Jump to content

DSLnet by Vivodi


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Κι εγω. Ενω κατεβαζα με νορμαλ ταχυτητες 26KB/s τωρα τελευταια δεν παει πανω απο 15 :mad: . Γαμω τη βιβοντι μου :mad:

Ανταλλακτήριο προγνωστικών στοιχήματος ποδοσφαίρου. Από τον παίκτη, για τον παίκτη!

http://www.progno.gr ;)

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 1,6χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eγώ παραμένω πάντα σταθερός, 5-6 ΚΒ/sec και στην γρηγορότερη και πιό σπάνια (πολύ σπάνια θα έλεγα) περίπτωση 10....Eύγε vivodi με τις αναβαθμίσεις σου και την κορυφαία σου τεχνολογία αιχμής... :w00t:

 

Κατάφερες να βάλεις σε όλους τα γυαλιά.... :shock: :geek:

Link to comment
Share on other sites

Για να σας κάνω να χαρείτε σας ενημερώνω ότι το call center μόλις με ενημέρωσε [εν μέσω χριστο-παναγίων και τρισαγίων] οτι από αύριο ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΘIΣΤΑΤΑΙ η βλάβη σιγά-σιγά σε όλες τις περιοχές.

Είναι πολύ πιθανόν σε λίγες μέρες να σας γράφω από το φόρουμ της Forthnet κι ας χάσω το ξέσκισμα στο σταθερό λόγω τσαμπέ αστικών και υπεραστικών της Βοδι.

Link to comment
Share on other sites

Για να σας κάνω να χαρείτε σας ενημερώνω ότι το call center μόλις με ενημέρωσε [εν μέσω χριστο-παναγίων και τρισαγίων] οτι από αύριο ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΑΘIΣΤΑΤΑΙ η βλάβη σιγά-σιγά σε όλες τις περιοχές.

Είναι πολύ πιθανόν σε λίγες μέρες να σας γράφω από το φόρουμ της Forthnet κι ας χάσω το ξέσκισμα στο σταθερό λόγω τσαμπέ αστικών και υπεραστικών της Βοδι.

 

Το θέμα αποκατάστασης των βλαβών το ακούμε μήνες τώρα.

Μηπως η vivodi πάει για φουντο και γι'αυτό δεν επενδύει;

Link to comment
Share on other sites

...Μηπως η vivodi πάει για φουντο και γι'αυτό δεν επενδύει;

Εδώ... γελάνε! :lol:

Η απάντηση... στο προσεχές μέλλον, σε πράξεις! :)

...Το επενδυτικό πρόγραμμα της Vivo έχει δημοσιευθεί και... προχωρά! :alien:

 

Η περιβόητη αναβάθμιση ... ολοκληρώνεται σύμφωνα με πληροφορίες σε 3/4 εργάσιμες ημέρες... ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ 29/3, όπως είχε εξάλλου υποσχεθεί η εταιρία, ξεκίνησε η "τελική αποκατάσταση" των προβληματικών "περιοχών DSL".

 

Δεν είναι δυνατό, ΟΛΟΙ οι συνδρομητές - ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ - να "δουν" αυτή τη βελτίωση. Υπομονή... :(

 

( ΕΛΠΙΖΩ ΑΠΟ ΔΕΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΩ ΞΑΝΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ... για να δούμε! ΑΚΟΥΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ????????????????? :worry: )

Link to comment
Share on other sites

Η περιβόητη αναβάθμιση είχε καταληκτική ημερομηνία σήμερα (με αρχική ημερομηνία οριστικής επίλυσης τις αρχές Ιανουαρίου και αναβολή κάθε εβδομάδα από τότε :p).

 

Η ταχύτητα download από τα sites του εξωτερικού σήμερα παραμένει στα 6kb/s (DSLnet 256 - κόμβος Vivodi). :lol:

 

Και έχουν περάσει 3,5 μήνες :!: από την εμφάνιση του προβλήματος :lol:

Link to comment
Share on other sites

Η περιβόητη αναβάθμιση είχε καταληκτική ημερομηνία σήμερα (με αρχική ημερομηνία οριστικής επίλυσης τις αρχές Ιανουαρίου και αναβολή κάθε εβδομάδα από τότε :p).

