Ace
Members-
Δημοσιεύσεις
149 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by Ace
-
Σαφώς και υπάρχει αυτή η δυνατότητα απο το Outlook97 (αν θυμάμαι καλά). Η δυνατότητα τώρα ονομάζεται "Desktop Alerts" και περισσότερες πληροφορίες για το πως θα την ενεργοποιήσεις θα βρείς στο: How to use the Desktop Alerts feature in Outlook. Το άρθρο αναφέρει οτι τα "Desktop Alerts" δεν συνεργάζονται με IMAP. Περισσότερες πληροφορίες ή και μελοντικά κάπιο fix μπορείς να βρείς στο: You are not notified when you receive new e-mail messages in Outlook.
-
Ο υπολογιστής σου χρειάζεται antivirus και antispyware, και τελευταίες ενημερώσεις των windows όπως και του antivirus και antispyware.
-
Τι διαφορά έχει ο λογαριασμός που μπένει σε σχέση με τους άλλους που δεν μπένουν; Έχεις αυτόματες ρυθμίσεις για την κάρτα ethernet; Δημιουργησε ένα πέμπτο λογαριασμό (Administrator) και δοκίμασε από εκεί. Γενικές πληροφοριές για επίλυση προβλημάτων σε θέματα δικτύου στα Windows XP: Εμφανίζεται ένα μήνυμα λάθους όταν επιχειρείτε πρόσβαση σε μια τοποθεσία Web στον Internet Explorer: "Δεν είναι δυνατή η προβολή της σελίδας" (Page Cannot Be Displayed)
-
Μάλλον είναι κατεστραμένο το προφίλ του λογαριασμού σου, για αυτό και το έκανε με το καινούριο λογαριασμο. Οδηγίες για να το "ξαναφτιάξεις": Τρόπος αντιγραφής δεδομένων από κατεστραμμένο προφίλ χρήστη σε νέο προφίλ (Windows XP) και Fix a corrupted user profile (Windows Vista)
-
Απ' ότι "μυρίζω" ίσως φταίει κάποιο εικονίδιο αριστερά από το Context Menu. Εφόσον υπάρχουν μια-δυο εφαρμογές που δεν εμφανίζουν το πρόβλημα, δες τι διαφορετικό έχουν αυτές με τις υπόλοιπες που εμφανίζουν το πρόβλημα. Κατέβασε την τελευταία έκδοση του Nero και δοκίμασε να εγκαταστήσεις αυτή. Δημιούργησε ένα καινούριο χρήστη με δικαιώματα "Administrator", δοκίμασε να το εγκαταστήσεις με αυτόν. Στην περίπτωση που δεν εγκατασταθεί καλό θα ήταν να μας αναφέρεις τα μηνύματα λάθους (από τον event viewer), για να προσδιορίσουμε ακριβώς το σφάλμα.
-
Στον Exchange 2003 είχα το F-Secure Antivirus For Microsoft Exchange και ήμουν αρκετά ευχαριστημένος. Στο 2007 που έχουμε τώρα δέν χρησιμοποιούμε κάποιο αντίστοιχο προϊόν. Γενικά είμαστε ευχαριστιμένοι με τα default του MS Outlook 2007 και Exchange 2007. Περνάνε 1-2 spam καθημερινά αλλά και καθημερινά 50-80 spam πάνε στην "Ανεπιθύμητη". +1 Το θέμα είναι πόσο μακριά θέλεις να το "τραβήξεις" ή πόσο μακριά θέλεις να πας. Αν θέλεις να ανήκεις στο 99% ή στο 1%. Σε γενικές γραμμές ένας router με βασικό NAT και το windows firewall (v2) είναι υπέρ αρεκτό για τους home users. Κάτι πιο τραβηγμένο μπορεί να είναι ένα Cisco Statefull με IDS. "Τραβόντας" το λίγο ακόμα μπορείς να προσθέσεις VLAN Security & Authentication (Το ΙΕΕ 802.1x που βλέπουμε στο "authentication tab" στις ιδιότητες της κάρτας ethernet και δεν ξέρουμε τι είναι). Βάζοντας ένα φλοιό ακόμα στην ασφάλειά σου κάνεις όλα τα "trusted connections" να είναι πάνω από IPSEC. -1 Καλύτερα να επενδυσεις σε ενα καλύτερο router παρά στο ΖΑ. Άσε που κατα τη γνώμη μου Windows Firewall (v2) > ΖΑ. :-) Σύνδεσμος: Windows Service Pack Road Map Με λίγα λόγια το περιμένουμε από Ιανουάριο έως και Ιούνιο 2008. 6-12 μήνες πριν μην περιμένετε πολλές αλλαγές αλλά και ούτε εγκυρότητα του προϊόντος, όσο δεν ανακοινώνεται κάτι από την Microsoft. Καθαρά προσωπική μου άποψη μην εμπιστεύεστε τέτοιου είδους Service Packs.
