Jump to content

[CAR] Mazda RX8 / RX7 (άπαντα Wankel κινητήρων)


Alexel
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πράγματι light turbo είναι στα 0,4/0,5 δουλεύει. Ωστόσο nickolas θα διαφωνήσω στο συμπέρασμα που βγάζεις αυθαίρετα. Εχουμε διαβάσει για πολύ πιο πουσαρισμένα rx8 στο εξωτερικό. Δες το αμερικάνικο rx8club.com να δεις τι εννοώ. Ακόμα πάντως δεν εχει σπάσει κινητήρας στην αμερική από το 2003.Μιλάω πάντα για κινητήρα με turbo/nitro όχι μαμά. (Τουλάχιστον δεν έχει σπάσει φανερά.).

 

Aυτό που ήθελα να πω είναι πως εάν η Greddy μπορούσε να βάλει μεγαλύτερη πίεση με ασφάλεια προφανώς θα το έκανε.

Μην ξεχνάμε και τον κινητήρα του RX7 o οποίος ακόμη και μαμά χρειαζόταν ανακατασκευή σχετικά συχνά.

Ενδεικτικά να πω ότι για έναν παλινδρομικό κινητήρα επιδόσεων θεωρείται αποδεκτό να έχει ζωή 300.000χλμ. ενώ για έναν απλό κινητήρα το όριο αυτό είναι τα 500.000χλμ.

 

Anyway το RX8 είναι φοβερό αμάξι και αν δεν είχε τρομακτική κατανάλωση θα έκανε ακόμα πιο τρελές πωλήσεις στην Ελλάδα (στην Ελλάδα πουλιέται το 15% των RX8 της Ευρώπης! :blink: )

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 870
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Aυτό που ήθελα να πω είναι πως εάν η Greddy μπορούσε να βάλει μεγαλύτερη πίεση με ασφάλεια προφανώς θα το έκανε.

Μην ξεχνάμε και τον κινητήρα του RX7 o οποίος ακόμη και μαμά χρειαζόταν ανακατασκευή σχετικά συχνά.

Ενδεικτικά να πω ότι για έναν παλινδρομικό κινητήρα επιδόσεων θεωρείται αποδεκτό να έχει ζωή 300.000χλμ. ενώ για έναν απλό κινητήρα το όριο αυτό είναι τα 500.000χλμ.

 

Anyway το RX8 είναι φοβερό αμάξι και αν δεν είχε τρομακτική κατανάλωση θα έκανε ακόμα πιο τρελές πωλήσεις στην Ελλάδα (στην Ελλάδα πουλιέται το 15% των RX8 της Ευρώπης! :blink: )

 

Στο θέμα της Greddy δεν θα διαφωνήσω. Υπάρχουν και άλλοι που βγάζουν κιτάκια για το RX8. Απλά η Greddy (και καλά κάνει) σκέφτηκε τι θα γίνει αν πεθάνουν μοτέρ με το κιτ της επάνω και το έκανε όσο πιο light γινόταν.

 

Χωρίς καμμία διάθεση αντιδικίας να σημειώσω, ότι το μοτέρ του RX7 που φόραγε μαμά διπλό turbo, ήταν άλλης σχεδίασης. Υποτίθεται ότι τα προβλήματα του κινητήρα εκείνου έλυσε η Mazda με τον renesis. Πάντα υποθετικά γιατί αν δεν δούμε rx8 να γράφουν 120+ χλδς χιλιόμετρα απροβλημάτιστα ότι και να λέμε....

 

Εκεί που λες παλινδρομικό μάλλον ήθελες να πεις περιστροφικό. Wankel=rotary=περιστροφικός.

 

Οσο για την υψηλή κατανάλωση θα συμφωνήσω μαζί σου. Αλλά οι Wankel έχουν δύο χρηστικά μειονεκτήματα. α. Υψηλή κατανάλωση, β) Χρησιμοποιούν λάδι για την ψύξη τους. (Προσοχή δεν καίει λάδι το αυτοκίνητο γιατί έχει πρόβλημα. Είναι ο τρόπος λειτουργίας του Wankel αυτός. Εχει δύο μπεκάκια που ψεκάζουν με λάδι τους ρότορες για να ψύχονται. Μην ακούτε την βλακεία του καθένα που σας λέει "Ωραίο το rx8 αλλά καίει λάδι. Εχει πρόβλημα").

