br492
Members-
Δημοσιεύσεις
871 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by br492
-
Χρησιμοποιούσα τα αρχείο για cwm που ηταν μεσα στο αρχείο LenovoK3Note που εχει το flash tool και γι αυτο δεν περνούσε.ευχαριστω
-
Εχω ενα θέμα,εχω κανει το update ota και ειμαι στην 1522.συμφωνα με τον οδηγό φτάνω στο σημείο της εγκατάστασης του cwm ,το flash tool βγαζει επιτυχια,αλλα οταν πατάω και τα τρία πλήκτρα με βγαζει στο lenovo recovery,επιλέγω αγγλικα και με βάζει στο main menu με τις επιλογές reboot,install update package,wipe user data και power off. Πουθενα install zip,choose zip from /sdcard ώστε να επιλέξω gapps ή su.καμια ιδέα;
-
Παρέλαβα κι εγω σημερα,ρεκόρ χρόνου,20/5 minideal 29/5 πρεβεζα.ακριβως στο σκ για να έρθει στα ισα του
-
Δεν είναι θέμα αποθαρυνσης,ουτε εχω διάθεση να την πω σε κανέναν αλλα,οταν βλεπεις τοσα πόστ σε ενα νήμα και βλεπεις σε κάποιο σημείο ερώτηση : αν αξίζει το κινητο,ή τι προβλήματα εχει τοτε τι λες;οτι η κουβέντα που κάνουμε ολοι εδω τι ρόλο εχει;να μιλήσουμε για την ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ που κατασκευάζουν την μητρική του κινητού αν ειναι 6,7,8 στρωμάτων και αν τα smd που χρησιμοποιούν ειδική κατασκευή ( τυχαία παραδείγματα εξειδικευμένων χαρακτηριστικών ) ή για τα χαρακτηριστικά τις rom και πιθανές βελτιώσεις;ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ η όλη υπόθεση σε αυτούς που προτείνουν,συζητούν,ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ.Συγνωμη αν ειναι επιθετικός ο τρόπος μου αλλα ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΙΑ Η ΟΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.. Φαντασου εγω ρώτησα πριν καποια posts αν υποστηρίζει rds ο ραδιοφωνικός του δέκτης και δεν μου απάντησε κανεις ,λες και ηταν δύσκολο σε κάποιον να βάλει τα ακουστικά και να το τσεκάρει.τι θα επρεπε να κανω δηλαδη,να μην ξαναψαξω για τιποτα ή να πάψω να προσφέρω πιθανές γνώσεις;ή να ρωτάω το ιδιο πράγμα κάθε δεύτερη σελίδα;
-
Κάθε δεύτερη σελίδα και μια ερώτηση του στυλ βαριέμαι να ψάξω και εσεις εδω τόσες και τόσες σελίδες μιλάτε για γκομενες και ομάδες.αν θέλετε τοσο πολυ ψάξτε,ειναι δυνατόν αυτα που ρωτάτε να μήνες εχουν απαντηθεί σε τοσα πόστ;
-
Μια ερώτηση,rds εχει το ραδιόφωνο του;
-
καλα δεν ειναι και τοσο τεράστια τα προβλήματα.μην φοβάσαι,καμια μικρη θα φας απο την γυναίκα,αν και πιστεύω οτι μεχρι να έρθει θα εχουν λυθεί και αυτα
-
Σε αυτο το τελευταίο λεει οι και οι δυο σιμ ειναι 4g.τελικα τι παίζει;
-
Το παρήγγειλα κι εγω απο minideal,περιμενω κι εγω λοιπον με την σειρά μου
-
Διαγωνισμός: Κερδίστε το «σκληροτράχηλο» Doogee DG700 TITANS2!
