KoKi_RuNNeR_125 Δημ. July 28, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 28, 2007 Υδροψυχτο δεν ειναι? Εχει και βεντιλατερ δηλ? ydropsyxto me vyntilater.i moni vlakeia einai pos dn exei manivela...an kai dn einai injection me karmp. einai Παράθεση Heaven Holds A Sense Of Wonder And I Wanted To Believe That I'd Get Caught Up When The Rage In Me Subsides In This White Wave I Am Sinking In This Silence Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
XQzE Δημ. July 30, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2007 Ekana 1000 siliometra sto dinamik kai dn to exw paei pano apo 80 xiliometra. Lete na tou patisw parapano kamia 100stara? MOU lene na tou kanw 1300 xiliometra normal mexri 60-70 kai meta na to anoiksw panw apo 80 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giorgos_dinamik Δημ. July 30, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2007 oxi perimene os ta 2000xiliometra kai meta anikse to.fisika 8a to patisis tora pio poli apo 80 min fowase dn 8a pa8ei tpt kai afta pou sou lene blakies einai,. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
XQzE Δημ. July 30, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2007 XAXAXAXAXA meta ta 2000 leei :lol: kamia 120ara mexri ekei? poso les? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giorgos_dinamik Δημ. July 30, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2007 file afou eftases ta 1000xiliometra kai to pigenes siga tora arxina kai pies tou to aima.min fowase.ego apo ta 350xiliometra stamatisa na to strono kai tou epina to aima kanonikotata kai tora exo ftasei 7500xiliometra dixos to paramikro prowlima Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
XQzE Δημ. July 30, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2007 Kai emena m lene oti epeidi den to anoiga parapano apo 80 oti den 8a pigenei grigora pio meta... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giorgos_dinamik Δημ. July 30, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 30, 2007 file min sinexizis na to stronis.ftanei.arxina na to anigis. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. July 31, 2007 Κοινοποίηση Δημ. July 31, 2007 Μια χαρα θα πηγαινει το μηχανακι.. Και 1000 km ειναι παρα πολλα ηρθε η ωρα να το ανοιξεις!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
XQzE Δημ. August 1, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2007 PO po tou skasa to gkazi stin 3h 4h 5h taxititita kai to mhxanaki pianei treles ropes apisteuto gkazi. PIga kontra extes me ena innova 57 xiliosta koloftiagmeno kai stin 1h kontra efage 7 mhxanakia sthn 2h pou odhgise ena alo atomo to opio eitan 55 kila:blink: mou ekatse 3 mhxanakia. Lete na mou parousiasi problimata epeidi to anoiksa sxetika nwris? MOu lene oti ithele kialo strwsimo:( Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
giorgos_dinamik Δημ. August 1, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 1, 2007 e afti pou sou lene oti 8eli kialo strosimo dn exoune idea apo mixanakia.dn 8a sou parousiasi entelos kanena prowlima to mixanaki file. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