 

Η ταχύτητα download από τα sites του εξωτερικού σήμερα παραμένει στα 6kb/s (DSLnet 256 - κόμβος Vivodi). :lol:

 

Και έχουν περάσει 3,5 μήνες :!: από την εμφάνιση του προβλήματος :lol:

 

Δεν είναι και λίγοι 3,5 μήνες.

Υπάρχει τελικά κανένας που τελικά να μήν πλήρωσε τα πάγια για την... μη-παροχή υπηρεσίας;

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι και λίγοι 3,5 μήνες.

Υπάρχει τελικά κανένας που τελικά να μήν πλήρωσε τα πάγια για την... μη-παροχή υπηρεσίας;

 

Αγαπητοί μου,

ο κόμβος Πατησίων γμθηκε από 3/11 και ακόμα σούρνεται.

Αν μετρήσετε, είναι σχεδόν 5 μήνες.

 

Κύριε teleps,

εγώ ως παιδί φρονίμων, δεν έχω πληρώσει ούτε τον 11ο , ούτε τους επόμενους μήνες αλλά έχω φάει τη ζωή μου στα τηλέφωνα & φαξ με την καταραμένη και στις καταγγελίες στην ΕΕΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

Υπάρχει τελικά κανένας που τελικά να μήν πλήρωσε τα πάγια για την... μη-παροχή υπηρεσίας;
ο επόμενος και ο μεθεπόμενος λογαριασμός δε θα έχουν πάγια έχουν πει και ναι από ότι φαίνεται θα γίνει, γιατί παρόλο που δεν έχουν φτάσει οι λογαριασμοί, στο ebill, φαίνεται να πληρώνω μόνο το πάγιο του dslphone.

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

ο επόμενος και ο μεθεπόμενος λογαριασμός δε θα έχουν πάγια έχουν πει και ναι από ότι φαίνεται θα γίνει, γιατί παρόλο που δεν έχουν φτάσει οι λογαριασμοί, στο ebill, φαίνεται να πληρώνω μόνο το πάγιο του dslphone.

 

Στο ebill τι πρέπει να εισάγεις σαν username & password? Γιατί τα κλασικά δε τα δέχεται και στο CC της Vivodi δεν ήξεραν. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να είσαι συνδρομητής σταθερής μέσω 1780 ή μέσω DSLphone για να μπεις στο e-bill.

Πάντως εμένα λογαρισμός δε μου ήρθε ακόμα για το Μάρτη.

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Συνδρομητής σταθερής 1750 εννοείς lewton!

Flamenerve... στο cc ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ????!!! :mad:

Στα πεδία username και password πρέπει να εισαγάγεις τον κωδικό συνδρομητή (ΚΑΙ στα 2 πεδία), ο οποίος αναγράφεται στο μηνιαίο λογαριασμό σου - μπορείς να ρωτήσεις και στο 13880 τον κωδικό συνδρομητή. Το password αλλάζει κατά βούληση, μέσα από το μενού του "e-bill".

 

Οι λογαριασμοί θα είναι μηδενικοί... και θα περιλαμβάνουν ενημερωτική επιστολή.

 

ariadgr η ενημέρωση της Vivodi βρίσκεται εδώ: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=62565 στο μήνυμα του Mythozz.

Δεν αναφέρει ημερομηνίες... το 29/3 είναι μία ημερομηνία - "κλειδί" για τη Vivodi, όχι για τον τελικό χρήστη... την οποία ανέφερε το 13880. Τέλος Μάρτη υποσχέθηκαν, αφού το 29/3, αφορά τη Vivodi... άντε επειδή μεσολαβεί Σ/Κ, να τους συγχωρήσουμε... αλλά με τη νέα βδομάδα του Απρίλη, ΘΑ ΕΚΝΕΥΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΕΓΩ!!!