 

Στα 8.000 χιλιόμετρα πάντως το δικό μου έχει χρειαστεί περίπου 1,7lt λάδι συμπλήρωμα. Δηλαδή σε 7 μήνες. Η Mazda γράφει κάθε δύο γεμίσματα να ελέγχονται τα λάδια που είναι πολύ υπερβολικό. Η χρήση έχει δείξει ότι μετά το "στρώσιμο" δλδ 2-2500χλδς χιλιόμετρα μπορούν τα λάδια να ελέγχονται κάθε 800-1000χλμ.

 

Οσο για την κατανάλωση της βενζίνης οι τιμές παίζουν από 18-20λτ/100xχλμ εντός πόλης (μικτές διαδρομες με Αττική οδό) και με 11-14lt/100χλμ στο ταξίδι.

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Όχι εννούσα παλλινδρομικό, σε αντιπαραβολή με τους Wankel, για να δείξω ότι ο κινητήρας του RX7 σε σχέση με τα στάνταρ των κλασσικών κινητήρων έχει πολύ μικρή διάρκεια ζωής.

 

Σίγουρα ο Renesis αν τον αφήσεις απείραχτο θα διαρκέσει πολύ περισσότερο από τον τουρμπάτο του RX7 και πιθανότατα να προσεγγίσει τους παλλινδρομικούς.

Αν τον τουρμπίσεις όμως...

 

Ετησίως το όφελος από τέλη και ασφάλεια σε σχέση με τα δίλιτρα ξέρεις περίπου πόσο είναι?

Link to comment
Share on other sites

Από ασφάλεια μηδέν. Γιατί σκέψου ότι ασφαλίζεις για αξία 40.000 Ευρώ (για το Cosmo) οπότε έρχεται στα ίδια. Από τέλη κυκλοφορίας μια και το rx8 φορολογείται 1300 κυβικά έχει 93 Ευρώ. Υποθετικά λοιπόν κερδίζεις 93 Ευρώ το χρόνο.

 

Στα υπόλοιπα περί κινητήρων μάλλον τελικά συμφωνούμε. :)

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Από ασφάλεια μηδέν. Γιατί σκέψου ότι ασφαλίζεις για αξία 40.000 Ευρώ (για το Cosmo) οπότε έρχεται στα ίδια. Από τέλη κυκλοφορίας μια και το rx8 φορολογείται 1300 κυβικά έχει 93 Ευρώ. Υποθετικά λοιπόν κερδίζεις 93 Ευρώ το χρόνο.

 

Στα υπόλοιπα περί κινητήρων μάλλον τελικά συμφωνούμε. :)

:)

 

Δηλαδή δίνεις τα ίδια με ένα S2000 ας πούμε? :confused:

Link to comment
Share on other sites

:)

 

Δηλαδή δίνεις τα ίδια με ένα S2000 ας πούμε? :confused:

 

nomizo nickolas84 oti akoma ligotera apo auto giati to s2000 einai 2,0-litro k logika 8a exei parapano asfalistra...

:alien: we r not alone! :secret:.... :yahoo:!!!! :yinyang:
Link to comment
Share on other sites

ΟΚ. Εγώ πληρώνω 1000 Ευρώ το χρόνο ασφάλεια. Δεν είναι μικτή αλλά καλύπτει όλα τα υπόλοιπα, και όταν λέω όλα εννοώ όλα, εκτός μικτής. Bonus malus 2.

 

Πόσο πληρώνει το χρόνο σε αντίστοιχη ασφάλεια ένα S2000? Ενα WRX? Ενα EVO? Ας μας πει όποιος ξέρει.

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

ΟΚ. Εγώ πληρώνω 1000 Ευρώ το χρόνο ασφάλεια. Δεν είναι μικτή αλλά καλύπτει όλα τα υπόλοιπα, και όταν λέω όλα εννοώ όλα, εκτός μικτής. Bonus malus 2.

 

Πόσο πληρώνει το χρόνο σε αντίστοιχη ασφάλεια ένα S2000? Ενα WRX? Ενα EVO? Ας μας πει όποιος ξέρει.

 

Μια που ρωτας, εγω δινω για το wrx μου, 950 το χρονο για ασφαλεια με ΟΛΕΣ τις καλυψεις εκτος μικτης, με bonus malus 3.

Link to comment
Share on other sites

Πόσο πληρώνει το χρόνο σε αντίστοιχη ασφάλεια ένα WRX? Ενα EVO? Ας μας πει όποιος ξέρει.

