Jump to content

Προβλήματα με μηχανήματα Acer


bezoss
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος minovg (12 Νοέ. 2004 , 02:29)

 

Θα ήθελα να εκφράσω κι εγώ την έντονη διαμαρτυρία μου για την εταιρεία ALMAN acer και δεν ξέρω κι εγώ πόσες άλλες ονομασίες έχει...

 

Καταρχάς βρίσκεται όπως είπατε στου διαόλου τη μάνα. Τον δρόμο δεν τον έχει κάν ο χάρτης. Ορτανσίας οδός. Όνομα και πράμα. Μόνο και μόνο από την προφορά της λέξεως καταλαβαίνεις τι θα συναντήσεις. Από χωματόδρομους περνάς, από μαρμαράδικα, από μαντρόσκυλα που δεν είναι δεμένα και κάνεις τον σταυρό σου να μη σε φάνε και επιτέλους φτάνεις κάποια στιγμή εκεί για να σου πει η ηλίθια υπάλληλος που σου το παίζει και ευγενική τα δικά της.

 

Εφόσον πας το προϊόν για επισκευή, υπογράφεις ένα χαρτί ότι δεν φέρουμε καμιά ευθύνη για το αν χαθούν τα αρχεία σου, το οποίο εγώ τελικά δεν υπέγραφα με τίποτα (για ποιο λόγο κύριοι, να προσέχετε να μην χαθούν τα αρχεία!!). Είχε και καμιά 10αριά άλλους όρους μέσα. Για να την έχουν καλυμμένη αυτοί σου κοπανάνε την παραμικρή λεπτομέρεια!

 

Στη δικιά μου περίπτωση είχε πρόβλημα το CD-WRITER. Με τα 1000ζόρια το φέρανε μετά από κανά μήνα (ευτυχώς το στέλνουν στο σπίτι με courier) και αφού προηγήθηκαν καμιά 10αριά τηλεφωνήματα. Η αιτιολογία ξέρετε ποια ήταν και καθυστερούσε το ανταλλακτικό??? Ακούστε λίγο να φρικάρετε...

Είχαν απεργία οι υπάλληλοι των αεροδρομίων στο Βέλγιο!!!!!!!!!!!!!

Από κει λέει φέρνουν τα ανταλλακτικά!

 

Κατάλαβες τώρα? Να εξαρτάσαι από την απεργία των ιπτάμενων του Βελγίου. Μια μούντζα θέλουν αλλά τέλος πάντων. Και φυσικά ούτε λόγος για να σου δώσουν τα χρήματα πίσω, παρόλο που είσαι μέσα στην εγγύηση και παρόλο που χρειάστηκε 3 φορές επισκευή και σε κανά 3μηνο λήγει η εγγύηση... Κάτι που θεωρείται αυτονόητο στην Ευρώπη έτσι? Από Γερμανία τουλάχιστον που γνωρίζω καλά. Εφόσον δεν είσαι ευχαριστημένος από την αγορά ηλεκτρικής συσκευής και χαλάσει κιόλας παίρνεις δίχως δεύτερη κουβέντα τα χρήματά σου πίσω. Πού τέτοια πράματα εδώ... Μόνο να στα πέρνουν είναι...

 

Ποιος θα τους βάλει χέρι επιτέλους αυτούς δεν ξέρω. Η προστασία του καταναλωτή είναι αρκετά πίσω στην Ελλάδα. Λέμε εγγύηση αλλά δεν την εννοούμε πραγματικά...

 

 

Ρε συ αυτό ξαναπέστο.....στου διαόλου τη μάνα κυριολεκτικά...χαλαρά δεν το έχει ούτε ο χάρτης....και εντωμεταξύ είναι τελείως άκυρο με τα μαρμαράδικα!!!!!!!! Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο με εξοργίζει η κατάσταση με το κολοσερβις τους.....και γω ανταλλακτικό περιμένω ακόμα.....2-3 μήνες παρακαλώ

Να ρωτήσω κάτι οι άλλες αντιπρωσοπείες τι κάνουν (των λάπτοπ εννοείται)....μήπως να μην τολμήσω να ξαναπάρω λάπτοπ???

Πάντως ένα έχω να πω....άμα δούλευα στην άλμαν θα ντρεπόμουν!!! :eek:

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 232
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος BaCkOs (12 Νοέ. 2004 , 15:18)

 

xex to lathos einai twn katanalotwn kai tis europaikis enosis pou epibalei egguseis px 2 xronia..

xerete ti paei na pei egguhsh ??

osoi den xerete egguhsh paei na pei oti to mixanima den tha perasei kapion elenxo kata tin diarkia tis paragogis kai oti tha figei gia ton katanaloti xoris na xeroun an douleuei i oxi.. kai an den doulepsei i xalasei mesa sto problepomeno diastima tis egguhshs (pou sinithos sinepagete kapio elatomatiko uliko ) tote sto ftiaxnoun h sto alazoun ...