 

Γνωρίζει κανείς μήπως, τι σημαίνει... "αναβαθμίζω το δίκτυο"? Αναλύστε αυτή την έννοια... και σημειώστε παρακαλώ ποιοι είναι οι φορείς που εμπλέκονται σε αυτή την περιβόητη αναβάθμιση.... Γνωρίζει κανείς τους ελάχιστους χρόνους που απαιτούνται για αυτές τις ενέργειες? Ίσως κάποιοι κατανοήσουν ότι δεν είναι τόσο απλό να "αναβαθμίζεις"... από την άλλη όμως ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ, ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ ΣΕ ΤΠΤ ΝΑ ΜΗ χρησιμοποιεί τις αναμενόμενες προσφερόμενες υπηρεσίες - πράγμα που η Vivodi προφανώς αναγνωρίζει "χαρίζοντας" 2 μήνες DSLnet (+access) στους συνδρομητές της - ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕ ΔΙΗΡΚΗΣΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ "ΕΚΤΑΣΗ" σε όλους.

 

Τεσπα... είναι ζήτημα ημερών για την "ολική αποκατάσταση" του DSLnet... θα δείξει! :alien:

 

Όσον αφορά τις διαμαρτυρίες των (υποτιθέμενων??? / ίδια άτομα με πολλαπλά nicknames) συνδρομητών της εταιρίας σε διάφορα forums να ξέρουν ότι η πολιτική μιας εταιρίας δε διαμορφώνεται από (10-20) μηνύματα που διαβάζει κανείς (ανώνυμα) στο internet αλλά από ΜΑΖΙΚΕΣ "αναφορές" χρηστών όπως αυτές καταγράφονται στο cc - 13880, ΕΠΩΝΥΜΑ!

 

Το μέλλον... έρχεται!

...και εδώ είμαστε... στο myPhone.gr (με περισσότερα από 40.000 μέλη & χιλιάδων visitors)

...έχουμε να δούμε ΠΟΛΛΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ "ΚΑΛΟΥΔΙΑ" (στο vivo-DSL γενικά αλλά KAI στο myPhone...............)! :whistle: :whistle: :D

 

 

Vivodiers over Greece, stay tuned! :alien:

 

Καλημέρα.

Link to comment
Share on other sites

 

Όσον αφορά τις διαμαρτυρίες των (υποτιθέμενων??? / ίδια άτομα με πολλαπλά nicknames) συνδρομητών της εταιρίας σε διάφορα forums να ξέρουν ότι η πολιτική μιας εταιρίας δε διαμορφώνεται από (10-20) μηνύματα που διαβάζει κανείς (ανώνυμα) στο internet αλλά από ΜΑΖΙΚΕΣ "αναφορές" χρηστών όπως αυτές καταγράφονται στο cc - 13880, ΕΠΩΝΥΜΑ!

 

Ρε συ, Surfer, μην μας τη λες και από πάνω. Εγώ δεν ήξερα οτι υπάρχει το myphone.gr και έψαξα και το βρήκα όταν αναρωτήθηκα αν είμαι η μόνη που με κοροϊδεύει η Βόδι. Η εταιρεία είναι απαράδεκτη σε θέματα αντιμετώπισης προβλημάτων, ενημέρωσης του πελάτη και αξιοπιστίας. Απλά είναι η πιο φτηνή. Αν έχεις κάποιο ιδιαίτερο λόγο που την υπεραγαπάς, πες τον μας κι εμάς να την αγαπήσουμε και να σταματήσουμε να βράζουμε στο ζουμί μας. Όπως επίσης και αν έχεις πιο συγκεκριμένη σχέση με την εταιρεία, αποκάλυψέ το μας για να ξέρουμε όλοι ως τι μιλάμε εδώ μέσα. Όταν με έχει η Βοδι από 3/11 κρεμασμένη και μου στέλνει κανονικά λογαριασμούς χωρίς ούτε μια επιστολή που να αναφέρει πότε θα τερματιστεί το πρόβλημα, φταίω εγώ που τα παίρνω? Άσε που στο αγαπημένο σου cc αφήνεις όνομα και τηλέφωνο για να σε πάρουν και όσο με πήρε τηλ ο Ναπολέων, άλλο τόσο με πήρε και η Βόδι... Και φυσικά μόλις βρω λίγο χρόνο θα σας αντιγράψω το κατεβατό των καταγγελιών μου και τις απαράδεκτες γενικού περιεχομένου απαντήσεις της Βόδι (για να μην αναφερθώ στην αισχρή στάση της ΕΕΤΤ που δεν έχει κάνει τίποτα τόσο καιρό).

