Jump to content

br492

Members
  • Δημοσιεύσεις

    871
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by br492

  1. br492

    Lenovo K3 Note

    Εχεις βάλει cwm;
  2. br492

    Lenovo K3 Note

    Χρησιμοποιούσα τα αρχείο για cwm που ηταν μεσα στο αρχείο LenovoK3Note που εχει το flash tool και γι αυτο δεν περνούσε.ευχαριστω
  3. br492

    Lenovo K3 Note

    Εχω ενα θέμα,εχω κανει το update ota και ειμαι στην 1522.συμφωνα με τον οδηγό φτάνω στο σημείο της εγκατάστασης του cwm ,το flash tool βγαζει επιτυχια,αλλα οταν πατάω και τα τρία πλήκτρα με βγαζει στο lenovo recovery,επιλέγω αγγλικα και με βάζει στο main menu με τις επιλογές reboot,install update package,wipe user data και power off. Πουθενα install zip,choose zip from /sdcard ώστε να επιλέξω gapps ή su.καμια ιδέα;
  4. br492

    Lenovo K3 Note

    Παρέλαβα κι εγω σημερα,ρεκόρ χρόνου,20/5 minideal 29/5 πρεβεζα.ακριβως στο σκ για να έρθει στα ισα του
  5. br492

    Lenovo K3 Note

    Δεν είναι θέμα αποθαρυνσης,ουτε εχω διάθεση να την πω σε κανέναν αλλα,οταν βλεπεις τοσα πόστ σε ενα νήμα και βλεπεις σε κάποιο σημείο ερώτηση : αν αξίζει το κινητο,ή τι προβλήματα εχει τοτε τι λες;οτι η κουβέντα που κάνουμε ολοι εδω τι ρόλο εχει;να μιλήσουμε για την ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ που κατασκευάζουν την μητρική του κινητού αν ειναι 6,7,8 στρωμάτων και αν τα smd που χρησιμοποιούν ειδική κατασκευή ( τυχαία παραδείγματα εξειδικευμένων χαρακτηριστικών ) ή για τα χαρακτηριστικά τις rom και πιθανές βελτιώσεις;ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ η όλη υπόθεση σε αυτούς που προτείνουν,συζητούν,ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΔΗΓΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ.Συγνωμη αν ειναι επιθετικός ο τρόπος μου αλλα ΕΙΝΑΙ ΤΕΜΠΕΛΙΑ Η ΟΛΗ ΙΣΤΟΡΙΑ.. Φαντασου εγω ρώτησα πριν καποια posts αν υποστηρίζει rds ο ραδιοφωνικός του δέκτης και δεν μου απάντησε κανεις ,λες και ηταν δύσκολο σε κάποιον να βάλει τα ακουστικά και να το τσεκάρει.τι θα επρεπε να κανω δηλαδη,να μην ξαναψαξω για τιποτα ή να πάψω να προσφέρω πιθανές γνώσεις;ή να ρωτάω το ιδιο πράγμα κάθε δεύτερη σελίδα;
  6. br492

    Lenovo K3 Note

    Κάθε δεύτερη σελίδα και μια ερώτηση του στυλ βαριέμαι να ψάξω και εσεις εδω τόσες και τόσες σελίδες μιλάτε για γκομενες και ομάδες.αν θέλετε τοσο πολυ ψάξτε,ειναι δυνατόν αυτα που ρωτάτε να μήνες εχουν απαντηθεί σε τοσα πόστ;
  7. br492

    Lenovo K3 Note

    Μια ερώτηση,rds εχει το ραδιόφωνο του;
  8. br492

    Lenovo K3 Note

    καλα δεν ειναι και τοσο τεράστια τα προβλήματα.μην φοβάσαι,καμια μικρη θα φας απο την γυναίκα,αν και πιστεύω οτι μεχρι να έρθει θα εχουν λυθεί και αυτα
  9. br492

    Lenovo K3 Note

    Σε αυτο το τελευταίο λεει οι και οι δυο σιμ ειναι 4g.τελικα τι παίζει;
  10. br492

    Lenovo K3 Note

    Το παρήγγειλα κι εγω απο minideal,περιμενω κι εγω λοιπον με την σειρά μου
  11. br492

    Lenovo Vibe X2

    Καμια τροποποίηση.ριξε μια ματια εδω μεσα
  12. Με αυτο το νεο τελος συναλλαγής εχουν να φάνε κράξιμο απο γεροντια οι καημένοι οι υπάλληλοι στα καταστήματα...
  13. Τα ιδια λέμε,απλα η εμπειρία μου ειναι αυτη.δεν κανω ατέλειωτες κλησεις στο εξωτερικό,φυσιολογικές μεχρι δίλεπτο και δεν μου χρειάστηκε ποτε κατι τετοιο
  14. Αν η μητέρα σου ειχε κανενα απο εκείνα τα ληστρικά roamer,passport κλπ σίγουρα της βγηκε ο κούκος αηδόνι.αν η παραμονή στο εξωτερικό ειναι μικρής διαρκείας και οι κλησεις φυσιολογικές ( 30 σεντ το λεπτό εξερχόμενη και λιγότερο απο 10 η εισερχόμενη με χρέωση ανα δευτερόλεπτο απο το πρώτο δευτερόλεπτο)δεν υπαρχει ανάγκη ουσιαστικά για κανενα πακέτο.ταξιδευω τα τελευταία 10 χρονια πάνω απο 3 βδομάδες τον χρονο και σε διαφορετικές χώρες και το προτείνω σε ολους.κανενα πακετο ,καμια κλεφτουπηρεσια εκτος κι αν υπαρχει ειδική,ιδιαίτερη ανάγκη
  15. Tdd σκέτο το απορρίπτεις προφανώς. Οι συχνότητες ακριβώς δεν ξέρω αν ειναι κ οι τέσσερις οι μόνο τρεις απο αυτές. Σίγουρα οι δυο μικρότερες ειναι πάντως αλλα για 100% κ οι τέσσερις. Για το elephone δες τα specs ,δεν ξέρω
  16. Γιατί μπερδεύτηκες;απευθείας απορρίπτεις οταν λεει για TDD και αν γράφει ιδανικά 800,1800,2100 και 2600 συχνότητες (και προφανως FDD ) εισαι καλυμενος πλήρως.
  17. FDD ειναι πολυπλεξια με βάση την συχνότητα,και TDD ειναι πολυπλεξια με βάση χρόνου.Οποτε απλα,οταν βλέπετε TDD δεν μας κανει,ανεξάρτητα αν εκπέμπουν στις ίδιες συχνότητες...
  18. Αύξησαν κατα 50% τις παροχές και κατα 60% το κοστος.αυτο το αλλάζει και δίνει πιο πολλα επρεπε με γράφει οτι πληρώνοντας ακομα πιο πολλα.κι εγω στα δυο πακέτα που εχω ουτε μια φορα δεν εφτασα στα όρια εξάντλησης
  19. Εγω γιατι θυμάμαι οτι εκανα αναζητηση εδω στο myphone και βρηκα οδηγείες στα ελληνικα;εχω κι εγω αλλεργία στα greeklish και δεν διαβάζω ποτε τίποτα ετσι γραμμένο.ψαξε λιγο,ειναι πανεύκολη διαδικασία,με κοστος ουτε 5€ απο το ebay
  20. Μόνο κλωνοποίηση της κάρτας σου.και δεν θα δουλεύουν παράλληλα οι δυο μαζι
  21. Για να δούμε αν αυτη την φορα υπαρχει τυχη
×
×
  • Create New...