 

mipos tha eprepe na zitate poiotiko elenxo sta mixanimata kai oxi egguhsh ??? mipos leo mipos..

i mipos apetite to service tis eterias na einai exo apo to spiti sas oste na eiste ekei kathe mera...

 

kai min mou pite to laptop px xalaei apo mono tou..(to kalima)

apo kaki xrisi ginete auto...

i to allo na min xasei ta dedomena apo mesa.. katse re file pae ena backup.. an i eteria xriastei na alaxei skliro xriastei na alaxei kapio exartima me kenourio kai na anagkastei na piraxei to leitourgiko gia opiondipote logo giati tha prepei o texnikos na skeutete gia sena... (ektos an to zitiseis (kai pliroseis to kati parapano pou oste na parei backup o texnikos anti gia sena ) )

 

tora oson afora tin sigkekrimeni antiprosopia(service) den xero ti kanei

alla gia dite px.. sas leei pouthena se poso kairo tha sas ferei kati ?? oxi .. ara pos apeteis kati (kai kala kaneis fusika kaneis den katigorei kanenan otan apetei kati isa isa )

 

den thimame pou ithela na katalixo alla auto pou mou erxete tora eiani to exis aplo.. afou xerete oti pernete ena euthrasto antikimeno giati den pernete kai tin extra egguhsh na eiste kalimenoi... ena tilefono italia to courier sto spiti sou kai efige ... an to zitiseis apo to courier se 2 meres eiani italia to dema.. 24-48 wres na to ftiaxoun kai ante se 3 meres piso

ligo parapano apo mia bdomada..

(kai min mou pite "siga min paro italia" tha sas parei kai tha sas sikosei tha sas po na perimenete 3 mines na sas to ftiaxoun ...

(aa kai fusika to tilefono stin acer einai astiki xreosi mias kai exei pleon 800.... tilefono stin ellada ;p )

 

 

Για ηρέμησε λιγάκι...όσον αφορά το lcd cover δέν έχει γίνει μόνο σε μένα αλλά και σε άλλα άτομα απο οτι ξέρω και βλέπεις και εκτός αυτού φέρομαι στο πισι μου σαν τα μάτια μου...εκτός αυτού αφού μου άλλαξαν το κάλυμα το πρόσεχα ακόμα περισσότερο και ξαναέγινε!!!!!!!! ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ??? Εκτός αυτού έχω δει να φέρονται σε laptop με τον χείρότερο τρόπο... και να κατεβάζουν την οθόνη είτε πολύ αγαρμπα, είτε από την μία πλευρά και να μην παθαίνουν τίποτα...εμάς απο τι είναι φτιαγμένα??? απο τι στο διαολο με την κολοεταιρία που έχουμε μπλέξει....

Που την πρώτη φορά που πήγα το πισι στο μενίδι, έκοβα βόλτες και ρώτησα όλο το μενίδι για να βρώ που χώσαν το κτίριο...περπάταγα 2 ώρες και κανείσ δεν ήξερε!!! ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ....Μια βόλτα απο την εταιρία θα σας πείσει όλους σας.... :eek:

 

Συγγνώμη για τα νεύρα απλά ξαναζώ τις στιγμές εκείνες και καταλαβαίνετε...

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος RODAKINO (12 Νοέ. 2004 , 02:37)

 

ftaei arage mono h alman? mallon oxi....!!!!

 

 

Βασικά σημασία δεν έχει ποιός φταίει...αλλά ποιος την πληρώνει... :o

Link to comment
Share on other sites

καλα αχρηστους μονο και μονο επειδη ειναι στην ακρη του κοσμου δε μπορεις να τους βγαλεις! Εχεις ιδεα που βρισκεται το service της canon? (Ουτε και γω ειχα μετα απο δυο ωρες ποδαροδρομο το εμαθα!). Δε μπορω ομως να βγαλω αχρηστο το service και την canon σαν εταιρεια επειδη δεν εχουν το κτιριο στην Ομονοια!

http://briefcase.pathfinder.gr/download/princessofthedawn/11956/308444/0/101_0139.jpg

Lord, let me be the person my dog thinks I am

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος princess (14 Νοέ. 2004 , 00:53)

 

καλα αχρηστους μονο και μονο επειδη ειναι στην ακρη του κοσμου δε μπορεις να τους βγαλεις! Εχεις ιδεα που βρισκεται το service της canon? (Ουτε και γω ειχα μετα απο δυο ωρες ποδαροδρομο το εμαθα!). Δε μπορω ομως να βγαλω αχρηστο το service και την canon σαν εταιρεια επειδη δεν εχουν το κτιριο στην Ομονοια!

