Jump to content

[CAR] Mazda RX8 / RX7 (άπαντα Wankel κινητήρων)


Alexel
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος GreddyRx7 (18 Νοέ. 2004 , 00:16)

 

vampyre se paw file mou xairomai pou iparxoun atoma psagmena me tis mixanes wankel elpizw na gnwrizeis gia to elliniko rx7 club?

 

 

Φυσικά :) Απλά δεν είχα ποτέ RX7 (μόνο το ονειρευόμουν). Είχα οδηγήσει 2 φορές (του '92) και είχα πάθει πλάκα. (12 χρόνια MX5 1.6 και 1.8 είχα).

 

Πως να πείσω μερικούς εδώ μέσα ότι ο Wankel με σωστή συντήρηση δεν πεθαίνει στα 100.000 ή 200.000 χλμ? Πως να τους εξηγήσω ότι συνήθως τα RX7 FD πέθαιναν από κινητήρα , λόγω των "καλών" μηχανικών στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία που δεν είχαν ιδέα για τον κινητήρα?

 

Αστα , πάμε παρακάτω.

 

Και κάτι ακόμα για το RX8. Η δοκιμή των 24 ωρών είπε πολλά. Οσοι καταλαβαίνουν από τεχνικά ας διαβάσουν το άρθρο. (Εχει αναφερθεί πιο πάνω).

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 870
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Λοιπον "οποιος ξερει" απο περιστροφικους κινητηρες γνωριζει τι φορτια καταπονησης δεχεται σε σχεση με εναν απλο εμβολοφορο.Ακομη "οποιος ξερει¨απο το rx7 γνωριζει τι προβληματα εβγαλε με καλη η κακη συντηρηση απο τους κατοχους του.Τελος "οποιος ξερει" για τον Renesis γνωριζει τι κινησεις εκανε η mazda για να βελτιωσει την αξιοπιστια και να μειωσει την καταναλωση.Πρωτος ειπα πως καλο ειναι να περιμενει κανεις κανα 2 χρονακια για να κρινει πιο εμπεριστατωμενα.Σιγουρα τα 200.000χλμ που δινει η mazda ειναι ενδεικτικα.Επισης μην ξεχνατε πως στο Rx8 δεν γινεται χρηση τουρμπο.Αυτο ομως δεν καταργει τα δυναμικα και λειτουργικα χαρακτηριστικα ενος Wankel που εξ'αιτιας τους φθειρεται πιο γρηγορα.Γεγονος που δεν ειναι μυθος(οξυμωρο)

Οσο για το οτι δεν στριβει πρωτη φορα το ακουω.Ο Renesis ειναι και μικρος και ελαφρυς ωστε να τοποθετηθει αρκετα πισω για να μειωθει η αδρανεια στις στροφες.Αλλωστε πισωκινητο ειναι

Link to comment
Share on other sites

vampyre elpizw to thread sou na mhn apotelouse epithesh pros emena.....

Oti eipa den to eipa etsi apla... filaraki exei parei edw kai kana xrono peripou to Cosmo kai ta psaxnei synexeia.....tyxainei episeis polloi filoi mou na einai k@$logkazoi kai na psaxnonte genikws panw sto thema....

Akoma eimai thermos yposthrikths ths Mazda hmoun idiokthths enos 323 F (thryliko autokinhto omologw 160000Km kai o kinhthras apedide san kainourgios)....alla auto den shmainei oti tha balw parwpides kai tha bgalw ola ta autokinhta ths mazda AA kathgorias....

To RX8 einai ena poly kalo autokinhto...alla katholou timio sthn timh tou...

Den me gelaei to gegonos oti bgazei polla aloga...afou pare ena allo autokinhto...baltou kai ena turbo, merikes beltiwseis kai se mikroterh timh exeis ena eksisou grhgoro kai me idio xrono zwhs me auto tou RX8 autkinhto.

Kai pros THEOU....as mhn sygkrinoume RX8 me BMW M3 h' alla antistoixa giati afenos oute thn idia timh exoun....alla afeterou prosferoun poly diaforetiko eksoplismo,aksiopistia,xrono zwhs,metapwlhtikh aksia,akoma kai poul mour an thes.....

 

Telos oson afora to design den mporw na pw tipota allo para...Iapwnas....kai eidikotera mazda!!!.....

 

Gia olous autous tous logou loipon den thewrw to RX8 ws Value of money autokinhto....afou sthn 5etia me meso oro peripou 100.000-120.000 Km....

