Jump to content

Samsung Galaxy Alpha (SM-G850F)


Sofos_5
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Πήγαινε ρυθμίσεις εκει που λέει "τοποθεσία" και πες μου ποια apps χρησιμοποιουν gps

 

μπορείς σε παρακαλώ να ελέγξεις με το cpuz,σε κανένα απο τα προηγούμενα κινητά που είχα δεν δούλευαν όλοι οι πυρήνες μαζί όταν το έβλεπα απο το cpuz

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 2,9χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

μπορείς σε παρακαλώ να ελέγξεις με το cpuz,σε κανένα απο τα προηγούμενα κινητά που είχα δεν δούλευαν όλοι οι πυρήνες μαζί όταν το έβλεπα απο το cpuz

 

Το ιδιο και σε μένα. Ολοι μαζί δουλευουν

Link to comment
Share on other sites

Σου απάντησα οτι απο cityshop.gr https://www.skroutz.gr/m/820/Cityshop#js_shop_reviews πριν 2-3 μηνες που αγόρασα ηταν unbranded. Παρε τηλέφωνο να ρωτησεις

 

Κι εγω από sity shop το πηρα. Τους πηρα τηλ. και μου επιβεβαιωσαν ότι ηταν unbranded. Η εξυπηρετηση ηταν εξαιρετικη. Δεν ειχα ξανακανει αγορα από αυτό το μαγαζι, αλλα εμεινα απολυτα ικανοποιημένος. Μαλιστα τα χρηματα τα πηραν από τον λογαριασμο μου μια βδομαδα μετα αφου ειχα το κινητο στα χερια μου.

Καν τους ένα τηλ. να σε επιβεβαιωσουν για το αν η συσκευη θα είναι unbranded.

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω από sity shop το πηρα. Τους πηρα τηλ. και μου επιβεβαιωσαν ότι ηταν unbranded. Η εξυπηρετηση ηταν εξαιρετικη. Δεν ειχα ξανακανει αγορα από αυτό το μαγαζι, αλλα εμεινα απολυτα ικανοποιημένος. Μαλιστα τα χρηματα τα πηραν από τον λογαριασμο μου μια βδομαδα μετα αφου ειχα το κινητο στα χερια μου.

 

Καν τους ένα τηλ. να σε επιβεβαιωσουν για το αν η συσκευη θα είναι unbranded.

 

 

Σας ευχαριστω ολους για την βοηθεια παιδια

Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!!
Link to comment
Share on other sites

είναι πρώτο σε κατανάλωση μετά απο 8 ώρες

Λοιπόν βγαζεις το google mail σου,αναγκαστικη διακοπή στο google play services εκκαθάριση δεδομένων,ξαναβαζεις το mail σου και το παρακολουθείς..Επίσης δες εαν έχει βγει καμια ενημέρωση για κάποιο google app..

 

Με τα παραπανω βήματα έστρωσε στο s5 μου..

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν βγαζεις το google mail σου,αναγκαστικη διακοπή στο google play services εκκαθάριση δεδομένων,ξαναβαζεις το mail σου και το παρακολουθείς..Επίσης δες εαν έχει βγει καμια ενημέρωση για κάποιο google app..

 

Με τα παραπανω βήματα έστρωσε στο s5 μου..

 