biofotis Δημ. August 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2007 Ειχα και εγω ενα Ζ125 παλια και το ειχα κανει δυναμομετρηση. Βγαζει ακριβως 14,5 αλογα.Ηταν αψογα στρωμενο και τοσο λεει και η μετρηση μοτο απο το περιοδικο.Τα 17 αλογα που διαφιμιζει η Yamaha προφανως θα ειναι στον στροφαλο που δεν εχει καμια σημασια για τις επιδοσεις.Ενας αεροψυκτος κινητηρας 125 κυβικων δεν μπορει να βγαλει πανω απο 16 αλογα. Και προσοχη στις βελτιωσεις....Κρατηστε τα μαμα γιατι πολλες φορες νομιζεις οτι τα βελτιωνεις και μετα πηγαινουν χειροτερα απλα με περισσοτερο θορυβο.Εχω ασχοληθει προσωπικα πολλα χρονια με το θεμα των βελτιωσεων με την χρηση υπολογιστη για τα δεδομενα και συνιδητοποιησα οτι οι κατασκευαστριες εταιριες εχουν κανει το καλυτερο δυνατο.Απο εκει και περα οτι κανεις θα χασεις. Τωρα εχω ενα TDR 125 με 22 αλογα στον τροχο μετρημενα που αποφασισα να το βελτιωσω παλια.Εδω και 2 χρονια προσπαθω ακομα να το κανω να αποδοσει μεγιστα. Θυριδες συμφωνα με προγραμμα και στροφες που θελω, Εξατμηση με διαστασεις συμφωνα με λογισμικο, Βαλβιδες reed και μεγεθος συμφωνα με λογισμικο, Καρμπυρατερ μεγαλωμενο συμφωνα με μαθηματικα (απο 28 σε 30) Πιστονι τροποποιημενο με 145cc και ολα αυτα για 4-5 αλογα παραπανω.... Αν το ηξερα αυτο απο την αρχη θα εβαζα απλως μια μεγαλυτερη μηχανη επανω.... Αυτα παιδια,απλα ηθελα να σας θυμησω οτι τα αλογα που αναφερουν οι εταιριες αφορουν τον στροφαλο και οχι τον τροχο.Μονο με δυναμομετρηση μπορεις να δεις τα πραγματικα. Και επισης προσεχετε τις βελτιωσεις...Μην πειραζετε την μηχανη...Μια εξατμηση και πολυ ειναι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bryan Δημ. August 2, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2007 Ειχα και εγω ενα Ζ125 παλια και το ειχα κανει δυναμομετρηση. Βγαζει ακριβως 14,5 αλογα.Ηταν αψογα στρωμενο και τοσο λεει και η μετρηση μοτο απο το περιοδικο.Τα 17 αλογα που διαφιμιζει η Yamaha προφανως θα ειναι στον στροφαλο που δεν εχει καμια σημασια για τις επιδοσεις.Ενας αεροψυκτος κινητηρας 125 κυβικων δεν μπορει να βγαλει πανω απο 16 αλογα. Και προσοχη στις βελτιωσεις....Κρατηστε τα μαμα γιατι πολλες φορες νομιζεις οτι τα βελτιωνεις και μετα πηγαινουν χειροτερα απλα με περισσοτερο θορυβο.Εχω ασχοληθει προσωπικα πολλα χρονια με το θεμα των βελτιωσεων με την χρηση υπολογιστη για τα δεδομενα και συνιδητοποιησα οτι οι κατασκευαστριες εταιριες εχουν κανει το καλυτερο δυνατο.Απο εκει και περα οτι κανεις θα χασεις. Τωρα εχω ενα TDR 125 με 22 αλογα στον τροχο μετρημενα που αποφασισα να το βελτιωσω παλια.Εδω και 2 χρονια προσπαθω ακομα να το κανω να αποδοσει μεγιστα. Θυριδες συμφωνα με προγραμμα και στροφες που θελω, Εξατμηση με διαστασεις συμφωνα με λογισμικο, Βαλβιδες reed και μεγεθος συμφωνα με λογισμικο, Καρμπυρατερ μεγαλωμενο συμφωνα με μαθηματικα (απο 28 σε 30) Πιστονι τροποποιημενο με 145cc και ολα αυτα για 4-5 αλογα παραπανω.... Αν το ηξερα αυτο απο την αρχη θα εβαζα απλως μια μεγαλυτερη μηχανη επανω.... Αυτα παιδια,απλα ηθελα να σας θυμησω οτι αλλα τα αλογα που αναφερουν οι εταιριες και αλλα ειναι τα πραγματικα. Και επισης προσεχετε τις βελτιωσεις...