Jump to content

[ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ] Έξω τα τζίπ από την Αθήνα;


aimilios
 Κοινοποίηση

Τι μέτρα νομίζετε πως θα πρέπει να ληφθούν εναντίον των 4x4 ?  

105 members have voted

  1. 1. Τι μέτρα νομίζετε πως θα πρέπει να ληφθούν εναντίον των 4x4 ?

    • Απαγόρευση των 4x4 σε όλες τις μεγάλες πόλεις
      37
    • Αύξηση των τελών κυκλοφορίας
      23
    • Δεν χρειάζεται να ληφθεί κανένα μέτρο
      45


Recommended Posts

Ρε παιδιά τι είναι αυτά που διαβάζω, ακούω και βλέπω; Σκέφτονται λέει να απαγορεύσουν την είσοδο των τζίπ στο κέντρο της Αθήνας; :wacko: :blink:

 

Έχω ακούσει γελοία και γελοία μέτρα αλλά αυτό ξεφεύγει τελείως... Μιλάμε για ένα μέσο το οποίο πιάνει ελάχιστη παραπάνω επιφάνεια από ένα «απλό» ΙΧ. Ένα μέσο που ίσως είναι το μόνο που αντέχει παραπάνω στις λακούβες των ελληνικών δρόμων. Ένα μέσο που στο κάτω κάτω χωράει περισσότερους επιβάτες από ένα coupe (αφού σκέφτονται να πριμοδοτήσουν τα αυτοκίνητα με πολλούς επιβάτες).

 

Καλά, τόσο ηλίθιοι είναι; Σημειώστε ότι ούτε έχω ούτε σκέφτομαι να αγοράσω τζιπ και δεν έχω κανένα απολύτως συμφέρον να υποστηρίξω το συγκεκριμένο μέσο.

 

Αν έχει συζητηθεί, συγχωρέστε με. Δεν το βρίσκω...

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 172
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

τελειως χαζο οντος..

εγω ευτυχως εχω ενα σμαρτακι κ δ εχω κανενα προβλημα χωραει παντου :o

απο ποτε θα ισχιει αυτο ?ασε που ουτος η αλλος στην αθηνα δ χωραει να παρκαρει πια ουτε το σμαρτ ποσο μαλλον ενα τζιπ!

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aimilios (20 Οκτ. 2004 , 11:07)

 

Ρε παιδιά τι είναι αυτά που διαβάζω, ακούω και βλέπω; Σκέφτονται λέει να απαγορεύσουν την είσοδο των τζίπ στο κέντρο της Αθήνας; :wacko: :blink:

 

Έχω ακούσει γελοία και γελοία μέτρα αλλά αυτό ξεφεύγει τελείως... Μιλάμε για ένα μέσο το οποίο πιάνει ελάχιστη παραπάνω επιφάνεια από ένα «απλό» ΙΧ.

 

Σίγουρα αν είναι Niva! Γιατί όλα τα υπόλοιπα τζιπ πιάνουν σαφώς παραπάνω χώρο από ένα κανονικό ΙΧ!

 

Ένα μέσο που ίσως είναι το μόνο που αντέχει παραπάνω στις λακούβες των ελληνικών δρόμων.

Και καταναλώνει βενζίνη σαν 2 απλά ΙΧ!

 

Ένα μέσο που στο κάτω κάτω χωράει περισσότερους επιβάτες από ένα coupe (αφού σκέφτονται να πριμοδοτήσουν τα αυτοκίνητα με πολλούς επιβάτες).

 

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δει πολλά X5, Cayenne, Range Rover με πάνω από 1 επιβάτη!

 

Καλά, τόσο ηλίθιοι είναι; Σημειώστε ότι ούτε έχω ούτε σκέφτομαι να αγοράσω τζιπ και δεν έχω κανένα απολύτως συμφέρον να υποστηρίξω το συγκεκριμένο μέσο.

 

Αν έχει συζητηθεί, συγχωρέστε με. Δεν το βρίσκω...

 

 

Σίγουρα δεν είναι η λύση, και υπάρχουν τόσο άλλα πράγματα που μπορούν να γίνουν πρώτα, αλλά σκέψου ότι και ένας σοβαρός άνθρωπος δεν θα έπαιρνε ποτέ ένα τζιπ μεγάλου όγκου να μπει μέσα στην Αθήνα αλλά δυστυχώς είναι πολλοί αυτοί που το κάνουν. Θα πει βέβαια κάποιος "ότι αμάξι θέλω οδηγώ" αλλά από την άλλη, δεν είναι το ίδιο ένα smart και ένα X5 μέσα σε στενούς δρόμους!

