Jump to content

Ace

Members
  • Δημοσιεύσεις

    149
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by Ace

  1. Σε γενικές γραμμές. Για την ύπαρξη domain χρειάζεται ένας υπολογιστής domain controller. Αυτός μπορεί να είναι μόνο Windows Server (NT/2000/2003) ή Linux. Για να κάνεις add ένα Windows XP στο Domain πρέπει να είναι Windows XP Professional. Τα Home δεν υποστηρίζουν domain. Τα CALs (Client Access License - Άδεια σύνδεσης ενός Client με το Server) των Windows Server μπορεί να είναι δύο ειδών. Per Server ή Per Device/User. Κάθε Windows Server (2003 εκτός SBS) σε αφήνει στην εγκατάσταση να επιλέξεις άν θα είναι Per Server ή Per Device/User και πόσα έχεις αγοράσει (έρχονται με 5 CALs εκτός τα Windows Enterprise που έρχονται με 25!!!). Per Server: Αυτό λέγεται αλλιώς Concurent Users και μετράει μόνο τους χρήστες που είναι συνδεδεμένοι ταυτόχρονα. Per User: Αυτό δίνει ένα CAL σε κάθε χρήστη του συστήματος που συνδέθηκε. Προτιμάται όταν ένας χρήστης έχει πολλές συσκευές (δηλ Laptop + Σταθερό + VPN από το PC του σπιτιού λ.χ.). Per Device: Αυτό δίνει ένα CAL σε κάθε συσκευή που συνδέθηκε με το Server. Προτιμάται όταν έχουμε Η/Υ που εξυπηρετεί περισσότερους από ένα χρήστη (δηλ 3 υπάλληλοι που δουλεύουν διαδοχικά στον ίδιο υπολογιστή). Στην περίπτωση που διαλέξεις Per Device/User κατά την εγκατάσταση δεν μπορείς να προσθέσεις αργότερα Per Server(αν δεν με απατά η μνήμη μου). Μπορείς να δώσεις όσες άδειες Per Server/Device/User έχεις αγοράσει, ή κατά τη διάρκεια της εγκατάστασης ή μετά από τα Administrative Tools. Έχω δουλέψει με: Windows 2003 Std και Ent και Windows 2003 R2 Std. Windows Small Business Server 2003 Std και Prem και Windows Small Business Server 2003 R2 Std και Prem. Κατά την εγκατάσταση δεν έχουν διαφορές αμ εξαιρέσεις φυσικά το SBS το οποίο είναι λίγο διαφορετικό προϊόν.
  2. Εισαγωγή μηνυμάτων από το φάκελο αντιγράφων ασφαλείας Για να εισαγάγετε τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Outlook Express από το φάκελο αντιγράφων ασφαλείας: Στο μενού Αρχείο (File), τοποθετήστε το δείκτη του ποντικιού στην εντολή Εισαγωγή (Import) και κατόπιν κάντε κλικ στην εντολή Μηνύματα (Messages). Στο πλαίσιο Εισαγωγή από το πρόγραμμα-πελάτη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Select an e-mail program to import from), κάντε κλικ στο στοιχείο Microsoft Outlook Express 5 ή Microsoft Outlook Express 6 και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί Επόμενο (Next). Κάντε κλικ στο κουμπί επιλογής Εισαγωγή αλληλογραφίας από κατάλογο αποθήκευσης του ΟΕ5 (Import mail from an OE5 store directory) ή Εισαγωγή αλληλογραφίας από κατάλογο αποθήκευσης του ΟΕ6 (Import mail from an OE6 store directory) και στη συνέχεια κάντε κλικ στο κουμπί OK. Κάντε κλικ στο κουμπί Αναζήτηση (Browse) και στη συνέχεια κάντε κλικ στο φάκελο "Αντίγραφο ασφαλείας αλληλογραφίας" στην επιφάνεια εργασίας σας. Κάντε κλικ στο κουμπί OK και κατόπιν κάντε κλικ στο κουμπί Επόμενο (Next). Κάντε κλικ στο κουμπί επιλογής Όλοι οι φάκελοι (All folders), κάντε κλικ στο κουμπί Επόμενο (Next) και κατόπιν κάντε κλικ στο κουμπί Τέλος (Finish).
