Jump to content

[MOTO] Modenas Dinamik 125


nmk1988
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Υδροψυχτο δεν ειναι?

Εχει και βεντιλατερ δηλ?

 

ydropsyxto me vyntilater.i moni vlakeia einai pos dn exei manivela...an kai dn einai injection me karmp. einai

Heaven Holds A Sense Of Wonder

And I Wanted To Believe That I'd Get Caught Up

When The Rage In Me Subsides

In This White Wave

I Am Sinking In This Silence

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 6,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

oxi perimene os ta 2000xiliometra kai meta anikse to.fisika 8a to patisis tora pio poli apo 80 min fowase dn 8a pa8ei tpt kai afta pou sou lene blakies einai,.
Link to comment
Share on other sites

file afou eftases ta 1000xiliometra kai to pigenes siga tora arxina kai pies tou to aima.min fowase.ego apo ta 350xiliometra stamatisa na to strono kai tou epina to aima kanonikotata kai tora exo ftasei 7500xiliometra dixos to paramikro prowlima
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα θα πηγαινει το μηχανακι..

Και 1000 km ειναι παρα πολλα ηρθε η ωρα να το ανοιξεις!!

Link to comment
Share on other sites

PO po tou skasa to gkazi stin 3h 4h 5h taxititita kai to mhxanaki pianei treles ropes apisteuto gkazi. PIga kontra extes me ena innova 57 xiliosta koloftiagmeno kai stin 1h kontra efage 7 mhxanakia sthn 2h pou odhgise ena alo atomo to opio eitan 55 kila:blink: mou ekatse 3 mhxanakia. Lete na mou parousiasi problimata epeidi to anoiksa sxetika nwris? MOu lene oti ithele kialo strwsimo:(
Link to comment
Share on other sites

Ειχα και εγω ενα Ζ125 παλια και το ειχα κανει δυναμομετρηση. Βγαζει ακριβως 14,5 αλογα.Ηταν αψογα στρωμενο και τοσο λεει και η μετρηση μοτο απο το περιοδικο.Τα 17 αλογα που διαφιμιζει η Yamaha προφανως θα ειναι στον στροφαλο που δεν εχει καμια σημασια για τις επιδοσεις.Ενας αεροψυκτος κινητηρας 125 κυβικων δεν μπορει να βγαλει πανω απο 16 αλογα.

Και προσοχη στις βελτιωσεις....Κρατηστε τα μαμα γιατι πολλες φορες νομιζεις οτι τα βελτιωνεις και μετα πηγαινουν χειροτερα απλα με περισσοτερο θορυβο.Εχω ασχοληθει προσωπικα πολλα χρονια με το θεμα των βελτιωσεων με την χρηση υπολογιστη για τα δεδομενα και συνιδητοποιησα οτι οι κατασκευαστριες εταιριες εχουν κανει το καλυτερο δυνατο.Απο εκει και περα οτι κανεις θα χασεις.

Τωρα εχω ενα TDR 125 με 22 αλογα στον τροχο μετρημενα που αποφασισα να το βελτιωσω παλια.Εδω και 2 χρονια προσπαθω ακομα να το κανω να αποδοσει μεγιστα.

Θυριδες συμφωνα με προγραμμα και στροφες που θελω,

Εξατμηση με διαστασεις συμφωνα με λογισμικο,

Βαλβιδες reed και μεγεθος συμφωνα με λογισμικο,

Καρμπυρατερ μεγαλωμενο συμφωνα με μαθηματικα (απο 28 σε 30)

Πιστονι τροποποιημενο με 145cc

και ολα αυτα για 4-5 αλογα παραπανω....

Αν το ηξερα αυτο απο την αρχη θα εβαζα απλως μια μεγαλυτερη μηχανη επανω....

Αυτα παιδια,απλα ηθελα να σας θυμησω οτι τα αλογα που αναφερουν οι εταιριες αφορουν τον στροφαλο και οχι τον τροχο.Μονο με δυναμομετρηση μπορεις να δεις τα πραγματικα.

Και επισης προσεχετε τις βελτιωσεις...Μην πειραζετε την μηχανη...Μια εξατμηση και πολυ ειναι.