Βαρέθηκα με αυτά που ακούω...
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aimilios (20 Οκτ. 2004 , 11:07)

 

Ρε παιδιά τι είναι αυτά που διαβάζω, ακούω και βλέπω; Σκέφτονται λέει να απαγορεύσουν την είσοδο των τζίπ στο κέντρο της Αθήνας; :wacko: :blink:

 

Έχω ακούσει γελοία και γελοία μέτρα αλλά αυτό ξεφεύγει τελείως... Μιλάμε για ένα μέσο το οποίο πιάνει ελάχιστη παραπάνω επιφάνεια από ένα «απλό» ΙΧ. Ένα μέσο που ίσως είναι το μόνο που αντέχει παραπάνω στις λακούβες των ελληνικών δρόμων. Ένα μέσο που στο κάτω κάτω χωράει περισσότερους επιβάτες από ένα coupe (αφού σκέφτονται να πριμοδοτήσουν τα αυτοκίνητα με πολλούς επιβάτες).

 

Καλά, τόσο ηλίθιοι είναι; Σημειώστε ότι ούτε έχω ούτε σκέφτομαι να αγοράσω τζιπ και δεν έχω κανένα απολύτως συμφέρον να υποστηρίξω το συγκεκριμένο μέσο.

 

Αν έχει συζητηθεί, συγχωρέστε με. Δεν το βρίσκω...

 

 

Think deeper...

 

 

 

Κατ' αρχάς ο βασικός στόχος είναι όχι όλα τα jeep αλλά τα λεγόμενα SUV (Sport Utility Vehicle).

 

Δεν νομίζω ότι οχήματα όπως ένα Grand Cheroky, Range Rover, Porsche Cayenne & VW Touareg "πιάνουν ελάχιστη παραπάνω επιφάνεια από ένα «απλό» ΙΧ".

Επίσης όντως μπορούν να μεταφέρουν μέχρι και επτά επιβάτες αλλά το 95% των οχημάτων αυτών που κυκλοφορούν στην Αθήνα μεταφέρουν έναν!

Στη κατανάλωση καλύτερα να μην αναφερθώ αφού μιλάμε για κινητήρες άνω των 2500 κυβικών.

 

Το επιχείρημα για της λακούβες δεν νομίζω ότι αντέχει σε κριτική...

 

Επίσης πρέπει να πω πως παρόμοιες σκέψεις γίνονται και από φορείς της πόλης του Παρισίου.

 

Και για να μην νομίζετε ότι τα βγάζω από το κεφάλι μου δείτε εδώ

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος gbil (20 Οκτ. 2004 , 13:38)

 

Σίγουρα αν είναι Niva! Γιατί όλα τα υπόλοιπα τζιπ πιάνουν σαφώς παραπάνω χώρο από ένα κανονικό ΙΧ!

 

 

Και καταναλώνει βενζίνη σαν 2 απλά ΙΧ!

 

 

 

Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω δει πολλά X5, Cayenne, Range Rover με πάνω από 1 επιβάτη!

 

 

 

Σίγουρα δεν είναι η λύση, και υπάρχουν τόσο άλλα πράγματα που μπορούν να γίνουν πρώτα, αλλά σκέψου ότι και ένας σοβαρός άνθρωπος δεν θα έπαιρνε ποτέ ένα τζιπ μεγάλου όγκου να μπει μέσα στην Αθήνα αλλά δυστυχώς είναι πολλοί αυτοί που το κάνουν. Θα πει βέβαια κάποιος "ότι αμάξι θέλω οδηγώ" αλλά από την άλλη, δεν είναι το ίδιο ένα smart και ένα X5 μέσα σε στενούς δρόμους!

 

 

πες τα άνθρωπέ μου :!: :mad:

 

Σπύρος

http://www.4troxoi.gr/forum/images/avatars/40901403742c3d7ea3caba.jpg
Link to comment
Share on other sites

Όσοι υποστηρίζουν το μέτρο,θέλω να μας πούν πως θα γίνει ο διαχωρισμός; :worry: Τι είναι τζίπ και τι είναι SUV; :confused: Εγω έχω αυτοκίνητο με μήκος 4.40μ και υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που δεν είναι τζίπ ή SUV αλλά κοινά sedan με μήκος μεγαλύτερο απο πολλά τζίπ και SUV :!:

ΠΑΕΙ ΛΑΛΗΣΑΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει αν το βρίσκετε εσείς το μέτρο ως πρώτης προτεραιότητας και αν πιστεύετε ότι το πρόβλημα στην Αθήνα είναι τα τζιπ εμένα μου περισσεύει...

