Jump to content

br492

Members
  • Δημοσιεύσεις

    871
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by br492

  1. Καλή επιτυχια,καλη χρονια και καλη συνεχεια
  2. Καλή τύχη και καλη συνέχεια στις κληρώσεις
  3. br492

    Lenovo s750

    Οθωνα,ας πρόσεχες,μαλλον το έφτασες στα όρια του το κινητο.μαλλον ,αν εισαι αρκετά τυχερός , πρεπει να ξεκούμπωσε απο την θέση του αν σου επεσε
  4. Σε ευχαριστώ.είχαμε επιτυχια
  5. Με την xtreamer πως ρυθμίζω δεδομένα για vodafone;
  6. br492

    Lenovo s750

    Πράσινη οθονη,Skype,τα κανει παντου σκ@τ@ σε αυτο το κινητο,μεχρι και η sd χάνεται.με την etotalk ρομ
  7. Το λέω ως ηλεκτρονικός,κανει ζημια ΣΤΟ ΣΗΜΑ,και ανάφερα για δυο τηλεοράσεις.αν θελεις να σε μάθω τα περί διαμόρφωσης μαλλον δεν ειναι ο κατάλληλος χώρος.Οσοι έχετε προβλημα με σπασιματα κλπ δοκιμάστε και θα με θυμηθείτε.
  8. Όσοι έχετε ενισχυτή στην κεραια σας ,ειδικά αν πηγαίνει σε μια-δυο τηλεοράσεις,σκεφτείτε άμεσα το ξήλωμα του.στο ψηφιακό σημα κανει ζημια
  9. Εγω εχω θέμα με την μπαταρια.αν δεν βγάλω τον φορτιστή τρεις τέσσερις φορές κατα την διαδικασία φόρτισης η μπαταρια αδειάζει.τι να πω...
  10. br492

    Lenovo s750

    Ξέρει κανεις που μπορω να βρω το κάλυμμα που καλύπτει την θύρα φόρτισης και τη θύρα για τα ακουστικά;ειχα συνδεδεμένο το hands free και καπου μεσα στην τσέπη αποφάσισε να φυγει αυτο και τωρα δεν ειναι και τόσο αδιαβροχο
  11. Και δεν εχεις δει τίποτα ακομα,ρωτά εμενα τι βλεπω,που λογω εργασίας εδω επαφή άμεση με νέες ηλικίες.μονο το Facebook ξέρουν να χειριστούν.
  12. Δώσε γνώση στο λαό.κ εγω βασανίζομαι με το θέμα φόρτιση και επαφές
  13. Για να καταφέρεις με 2g να χρησιμοποιήσεις 1γιγα δεδομένα,θα πρεπει να εχεις 2αιωνες ζωή μπροστά σου,που στο ευχομαι
  14. Καλη επιτυχία και καλο καλοκαίρι
  15. Βάζεις οπως ειναι το .zip χύμα στην κάρτα ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΟΣΥΜΠΙΕΖΕΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΦΑΝΟΥΝ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΑΥΤΟΙ ΦΑΚΕΛΟΙ.μετα επιλέγεις
  16. br492

    Lenovo s750

    Για το GPS εχει αναφερθεί άπειρες φορές εδω μεσα τι πρεπει να γίνει.
  17. br492

    Lenovo s750

    Ερώτηση επειδη κάπου το εχω χάσει: με την ρομ του Αντρέα υπαρχει καλύτερη συνεργασία με τις σιμ της κοσμοτε;
  18. Εγω γιατι εχω διαφορετική άποψη για τοGPS ;
  19. br492

    Lenovo s750

    Εχει αναφερθεί ξανα το θέμα της πράσινης οθόνης στην κάμερα.μια αναζητηση δέν βλάπτει.ΞΗΛΩΣΕ το Skype και θα βρεις την υγεία σου.αυτο εχει ευθύνη και για την sd
  20. Ειναι η πολυ επαγγελματική δουλεια που εχει κανει η digea.ενα αίσχος και μισο,τα ιδια και χειροτερα και στην βορειοδυτική ελλαδα,μέσω ακαρνανικων.και δεν ιδρώνει το αυτί τους
×
×
  • Create New...