To sygkekrimeno autokinhto tha exei aksia peripou 8.500-11.000 Euro.... (kai mallon lew kai polla)... kanontas ena proxeiro ypologismo tha exei xasei dld mesa se 5 xronia peripou to 66% ths aksias tou.....kai olauta fysika efoson to autokinhto ekswterika kai eswterika einai xartino (poly kalodiathrhmeno)

Link to comment
Share on other sites

Παρα πολυ καλο αυτοκινητο ΑΛΛΑ πειτε μου σε μια mazda στην Ελλαδα να το εμπιστευτεις ?????? Ο ενας και μοναδικος λογος που δεν θα το παρω. :(

Αφου ο Αγγλος δεν γραφει :

“ Χάου αρ γιου”

ΕΣΥ ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ

“ti kaneis” ?;;;;;;;;;;;?;;;;;;;;;;;;

ΟΧΙ ΑΛΛΑ GREEKLISH!

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος gambit (18 Νοέ. 2004 , 14:28)

 

vampyre elpizw to thread sou na mhn apotelouse epithesh pros emena.....

Oti eipa den to eipa etsi apla... filaraki exei parei edw kai kana xrono peripou to Cosmo kai ta psaxnei synexeia.....tyxainei episeis polloi filoi mou na einai k@$logkazoi kai na psaxnonte genikws panw sto thema....

Akoma eimai thermos yposthrikths ths Mazda hmoun idiokthths enos 323 F (thryliko autokinhto omologw 160000Km kai o kinhthras apedide san kainourgios)....alla auto den shmainei oti tha balw parwpides kai tha bgalw ola ta autokinhta ths mazda AA kathgorias....

To RX8 einai ena poly kalo autokinhto...alla katholou timio sthn timh tou...

Den me gelaei to gegonos oti bgazei polla aloga...afou pare ena allo autokinhto...baltou kai ena turbo, merikes beltiwseis kai se mikroterh timh exeis ena eksisou grhgoro kai me idio xrono zwhs me auto tou RX8 autkinhto.

Kai pros THEOU....as mhn sygkrinoume RX8 me BMW M3 h' alla antistoixa giati afenos oute thn idia timh exoun....alla afeterou prosferoun poly diaforetiko eksoplismo,aksiopistia,xrono zwhs,metapwlhtikh aksia,akoma kai poul mour an thes.....

 

Telos oson afora to design den mporw na pw tipota allo para...Iapwnas....kai eidikotera mazda!!!.....

 

Gia olous autous tous logou loipon den thewrw to RX8 ws Value of money autokinhto....afou sthn 5etia me meso oro peripou 100.000-120.000 Km....

To sygkekrimeno autokinhto tha exei aksia peripou 8.500-11.000 Euro.... (kai mallon lew kai polla)... kanontas ena proxeiro ypologismo tha exei xasei dld mesa se 5 xronia peripou to 66% ths aksias tou.....kai olauta fysika efoson to autokinhto ekswterika kai eswterika einai xartino (poly kalodiathrhmeno)

 

 

Προφανώς ότι έγραψα ΔΕΝ απευθυνόταν σε κάποιον προσωπικά.

 

Θα συμφωνήσω μαζί σου στο value for money. Είναι ένα ακριβό σπορ αυτοκίνητο, ειδικά το Cosmo. Ομως κανείς δεν είπε ότι το RX8 (όπως και το RX7 πριν από αυτό) είναι ένα αυτοκίνητο του "λαού". (Μήπως είναι το S2000 στα 57.000 Ευρώ? Το WRX ? To EVO? κ.λ.π.)

 

Το να πάρω ένα αυτοκίνητο και να το πεθάνω στο μόντα για να βγάλω 240άλογα δεν είναι κάτι που συνίσταται. Οποιαδήποτε μετατροπή ,όπως σίγουρα θα γνωρίζεις, ακόμα και μιά φιλτροχοάνη, έχει τα ρίσκα της. Επίσης ένα αυτοκίνητο που ήταν 100άλογα και είχε φτιαχτεί από το εργοστάσιο για αυτά τα άλογα , με 250 δεν θα είναι πια το ίδιο αυτοκίνητο. Πάει ο χαρακτήρας του. (Εχω οδηγήσει αυτοκίνητο που έχει πάει από 140άλογα στα 340 και πιστεψέ με ήταν άλλο αυτοκίνητο).

