Jump to content

Προβλήματα με μηχανήματα Acer


bezoss
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Λες να ξέρουν να διαβάζουν ελληνικά; Μάλλον όχι... δυστυχώς. :(

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 232
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Έχουν περάσει 5μέρες και ακόμα να με απαντήσει η ACER (λες να χρησιμοποιούν από ένα σημείο και μετά proxy server για τα email τους με την βοήθεια περιστεριών? :lol: ). Γενικά θεωρώ την ιστορία δεδομένη και τελειωμένη για το φορητό. Απλά την πάτησα μένει να το χωνέψω (βασικά το έχω χωνέψει...) και να μην την ξαναπατήσω. Ένα άλλο που με αποσχολεί είναι ότι και τα Fujitsu-Siemens τα αναλαμβάνει η εν λόγω εταιρία (ALMAN ELLAS :w00t: :w00t: :w00t: ) και αυτό με φοβίζει :wacko: . Ξέρει κανείς άμα είναι το μοναδικό service (τρόπος του λέγειν πάντα... :lol: ) για τα Fujitsu-Siemens στην Ελλάδα? Για να φτιάξω την black-list μου σωστά, για να προστατεύει φίλους και γνωστούς... :cool:
Link to comment
Share on other sites

Στο support_greece@acer-euro.com μάλλον θα ξέρουν ελληνικά...
Μακάρι να το διαβάζει κανείς. Και αν το διαβάζει κανείς να μην είναι από την ALMAN (γιατί θα πάνε στο βρόντο). :D

Samsung Galaxy A52s 5G (SM-A5288/DS)

Samsung Galaxy Watch5 Pro (SM-R920)

 

★ ★ ★ ★ ★ ★

Link to comment
Share on other sites

Έχουν περάσει 5μέρες και ακόμα να με απαντήσει η ACER (λες να χρησιμοποιούν από ένα σημείο και μετά proxy server για τα email τους με την βοήθεια περιστεριών? :lol: ). Γενικά θεωρώ την ιστορία δεδομένη και τελειωμένη για το φορητό. Απλά την πάτησα μένει να το χωνέψω (βασικά το έχω χωνέψει...) και να μην την ξαναπατήσω. Ένα άλλο που με αποσχολεί είναι ότι και τα Fujitsu-Siemens τα αναλαμβάνει η εν λόγω εταιρία (ALMAN ELLAS :w00t: :w00t: :w00t: ) και αυτό με φοβίζει :wacko: . Ξέρει κανείς άμα είναι το μοναδικό service (τρόπος του λέγειν πάντα... :lol: ) για τα Fujitsu-Siemens στην Ελλάδα? Για να φτιάξω την black-list μου σωστά, για να προστατεύει φίλους και γνωστούς... :cool:

Πλάκα μου κάνεις έτσι??? Της Fujitsu-Siemens το service το έχει η άλμαν??? Με τίποτα...δεν μπορώ να το πιστέψω και να το διανοηθώ....!!! Μα καλά υπάρχουν τόσο αξιόπιστες εταιρίες που εμπιστεύονται τέτοιου είδους αντιπροσωπείες...??? Ε όχι!!! Και αμέσως πρίν διαβάσω το post σκεφτόμουν οτι ο επόμενος μου φορητός θα ήταν Fujitsu-Siemens ...τελικά μάλλον όλες οι αντιπροσωποίες είναι για τα μπάζα έτσι...? Βασικά παίζει της Fujitsu-Siemens να μην χαλάνε τα laptop και να μην χρησιμοποιούν ελαττωματικά αντικείμενα οπως η acer!!

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη, αλλά εσείς με τα λεγομενά σας, "θάβετε" την acer ή την αντιπροσωπεία που την υποστηρίζει ή και τις δύο;;; ....Για την τελευταία οι ίδιοι (και μάλλον χωρίς να το καταλαβαίνεται) φαίνεται να σας εξυπηρετεί πλήρως, άσχετα με τα δεδομένα των βλαβών σας (τα οποία θα μπορούσαν να είναι από πτώση μέχρι οτιδήποτε αλλο) καλοπιστα και πολλαπλά....

 

Ασχετα δε αυτών, η Αcer εξυπηρετείται και από άλλα δίκτυα επίσημων service, όπως η ΜDI και η infoQuest....