 

 

:eek: :eek: :shock: :shock:

 

mi ginese kai esi tora kagouras!!! mi sigrineis ta asigrita!!!!!!!

:p :p

 

gamato to rx8... alla de ta sigrinoume me terata dromou!!!

ante to s2000... mi ksefevgoume omos...

Link to comment
Share on other sites

Από ασφάλεια μηδέν. Γιατί σκέψου ότι ασφαλίζεις για αξία 40.000 Ευρώ (για το Cosmo) οπότε έρχεται στα ίδια. Από τέλη κυκλοφορίας μια και το rx8 φορολογείται 1300 κυβικά έχει 93 Ευρώ. Υποθετικά λοιπόν κερδίζεις 93 Ευρώ το χρόνο.

 

Στα υπόλοιπα περί κινητήρων μάλλον τελικά συμφωνούμε. :)

 

οχι!

κατ'αρχας τα διλιτρα πληρωνουν 372 ευρω τελη, οποτε με το rx8 κερδιζεις (372-93) 279 ευρω τα οποια και σου μενουν στην τσεπη. τωρα οτι το ασφαλιζεις για 40κ ευρω, αυτο αφορα μονο την περιπτωση κλοπης, αφου ως προς την αστικη ευθυνη δεν εχει σημασια η αξια του αυτοκινητου. οποτε υποθετω οτι ασφαλιζεις ενα αυτοκινητο 1300 κυβικων, ητοι 9 φορολογισιμων ιππων, του οποιου η αξια ειναι 40κ ευρω.

 

edit: υπαρχει και το http://www.carinsurance.gr οπου μπορειτε να επιβεβαιωσετε ποσο θα πληρωνατε αν ειχατε το οποιο αυτοκινητο, αλλαζοντας τα στοιχεια της φορμας

Link to comment
Share on other sites

οχι!

κατ'αρχας τα διλιτρα πληρωνουν 372 ευρω τελη, οποτε με το rx8 κερδιζεις (372-93) 279 ευρω τα οποια και σου μενουν στην τσεπη. τωρα οτι το ασφαλιζεις για 40κ ευρω, αυτο αφορα μονο την περιπτωση κλοπης, αφου ως προς την αστικη ευθυνη δεν εχει σημασια η αξια του αυτοκινητου. οποτε υποθετω οτι ασφαλιζεις ενα αυτοκινητο 1300 κυβικων, ητοι 9 φορολογισιμων ιππων, του οποιου η αξια ειναι 40κ ευρω.

 

edit: υπαρχει και το http://www.carinsurance.gr οπου μπορειτε να επιβεβαιωσετε ποσο θα πληρωνατε αν ειχατε το οποιο αυτοκινητο, αλλαζοντας τα στοιχεια της φορμας

 

Αν καταλαβα καλα τι εννοεις, φυσικα και ΔΕΝ ειναι ετσι τα πραγματα. Επειδη με ειχε απασχολησει κι εμενα πριν απο 8 μηνες το rx8 αλλα και το golf gti, το ξερεις οτι τα ασφαλιστρα για αυτα τα 2 ειναι ιδια ?? Το ενα ειναι 1300 κυβικα και το αλλο 2000, αλλα ελα ομως που η τιμη αγορας ειναι η ιδια...(30Κ)

Δεν παιζει ρολο η αστικη ευθυνη για την περιπτωση του κοστους των ασφαλιστρων. Οι ασφαλιστικες εταιρειες, θα κληθουν να σε αποζημιωσουν σε περιπτωση κλοπης βαση της αξιας του αυτοκινητου, οποτε και πληρωνεις τα ασφαλιστρα βαση (και) αυτου του παραγοντα. Οι αλλοι παραγοντες ειναι ο κυβισμος και η παλαιοτητα του αυτοκινητου...

Link to comment
Share on other sites

:eek: :eek: :shock: :shock:

 

mi ginese kai esi tora kagouras!!! mi sigrineis ta asigrita!!!!!!!

:p :p

 

gamato to rx8... alla de ta sigrinoume me terata dromou!!!

ante to s2000... mi ksefevgoume omos...