 

Θα διαφωνήσω σε όλα τα σενάρια περί αξιοπιστίας , πολύ απλά γιατί το επιχείρημα "είναι ψαγμένος ένας φίλος μου" δε λέει τίποτα. Ας φτάσουν τα Rx8 στα 200.000xlm και ας αρχίσουν να σπάνε οι κινητήρες και τότε το συζητάμε. Σου είπα , μου είπες κ.λ.π. είναι μάλλον αναξιόπιστα αφού στοιχεία δεν έχουμε. Οταν θα έχουμε στοιχεία βλέπουμε.

 

Οσο για τη μεταπωλητική αξία ...όλα τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου υποφέρουν από αυτό. Εγώ προσωπικά δεν θα έπαιρνα ποτέ μεταχειρισμένο S2000, WRX, EVO, RX8. Πολύ απλά γιατί ξέρω ότι όποιος το είχε ήξερε τι αγόραζε και θα το είχε σκίσει ανάλογα το αυτοκίνητο..That Simple. :)

 

(Ισως μόνο Μ3 θα έπαιρνα μεταχείρα γιατί πιστεύω στην αντοχή του κινητήρα της.).

Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος vampyre (18 Νοέ. 2004 , 14:48)

 

 

(Ισως μόνο Μ3 θα έπαιρνα μεταχείρα γιατί πιστεύω στην αντοχή του κινητήρα της.).

 

 

μεγάλη μπουκιά φάε...μεγάλο λόγο μην λες... :o :rolleyes:

(prive τα άλλα γιατί είναι off topic)... :)

Link to comment
Share on other sites

Εγω ξερω πως τα λεφτα του τα αξιζει το αμαξι. Οσων αφορα στο μοτερ, σιγουρα λογω του οτι ειναι Wankel δεν ειναι και ο πιο αξιοπιστος, και αφου τα ελληνικα χερια ειναι ανειδικευτα. Υστερα τα αξιζει τα λεφτα του (το Cosmo) αφου εχει ως standart πραγματα που αλλα αυτοκινητα δεν τα βλεπουν ουτε στα ονειρα τους. Μην ξεχναμε οτι βαζεις δερματακι, dvd player, τρελα πραγματα για αμαξι τετοιων επιδοσεων (εκτος της M3) σε συγκριση φυσικα με τα πολεμικα ιαπωνικα αυτοκινητα (EVO,WRX κλπ)

 

Ακομη απ'οτι ειδα στους 4ΤΡΟΧΟΥΣ, ναι καλα τα πηγε, αλλα ενταξει. Flat out εκαναν. Για το νεο Challenge, δεν ξερω,αλλα αν ηταν να παρω το RX-8 θα επαιρνα μαλλον το Cosmo.Αφου υπαρχουν αρκετα γρηγοροτερα και αποδοτικοτερα και χωρις προβληματα συντηρησης και λαδιων, τα 2λιτρα που κυκλοφορουν >200PS. (ενδεικτικα ως συγκριση Civic Type-R, Focus RS, Leon CupraR και αλλα).

---

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the first one!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Mην νομίζεις φίλε όμως ότι το RX8 Cosmo των 231 ίππων είναι κατα πολύ ανώτερο σε ισχύ και αίσθηση από ένα RX8 Challenge των 192 ίππων...οι "ειδικοί" λένε ότι δεν ξεχωρίζουν τόσο...

 

Οδήγησα κι εγώ σήμερα ένα RX8 Challenge σε τεστ drive ενώ πριν λίγες μέρες ήμουν συνοδηγός σε ένα μολυβί RX8 Cosmo συναδέλφου.

Ενα πράγμα που μου έκανε εντύπωση είναι η παντελής έλλειψη κραδασμών κινητήρα, το απίστευτο "τράβηγμα" και ο δείκτης κεφαλογυρίσματος...;)

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

apla na prostheso oti o kinhthras eixe sxediastei gia monokinhthrio aeroplano alla to iaponeziko daimonio den paizete

exo odhghsei apo rx2 kai meta ola ta montela

sthn auystralia kykloforoysan oi kinhthres kai se 4porta me to prosonymio capello

pos na perimenoyme sosti synthrhsh apo anthropoys poy den exoun parakoloythisei oyte ena seminario ths etaireias sto exoteriko

tora mporei na yparxoun kai 5 atoma

prin 10 xronia den ixeran kai ti htan oi rotores

epeidh to after sales service einai poly shmantiko ayto thelei psaximo

 

 

filika

Link to comment
Share on other sites

Οποιος θέλει να μάθει για Wankel κ.λ.π. ας αγοράσει το τελευταίο τέυχος του περιοδικού R&D. Σοβαρό περιοδικό χωρίς ξέκωλα αλλά γεμάτο τεχνικά να διαβάσει και να μάθει κανείς.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
Link to comment
Share on other sites

Διάβασα ότι το νέο RX7 θα φορά (εάν τελικά βγει) τον Renesis με την προσθήκη turbo.