Μην πειραζετε την μηχανη...Μια εξατμηση καλα ειναι. Ναι και ένας που δεν κάνει οτι ΝΑΝΑΙ...!!!!! Παράθεση To Townmate μου...............!!!!!!!!! http://www.shareapic.net/preview3/007640709.jpg Video: Εικόνες: http://www.shareapic.net/content.php?gid=305169&owner=lapator Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. August 3, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2007 Φιλε biofotis πολυ καλα τα λες φιλε μου.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
z125_drama Δημ. August 3, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2007 Στα πλαστικα βαζω σπρει για ταμπλο για αυτο γυαλιζουνε.. Κραταει αρκετα η γυαλαδα τους! kai den xalaei to xrwma re antwnh??? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. August 3, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2007 Στα μαυρα πλαστικα μονο οχι στο χρωμα.. Δεν χαλαει ισα ισα που το προστατευει αλλα μονο στα μαυρα το ξαναλεω.. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GreddyRx7 Δημ. August 3, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2007 Ειχα και εγω ενα Ζ125 παλια και το ειχα κανει δυναμομετρηση. Βγαζει ακριβως 14,5 αλογα.Ηταν αψογα στρωμενο και τοσο λεει και η μετρηση μοτο απο το περιοδικο.Τα 17 αλογα που διαφιμιζει η Yamaha προφανως θα ειναι στον στροφαλο που δεν εχει καμια σημασια για τις επιδοσεις.Ενας αεροψυκτος κινητηρας 125 κυβικων δεν μπορει να βγαλει πανω απο 16 αλογα. Και προσοχη στις βελτιωσεις....Κρατηστε τα μαμα γιατι πολλες φορες νομιζεις οτι τα βελτιωνεις και μετα πηγαινουν χειροτερα απλα με περισσοτερο θορυβο.Εχω ασχοληθει προσωπικα πολλα χρονια με το θεμα των βελτιωσεων με την χρηση υπολογιστη για τα δεδομενα και συνιδητοποιησα οτι οι κατασκευαστριες εταιριες εχουν κανει το καλυτερο δυνατο.Απο εκει και περα οτι κανεις θα χασεις. Τωρα εχω ενα TDR 125 με 22 αλογα στον τροχο μετρημενα που αποφασισα να το βελτιωσω παλια.Εδω και 2 χρονια προσπαθω ακομα να το κανω να αποδοσει μεγιστα. Θυριδες συμφωνα με προγραμμα και στροφες που θελω, Εξατμηση με διαστασεις συμφωνα με λογισμικο, Βαλβιδες reed και μεγεθος συμφωνα με λογισμικο, Καρμπυρατερ μεγαλωμενο συμφωνα με μαθηματικα (απο 28 σε 30) Πιστονι τροποποιημενο με 145cc και ολα αυτα για 4-5 αλογα παραπανω.... Αν το ηξερα αυτο απο την αρχη θα εβαζα απλως μια μεγαλυτερη μηχανη επανω.... Αυτα παιδια,απλα ηθελα να σας θυμησω οτι τα αλογα που αναφερουν οι εταιριες αφορουν τον στροφαλο και οχι τον τροχο.Μονο με δυναμομετρηση μπορεις να δεις τα πραγματικα. Και επισης προσεχετε τις βελτιωσεις...Μην πειραζετε την μηχανη...Μια εξατμηση και πολυ ειναι. Λάθος! Αυτό είναι οι έννοια της λάθος βελτίωσης. Υπάρχει και η σωστή βελτίωση που ελάχιστη ξέρουν να την κάνουν....;) Παράθεση Ναι..Είμαι αιμοδότης... 2006 Modenas Dinamik 71mm.... 1998 Seat Ibiza S4 Turbo 1992 Suzuki RGV-Γ 250cc 2001 Suzuki FX 68.5mm Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
