Ace
Members-
Δημοσιεύσεις
149 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by Ace
-
Μήν ξεχάσεις ακόμα να προσθέσεις το "Everyone" στην καρτέλα "Security" των φακέλών που έχεις κάνει share...
-
Συγγώμη για το αγγλικο.... αλλά είναι πρωί ακόμα και δεν έχω όρεξη να μεταφράζω... Βέβαια δεν είναι η ενδεδειγμένη λύση από άποψη ασφαλείας, αλλά αφού τρέχουν δεξιά και αριστερά τα administrator το security έχει ήδη πάει περίπατο... Καλημέρα ;)
-
Από τους 1002 λόγους θα επισημάνω ένα και μόνο ένα σοβαρό. Το κόστος... Κάποια στιγμή, όμως θέλοντας ή μη, η αναβάθμιση θα γίνει... Κατ' αρχάς ο κύκλος ζωής των XP κλείνει... Το θέμα είναι τώρα πόσο γρήγορα θα περάσουμε στα Vista... Η άποψή μου είναι οτι θα πάμε στα Vista γρηγορότερα από ότι πήγαμε στα XP.... Προσωπικά δέν πέρασα στα XP αμέσως (είχα μια μεταβατική περίοδο με 98 & XP... ούτε λόγος για Millenium) για τις επιδόσεις. Το SUPER PC μου στα Win98 έπαιζε όλα τα παιχνίδια με 60-70 FPS και στα XP ζορίζονταν να βγάλει 35 FPS. Το μέσο PC που έχω τώρα έχει μικρό αντίκτυπο στις επιδόσεις, πιό συγκεκριμένα παρατήρησα 2-6 FPS λιγότερα, τρέχοντας Aero, Antivirus και Resource Monitor... Όσο για το θέμα των δωρεάν update σε Vista, για τις μεγάλες εταιρίες είναι όντος θέμα τoυς. Για όσους πάντως αγοράζουν PC από μή επώνυμο κατασκευαστή (build to order) με άδεια OEM, τότε προμηθεύονται μια κάρτα για το δωρεάν update....
-
αυτά είναι για backup/restore....
-
Αχ.... δεν σου είπα να μπλέξεις με guest accounts... απλά πήγενε και ενεργοποίησε τo guest account στο κάθε pc και θα δείς ότι ως "δια μαγείας" δουλεύουν τα "everyone" shares που έχεις κάνει...
-
Έκανες τίποτα στο PC σου τις 2 τελευταίες μέρες; Μήπως πρόσθεσες καμιά 2η οθόνη;
-
χμ.... πήγα να δω το "DEJA VU 4 ΗΜΕΡΕΣ, 6 ΩΡΕΣ ΠΙΣΩ"... δεν ήξερα τπτ για την ταινία... μονο ο τίτλος οτι με προϊδέαζε... τελικά ήταν λίγο καλύτερη από αυτό που είχα προετοιμάσει τον εαυτό μου... είχε πιστεύω μερικά κενά... ιδιώς στο μηχάνημα... τελικά όμως πήγα να δω ένα έργο το οποίο μιλάει για το παρελθόν και συνάντησα στο παρελθον στο cinema... σύμπτωση; εγώ δεν πιστεύω στις συμπτώσεις... "everything that happens has a reason behind....."