 

Σιγά σου θίξαμε τo EVO και το WRX. :p

 

Δεν κατάλαβες μάλλον τι έγραψα. Για την ασφαλιστική το RX8 και τα άλλα που αναφέρω είναι υψηλού κινδύνου αυτοκίνητα. Για αυτό και τα βάζω στην ίδια κατηγορία. :trident:

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Για όσους διαβάζουν αυτό το θέμα και σκέφτονται για rx8 :"Με το χέρι στη καρδιά επιλέγουμε RX8, αλλά μετά θα είχαμε πρακτικά θέματα(flooding, τσεκ στα λάδια, φροντίδα γενικά που χρειάζεται ο Wankel) και από την άλλη υπάρχει ένα ΤypeR που από το πρωί ως το βράδυ το βαράς 1000-8000 σαλ και το πας για σέρβις όποτε χρειάζεται."

 

"Οπότε πρέπει -και μιλάω κυρίως για παιδιά που δεν έχουν εμπειρία από περιστροφικούς- να καταλάβουν ότι επειδή έχουν ή θα παραλάβουν ένα αυτοκίνητο με αυτά τα λεφτά(που δεν είναι λίγα, αλλά είναι παιχνίδι του μυαλού, βλέποντας ότι όντως το αυτοκίνητο αυτό είναι σπορ-και σπορ με αυτά τα λεφτά; Ευκαιρία) ότι δεν σταματάει εκεί το θέμα."

 

"Δεν είναι μια 3άρα η οποία θέλει λάδια και σέρβις που και που και κατά τ'άλλα ούτε το καπώ ανοίγουμε αλλά μια ιδιόρρυθμη κατασκευή με σπορ καταβολές και με τις ανάλογες ιδιορρυθμίες που προκύπτουν από τέτοια αγορά."

 

"Δηλαδή ας σκεφτούμε με την λογική που κάποιος αγοράζει μια Elise, μπορεί να έχει 50000 και να χτυπάει Carerra Turbo αλλά τί συντήρηση χρειάζεται;

Να μην μιλήσουμε για τα Σκούμπυ, τα Εβο, Focus RS κλπ. και το τι λεφτά θέλουν για να μείνουν σε καλή κατάσταση."

 

"Aλλωστε τί ζητάει για αυτά που δίνει; Είναι να μπούμε όλοι οι ιδιοκτήτες-τωρινοί και μελλοντικοί-στην λογική του Wankel. Απλά αλλάζω συνήθειες. Ως τώρα δεν έχει γίνει ανάκληση στα 8άρια. Μεγάλη υπόθεση..."

περιοδικό Drive.

 

Επίσης το Fast Fleet RX8 του EVO με 50000+ χλμ και το πρώτο -όπως λένε- που ταξινομήθηκε, πρόβλημα σύμφωνα με αυτούς δεν έχει κανένα.

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Να μην μιλήσουμε για τα Σκούμπυ, τα Εβο, Focus RS κλπ. και το τι λεφτά θέλουν για να μείνουν σε καλή κατάσταση.

 

Συμφωνω απολυτα με αυτα που λες περι wankel (με ειχε απασχολησει κι εμενα πριν λιγο καιρο το rx-8), αλλα οχι σε αυτο που σου εχω κανει quote.

 

Επειδη εχω impreza wrx, δεν θελουν "πολλα λεφτα για να μεινουν σε καλη κατασταση", οπως λες.

Μιλαμε για ενα ιαπωνικο αυτοκινητο οπου αν δεν το παρακανεις με τις βελτιωσεις, μπορεις πραγματικα να το σκιζεις ολη μερα και αυτο να ειναι παντα μια χαρα. (μιλαω παντα για τα διλιτρα WRX/STi).

Το Focus μην το βαζεις με τα αλλα 2 απλα γιατι ΔΕΝ ειναι ιαπωνικο και ΔΕΝ εχει τα ιδια ορια ανοχης (και αντοχης) στην κακομεταχειριση.

 

Επισης, βλεπω οτι εχεις αποσπασματα απο το περιοδικο DRIVE.

Το συγκεκριμενο περιοδικο, μην το λαμβανεις και πολυ υπ'οψη γιατι πολλες φορες γραφει πραγματα μη σοβαρα, για να το πω αλλιως, γελανε και οι νεκροι με αυτα που γραφει.

 

Κλασσικο παραδειγμα η συγκριση (!!) στο τευχος Μαιου του Audi A4 TFSI με το Impreza STi. Δες τι γραφει και θα καταλαβεις.

Ελεος δηλαδη...