 

 

Αν έκανες τον κόπο να διαβάσεις παραπάνω θα αντιλαμβανόσουν ότι το μόνο πρόβλημα δεν είναι το πού βρίσκεται η αντιπροσωπεία της αλμαν ελλάς. Αυτή καθεαυτή η εγγύηση είναι το πρόβλημα που μας προσφέρουν τα καταστήματα και μάλιστα πολυκαταστήματα. Χρέος τους είναι κανονικά να το μεταφέρουν αυτοί όπου αυτοί νομίζουν. Από κει το αγοράζω, εκεί θα απευθυνθώ όταν χαλάσει, από κει θα το παραλάβω όταν είναι έτοιμο. Όπως γίνεται δηλαδή στις πολιτισμένες χώρες. :mad:

Link to comment
Share on other sites

εχω παρακολουθησει ολη τη συζητηση γιατι και γω εχω acer κι οπως καταλαβαινεις με ενδιαφερει. Βεβαια ξερω οτι εχω εγγυηση αντιπροσωπειας οποτε εκει θα πρεπει να απευθυνθω (κι αν η αντιπροσωπεια ειναι για τα μπαζα καηκα, η αν συμβει κατι που δεν καλυπτει η εγγυηση) Απλα επισημαινω το οτι αν οι εγκαταστασεις βρισκονται στην ακρη του τιποτα αυτο δεν βγαζει αχρηστη την εταιρεια. Στην αντιπροσωπεια της canon χωρια τον ποδαροδρομο για μια δουλεια μιας ωρας (μου ειπαν οτι αν περιμενα θα επαιρνα τη μηχανη αμεσως, αφου κοντεψα βεβαια να πιασω γκομενο τον τεχνικο, απλα δεν μπορουσσα να περιμενω), πηρα πισω τη μηχανη μετα απο 18 ολοκληρες μερες!!! Παρολα αυτα πρεπει να αναγνωρισω οτι με ενημερωσαν για το κοστος και μου παρεδωσαν και τα παλια εξαρτηματα μαζι με τη μηχανη. Παντως οσο διαβαζω την περιπετεια σου μαλλον θα πληρωσω την επεκταση της εγγυησης του acer για ναμαι πιο ησυχη(αν και το μενιδι ειναι κοντα μου!)

http://briefcase.pathfinder.gr/download/princessofthedawn/11956/308444/0/101_0139.jpg

Lord, let me be the person my dog thinks I am

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος minovg (14 Νοέ. 2004 , 01:01)

 

Αυτή καθεαυτή η εγγύηση είναι το πρόβλημα που μας προσφέρουν τα καταστήματα και μάλιστα πολυκαταστήματα. Χρέος τους είναι κανονικά να το μεταφέρουν αυτοί όπου αυτοί νομίζουν. Από κει το αγοράζω, εκεί θα απευθυνθώ όταν χαλάσει, από κει θα το παραλάβω όταν είναι έτοιμο. Όπως γίνεται δηλαδή στις πολιτισμένες χώρες. :mad:

 

 

Διαφωνω σε αυτο, η εγγυηση ειναι της αντιπροσωπιας οχι του καταστηματος οποτε κατα τη γνωμη μου θα πρεπει να απευθηνομαστε κατευθειαν στην αντιπροσωπια γιατι ετσι γλυτωνουμε και χρονο.

 

Επειδη κανεις τη συγκριση με το εξωτερικο,τουλαχιστον εδω στην Αγγλια τα περισσοτερα καταστηματα ηλεκτρονικα η μη για 1 μηνα απο την αγορα αναλαμβανουν αυτοι να κανουν οτι χρειαζεται,μετα απο αυτο το διαστημα πρεπει να απευθηνθεις στην αντιπροσωπια.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Nrg (14 Νοέ. 2004 , 02:08)

 

Διαφωνω σε αυτο, η εγγυηση ειναι της αντιπροσωπιας οχι του καταστηματος οποτε κατα τη γνωμη μου θα πρεπει να απευθηνομαστε κατευθειαν στην αντιπροσωπια γιατι ετσι γλυτωνουμε και χρονο.