-
Είναι συνήθης τακτική της Microsoft για κάθε feature που προσθέτει, να δημιουργεί και ανάλογα REGISTRY KEYS για την διαχείρησή τους. Προφανώς στη δική σου περίπτωση καποιο KEY από αυτά που αφορούσαν το "Clear Recent Items list" ή είχε διαγραφεί ή είχε αλλάξει τιμή του σε κάτι μη επιτρεπτό. Με την εγκατάσταση των updates προφανώς ξαναδημιουργήθηκε εφόσον δεν υπήρχε ή έγινε έλεγχος καταλληλότητας του συγκεκριμένου κλειδιού και τροποποιήθηκε σε επιτρεπτή τιμή. Ή όπως καλύτερα προσδιόρισε ο alex...
-
Γιατί η ταχύτητα του φωτός είναι μεγαλύτερη από την ταχύτητα του ήχου προφανως... (μήπως τα μισά αρχεία αυτά δεν χρησιμοποιούν codecs της Microsoft?)
-
τι κρίμα που το dev/test PC μου αυτή την περίοδο είναι win2k3/win2k8 να του έριχνα μια ματιά...
-
Από περιέργεια που το είχα δοκίμασει παλιότερα (πριν κυκλοφορήσει ελληνικό Language Pack) έπαιξε με μερικά προβληματάκια στο outlook. Το θέμα δεν είναι όμως αν παίζει ή όχι αλλά γιατί; 1. Η διαδικασία εγκατάστασης δεν είναι η συνηθισμένη για το office (next -> next -> finish). Απαιτεί κάπιο χρόνο (ψάξιμο στα forums και πειραματισμό), και πιστεψέ με γι αρκετό κόσμο η "εργατο-ώρα" τους στοιχίζει περισσότερο από $25, άσε που δεν τους ενδιαφέρει να μάθουν. 2. Δεν γνωρίζεις αν αύριο βγεί κάποιο fix/update που να το κάνει εντελώς άχρηστο. 3. Στην περίπτωση που δεν έχεις πληρώσει office το ίδιο εύκολα βρίσκεις ελληνικό οπότε γιατί να ταλαιπωρείς τον εαυτό σου άδικα; 4. Στην περίπτωση που έχεις πληρώσει το office για $25 γίνεσαι παράνομος.
-
Ακολούθησε τις οδηγίες του παρακάτω άρθρου: Walkthrough: Customize Welcome Center Ίσως να παραβιάζεις το EULA της Dell (δεν τυγχάνει να το γνωρίζω) αλλάζοντας κάποιο λογότυπο... ;)
-
Το λογισμικό proofing tools έχει αντικατασταθεί από τα Multilanguage Packs για το Office 2007. Πληροφορίες μπορείτε να βρείτε στο παρακάτω άρθρο: Microsoft Office Multi-Language Pack 2007 frequently asked questions - Microsoft Office Suites - Microsoft Office Online Επίσης, στο ίδιο άρθρο αναφέρεται ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί το Proofing tools 2003 σε Office 2007. "Microsoft Office Language Packs are add-in products that can change the entire user experience of the 2007 Microsoft Office desktop programs by enabling desktops to support multiple languages. This includes Menus/User Interface, Help, Dictionary, Thesaurus, and Spell Checker. In addition to enhancing the user experience, a user can elect to use individual aspects of the pack, such as spell checker to proof a document in a language other than the default language set on their computer." "Office Language Packs have a suggested retail price of $24.95 (U.S.) or their foreign currency equivalent; the Multi-Language Pack has a suggested retail price of $199 (U.S.)." Κοινώς με $24.95 αγοράζεις τη γλώσσα που σε ενδιαφέρει ή με $199 πέρνεις όλο το πακέτο. ;)
-
1. Δοκίμασε πάλι έχοντας βγάλει όλες τις περιφεριακές συσκευές (bluetooth, εξωτερικούς usb δίσκους, usb flash disks κτλ). 2. Δοκίμασε επίσης απενεργοποιώντας το ACPI από το BIOS. 3. Δοκίμασε με διαφορετικά MEDIA (CD εγκατάστασης). Δώσε μας και τα memory registers που εμφανίζονται: πχ 0x00000
-
Αυτό μας είχαν πει από τη Microsoft, ότι δλδ το MUI θα είναι διαθέσιμο για download (και αν θυμάμαι καλά από το Windows Update) στην περίπτωση που έχεις Ultimate.