ευχαριστώ!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην κοινότητα.Ελπίζω να γράφω στη σωστή ενότητα..Αγόρασα από γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών συσκευών το Alpha (στα 280€ ως αντιπρόταση του s4 i9506, το οποίο είχα παραγγείλει & δεν μπόρεσαν να μου φέρουν) στις 31/1 χωρίς να το συνδυάσω με κάποιο συμβόλαιο.Εντούτοις μόλις άνοιξα το κινητό & προτού ολοκληρωθούν οι εισαγωγικές ρυθμίσεις, εγκαταστάθηκαν αυτόματα εφαρμογές εταιρείας κινητής τηλεφωνίας και επιπλέον όποτε το κλείνω & το ανοίγω μου βγάζει το λογότυπο της.Φυσικά και με ενοχλεί αυτό το γεγονός,πήγα στο μαγαζί όπου είχα παραλάβει τη συσκευή,ο υπάλληλος απεγκατέστησε τις συγκεκριμένες εφαρμογές,όμως το μήνυμα καλωσορίσματος-αποχαιρετισμού δε μπόρεσε να το απενεργοποιήσει..Ως εναλλακτική μου πρότειναν να το στείλουν στο service για να το διορθώσουν..Αντ' αυτού τους ζήτησα αντικατάσταση συσκευής,την οποία αρνούνται γιατί δεν έχω το κουτί.Τους εξήγησα ότι τα τρία χαρτάκια με το IMEI τα έβγαλα απο το κουτί και τα έχω (ασφαλώς η ουσία είναι τα ΙΜΕΙ & όχι το κουτί),οπότε αν μου φέρουν μία συσκευή "καθαρή" κρατάνε το κουτί με τα ΙΜΕΙ της συσκευής που θα επιστρέψω και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Παρεπιπτόντως μιλώντας μιλώντας με Samsung μου είπαν ότι αυτό διορθώνεται ή με root οπότε χάνω την εγγύηση ή με αλλαγή πλακέτας..Νομίζω σε καινούριο κινητό ούτε το ένα, ούτε το άλλο είναι ενδεδειγμένες λύσεις.Σε περίπτωση που δεν το αντικαταστήσουν, μπορώ να υπαναχωρήσω (βάσει της ευρωπαϊκής οδηγίας) απο τη στιγμή που δεν έχω το κουτί (έχω όμως τα ΙΜΕΙ που είχε στο κουτί και όλα τα περιεχόμενα του).Υπάρχει περίπτωση κάποιος κάτοχος του Alpha να μη χρειάζεται το κουτί και να μου το δώσει για να με βοηθήσει;Ποιά η άποψη σας σχετικά με τη λύση του service;
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην κοινότητα.Ελπίζω να γράφω στη σωστή ενότητα..Αγόρασα από γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών συσκευών το Alpha (στα 280€ ως αντιπρόταση του s4 i9506, το οποίο είχα παραγγείλει & δεν μπόρεσαν να μου φέρουν) στις 31/1 χωρίς να το συνδυάσω με κάποιο συμβόλαιο.Εντούτοις μόλις άνοιξα το κινητό & προτού ολοκληρωθούν οι εισαγωγικές ρυθμίσεις, εγκαταστάθηκαν αυτόματα εφαρμογές εταιρείας κινητής τηλεφωνίας και επιπλέον όποτε το κλείνω & το ανοίγω μου βγάζει το λογότυπο της.Φυσικά και με ενοχλεί αυτό το γεγονός,πήγα στο μαγαζί όπου είχα παραλάβει τη συσκευή,ο υπάλληλος απεγκατέστησε τις συγκεκριμένες εφαρμογές,όμως το μήνυμα καλωσορίσματος-αποχαιρετισμού δε μπόρεσε να το απενεργοποιήσει..Ως εναλλακτική μου πρότειναν να το στείλουν στο service για να το διορθώσουν..Αντ' αυτού τους ζήτησα αντικατάσταση συσκευής,την οποία αρνούνται γιατί δεν έχω το κουτί.Τους εξήγησα ότι τα τρία χαρτάκια με το IMEI τα έβγαλα απο το κουτί και τα έχω (ασφαλώς η ουσία είναι τα ΙΜΕΙ & όχι το κουτί),οπότε αν μου φέρουν μία συσκευή "καθαρή" κρατάνε το κουτί με τα ΙΜΕΙ της συσκευής που θα επιστρέψω και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Παρεπιπτόντως μιλώντας μιλώντας με Samsung μου είπαν ότι αυτό διορθώνεται ή με root οπότε χάνω την εγγύηση ή με αλλαγή πλακέτας..Νομίζω σε καινούριο κινητό ούτε το ένα, ούτε το άλλο είναι ενδεδειγμένες λύσεις.Σε περίπτωση που δεν το αντικαταστήσουν, μπορώ να υπαναχωρήσω (βάσει της ευρωπαϊκής οδηγίας) απο τη στιγμή που δεν έχω το κουτί (έχω όμως τα ΙΜΕΙ που είχε στο κουτί και όλα τα περιεχόμενα του).Υπάρχει περίπτωση κάποιος κάτοχος του Alpha να μη χρειάζεται το κουτί και να μου το δώσει για να με βοηθήσει;Ποιά η άποψη σας σχετικά με τη λύση του service;

 

Καταρχας πως το πηρες 280€;;;

 

Κατα δευτερον τωρα, ποιο ειναι το θεμα σου εαν το δωσεις στο service για να σου περάσουν την ελληνικη unbranded;;;

 

Επισης ανοιγοντας την πρωτη φορα την συσκευή, ειδες το logo cosmote/vodafone και αντι να το βαλεις πισω στο κουτι του και να το επιστρέψεις αμεσως, πεταξες το κουτι, εστησες την συσκευή και την χρησιμοποιησες και μετα επειδη σου ξινισε, ζητας αντικατασταση.

 

Δεν εχει παντα ο πελατης δικιο φιλε μου.