biofotis Δημ. August 3, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 3, 2007 Θες μου πεις λιγο φιλε μου πιο ειναι το λαθος εδω μιας και ψαχνω πολυ καιρο να το βρω? Εχω ψαξει και σε πολλα φορουμ αλλα δεν βρηκα λυση. Αν ειναι λαθος τα δεδομενα που σου βγαζει ο υπολογιστης που ειναι βασισμενα σε πολυπλοκα μαθηματικα τοτε ποιος ειναι ο σωστος?Ολα αυτα βασιζοντε σε 60 χρονια ερευνας και τεχνογνωσιας απο επιστημονες. Ισως ομως δεν εκανα κατι σωστα.Ισως ειναι και αλλα που θα πρεπει να γινουν. Αλλα θα σε παρακαλουσα αν εχεις να προτεινεις κατι τοτε πες μου για να τελειωνω με το μηχανακι. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GreddyRx7 Δημ. August 4, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 4, 2007 Θες μου πεις λιγο φιλε μου πιο ειναι το λαθος εδω μιας και ψαχνω πολυ καιρο να το βρω? Εχω ψαξει και σε πολλα φορουμ αλλα δεν βρηκα λυση. Αν ειναι λαθος τα δεδομενα που σου βγαζει ο υπολογιστης που ειναι βασισμενα σε πολυπλοκα μαθηματικα τοτε ποιος ειναι ο σωστος?Ολα αυτα βασιζοντε σε 60 χρονια ερευνας και τεχνογνωσιας απο επιστημονες. Ισως ομως δεν εκανα κατι σωστα.Ισως ειναι και αλλα που θα πρεπει να γινουν. Αλλα θα σε παρακαλουσα αν εχεις να προτεινεις κατι τοτε πες μου για να τελειωνω με το μηχανακι. Στείλε μου με pm τι έχεις κάνει ακριβώς με το μιχανάκι σου μήπως και βγάλουμε άκρη. Παράθεση Ναι..Είμαι αιμοδότης... 2006 Modenas Dinamik 71mm.... 1998 Seat Ibiza S4 Turbo 1992 Suzuki RGV-Γ 250cc 2001 Suzuki FX 68.5mm Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
z125_drama Δημ. August 4, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 4, 2007 Ειχα και εγω ενα Ζ125 παλια και το ειχα κανει δυναμομετρηση. Βγαζει ακριβως 14,5 αλογα.Ηταν αψογα στρωμενο και τοσο λεει και η μετρηση μοτο απο το περιοδικο.Τα 17 αλογα που διαφιμιζει η Yamaha προφανως θα ειναι στον στροφαλο που δεν εχει καμια σημασια για τις επιδοσεις.Ενας αεροψυκτος κινητηρας 125 κυβικων δεν μπορει να βγαλει πανω απο 16 αλογα. Και προσοχη στις βελτιωσεις....Κρατηστε τα μαμα γιατι πολλες φορες νομιζεις οτι τα βελτιωνεις και μετα πηγαινουν χειροτερα απλα με περισσοτερο θορυβο.Εχω ασχοληθει προσωπικα πολλα χρονια με το θεμα των βελτιωσεων με την χρηση υπολογιστη για τα δεδομενα και συνιδητοποιησα οτι οι κατασκευαστριες εταιριες εχουν κανει το καλυτερο δυνατο.Απο εκει και περα οτι κανεις θα χασεις. Τωρα εχω ενα TDR 125 με 22 αλογα στον τροχο μετρημενα που αποφασισα να το βελτιωσω παλια.Εδω και 2 χρονια προσπαθω ακομα να το κανω να αποδοσει μεγιστα. Θυριδες συμφωνα με προγραμμα και στροφες που θελω, Εξατμηση με διαστασεις συμφωνα με λογισμικο, Βαλβιδες reed και μεγεθος συμφωνα με λογισμικο, Καρμπυρατερ μεγαλωμενο συμφωνα με μαθηματικα (απο 28 σε 30) Πιστονι τροποποιημενο με 145cc και ολα αυτα για 4-5 αλογα παραπανω.... Αν το ηξερα αυτο απο την αρχη θα εβαζα απλως μια μεγαλυτερη μηχανη επανω.... Αυτα παιδια,απλα ηθελα να σας θυμησω οτι τα αλογα που αναφερουν οι εταιριες αφορουν τον στροφαλο και οχι τον τροχο.