 

Επειδη κανεις τη συγκριση με το εξωτερικο,τουλαχιστον εδω στην Αγγλια τα περισσοτερα καταστηματα ηλεκτρονικα η μη για 1 μηνα απο την αγορα αναλαμβανουν αυτοι να κανουν οτι χρειαζεται,μετα απο αυτο το διαστημα πρεπει να απευθηνθεις στην αντιπροσωπια.

 

 

Εγώ από Γερμανία που γνωρίζω πολύ καλά η εγγύηση ισχύει στα ίδια τα καταστήματα. Αυτά αναλαμβάνουν να το επισκευάσουν (συνήθως έχουν δικό τους service, και για ό,τι ανταλλακτικά τα παραγγέλνουν από την αντιπροσωπεία). Δεν χρειάζεται να τρέχεις εσύ στην εκάστοτε αντιπροσωπεία και αυτό είναι και το σωστό κατά τη γνώμη μου. Όλα τα οργανωμένα καταστήματα έτσι θα πρέπει να είναι. ;)

 

Άσε που με το παραμικρό αν δεν είσαι ευχαριστημένος σου επιστρέφουν τα χρήματα πίσω. Πού τέτοια πράματα εδώ? Μόνο στην βδομάδα πάνω στο επιστρέφουν εδώ και αυτό μετά από κάποιο ιδιαίτερο λόγο.

 

Στην Γερμανία μέχρι και παπούτσια επιστρέφονται αν χαλάσουν επάνω στον χρόνο. :p

 

Σε μια ιδιωτική ομιλία που είχα με ανώτερο στέλεχος των Carrefour συγκεκριμένου υποκαταστήματος Αθηνών (off the record) παραδέχτηκε πως δεν υπάρχει ουσιαστικά service στα carrefour και ότι η εταιρεία δεν έχει επενδύσει καθόλου στο ζήτημα αυτό, διότι η νομοθεσία στην Ελλάδα δεν είναι αποσαφηνισμένη για τον καταναλωτή. Έτσι αφού δεν υπάρχουν κυρώσεις, εναπόκειται στην καλοσύνη του καταστήματος πώς θα σε καλύψει σε περίπτωση βλάβης. :worry:

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος minovg (14 Νοέ. 2004 , 02:58)

 

 

Άσε που με το παραμικρό αν δεν είσαι ευχαριστημένος σου επιστρέφουν τα χρήματα πίσω. Πού τέτοια πράματα εδώ? Μόνο στην βδομάδα πάνω στο επιστρέφουν εδώ και αυτό μετά από κάποιο ιδιαίτερο λόγο.

 

 

 

 

Ναι ναι,εδω η αγαπημενη μου λεξη ειναι το refund :lol: :p :up:

 

Καλα αυτο περι σερβις..... :rolleyes: Εδω καλα καλα στην αντιπροσωπεια δεν μπορουν να σε εξυπηρετησουν,

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Nrg (14 Νοέ. 2004 , 03:08)

 

Ναι ναι,εδω η αγαπημενη μου λεξη ειναι το refund :lol: :p :up:

 

Καλα αυτο περι σερβις..... :rolleyes: Εδω καλα καλα στην αντιπροσωπεια δεν μπορουν να σε εξυπηρετησουν,

 

 

;) Πάντως μου κάνει εντύπωση πώς Αγγλία και να μην είναι οργανωμένοι σε αυτόν τον τομέα. Φαίνεται μοιάζουν τους Σκοτσέζους εδώ που έχουν καβούρια στις τσέπες :p

 

Πάντως αν θέλετε να παραθέσω ένα παράδειγμα που μου έρχεται στο μυαλό.

 

Θυμάμαι μια τοστιέρα είχα πάρει στη Γερμανία και έσπαγε συνέχεια το καπάκι (στην Ελλάδα θα μου έλεγαν στάνταρ ότι εγώ έφταιγα και δε θαμου την αλλάζαν). Ε λοιπόν σας πληροφορώ ότι έγινε αντικατάσταση 4 φορές (!!!), 2 φορές επισκευάσαν την ίδια, ώσπου δεν άντεξα και ζήτησα τα λεφτά μου πίσω!! Αφού δηλαδή τους χάλασα 4 τοστιέρες, ζήτησα 2 επισκευές, στο τέλος τους ζήτησα και τα χρήματά μου πίσω. :p

Και φυσικά πήγαινα μόνο στο πολυκατάστημα, έτσι? Ούτε λόγος να πάω στην αντιπροσωπεία.