Edited by hic_et_nunc
Link to comment
Share on other sites

Ωρες ωρες τρωτε κατι κολληματα που με αφηνετε με ανοιχτο το στομα...
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα στην κοινότητα.Ελπίζω να γράφω στη σωστή ενότητα..Αγόρασα από γνωστή αλυσίδα ηλεκτρικών συσκευών το Alpha (στα 280€ ως αντιπρόταση του s4 i9506, το οποίο είχα παραγγείλει & δεν μπόρεσαν να μου φέρουν) στις 31/1 χωρίς να το συνδυάσω με κάποιο συμβόλαιο.Εντούτοις μόλις άνοιξα το κινητό & προτού ολοκληρωθούν οι εισαγωγικές ρυθμίσεις, εγκαταστάθηκαν αυτόματα εφαρμογές εταιρείας κινητής τηλεφωνίας και επιπλέον όποτε το κλείνω & το ανοίγω μου βγάζει το λογότυπο της.Φυσικά και με ενοχλεί αυτό το γεγονός,πήγα στο μαγαζί όπου είχα παραλάβει τη συσκευή,ο υπάλληλος απεγκατέστησε τις συγκεκριμένες εφαρμογές,όμως το μήνυμα καλωσορίσματος-αποχαιρετισμού δε μπόρεσε να το απενεργοποιήσει..Ως εναλλακτική μου πρότειναν να το στείλουν στο service για να το διορθώσουν..Αντ' αυτού τους ζήτησα αντικατάσταση συσκευής,την οποία αρνούνται γιατί δεν έχω το κουτί.Τους εξήγησα ότι τα τρία χαρτάκια με το IMEI τα έβγαλα απο το κουτί και τα έχω (ασφαλώς η ουσία είναι τα ΙΜΕΙ & όχι το κουτί),οπότε αν μου φέρουν μία συσκευή "καθαρή" κρατάνε το κουτί με τα ΙΜΕΙ της συσκευής που θα επιστρέψω και ούτε γάτα ούτε ζημιά. Παρεπιπτόντως μιλώντας μιλώντας με Samsung μου είπαν ότι αυτό διορθώνεται ή με root οπότε χάνω την εγγύηση ή με αλλαγή πλακέτας..Νομίζω σε καινούριο κινητό ούτε το ένα, ούτε το άλλο είναι ενδεδειγμένες λύσεις.Σε περίπτωση που δεν το αντικαταστήσουν, μπορώ να υπαναχωρήσω (βάσει της ευρωπαϊκής οδηγίας) απο τη στιγμή που δεν έχω το κουτί (έχω όμως τα ΙΜΕΙ που είχε στο κουτί και όλα τα περιεχόμενα του).Υπάρχει περίπτωση κάποιος κάτοχος του Alpha να μη χρειάζεται το κουτί και να μου το δώσει για να με βοηθήσει;Ποιά η άποψη σας σχετικά με τη λύση του service;

Η υποχώρηση αγοράς εμπλέκει και την συσκευασία κατά την επιστροφή.

Φιλικά Γιώργος
Link to comment
Share on other sites

Η υποχώρηση αγοράς εμπλέκει και την συσκευασία κατά την επιστροφή.

 

Μόνο που εδω δεν μιλάμε για επιστροφή αλλά για παράλογη απαίτηση αλλαγής(ακομα κι επεστρεφε αυτούσια την συσκευή με το κουτί και ολα τα παρελκόμενα)

 

Παραδειγμα: παιρνω το alpha σε λευκό, μετα απο 2 μερες αποφασιζω οτι δε μ άρεσε τόσο πολυ το χρώμα και επειδη ειμαι ελληναρας και μαγκας εχω την απαίτηση απ το κατάστημα να μου το αλλάξει με άλλο. Καλο;;;; :p

Link to comment
Share on other sites

Καταρχας πως το πηρες 280€;;;

 

Κατα δευτερον τωρα, ποιο ειναι το θεμα σου εαν το δωσεις στο service για να σου περάσουν την ελληνικη unbranded;;;

 

Επισης ανοιγοντας την πρωτη φορα την συσκευή, ειδες το logo cosmote/vodafone και αντι να το βαλεις πισω στο κουτι του και να το επιστρέψεις αμεσως, πεταξες το κουτι, εστησες την συσκευή και την χρησιμοποιησες και μετα επειδη σου ξινισε, ζητας αντικατασταση.

 

Δεν εχει παντα ο πελατης δικιο φιλε μου.