Μονο με δυναμομετρηση μπορεις να δεις τα πραγματικα. Και επισης προσεχετε τις βελτιωσεις...Μην πειραζετε την μηχανη...Μια εξατμηση και πολυ ειναι. Νομίζω οτι τα παραλές... Από προσωπική αποψη και μόνο θα σου πω οτι ένα Ζ μάμα με ένα Ζ φτιαγμενό δεν εχεί καμία μα καμιά σχέση, εχω οδηγήσει Ζ με 27 αλογα στον τροχό δυναμομετρημένο στα 135cc παρακαλώ... αερόψυκτο! και μπορώ να σου πω πολύ απλά οτι ρίμαζε... δεν ισχύουν αυτά που λες. Ισως να μην έχεις τα σωστά προγράμματα και να κανείς κάτι λαθος... Φιλικα παντα Θες μου πεις λιγο φιλε μου πιο ειναι το λαθος εδω μιας και ψαχνω πολυ καιρο να το βρω? Εχω ψαξει και σε πολλα φορουμ αλλα δεν βρηκα λυση. Αν ειναι λαθος τα δεδομενα που σου βγαζει ο υπολογιστης που ειναι βασισμενα σε πολυπλοκα μαθηματικα τοτε ποιος ειναι ο σωστος?Ολα αυτα βασιζοντε σε 60 χρονια ερευνας και τεχνογνωσιας απο επιστημονες. Ισως ομως δεν εκανα κατι σωστα.Ισως ειναι και αλλα που θα πρεπει να γινουν. Αλλα θα σε παρακαλουσα αν εχεις να προτεινεις κατι τοτε πες μου για να τελειωνω με το μηχανακι. να πας το μηχανάκι σου σε εναν αξιόπιστο μάστορα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
anapospastos Δημ. August 4, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 4, 2007 Θες μου ............... με το μηχανακι. Θα ηθελα να μας εξηγησεις φιλε μου τι ακριβως εννοεις με αυτα που λες. Χρησιμοποιεις καποιο προγραμμα στο οποιο εισαγεις δεδομενα και συνδιαζεις χιλιοστα, καρμπυρατερ, θυριδες και ο, τι μπορεις να αλλαξεις στο μηχανακι για να πηγαινει καλυτερα? Για παραδειγμα το δικο μου normal δεν πηγαινε βημα και τωρα στα 57mm τρελαινεται στις ροπες χωρις καποια ιδιαιτερη μελετη. Το παν για μενα ειναι ο μαστορας. Παράθεση My name was Maemo, then it became Meego and now I'm getting a third one. I am Sailfish. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
XQzE Δημ. August 4, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 4, 2007 tha ithela na m pei kapios pou exei modenas dinamik an to mhxanaki meta apo kapia orismena xiliometra p.x meta tis 15 xiliades peftei h apodosh tou. nai h oxi kai kata poso? Egw ekana 1200 xiliometra kai efoson mou elegan kai ta paidia apo edw na piasw na to anoigw tou ta katsa kai to piga 140 xiliometra. Meta pou to eipa se ena paidi pou menei konta m tou lew epiasa 140 kai m leei ''To 2xrono etsi kai to pas tsita to katestrepses''.... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
biofotis Δημ. August 4, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 4, 2007 Θα ηθελα να μας εξηγησεις φιλε μου τι ακριβως εννοεις με αυτα που λες. Χρησιμοποιεις καποιο προγραμμα στο οποιο εισαγεις δεδομενα και συνδιαζεις χιλιοστα, καρμπυρατερ, θυριδες και ο, τι μπορεις να αλλαξεις στο μηχανακι για να πηγαινει καλυτερα? Για παραδειγμα το δικο μου normal δεν πηγαινε βημα και τωρα στα 57mm τρελαινεται στις ροπες χωρις καποια ιδιαιτερη μελετη. Το παν για μενα ειναι ο μαστορας. Λοιπον, Απο την bimotion προγραμματα για τις θυριδες,βαλβιδες reed,κεφαλη Για την εξατμηση Expansion Chamber designer Μπορει καποιος να μου συστηνει καλο μαστορα στην θεσσαλονικη που να σου δινει μαζι με την βελτιωση και δυναμομετρηση? Χμμμ...27 αλογα στον τροχο...