 

Και άλλα πολλά παραδείγματα, δεν μου έρχεται κάτι αυτή τη στιγμή. Αυτό ήταν το πιο βαρβάτο πάντως. :whistle:

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος RODAKINO (12 Νοέ. 2004 , 02:11)

 

to kserw man! kai to kserw giati enas gnwstos mou parelabe to laptop tou episkebasmeno. kai ton phran thl oti parelaban ,episkebasan kai oti egine h apostolh ston idiokthth. :) ksanapare thl kai na eisai sigouros oti ta parelaban. akou me pou sou lew!

 

 

Tous pira tin deftera tilefwno kai ti mou eipan??? Ti allo na elegan....perimoun akoma antallaktiko :eek: ahahahahha..kai ti mou kanoun.....ma kala den theloume na sas eksipiretisoume??? :alien:

tin vrizeis i den tin vrizeis??? sirial exei katantisei i rwgmi sto cover.....pragmatika otan mou to allaksoun (ama diladi) tha fovamai na to anoiksw:P :whistle:

Vasika ama ksanaspasei den tous to paw na pane na gamithoun!!! ase pou apo tous 12 mines pou exoume egkiisi tous 8 perimenoume antallaktiko!!! ainte min pw tpt...

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητοί συνtopicιστές,

 

Διάβασα όλο το ιστορικό και καλό θα ήταν να γνωρίζουμε ορισμένα πράγματα, τα οποία και εγώ τα έμαθα με τον δύσκολο τρόπο, για το τι δικαιώματα έχουμε τελικά σαν καταναλωτές και από που καλυπτόμαστε.

Κάποτε δούλευα σε εταιρία πληροφορικής, μεγάλο όνομα κλτ κτλ, κάποιος τελικός πελάτης είχε έρθει να παραπονεθεί και να πάρει τα χρήματα του πίσω με γνωστές φασαρίες και ιστορίες.

Μου παρουσιάζει κάποιο από τα άρθρα του Συντάγματος, τα οποία τα αγνοούσα, όπως και πάρα πολύς κόσμος, που ανέφερε ξεκάθαρα 2 πράγματα που έχουν σχέση με αγορές και κάλυψη service. Το πρώτο έλεγε ότι ο πελάτης μπορεί να επιστρέψει εντός 10 ημερών απο την ημ/νια αγοράς το προϊόν αρκεί να είναι στην αρχική του συσκευασία και να πάρει ΕΠΙΤΟΠΟΥ τα χρήματά του πίσω. Το δεύτερο ανέφερε τον χρόνο που χρειάζεται για service. Έλεγε λοιπόν ότι θα πρέπει να επισκευαστεί σε εύλογο χρονικό διάστημα σύμφωνα με την επάρκεια των ανταλλακτικών (αλήθεια από ποιόν , το κατ/μα ή την αντιπροσωπεία?) και σε περίπτωση που είναι αδύνατη η επισκευή ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΕΊ ΑΠΟ ΕΦΑΜΥΛΛΟ ΠΡΟΪΌΝ ΙΣΗΣ ΑΞΙΑΣ Η' ΧΑΡ/ΚΩΝ. Βέβαια αυτό το Εύλογο χρονικό διάστημα δεν ορίζετε πουθενά, Πόσο είναι δηλαδή το εύλογο, 2 μέρες? 2 εβδομάδες? 2 μήνες? Μετά απο σχετικό ψάξιμο ανακάλυψα ότι το service μπορεί να προφασιστεί ότι θέλει (πχ το στείλαμε στο εργοστάσιο στο εξωτερικό, ή περιμένουμε αν/κο, ή έχουν απεργία οι μεταφορικές, ή ότι άλλη μαμακία μπορεί να σου κατέβει) και πάλι είναι καλυμμένο. Οπότε ναι μεν είμαστε καλυμμένοι σαν πελάτες, αλλά και πάλι παίζουμε και χάνουμε.

 

Όσον αφορά το καπάκι δεν είναι τίποτα άλλο από αστοχία υλικού. Θα γίνει αντικατάσταση, όσο πάρει, και πάλι θα χαλάσει, όσο και να το προσέξεις. Και δεν είναι το μοναδικό μοντέλο που παρουσιάζει τέτοια αστοχία. Το έχω δει σε πολλές μάρκες κυρίως στα φτηνά / εισαγωγικά μοντέλα που το ζητούμενο είναι η τιμή.

 

Όσο για την Alman, no comment. Τους έχω δει και από την καλή και από την ανάποδη, μόνο που δεν θυμάμαι ποιες από τις δύο είναι οι περισσότερες, μου φαίνετε η δεύτερη. Πολλές φορές βέβαια δεν φταίγανε και οι ίδιοι, γιατί οι εταιρίες του εξωτερικού δεν τους στέλνανε ανταλλακτικά για 1002 λόγους.