Την απόδοση την εκτιμούν στα 260 άλογα εάν σκεφτούμε ότι το τελευταίο RX7 απέδιδε 241 άλογα...pas mal, pas mal!

 

Το καλό είναι ότι θα έχει καλή βάση, τον Renesis...

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος vampyre (19 Νοέ. 2004 , 17:51)

 

Οποιος θέλει να μάθει για Wankel κ.λ.π. ας αγοράσει το τελευταίο τέυχος του περιοδικού R&D. Σοβαρό περιοδικό χωρίς ξέκωλα αλλά γεμάτο τεχνικά να διαβάσει και να μάθει κανείς.

 

 

Φανατικός του αναγνώστης του κ συνδρομητής του, πραγματικό κόσμημα γνώσης!

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Μια και ενδιαφερεστε για Κινητηρες Wankel με turbo, σας παρακαλω ριξτε μια ματιια σε αυτο εδω το RX-8 και πειτε μου την γνωμη σας. Τι θα προτιμουσατε? Βεβαια αφορα το Cosmo αλλα σιγουρα καποια στιγμη θα βγει πακετο και για το Challenge

 

http://www.rsportscars.com/foto/03/rx8ms04_01.jpg

http://www.rsportscars.com/foto/03/rx8ms04_04.jpg

---

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the first one!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος elteo (19 Νοέ. 2004 , 18:00)

 

Φανατικός του αναγνώστης του κ συνδρομητής του, πραγματικό κόσμημα γνώσης!

 

 

απλα υποκλινομαι......

Link to comment
Share on other sites

Εμενα προσωπικα μου αρεσει πιο πολυ το RX-8 απο το RX-7, μπορει σε καποιον να μην κολαει ετσι, αλλα κοιτα τι σου προσφερει το ενα και τι το αλλο...

---

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the first one!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια επειδη διαβασα σε τεχνικη εγκυκλοπαιδια για τους περιστροφικους, αυτο που παθαινουν τα αμαξια στα 200.000 ειναι οτι τα ελατηρια φθειρονται και θελουν αλλαγη, μονο αυτο...Εγω αυτο καταλαβα.

Και ξερετε τι; Οι Βανκελ ειναι απλουστατοι κινητηρες και δεν ειναι γεματοι εξαρτηματακια αρα πιο "σταθεροι"

Link to comment
Share on other sites

καταρχην οι Wankel, εχουν πολυ λιγοτερες τριβες με τα μερη του κινητηρα, για αυτο δεν εχουν και κραδασμους και οταν ειναι και στον κοφτη.. Μετα να μην ξεχναμε οτι λογω της κινησης του κινητηρα, με τις λιγοτερες τριβες, αποδιδει περισσοτερο εργο απο τους κοινους εμβολοφορους κινητηρες, γι'αυτο και ειναι τοσο συναρπαστικη η οδηγηση τους...

---

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the first one!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αν και δεν είμαι ειδικός σε μηχανές κλπ από την πρώτη στιγμή που έμαθα τον Wankel στο ΤΕΙ απόρησα γιατί δεν είναι όλοι οι κινητήρες περιστροφικοί. Και μόνο που μετατρέπουν την περιστροφική κίνηση σε παλινδρομική, το πόσα έξτρα εξαρτήματα χρειάζονται για να το πετύχουν κλπ... Σπατάλη! :)

Έχω ακούσει όμως κι ότι στους Wankel "τρώγονται" οι τρείς κορυφές και αρχίζουν να "συγχέονται" οι χρόνοι της μηχανής (καύσιμο με καυσαέρια κλπ). Ξέρει κανείς τι άλλα μειονεκτήματα έχουν; Φαντάζομαι κι ότι δεν υπάρχουν πολλά συνεργεία που να ξέρουν το αντικείμενο.