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος popolaros (20 Οκτ. 2004 , 14:37)

 

kala kai auto to kako me ta SUV exei paragini .......... diladi ELEOS........

amerikanakia me oli ti simasia tis lekseos

Αν τον άλλο τον βολεύει ή/και του αρέσει, σε εμάς τι λόγος πέφτει; Θα βάλουμε τώρα και περιορισμούς στο τι πρέπει να αγοράσει; :wacko: Πραγματικά πιστεύετε ότι είναι πρόβλημα τα SUV; :blink:

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Kai vevaia den prepei na apogoreusoun ta tzip apo to kentro. NA TA APAGOREUSOUN OLA! Na pairneis to lewforeio, to metro, to trollei, to tram, ta podarakia sou kai na katevaineis. Den xreiazetai kathe fora pou emfanizomai sto kentro na kanw 50 wres na ftasw kai na kindyneuw apo to kathe autokinhto pou to odhgaei o kathe mal@kas :mad: :mad: :mad: . Arketa kindyneuoume exw apo to kentro... :cry:

Auta.

Link to comment
Share on other sites

Με ποιο σκεπτικο θα γινει κατι τετοιο;Οτι πιανει πολυ χωρο το τζιπ στον δρομο;Οτι καιει παραπανω;Η μηπως να τιμωρησουμε τους εχοντες τζιπ;

Τι να πω...Η να τα κοψουν ολα απο το κεντρο ή να μην σκεφτονται τετοιες αηδιες..

Link to comment
Share on other sites

Με ποιο σκεπτικο θα γινει κατι τετοιο;Οτι πιανει πολυ χωρο το τζιπ στον δρομο;Οτι καιει παραπανω;Η μηπως να τιμωρησουμε τους εχοντες τζιπ;
Ότι καίει και ρυπάινει πάρα πολύ...
Link to comment
Share on other sites

Οι αμαξάρες των βουλετών και των λοιπών καρεκλοκένταυρων να δείτε πόσο ρυπαίνουν και πόσο καίνε.Αύτοι ειδικά κυκλοφορούν συνέχεια στο κέντρο :cool:
Link to comment
Share on other sites

Από την σημερινή Ελευθεροτυπία:

Αγνοια για τα τζιπ

 

Του ΝΙΚΟΥ ΜΟΥΜΟΥΡΗ

 

Αγνοια δηλώνουν οι συγκοινωνιολόγοι σχετικά με την πρόταση του υπουργείου Μεταφορών για την απαγόρευση κυκλοφορίας των Ι.Χ. επιβατηγών μεγάλου όγκου στο κέντρο της Αθήνας.

 

Οι ίδιοι εκφράζουν σοβαρές επιφυλάξεις σχετικά με το κατά πόσο είναι σκόπιμη η εφαρμογή ενός τέτοιου μέτρου. «Δεν γνωρίζω να υπάρχει ούτε καν προφορική εισήγηση κάποιου συναδέλφου, ενώ ούτε ο σύλλογός μας έχει κάνει σχετική πρόταση», σημειώνει ο Π. Παπαδάκος, πρόεδρος του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων.

 

Οπως εξηγεί, στη συγκοινωνιακή πρακτική τα τζιπ δεν επιβαρύνουν περισσότερο την κυκλοφορία σε σύγκριση με ένα τυπικών διαστάσεων επιβατηγό. «Από την πλευρά που αντιμετωπίζουμε εμείς τα θέματα του κυκλοφοριακού, πρόκειται για το ίδιο πράγμα. Πολλές φορές έχει σημασία ο τρόπος κίνησης ενός οχήματος παρά οι διαστάσεις του.

 

Για παράδειγμα, ένα ταξί στην Αθήνα, λόγω του ότι σταματά και ξεκινά συνέχεια, ισοδυναμεί από κυκλοφοριακής πλευράς ώς και με 10 Ι.Χ.», προσθέτει ο Π. Παπαδάκος.