 

Για τα service του εξωτερικού, λογικό είναι να τα κάνουν τα ίδια τα κατ/μα. Ειδικά στην Γερμανία ξέρω πόσο βγάζουν και τι υποδομή υπάρχει, Αφού τα βγάζουν γιατί να μην καλύψουν?

 

Αμα σας κούρασα , sorry , αλλά ας μπούνε 5 πράγματα στην θέση τους, και εδώ είμαστε να τα ξαναπούμε.

 

The Mentor

Different Shit Different Day
Link to comment
Share on other sites

Το σύνταγμα γράφει για τα δικαιώματα των καταναλωτών;

 

Μήπως γράφει και τι δικαιούμαστε σε περίπτωση που καθυστερήσει η πτήση;

 

Για να σοβαρευόμαστε λέω εγώ. Αν είναι να χρειαζόμαστε 200 βουλευτές για να αλλάξουμε τόσο απλούς κανόνες λειτουργίας της αγοράς, ζήτω που καήκαμε.

http://skopia.digitalrice.com/ads/myphone-skopia.jpg

Ελληνικός στρατός και στρατιωτική θητεία - http://www.ellinikos-stratos.com/

 

 

Collecting coins - http://www.fleur-de-coin.com/

Link to comment
Share on other sites

Τι θα έλεγες για τους νόμους του κράτους που δεν χρειάζονται τη συμφωνία των 2/3 της βουλής για να αλλάξουν;

 

Προφανώς δεν κατάλαβες τι εννοούσα. Αυτό που λέω είναι ότι αποκλείεται να υπάρχουν τέτοια άρθρα στο σύνταγμα.

http://skopia.digitalrice.com/ads/myphone-skopia.jpg

Ελληνικός στρατός και στρατιωτική θητεία - http://www.ellinikos-stratos.com/

 

 

Collecting coins - http://www.fleur-de-coin.com/

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος The_Mentor (17 Νοέ. 2004 , 13:26)

 

....

 

Όσον αφορά το καπάκι δεν είναι τίποτα άλλο από αστοχία υλικού. Θα γίνει αντικατάσταση, όσο πάρει, και πάλι θα χαλάσει, όσο και να το προσέξεις. Και δεν είναι το μοναδικό μοντέλο που παρουσιάζει τέτοια αστοχία. Το έχω δει σε πολλές μάρκες κυρίως στα φτηνά / εισαγωγικά μοντέλα που το ζητούμενο είναι η τιμή.

 

 

 

The Mentor

 

 

χαχαχα δέν μου άρεσε αυτό!!! το λάπτοπ μου είναι φτηνό εισαγωγικό μοντέλο!?!??!! χμ...τέσπα ευχαριστημένος είμαι γενικά απλά αυτο με έχει προβληματίσει λιγάκι...

Link to comment
Share on other sites

Ναι, οι Acer είναι φτηνοί εισαγωγικοί με έμφαση στην τιμή και του Multirama είναι ακριβοί συναρμολογούμενοι με έμφαση στην ποιότητα.

 

Μην παίρνεις στα σοβαρά ό,τι λέει ο ένας και ο άλλος (όχι ότι περίμενες εμένα να το μάθεις, αλλά ας το επισημάνω).

http://skopia.digitalrice.com/ads/myphone-skopia.jpg

Ελληνικός στρατός και στρατιωτική θητεία - http://www.ellinikos-stratos.com/

 

 

Collecting coins - http://www.fleur-de-coin.com/

Link to comment
Share on other sites

@yandr σε βλέπω επιθετικό, αλλά δικαίωμά σου να λές και να νομίζεις ότι θέλεις, αλλά αν αγνοείς κάτι δεν σημαίνει ότι δεν ισχύει κιόλλας.

 

Και όσων αφορά τό θέμα του φτηνού εισαγωγικού μοντέλου εσύ πως ονόμαζες ένα μοντέλο Acer ή ΗP ή όποια άλλη μάρκα θές που έχει λιανική τιμή από 799 έως 999?

 

Για τα MultiDrama είναι άλλη ιστορία, αυτά δεν τα αγγίζω κάν, B Brand local assembler με ποιότητα και after sales service? No way. :eek:

 

-- έψαξα και βρήκα τον νόμο, είναι ο 2251/94 (για την Προστασία του Καταναλωτή)

 

Αρθρο 4 – Παρ/φο 5 - … όταν ο προμηθευτής αδυνατεί να παραδώσει το αγαθό ή να παράσχει την υπηρεσία που του παραγγέλθηκε, προμηθεύει όμως ισοδύναμο αγαθό ή παρέχει ισοδύναμη υπηρεσία της ίδιας ποιότητας και στην ίδια τιμή, γνωστοποιώντας εγγράφως στον καταναλωτή, ότι μπορεί να επιστρέψει το προϊόν ή την υπηρεσία υποκατάστασης, εάν δεν μείνει ικανοποιημένος και ότι τα έξοδα επιστροφής βαρύνουν τον προμηθευτή. Δεν εμπίπτει στις διατάξεις της προηγουμένης παραγράφου και η αποστολή δειγμάτων ή διαφημιστικών δώρων.

