Επειδη έχει συμβεί στο παρελθόν και σε δική μου γραμμή, αν το καταγράψει σωστά η εξυπηρέτηση πελατών θα λυθεί αλλά θελει χρονο για να εντοπιστεί. Ο ims τους ειναι λίγο ΓΤΠ γενικά 🙂
Δεν έχω δωρεάν unlimited (που λογικά αυτά έχουν την λιγότερη προτεραιότητα στο δίκτυο-υποθέτω, αν παίζουν τέτοια στα δεδομένα της Κοσμοτέ) αλλά εταιρικό με μεγάλο πρόγραμμα και απεριόριστα (πληρωμένα) αλλά ούτε αυτό είναι λόγος αλλά η κίνηση της κεραίας τις δεδομένες στιγμές μετρήσεων...
Αν έχει ενεργοποιηθεί η νέα σιμ τοτε η παλια -ανενεργή- θα ειναι οφφ. Αν δεν εχει ενεργοποιηθει ακομα η νεα τοτε αν την βαλεις μεσα δεν θα κανει τιποτα, ουτε register ουτε κάτι, ανενεργή κάρτα θα ειναι!
Άμα πάνε καλά οι πωλήσεις γραμμών θα βάλουν μόνο συσκευές και αξεσουάρ που θέλουν να ξεσκαρτάρουν κοκ. Δεδομένου οτι έχουν ανακοινώσει ήδη για "black friday" προσφορές μάλλον δεν θα βάλουν συμβόλαια κινητής/σταθερής οι παρόχοι φέτος...