 

Αντί του S4 i9506 που είχα παραγγείλει μου αντιπρότειναν στην ίδια τιμή το Alpha λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας του πρώτου.Όσο για την επιστροφή του, το αγόρασα Σάββατο απόγευμα & λόγω του ότι δούλευα βραδινή βάρδια το άνοιξα Κυριακή..Εννοείται ότι δεν μπήκα στον κόπο να το στήσω & δε μου ξίνισε γιατί πολύ απλά δεν ασχολήθηκα μαζί του,όπως πολύ λογικά είπες η πρώτη μου σκέψη ήταν η επιστροφή..Απλά Κυριακή δεν είχα τη δυνατότητα να το επιστρέψω (κλειστά μαγαζιά)..Δευτέρα που μίλησα τηλεφωνικά μαζί τους,μου είπαν να τους το πάω Τετάρτη που θα είχαν εξειδικευμένο υπάλληλο σε βάρδια,ώστε αν μπορούσε να το διορθώσει.Όσον αφορά τη συσκευασία,θεώρησα ότι τα αυτοκόλλητα ΙΜΕΙ είναι η ουσία, όπως και σε κάθε άλλη συσκευή είναι το serial number.Το θέμα δεν είναι ότι νιώθω αδικημένος ή ότι θέλω πίσω τα λεφτά μου (θα ήταν χαζό κάτι τέτοιο γιατί Alpha σε αυτή την τιμή τώρα δεν βρίσκεις), αλλά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να πειραχτεί από το service καινούργιο τηλέφωνο (π.χ. αλλαγή πλακέτας) ή είναι καλύτερα να το αφήσω έτσι (λόγω απειρίας σε smartphone δεν ξέρω αν επηρεάζεται απο το logo η απόδοση του τηλεφώνου).Αν το τηλέφωνο επηρεάζεται υπάρχει τρόπος να γίνει όπως είπες unbranded μέσω κάποιου software χωρίς να χαθεί η εγγύηση;Όσο για το θέμα της αντικατάστασης νομίζω ότι δεν είναι παράλογο αίτημα (παραδέχτηκαν απο το εμπορικό τους τμήμα ότι δεν έπρεπε να έχουν παραλάβει από τη Samsung συσκευές που προορίζονταν για Γερμανό ή Cosmote,ότι οι συσκευές που εμπορεύονται οφείλουν να είναι unbranded και ότι το λάθος είναι απο την πλευρά τους..) Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Link to comment
Share on other sites

Αντί του S4 i9506 που είχα παραγγείλει μου αντιπρότειναν στην ίδια τιμή το Alpha λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας του πρώτου.Όσο για την επιστροφή του, το αγόρασα Σάββατο απόγευμα & λόγω του ότι δούλευα βραδινή βάρδια το άνοιξα Κυριακή..Εννοείται ότι δεν μπήκα στον κόπο να το στήσω & δε μου ξίνισε γιατί πολύ απλά δεν ασχολήθηκα μαζί του,όπως πολύ λογικά είπες η πρώτη μου σκέψη ήταν η επιστροφή..Απλά Κυριακή δεν είχα τη δυνατότητα να το επιστρέψω (κλειστά μαγαζιά)..Δευτέρα που μίλησα τηλεφωνικά μαζί τους,μου είπαν να τους το πάω Τετάρτη που θα είχαν εξειδικευμένο υπάλληλο σε βάρδια,ώστε αν μπορούσε να το διορθώσει.Όσον αφορά τη συσκευασία,θεώρησα ότι τα αυτοκόλλητα ΙΜΕΙ είναι η ουσία, όπως και σε κάθε άλλη συσκευή είναι το serial number.Το θέμα δεν είναι ότι νιώθω αδικημένος ή ότι θέλω πίσω τα λεφτά μου (θα ήταν χαζό κάτι τέτοιο γιατί Alpha σε αυτή την τιμή τώρα δεν βρίσκεις), αλλά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να πειραχτεί από το service καινούργιο τηλέφωνο (π.χ. αλλαγή πλακέτας) ή είναι καλύτερα να το αφήσω έτσι (λόγω απειρίας σε smartphone δεν ξέρω αν επηρεάζεται απο το logo η απόδοση του τηλεφώνου).Αν το τηλέφωνο επηρεάζεται υπάρχει τρόπος να γίνει όπως είπες unbranded μέσω κάποιου software χωρίς να χαθεί η εγγύηση;Όσο για το θέμα της αντικατάστασης νομίζω ότι δεν είναι παράλογο αίτημα (παραδέχτηκαν απο το εμπορικό τους τμήμα ότι δεν έπρεπε να έχουν παραλάβει από τη Samsung συσκευές που προορίζονταν για Γερμανό ή Cosmote,ότι οι συσκευές που εμπορεύονται οφείλουν να είναι unbranded και ότι το λάθος είναι απο την πλευρά τους..) Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Αν το θέμα σου είναι ότι δε θέλεις να βλέπεις το logo στο booting δε χρειάζεται ούτε ρούτ ούτε δε πόσο μάλλον αλλαγή πλακέτα όπως σου είπαν τα τζιμάνια της Samsung.