 

Αρθρο 4 – Παρ/φο 10. … ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως μέσα σε δέκα (10) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού ή της υπηρεσίας, αν δεν συμφωνήθηκε μακρότερη προθεσμία, επιστρέφοντας το αγαθό στην αρχική του κατάσταση. Αποκλείεται η επιβάρυνσή του με δαπάνη άλλη από τα έξοδα επιστροφής.

 

Αρθρο 5 – Παρ/φο 4. Η παράβαση των διατάξεων της προηγούμενης παραγράφου δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.

 

Γράφει και άλλα μέσα τα οποία παραήταν πολλά για να βάλω εδώ.

 

Για παραπέρα ψάξιμο http://www.efpolis.gr/content/content.asp?catid=60

Different Shit Different Day
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος The_Mentor (18 Νοέ. 2004 , 10:06)

 

Και όσων αφορά τό θέμα του φτηνού εισαγωγικού μοντέλου εσύ πως ονόμαζες ένα μοντέλο Acer ή ΗP ή όποια άλλη μάρκα θές που έχει λιανική τιμή από 799 έως 999?

 

1. Όταν σου έλεγα ότι αποκλείεται να υπάρχει τέτοιο άρθρο στο σύνταγμα είχα δίκιο. Δε νομίζω να διαφωνούμε πουθενά. Σου είπα ότι είναι νόμος και μου απαντάς ότι είναι νόμος.

 

2. Τώρα ως προς τις τιμές, θα σου πρότεινα να πας να δεις πόσο κοστίζουν στην αμερική οι φορητοί που εδώ πωλούνται προς 1200-1300 ευρώ για να τρίβεις τα μάτια σου. Ούτε 800 ευρώ δεν κάνουν. Να υποθέσω ότι και αυτοί είναι φτηνιάρηδες υπολογιστές;

 

Για του λόγου το αληθές (και μετά από εντελώς πρόχειρη έρευνα - υπάρχουν πολύ καλύτερες προσφορές):

 

HP Pavilion zt3380us - Προς 1400 ευρώ περίπου

(1.70 GHz Pentium M (Centrino), 512 MB RAM, 60 GB Hard Drive, DVD+RW/CD-RW Drive)

 

HP Pavilion zv5340us - Προς 1200 ευρώ περίπου

(AMD Athlon 64 3400+, 512 MB RAM, 100 GB Hard Drive, DVD-RW Drive)

 

Το ξέρεις ότι 2-3 εργοστάσια υπάρχουν στην Ασία που φτιάχνουν φορητούς υπολογιστές για όλες σχεδόν τις εταιρείες και το μόνο που αλλάζει είναι το καπάκι;

http://skopia.digitalrice.com/ads/myphone-skopia.jpg

Ελληνικός στρατός και στρατιωτική θητεία - http://www.ellinikos-stratos.com/

 

 

Collecting coins - http://www.fleur-de-coin.com/

Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος bezoss (18 Νοέ. 2004 , 13:18)

 

gia na min pareksigoumaste exw to montelo aspire1511lmi kai to pira 1500 oloklira evrw...den einai kai ftinos!!!!!

Γενικά η λογική του φτηνού - εισαγωγικού δεν υφίσταται.

 

Φαντάσου έναν υπολογιστή που σήμερα κάνει 1800 ευρώ και πήγαινε να τον αγοράσεις μετά από ένα χρόνο. Ούτε 1000 δεν θα κάνει.

 

Αυτό τι σημαίνει; Ότι ξαφνικά η ποιότητά του έπεσε και έγινε φτηνός - εισαγωγικός; Άμα ακούω τέτοια πράγματα τρελαίνομαι.

 

Εγώ πήρα πριν από 2-3 μήνες τον Aspire 1356 προς 1300 ευρώ (στην τιμή περιλαμβάνεται αναβάθμιση μνήμης στα 512ΜΒ και mouse) και είμαι πολύ ευχαριστημένος προς το παρόν.