Link to comment
Share on other sites

Ειχα και εγω ενα Ζ125 παλια και το ειχα κανει δυναμομετρηση. Βγαζει ακριβως 14,5 αλογα.Ηταν αψογα στρωμενο και τοσο λεει και η μετρηση μοτο απο το περιοδικο.Τα 17 αλογα που διαφιμιζει η Yamaha προφανως θα ειναι στον στροφαλο που δεν εχει καμια σημασια για τις επιδοσεις.Ενας αεροψυκτος κινητηρας 125 κυβικων δεν μπορει να βγαλει πανω απο 16 αλογα.

Και προσοχη στις βελτιωσεις....Κρατηστε τα μαμα γιατι πολλες φορες νομιζεις οτι τα βελτιωνεις και μετα πηγαινουν χειροτερα απλα με περισσοτερο θορυβο.Εχω ασχοληθει προσωπικα πολλα χρονια με το θεμα των βελτιωσεων με την χρηση υπολογιστη για τα δεδομενα και συνιδητοποιησα οτι οι κατασκευαστριες εταιριες εχουν κανει το καλυτερο δυνατο.Απο εκει και περα οτι κανεις θα χασεις.

Τωρα εχω ενα TDR 125 με 22 αλογα στον τροχο μετρημενα που αποφασισα να το βελτιωσω παλια.Εδω και 2 χρονια προσπαθω ακομα να το κανω να αποδοσει μεγιστα.

Θυριδες συμφωνα με προγραμμα και στροφες που θελω,

Εξατμηση με διαστασεις συμφωνα με λογισμικο,

Βαλβιδες reed και μεγεθος συμφωνα με λογισμικο,

Καρμπυρατερ μεγαλωμενο συμφωνα με μαθηματικα (απο 28 σε 30)

Πιστονι τροποποιημενο με 145cc

και ολα αυτα για 4-5 αλογα παραπανω....

Αν το ηξερα αυτο απο την αρχη θα εβαζα απλως μια μεγαλυτερη μηχανη επανω....

Αυτα παιδια,απλα ηθελα να σας θυμησω οτι αλλα τα αλογα που αναφερουν οι εταιριες και αλλα ειναι τα πραγματικα.

Και επισης προσεχετε τις βελτιωσεις...Μην πειραζετε την μηχανη...Μια εξατμηση καλα ειναι.

Ναι και ένας που δεν κάνει οτι ΝΑΝΑΙ...!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Στα μαυρα πλαστικα μονο οχι στο χρωμα..

Δεν χαλαει ισα ισα που το προστατευει αλλα μονο στα μαυρα το ξαναλεω..

Link to comment
Share on other sites

Ειχα και εγω ενα Ζ125 παλια και το ειχα κανει δυναμομετρηση. Βγαζει ακριβως 14,5 αλογα.Ηταν αψογα στρωμενο και τοσο λεει και η μετρηση μοτο απο το περιοδικο.Τα 17 αλογα που διαφιμιζει η Yamaha προφανως θα ειναι στον στροφαλο που δεν εχει καμια σημασια για τις επιδοσεις.Ενας αεροψυκτος κινητηρας 125 κυβικων δεν μπορει να βγαλει πανω απο 16 αλογα.

Και προσοχη στις βελτιωσεις....Κρατηστε τα μαμα γιατι πολλες φορες νομιζεις οτι τα βελτιωνεις και μετα πηγαινουν χειροτερα απλα με περισσοτερο θορυβο.Εχω ασχοληθει προσωπικα πολλα χρονια με το θεμα των βελτιωσεων με την χρηση υπολογιστη για τα δεδομενα και συνιδητοποιησα οτι οι κατασκευαστριες εταιριες εχουν κανει το καλυτερο δυνατο.Απο εκει και περα οτι κανεις θα χασεις.

Τωρα εχω ενα TDR 125 με 22 αλογα στον τροχο μετρημενα που αποφασισα να το βελτιωσω παλια.Εδω και 2 χρονια προσπαθω ακομα να το κανω να αποδοσει μεγιστα.

Θυριδες συμφωνα με προγραμμα και στροφες που θελω,

Εξατμηση με διαστασεις συμφωνα με λογισμικο,

Βαλβιδες reed και μεγεθος συμφωνα με λογισμικο,

Καρμπυρατερ μεγαλωμενο συμφωνα με μαθηματικα (απο 28 σε 30)

Πιστονι τροποποιημενο με 145cc

και ολα αυτα για 4-5 αλογα παραπανω....

