγα για την Ανάσταση σε ένα χωριουδάκι έξω από την πόλη μου, με αρκετό υψόμετρο (1200μ). Ανεβαίνω, όλα καλά, μάλιστα έχει και έναν φοβερό δρόμο με "φουρκετούλες" και ήταν ό,τι πρέπει για δοκιμή του ESP!!

 

Φτάνω λοιπόν, κατεβαίνω (ΠΑ-ΓΩ-ΣΑ), βρίσκω την παρέα μου, κι έρχεται η ώρα να πάμε στην εκκλησία, η οποία ΠΑΡΕΜΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ήταν μακριά από το σπίτι οπότε αποφάσισα να πάω με το μαύρο μου και λαχταριστό C4 VTS... (είμαι ψωνάρα το ομολογώ!). Ήταν όμως μέσα στα σκοτάδια παρκαρισμένο και σκέφτηκα να ενεργοποιήσω τα FOLLOW ME HOME φώτα για να βλέπω... (είπα, είμαι ψωνάρα... :-)... Ανοίγω, μπαίνω μέσα έχοντας ΠΑΓΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΥΟ (1200μ υψόμετρο) βάζω μπροστά...

 

Είπα ότι είναι γραφτό μου να δω όλα τα μηνύματα μαζεμένα. Τί είδα λοιπόν αυτή τη φορά;;;

 

Μήνυμα στην οθόνη: "RISK OF ICE" ..... !!!! Bλέπω το θερμόμετρο... 3 βαθμοί Κελσίου και να αναβοσβήνει!!!.... RISK OF ICE.... Το ευχαρίστησα ευγενικά για την ενημέρωση, πήγα στην εκκλησία και έκανα την Ανάστασή μου ευτυχής.

 

Είχα διαβάσει κάπου βέβαια ότι αντιλαμβάνεται τον κίνδυνο παγοποίησης αλλά μέχρι σήμερα γνώριζα πως ψηφιακή ένδειξη σε καντράν παίρνουν μόνο τα FMC στα αεροπλάνα.... καλό!

 

(Θα το πω στον αντιπρόσωπό μου να του την σπάσω... χι χι... θα τον κουφάνω αυτόν τον άνθρωπο, θα αλλάξει δουλειά..... :-))

http://www.mathiteio.com/mats/citroen_c4_6(small).jpg
Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι τίποτα ιδιαίτερο, υπάρχει κ σε άλλα μοντέλα μερικά παλαιότερα μάλιστα!

 

Χριστός Ανέστη!

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...