-
χμ, είχες δώσει καμιά προκαταβολή για το καινούριο FileSystem; σου υπέγραψαν κανένα συμβόλαιο ότι θα είναι στα Vista; ή μήπως σου έγραψαν στο κουτί των Vista που αγόρασες(;)) "Περιέχει το νέο μας File System" και σε παραπλάνησαν. Συγνώμη που στα λέω τόσο χύμα αλλά έτσι είναι! Γιατί δηλαδή σου δώσουν κάτι που δεν είναι έτοιμο ακόμα; Για να γκρινιάζεις περισσότερο; Και που είναι το προβλημά σου ακριβώς; Στα χρεώσανε περισσότερο; Σταμάτησαν μήπως να υποστηρίζουν τα XP(NT); Απ' όσα ξέρω τα Vista Business έχουν την ίδια τιμή με τα XP Pro και τα Vista Home Premium την ίδια με τα XP Home. Μια και αποσύσονται τα XP από την αγορά, σε πίεσαν να βάλεις Vista; Μήπως σου αφαίρεσαν το δικαίωμα του Downgrade; (Να αγοράσεις Vista και να εγκαταστήσεις XP δλδ). Και το UAC αλλά και το API για τα Antivirus είναι ζωντανή απόδειξη για τις αλλαγές στον πυρήνα και το File System λέμε τωρα... αλλά αυτά βέβαια δεν είναι και καμια ουσιαστική(;)) διαφορά οπότε και οι αλλαγές στον πυρήνα και στο File System λόγω αυτών δεν μετρανε(!!!), έτσι δεν είναι; Προφανώς γιατί οι αλλαγές είναι οπτικές μόνο(!!) και δέν υπάρχει λόγος να αλλάξουν και τίποτα πουθενά αλλού(!!)... Ιδίως βέβαια όταν φτιάχνουν promo videos και promo webpages για άτομα που δεν γνωρίζουν. Για αυτούς που γνωρίζουν το κάτι παραπάνω ίσως να υπάρχει και το technet(!!), που ξέρεις... ίσως να έχει κανένα άρθρο με τιποτα αλλαγές... First Look: New Security Features in Windows Vista Windows Vista Reliability and Performance Features and Improvements Windows Vista Deployment Features and Improvements New Networking Features in Windows Server 2008 and Windows Vista βέβαια είναι πιο εύκολο να πει κανείς οτι τα vista δεν έχουν σημαντικές αλλαγές, από το να διαβάσει και να καταλάβει άρθρα όπως τα παραπάνω... Πότε επιτέλους θα δούμε κάνένα post με επιχειρήματα;
-
Φυσικά και υπάρχει, στην περίπτωση που διαθέτεις Vista Home Basic, Vista Home Premium, Vista Business πρέπει να αγοράσεις το πακέτο με τη γλώσσα που σε ενδιαφέρει. Στην περίπτωση που διαθέτεις Vista Ultimate, στην τιμή τους περιλαμβάνεται οποιοδήποτε πακέτο γλώσσας έχει κυκλοφορήσει μέχρι σήμερα.