 

Πάντως δεν έχω απολύτως κανένα κόλλημα με τις μάρκες. Ότι θεωρώ καλύτερο την δεδομένη στιγμή παίρνω.

http://skopia.digitalrice.com/ads/myphone-skopia.jpg

Ελληνικός στρατός και στρατιωτική θητεία - http://www.ellinikos-stratos.com/

 

 

Collecting coins - http://www.fleur-de-coin.com/

Link to comment
Share on other sites

Exactly! Πχ Compal, FIC, Spectec και ούτε που θυμάμαι ποια πόσοι σχιστομάτιδες ήταν στην cebit που "φτιάχνανε για μεγάλες εταιρίες".

Οι τιμές τις Αμερικής είναι 30% - 40% πιο κάτω από ότι παίζουν οι τιμές γενικώς στην Ευρώπη. Αλλά θέλει προσοχή στο τι προσφέρουν με τα αντίστοιχα μηχανήματα, πχ εγγύηση. Συν ότι ο κύκλος ζωής μοντέλου στην αγορά εκεί είναι πιο μικρός από ότι είναι εδώ στην Ευρώπη.

 

Βέβαια δεν είναι και αυτό λύση , να τα παίρνουμε από Αμερική και μετά να έχουμε απαίτηση να τα επισκευάζουν οι εδώ εταιρίες. Θα μου πείς ότι έχουν International εγγύηση και είναι υποχρέωσή τους, ναι , αλλά εάν δεν βγάλει και κάτι ψηλά ο εδώ δεν θα αξίζει τον κόπο να υπάρχει αύριο.

 

Σχεδόν τα πάντα είναι πιο φθηνά στην άλλη πλευρά του ωκεανού, ότι σύγκριση και να κάνεις είμαστε εδώ πολύ πιο ακριβοί.

Different Shit Different Day
Link to comment
Share on other sites

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος yandr (18 Νοέ. 2004 , 13:24)

 

Γενικά η λογική του φτηνού - εισαγωγικού δεν υφίσταται.

 

Φαντάσου έναν υπολογιστή που σήμερα κάνει 1800 ευρώ και πήγαινε να τον αγοράσεις μετά από ένα χρόνο. Ούτε 1000 δεν θα κάνει.

 

Αυτό τι σημαίνει; Ότι ξαφνικά η ποιότητά του έπεσε και έγινε φτηνός - εισαγωγικός; Άμα ακούω τέτοια πράγματα τρελαίνομαι.

 

Εγώ πήρα πριν από 2-3 μήνες τον Aspire 1356 προς 1300 ευρώ (στην τιμή περιλαμβάνεται αναβάθμιση μνήμης στα 512ΜΒ και mouse) και είμαι πολύ ευχαριστημένος προς το παρόν.

 

Πάντως δεν έχω απολύτως κανένα κόλλημα με τις μάρκες. Ότι θεωρώ καλύτερο την δεδομένη στιγμή παίρνω.

 

 

Ναι δίκιο έχεις....αλλά οκ υπάρχουν και συσκευές τελείως μούφα...που προορίζονται να έχουν πολύ ΄χαμηλή τιμή απλά για να κάνεις την δουλειά σου...ε οκ οι acer δέν είναι φυσικά έτσι και το ότι έχουν ελεινό service...δεν έχει σχέση..anyway εγώ ακόμα ανταλλακτικό περιμένω!!! :p

Link to comment
Share on other sites

Τούς πήρα τηλέφωνο σήμερα και τους λέω τι γίνεται θα έρθει το ανταλλακτικό??? Και μου λένε δεν ξέρουμε γιατί δεν μας λένε από το εξωτερικό πότε θα τα στείλουν!!! Θα τους έλεγα τίποτα!!! :whistle:

 

 

Υ.Γ:Από τις 13ωκτοβρίου περιμένουνε ανταλλακτικό!!!

Link to comment
Share on other sites

paidia tha thela na pw mia lysh...loipon kserw oti tha sas fanei akraia alla tha sas swsei. otan teleiwsete me to laptop ayto pou kanete mhn kleinete thn othonh amesws alla wait 4-5 lepta na parei ligo thn thermokrasia tou dwmatiou.egw proswpika ayto kanw kai den thn ksanaepatha. episeis se merika atoma pou to eipa kai to kanoun den tous ksanaemfanistike to problhma. ayta paidia. aaaa bezzos sorry re file pou sto lew ksana alla se paizoun sthn alman 100% h se apofeygoun epeidh hdh se eksyphretisan hdh mia fora...akraio men alla re filarako 100% exoun antalaktika! enas kathighths mou parelabe exthes to 1511 pou eixe steilei.
:cry: :whip:
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...