Η τελευταια μου εμπειρια με το service της LG.Procordia απλα ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
Και τουτο απευθηνετε και στις 2 μεριες και στην LG και στη Procordia.
Αγορασα After market μια μπαταρια η οποια μου εκανε νερα(εντος 6μηνης εγγυησης) και αποφασισα να τη στειλω στο Service. To To προσωπικο της Procordia ειπε να τη στειλω και αφου εφτασε με επαιρναν τηλ λεγοντας μου οτι επρεπε να στειλω και τη συσκευη.
Παιρνω και εγω την LG να δω τι θα γινει... τους ΚΙΝΕΖΟΥΣ εκεινοι( αν και Κορεατες).
Μια σοβαρη εταιρια διδει σωστες απαντησεις στους καταναλωτες και δεν δημιουργει αρνητικου τυπου εντυπωσεις με το να μην καλυπτει την εγγυηση!!!
Η μπαταρια χαρισμα τους δε θα ασχοληθω με τα 17€.
LG / Procordia απλα ΜΑΚΡΙΑ για εμενα.