Πέρασε με Odin μια official unbranded Rom και είσαι Οκ

Παντα φιλικα Μανος

Παρε το Nexus στα δικα σου χερια

Link to comment
Share on other sites

Αντί του S4 i9506 που είχα παραγγείλει μου αντιπρότειναν στην ίδια τιμή το Alpha λόγω έλλειψης διαθεσιμότητας του πρώτου.Όσο για την επιστροφή του, το αγόρασα Σάββατο απόγευμα & λόγω του ότι δούλευα βραδινή βάρδια το άνοιξα Κυριακή..Εννοείται ότι δεν μπήκα στον κόπο να το στήσω & δε μου ξίνισε γιατί πολύ απλά δεν ασχολήθηκα μαζί του,όπως πολύ λογικά είπες η πρώτη μου σκέψη ήταν η επιστροφή..Απλά Κυριακή δεν είχα τη δυνατότητα να το επιστρέψω (κλειστά μαγαζιά)..Δευτέρα που μίλησα τηλεφωνικά μαζί τους,μου είπαν να τους το πάω Τετάρτη που θα είχαν εξειδικευμένο υπάλληλο σε βάρδια,ώστε αν μπορούσε να το διορθώσει.Όσον αφορά τη συσκευασία,θεώρησα ότι τα αυτοκόλλητα ΙΜΕΙ είναι η ουσία, όπως και σε κάθε άλλη συσκευή είναι το serial number.Το θέμα δεν είναι ότι νιώθω αδικημένος ή ότι θέλω πίσω τα λεφτά μου (θα ήταν χαζό κάτι τέτοιο γιατί Alpha σε αυτή την τιμή τώρα δεν βρίσκεις), αλλά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να πειραχτεί από το service καινούργιο τηλέφωνο (π.χ. αλλαγή πλακέτας) ή είναι καλύτερα να το αφήσω έτσι (λόγω απειρίας σε smartphone δεν ξέρω αν επηρεάζεται απο το logo η απόδοση του τηλεφώνου).Αν το τηλέφωνο επηρεάζεται υπάρχει τρόπος να γίνει όπως είπες unbranded μέσω κάποιου software χωρίς να χαθεί η εγγύηση;Όσο για το θέμα της αντικατάστασης νομίζω ότι δεν είναι παράλογο αίτημα (παραδέχτηκαν απο το εμπορικό τους τμήμα ότι δεν έπρεπε να έχουν παραλάβει από τη Samsung συσκευές που προορίζονταν για Γερμανό ή Cosmote,ότι οι συσκευές που εμπορεύονται οφείλουν να είναι unbranded και ότι το λάθος είναι απο την πλευρά τους..) Σε ευχαριστώ εκ των προτέρων.

 

Κρατα το, δεν εχει καμία διαφορά απ τα αλλα ουτε επηρεάζεται η απόδοσή του απο κάτι

 

Η μοναδική διαφορά ειναι στις αναβαθμίσεις. Δηλαδή οταν παρεις την επόμενη έκδοση του Android θα παρεις την Ελληνική branded cosmote και πιθανότατα να την παρεις και πρώτος απ τα unbranded ελληνικά.

 

Κακως αγχωθηκες και κακως σου "την είπα" γιατί πιστευα οτι γνωριζες και ηταν μια παραξενια σου.

Link to comment
Share on other sites

Μόνο που εδω δεν μιλάμε για επιστροφή αλλά για παράλογη απαίτηση αλλαγής(ακομα κι επεστρεφε αυτούσια την συσκευή με το κουτί και ολα τα παρελκόμενα)

 

Παραδειγμα: παιρνω το alpha σε λευκό, μετα απο 2 μερες αποφασιζω οτι δε μ άρεσε τόσο πολυ το χρώμα και επειδη ειμαι ελληναρας και μαγκας εχω την απαίτηση απ το κατάστημα να μου το αλλάξει με άλλο. Καλο;;;; :p

 