Συγχήστηκα πρωί-πρωί...

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ, Surfer, μην μας τη λες και από πάνω. Εγώ δεν ήξερα οτι υπάρχει το myphone.gr και έψαξα και το βρήκα όταν αναρωτήθηκα αν είμαι η μόνη που με κοροϊδεύει η Βόδι. Η εταιρεία είναι απαράδεκτη σε θέματα αντιμετώπισης προβλημάτων, ενημέρωσης του πελάτη και αξιοπιστίας. Απλά είναι η πιο φτηνή. Αν έχεις κάποιο ιδιαίτερο λόγο που την υπεραγαπάς, πες τον μας κι εμάς να την αγαπήσουμε και να σταματήσουμε να βράζουμε στο ζουμί μας. Όπως επίσης και αν έχεις πιο συγκεκριμένη σχέση με την εταιρεία, αποκάλυψέ το μας για να ξέρουμε όλοι ως τι μιλάμε εδώ μέσα. Όταν με έχει η Βοδι από 3/11 κρεμασμένη και μου στέλνει κανονικά λογαριασμούς χωρίς ούτε μια επιστολή που να αναφέρει πότε θα τερματιστεί το πρόβλημα, φταίω εγώ που τα παίρνω?

Είναι γεγονός... όποιος μιλά σε forums υπερ μιας εταιρίας είναι υπάλληλος της, ή έχει κάποια σχέση τεσπα με την εταιρία αυτή... :rolleyes: επομένως εγώ εργάζομαι σε Vivodi, Vodafone, easyMobile, Τηλεοπτικούς/Ραδιοφωνικούς σταθμούς, κτλ. κτλ. :lol: :lol: ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ! :)

 

Προσπαθώ να "βλέπω τα πράγματα" αντικειμενικά ... δεν είπε κανείς να μην ακούγονται αρνητικά σχόλια για την όποια εταιρία, απλά να "βλέπουμε" και την άλλη πλευρά... δε θα πίστευα ποτέ ότι η Χ εταιρία δεν έχει κάνει Ο,ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ να διορθώσει τα "τεχνικά" της προβλήματα.

 

...Άσε που στο αγαπημένο σου cc αφήνεις όνομα και τηλέφωνο για να σε πάρουν και όσο με πήρε τηλ ο Ναπολέων, άλλο τόσο με πήρε και η Βόδι... Και φυσικά μόλις βρω λίγο χρόνο θα σας αντιγράψω το κατεβατό των καταγγελιών μου και τις απαράδεκτες γενικού περιεχομένου απαντήσεις της Βόδι (για να μην αναφερθώ στην αισχρή στάση της ΕΕΤΤ που δεν έχει κάνει τίποτα τόσο καιρό).

ioazon... προκειμένου η Vivodi και η κάθε Vivodi να σε βοηθήσει να αντιμετωπίσεις τεχνικά προβλήματα ή να καταγγείλεις/ρωτήσεις κάτι θα απευθυνθείς στην ίδια την εταιρία ή σε αρμόδιους Φορείς (βλ. ΕΕΤΤ & ΙΝΚΑ)... τα forums καλώς υπάρχουν... οι περισσότερες εταιρίες τα παρακαλουθούν, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι λαμβάνουν υπόψην τους ό,τι διαβάζουν σε αυτά.