Αν το ηξερα αυτο απο την αρχη θα εβαζα απλως μια μεγαλυτερη μηχανη επανω....

Αυτα παιδια,απλα ηθελα να σας θυμησω οτι τα αλογα που αναφερουν οι εταιριες αφορουν τον στροφαλο και οχι τον τροχο.Μονο με δυναμομετρηση μπορεις να δεις τα πραγματικα.

Και επισης προσεχετε τις βελτιωσεις...Μην πειραζετε την μηχανη...Μια εξατμηση και πολυ ειναι.

 

Λάθος! Αυτό είναι οι έννοια της λάθος βελτίωσης. Υπάρχει και η σωστή βελτίωση που ελάχιστη ξέρουν να την κάνουν....;)

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Θες μου πεις λιγο φιλε μου πιο ειναι το λαθος εδω μιας και ψαχνω πολυ καιρο να το βρω? Εχω ψαξει και σε πολλα φορουμ αλλα δεν βρηκα λυση.

Αν ειναι λαθος τα δεδομενα που σου βγαζει ο υπολογιστης που ειναι βασισμενα σε πολυπλοκα μαθηματικα τοτε ποιος ειναι ο σωστος?Ολα αυτα βασιζοντε σε 60 χρονια ερευνας και τεχνογνωσιας απο επιστημονες.

Ισως ομως δεν εκανα κατι σωστα.Ισως ειναι και αλλα που θα πρεπει να γινουν.

Αλλα θα σε παρακαλουσα αν εχεις να προτεινεις κατι τοτε πες μου για να τελειωνω με το μηχανακι.

Link to comment
Share on other sites

Θες μου πεις λιγο φιλε μου πιο ειναι το λαθος εδω μιας και ψαχνω πολυ καιρο να το βρω? Εχω ψαξει και σε πολλα φορουμ αλλα δεν βρηκα λυση.

Αν ειναι λαθος τα δεδομενα που σου βγαζει ο υπολογιστης που ειναι βασισμενα σε πολυπλοκα μαθηματικα τοτε ποιος ειναι ο σωστος?Ολα αυτα βασιζοντε σε 60 χρονια ερευνας και τεχνογνωσιας απο επιστημονες.

Ισως ομως δεν εκανα κατι σωστα.Ισως ειναι και αλλα που θα πρεπει να γινουν.

Αλλα θα σε παρακαλουσα αν εχεις να προτεινεις κατι τοτε πες μου για να τελειωνω με το μηχανακι.

 

Στείλε μου με pm τι έχεις κάνει ακριβώς με το μιχανάκι σου μήπως και βγάλουμε άκρη.

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Ειχα και εγω ενα Ζ125 παλια και το ειχα κανει δυναμομετρηση. Βγαζει ακριβως 14,5 αλογα.Ηταν αψογα στρωμενο και τοσο λεει και η μετρηση μοτο απο το περιοδικο.Τα 17 αλογα που διαφιμιζει η Yamaha προφανως θα ειναι στον στροφαλο που δεν εχει καμια σημασια για τις επιδοσεις.Ενας αεροψυκτος κινητηρας 125 κυβικων δεν μπορει να βγαλει πανω απο 16 αλογα.

Και προσοχη στις βελτιωσεις....Κρατηστε τα μαμα γιατι πολλες φορες νομιζεις οτι τα βελτιωνεις και μετα πηγαινουν χειροτερα απλα με περισσοτερο θορυβο.Εχω ασχοληθει προσωπικα πολλα χρονια με το θεμα των βελτιωσεων με την χρηση υπολογιστη για τα δεδομενα και συνιδητοποιησα οτι οι κατασκευαστριες εταιριες εχουν κανει το καλυτερο δυνατο.Απο εκει και περα οτι κανεις θα χασεις.

Τωρα εχω ενα TDR 125 με 22 αλογα στον τροχο μετρημενα που αποφασισα να το βελτιωσω παλια.Εδω και 2 χρονια προσπαθω ακομα να το κανω να αποδοσει μεγιστα.