-
Από τα public newsgroups της Microsoft υπάρχουν αναφορές για ένα άρθρο της Knowledge Base το οποίο λέγεται: "The "Windows Features" dialog box is empty in Windows Vista, or you receive an error message that includes the following code when you try to use Windows Update: "0x80073712. Εκεί υπάρχουν πολλά σχόλια ότι δεν δουλεύει η λύση που προτείνουν. Δοκίμασε να κάνεις αυτό που προτείνει το άρθρο. (tip: για να τρέξεις το CMD σαν administrator μπορείς να πατήσεις CTR+SHIFT+ENTER αφού γράψεις CMD στο "Start Search") Με μιά γρήγορη ματιά είδα ότι κάπιος MVP έλεγε οτι η Microsoft προτείνει να επανεγκαταστήσεις τα Vista με το Option Upgrade για να μην σου χαλάσουν τ εγκατεστημένα προγράμματα κτλ. Τονίζω πως τη συγκεκριμένη λύση δεν την είδα από κάποιον της Microsoft, αλλά από κάποιον MVP. Όπως και να 'χει δοκίμασε τις οδηγίες του άρθρου και αν είσαι άτυχος και δεν παίξει καλύτερα να επικοινωνήσεις με την τεχνική υποστήριξη της Microsoft (Περισσότερες πληροφορίες http://support.microsoft.com/).
-
Από ότι φένται η Microsoft έχει ορισμένες εκδώσεις Vista οι οποίες δεν απαιτούν Validation... Αυτές οι εκδώσεις είναι κλειδωμένες για να τρέχουν σε συγκεκριμένα BIOS μόνο, μεγάλων ΟΕΜ κατασκευαστών (Asus, Lenovo, HP). Τελικά το να το σπάσουν ήταν πιο απλό από ότι περιμέναμε. ΒIOS Emulation... Περισσότερες πληροφορίες εδώ
-
Το δεύτερο partition που βλέπεις είναι το recovery partition που έχει γίνει της μόδας τώρα τελευταία. Συμβουλή: Μην το πειράξεις. Πολλούς είδα να το κάνουν τώρα τελευταία και την πάτησαν.
-
Για το OEM/DSP ισχύει το εξής. Τα συγκεκριμένα SKUs είναι για καινούνριο υπολογιστή με το λειτουργικό αλλά και το Office προεγκατεστημένα (Office Ready PC). Τι συμβαίνει ακριβώς; Το PC έχει το trial του office το οποίο το έχουν κάνει προεγκατάσταση στην εταιρία που αγόρασες τον υπολογιστή για 60 ημέρες και μετά μόνο view/print. Μέχρι τις 90 ημέρες έχεις τη δυνατότητα να αγοράσεις ένα OEM Office και να βάλεις το κλειδί και να ξεκλειδώσεις το Office σου. Μετά τις 90 ημέρες... πάπα (επιστημονικός όρος). Για να πάρεις το media (δισκάκι), πάς στο site της Microsoft, βάζεις το κλειδάκι σου (νομίζω),και μερικές άλλες πληροφορίες και σου στέλνουν το back-up media όπως ονομάζεται. Ίσως σου ζητήσουν και απόδειξη αγοράς του καινούριου PC (δεν είμαι καθόλου σίγουρος για αυτό).
-
Για B2TR που έχω σπίτι δεν έχω δει κανένα update. Ουτε στο 60d-trial νομίζω οτι είδα. Τώρα οταν κανω setup νέο vista με το office βλέπουμε.
-
Πάντα υπάρχει τρόπος.... To PC σου έχει INTEL Motherboard = Προσωπικό στοιχείο Το PC σου έχει μια Motherboard = γενικό στοιχείο (ένα συγκεκριμένο HASH VALUE) Το PC σου έχει μια άλλη Motherboard = γενικό στοιχείο (άλλο διαφορετικό HASH VALUE)
-
Νομίζω δεν χρειάζεται να περάσεις απο το στάδιο του Academy. Αν πας σε ένα γνωστό εξεταστικό κέντρο (prometric ή pearson) και πληρώσεις την εξέταση μπορείς να δώσεις (όχι δεν έχω ρωτήσει ακόμα). Το θέμα είναι να κάνεις σωστή προετοιμασία, για αυτό ρώτησα για βιβλία πιο πάνω. Ξέρετε δεν έχουν όλοι το πλεονέκτημα να τους κάνουν enroll σε μια Cisco Academy και φυσικά δεν διαθέτουν όλοι το ποσό για την academy....