Εφόσον μίλησες με ΕΕΤΤ και Vivodi ... περιμένεις... να δεις στην πράξη ό,τι σου απάντησαν! Η άποψή μου, αφορά όλες τις εταιρίες... για να είσαι 100% OFFICIAL ενημερωμένη κυρία ioazon μιλάτε με τα cc των εταιριών (Voda,13830 - Vivo,13880 - Tellas,13800 etc.) - Δεν καταλαβαίνω γιατί τόση αντιπάθεια με τα cc, οι εργαζόμενοι σε αυτά, στην τελική, "μεταφέρουν" εντολές - οι τελευταίοι "ακούνε" τον "εξάψαλμο" όμως [ Και εγώ... ουκ ολίγες φορές έχω έρθει σε αντιπαράθεση με representatives CCs KAI με αυτό της Vivodi, σε σημείο που τα παίρνω στο κρανίο & "κλείνω" το τηλ. γελώντας, για να μη ξεκινήσω να βρίζω :evil: ]

 

Αν δε σου τηλ/νούν από το cc... πρόβλημά τους! Εσύ τους ζήτησες να σε καλέσουν και δε σου τηλ/σαν ποτέ ή μήπως περιμένεις κλήση για εξηγήσεις?

Οι απαντήσεις στις ερωτήσεις σου βρίσκονται στο λογαριασμό που θα λάβεις σύντομα, ο οποίος είναι μηδενικός και συνοδεύεται από την αμφισβητούμενη από πολλούς ενημερωτική επιστολή της Vivodi, σχετικά με τα "Δικτυακά προβλήματα".

 

WOW

Κατεβάζω με Βόδι από Microsoft με ταχύτητα 23,7KB/sec.

Απιστεύτ-able

Και... σ' ανώτερα! :confused:

Φαντάζομαι... έχεις το πακέτο 256/128, για να είσαι ευχαριστημένη με αυτή την ταχύτητα :confused:

Link to comment
Share on other sites

Καταραμένο 384 έχω αλλά είναι η πρώτη φορά που πιάνω τέτοια ταχύτητα με τη Βόδι από τον Σεπτέμβρη που την έχω.

 

Σήμερα έλαβα λογαριασμό ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗ που φυσικά δεν μου χρεώνει dsl Access για τον Φλεβάρη. Ευτυχώς έχω καβατζωθεί με τις καταγγελίες στην ΕΕΤΤ και δεν θα πληρώσω κερατιάτικα.

 

Από την τελευταία τηλεφωνική επαφή μου με την καταραμένη

είπαν οτι "μέχρι τέλος του μήνα θα έχει ρυθμιστεί το ζήτημα"

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα μου ήρθε σήμερα ο λογαριασμός και θα πληρώσω μόνο το DSL phone, παρότι δεν είχα κανένα πρόβλημα με ταχύτητα.... :D

Μπράβο σε όλα τα παιδιά που postαραν το πρόβλημα και ανάγκασαν τη Vivo να κάνει αυτή την κίνηση, και μπράβο και στη Vivo που δεν κρύβεται πίσω από το δακτυλό της....

Βέβαια καλό θα ήταν να μην χρειαζόταν αυτή η προσφορά αλλά τι να γίνει, ας ελπίσουμε σε καλύτερες μέρες.... :)

Nothing lasts forever, but the certainty of change...

 

Emperistatomenos' Blog

Link to comment
Share on other sites

Flamenerve... στο cc ΔΕΝ ΗΞΕΡΑΝ????!!! :mad:

 

Στο CC ήξεραν την τύφλα τους, καθώς μου είχαν πει να εισάγω τον κωδικό συνδρομητή ΜΟΝΟ στο password. Και το θυμάμαι πολύ καλά. Λες να έχω όρεξη να γράφω ό,τι μου έρχεται στο κεφάλι? Ή μήπως ήσουν εσύ η τηλεφωνήτρια που με είχε εξυπηρετήσει? :mad:

Link to comment
Share on other sites

 

Γνωρίζει κανείς μήπως, τι σημαίνει... "αναβαθμίζω το δίκτυο"? Αναλύστε αυτή την έννοια... και σημειώστε παρακαλώ ποιοι είναι οι φορείς που εμπλέκονται σε αυτή την περιβόητη αναβάθμιση.... Γνωρίζει κανείς τους ελάχιστους χρόνους που απαιτούνται για αυτές τις ενέργειες?