Θυριδες συμφωνα με προγραμμα και στροφες που θελω,

Εξατμηση με διαστασεις συμφωνα με λογισμικο,

Βαλβιδες reed και μεγεθος συμφωνα με λογισμικο,

Καρμπυρατερ μεγαλωμενο συμφωνα με μαθηματικα (απο 28 σε 30)

Πιστονι τροποποιημενο με 145cc

και ολα αυτα για 4-5 αλογα παραπανω....

Αν το ηξερα αυτο απο την αρχη θα εβαζα απλως μια μεγαλυτερη μηχανη επανω....

Αυτα παιδια,απλα ηθελα να σας θυμησω οτι τα αλογα που αναφερουν οι εταιριες αφορουν τον στροφαλο και οχι τον τροχο.Μονο με δυναμομετρηση μπορεις να δεις τα πραγματικα.

Και επισης προσεχετε τις βελτιωσεις...Μην πειραζετε την μηχανη...Μια εξατμηση και πολυ ειναι.

 

Νομίζω οτι τα παραλές... Από προσωπική αποψη και μόνο θα σου πω οτι ένα Ζ μάμα με ένα Ζ φτιαγμενό δεν εχεί καμία μα καμιά σχέση, εχω οδηγήσει Ζ με 27 αλογα στον τροχό δυναμομετρημένο στα 135cc παρακαλώ... αερόψυκτο! και μπορώ να σου πω πολύ απλά οτι ρίμαζε... δεν ισχύουν αυτά που λες. Ισως να μην έχεις τα σωστά προγράμματα και να κανείς κάτι λαθος... Φιλικα παντα

 

Θες μου πεις λιγο φιλε μου πιο ειναι το λαθος εδω μιας και ψαχνω πολυ καιρο να το βρω? Εχω ψαξει και σε πολλα φορουμ αλλα δεν βρηκα λυση.

Αν ειναι λαθος τα δεδομενα που σου βγαζει ο υπολογιστης που ειναι βασισμενα σε πολυπλοκα μαθηματικα τοτε ποιος ειναι ο σωστος?Ολα αυτα βασιζοντε σε 60 χρονια ερευνας και τεχνογνωσιας απο επιστημονες.

Ισως ομως δεν εκανα κατι σωστα.Ισως ειναι και αλλα που θα πρεπει να γινουν.

Αλλα θα σε παρακαλουσα αν εχεις να προτεινεις κατι τοτε πες μου για να τελειωνω με το μηχανακι.

 

να πας το μηχανάκι σου σε εναν αξιόπιστο μάστορα...

Link to comment
Share on other sites

Θες μου ............... με το μηχανακι.

 

Θα ηθελα να μας εξηγησεις φιλε μου τι ακριβως εννοεις με αυτα που λες. Χρησιμοποιεις καποιο προγραμμα στο οποιο εισαγεις δεδομενα και συνδιαζεις χιλιοστα, καρμπυρατερ, θυριδες και ο, τι μπορεις να αλλαξεις στο μηχανακι για να πηγαινει καλυτερα? Για παραδειγμα το δικο μου normal δεν πηγαινε βημα και τωρα στα 57mm τρελαινεται στις ροπες χωρις καποια ιδιαιτερη μελετη. Το παν για μενα ειναι ο μαστορας.

My name was Maemo, then it became Meego and now I'm getting a third one. I am Sailfish.
Link to comment
Share on other sites

tha ithela na m pei kapios pou exei modenas dinamik an to mhxanaki meta apo kapia orismena xiliometra p.x meta tis 15 xiliades peftei h apodosh tou. nai h oxi kai kata poso? Egw ekana 1200 xiliometra kai efoson mou elegan kai ta paidia apo edw na piasw na to anoigw tou ta katsa kai to piga 140 xiliometra. Meta pou to eipa se ena paidi pou menei konta m tou lew epiasa 140 kai m leei ''To 2xrono etsi kai to pas tsita to katestrepses''....
Link to comment
Share on other sites

Θα ηθελα να μας εξηγησεις φιλε μου τι ακριβως εννοεις με αυτα που λες. Χρησιμοποιεις καποιο προγραμμα στο οποιο εισαγεις δεδομενα και συνδιαζεις χιλιοστα, καρμπυρατερ, θυριδες και ο, τι μπορεις να αλλαξεις στο μηχανακι για να πηγαινει καλυτερα? Για παραδειγμα το δικο μου normal δεν πηγαινε βημα και τωρα στα 57mm τρελαινεται στις ροπες χωρις καποια ιδιαιτερη μελετη. Το παν για μενα ειναι ο μαστορας.