μου φενεται δυσκολο να το πιστεψω γιατι ακομα και ενα aprilia rs125 βγαζει 26HP στον τροχο.Ειμαι πολυ περιεργος να δω το σχεδιαγραμμα υποδυναμης γιατι για να βγαζει τοσα αλογα θα πρεπει να εχει σηκωσει τις θυριδα εξαγωγης πολυ ψηλα με αποτελεσμα να μην τραβαει καθολου στα χαμηλα. Απλα ηθελα να τονισω πως οταν το παμε για βελτιωση και το περνουμε,πολλες φορες νομιζουμε οτι πηγαινει καλυτερα εξαιτιας του θορυβου που κανει και λογο το οτι δεν τραβαει σωστα στις χαμηλες με αποτελεσμα το αποτομο τραβηγμα στα ψηλα.Οπως πχ και σε ενα μηχανακι με YPVS αν το απενεργοποιησεις ενω η βαλβιδα ειναι ανοιχτη τοτε θα τραβαει μονο στις ψηλες με αποτελεσμα να σπινιαρει ο τροχος οταν πιασει τις στροφες που πρεπει. Και εγω παντα φιλικα μιλαω και γιαυτο ηθελα να κανω ποστ εδω μεσα γιατι οι ελληνες ειναι πολυ τσακαλια με τα διχρονα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bryan Δημ. August 4, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 4, 2007 Λάθος! Αυτό είναι οι έννοια της λάθος βελτίωσης. Υπάρχει και η σωστή βελτίωση που ελάχιστη ξέρουν να την κάνουν....;) Ναι.. Σίγουρα...!!!! Είναι μυστικό που δεν μπορεί κανένας άλλος να το βρει και πάει από στόμα σε στόμα.. Και από γενιά σε γενιά.. Άντε βρε συνέλθετε λιγάκι..!! Όπως ένας γνωστός μου.. Έστειλε το typhoon για 200αρι και του άφησαν τις θυρίδες στο ίδιο ύψος και άλλαξαν μόνο μέγεθος..!! ΕΛΕΟΣ πια..!! (Αυτό το έκανε ένα απο τα καλύτερα μαστόρια της θεσ/νικής και του είπε ότι με αυτές τις προδιαγραφές τα κατεβάζει dragster τα μηχανάκια του αυτός..!!! Όσο για το θόρυβο και την απότομη ροπή στα ψηλά biofotis.. ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΚΙΟ..!!! Και όπως έχω ξαναπεί .. Καμιά φορά η αίσθηση της επιτάχυνσης - ταχύτητας είναι αντίθετη με το χρονόμετρο............. Παράθεση To Townmate μου...............!!!!!!!!! http://www.shareapic.net/preview3/007640709.jpg Video: Εικόνες: http://www.shareapic.net/content.php?gid=305169&owner=lapator Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
GreddyRx7 Δημ. August 5, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 5, 2007 Λοιπον, Απο την bimotion προγραμματα για τις θυριδες,βαλβιδες reed,κεφαλη Για την εξατμηση Expansion Chamber designer Μπορει καποιος να μου συστηνει καλο μαστορα στην θεσσαλονικη που να σου δινει μαζι με την βελτιωση και δυναμομετρηση? Χμμμ...27 αλογα στον τροχο...μου φενεται δυσκολο να το πιστεψω γιατι ακομα και ενα aprilia rs125 βγαζει 26HP στον τροχο.Ειμαι πολυ περιεργος να δω το σχεδιαγραμμα υποδυναμης γιατι για να βγαζει τοσα αλογα θα πρεπει να εχει σηκωσει τις θυριδα εξαγωγης πολυ ψηλα με αποτελεσμα να μην τραβαει καθολου στα χαμηλα. Απλα ηθελα να τονισω πως οταν το παμε για βελτιωση και το περνουμε,πολλες φορες νομιζουμε οτι πηγαινει καλυτερα εξαιτιας του θορυβου που κανει και λογο το οτι δεν τραβαει σωστα στις χαμηλες με αποτελεσμα το αποτομο τραβηγμα στα ψηλα.