 

Στη χώρα μας και για την περίοδο από το 2001 ώς τον Αύγουστο του τρέχοντος έτους εντάχθηκαν στην κυκλοφορία περισσότερα από 78.600 οχήματα τύπου τζιπ, αριθμός που αντιστοιχεί στο 7,7% του συνόλου των νέων οχημάτων. Οι πωλήσεις στη συγκεκριμένη κατηγορία παρουσιάζουν έντονα ανοδική τάση. Το 2001 πήραν πινακίδες κυκλοφορίας 14.000 αυτοκίνητα, ενώ μόνο στο πρώτο επτάμηνο του 2004 ο αριθμός τους έφτασε τα 21.300, αύξηση που ξεπερνά το 50%.

 

Ακόμη και στις ΗΠΑ, απ' όπου ξεκίνησε η... μανία για τα συγκεκριμένα οχήματα, υπάρχουν περιοριστικά μέτρα, κυρίως για λόγους προστασίας του περιβάλλοντος και ευαίσθητων τμημάτων του οδικού δικτύου (για παράδειγμα, παλιές γέφυρες). Το δημοτικό συμβούλιο του Παρισιού εξουσιοδότησε το περασμένο καλοκαίρι τον δήμαρχο της πόλης για να διαχειριστεί εν λευκώ το θέμα, με τον αντιδήμαρχο να χαρακτηρίζει τα συγκεκριμένα οχήματα ως «καρικατούρα αυτοκινήτου». Σε κάθε περίπτωση, η εφαρμογή του μέτρου (αν τελικά ληφθεί) στη χώρα μας εμφανίζει σοβαρά προβλήματα.

 

Ο διαχωρισμός των αυτοκινήτων με βάση τον κυβισμό τους δεν δείχνει να αποτελεί ασφαλή μέθοδο, αφού υπάρχουν πολλά επιβατηγά «τυπικών» διαστάσεων με κινητήρες 2.500 κ.ε. ή μεγαλύτερους. Ούτε, όμως, με τις διαστάσεις επιτυγχάνεται επιτυχημένη εφαρμογή, αφού υπάρχουν αρκετές κατηγορίες οχημάτων (π.χ. τα στέισιον βάγκον ή τα πολυμορφικά), που ανταγωνίζονται σε αυτό τον τομέα τα μεγάλα 4x4.

Αν πρόκειται για περιβαντολλογικούς λόγους τότε να αποκλείσουμε όχι μόνο τα τζιπάκια, αλλά και τα μηχανάκια που βγάζουν ντουμάνια και τα λεωφορεία και τα φορτηγά και τα ταξί. Αν πρόκειται για το κυκλοφοριακό, απλά δεν ξέρουν τι κάνουν.

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος greek_aeras (20 Οκτ. 2004 , 15:37)

 

Kai vevaia den prepei na apogoreusoun ta tzip apo to kentro. NA TA APAGOREUSOUN OLA! Na pairneis to lewforeio, to metro, to trollei, to tram, ta podarakia sou kai na katevaineis. Den xreiazetai kathe fora pou emfanizomai sto kentro na kanw 50 wres na ftasw kai na kindyneuw apo to kathe autokinhto pou to odhgaei o kathe mal@kas :mad: :mad: :mad: . Arketa kindyneuoume exw apo to kentro... :cry:

Auta.

Ξεφεύγουμε λίγο από το θέμα, αλλά αυτό που προτείνεις προϋποθέτει αξιόπιστα μέσα μαζικής μεταφοράς, πράγμα που πολύ απλά... δεν έχουμε. Ένα παράδειγμα είναι το Μετρό. Υποστήριζαν ότι θα κράταγαν το ωράριο των Ολυμπιακών και μετά από αυτούς (δηλ. 5 το πρωί μέχρι 2 το πρωί της επομένης). Φυσικά δεν το κράτησαν για λόγους συντήρησης των γραμμών και ότι άλλη δικαιολογία τους είναι εύκαιρη (που να πληρώνουμε και άλλες βάρδιες τώρα...).

 

Κάπου υπήρχε ένα σχετικό θέμα για τα μέσα μαζικής μεταφοράς αλλά δεν το βρίσκω... :o

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Ennoeite pws prepei ola auta na rythmistoun gia na ta xrhsimopoieis. Alliws an einai na ksekinas 3 wres prin gia na se parei ena lewforeio pou tha vrethei kai na ftaseis ston proorismo sou, den kerdisame kai tipota...

 

Sygnomi pou ksefyga apo to thema.