 

Λοιπον,

Απο την bimotion προγραμματα για τις θυριδες,βαλβιδες reed,κεφαλη

Για την εξατμηση Expansion Chamber designer

Μπορει καποιος να μου συστηνει καλο μαστορα στην θεσσαλονικη που να σου δινει μαζι με την βελτιωση και δυναμομετρηση?

Χμμμ...27 αλογα στον τροχο...μου φενεται δυσκολο να το πιστεψω γιατι ακομα και ενα aprilia rs125 βγαζει 26HP στον τροχο.Ειμαι πολυ περιεργος να δω το σχεδιαγραμμα υποδυναμης γιατι για να βγαζει τοσα αλογα θα πρεπει να εχει σηκωσει τις θυριδα εξαγωγης πολυ ψηλα με αποτελεσμα να μην τραβαει καθολου στα χαμηλα.

Απλα ηθελα να τονισω πως οταν το παμε για βελτιωση και το περνουμε,πολλες φορες νομιζουμε οτι πηγαινει καλυτερα εξαιτιας του θορυβου που κανει και λογο το οτι δεν τραβαει σωστα στις χαμηλες με αποτελεσμα το αποτομο τραβηγμα στα ψηλα.Οπως πχ και σε ενα μηχανακι με YPVS αν το απενεργοποιησεις ενω η βαλβιδα ειναι ανοιχτη τοτε θα τραβαει μονο στις ψηλες με αποτελεσμα να σπινιαρει ο τροχος οταν πιασει τις στροφες που πρεπει.

Και εγω παντα φιλικα μιλαω και γιαυτο ηθελα να κανω ποστ εδω μεσα γιατι οι ελληνες ειναι πολυ τσακαλια με τα διχρονα

Link to comment
Share on other sites

Λάθος! Αυτό είναι οι έννοια της λάθος βελτίωσης. Υπάρχει και η σωστή βελτίωση που ελάχιστη ξέρουν να την κάνουν....;)

Ναι.. Σίγουρα...!!!! Είναι μυστικό που δεν μπορεί κανένας άλλος να το βρει και πάει από στόμα σε στόμα.. Και από γενιά σε γενιά.. Άντε βρε συνέλθετε λιγάκι..!!

Όπως ένας γνωστός μου.. Έστειλε το typhoon για 200αρι και του άφησαν τις θυρίδες στο ίδιο ύψος και άλλαξαν μόνο μέγεθος..!! ΕΛΕΟΣ πια..!! (Αυτό το έκανε ένα απο τα καλύτερα μαστόρια της θεσ/νικής και του είπε ότι με αυτές τις προδιαγραφές τα κατεβάζει dragster τα μηχανάκια του αυτός..!!!

 

Όσο για το θόρυβο και την απότομη ροπή στα ψηλά biofotis.. ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΚΙΟ..!!! Και όπως έχω ξαναπεί .. Καμιά φορά η αίσθηση της επιτάχυνσης - ταχύτητας είναι αντίθετη με το χρονόμετρο.............

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον,

Απο την bimotion προγραμματα για τις θυριδες,βαλβιδες reed,κεφαλη

Για την εξατμηση Expansion Chamber designer

Μπορει καποιος να μου συστηνει καλο μαστορα στην θεσσαλονικη που να σου δινει μαζι με την βελτιωση και δυναμομετρηση?

Χμμμ...27 αλογα στον τροχο...μου φενεται δυσκολο να το πιστεψω γιατι ακομα και ενα aprilia rs125 βγαζει 26HP στον τροχο.Ειμαι πολυ περιεργος να δω το σχεδιαγραμμα υποδυναμης γιατι για να βγαζει τοσα αλογα θα πρεπει να εχει σηκωσει τις θυριδα εξαγωγης πολυ ψηλα με αποτελεσμα να μην τραβαει καθολου στα χαμηλα.