Μόνο που σε αυτή την περίπτωση δε μιλάμε για εμφανές χαρακτηριστικό του κινητού όπως το χρώμα που ανέφερες.Σε αυτή την περίπτωση κάθε απαίτηση αλλαγής θα ήταν για να μας κλείσουν στο τρελάδικο.Αν δεν άνοιγα το κινητό δε θα μπορούσα να ξέρω εκ των προτέρων ότι θα μου πετάει το λογότυπο της εταιρείας και να μου τη διαφημίζει κάθε τρεις και λίγο (αφού ούτε έξω απο το κουτί έγραφε οτι είναι branded).Αν το ήθελα με λογότυπο θα πήγαινα να το πάρω από το μαγαζί της.Πήγα όμως στην αλυσίδα ηλεκτρικών για να είναι κομπλέ το κινητό,όπως έρχεται απο τη μαμά του (χωρίς λογότυπα κτλ.).Αν έπαιρνες ένα κινητό με 16gb μνήμη και το κουτί έλεγε ότι είναι 16gb η μνήμη του, με το που το άνοιγες όμως διαπίστωνες ότι φοράει μνήμη 8gb, θα ήσουν πολύ Ελληναράς να απαιτήσεις αντικατάσταση του;Κάτι ανάλογο συνέβη και τώρα..Δεν είναι όλα θέμα μαγκιάς,αλλά λογικής και να μη μασάμε ότι μας σερβίρουν.Σκέψου επίσης ότι όσο Ελληναράς είμαι εγώ που δε θέλω να το φάω αμάσητο, άλλο τόσο είναι ο προμηθευτής που μπέρδεψε τις παρτίδες των κινητών και τις έστειλε σε λάθος αλυσίδα καταστημάτων (όπως παραδέχτηκαν στο τμήμα μαρκετινγκ του), αλλά και η αλυσίδα καταστημάτων που ενώ παραδέχτηκε το λάθος από πλευράς τους μου είπε ή να του κάνω root ή να το πάω ο ίδιος σε κατάστημα της κινητής τηλεφωνίας να το φτιάξουν ή να το στείλουν στο επίσημο service του προμηθευτή να του αλλάξουν πλακέτα (κοινώς τον αδόξαστο, γιατί δε νομίζω ότι έχουμε στην Ελλάδα εξειδικευμένους τεχνικούς σε τέτοια ζητήματα).Αν μπορείς να με βοηθήσεις στα ζητήματα που έθεσα στα προηγούμενα μηνύματα σε ευχαριστώ εκ των προτέρων, με ατυχή όμως παραδείγματα δεν εκπληρώνεις τους σκοπούς του forum που αν θυμάμαι καλά είναι να βοηθάμε ο ένας τον άλλο με γνώσεις και όχι να χαρακτηρίζουμε και να κοροϊδεύουμε...

 

----- προσθήκη μηνύματος 106 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Σε ευχαριστώ πολύ Γιώργος.Διάβασα και τη σχετική Ευρωπαϊκή οδηγία..

 

----- προσθήκη μηνύματος 93 δευτ. μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Κρατα το, δεν εχει καμία διαφορά απ τα αλλα ουτε επηρεάζεται η απόδοσή του απο κάτι

 

Η μοναδική διαφορά ειναι στις αναβαθμίσεις. Δηλαδή οταν παρεις την επόμενη έκδοση του Android θα παρεις την Ελληνική branded cosmote και πιθανότατα να την παρεις και πρώτος απ τα unbranded ελληνικά.

 

Κακως αγχωθηκες και κακως σου "την είπα" γιατί πιστευα οτι γνωριζες και ηταν μια παραξενια σου.

 

Σε ευχαριστώ πατρίδα!!Παρακάτω την ψιλολέω και ργώ αλλά sorry δεν άντεξα...

 

----- προσθήκη μηνύματος 8 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ωρες ωρες τρωτε κατι κολληματα που με αφηνετε με ανοιχτο το στομα...

 

Όταν η εταιρεία της οποίας το λογότυπο εμφανίζεται μου έστειλε ξαφνικά πριν δυο χρόνια λογαριασμό 1000 ευρώ για κλήσεις σε κινητά ελληνικά τα οποία ούτε που τα γνωρίζω (κατόπιν προσεκτικής μελέτης της αναλυτικής κατάστασης κλήσεων που είχα κάνει εκείνη την περίοδο), και αφού έπεσε απο εισπρακτική που συνεργάζεται η εν λόγω εταιρεία το κυνήγι της αρκούδας με απειλές κ.ο.κ. και αφού είμαστε στα δικαστήρια..νομίζω δεν πρόκειται για κόλλημα.Απλά είναι αυτό που λέμε: Δε θέλω να τους βλέπω ούτε ζωγραφιστούς!!!

 

----- προσθήκη μηνύματος 3 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Κρατα το, δεν εχει καμία διαφορά απ τα αλλα ουτε επηρεάζεται η απόδοσή του απο κάτι

 

Η μοναδική διαφορά ειναι στις αναβαθμίσεις. Δηλαδή οταν παρεις την επόμενη έκδοση του Android θα παρεις την Ελληνική branded cosmote και πιθανότατα να την παρεις και πρώτος απ τα unbranded ελληνικά.

 

Κακως αγχωθηκες και κακως σου "την είπα" γιατί πιστευα οτι γνωριζες και ηταν μια παραξενια σου.