  3. Δεν κάνεις accept άτομα που δεν γνωρίζεις τι είναι... Ρυθμίζεις το msn σου σε block all the others...
  4. Δεν διαφωνώ, τα Business pou έχεις ήταν στο Action Pack του Ιανουαρίου έτσι;
  5. Μια χαρά είναι, απλά περίμενα τα Ultimate στο Action Pack....
  6. Θα υπάρχει η ελληνική έκδοση που θα έρχεται με το language neutral λειτουργικό/σουίτα και με το language package το ελληνικό (και ελληνικό manual/φυλλαδιο για τα FPP/OEM). Για όσους δεν έχουν internet υπάρχει πάντα και η παραγγελία του CD με αποστολή courier... Άν εγώ πχ πάρω home premium αγγλικό δεν θα έχω δικαίωμα εγκατάστασης ελληνικών (είπαμε μόνο Vista Ultimate). Στην περίπτωση που θέλω ελληνικά ή τα πληρώνω (αναβάθμιση γλώσσας) ή πέρνω εξ αρχής home premium ελληνικα (τα οποία λογικά θα στερούνται το αγγλικό language pack), όταν πιά τα ελληνικά θα είναι διαθέσιμα στην αγορά. άν σου δοθεί η ευκαιρία να "παίξεις" με το OPK και τον package manager θα καταλάβεις τι γίνεται με τα extra πακέτα όπως και με Service Packs και updates (έχει ανακοινωθεί ότι τα Service Packs και τα updates θα είναι language neutral δηλ το ίδιο update θα "παίζει" σε ελληνικά αγγλικά ισπανικά κ.ο.κ. windows)
  7. Και πάλι λάθος. Τα windows vista είναι language neutral (θέλω να πιστεύω και το office). Τι σημαίνει αυτό; Πρακτικά η γλώσσα είναι ένα πακέτο εγκατάστασης, το οποιο εγκαθιστάς, ορίζεις σαν default γλώσσα συστήματος την καινούρια γλώσσα, reboot και αλλάζεις γλώσσα. Για Vista Ultimate έχεις δικαίωμα εγκατάστασης όποιας γλώσσας θέλεις... για άλλο SKU νομίζω πρέπει να το πληρώσεις. Η ενημέρωση που είχα ήταν για τα Vista, και σας τη μεταφέρω με επιφύλαξη για το άν θα ισχύσει και για το Office...
  8. Καθόλου λογικά. Δεν υπάρχει ακόμα επίσιμη ανακοίνωση ημερομηνίας κυκλοφορίας για τα ελληνικά Windows/Office...
  9. Action Pack Subscription μου μυριζει
  10. Click! η ζωή σε ffwd!!! πολύ ωραία ταινία... μου τόνισε και ορισμένα πράγματα που δεν πρέπει να ξεχνάω... :D
  11. Μερικά πράγματα από το http://oem.microsoft.com Μήπως θέλετε να κουβεντιάσουμε κάτι από αυτά; :D
  12. :offtopic: Προσωπική παράκληση: Όταν έχετε την ευαισθησία να απαντήσετε σε ένα thread και αναφέρετε εντολές που είναι επικίνδυνες για τον απλό χρήστη να αναφέρετε και τους κινδύνους, όπως πολύ σωστά έκανε ο Eye και ο swiffer. Δεν νομίζω να χρειάζεται να επεκταθώ στο θέμα.