Απλα ηθελα να τονισω πως οταν το παμε για βελτιωση και το περνουμε,πολλες φορες νομιζουμε οτι πηγαινει καλυτερα εξαιτιας του θορυβου που κανει και λογο το οτι δεν τραβαει σωστα στις χαμηλες με αποτελεσμα το αποτομο τραβηγμα στα ψηλα.Οπως πχ και σε ενα μηχανακι με YPVS αν το απενεργοποιησεις ενω η βαλβιδα ειναι ανοιχτη τοτε θα τραβαει μονο στις ψηλες με αποτελεσμα να σπινιαρει ο τροχος οταν πιασει τις στροφες που πρεπει.

Και εγω παντα φιλικα μιλαω και γιαυτο ηθελα να κανω ποστ εδω μεσα γιατι οι ελληνες ειναι πολυ τσακαλια με τα διχρονα

 

Τα έχεις αγοράσει αυτά τα προγράμματα? Πάντως μπράβο και μόνο που τα ξέρεις! Ελάχιστοι τα γνωρίζουν αυτά τα προγράμματα!

 

Ναι.. Σίγουρα...!!!! Είναι μυστικό που δεν μπορεί κανένας άλλος να το βρει και πάει από στόμα σε στόμα.. Και από γενιά σε γενιά.. Άντε βρε συνέλθετε λιγάκι..!!

Όπως ένας γνωστός μου.. Έστειλε το typhoon για 200αρι και του άφησαν τις θυρίδες στο ίδιο ύψος και άλλαξαν μόνο μέγεθος..!! ΕΛΕΟΣ πια..!! (Αυτό το έκανε ένα απο τα καλύτερα μαστόρια της θεσ/νικής και του είπε ότι με αυτές τις προδιαγραφές τα κατεβάζει dragster τα μηχανάκια του αυτός..!!!

 

Όσο για το θόρυβο και την απότομη ροπή στα ψηλά biofotis.. ΕΧΕΙΣ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΚΙΟ..!!! Και όπως έχω ξαναπεί .. Καμιά φορά η αίσθηση της επιτάχυνσης - ταχύτητας είναι αντίθετη με το χρονόμετρο.............

 

Και όμως καλά έκανε γιατί άμα τις ανέβαζε πιο ψηλά δέν θα ξεκινούσε καλά...Scooter είναι...:cool:

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

GreddyRx7 απο οτι θυμαμαι σε εχω δει και στο 2strokers οποτε αν κοιταξεις το TDR 145 problem στα μηχανολογικα θα δεις και το λινκ που εχω δωσει για τον σχεδιασμο εξατμησης.Για την εξατμηση ειναι δωρεαν αυτα που βρηκα.Οσον αφορα τα αλλα τις bimotion τα ειχα βρει πριν 3 χρονια αλλα τωρα τα πουλαει εναντι 50 ευρω.

Αν δεν πειραχτει ο χρονισμος των θυριδων τοτε θα ανεβει λιγο η ιπποδυναμη στα χαμηλα αλλα στις ψηλες θα χασεις.Εχω μια δυναμομετρηση στα χερια μου απο το δικο μου το Ζ σε συγκριση με ενα Ζ special.Δεν ξερω τι ειχε κανει ο τυπος απλα μου το εβαλε σαν γραφικη διπλα στην δικια μου.Το special εβγαζε 22.5 αλογα αλλα στις χαμηλες το μανισιο δικο μου τραβουσε πιο πολυ και πιο ομαλα.

Γενικα βελτιωση καλη υπαρχη αλλα παντα θα χασεις κατι.Οτι και αν γινει στην μηχανη πρεπει να γινει σωστα και απο μαστορες οι οποιοι ξερουν πολυ καλα τι κανουν.Τους μονους που υποστιριζω ειναι μερικοι στο εξωτερικο οι οποιοι χρησιμοποιουν υπολογιστες και εχουν τελεια μηχανηματα.Αλλα ζητανε πολλα λεφτα.

Γιαυτο κατεληξα στην αλλαγη της μηχανης απλα...Που με πιο λιγα λεφτα θα εχεις μια αξιοπιστη μηχανη(δεν ξερω για τα υπολοιπα) και με πολυ περισσοτερα αλογα.Τωρα εγω ψαχνω να βρω μηχανη απο TDR250 που βγαζει 47 αλογα στον τροχο για να την βαλω στο TDR μου που εχει deltabox πλαισιο.

(αν εχει καποιος κανενα πεταμενο TDR250 ας μου πει:happy:)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...