 

Το καλύτερο πατρίδα δεν στο είπα...η εταιρεία της οποίας το λογότυπο εμφανίζεται μου έστειλε ξαφνικά πριν δυο χρόνια λογαριασμό 1000 ευρώ για κλήσεις σε κινητά ελληνικά τα οποία ούτε που τα γνωρίζω (κατόπιν προσεκτικής μελέτης της αναλυτικής κατάστασης κλήσεων που είχα κάνει εκείνη την περίοδο), και αφού έπεσε απο εισπρακτική που συνεργάζεται η εν λόγω εταιρεία το κυνήγι της αρκούδας με απειλές κ.ο.κ. και αφού είμαστε στα δικαστήρια..πολύ απλά είναι αυτό που λέμε: Δε θέλω να τους βλέπω ούτε ζωγραφιστούς!!!Πιο πολύ για αυτό ζήτησα την αντικατάστασή του κινητού..Ξέρεις τί θα είναι να τους βλέπω μπροστά μου κάθε πρωί που θα ανοίγω το κινητό και επίσης κάθε βράδυ πριν κοιμηθώ όταν θα το κλείνω...Μπλέξιμο..

 

----- προσθήκη μηνύματος 4 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Αν το θέμα σου είναι ότι δε θέλεις να βλέπεις το logo στο booting δε χρειάζεται ούτε ρούτ ούτε δε πόσο μάλλον αλλαγή πλακέτα όπως σου είπαν τα τζιμάνια της Samsung.

Πέρασε με Odin μια official unbranded Rom και είσαι Οκ

 

Σε ευχαριστώ Μάνο.Υπάρχει κάποιο link με οδηγίες ή να το ψάξω στο google;Συγγνώμη αλλά είμαι άσχετος απο αυτά τα θέματα.Επίσης η εγγύηση δε θα χαθεί έτσι;Ένα άλλο μέλος μου είπε ότι δεν επηρεάζεται το κινητό στη λειτουργία του απο το brand.Αν ισχύει αυτό είναι καλύτερα να το αφήσω όπως είναι;

Link to comment
Share on other sites

@xrhloy Οποιαδήποτε official rom φλασάρεις εκτός από την δικιά του, θα σε βγάλει αυτομάτος εκτός εγγύησης. Στο λέω ενημερωτικά ;) Καμία απολύτως διαφορά δεν θα δεις αν περάσεις κάποια άλλη unbranded. Edited by truckman
Link to comment
Share on other sites

Ποιά αλυσίδα πουλάει το 9506 στην Ελλάδα; Μήπως εννοείς Σκρουτζομαγαζο? Ειλικρινά θα ήθελα να μάθω ποια αλυσίδα καταστημάτων εννοείς xrhloy.

Όσο για την εγγύηση αν περάσεις με odin unbranded ΔΕΝ χάνεις την εγγύηση καρα τσεκαρισμενο από τουλάχιστον 6 γνωστούς που το έχουν κάνει ήδη και όταν πήγαν σε service δεν προέκυψε θέμα.

Edited by rostropol
Link to comment
Share on other sites

Ποιά αλυσίδα πουλάει το 9506 στην Ελλάδα; Μήπως εννοείς Σκρουτζομαγαζο? Ειλικρινά θα ήθελα να μάθω ποια αλυσίδα καταστημάτων εννοείς xrhloy.

Όσο για την εγγύηση αν περάσεις με odin unbranded ΔΕΝ χάνεις την εγγύηση καρα τσεκαρισμενο από τουλάχιστον 6 γνωστούς που το έχουν κάνει ήδη και όταν πήγαν σε service δεν προέκυψε θέμα.

 

 

Αυτο ακριβως ηθελα να ρωτησω. Αν περασουμε καποια αλλη official rom μεσω odin εκτος απ αυτη που αγορασαμε το κινητο χανεται η εγγυηση;

Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!!
Link to comment
Share on other sites

Αυτο ακριβως ηθελα να ρωτησω. Αν περασουμε καποια αλλη official rom μεσω odin εκτος απ αυτη που αγορασαμε το κινητο χανεται η εγγυηση;
Μόλις δύο ποστ πριν το δικό σου,έχω δώσει την απάντηση. Edited by truckman
Link to comment
Share on other sites

Μόλις δύο ποστ πριν το δικό σου,έχω δώσει την απάντηση.

 

 

Εχω ακουσει απο μερικους να λενε οτι δεν χανεται και αλλοι λενε οτι βγαινει εκτος εγγυησης.

 

Ευχαριστω παντως

Τα πιο μεγάλα ονειρα τα κάνεις οταν όλοι σε ξεχνάνε!!!
Link to comment
Share on other sites

Εχω ακουσει απο μερικους να λενε οτι δεν χανεται και αλλοι λενε οτι βγαινει εκτος εγγυησης.