Link to comment
Share on other sites

μακαρι ολα τα περιοδικα στην ελλαδα να γραφανε σαν το Drive...... :mad: :mad:

 

οσο αναφορα για το τευχος μαιου , επιτελους ξεκολιστε και νιωστε τι θελουν να πουν οι ποιητες.........

μην παρεξηγειτε πριν καταλαβετε σε βαθος το νοημα..........

ελπιζω να διαβασες στο scoobynet την αποψη μου για το συγκεκριμενο συγκριτικο........

Link to comment
Share on other sites

μακαρι ολα τα περιοδικα στην ελλαδα να γραφανε σαν το Drive...... :mad: :mad:

 

οσο αναφορα για το τευχος μαιου , επιτελους ξεκολιστε και νιωστε τι θελουν να πουν οι ποιητες.........

μην παρεξηγειτε πριν καταλαβετε σε βαθος το νοημα..........

ελπιζω να διαβασες στο scoobynet την αποψη μου για το συγκεκριμενο συγκριτικο........

 

Οταν βλεπω ανακριβειες και διαπιστωνω "περιεργο" κλιμα σε ενα αρθρο, φιλε popolaros, δεν καθομαι να ψαξω να βρω το "νοημα του ποιητη" γιατι αυτο ειτε απλα δεν υπαρχει ειτε (ηθελημενα) εχει τεραστιες αποκλεισεις απο την πραγματικοτητα.

 

Τελος παντων, εχουμε ηδη ξεφυγει απο το θεμα του topic...

Link to comment
Share on other sites

vasika tetoies sigriseis einai gelies...

de mporeis na mperdeveis tis katigories aftokiniton etsi afthereta...

giati xrisi paei to sti kai ti to a4...

o protos thelei ena ergalio sto dromo kai o defteros mia svelti limo...

einai sa na sigrino to s2000 me to 307cc epeidi einai kai ta dio cabrio!!!

Link to comment
Share on other sites

vasika tetoies sigriseis einai gelies...

de mporeis na mperdeveis tis katigories aftokiniton etsi afthereta...

giati xrisi paei to sti kai ti to a4...

o protos thelei ena ergalio sto dromo kai o defteros mia svelti limo...

einai sa na sigrino to s2000 me to 307cc epeidi einai kai ta dio cabrio!!!

 

 

διαβαστε , κατανοηστε και μετα εκφερετε αποψη..............

μην πετατε αερολογιες.....

Link to comment
Share on other sites

διαβαστε , κατανοηστε και μετα εκφερετε αποψη..............

μην πετατε αερολογιες.....

 

 

den xreiazetai poli mialo gia na katalaveis oti opoiadipote sigrisi dio anomion oximaton einai pronomio malakias ton ellinikon periodikon...

 

mi to paizete PANTA kseroles oste na ekferete PANTA ti sostoteri gnomi kai oi alloi na prepei na katanoisoun sosta!!!!...

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου , σε παρακαλω , επειδη συνεχιζεις να βγαζεις λαθος συμπερασματα........

σε θερμοπαρακαλω, διαβασε το ............

 

 

και σε παρακαλω, ποτε δεν το επεξα ξερολας και ποτε δεν επεβαλα την δικη μου αποψη....... αν ηθελα να το κανω αυτο, θα το εκανα και μαλιστα με αλλο τροπο......

να εισαι καλα.......

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ενίοτε :p

 

Πάει το μάτιαξα που έλεγα ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα.

 

Αντε και το πρώτο recall(ανάκληση) για RX8 :

 

Η ανακληση ειναι για :

 

1. Αντικατάσταση του θερμομονωτικού του ρεζερβουάρ. Αυτό αφορα RX-8 παραγωγης 28/7/2003 εως 1/7/2005.

2. Reflash (Αναβάθμιση λογισμικού της ECU (εγκεφάλου))

3. Αντικατάσταση συνδέσμου στο ψαλίδι. Αυτό αφορά RX-8 παραγωγης 28/7/2003 εως 27/10/2003

 

Σας τα γράφω εδώ γιατί αν το πάρουν χαμπάρι τα γνωστά τηλεοπτικά κανάλια ποιός ξέρει τι ασυναρτησίες και ανακρίβειες έχουν να πουν...

 

Είναι επίσημο και δημόσιο ...

http://news.pathfinder.gr/greece/news/222436.html

 

http://news.ert.gr/newsDetails.asp?id=156627

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...