  13. Πολλές έχει... αλλά κινούνται όλες μαζί. Ο ακριβής αριθμός τους είναι άμεσα εξαρτώμενος από τα platters. Στο partition με τη λιγότερη κίνηση (γράψε-σβήσε για το fragmentation), και με τη μεγαλύτερη ταχύτητα. Συνήθως τα partitions που βρίσκονται στη φυσική αρχή του δίσκού έιναι γρηγορότερα από αυτά που βρίσκονται στο τέλος (πραγματικές ταχύτητες άνω του 50%). Καινούριας τεχνολογίας δίσκοι είναι σαφώς γρηγορότεροι. Προσωπικά θα προτιμούσα ένα SATA2 ίσως και στις 10χιλ σ.α.λ. Εν μέρει σωστό. Από τη μιά κερδίζεις από άποψη ταχύτητας γιατί με τα partitions δημιουργείς λιγότερο fragmentation. Από την άλλη stress-άρεις το δίσκο (σε copies από partition σε partition) και χάνεις ταχύτητα γιατί καλύπτει μεγάλυτερες αποστάσεις η κεφαλή. Ανάλογα τα αρχεία και τους τρόπους διαχείρισής τους πάει και το partitioning. Τώρα με τις τιμές που έχουν οι δίσκοι εγώ θα πρότεινα την αγορά ενός δίσκου ακόμα... 5 φορές για καφέ να πας και έχεις βγάλει τα έξοδα του. Εν μέρει σωστό. Τα Windows είναι σχεδιασμένα να λειτουργούν με page file. Δεν υπάρχει πιθανότητα να μήν χρησιμοποιούν το page file ακόμα και 4GB RAM να έχεις (το μέγιστο που υποστηρίζουν τα Windows XP προς το παρόν). Απλά όσο περισσότερη μνήμη έχεις τοσο λιγότερο χρησιμοποιούν το pagefile. Έτσι ακριβώς πρέπει να γίνει.
  14. Η επιλογή repair θα ξαναεγκαταστήσει "από πάνω" τα Windows. Θα έχεις μια "φρέσκια" εγκατάσταση των Windows σε σημείο που δεν θα βλέπεις ούτε τα εγκατεστημένα προγράμματα... (καινούριο registry). To καλό είναι ότι δεν χάνεις αρχεία (δεν πειράζει τη δομή του δίσκου σου - εκτός ίσως από το σύστημα). Τα εγκατεστημένα σου προγράμματα μπορεί να μήν είναι προσβάσιμα από το menu "έναρξη" αλλά βρίσκονται όμως στον κατάλογο "Program Files". Υπάρχει η επιλογή να κάνεις repair το λειτουργικό τρέχοντας στην "εκτέλεση" "SFC /SCANNOW". Περισσότερες πληροφορίες για το sfc εδώ: Περιγραφή του Ελεγκτή Αρχείου Συστήματος (System File Checker - Sfc.exe) των Windows XP και του Windows Server 2003
  15. Στη welcome screen, αντί να επιλέξεις κάποιο χρήστη μπορείς να πατήσεις 2 φορές Ctl+Alt+Del γρήγορα. Αυτό θα σε πάει σε αυτό που Microsoft ονομάζει "Classic Logon Prompt". Εκεί γράφεις στο username "Administrator" χωρίς τα "" και πατάς enter. Συνήθως όσοι εγκαθιστούν Windows σε ένα καινούριο PC αφήνουν κενό (!!!) το password του Administrator. Αν δεν μπείς έτσι, μπορείς να δοκιμάσεις διάφορα cd/δισκέτες που κυκλοφορούν στο internet που υπόσχονται οτι μπορούν να κάνουν reset τα passwords των χρηστών στα Windows. Επειδή αυτό που συμβαίνει με το Administrator password, δηλ να το αφήνουν κενό στις εγκαταστάσεις δημιουργεί τεράστιο κενό ασφαλείας και επειδή "there is no patch for human stupidity", στα Windows Vista το Administrator account είναι απενεργοποιημένο. Τέλος η επίσημη άποψη της Microsoft για χαμένους κωδικούς βρίσκεται εδώ: Πολιτική της Microsoft, όσον αφορά κωδικούς πρόσβασης που έχουν χαθεί ή που δεν είναι έγκυροι. Και όπως τονίζει το άρθρο: Δεν θα είχε νόημα να συμπεριλαμβάνεται ένα σύστημα προστασίας με κωδικό πρόσβασης το οποίο θα ήταν δυνατό να παραβιαστεί - άρα αμέσως απαντάται το θέμα παράκαμψης που θέτεις...
  16. Ace