Eμείς μπορεί να μη τους γνωρίζουμε, όμως απ΄ότι φαίνεται δεν τους γνωρίζει ούτε και η βιβόντι και μάλλον πρέπει να καταφύγουμε σε μάγους για να τους μάθουμε.... :w00t:

 

Ίσως κάποιοι κατανοήσουν ότι δεν είναι τόσο απλό να "αναβαθμίζεις"... από την άλλη όμως ΣΙΓΟΥΡΑ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ, ΔΕ ΦΤΑΙΕΙ ΣΕ ΤΠΤ ΝΑ ΜΗ χρησιμοποιεί τις αναμενόμενες προσφερόμενες υπηρεσίες - πράγμα που η Vivodi προφανώς αναγνωρίζει "χαρίζοντας" 2 μήνες DSLnet (+access) στους συνδρομητές της - ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕ ΔΙΗΡΚΗΣΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ, ΟΥΤΕ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ "ΕΚΤΑΣΗ" σε όλους.

Και μάγους μπορεί να μην έχουμε..., όμως η βιβόντι φαίνεται να τους ανακάλυψε και κάνει δώρα σε όλους την ανοησία της σε πακέτο.... :w00t:

 

Τεσπα... είναι ζήτημα ημερών για την "ολική αποκατάσταση" του DSLnet... θα δείξει! :alien:

Μπα...το αστέρι της Βηθλεέμ, λένε έδυσε και ίσως ξαναεμφανιστεί μετά από πολλές χιλιάδες χρόνια....Μέχρι τότε ας αρκεστούμε στις υποσχέσεις και τα μεγάλα λόγια της βιβόντι... :w00t:

 

 

 

Το μέλλον... έρχεται!

...και εδώ είμαστε... στο myPhone.gr (με περισσότερα από 40.000 μέλη & χιλιάδων visitors)

...έχουμε να δούμε ΠΟΛΛΑ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ "ΚΑΛΟΥΔΙΑ" (στο vivo-DSL γενικά αλλά KAI στο myPhone...............)! :whistle: :whistle: :D

 

 

Vivodiers over Greece, stay tuned! :alien:

Eδώ η εκμπομπή "Ράδιο- Αστρα"....Κυρίες και κύριοι υποδεχτείτε τον διάσημο μελλοντολόγο-ατραξιονίστ SuRfer... :lol:
Link to comment
Share on other sites

Eμείς μπορεί να μη τους γνωρίζουμε, όμως απ΄ότι φαίνεται δεν τους γνωρίζει ούτε και η βιβόντι και μάλλον πρέπει να καταφύγουμε σε μάγους για να τους μάθουμε.... :w00t:

 

 

Και μάγους μπορεί να μην έχουμε..., όμως η βιβόντι φαίνεται να τους ανακάλυψε και κάνει δώρα σε όλους την ανοησία της σε πακέτο.... :w00t:

 

 

Μπα...το αστέρι της Βηθλεέμ, λένε έδυσε και ίσως ξαναεμφανιστεί μετά από πολλές χιλιάδες χρόνια....Μέχρι τότε ας αρκεστούμε στις υποσχέσεις και τα μεγάλα λόγια της βιβόντι... :w00t:

 

 

 

Eδώ η εκμπομπή "Ράδιο- Αστρα"....Κυρίες και κύριοι υποδεχτείτε τον διάσημο μελλοντολόγο-ατραξιονίστ SuRfer... :lol:

Έλεος! :lol:

Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω.