 

Ευχαριστω παντως

Aυτό που έγραψα εγώ ισχύει και όπου διαβάσεις το αντίθετο είναι εντελώς άκυρο.
Link to comment
Share on other sites

@xrhloy Οποιαδήποτε official rom φλασάρεις εκτός από την δικιά του, θα σε βγάλει αυτομάτος εκτός εγγύησης. Στο λέω ενημερωτικά ;) Καμία απολύτως διαφορά δεν θα δεις αν περάσεις κάποια άλλη unbranded.

 

Ευχαριστώ..Ούτως ή άλλως δίσταζα να το κάνω λόγω ασχετοσύνης..

 

----- προσθήκη μηνύματος 7 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Ποιά αλυσίδα πουλάει το 9506 στην Ελλάδα; Μήπως εννοείς Σκρουτζομαγαζο? Ειλικρινά θα ήθελα να μάθω ποια αλυσίδα καταστημάτων εννοείς xrhloy.

Όσο για την εγγύηση αν περάσεις με odin unbranded ΔΕΝ χάνεις την εγγύηση καρα τσεκαρισμενο από τουλάχιστον 6 γνωστούς που το έχουν κάνει ήδη και όταν πήγαν σε service δεν προέκυψε θέμα.

 

Το παρήγγειλα το Δεκέμβριο ηλεκτρονικά, τότε που αρκετές αλυσίδες το έριξαν κάτω από 300€..Μέσα Γενάρη με ενημέρωσαν για έλλειψη στη διαθεσιμότητα και μου αντιπρότειναν το Alpha..Σήμερα με πήραν και μου είπαν ότι μπορεί να γίνει αντικατάσταση αν τους πάω το κουτί (επαναλαμβάνω απο το κουτί έβγαλα τα ΙΜΕΙ)..Ψάχνω τώρα κουτί (χρώμα κινητού scuba blue)..Εννοείται ότι όποιος με εξυπηρετήσει (αφού κρατήσει και εκείνος τα ΙΜΕΙ από το κουτί του),θα του δώσω το κουτί της νέας συσκευής που θα μου φέρουν..Ευτυχώς που δεν είναι ψυγείο γιατί θα έψαχνα τεράστια κούτα (λογική του παραλόγου)..

 

----- προσθήκη μηνύματος 13 λεπτά μετά την υποβολή του προηγούμενου -----

 

Έχω νεότερα ως προς το θέμα της αντικατάστασης..Μου είπαν ότι θα μου αντικαταστήσουν τη συσκευή αρκεί να τους πάω κουτί της συσκευής..Τους εξήγησα πάλι ότι είναι ανόητο να ζητάνε το κουτί, αφού πριν το πετάξω έβγαλα τα ΙΜΕΙ απο τη συσκευασία και κράτησα όλα τα παρελκόμενα-φυλλάδια που αυτό περιείχε. Τέλος πάντων ζητάω τη βοήθεια σας να με εξυπηρετήσει κάποιος που αγόρασε το Alpha σε χρώμα scuba blue και έχει το κουτί, να μου το δώσει να κάνω την αντικατάσταση και μόλις πάρω το νέο (ίδιο unbranded) κινητό να του δώσω πίσω τη συσκευασία του..Το ίδιο πρότεινα και στο μαγαζί, δηλαδή να μου φέρουν το τηλέφωνο αντικατάστασης,επιτόπου να το ανοίξω,να κρατήσουν το κουτί και αφού είναι unbranded να το πάρω και να πάω στην ευχή του Θεού, αλλά όταν το είπα έκαναν τον κινέζο (δε θέλουν να εξυπηρετήσουν).SOS λοιπόν αν μπορεί κάποιος να βοηθήσει, είτε δανείζοντας μου το κουτί, είτε δίνοντας πληροφορία-ιδέα του που μπορεί να βρώ κουτί..Και πάλι σας ευχαριστώ για τα μηνύματά σας.

Link to comment
Share on other sites

Ποσο κραταει η μπαταρια; Θα μου βγαζει μια μερα;σκεφτομαι να το παρω αλλα ακουω διαφορα για την μπαταρια
Link to comment
Share on other sites

Ποσο κραταει η μπαταρια; Θα μου βγαζει μια μερα;σκεφτομαι να το παρω αλλα ακουω διαφορα για την μπαταρια

 

Μπορεις να διαβασεις καποιες σελιδες πίσω

Link to comment
Share on other sites

Ποσο κραταει η μπαταρια; Θα μου βγαζει μια μερα;σκεφτομαι να το παρω αλλα ακουω διαφορα για την μπαταρια

 

Το τηλέφωνο Αναστασία βγάζει τουλάχιστον 2 μέρες με φυσιολογική χρήση.

Φιλικά Γιώργος
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to Samsung Galaxy Alpha (SM-G850F)

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...