 

Oτιδήποτε άλλο είναι πρόδηλη και τεχνιτή προσπάθεια δυσφήμισης και νομίζω πως μόνο αυτό τον σκοπό τελικά εξυπηρετεί αυτό το thread....

 

Kαλώ δε τους moderators για την αντικειμενικότητα του λόγου και της αποκατάστασης της αλήθειας να εντάξουν το thread αυτό σε ένα άλλο κομμάτι με τιτλο "Βλάβες Υπολογιστών, ή φορητών υπολογιστών" ή να δημιουργηθεί αν δεν υπάρχει ένα τέτοιο θέμα, γιατί δεν πιστέυω ότι υπάρχει λόγος οι βλάβες να αναφέρονται μόνο στην ACER....

 

Ευχαριστώ....

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη, αλλά εσείς με τα λεγομενά σας, "θάβετε" την acer ή την αντιπροσωπεία που την υποστηρίζει ή και τις δύο;;; ....Για την τελευταία οι ίδιοι (και μάλλον χωρίς να το καταλαβαίνεται) φαίνεται να σας εξυπηρετεί πλήρως, άσχετα με τα δεδομένα των βλαβών σας (τα οποία θα μπορούσαν να είναι από πτώση μέχρι οτιδήποτε αλλο) καλοπιστα και πολλαπλά....

 

Εσυ από όλες αυτές τις σελίδες αυτό κατάλαβες έτσι??? Οτι οι υπέροχοι αυτοί φορητοί δεν έχουν κανένα πρόβλημα και τα χαλάμε εμείς και πάλι καλά που η άλμαν μας τα κρατάει κανα 2μηνο και μας τα αλλάζει έτσι? Για προβλήματα που εμφανίζονται συνέχεια και δεν είναι κάθε φορά διαφορετικά! Εσυ δηλάδη διάβασες όλες τις σελίδες ή 2-3 post και λές δεν λέω και γω την εξυπνάδα μου??? Να μην υποστηρίζεις εταιρίες και καταστάσεις χωρίς να ξέρεις....όποιος είναι έξω από τον χορό πολλά τραγούδια λέει.....αυτό έχω να πώ!

 

 

Oτιδήποτε άλλο είναι πρόδηλη και τεχνιτή προσπάθεια δυσφήμισης και νομίζω πως μόνο αυτό τον σκοπό τελικά εξυπηρετεί αυτό το thread....

 

Μπράβο το βρήκες!!! αυτός είναι ο σκοπός μας ! εσυ αμα θές και καίγεσαι να αγοράσεις acer και μετά όταν σου χαλάσει και πάς στην άλμαν..στείλε μου την αγάπη σου!

δεν θα ασχοληθώ περαιτέρω με σένα και το post σου...πιστεύω πως δεν αξίζει..τα έχουμε πεί 1000δες φορές.

 

Kαλώ δε τους moderators για την αντικειμενικότητα του λόγου και της αποκατάστασης της αλήθειας να εντάξουν το thread αυτό σε ένα άλλο κομμάτι με τιτλο "Βλάβες Υπολογιστών, ή φορητών υπολογιστών" ή να δημιουργηθεί αν δεν υπάρχει ένα τέτοιο θέμα, γιατί δεν πιστέυω ότι υπάρχει λόγος οι βλάβες να αναφέρονται μόνο στην ACER....

 

κάλεσε και τον θεό τον ίδιο...για να μην σου θίξουμε την acer :blink:

 

μάλλον καλύτερα ασχολήσου με την σπηλιά νταβέλη...στο οποίο forum ακούστηκε οτι είσαι ο crist-k...o οποίος έλεγε τα ίδια με σένα....τα οποία θα τα βρείς και θα τα βρείτε εδώ....

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=62311&highlight=acer

 

 

παρακαλώ και τους άλλους χρήστες να δουν τι παίζεται......καλή συνέχεια... :!:

Link to comment
Share on other sites

Ουφ... Βαρέθηκα να σας διαβάζω να τσακώνεστε για το αν οι Acer είναι καλοί ή κακοί. Τα 200+ posts του thread αυτού φτάνουν και περισσέυουν νομίζω για να σχηματίσει άποψη κανείς. End of story.
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...