Link to comment
Share on other sites

Αν πρόκειται για περιβαντολλογικούς λόγους τότε να αποκλείσουμε όχι μόνο τα τζιπάκια, αλλά και τα μηχανάκια που βγάζουν ντουμάνια και τα λεωφορεία και τα φορτηγά και τα ταξί.
Και εγώ αναρωτιέμαι γιατί δε φορολογούν τα scooterάκια (2χρονα/πενηντάρια) που καταναλώνουν όσο ένα αυτοκίνητο περίπου και μολύνουν αναλογικά (ρύποι/επιβατοχιλιόμετρο) πολλαπλάσια.

 

Τα λεοφωρία και τα ταξί τα ανέφερες για πλάκα, σωστά; Όσο για τα φορτηγά, υπάρχουν περιορισμοί. Έχεις δει 7,5 τόνους φορτηγό ποτέ στο κέντρο της αθήνας;

Link to comment
Share on other sites

Οντως είναι μεγάλο μπλέξιμο η απαγόρευση των "τζιπ" η suv κλπ.

Γιατί "τζιπ" είναι και το Jimny αλλά έχει μικρές διαστάσεις.

 

Μπορεί οι υπουργοί να είναι ξεκωμένοι από την πραγματικότητα και να παίρνουν αποφάσεις εν θερμώ,αλλά θέλω να μου πείτε πόσο άσχετος και ηλίθιος είναι κάποιος όταν αγοράζει ένα τεράστιο 4χ4 για να το οδηγεί κυρίως σε αστικές περιοχές.

Link to comment
Share on other sites

Δεν πάνε καλά...

Ας κοιτάξουν να διώξουν τις νταλίκες και τα βαρέα οχήματα από τις πόλεις (Αθήνα-Πειραιάς) και μετά βλέπουμε...

Είναι τουλάχιστον βλακεία να περνάει νταλίκα μέσα από μικρές περιοχές όπως είναι τα Ταμπούρια Κερατσινίου... :mad: :mad:

Always have the feeling that something's missing or left behind...[/b]

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Φίλιππος (20 Οκτ. 2004 , 22:13)

Και εγώ αναρωτιέμαι γιατί δε φορολογούν τα scooterάκια (2χρονα/πενηντάρια) που καταναλώνουν όσο ένα αυτοκίνητο περίπου και μολύνουν αναλογικά (ρύποι/επιβατοχιλιόμετρο) πολλαπλάσια.

 

Τι πραγμα?

Αντι να λεμε ευχαριστω σε αυτους με τα μηχανακια, θα τους (μπιπ) και στην φορολογια?

Σιγουρα δεν καινε περισσοτερο (100 χμ με 2-5 ευρω σου κανει? - αναλογα το μηχανακι), αναλογικα δεν μολυνουν περισσοτερο (αν σκεφτεις οτι δεν μενουν σε μποτιλιαρισμα ποση ωρα/τα αυτοκινητα ειναι αναμμενα πολλαπλασιο χρονο, και τα συγχρονα περνουν απο περιορισμους ρυπων οπως και τα αυτοκινητα) + διευκολυνουν το κυκλοφοριακο....

 

Κοινως, δεν φτανει που σας κανουμε την ζωη ΠΙΟ ευκολη (φανταστειτε ολα αυτα τα μηχανακια να ητανε αυτοκινητα... παρκιγκ, κυκλοφοριακο, ρυπανση), θελετε να μας φορολογησουν κι'αλλο?

Κανονικα το κρατος θα επρεπε να προωθει τις μηχανες/μηχανακια σαν τη μονη βιωσιμη λυση στις 2 μεγαλες πολεις και να κανει ελαφρυνσεις.....

 

Για να μην λεμε οτι θελουμε...

φιλικα παντα...

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα με τον gkantemis καθως κι εγω οδηγω εκτος απο αυτοκινητο (5 χρονια+) και παπι 115 κυβικων (1 χρονο).Το μηχανακι δε καιει τιποτα (μπορω να ριξω την καταναλωση ανετα στα 2l/100km στην πολη) οποτε δε μολυνει κιολας (τα καινουρια εχουν και καταλυτη).Και πανω απ ολα ειναι αυτο που ειπε ο gkantemis ,στις μεγαλουπολεις σκεφτειτε ποση ωρα δουλευει ενα αυτοκινητο στο μποτιλιαρισμα (φανταστει τε 8κυλινδρο τζιπ τι ρουφαει) οταν εγω με το μηχανακι ζητημα να σταματαω 10 δευτερολεπτα και ειμαι πρωτος στο φαναρι ετοιμος να φυγω (δε με πιανει ποτε ξανα το κοκκινο δηλαδη).

