καλημερα,χρειαζεσαι 150 ευρω μονο για την οθονη,ητε την φτιαξεις εδω ητε παραγγειλεις την οθονη με το πανελ απο ebay.
αν ηταν σπασμενο μονο το digitizer τοτε με 15 ευρω θα εισουν οκ με την προυποθεση ομως να πιανουν τα χερια σου κ να ξεκολλησεις το πανελ απο την οθονη.