-
Καλά σου είπαν... Πιό συγκεκριμένα εφ' όσον ο υπολογιστής σου είναι Vista Capable και έχει αγοραστεί μεταξύ 26 Οκτωβρίου 2006 και 15 Μαρτίου 2007... Περισσότερες πληροφορίες... http://www.microsoft.com/library/media/1033/windowsvista/images/getready/expressupgrade.png
-
Λογικά σε λίγο καιρό δεν θα έχεις πάλι... http://img184.imageshack.us/img184/3149/screenshot001tw3.jpg Με αυτή την έκδοση δεν είχα ποτέ πρόβλημα... :ninja:
-
Τσαμπέ προγραμματάκι απο τη MS εδώ (θέλει validation...) Χρήσιμο link για να τα κάνεις σωστά χωρίς το παραπάνω προγραμματάκι: Τρόπος διαχείρισης αρχείων .pst στο Outlook 2002 και στο Outlook 2003
-
Ρε παιδιά, κανείς το απλό κλασικό "Windows Classic" χρησιμοποιεί;
-
Περί... σταθερής τηλεφωνίας γενικά (Μέρος Ι)
Ace replied to sculper's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Ψάξε για Multihome, Multihomed κλπ... Είχα ακούσει παλιότερα ότι με ένα Cisco 26xx και 2 ADSL interfaces μπορείς να κάνεις εύκολα multihome και μάλιστα τοτε την υπηρεσία την υποστήριζαν η HOL και η FORTHnet. Καλό είναι να μιλήσεις με τον ISP σου πρώτα (αν το υποστηρίζει ή όχι, καθώς και για το κόστος...) Παλίοτερα το είχα κάνει να παίζει σε έναν A βαθμό χωρίς τη βοήθεια του ISP με ένα GW (Cisco 836) σε μιά STATIC 1000αρα και με μια 384 dynamic με ένα zyxel που είχαμε στη δουλειά. Στην ουσία το Cisco έκανε το routing και το zyxel το είχα τοποθετήσει στη δεύτερη ethernet που είχε για DMZ άσχετα αν εγώ την έβλεπα και αυτή σαν WAN Connection... Ελπίζω να βοήθησα λίγο... -
Έχεις απόλυτο δίκιο... Τα Vista έχουν το καλύτερο ant-piracy protection που είχε ποτέ λειτουργικό της MS (το αυτό αποτελεί δήλωση της MS).Τώρα για την πειρατεία από ότι ξέρω η MS κινείται σε δυο κατευθύνσεις... Η μία είναι να τιμωρεί τον "έξυπνο" που δεν πλήρωσε, βλέπε Desktop Tattoo (θα έχεις στο desktop κάτι να λέει οτι η έκδοση αυτή που έχετε έιναι πειρατική κλπ), το Windows Aero σταματά να λειτουργεί και διάφορα άλλα... Η άλλη κατεύθυνση είναι να ανταμείβει τον "χαζό" που πλήρωσε με διάφορα πράγματα, βλέπε Windows Defender Windows Media Player 11 και άλλες δωρεάν παροχές που μπορείς να τα εγκαθιστάς σε λειτουργικό που είναι validated. Κακά τα ψέματα η MS είναι από τις λίγες εταιρίες που συνοδεύουν τα προϊόντα της με ένα σωρό "καλούδια" δωρεάν. Ασχετο: Έχει δει κανείς σας το καινούριο OPΚ των Vista σε δράση;
-
Αυτό ακριβώς εννοώ... Μπορείς να το κάνεις μέχρι 3-4 φορές νομίζω... μετα byebye (κλειδώνει και το sysprep)... πάντως εγώ είμαι ευχαριστιμένος με την RC1 original που έχω... μια χαρά παίζει... αυτά που θέλω να δοκιμάσω και να δω στο νέο λειτουργικό τα έχει και το RC1... και κυρίως κάνει validation... ;-)
-
Δοκίμασε να ανοίξεις το guest account για αρχή...
-
Μιά χαρά είναι τα 2k3, υπέρ-αρκετο είναι το pc για τη δουλειά που το θές. Ελπίζω να έχεις την 180days trial version και όχι τπτ πειρατικά... :D Αλλιώς βάλε τα XP που έχεις αγοράσει... και αυτά καλά είναι και σου δίνουν και το free AV... :cool:
-
Έχουν πολλά άλλα τα οποία δεν τα χρησιμοποιείς προφανώς. Τί παραπάνω θα σου προσφέρουν τα 2k ; Εγώ θα σου έλεγα να βάλεις XP, αν τρώγεσαι να τα αλλάξεις και αν δεν σου χρειάζεται ο terminal server (ταυτόχρονα 2 χρήστες συνδεδεμένοι στο box και άνω), μια και στα XP θα βάλεις και ενα AntiVirus από τα free, ενώ στα 2k3 θες server antivirus ;-)
-
Έκανες τίποτα στον υπολογιστή σου τελευταία; (Εγκατάσταση κάποιο Antivirus κλπ) Υπάρχει ένα άρθρο για το McAffee που κάνει corrupt το index της βάσης του outlook express και θα το βρείς εδώ Υπάρχουν κάποια tools για repair του outlook στο windows marketplace εδώ
-
CRM ψάχνεις. Freeware δεν ξέρω κάποιο που να αξίζει πολλά (ιδίως στα ελληνικά). Commercial λύσεις μπορείς να βρείς από το Microsoft CRM 3.0 , το Footsteps της Singular Logic, και το CoRMoS της RDS, τα οποία είναι και στα ελληνικά.
