Μεταφερθηκα στην frog. Αφου περασαν 24 ωρες ωστε να εμφανιστει η συνδεση μου στα συστηματα τους, εστειλα τα απαραιτητα sms στο 1333 (WIFICALL & 5G) αλλα πηρα απαντητικα sms οτι δεν ειναι συμβατη η συσκευη μου. Καλεσα εξυπηρετηση πελατων στο 1290 και ζητησα να μου τα ενεργοποιησουν οπως και εκαναν. Το VoLTE/VoWifi πλεον παιζουν κανονικα, απλα σε καθε reboot της συσκευης βαζω στον dialer το παραπανω κωδικο που εγραψε ο φιλος *#*#3642623344#*#* ωστε να εμφανιστει το κουμπι "Κληση Wifi" στις ρυθμισεις κλησεων.
Το 5G δεν μπορεσαν να το ενεργοποιησουν οποτε το εγινε αιτημα και θα μου απαντησουν. Δεν καιγομαι κιολας τοσο οσο με νοιαζει το VoLTE/VoWifi το οποιο επαιξε κομπλε!