KCB
Link to comment
Share on other sites

Ναι ρε παιδια, γιατι ομως το 99% των κινητηρων ειναι εμβολοφοροι και οχι περιστροφικοι?? Οι wankel δεν ειναι δα και καινοτομια... υπαρουν σαν ιδεα αρκετα χρονια αλλα δεν καταφεραν να "πιασουν"! Για να ειμαι ειλικρινης δεν γνωριζω καποιο αλλο αυτοκινητο περα των RX7,8 που να φοραν τον συγκεκριμενο τυπο μοτερ... :o Μηπως τα μυαλα που σχεδιαζουν και εξοπλιζουν τα αυτοκινητα γνωριζουν κατι παραπανω απο εμας ??? Κατι θα ξερουν δεν νομιζετε... Anyway time will tell!!!
Link to comment
Share on other sites

eida xtes mia ekpompi doryforika to canal motor to skandinayiko pianete kai sthn ellada kai einai eleythero sth 1 moira west gia opoioys exoun kapoio doryf.set

test kai ftiagmena rx8 kai nissan sto hong kong

 

epishs eixe kapoia nissan ftiagmena sta protyma toy dikoy toys dtm

 

kai aggelies me sms sth skandinayia meso tv lol

 

filika

Link to comment
Share on other sites

den iparxoun alles etairies pou kataskeuazoun wankel epeidei i mazda exei ta dikaiwmata tou wankel diladh mono auth mporei na kataskeuasei tetoia moter kai min ksexname oti to mellon twn kinitirwn tha einai typou wankel. Se dokimes pou egeinan o wankel apodidei kalytera se ydrogono kai se allous typous kausimwn.

Ναι..Είμαι αιμοδότης...

2006 Modenas Dinamik 71mm....

1998 Seat Ibiza S4 Turbo

1992 Suzuki RGV-Γ 250cc

2001 Suzuki FX 68.5mm

Link to comment
Share on other sites

Οπως ειπε ο φιλος μου ο @GreddyRx7, η Mazda απο τα πρωτα χρονια γνωστοποιησης των Wankel Απο τον Dr. Felix Wankel, αγορασε τα δικαιωματα, και καμια αλλη εταιρια δεν ασχολειται με την εξελιξη αυτων των κινητηρων, οποτε οσο να ναι δεν υπαρχει μεγαλη εξελιξη, αν εμπαιναν και αλλες εταιριες στο παιχνιδι η αναπτυξη θα ητανε τεραστια, ασε που τα περισσοτερα "προβληματα" που συζηταμε τωρα θα ειχαν λυθει.

 

Και φιλε μου @KCB οι εμβολοφοροι σε ολη την λειτουργια τους προσπαθουν να εχουν περιστροφικη κινηση, αλλα οπως ειναι φυσικο απο τον τροπο κατασκευης τους δεν μπορουν να αποδωσουν καλα, και εχουν πολλες τριβες. Απλα ακουγεται τρελο που οι υπαρχει τοσο μεγαλη αναπτυξη στους εμβολοφορους, και δεν ασχολουνται με τους Wankel που ειναι κλασης ανωτεροι... Βεβαια μπορει να ειναι καποιο σχεδιο της Mazda, ποιος ξερει?

---

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the first one!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος flyingbullshit (21 Νοέ. 2004 , 22:51)

 

Και φιλε μου @KCB οι εμβολοφοροι σε ολη την λειτουργια τους προσπαθουν να εχουν περιστροφικη κινηση, αλλα οπως ειναι φυσικο απο τον τροπο κατασκευης τους δεν μπορουν να αποδωσουν καλα, και εχουν πολλες τριβες. Απλα ακουγεται τρελο που οι υπαρχει τοσο μεγαλη αναπτυξη στους εμβολοφορους, και δεν ασχολουνται με τους Wankel που ειναι κλασης ανωτεροι... Βεβαια μπορει να ειναι καποιο σχεδιο της Mazda, ποιος ξερει?

 

 

Ναι μπερδεύτηκα πριν και τα είπα ανάποδα :o αλλά κατά τα άλλα την ίδια σκέψη έκανα, οι εμβολοφόροι έχουν άχρηστες απώλειες και μόνο από τους νόμους της φυσικής. Είχα π.χ. διαβάσει σε ένα τεύχος του R&D που έπεσε στα χέρια μου τι πρόβλημα αντιμετωπίζουν με την αδράνεια του εμβόλου που έχει κάποια όρια στην ταχύτητα της κίνησής του κλπ

KCB
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...