Jump to content

Forbes: Αυτά είναι τα πλέον πολύτιμα brandnames στην αγορά


plankton69
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ζωής μας, είναι αναμφίβολα το smartphone μας. Είτε για απλή περιήγηση στο διαδίκτυο, είτε για πιο συνθέτες εργασίες, κάθε ένας μας πλέον χειρίζεται μια έξυπνη συσκευή καθημερινά μιας και οι σύγχρονες δυνατότητες τους, σε συνδυασμό με τις δικές μας ανάγκες έχουν καταστήσει αναγκαία την ύπαρξη τους. Παράλληλα λοιπόν με τις επιλογές/ανάγκες μας, εμφανίζονται προτιμήσεις που με τη σειρά τους, «δημιουργούν» hypes και brandnames. Όλα αυτά μεταφράζονται σε χρήματα και κέρδη, τα οποία μπορούν να αποδείξουν το ποιος είναι πιο «ισχυρός» στην εκάστοτε αγορά, ή ακόμα και σε παγκόσμιο επίπεδο.

 

Παρότι η έρευνα που διεξήγαγε το Forbes δεν έχει άμεση σχέση με την παραπάνω εισαγωγή, η πρωτοπόρα τριάδα της τα επιβεβαιώνει όλα. Μεταξύ 100 εταιριών από διαφορετικούς χώρους, αλλά με παγκόσμια παρουσία στην αγορά, στην κορυφή βρέθηκαν brandnames από τον τεχνολογικό χώρο που όλα αυτά τα χρόνια, προσέφεραν τα μέγιστα σε αυτόν και φυσικά, αγαπήθηκαν από τους καταναλωτές. Ποια είναι όμως αυτά τα brandnames; Ας τα δούμε πιο αναλυτικά.

 

Στην κορυφή δεσπόζει η Apple, την οποία ο μέσος χρήστης έχει συνδέσει με μια premium, σταθερή και δημοφιλή πρόταση. Μπορεί να υπάρχουν smartphones και tablets ισχυρότερα από ένα iPhone/iPad, όμως η ποιότητα κατασκευής σε συνδυασμό με τη δημοτικότητα των συσκευών αυτών μπορεί και ελκύει τους καταναλωτές, ακόμα κι αν το κόστος ξεπερνά τα τρία ψηφία. Κάπως έτσι λοιπόν, η συνολική αξία του ονόματος Apple αγγίζει τα 124 δισεκατομμύρια δολάρια, τιμή σημαντικά μεγαλύτερη από κάθε άλλη εταιρεία στη λίστα. Αξίζει να αναφέρουμε μάλιστα πως συγκριτικά με το προηγούμενο έτος, η αξία της αυξήθηκε κατά 19%.

 

Στη δεύτερη θέση βρίσκουμε τη Microsoft, η οποία πλέον προσπαθεί να εισέλθει δυναμικά στον κόσμο των mobile συσκευών. Ήδη με την εξαγορά της Nokia έδειξε πως είναι έτοιμη για αυτό το βήμα, όμως πρέπει να αναπληρώσει αρκετό χαμένο έδαφος σύντομα για να μπορέσει να κοιτάξει στα μάτια την Apple. Κατάφερε αύξηση αξίας μεγέθους 11% τα τελευταία τρία χρόνια, με αξία 63 δισεκατομμύρια δολάρια κι όλα αυτά, σε μια μεταβατική και προσαρμοστική περίοδο. Στην τρίτη θέση τέλος, βρίσκουμε τη Google με αξία 56,6 δισεκατομμύρια δολάρια και 19% αύξηση σε σχέση με πέρυσι. Παρότι ξεκίνησε σαν μια απλή μηχανή αναζήτησης, κατάφερε να γίνει «κολοσσός» στα λειτουργικά συστήματα έξυπνων συσκευών, αλλά και σε υπηρεσίες διαδικτυακής διαφήμισης. Πλέον η εταιρεία επεκτείνεται σε τομείς όπως το home automation, οι ρομποτικές εφαρμογές και τα αυτόνομα συστήματα.

 

Τέλος, εκτός από τις παραπάνω εταιρείες, στη λίστα βρέθηκαν ονόματα από διάφορους χώρους, όπως η Coca-Cola, τα McDonald's, το Facebook, η Nike και η Toyota. Η αναλυτική λίστα μπορεί να βρεθεί σε αυτόν τον σύνδεσμο.

 

[via]

Edited by impreza_sti

plankton69 - Χρήστος 

iPhone XS 64GB / iPhone 4 8GB 

Link to comment
Share on other sites

Ποπο... Αντι να αγορασεις την apple αγοραζεις google και ms με τα ιδια λεφτα και ελεγχεις τον 80-90% των λειτουργικων σε ολες τις αγορες...