-
Κατ' αρχάς καλό θα είναι να πέρνεις συχνά backup. Όταν λες τα έχασες, τι έγινε ακριβώς; Δώσε μας περισσότερα στοιχεία Υπάρχει μια οδηγία στη knowledge base της microsoft για το outlook express: Τρόπος δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας και ανάκτησης δεδομένων του Outlook Express
-
Εμένα δεν μου άρεσε γιατι φαινότανε το έργο να έχει περικοπές στο budget... Θα συμφωνήσω για τον ηθοποιό αλλά όχι και για το bond girl. Η κοπέλα δεν ειναι από αυτές που μας έχει συνηθίσει ο Bond και ιδίως για να συμβεί αυτό που συνέβη στην ταινία. Τι να πω; δεν είναι του γούστου μου; μπορει... Ισως και αυτό που είπε και ενας φίλος: "ήθελες 20 € ταξί για να πάς απο το λαιμό στο βυζί..." Εμένα πάντως με απογοήτευσε ίσως γιατί πήγα να δω μια καλή ταινία και είδα κάτι χειρότερο από αυτό που περίμενα...
-
Μια ευκαιρία για να αλλάζατε κάτι απο το παρελθόν σας..
Ace replied to fagito2000's topic in Chat and Fun
Χμ!!!! Εμένα μου τυχαίνει κάτι περίεργο... δεν θελω να αλλάξω τίποτα από το παρελθόν (εκτος ίσως από εκείνη τη μικρή στιγμούλα που συμπλήρωνα ένα Τζόκερ που δεν κέρδισε... ξέρετε τώρα...). Τέλος πάντων, αυτό που θέλω να αλλάξω βρίσκεται στο μέλλον... η μάλλον αυτά που θέλω να αλλάξω... Ορίστε μια μικρή λιστα με πράγματα που θέλω να αλλάξω στο μέλλον: σπίτι, πόλη, χώρα, πλανήτη, hobbies, δουλειά, pc, κούρεμα (άντε επιτέλους ξαναβαρέθηκα το μακρύ μαλί... μπαρμπέρη σου 'ρχομαι), IQ, ρουχα, αυτοκίνιτο... Αλλά αυτό που πραγματικά θέλει αλλαγή είναι το γούστο μου :):):) Τι θα ήθελα να κρατήσω; Τίποτα που να θυμίζει εμένα... και τα πάντα που θυμίζουν εκείνη... ;-) Αυτά τα ολίγα :) -
Πρόσφατα ένας φίλος απο Θεσσαλονίκη μου είπε να κατεβάσω τη σειρά "Heroes" (NBC)... Προς το παρόν έχω κατεβάσει 11 επισόδεια από το Season 1 (αυτό το season παίζεται στην USA αυτή την εποχή).. Είναι αρκετά αργή στην πλοκή (τουλάχιστον στην αρχή για 1-2 επεισόδεια για μένα που δεν είμαι και τοσο τηλεορασόπληκτος) αλλά όσο βλέπεις τόσο σε καθηλώνει... Από ότι μαθαίνω οι αμερικανοί είναι στο 20ο επισόδειο... γενικά η κεντρική ιδέα δέν είναι και πολύ προτότυπη αλλά η πλοκή είναι αρκετά καλή... μου θύμισε κατι από ALIAS... EDIT: Υπάρχει ένα thread στο forum για την σειρά, αλλά εντάξει ρε παιδιά, μήπως το έχετε παρακάνει; Εξάλλου ο σκοπός είναι να το δείς και να περάσεις καλά, όχι να σου γίνει εμμονή... Και άν πήγατε στον J.Bond σας λυπάμαι (όπως και εμένα και τα λεφτά που έδωσα για το cinema... μόνο τα λεφτά της γρανίτας ήταν ok). Αν δεν πήγατε, μην πάτε καθόλου, και άν έχετε κανένα φιλαράκι που θέλετε να το βασανίσετε λιγάκι κάντε του δώρο την ταινία όταν βγει σε DVD. :)