    chkdsk at startup

    Κατά το boot, Safe mode - command promt. chkdsk c: /r αν δεν έχεις path, βρίσκεται στο %WINDIR%\System32
  17. Βασικά παλιότερα μου είχαν στείλει ένα email να δοκιμάσω την υπηρεσία... αλλά όταν πήγα να προχωρήσω το registration μου ζήτησε να αγοράσω domain... (Δεν δεχόταν αυτό που ήδη είχα...)
  18. Σου παρέχουν δωρεάν υπηρεσίες νομίζω... το domain το πληρώνεις... και νομίζω δεν γίνεται να σου παρεχουν υπηρεσία για καποιο domain που ήδη έχεις... πρέπει να πάρεις από αυτούς domain.
  19. Ace

    Cisco

    Εγώ διαβάζω για CCNA, και προς το παρόν χαίρομαι γιατί είναι όλα γνωστά. Τί βιβλία είχες; Πλήρωσες σεμινάρια; Εξετάσεις σε ποιό κέντρο έδωσες; H πιστοποίηση CCNA σημαίνει Cisco Certified Network Associate αν δεν κανω λάθος... σωστά;
  20. Δοκίμασε να βάλεις DNS Server τον Domain Controller. (Ελπίζω να μην έχεις "παίξει" αρκετά με τον DNS Server) EDIT: Στο PC που δεν βλέπει τον Domain Controller, ορίζεις ότι ο διακομιστής DNS είναι ο Domain Controller.
  21. Είναι όντως πολύ εντυπωσιακό, και αρκετά παλιό... δυστυχώς δεν είναι ευρέως γνωστό από τους "πιτσιρικάδες" που παίζουν και στήνουν δεξιά και αριστερά win2k3... και το συγκαταλέγω στα πλεονεκτήματα vs Linux/Samba.
  22. Τις επαφές του Outlook καθημερινά, και μάλιστα και κοινόχρηστες (MS Exchange). Τo BCM το είχα βάλει μια φορά στη δουλειά αλλά όπως το έβαλα το έβγαλα γιατί είναι mini-CRM (ενός ατόμου). Οι επαφές του Outlook είναι πάρα πολύ χρησιμες. πχ γράφεις ένα κείμενο στο word και θες να το στείλεις email. Ψάχνεις με βάση το όνομα (όπως και στο κινητό) και το στέλνει στο email. Το ίδιο κείμενο αν πεις να εκτυπωθεί σε FAX εκτυπωτή το στέλνει στο FAX της επαφής κλπ. Βολεύει που τα περισσότερα κινητά πια κάνουν συγχρονισμό με το outlook. (Τα πιο μοντέρνα με Direct Push κατευθείαν και στον exchange).
  23. Outlook 2003/2007 ? Business Contact Manager for Outlook ?
  24. Αυτό σημαίνει πως δεν είναι corrupted το συγκεκριμένο εικονίδιο. Άρα για κάποιο λόγο σου έχει αλλάξει το συγκεκριμένο εικονίδιο. Η λύση βρίσκεται σε αυτά που είπε ο nikoskat. Μπορείς να το επιβεβαιώσεις εδώ.
  25. Κατέβασε το TWEAK UI powertoy απο εδω: Microsoft PowerToys for Windows XP. Κάπου έχει μια ρύθμιση για "Rebuild Icons Database". Κάντο και λογικά δεν θα έχεις πρόβλημα.
×
×
  • Create New...