[sIGPIC][/sIGPIC] 24F1A078

Το να κανεις λάθη είναι ανθρώπινο. Το να ρίχνεις το φταίξιμο στον άλλον ειναι στρατηγική

Link to comment
Share on other sites

Ποπο... Αντι να αγορασεις την apple αγοραζεις google και ms με τα ιδια λεφτα και ελεγχεις τον 80-90% των λειτουργικων σε ολες τις αγορες...

 

βάζω τα μισά, βάζεις και εσύ τα υπόλοιπα να τις χτυπήσουμε? :lol:

Link to comment
Share on other sites

βάζω τα μισά, βάζεις και εσύ τα υπόλοιπα να τις χτυπήσουμε? :lol:

Τελος του μηνα που πληρωνομαι :p

[sIGPIC][/sIGPIC] 24F1A078

Το να κανεις λάθη είναι ανθρώπινο. Το να ρίχνεις το φταίξιμο στον άλλον ειναι στρατηγική

Link to comment
Share on other sites

Η ΙΒΜ είναι με αρνητική αύξηση αξίας (-5%) και η COCA COLA σχεδόν στάσιμη (2%).

Εκτός πεντάδας έρχονται δυνατά η Samsung (+19%) και η Toyota (+22%)

Φιλικά Γιώργος
Link to comment
Share on other sites

Ενα BOT ανεβασε το θεμα μ αρεσει που καθεστε και το σχολιαζετε :lol:

Xperiaλόγος

Optimuλόγος

Motoλόγος

Μηλοφωνολόγος

Ascendολόγος

Link to comment
Share on other sites

Ενα BOT ανεβασε το θεμα μ αρεσει που καθεστε και το σχολιαζετε :lol:

Έτσι γίνεται σε όλα τα θέματα. Τι σου έκανε εντύπωση.:confused:

Φιλικά Γιώργος
Link to comment
Share on other sites

Ποπο... Αντι να αγορασεις την apple αγοραζεις google και ms με τα ιδια λεφτα και ελεγχεις τον 80-90% των λειτουργικων σε ολες τις αγορες...

 

βασικα δεν προκυπτει το παραπανω συμπερασμα απο τον πινακα.

Αυτο που προκυπτει ειναι οτι το brand της apple ειναι το πολυτιμοτερο (με διπλασια αξια απο τα υπολοιπα) και με τα μισα εξοδα για διαφημηση. :oops:

Link to comment
Share on other sites

βασικα δεν προκυπτει το παραπανω συμπερασμα απο τον πινακα.

Αυτο που προκυπτει ειναι οτι το brand της apple ειναι το πολυτιμοτερο (με διπλασια αξια απο τα υπολοιπα) και με τα μισα εξοδα για διαφημηση. :oops:

 

Από το παραπάνω πίνακα σίγουρα δεν προκύπτει αλλά έχει δίκιο ο φίλος αφού λόγω των μεριδίων αγοράς που έχουν ανακοινωθεί το android (Google) έχει περίπου το 85% της παγκόσμιας αγοράς, τα Windows (Microsoft) έχουν περί τα 2,5% ενώ το IOS (Apple) το 11,7% :cool:.

Ericsson788, Nokia 3310,7650,3650,N82,N95, Samsung i8910,S2,S3,S4,S6,S7 edge,S8+,S9+,S10+,S20 Ultra
Link to comment
Share on other sites

Απλά να πώ πως δεν αγοράζεις την Apple αλλά το σήμα της μόνο. αρά δεν ελέγχεις τίποτα απλά αγοράζεις ένα δαγκωμένο μήλο......
Link to comment
Share on other sites

To εντυπωσιακό της υπόθεσης είναι ότι η IBM παραμένει ψηλά στην κατάταξη. Πλέον η εταιρεία δεν διαθέτει παρουσία/προβολή στο consumer segment της αγοράς. Όμως η ισχύς της στο enterprise segment και ο εξαιρετικά αποδοτικός R&D τομέας της την κρατάνε στον αφρό.
http://imageshack.com/a/img854/9724/9yva.jpg

Link to comment
Share on other sites

το τραγικο της λιστας ειναι η θεση των mcdonalds..

και το ακομα πιο τραγικο ειναι οτι τα walmart ειναι 3α στη λιστα των revenues, πισω απο τις 2 πετρελαικες.

Edited by relentlessgeo
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ SONY ΚΑΙ SAMSUNG.
Link to comment
Share on other sites

To εντυπωσιακό της υπόθεσης είναι ότι η IBM παραμένει ψηλά στην κατάταξη. Πλέον η εταιρεία δεν διαθέτει παρουσία/προβολή στο consumer segment της αγοράς. Όμως η ισχύς της στο enterprise segment και ο εξαιρετικά αποδοτικός R&D τομέας της την κρατάνε στον αφρό.

Η λίστα μετράει τη φήμη και το όνομα μιας εταιρείας.

Ο κόσμος προφανώς την έχει ακόμα πολύ ψηλά. Και σίγουρα θα υπάρχουν πολλοί που δεν έχουν μάθει για την εξαγορά του καταναλωτικού της κλάδου.

Φιλικά Γιώργος
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...