 

Οσον αφορα το χαρακτηρισμο των τζιπ και τα περι Jimmny μπορουν ανετα να βαλουν οριο στο βαρος ,πχ 1500 κιλα,το Jimmny νομιζω το περναει ανετα (προς τα κατω).

 

Αν μου ζητουσαν ενα σβαρο λογο να απαγορευτουν τα τζιπ απο τις μεγαλες πολεις θα απαντουσα με ενα και μοναδικο.Την προστασια καταρχην των μοτοσυκλετιστων,δευτερον των πεζων,και τριτων των κακομοιρον με Smart ,Cinquecento κλπ οι οποιοι κινδυνεουν σοβαρα να πολτοποιηθουν (με σειρα προτεραιοτητας οπως γραφτηκαν) απ τα θηριωδη αμαξωματα των μεγαλων οχηματων εκτος δρομου.Πρωτα η ασφαλεια και μετα το αν πιανουν πολυ χωρο η μολυνουν.Εξαλλου το περιβαλλον για το οποιο φτιαχτηκαν αυτα τα οχηματα ειναι ΜΑΚΡΙΑ απο πολεις.Βρισκω δικαιολογημενη λοιπον μια αποφαση που θα τα απαγορευε (με οριο βαρους επαναλαμβανω).

 

Ισως επειδη δε σκοπευω ποτε να παρω τζιπ :p εκτος αν γινω εκατομυριουχος και εχω εξοχικο στο βουνο η γινω βοσκος.

Link to comment
Share on other sites

Υποστήριζαν ότι θα κράταγαν το ωράριο των Ολυμπιακών και μετά από αυτούς (δηλ. 5 το πρωί μέχρι 2 το πρωί της επομένης). Φυσικά δεν το κράτησαν για λόγους συντήρησης των γραμμών και ότι άλλη δικαιολογία τους είναι εύκαιρη (που να πληρώνουμε και άλλες βάρδιες τώρα...).

για τις 5 δεν ξέρω, αλλά μέχρι τις 2 από ότι ξέρω δουλεύει το μετρό!

 

Τα λεοφωρία και τα ταξί τα ανέφερες για πλάκα, σωστά;
το μέσο ελληνικό ταξί βγάζει ένα ντουμάνι μαύρου καπνού! Όλα αυτά τα κακοσυντηρημένα πετρελαιοκίνητα πρέπει να φάνε ένα γερό πρόστιμο!

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος aimilios (20 Οκτ. 2004 , 18:26)

 

Ξεφεύγουμε λίγο από το θέμα, αλλά αυτό που προτείνεις προϋποθέτει αξιόπιστα μέσα μαζικής μεταφοράς, πράγμα που πολύ απλά... δεν έχουμε.

 

 

Η Αθήνα για να θεωρηθεί ως πόλη που διαθέτει επαρκή και αξιόπιστα μέσα μαζικής μεταφοράς απέχει πάρα πολύ, και το πιθανότερο να μην επιτύχει ποτέ αυτόν τον στόχο, πολύ απλά επιδή έχει δομηθεί πολύ άναρχα...

Θα συμφωνούσα στο να περιοριστεί δραματικά η κυκλοφορία στο κέντρο της Αθήνας, όμως γνωρίζω ότι κάτι τέτοιο θα ταλαιπωρούσε πολλούς ανθρώπους οι οποίοι τώρα κυκλοφορούν με τα αυτοκίνητά τους.

Να φέρω ένα παράδειγμα για να καταλάβετε τι εννοώ:

Κάτοικος της Αθήνας που μένει στο Παγκράτι και εργάζεται στη Νεάπολη (Ιπποκράτους, κοντά στην Αλεξάνδρας), αν επιλέξει να χρησιμοποιήσει τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς αντί για το αυτοκίνητό του, θα κάνει μεγαλύτερη διαδρομή και δυσανάλογα περισσότερο χρόνο, απ' ότι αν πήγαινε με αυτοκίνητο, προκειμένου να φθάσει στη δουλειά του.

Κι αυτό θα συμβεί διότι θα κάνει διαδρομή μέσα από το κέντρο με επίγεια μέσα, και επειδή δεν εξυπηρετείται από κάποια γραμμή του Μετρό ή του ΗΣΑΠ καμία από τις δύο αυτές περιοχές. Σαν αυτό το παράδειγμα υπάρχουν πολλά... :whistle: :wacko:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...