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Κάτι που έχω καταλάβει για το πρόβλημα των ταχυτήτων όλο αυτό τον καιρό, και στο οποίο κατέληξα προσπαθώντας να καταλάβω πώς η ταχύτητα του download μου από τη μία μέρα στην άλλη (και όχι σταδιακά) από 28kb/s έπεσε στα 6kb/s, είναι το εξής (χωρίς να είμαι απόλυτα σίγουρος για το συμπέρασμα):

 

Το πρόβλημα για τους συνδρομητές της DSLnet (που πληρώνουν για dynamic ip), προέκυψε όταν άλλαξαν τις IPs που έδιναν σε αυτούς τους πελάτες, από 80.ΧΧΧ.ΧΧΧ.ΧΧΧ. σε 83.ΧΧΧ.ΧΧΧ.ΧΧΧ . Έκαναν διαχωρισμό των πελατών, και:

> αυτούς που πληρώνουν για static, τους μάζεψαν στο subnet που είχε άπλετο bandwidth

> αυτούς που πληρώνουν για dynamic, τους μάζεψαν στο άλλο subnet (83.) που είχε limited bandwidth.

 

Εαν γνωρίζει κάποιος κάτι παραπάνω επ'αυτού, καλό θα ήταν να το αναφέρει.

Link to comment
Share on other sites

Έλεος! :lol:

Χαχαχαχαχα!!!!

Σιγά ρε... άσε τον άνθρωπο να εκφραστεί... δεν παρεξηγούμαι, αντίθετα γέλασα πολύ!!! :lol:

Παρεπιπτόντως, εσύ lewton έχεις πρόβλημα στο DSL? :confused:

 

χαχαχαχα! Ρε συ Flamenerve γιατί τσαντίζεσαι? Το :mad: πήγαινε για το CC της Vivodi όχι για σένα... δεν είπα ότι εσύ δεν κατάλαβες καλά τι σου είπαν στο τηλ. - που θέλεις να ξέρω τι σου απάντησαν στο cc??? :blink: Δεν είπες τπτ για το password.

Επομένως η τηλεφωνήτρια του cc δε διετύπωσε σωστά την απάντησή της & δε σε εξυπηρέτησε σωστά. Μήπως θυμάσαι τη "θέση" της? Αν ναι, στείλε p.m.

 

Ρε... με τι κάθομαι και ασχολούμαι! :lol: ... Δε μου φτάνουν τα προβλήματά μου, απαντώ και στα forums - ούτε να με πλήρωναν οι 10+ εταιρίες που "υπερασπίζομαι" :!: :lol:

 

Το γράφω για τελευταία φορά -γιατί δε θέλω να σταματήσω να κάνω post υπερ της Vivo- ΔΕΝ ΕΡΓΑΖΟΜΑΙ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΤΑΘΕΡΗΣ 'Η ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ & ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΜΕΣΟ! :confused:

Έτσι... για να μη δημιουργείται η εντύπωση ότι η θέση εταιριών διατυπώνεται μέσω εμού... :lol:

Link to comment
Share on other sites

χαχαχαχα! Ρε συ Flamenerve γιατί τσαντίζεσαι? Το :mad: πήγαινε για το CC της Vivodi όχι για σένα... δεν είπα ότι εσύ δεν κατάλαβες καλά τι σου είπαν στο τηλ. - που θέλεις να ξέρω τι σου απάντησαν στο cc??? :blink: Δεν είπες τπτ για το password.

Επομένως η τηλεφωνήτρια του cc δε διετύπωσε σωστά την απάντησή της & δε σε εξυπηρέτησε σωστά. Μήπως θυμάσαι τη "θέση" της? Αν ναι, στείλε p.m.

 

Sorry! :O Σε παρεξήγησα. Θα μας κάνουν ζημιά τα χαζοsmilies... :lol: Δυστυχώς δε θυμάμαι θέση καθώς έχει περάσει πολύς καιρός και πάλι δε νομίζω να είχα δώσει σημασία όταν (ή αν) μου το είπε. Τέσπα, ευχαριστώ για την απάντηση. :)

Link to comment
Share on other sites

Surferάκο πες αλεύρι.. ακόμα με 384 είμαι σε 512 Full LLU γραμμούλα... :whistle:

 

Πήρα σήμερα τηλέφωνο και μου είπαν ότι από τη Δευτέρα θα δω φως... Εγώ πάλι επειδή είμαι καλός πελάτης και όχι κακόβουλος θα περιμένω μέχρι την Τετάρτη και μετά το ξανασυζητάμε.

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...