-
:offtopic: Και άλλοι τα έχουν ξαναγράψει και τα γνωρίζουν και πριν από εμάς γιατί τυχαίνει να είναι αυτοί που τα έφτιαξαν. Τα έχουν και στο site τους αλλά κανείς δεν γνωρίζει να πως δουλεύει μια search engine... Πάντως καλό θα είναι να μην κανεις link threads από το forum, που περιέχουν προσωπικές απόψεις (αμφιβόλου εγκυρότητας - συμπεριλαμβανομένων και των δικών μου) για το θέμα, όταν υπάρχουν επίσημες οδηγίες από τον κατασκευαστή: Τρόπος επαναδημιουργίας του εικονιδίου "Εμφάνιση επιφάνειας εργασίας" (Show Desktop) στη γραμμή γρήγορης εκκίνησης (Quick Launch) αλλά και καθοδηγούμενη βοήθεια, πάλι από τον κατασκευαστή.
-
Το εικονίδιο "Εμφάνιση επιφάνειας εργασίας" (Show Desktop) δεν είναι μια συνηθισμένη συντόμευση προγράμματος. Εάν διαγραφεί το εικονίδιο, η διαδικασία επαναδημιουργίας του εικονιδίου δεν είναι προφανής. Για να δημιουργήσετε ξανά το εικονίδιο "Εμφάνιση επιφάνειας εργασίας" (Show Desktop), ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα: Κάντε κλικ στο μενού Έναρξη (Start), κατόπιν στην επιλογή Εκτέλεση (Run), πληκτρολογήστε notepad και, τέλος, κάντε κλικ στο κουμπί OK. Στο "Σημειωματάριο" (Notepad), πληκτροογήστε το ακόλουθο κείμενο σε μεμονωμένες γραμμές: [shell] Command=2 IconFile=explorer.exe,3 [Taskbar] Command=ToggleDesktop Κάντε κλικ στην επιλογή Αρχείο (File), κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση ως ( Save As) και, στη συνέχεια, αποθηκεύστε το αρχείο στην επιφάνεια εργασίας σας ως Show Desktop.scf. Σημείωση Το "Σημειωματάριο" (Notepad) ενδέχεται να προσαρτήσει αυτόματα την επέκταση .txt στο όνομα του αρχείου. Καταργήστε αυτήν την επέκταση, αν υπάρχει. Το όνομα αρχείου πρέπει να είναι Show Desktop.scf. Το αρχείο πρέπει τώρα να μετακινηθεί στο σωστό φάκελο του προφίλ χρήστη, για να εμφανιστεί στη γραμμή εργαλείων "Γρήγορη εκκίνηση" (Quick Launch). Για να το κάνετε αυτό, χρησιμοποιήστε μία από τις ακόλουθες μεθόδους. Μέθοδος 1 Χρησιμοποιήστε το ποντίκι για να σύρετε το εικονίδιο Show Desktop.scf στη γραμμή εργαλείων "Γρήγορη εκκίνηση" (Quick Launch) ή σε άλλη θέση, όπου θέλετε να εμφανίζεται η συντόμευση. Κάντε κλικ στο κουμπί Μετακίνηση εδώ (Move Here). Μέθοδος 2 Χρησιμοποιήστε την "Εξερεύνηση των Windows" (Windows Explorer) , για να εντοπίσετε τους εξής φακέλους: Στα Microsoft Windows 95 και Microsoft Windows 98 Windows\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch Στα Microsoft Windows NT, Microsoft Windows 2000 και Microsoft Windows XP C:\Documents and Settings\Όνομα_χρήστη\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch Σημείωση Το στοιχείο "Όνομα_χρήστη" (Username) αναφέρεται στο λογαριασμό στον οποίο θέλετε να τοποθετήσετε το εικονίδιο. Χρησιμοποιήστε το ποντίκι για να σύρετε το αρχείο Show Desktop.scf στο φάκελο "Γρήγορη εκκίνηση" (Quick Launch). Κάντε κλικ στο κουμπί Μετακίνηση εδώ (Move Here). Σημείωση Από προεπιλογή, ο φάκελος "Δεδομένα εφαρμογής" (Application Data) για Windows NT, Windows 2000 και Windows XP είναι κρυφός φάκελος.