Οπως πχ και σε ενα μηχανακι με YPVS αν το απενεργοποιησεις ενω η βαλβιδα ειναι ανοιχτη τοτε θα τραβαει μονο στις ψηλες με αποτελεσμα να σπινιαρει ο τροχος οταν πιασει τις στροφες που πρεπει. Και εγω παντα φιλικα μιλαω και γιαυτο ηθελα να κανω ποστ εδω μεσα γιατι οι ελληνες ειναι πολυ τσακαλια με τα διχρονα Τα έχεις αγοράσει αυτά τα προγράμματα? Πάντως μπράβο και μόνο που τα ξέρεις! Ελάχιστοι τα γνωρίζουν αυτά τα προγράμματα! Ναι.. Σίγουρα...!!!! Είναι μυστικό που δεν μπορεί κανένας άλλος να το βρει και πάει από στόμα σε στόμα.. Και από γενιά σε γενιά.. Άντε βρε συνέλθετε λιγάκι..!! Όπως ένας γνωστός μου.. Έστειλε το typhoon για 200αρι και του άφησαν τις θυρίδες στο ίδιο ύψος και άλλαξαν μόνο μέγεθος..!! ΕΛΕΟΣ πια..!! (Αυτό το έκανε ένα απο τα καλύτερα μαστόρια της θεσ/νικής και του είπε ότι με αυτές τις προδιαγραφές τα κατεβάζει dragster τα μηχανάκια του αυτός..!!! Όσο για το θόρυβο και την απότομη ροπή στα ψηλά biofotis.. ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΚΙΟ..!!! Και όπως έχω ξαναπεί .. Καμιά φορά η αίσθηση της επιτάχυνσης - ταχύτητας είναι αντίθετη με το χρονόμετρο............. Και όμως καλά έκανε γιατί άμα τις ανέβαζε πιο ψηλά δέν θα ξεκινούσε καλά...Scooter είναι...:cool: Παράθεση Ναι..Είμαι αιμοδότης... 2006 Modenas Dinamik 71mm.... 1998 Seat Ibiza S4 Turbo 1992 Suzuki RGV-Γ 250cc 2001 Suzuki FX 68.5mm Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
biofotis Δημ. August 5, 2007 Κοινοποίηση Δημ. August 5, 2007 GreddyRx7 απο οτι θυμαμαι σε εχω δει και στο 2strokers οποτε αν κοιταξεις το TDR 145 problem στα μηχανολογικα θα δεις και το λινκ που εχω δωσει για τον σχεδιασμο εξατμησης.Για την εξατμηση ειναι δωρεαν αυτα που βρηκα.Οσον αφορα τα αλλα τις bimotion τα ειχα βρει πριν 3 χρονια αλλα τωρα τα πουλαει εναντι 50 ευρω. Αν δεν πειραχτει ο χρονισμος των θυριδων τοτε θα ανεβει λιγο η ιπποδυναμη στα χαμηλα αλλα στις ψηλες θα χασεις.Εχω μια δυναμομετρηση στα χερια μου απο το δικο μου το Ζ σε συγκριση με ενα Ζ special.Δεν ξερω τι ειχε κανει ο τυπος απλα μου το εβαλε σαν γραφικη διπλα στην δικια μου.Το special εβγαζε 22.5 αλογα αλλα στις χαμηλες το μανισιο δικο μου τραβουσε πιο πολυ και πιο ομαλα. Γενικα βελτιωση καλη υπαρχη αλλα παντα θα χασεις κατι.Οτι και αν γινει στην μηχανη πρεπει να γινει σωστα και απο μαστορες οι οποιοι ξερουν πολυ καλα τι κανουν.Τους μονους που υποστιριζω ειναι μερικοι στο εξωτερικο οι οποιοι χρησιμοποιουν υπολογιστες και εχουν τελεια μηχανηματα.Αλλα ζητανε πολλα λεφτα. Γιαυτο κατεληξα στην αλλαγη της μηχανης απλα...Που με πιο λιγα λεφτα θα εχεις μια αξιοπιστη μηχανη(δεν ξερω για τα υπολοιπα) και με πολυ περισσοτερα αλογα.Τωρα εγω ψαχνω να βρω μηχανη απο TDR250 που βγαζει 47 αλογα στον τροχο για να την βαλω στο TDR μου που εχει deltabox πλαισιο. (αν εχει καποιος κανενα πεταμενο TDR250 ας μου πει:happy:) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.