br492 replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Καλή συνεχεια -
Καμια τροποποίηση.ριξε μια ματια εδω μεσα
-
Φοιτητικό/Πακέτο «ειδικής προσφοράς» F2G (1500' + 1500 MB)
br492 replied to alexandr0s's topic in Nova
Με αυτο το νεο τελος συναλλαγής εχουν να φάνε κράξιμο απο γεροντια οι καημένοι οι υπάλληλοι στα καταστήματα... -
Τα ιδια λέμε,απλα η εμπειρία μου ειναι αυτη.δεν κανω ατέλειωτες κλησεις στο εξωτερικό,φυσιολογικές μεχρι δίλεπτο και δεν μου χρειάστηκε ποτε κατι τετοιο
-
Αν η μητέρα σου ειχε κανενα απο εκείνα τα ληστρικά roamer,passport κλπ σίγουρα της βγηκε ο κούκος αηδόνι.αν η παραμονή στο εξωτερικό ειναι μικρής διαρκείας και οι κλησεις φυσιολογικές ( 30 σεντ το λεπτό εξερχόμενη και λιγότερο απο 10 η εισερχόμενη με χρέωση ανα δευτερόλεπτο απο το πρώτο δευτερόλεπτο)δεν υπαρχει ανάγκη ουσιαστικά για κανενα πακέτο.ταξιδευω τα τελευταία 10 χρονια πάνω απο 3 βδομάδες τον χρονο και σε διαφορετικές χώρες και το προτείνω σε ολους.κανενα πακετο ,καμια κλεφτουπηρεσια εκτος κι αν υπαρχει ειδική,ιδιαίτερη ανάγκη
-
Πασχαλινός διαγωνισμός: Κερδίστε 2 Xiaomi Hongmi Note 4G από τη WIND!
br492 replied to myphone.bot's topic in Απόψεις
Καλή επιτυχία και καλη ανάσταση -
Tdd σκέτο το απορρίπτεις προφανώς. Οι συχνότητες ακριβώς δεν ξέρω αν ειναι κ οι τέσσερις οι μόνο τρεις απο αυτές. Σίγουρα οι δυο μικρότερες ειναι πάντως αλλα για 100% κ οι τέσσερις. Για το elephone δες τα specs ,δεν ξέρω
-
Γιατί μπερδεύτηκες;απευθείας απορρίπτεις οταν λεει για TDD και αν γράφει ιδανικά 800,1800,2100 και 2600 συχνότητες (και προφανως FDD ) εισαι καλυμενος πλήρως.
-
FDD ειναι πολυπλεξια με βάση την συχνότητα,και TDD ειναι πολυπλεξια με βάση χρόνου.Οποτε απλα,οταν βλέπετε TDD δεν μας κανει,ανεξάρτητα αν εκπέμπουν στις ίδιες συχνότητες...
-
Φοιτητικό/Πακέτο «ειδικής προσφοράς» F2G (1500' + 1500 MB)
br492 replied to alexandr0s's topic in Nova
Αύξησαν κατα 50% τις παροχές και κατα 60% το κοστος.αυτο το αλλάζει και δίνει πιο πολλα επρεπε με γράφει οτι πληρώνοντας ακομα πιο πολλα.κι εγω στα δυο πακέτα που εχω ουτε μια φορα δεν εφτασα στα όρια εξάντλησης -
Φοιτητικό/Πακέτο «ειδικής προσφοράς» F2G (1500' + 1500 MB)
br492 replied to alexandr0s's topic in Nova
Την ιδια απορία εχω κι εγω... -
Καλη συνεχεια στους διαγωνισμούς
-
Φοιτητικό/Πακέτο «ειδικής προσφοράς» F2G (1500' + 1500 MB)
br492 replied to alexandr0s's topic in Nova
Εγω γιατι θυμάμαι οτι εκανα αναζητηση εδω στο myphone και βρηκα οδηγείες στα ελληνικα;εχω κι εγω αλλεργία στα greeklish και δεν διαβάζω ποτε τίποτα ετσι γραμμένο.ψαξε λιγο,ειναι πανεύκολη διαδικασία,με κοστος ουτε 5€ απο το ebay -
Φοιτητικό/Πακέτο «ειδικής προσφοράς» F2G (1500' + 1500 MB)
br492 replied to alexandr0s's topic in Nova
Μόνο κλωνοποίηση της κάρτας σου.και δεν θα δουλεύουν παράλληλα οι δυο μαζι -
Για να δούμε αν αυτη την φορα υπαρχει τυχη
